Ik gooide graag even mijn mening over het vorige topic in de nieuwe TTquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef Strani het volgende:
oh LaPo gemist, ik was al van plan om 'Gaat het weer een beetje, meneer Van Nieuwkerk' te doen voor dit deel.
De TT kan ook prima voor alle andere delen, hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik gooide graag even mijn mening over het vorige topic in de nieuwe TT
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik gooide graag even mijn mening over het vorige topic in de nieuwe TT
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
Chelsea - Valencia is gvd ook spannend!
Ja al 3 maanden ofzo nu? Ultimate fail.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
Hij weet niet wat trending betekent terwijl z'n eigen programma een segment heeft dat 'trending topic' heet?
quote:
Ja het was de 1e keer al verre van dijenkletsend eik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:30 schreef DrDentz het volgende:
wrom gaan ze altijd zo lang door over 1 (matig) leuk filmpje
Eeeh, Matthijs?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:31 schreef zeebeschuit het volgende:
Zucht.... zzzzzz. benton. Wie oh wie vind dit echt leuk.
Daar moest ik ook een beetje om glimlachen.quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Als ik DWDD niet had gekeken, had ik nog nooit van die Benton gehoord.
Soms zie ik filmpjes wel 5 keer bij DWDD. Tenminste, zo voelt het in ieder geval.quote:
Het is eigenlijk Fenton...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik ook niet, had het origineel nog nooit gezienquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Sowieso zijn die youtube-filmpjes geen reet aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
goh wat lief, ik vond er geen moer aan. Dit soort filmpjes zie ik altijd bij Hansie Hansie en zijn Funny Movies.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef OProg het volgende:
Wat is irritanter? Het kijken van dit soort uitgemolken filmpjes of Claudia met die strontirritante reactie steeds...
Ik kijk ook alleen naar muziekvideo's. Die stomme homemovies hoef ik niet te zien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef TLC het volgende:
Ik kijk nooit naar YT filmpjes die mensen zelf maken, ik gebruik dat alleen om naar muziek te luisteren en sommige series te volgen, en zo te zien mis ik ook niks.
Ze hinnikt overal doorheen. Het lijkt die doos van Editie.nl wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef OProg het volgende:
Wat is irritanter? Het kijken van dit soort uitgemolken filmpjes of Claudia met die strontirritante reactie steeds...
Klopt, de meeste mensen konden er zelfs maanden geleden al om lachen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:38 schreef Strani het volgende:
Om die hond en die kat kon ik lachen hoor, stelletje zuurpruimen.
[Tegel-alert] Die ken ik niet.quote:
Ze zei het,ze vindt de tieten tof.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Vindt Claudia ook leuk, tieten en bier.
van Nieuwkerk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
He bah, wat veel haar heeft die vent.
Thnx, straks ff kijke.quote:
Wie wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:47 schreef marcodej het volgende:
De broer van Sven Kramer vindt er ook geen zak aan.
Als ze maar niet op onze kosten fröbelen.quote:
Vind degene niet die ze net lieten zien, die vond ik grappiger dan degenen die ik wel vindquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:43 schreef Stofje het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die 'pratende kat'? Ik vind 'm schattig.
Zijn ook oneindig veel gifjes van gemaakt, op Fok ook nog wel gepost dacht ik. Was een keer een topic met slechtste nummer aller tijden ofzo.quote:
Onbegrijpelijke, zinloze kunst. Wel een typisch VARA-onderwerpje dus.quote:
Stijve pikken en kutten kom je in bijna elk museum tegen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Stijve pikken, kutten? Wat is dat voor museum? Het Seksmuseum?
Je merkt wel dat ik al in jaren niet meer in een museum ben geweestquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Stijve pikken en kutten kom je in bijna elk museum tegen.
Precies, die bedoelde ik!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef marcodej het volgende:
Hij lijkt op de linker:
[ afbeelding ]
Wordt er weer 1 wakker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Stijve pikken, kutten? Wat is dat voor museum? Het Seksmuseum?
Je user icon!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Het is interessant om dit te bespreken"
Ja hoor, who cares.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef Posucice het volgende:
Wel dom gezeur, tuurlijk mag die gast dat maken
Niemand heeft het hem dan ook verboden te makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef Posucice het volgende:
Wel dom gezeur, tuurlijk mag die gast dat maken
Iemand zou moeten bedenken dat het een goed idee is Claudia niet meer uit te nodigen. Jeez zeg...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef UncleDolan het volgende:
Iemand in de regie zou die microfoon van Claudia wat zachter moeten zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
presentatie door Barbara Barendquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Claudia en Caro Emerald aan tafel, kan het nog erger?
Niks mis met Caro... toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Claudia en Caro Emerald aan tafel, kan het nog erger?
Sympathieke vrouw, maar muziek met weinig eeuwigheidswaarde.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef mrstylo het volgende:
Caro is toch niet zo erg?
Succes haters hier?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zou je die cd van Caro Emerald kopen, gewoon je tv of radio aanzetten
Bij the voice of Holland ?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef mrstylo het volgende:
Caro is toch niet zo erg?
Succes haters hier?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef marcodej het volgende:
Het verhaal dat ze overal zo succesvol is, hebben we toch al een keer bij DWDD gehad?
Kun je er over mee praten?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Karina het volgende:
Een wit jurkje is niet echt flatteus als je wat voller bent.
Beetje...van haar kuit kan een Somalisch dorp een week eten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef TLC het volgende:
Ze mag wel een klein beetje afvallen die Caro.
Ze is een gezellig dikkerdje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:01 schreef TLC het volgende:
Ze mag wel een klein beetje afvallen die Caro.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:03 schreef starla het volgende:
[..]
Beetje...van haar kuit kan een Somalisch dorp een week eten.
Ik draag ook zelden wit, hoor.quote:
Ik ook niet maar ik heb al die liedjes wel te vaak gehoord, je moet wel enorme fan zijn om de cd voor de lol nog eens op te zettenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Karina het volgende:
Ik heb die plaat helemaal niet in huis, Claudia...
En zo'n alpinopetje..... vrouwen: NIET DOEN! GEWOON NIET!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef Karina het volgende:
Een wit jurkje is niet echt flatteus als je wat voller bent.
Legendarisch hoe de zangeres zonder naam op het eind met haar po liep.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legendarisch hoe de zangeres zonder naam op het eind met haar po liep.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legendarisch hoe de zangeres zonder naam op het eind met haar po liep.
Nee, heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het raar als ik vind dat elk liedje van Caro Emerald op elkaar lijkt?
Zekers. En gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:03 schreef Strani het volgende:
Dit is echt zoeken naar een kritiekpuntje.
Nee, is ook zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Neequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Modus het volgende:
Brooke BENTON! BENTONNN! BENTONN!! BENTOOONN!
Snappen jullie hem?.
Ja, maar was het niet Fenton?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Modus het volgende:
Brooke BENTON! BENTONNN! BENTONN!! BENTOOONN!
Snappen jullie hem?.
Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ho ho, hier zit een kerstbelletje door hè!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben ook overmaats. Morgen afspreken bij Burger King?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zekers. En gevonden.
* Cynix ® is ook een kolos, hoor, don't worry.
Dat is Claudia.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Wat een raar geluidje steeds tussendoor.
Laat ik die nou hebben...quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:06 schreef TLC het volgende:
i want your arms around me for Christmas.. dan moet je wel ontzettend lange armen hebben
En gezellig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Zekers. En gevonden.
* Cynix ® is ook een kolos, hoor, don't worry.
Kee, en dan nog even door naar de Mac?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook overmaats. Morgen afspreken bij Burger King?
Ik hoorde haar nu voor het eerst. En vond dat ene numer al veel op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |