Echt, hij keek alsof ie Kitt nodig had.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Krijg nou wat, inderdaad
R. Baywatch
dan heb je niet goed geluisterdquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, dat was echt verschrikkelijk.
Dat zou heel goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
dat komt me niet bekent voor, volgens mij is het zoals gebracht is al een cover
Beethovenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef crv het volgende:
[..]
dat komt me niet bekent voor, volgens mij is het zoals gebracht is al een cover
Met Charlyquote:
Katiequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Jamie Cullum, dat is net zoiets als Katie Melua en die andere mellow-druif
Misschien technisch goed maar ik vond het absoluut niets.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan heb je niet goed geluisterd
Geen enkele v
de harmonie"en in dat nummer zijn echt heel nmoeilijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Jamie Cullum, dat is net zoiets als Katie Melua en die andere mellow-druif
Yesquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Livra het volgende:
Ik zit er nog helemaal niet in, is vanavond nou ook de avond dat Charly optreed, ja toch?
gERARD pRESLEYquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Chris is een kruising van John Cusack en nog een jonge acteur, maar kan er niet opkomen
Goeie, dit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Chris is een kruising van John Cusack en nog een jonge acteur, maar kan er niet opkomen
Jup!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Livra het volgende:
Ik zit er nog helemaal niet in, is vanavond nou ook de avond dat Charly optreed, ja toch?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Livra het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:
dacht ff van beegees of van saturday night fever, maar is te lang terug, mijn geheugen houdt dat niet bijquote:
Ik dacht dat hij een ander nummer bedoelde, get you alone weet ik inderdaadquote:
quote:
Lekkerquote:
Als je het nog over dat nummer hebt, dat is ook uit Saturday Night Fever inderdaad. Scene op de brug.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef crv het volgende:
[..]
dacht ff van beegees of van saturday night fever, maar is te lang terug, mijn geheugen houdt dat niet bij
Nee dat is van Robin Thicke, lijkt op Saterday night fever inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef crv het volgende:
[..]
dacht ff van beegees of van saturday night fever, maar is te lang terug, mijn geheugen houdt dat niet bij
Ik hoop onmiddellijk en achter in zijn keel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
Wanneer zou benny dat slipje gooien naar Charly?
A Fifth of Beethoven door Walter Murphy (1976)quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
Zodra hij Tanja zover heeftquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
Briequote:
Ik vind hem wel wat weg hebben van Ray uit 90210quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
O.a. en kaasjesquote:
gevondenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het nog over dat nummer hebt, dat is ook uit Saturday Night Fever inderdaad. Scene op de brug.
Ik heb die film 100 keer gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |