Ik gooide graag even mijn mening over het vorige topic in de nieuwe TTquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:25 schreef Strani het volgende:
oh LaPo gemist, ik was al van plan om 'Gaat het weer een beetje, meneer Van Nieuwkerk' te doen voor dit deel.
De TT kan ook prima voor alle andere delen, hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik gooide graag even mijn mening over het vorige topic in de nieuwe TT
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik gooide graag even mijn mening over het vorige topic in de nieuwe TT
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
Chelsea - Valencia is gvd ook spannend!
Ja al 3 maanden ofzo nu? Ultimate fail.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
Hij weet niet wat trending betekent terwijl z'n eigen programma een segment heeft dat 'trending topic' heet?
quote:
Ja het was de 1e keer al verre van dijenkletsend eik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:30 schreef DrDentz het volgende:
wrom gaan ze altijd zo lang door over 1 (matig) leuk filmpje
Eeeh, Matthijs?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:31 schreef zeebeschuit het volgende:
Zucht.... zzzzzz. benton. Wie oh wie vind dit echt leuk.
Daar moest ik ook een beetje om glimlachen.quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Als ik DWDD niet had gekeken, had ik nog nooit van die Benton gehoord.
Soms zie ik filmpjes wel 5 keer bij DWDD. Tenminste, zo voelt het in ieder geval.quote:
Het is eigenlijk Fenton...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik ook niet, had het origineel nog nooit gezienquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Sowieso zijn die youtube-filmpjes geen reet aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
goh wat lief, ik vond er geen moer aan. Dit soort filmpjes zie ik altijd bij Hansie Hansie en zijn Funny Movies.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef OProg het volgende:
Wat is irritanter? Het kijken van dit soort uitgemolken filmpjes of Claudia met die strontirritante reactie steeds...
Ik kijk ook alleen naar muziekvideo's. Die stomme homemovies hoef ik niet te zien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef TLC het volgende:
Ik kijk nooit naar YT filmpjes die mensen zelf maken, ik gebruik dat alleen om naar muziek te luisteren en sommige series te volgen, en zo te zien mis ik ook niks.
Ze hinnikt overal doorheen. Het lijkt die doos van Editie.nl wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:36 schreef OProg het volgende:
Wat is irritanter? Het kijken van dit soort uitgemolken filmpjes of Claudia met die strontirritante reactie steeds...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |