Ja. Vroeger waren ze 5 jaar houdbaar, maar de wet is veranderd. Miv volgend jaar zijn vrije uren nog maar 1,5 jaar houdbaar. Dat geldt meen ik niet voor oud verlof (dus van dit jaar of eerder), maar alleen voor verlof opgebouwd vanaf 01/01/12.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het opsparen van vrije uren?
Verlopen die ook?
een klef en geplet broodje bal in het bezorgersmapje of een kopje snert dat onafgedekt bovenop de post ligt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef Poesopstokje het volgende:
In mijn KNJ nieuwsbrief stond dat de ''catering'' dit jaar alleen voor voorbereiders in de kantine werd gehouden.
PBZ-ers krijgen het bij hun route mee..
??? Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Holocaust-eten dus!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een klef en geplet broodje bal in het bezorgersmapje of een kopje snert dat onafgedekt bovenop de post ligt.
ik weet morgen pas hoe druk het wordt, want dan ga ik weer sorteren en bezorgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef Drassss het volgende:
Was het vandaag al druk met kerstkaarten?
ach, ze zetten meer in op een Mars en dat soort dingen.quote:
Valt nog wel mee, de echte drukte wordt vanaf dinsdag verwacht. Eerste indruk is tot nu toe wel dat de minikerstkaartjes weer een beetje uit zijn. Dat geeft hoop voor de komende weken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef Drassss het volgende:
Was het vandaag al druk met kerstkaarten?
Dank, die mini enveloppen waren een hel vorig jaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, de echte drukte wordt vanaf dinsdag verwacht. Eerste indruk is tot nu toe wel dat de minikerstkaartjes weer een beetje uit zijn. Dat geeft hoop voor de komende weken.
Het slechte nieuws is dan weer dat de HAH hier dinsdag 250 gram weegt alles bij elkaar.
bijwerken is niet meer nodig: Topicreeks: TNT Medewerkerstopicquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef gridjuh het volgende:
Heb 2 stomme vragen.
1. Bovenin staat ook een kopje oude topics, maar deze gaat maar tot 75 terwijl wij al in 102 zitten...
lijkt me welquote:en de andere vraag, Zou ik bij mijn TC nog kopie van verlof lijst kunnen krijgen, ben het kopie kwijt geraakt....
coolquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bijwerken is niet meer nodig: Topicreeks: TNT Medewerkerstopic
Ah, alles wat ik nu vrij neem wordt dus van mijn oude tegoed afgeboektquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja. Vroeger waren ze 5 jaar houdbaar, maar de wet is veranderd. Miv volgend jaar zijn vrije uren nog maar 1,5 jaar houdbaar. Dat geldt meen ik niet voor oud verlof (dus van dit jaar of eerder), maar alleen voor verlof opgebouwd vanaf 01/01/12.
Maar goed dat ik vegetariėr ben, kom ik ook niet in de verleiding om het op te etenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een klef en geplet broodje bal in het bezorgersmapje of een kopje snert dat onafgedekt bovenop de post ligt.
bij ons gaan we pas donderdag over op de kerstplanning, dinsdag en woensdag zijn nog normale dagen. En volgende week zaterdag 5 soorten huis aan huis hier, dat zal wel weer een feest worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, de echte drukte wordt vanaf dinsdag verwacht. Eerste indruk is tot nu toe wel dat de minikerstkaartjes weer een beetje uit zijn. Dat geeft hoop voor de komende weken.
Het slechte nieuws is dan weer dat de HAH hier dinsdag 250 gram weegt alles bij elkaar.
Kom anders al weer lekker veel minikerstkaarten tegen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Onzin, als jij nog uren hebt mag het bedrijf alleen verlof weigeren met een 'zwaarwegende reden'. Zeg dat maar tegen je TCquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef ellenatmars het volgende:
Tsss... kreeg ik vandaag 't verzoek of ik m'n verlofplanning wilde aanpassen. Zaterdagwerkers mogen er maar 5 vrijnemen. Weet je hoeveel verlofuren ik nog heb staan! Grmbl...
Bij ons had laatst een bezorger maar de helft van zijn HAH weggebracht omdat het anders te laat werdquote:Ohja! En afgelopen zaterdag hadden we bij mij thuis geen HAH gekregen. Kregen we opeens zondag gewoon los door de bus. Dus wat daar dan weer aan de hand is geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |