quote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Spike heeft de pruik van zijn moeder opgezet.
Hahah vroeger dacht ik dat ook, dat hij dat niet cool vond en daarom zich Spike noemde, maar hij heet Frans.... ook niet echt cool dusquote:
Als je doof bent misschien.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef SwiffMeister het volgende:
Je kan toch niet dansen op de beatles?!
Nee, niet alles kan mee zitten.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel kanker.
Nee, dat is Metallica!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef UncleDolan het volgende:
Rolling Stones![]()
Meest overgewaardeerde band ooit.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Harry zet de Stones erin en haalt Chuck Berry eruit?
Moet hij vooral zeggen, met zijn allerbeste vriend.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Matthijs maakte zowaar een kleine kritische opmerking: niet wat je goed vindt he?
ja maar nu even niet, want de Stones moeten erin. Dus nu mag het ook rock zijnquote:
Ja preciesquote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet hij vooral zeggen, met zijn allerbeste vriend.
You don't say!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef luxerobots het volgende:
Dat haar van Spike! Als er geen Di-rect was, hadden we nooit wat van die lelijkerd gehoord.
Is anders een beste gitarist hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef luxerobots het volgende:
Dat haar van Spike! Als er geen Di-rect was, hadden we nooit wat van die lelijkerd gehoord.
Hij is z'n eigen moederquote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Hij heeft niet alleen de pruik van zijn moeder maar ook nog het sjaaltje.
Hij heeft nog wel meer van z'n moeder, hij is er dan ook uitgekropen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Hij heeft niet alleen de pruik van zijn moeder maar ook nog het sjaaltje.
Wie?quote:
quote:
Olé, waterboarding in Guantanamo Bay is okay, okay.quote:
Welnee! Hij weet gewoon heel veel en dat vertelt ie nu.quote:
Vind ik ook.quote:
hij is te verstaan..quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef Strani het volgende:
Spike vertelt het leuk moet ik zeggen.
In de prullebakquote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef Be-Smart het volgende:
Wat een flauwe kul. Weer een ouwelullen lijst. Waar is Kraftwerk gebleven?
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef marcodej het volgende:
Spike is de enige die het concept snapt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef marcodej het volgende:
Spike is de enige die het concept snapt.
Dat valt me toch wel weer mee.quote:
Tsja, als je de hele dag niks te doen hebt...quote:Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef Lov1 het volgende:
Volgens mij heeft Spike er wel serieus over nagedacht, dat is al meer dan ik verwachtte
Nou, vooral zijn motivatie. Hij heeft inderdaad als enige volgens mij het concept begrepen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik moet het schoorvoetend toegeven, ik ben het wel eens met Spike.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat valt me toch wel weer mee.
Mu captain Beefheart en velvet underground er in.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Tsja, als je de hele dag niks te doen hebt...
Ja want Harry begon al weer dat hij iets niet mooi vond, daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, vooral zijn motivatie. Hij heeft inderdaad als enige volgens mij het concept begrepen.
Meen je datquote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft alle 27 CD's van Link Wray!
Hij heeft de wereld met Rock gered in bittere tijden van pop en r&b.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef NoCigar het volgende:
Waarom gooit niemand Cobain eruit? Wat heeft die in Godsnaam voor vernieuwends gedaan.
Tsja, wie zichzelf tot koning kroont, gaat met pek en veren de stad uit.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanwaar dit Mart gebash?
Voor de 3e dag op rij
Leuk voor je, maar wat was het vernieuwende?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hij heeft de wereld met Rock gered in bittere tijden van pop en r&b.
Dit heb ik altijd een mooie uitspraak gevonden over Velvet Underground. Van Brian Eno:quote:
quote:"It's definitely the most influential album of all time. There were only a few people who bought The Velvet Underground & Nico, but those who did, started a legendary rockband themselves. Without it, rock would never become what it is today."
nee want giel zei dat the kinks al dit soort muziek maakte voor link wray...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar wat was het vernieuwende?
Nee, dat heeft ie ook al niet gedaan. Zet dan de Pixies erin.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hij heeft de wereld met Rock gered in bittere tijden van pop en r&b.
Grunge, jij onwetendequote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar wat was het vernieuwende?
Een kapotte klankkast dan misschien.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Achja achteraf is het altijd lastig kijken wie weet heeft link wray ooit robert johnson zien spelen op een kapotte versterker (en nu val ik door de mand want die speelde acoustisch)en bootste hij alleen maar dat na.
Of niet zo goed gesoldeerd contactjequote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een kapotte klankkast dan misschien.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Er moet wel een vrouw in, doe maar Tina Turner. Ze klonk anders want voor haar tijd zongen alle vrouwen beschaafd en zij zong als een vent en ze leerde Jagger zijn moves.
Je moet blijven durven dromen van het hoogste.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef UncleDolan het volgende:
Zou mooi zijn als iemand de laatste dag de Beatles er uit gooit en zanger Rinus er in.
[ afbeelding ]
Janis Joplin natuurlijquote:Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Er moet wel een vrouw in, doe maar Tina Turner. Ze klonk anders want voor haar tijd zongen alle vrouwen beschaafd en zij zong als een vent en ze leerde Jagger zijn moves.
Mudhoney, L7 Screamin trees, Melvins,quote:Op donderdag 15 december 2011 20:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij uitgevonden.
Tong je i en je 8 zitten aan elkaar geplakt, maak je keyboard eens schoon!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mudhoney, L7 Screamin trees, Melvins,
Maar wel de eerste die de muzi8ekwereld weer openbrak na de vreselike hitparade muziek an voor Smells like teen spirit. Nu is het weer bagger.
Nu ga jij zelf net zo hard met je eigen smaak gooien.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mudhoney, L7 Screamin trees, Melvins,
Maar wel de eerste die de muzi8ekwereld weer openbrak na de vreselike hitparade muziek an voor Smells like teen spirit. Nu is het weer bagger.
Belachelijk dat john cage en edgar varese er niet in staan !quote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nu ga jij zelf net zo hard met je eigen smaak gooien.
Ja net als abbaquote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk klinkt T-Pain ook wel anders. Zo'n robot-sound.
Toch vind ik het vrij lastig om vrouwelijke artiesten van voor 1960 te noemen, dat is bij mannen een heel stuk makkelijker.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef alors het volgende:
of Joni Mitchell, Aretha Franklin, er zijn zat vrouwen, maarja er komen alleen maar mannen van babyboom leeftijd langs die een harde piemel krijgen van ruige mannen met gitaren
En dan komt leo uiteindelijk tot de conclusie dat het allemaal ooit begonnen is bij een zwarte dominee in 1876 in amerika bij de missisipi rechts....quote:Op donderdag 15 december 2011 20:52 schreef DrDentz het volgende:
Ben wel benieuwd naar het eindoordeel van Leo.. het is nu alsof het klasje als schoolproject gewerkt heeft aan een opdracht om de 'klink anders' clip zo goed mogelijk in te vullen. Morgen komt de schoolmeester, de rots in de branding, Don Leo met het eindoordeel. Zijn we geslaagd of hebben we de plank totaal misgeslagen?
Cher was eerderquote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk klinkt T-Pain ook wel anders. Zo'n robot-sound.
En kraftwerk weer eerder, die roboterquote:
Ik geb een dusdanig trage verbinding dat als ik op een letter klik ik er iets anders bij meeneem. Als ik zactjes klik neem ik wel eens iet anderd mee.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tong je i en je 8 zitten aan elkaar geplakt, maak je keyboard eens schoon!
Ik reageerde op iemand die Nivana de uitvinders van de Grunge vindt.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nu ga jij zelf net zo hard met je eigen smaak gooien.
Nog veel ergerquote:
Je staat erop ?quote:
De Stones en Link Wrayquote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Norrage het volgende:
topic doorgelezen (DWDD niet kunnen zien) en er valt geen touw vast te knopen aan jullie posts. Prince en Beach Boys zijn eruit? (zwaar terecht)..maar wie zijn er nou in?
wie?quote:
Spikequote:Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
wie?Ik weet best veel van muziek, waar wtf?
Dat weten we pas morgenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Harry de Winter heeft gelijk dattie de Stones in ging zetten.
Keizerin Ninaquote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef jimjim1983 het volgende:
natuurlijk moet er een vrouw in.
![]()
![]()
Nina Simone
![]()
![]()
De Stones waren op zich niet zo invloedrijk, maar toch wel de beroemdste/bekendste (en niet te vergeten (na Golden Earringquote:Op donderdag 15 december 2011 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Harry de Winter heeft gelijk dattie de Stones in ging zetten.
Yess morgen hopelijk de Golden Earringquote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef Norrage het volgende:
De Stones waren op zich niet zo invloedrijk, maar toch wel de beroemdste/bekendste (en niet te vergeten (na Golden Earring) langst bestaande) band ooit ná de beatles. En aangezien de criteria van dit item sowieso totale onzin zijn vind ik dat een geldige reden om de Stones in het rijtje te zetten. Horen er gewoon in
Meestergitarist, de uitvinder van de distortion en het power chord!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
wie?Ik weet best veel van muziek, waar wtf?
Mamie Smith was de eerste zwarte zangeres die een platencontract kreeg in de jaren '20 maar om nou te zeggen dat zij in de lijst moet ... Dan nog eerder Bessie Smith.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch vind ik het vrij lastig om vrouwelijke artiesten van voor 1960 te noemen, dat is bij mannen een heel stuk makkelijker.
(maarja bij nood kunnen we het altijd ranja vragen die kent vast vrouwenbandjes uit de 40s)
Waarom koos Hagenees Spike ze niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yess morgen hopelijk de Golden Earring![]()
Waren die er dan ?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef TUFKAL het volgende:
Ow ja: uit vorige topic: Users die dit nummer van de staat niet begrijpen
Wat valt er te begrijpen danquote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef TUFKAL het volgende:
Ow ja: uit vorige topic: Users die dit nummer van de staat niet begrijpen
pure techno dat nummerquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Beach Boys eruit
Pet Sounds en Smile
Ook gaaf. Holland is een briljant album inderdaadquote:
Daar gaat het om.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp 'De Staat' ook niet echt, dit nummer bracht niet de kerstsfeer in mijn kamer.
Het is een negrospiritual uit de (vermoedelijk) 19e eeuw.quote:
Nou ja, hij klonk als een van de eerste zangers meestal vals tijdens live-concerten. Wel anders dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik mis Fredje![]()
Okee misschien niet vernieuwend door anders te klinken, maar goed
quote:Gasten in de laatste uitzending van 2011 zijn: Sander van de Pavert, Marco Kroon, Boer Frank, Willem van Kooten, Leo Blokhuis, Annemieke Schollaardt, Erik van den Boom en Dominee Gremdaat. Muziek is er van The Kik, Nico Dijkshoorn dicht en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Nee ze bedoelen idd Boer Frank uit ''Boer zoekt vrouw''quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:04 schreef Karina het volgende:
Sandereen van de weinige leuke mannen die bij DWDD af en toe te gast is.
Boer Frank moest ik googelen, nooit van gehoord. Of bedoelen ze Frank de Boer
Dat had ik al door inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ze bedoelen idd Boer Frank uit ''Boer zoekt vrouw''
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik al door inderdaadIk heb dat programma nog nooit gezien.
Ik ook alleen maar flitsen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik al door inderdaadIk heb dat programma nog nooit gezien.
Of ZZ Top. Die bestaan 'pas' sinds 1970, maar - in tegenstelling tot die andere bands - wel in ongewijzigde bezetting.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
De Stones waren op zich niet zo invloedrijk, maar toch wel de beroemdste/bekendste (en niet te vergeten (na Golden Earring) langst bestaande) band ooit ná de beatles. En aangezien de criteria van dit item sowieso totale onzin zijn vind ik dat een geldige reden om de Stones in het rijtje te zetten. Horen er gewoon in
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef Specularium het volgende:
Marco Kroon is wel een echte eindbaas. Zo eentje uit de computerspelletjes die je niet dood krijgt.
Tiesto erin zetten is alleen maar logisch.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Erik van den Boom gaat DJ Tiesto in de lijst zetten en dan mogen we er niks van zeggen omdat hij een wonderkind is.
Past prima in die shit lijst.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tiesto erin zetten is alleen maar logisch.
Neeee top 2000 a gogo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:30 schreef Tem het volgende:
Gaan ze weer een paar maanden op vakantie
idd en ook geen voetbal meerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:31 schreef Specularium het volgende:
Wat moet ik volgende week dan kijken?
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onze dagelijkse structuur wat doen zequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:31 schreef Karina het volgende:
iedereen meteen in zak en as, wat moeten we volgende week kijken?
We zijn best triestquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Onze dagelijkse structuur wat doen ze
Vrij emotioneel moment voor Matthijs, dat zag je.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gaat hij weer zeiken over Bono
owquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Tussen kerst en nieuwjaar pas inderdaad.
hij weerquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet toch niet zo moeilijk zijn om de hele dag te hebben om 1 minuut matige humor te maken met af en toe een goede uitschieter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Wel knap dat het elke dag toch best grappig is
Ik hap niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Moet toch niet zo moeilijk zijn om de hele dag te hebben om 1 minuut matige humor te maken met af en toe een goede uitschieter.
My lips are sealedquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Je durft je tanden er niet in te zetten.
Ja ma.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:36 schreef Modus het volgende:
Sybrand 'Frank van Putten' van Haersma Buma.
Yup, hij is even niet op de golfbaan in Portugal.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik zag Joost den Draaijer ook op de tribune zitten.
ohjaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Die Lucky van Boer Frank is echt legendarisch
quote:
HALLO ik ben GRADUSSSquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Die Lucky van Boer Frank is echt legendarisch
quote:
volgens seizoen gewoon kijken, met het topic erbij is het echt geweldigquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
De boer zoekt vrouw hype is aan mij compleet voorbijgegaan. Deze boer ken ik ook niet.
Over dat ze allerminst was overleden?quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die over Beatrix leuk met alle ontkenningen over een hersenbloeding, toen heel Telegraaf.nl op tilt sloeg.
Als ze lef hebben, dan herhalen ze die luckyquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die over Beatrix leuk met alle ontkenningen over een hersenbloeding, toen heel Telegraaf.nl op tilt sloeg.
Als ik me kan ergeren, kijk ik graagquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
volgens seizoen gewoon kijken, met het topic erbij is het echt geweldig
Ben ik het een keer eens met je.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:45 schreef UncleDolan het volgende:
Zo leuk was dat filmpje nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |