die heb ik ook nog niet gezien vandaagquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]Gezellige drukte hier vanavond.
Ik mis Benny trouwens.
Ach ja dat is Nickelodeon overdag hier, maar dan is er toch niks voor ons haha, en meestal kijken wij series en films die niet op tv zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ook wel, maar gtst is heilig voor de meiden
ja, leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk, even opletten of we hem zien.
wij hebben ook flink wquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ja dat is Nickelodeon overdag hier, maar dan is er toch niks voor ons haha, en meestal kijken wij series en films die niet op tv zijn
Ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wie kwamen er vanavond ook alweer als extra zingen?
Die money,money, tsjaching-griet en wie nog meer?
Beavis and Buttheadquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ja dat is Nickelodeon overdag hier, maar dan is er toch niks voor ons haha, en meestal kijken wij series en films die niet op tv zijn
Ben je naast de bank gevallen?quote:
Pheneauquote:
James Morrison komt niet, dus volgens mij blijft het daarbij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wie kwamen er vanavond ook alweer als extra zingen?
Die money,money, tsjaching-griet en wie nog meer?
quote:
Iedere seconde is te langquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef fratsman het volgende:
Pffff. Hoe lang gaat dit gezever nog door?
uhhhh ik denk hetquote:
Ah thanks! Die naam zocht ik dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
James Morrison komt niet, dus volgens mij blijft het daarbij.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uhhhh ik denk het
at op de USb stick staan
zo nou istie compleet
Ik ben nog bezig met het schrijven van de volgende vijf jaar: die ene gaat vreemd met de ander, vindt de verloren zoon van Y, en de blonde stoot neukt met iedereen omdat ze onzeker is.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef fratsman het volgende:
Pffff. Hoe lang gaat dit gezever nog door?
Die kinderen worden altijd in 1 seizoen 4 jaar ouder, knap welquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met het schrijven van de volgende vijf jaar: die ene gaat vreemd met de ander, vindt de verloren zoon van Y, en de blonde stoot neukt met iedereen omdat ze onzeker is.
Ja en mensen die dood zijn lopen opeens weer binnen enzoquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met het schrijven van de volgende vijf jaar: die ene gaat vreemd met de ander, vindt de verloren zoon van Y, en de blonde stoot neukt met iedereen omdat ze onzeker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |