Oorwurm.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat voor blik is dat wat hij probeert te trekken?
Omdat er vanavond ook iemand uit moet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:02 schreef livelink het volgende:
waarom zit rodney er nog in eigenlijk?
Crv-tjequote:
AHHHHHHquote:
bierblikquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
Kijk je er ook hetzelfde bij?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik ga everlasting even poepen, dan klink ik ook zo.
Vond 'm vorige keer best goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:02 schreef livelink het volgende:
Benny heeft een scheet gelatenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
Alleen als het papier op is.quote:
Wromquote:
Een haircut heeft 'ie nodig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien moet ie wel gewoon lenzen!
Juist, ik kan het niet aanhoren (ondanks dat het prima gezongen is).quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hij doet het wel prima... alleen vind ik deze piano-dwerg-versie vreselijk.
Ansj ook.quote:
Omdat hij een van de beste stemmen heeft, en het programma heet de voicequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik dacht Dusty Springfield, maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef crv het volgende:
ik zit me suf te piekeren van wie die muziek was in het vorige nummer. iets uit de 70ties volgens mij
Robin Thickequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef crv het volgende:
ik zit me suf te piekeren van wie die muziek was in het vorige nummer. iets uit de 70ties volgens mij
Whahaha, die ogen jaquote:
Vocaal is hij een van de beste, nu nog aan zijn performance werkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Rodney heeft het goed gedaan, maar hij blijft zo wel in het suffe hoekje...
dat komt me niet bekent voor, volgens mij is het zoals gebracht is al een coverquote:
Daar sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vocaal is hij een van de beste, nu nog aan zijn performance werken
Ik vind het wel leuk staan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat haar van Ansj, ik weet het niet...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef Aspergermeisje het volgende:
Angela probeert een natuurlijke facelift?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |