hij zingt het beter dan het orgineel live, het is ook een heel moeilijk nummer. dat is ook 1 van de redenen at ik het zo goed vindquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit nummer is ook bijna niet te zingen
Misschien is hij ook goed met een diabolo. Weten wij veel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
'Ik kan veel meer' Serieus? Iets teveel zelfvertrouwen
Thick - When I get you alone volgens mijquote:
Is wel een groot verschil was met X=Factor ook, daar klonk het stukken beterquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Roel vind het goed, ja in de studio klinkt het goed, Benny roept morgen waarsch. hetzelfde
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Thick - When I get you alone volgens mij
die gast uit de growing pains toch?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Thicke - When I get you alone volgens mij
De muziek klinkt me bekend maar weet niet meer waarvan, is al een tijdje oudquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Kom je even bier dweilen hier?
Je kunt geloof ik wel live meeluisteren bij radio 538, misschien een optie voor je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef MissJ het volgende:
ook al kan ik nu niet kijken, het is toch onwijs komisch om jullie commentaar te lezen
Jorisquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef loezzzje het volgende:
Ik was zaterdag in de efteling en ging ik in die houten achtbaan en liep langs zo'n dingetje waar ze meten of je lang genoeg bent om er in te kunnen en ik moest gelijk aan van velzen denken
Standaard. SMS'jes zijn belangrijker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
Die jury durft ook helemaal niet negatief te zijn
Behalve tegen Christopher
Robin Thickequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Thick - When I get you alone volgens mij
Luister radio 538 online !quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef MissJ het volgende:
ook al kan ik nu niet kijken, het is toch onwijs komisch om jullie commentaar te lezen
Stuur een doggy bagquote:
Kreeg je die watersproei over je heen? Ik schrok me te pletterquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:58 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die ja. Afgelopen zaterdag voor het eerst in geweest. En natuurlijk gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |