abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 22:31:17 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105076058

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 01-12-2011 22:46:07 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 1 december 2011 @ 22:31:54 #2
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_105076106
Wat is er precies nieuw? _O-
wat is dit
  donderdag 1 december 2011 @ 22:32:37 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105076148
quote:
16s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar krijg Groen beeld.. heb Bic een bericht gestuurd

Btw: Chinese Webshops topic #178 Met een nieuw lijstje in de op!
Dat heb ik ook met mijn laptop en de tv bij een vriend thuis. Ook groen beeld.
Check eens met een ander scherm?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:32:52 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105076166
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef Dhaha het volgende:
Wat is er precies nieuw? _O-
Niets :')

Maar dacht ben eeven voorbrig met de TT ;) Was namelijk net in PS even wat aan het klussen (voor tracking, en zoekmachine gedeelte aanpassen)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 1 december 2011 @ 22:33:35 #5
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105076211
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met mijn laptop en de tv bij een vriend thuis. Ook groen beeld.
Check eens met een ander scherm?
Ja, zomaar ff ander scherm, heb ik niet ;) (nouja, 2e scherm ofcourse, maar deze moet ook werken voordat ik de splitter ga gebruiken)
  donderdag 1 december 2011 @ 22:33:54 #6
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105076235
quote:
De link werkt niet, maar ik ga er vanuit dat het gewoon past.

op lego zit namelijk geen patent, en daardoor kan het dus door iedereen worden gemaakt..
zal dus vast passen op echte lego!
  donderdag 1 december 2011 @ 22:34:43 #7
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_105076312
ik zag het ook al niet _O-
niet meer
  donderdag 1 december 2011 @ 22:35:08 #8
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105076350
oeps mezelf gequote ipv edit :)
  donderdag 1 december 2011 @ 22:35:10 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105076354
quote:
16s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja, zomaar ff ander scherm, heb ik niet ;) (nouja, 2e scherm ofcourse, maar deze moet ook werken voordat ik de splitter ga gebruiken)
TV?
En heeft niemand het lijstje nog gezien? Dan heb ik 'm goed verstopt!
  donderdag 1 december 2011 @ 22:41:00 #10
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105076783
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

TV?
En heeft niemand het lijstje nog gezien? Dan heb ik 'm goed verstopt!
Ja, half... TV/Monitor
Hij zit nu ook gewoon ingeplugd met HDMI, doet het prima.. als ik de splitter ertussen gooi dan krijgtie mooie groene overlay.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZavvi - Fandom en GeekgearSpeel mee met Lucky Day en win!
  donderdag 1 december 2011 @ 22:43:46 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105076952
Ik denk dat het aan je videokaart ligt dan. Probeer anders eens een andere pc, kabels en scherm?
  donderdag 1 december 2011 @ 22:48:10 #12
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105077212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat het aan je videokaart ligt dan. Probeer anders eens een andere pc, kabels en scherm?
Te veel werk voor wat ik er voor terug zou krijgen, regel wel DVI naar HDMIër.. ;) heb die 2e scherm alleen nog voor films etc... moet prima kunnen dan.
  donderdag 1 december 2011 @ 23:11:54 #13
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105078632
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

aha. thanks. zijn wel hele vette dingen. hoe hoog kan je ermee komen RanTheMan?
geen idee vast hoog, buiten gebruiken lijkt me niet zo'n best plan.. Doordat je in beweging bent blijft hij in de lucht, je kan zelf de balast en balans bepalen, dus zo hoog als je plafonds zijn :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 1 december 2011 @ 23:17:54 #14
168205 ChevyVanDude
Verbanddoos
pi_105078958
Ben benieuwd of draadloze koptelefonen iets is.

Hebben mensen hier al ervaringen mee?
Ben zelf nl. van plan om het volgende te kopen (ik heb al een mp4 speler)

http://www.dealextreme.co(...)-black-2-x-aaa-90277

en om het aan te kunnen sluiten op mn mp4 speler:
http://www.dealextreme.com/p/usb-to-micro-usb-adapter-58818

Niet zo duur....
Verwacht overigens geen top geluid, maar iets wat volgens redelijk moderne maatstaven luistert.
  donderdag 1 december 2011 @ 23:21:20 #15
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105079124
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

geen idee vast hoog, buiten gebruiken lijkt me niet zo'n best plan.. Doordat je in beweging bent blijft hij in de lucht, je kan zelf de balast en balans bepalen, dus zo hoog als je plafonds zijn :)
wel leuk op een feestje. of zou ie ontploffen als ie tegen een hete lamp aankomt? :P
  donderdag 1 december 2011 @ 23:25:58 #16
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105079376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wel leuk op een feestje. of zou ie ontploffen als ie tegen een hete lamp aankomt? :P
Geen idee het is zo'n folie ballon, hetzelfde als die ballonnen in het ziekenhuis weet je wel...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 1 december 2011 @ 23:27:02 #17
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105079436
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Geen idee het is zo'n folie ballon, hetzelfde als die ballonnen in het ziekenhuis weet je wel...
weet je niet wat erin gaat? kwam ie opgeblazen aan? :P
  donderdag 1 december 2011 @ 23:30:09 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105079581
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Helium valt toch mee met ontbrandingsgevaar?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 1 december 2011 @ 23:32:34 #19
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105079722
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

uiteraard niet, er zit helium in, maar ik weet natuurlijk niet wat er met de ballon gebeurt bij een warme lamp... ga het niet voor je uitproberen ook.......
  donderdag 1 december 2011 @ 23:36:13 #20
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_105079894
quote:

witbiertje, mocht je meekijken, onderweg kom je mn schilderij ook nog tegen :)
Thanks voor de DM, ik lees lang niet alles meer. Gaat allemaal ook zo snel hier. :')
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekZavvi - Fandom en GeekgearF1 Store - Voor al je F1 Gear
  donderdag 1 december 2011 @ 23:37:26 #21
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105079952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Helium valt toch mee met ontbrandingsgevaar?
denk eigenlijk van wel ja, anders geven ze die dingen niet aan kleine kinderen mee :P
  donderdag 1 december 2011 @ 23:40:40 #22
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105080121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

denk eigenlijk van wel ja, anders geven ze die dingen niet aan kleine kinderen mee :P
nou je moest eens weten hoe moeilijk ze deden in de feestwinkel over het vullen van een ballon die ze niet zelf geleverd hebben, konden ze de veiligheid niet garanderen enzo, stom mens :') duurde 8 minuten voordat ze t wilde doen.. grr
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:04:25 #23
-1 #ANONIEM
pi_105081378
Super cool die vis.
Hoe vullen jullie hem? Waar koop je het goede gas?
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:45:04 #24
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_105082873
Voor iedereen die zit te wachten op de douane:

• Op 08-11 bestelling gedaan bij BiC, dezelfde dag nog zegt BiC 'dispatched'.
• Op 11-11 vermelding 'Posting' in de Chinese tracker.
• Op 12-11 arrival at transit office of exchange
• Op 13-11 gaat hij in de vlieger (departure from outward office of exchange).
• Op 17-11 komt mijn pakket aan bij de NL-douane (arrival at inward office of exchange).
• Op 21-11 krijgt hij vervolgens een 3S nummer (zending is aangemeld en wordt volgbaar) en wordt er een briefje naar mij gestuurd door PostNL met de vraag om info (melding: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd. In deze brief staat ook het 3S nummer, schrijf die op/voer die in, want je Chinese tracker krijgt een stuk minder info).
• Op 25-11 lees en beantwoord ik die met omschrijving en waarde (en een bijgevoegde afdruk van Paypal-emailtje, met neonroze markeerstift het eurobedrag duidelijk gemaakt zodat ze me niet de dollars gaan tellen).
• Op 01-12 staat er bij het betreffende 3S nummer een remboursbedrag op de tracktrace site en wordt hij opnieuw aangemeld (zending is aangemeld en wordt volgbaar).
• En op 02-12 eindelijk, chauffeur is onderweg.

Afgeleverd! (Betalen moet dus aan de deur, rembours he.)

Wat je moet betalen: http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/pakketuithetbuitenland/

In mijn geval gaat het om een tablet uit een 'niet-EU land' van ¤22 tot ¤150, dus ik betaal 19% omzetbelasting. Het was een gewone zending, dus de inklaringskosten van 12,50 zijn op mij van toepassing.

Op de basisschool leerden we, voor een tablet van $60, eerst omrekenen naar euro's. Laten we voor het gemak zeggen, omgerekend ¤50. (Dit bedrag staat op je paypal factuur als het goed is.) Dus 0,19 x 50 = ¤9,50. Daar komt 12,50 inklaringskosten bij, 12,50 + 9,50 = ¤22 betalen aan de postbode.

Het gaat om een 10" tablet met GPS van BiC. Waarschijnlijk eruit gevist omdat BiC er nogal duidelijk op heeft gezet dat het een tablet met GPS is, terwijl ik nadrukkelijk heb gevraagd om op te letten dat de douane het er niet tussenuit gaat vissen... Dit is mijn eerste onderschepping trouwens, aantal bestellingen dat ik erop heb zitten loopt zeker in de honderden en ik bestel al zeker sinds 2008 bij de Chinees.

Om een indicatie te geven van het verloop van een 'onderschepping'. Er wordt nogal vaak naar gevraagd namelijk en nu kan iedereen linken naar mijn post in plaats van de moeite te moeten doen om het weeeeer te moeten uitleggen. Ik hoop in elk geval dat ik dit soort posts niet te vaak hoef te doen!

[ Bericht 7% gewijzigd door R2cksson op 02-12-2011 12:24:14 ]
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:27:57 #25
-1 #ANONIEM
pi_105083789
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

uiteraard niet, er zit helium in, maar ik weet natuurlijk niet wat er met de ballon gebeurt bij een warme lamp... ga het niet voor je uitproberen ook.......
Helium brand niet..er zal niks gebeuren.
Vul hem met waterstof en het wordt pas echt youtube waardig.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 01:28:37 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:50:32 #26
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105087217
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:04 schreef ZetaOS het volgende:
Super cool die vis.
Hoe vullen jullie hem? Waar koop je het goede gas?
gewoon laten vullen bij de feestwinkel :+ :+
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:55:37 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105087347
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef R2cksson het volgende:
Voor iedereen die zit te wachten op de douane:

• Op 08-11 bestelling gedaan bij BiC, dezelfde dag nog zegt BiC 'dispatched'.
• Op 11-11 vermelding 'Posting' in de Chinese tracker.
• Op 12-11 arrival at transit office of exchange
• Op 13-11 gaat hij in de vlieger (departure from outward office of exchange).
• Op 17-11 komt mijn pakket aan bij de NL-douane (arrival at inward office of exchange).
• Op 21-11 krijgt hij vervolgens een 3S nummer (zending is aangemeld en wordt volgbaar) en wordt er een briefje naar mij gestuurd door PostNL met de vraag om info (melding: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd. In deze brief staat ook het 3S nummer, schrijf die op/voer die in, want je Chinese tracker krijgt een stuk minder info).
• Op 25-11 lees en beantwoord ik die met omschrijving en waarde (en een bijgevoegde afdruk van Paypal-emailtje, met neonroze markeerstift het eurobedrag duidelijk gemaakt zodat ze me niet de dollars gaan tellen).
• Op 01-12 staat er bij het betreffende 3S nummer een remboursbedrag op de tracktrace site en wordt hij opnieuw aangemeld (zending is aangemeld en wordt volgbaar).

Ik hoop dus dat hij morgen wordt afgeleverd (betalen moet je dan aan de deur), maar om tot nu toe een indicatie te geven van het verloop van een 'onderschepping'. Er wordt nogal vaak naar gevraagd namelijk.

Wat je moet betalen: http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/pakketuithetbuitenland/

In mijn geval gaat het om een tablet uit een 'niet-EU land' van ¤22 tot ¤150, dus ik betaal 19% omzetbelasting. Het was een gewone zending, dus de inklaringskosten van 12,50 zijn op mij van toepassing.

Op de basisschool leerden we, voor een tablet van $60, eerst omrekenen naar euro's. Laten we voor het gemak zeggen, omgerekend ¤50. (Dit bedrag staat op je paypal factuur als het goed is.) Dus 0,19 x 50 = ¤9,50. Daar komt 12,50 inklaringskosten bij, 12,50 + 9,50 = ¤22 betalen aan de postbode.

Het gaat om een 10" tablet met GPS van BiC. Waarschijnlijk eruit gevist omdat BiC er nogal duidelijk op heeft gezet dat het een tablet met GPS is, terwijl ik nadrukkelijk heb gevraagd om op te letten dat de douane het er niet tussenuit gaat vissen... Dit is mijn eerste onderschepping trouwens, aantal bestellingen dat ik erop heb zitten loopt zeker in de honderden en ik bestel al zeker sinds 2008 bij de Chinees.

Anyway, ik vul het nog wel even aan, sowieso zodra het ding is afgeleverd, dan is het voor eens en voor altijd duidelijk.
Goed en duidelijk verhaal, wel jammer dat hij eruit is gevist, bij mij stond het ook wel eens op de doos maar glipte hij er blijkbaar door.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:32:34 #28
-1 #ANONIEM
pi_105088450
Een TNT post.nl medewerker is aangesteld is om voor de Belasting de pakketjes te bekijken.
Helaas tellen ze Dollars altijd als euro's, interne regel bij TNT post.nl om het niet te moeilijk te maken.

Dus heb je het geluk en moet je de inklaring invullen, maak dan ff van dollars euro's anders betaal je teveel, gewoon in word editen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:32:48 #29
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105088455
PriceAngels heeft weeer een 0.01 cent deals...

http://www.priceangels.com/gift-for-you-p108440.html

Voor de geïnterreseerden
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:35:51 #30
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_105088545
Hoe zit het met die 0.01 deals...Bestel er gewoon 100 zou je zeggen maar er zit vast en zeker een limiet van 5 op ofzo :')?
Knab - Jouw online bankAliExpress - die hebben ALLES!Vodafone aanbiedingen
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:37:52 #31
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105088595
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe zit het met die 0.01 deals...Bestel er gewoon 100 zou je zeggen maar er zit vast en zeker een limiet van 5 op ofzo :')?
Limiet is bijna altijd 1..... soms krijg je gewoon überhaupt niet als je meer besteld en anders betaal je voor 10, maar krijg je 1 :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:38:56 #32
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_105088624
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Limiet is bijna altijd 1..... soms krijg je gewoon überhaupt niet als je meer besteld en anders betaal je voor 10, maar krijg je 1 :P
_O-

Niet heel raar natuurlijk. Anders koop je er 1000 voor 10 euro :D Zit je dan met die verzendkosten van :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:48:21 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105088868
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:32 schreef tokko1 het volgende:
PriceAngels heeft weeer een 0.01 cent deals...

http://www.priceangels.com/gift-for-you-p108440.html

Voor de geïnterreseerden
Toch nog iemand die me met kerst een kaartje stuurt... :'(
:D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:52:46 #34
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_105090758
Als je toch bezig bent :P: Geminideal mag je er ook tussen plaatsen bij de vertrouwde webshops. Heb er ook 2 kortingscodes van maar die weet ik niet meer... Die heb ik een aantal topic geleden gepost.
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:13:09 #35
310701 Iemand91
pi_105095870
39 dagen geleden batterij gekocht, nog niet binnen; dus via eBay bericht gestuurd:

quote:
It's been 39 days since I've paid for my battery and I still haven't received it yet. If you don't come up with a solution; paypal claim will be made
EDIT: :o in no time bericht terug:
quote:
Hi
I am sorry,resent it to you,could you accept?
The weight of your parcel: 53.5 g
Parcel photo: http://parcel.ywhome.com.cn/p10/20111026***.jpg
Your parcel ID: 20111026081
If you have any question please contact us anytime.
2011-12-2
email:cnebayresource@gmail.com
msn:wxdjoan@hotmail.com
cn-resource
Best Regards
Even

- cn-resource
Wat doen? Afwachten op nieuw pakketje of op dag 44 alsnog paypal claimen?
(aangezien natuurlijk nog steeds niet zeker is of ik wat krijg)

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 02-12-2011 14:18:34 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:40:56 #36
22450 Poepoog
poepoog
pi_105096869
Altijd beginnen met claimen, duurt toch minimaal 20 dagen voordat het definitief is.
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:46:05 #37
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105097040
Ja claimen, zie het maar als een verlenging van de 45 dagen tot 65 dagen :Y
Ze kunnen natuurlijk niets opsturen en dan ben je het haasje.
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:49:24 #38
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_105097150
Net een hdmi adapter voor mijn macbook binnen gekregen. (deze http://www.buyincoins.com(...)ok-product-1286.html)

Werkt met geluid op m'n tv via mijn macbook pro uit 2010. Voor de geïnteresseerde die nog zoiets zochten.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:05:07 #39
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105099701
Wat ik nu toch binnen krijg:

Koste 19,15 aan douane kosten maar dan heb je ook wel wat. Prachtig geluid. Heerlijk licht. En hij past perfect.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:38:23 #40
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105100766
De rode brief op het pakje :'(

Behoorlijk triest dat ze zo'n dure headphone in een bubbelenvelop schuiven. Daar kan toch wel een bruine doos omheen :X

Ik heb vandaag wat ledjes ontvangen.
Ook wat andere zaken maar dat komt niet uit China, militaire hoedjes, t-molding :')
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlKnab - Jouw online bank
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:44:04 #41
272834 Eenskijken
Cha
pi_105100944
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Koen. het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Koste 19,15 aan douane kosten maar dan heb je ook wel wat. Prachtig geluid. Heerlijk licht. En hij past perfect.
krijg je een acceptgiro van de douane? :S ik dacht dat je het aan de deur moest betalen..
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:45:38 #42
165020 pindaplukker
eek !
pi_105101004
Ze zijn laatste tijd wel flink op dreef daar bij de douane merk ik! ;(
I are Baboon
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:49:10 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105101150
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

* RobertNL houd zich in

Heb hier al een goede set boxen, maar als ik dit zo zie :9

50% OT, net selectvracht/post aan de deur, Sansa binnen, nu maar testen :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:54:54 #44
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105101369
ledjes, verschillende maten en kleuren, knipperend, rgb alles :)

Batterijen :)

vrijdag 2 december 2011 @ 16:57:59 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105101491
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:54 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo'n bazenbak :7 ga ik ook bij de Wibra/Action halen _O_
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:59:42 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105101552
Horlogebanden, wat horloges :)

aansteker :)

China shoppen *O*
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:03:24 #47
-1 #ANONIEM
pi_105101666
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:54 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zoiets moet ik ook even hebben voor mijn ledjes, waar bestel jij je leds eigenlijk?
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:03:25 #48
80184 Kevin1Bravo
Ik!
pi_105101668
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Welke waarde had MP4Nation op de enveloppe geschreven? En heb je zelf nog iets moeten nasturen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:08:51 #49
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105101841
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Welke waarde had MP4Nation op de enveloppe geschreven? En heb je zelf nog iets moeten nasturen?
Ik heb zelf de PayPal rekening verstuurd. De waarden volgens MP4Nation was 25 dollar en natuurlijk was het een Gift.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:44 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

krijg je een acceptgiro van de douane? :S ik dacht dat je het aan de deur moest betalen..
Nee, gewoon handje contantje aan de deur. Het is een 'Remboursformulier'.

Ik had trouwens een bewakingscamera besteld. Deze kwam maar was kapot. Ik moest daar toen belasting over betalen. Nu wil MP4nation mij een nieuwe sturen. Moet ik dan weer belasting betalen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Koen. op 02-12-2011 17:20:28 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:10:56 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105101908
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Zoiets moet ik ook even hebben voor mijn ledjes, waar bestel jij je leds eigenlijk?
Ebay.

halsketting dingen, tig voor 50 cent via 1/2 cent biedingen :D
AliExpress - die hebben ALLES!Big Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:26:53 #51
198421 ANCT
plus ultra
pi_105102436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

De douane stuurde mij ook een brief over de waarde van die hm3, ik heb een paypal rekening teruggestuurd van ¤21,83 :')
kwam vandaag dat pakket terug met een mooi stempel: vrij van belasting :P
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:51:56 #52
96103 Cerbie
pi_105103160
pakketje! O+
fff--- verkeerde onderdeel ;(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:10:30 #53
39510 R2cksson
pi_105103813
Nou, zo'n 10" Zenithink tablet van BiC hoef je niet te kopen, ik vind het maar een traag ding, de WIFI is superbrak... Ik ga het een paar dagen afraggen en dan besluiten of ik hem houd of ga terugsturen.

Market wil niks installeren ook, waarschijnlijk teveel chinezentroep erop ofzo...

Eens kijken of de firmware eraf kan.

Edit:

Even voor mijn eigen geheugen noteren wat er niet werkt als hij uit de doos komt, want de site van BiC is natuurlijk weer dood.

Wifi valt continue uit
Multitouch volgens de site, klopt ook niet
GPS fixt niet
Market werkt niet, wil niet downloaden

Ik kom vast nog meer tegen... Tot nu toe zeg ik, waardeloos stuk troep.

[ Bericht 35% gewijzigd door R2cksson op 02-12-2011 21:19:32 ]
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:50:39 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105105746
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef R2cksson het volgende:
Nou, zo'n 10" Zenithink tablet van BiC hoef je niet te kopen, ik vind het maar een traag ding, de WIFI is superbrak... Ik ga het een paar dagen afraggen en dan besluiten of ik hem houd of ga terugsturen.

Market wil niks installeren ook, waarschijnlijk teveel chinezentroep erop ofzo...

Je had een ZT-180? dacht een flytouch III, er is wel een goede rom voor te vinden dacht ik (igg updates, daardoor wordt WIFI beter en de tab sneller))
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:52:16 #55
310701 Iemand91
pi_105105859
nou, net de oplader met 2 18650's in het stopcontact gedaan. Voor de veiligheid maar in de garage gedaan. :D :')
Zaklamp werd wat slapjes...
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:57:39 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105106208
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:52 schreef Iemand91 het volgende:
nou, net de oplader met 2 18650's in het stopcontact gedaan. Voor de veiligheid maar in de garage gedaan. :D :')
Zaklamp werd wat slapjes...
Hier gaat hij er ook alleen maar in de schuur in, als iemand er aan het werk is. Misschien toch maar eens kijken naar een Shiz lader...

Wacht nog steeds op de resend van mijn driver (heet dat ding achterste kapje zo?) van mijn zaklamp is nu al ruim een maand onderweg. Helaas kan ik geen druk meer zetten bij de verkoper voor nog een resend ;(
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:57:54 #57
327034 Hoppahoppa
pi_105106223
Net mijn eerste Priceangels bestelling gedaan. Eerste keer bij een Chinese shop, ben benieuwd!!!

Een wireless PS2-controller en een Usb-kabeltje voor in de auto. Gewoon om te proberen...
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:00:45 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105106354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
Net mijn eerste Priceangels bestelling gedaan. Eerste keer bij een Chinese shop, ben benieuwd!!!

Een wireless PS2-controller en een Usb-kabeltje voor in de auto. Gewoon om te proberen...
When you start you can't stop :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:15:02 #59
327034 Hoppahoppa
pi_105106988
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

When you start you can't stop :D
Mwaa, ik ben redelijk nuchter. Als het troep blijkt te zijn, dan ben ik er ook meteen klaar mee.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:01:11 #60
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_105109048
Ik ben helemaal gek geworden met shoppen, iets teveel USB-stickjes in leuke vormen gekocht. :D
Boek goedkoper bij booking.comSpeel mee met Lucky Day en win!Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:26:24 #61
326386 apenkont
pi_105110147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben helemaal gek geworden met shoppen, iets teveel USB-stickjes in leuke vormen gekocht. :D
Haha deze moet ik hebben! _O- _O_

Ook maar besloten zon sansa fuze te kopen, weet iemand waar ik goedkoop een 32gb mini sd kan scoren? laagste prijs die ik kan vinden zit toch wel op zon 40 dollar :'(
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:31:19 #62
310701 Iemand91
pi_105110402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef apenkont het volgende:
Ook maar besloten zon sansa fuze te kopen, weet iemand waar ik goedkoop een 32gb mini sd kan scoren? laagste prijs die ik kan vinden zit toch wel op zon 40 dollar :'(
Het goedkoopst
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:39:39 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105110861
quote:
is class 2 genoeg?
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:42:49 #64
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105111062
Nee, hier het goedkoopst, class 4 ipv 2 ;)

http://tweakers.net/price(...)ass-4-+-adapter.html

Klasse maakt geen reet uit voor je mp3speler.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:11:09 #65
310701 Iemand91
pi_105112645
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef monkeybrain het volgende:
Nee, hier het goedkoopst, class 4 ipv 2 ;)

http://tweakers.net/price(...)ass-4-+-adapter.html

Het zal ook wel, maar met een beetje kijken op tweakers is het direct te vinden. Ook zelf geleerd door ervaring.
'k ga 'ns kijken of China nog leuk PS3 spul heeft, mocht ik er een kopen. :9~

* Iemand91 rent nog eens naar de garage of die niet afgebrand is :% ...
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:49:56 #66
326386 apenkont
pi_105124586
quote:
Jammer ,had gehoopt dat het veel goedkoper zou zijn vanuit china, maar prijs is dus ongeveer hetzelfde :'(
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:02:57 #67
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105126479
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:49 schreef apenkont het volgende:

[..]

Jammer ,had gehoopt dat het veel goedkoper zou zijn vanuit china, maar prijs is dus ongeveer hetzelfde :'(
Ik weet niet of de Aldi acties in België en Nederland een beetje gelijk lopen maar hier in BE is volgende week zaterdag een 32GB kaartje in de aanbieding.

Ik heb al verschillende keren goedkoop bij Mymemory.co.uk kaartjes gekocht maar de aanbieding van de Aldi is toch nog goedkoper.
jaja, en azo...
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:24:39 #68
224579 kloink
pi_105126652
Ohh...gister mijn XM-L T6 binnen gehad met ( :X ) 1000 lumen..

Die 1000 lumen zal die nooit halen maar een stoot licht komt er wel uit dat ding! Helaas nog in gebruik met een oude (2400mah) rapidfire terwijl die op high power 3000 trekt dus er kan nog meer uit.

Zeker een aanradertje mocht je voor weinig geld iets zoeken

Hij is te koop bij http://lightake.com/detai(...)ight__1_18650_-43365 (het is immers het chinese webshop topic)

Maar ik had hem voor 20 dollar minder op ebay:

http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649

Let wel op...er zijn verschillende versies te koop die er erg op lijken ook met een verouderde led erin.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:58:09 #69
350068 thethoryd
pi_105127001
MediaMarkt dagaanbieding is ook een 32gb sd kaart. KOst 30 euro...
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:37:39 #70
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_105127549
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef R2cksson het volgende:

Edit:

Even voor mijn eigen geheugen noteren wat er niet werkt als hij uit de doos komt, want de site van BiC is natuurlijk weer dood.

Wifi valt continue uit
Multitouch volgens de site, klopt ook niet
GPS fixt niet
Market werkt niet, wil niet downloaden

Ik kom vast nog meer tegen... Tot nu toe zeg ik, waardeloos stuk troep.
Mjah het is geen geheim dat sub 200 euro tablets uit China niet gelijk zijn aan galaxy tabs of ipads hae. Koop zo'n ding alleen als je niet bang bent om zelf te klussen en hobbieen met firmwares. Geen werkende market etc is meer regel dan uitzondering bij die dingen. Van te voren ff inlezen en daarop je keuze baseren lijkt mij niet meer dan normaal, je weet immers dat je geen gerenommeerd westers merk koopt maar een chinees budget ding. Om zo'n ding dan direct af te schrijven bij binnenkomst en 10 minuutjes proberen is dan ook weer ietwat.. Overhaast? Ik rijd een seat, ging ook niet direct na aankoop terug naar de dealer omdat het ding geen ferrari prestaties levert. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBunq - bank of the freeBig Fish Games
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:47:45 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105127710
Cyberport888 en cwtco zijn zeker de Ebayshops om te wezen inderdaad op flashlight gebied. :Y Zoek je er een lader bij kan ik je de 'i4 charger' aanbevelen (zoek op Ebay, beste dan een verkoper uitzoeken waarbij je naast 'nu kopen' ook een voorstel kunt doen). Laadt zo'n beetje alles wat je kunt bedenken op, incl. 18650 met LED-statusweergave, automatische herkenning, microcontroller, auto-cut-off, druppelladenmode, enz, etc. _O_

http://www.mymemory.co.uk(...)3-Player-4GB---Black
Trouwens, voor de mensen die niet zonodig een Fuze willen, kwam net in de mail voorbij. ;)

Verder heeft Focal gewoon een order gecancled en refunded, wat ies deesche? Ik vroeg een paar dagen geleden wanneer ze het eens zouden verzenden en het was nog niet op voorraad... betekent niet dat ik geen geduld heb. :P Maar goed, beter zo dan anders. Trouwens wel m'n ES900i in grijs (rood is wel leuk kerstig, maar niet echt mijn kleur) binnen, ook een andere die ik niet zal noemen die ongekende mad bass heeft, maar verder niet klinkt, m'n silver eagle aansteker met LED-zaklampje van Focal en de dubbel jetflame van DX (beide voorgevuld 8)7 ).
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]

True story, amigo. Gaat om muziekjes, niet om 1080p raw footage voor een gehackte GH2 met 176Mbit/s. :+

SDHC-kaartjes heb ik nu wel zat. Mis ook alleen nog wat meer capaciteit microSDHC-kaartjes idd. :@
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:37 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mjah het is geen geheim dat sub 200 euro tablets uit China niet gelijk zijn aan galaxy tabs of ipads hae. Koop zo'n ding alleen als je niet bang bent om zelf te klussen en hobbieen met firmwares. Geen werkende market etc is meer regel dan uitzondering bij die dingen. Van te voren ff inlezen en daarop je keuze baseren lijkt mij niet meer dan normaal, je weet immers dat je geen gerenommeerd westers merk koopt maar een chinees budget ding. Om zo'n ding dan direct af te schrijven bij binnenkomst en 10 minuutjes proberen is dan ook weer ietwat.. Overhaast? Ik rijd een seat, ging ook niet direct na aankoop terug naar de dealer omdat het ding geen ferrari prestaties levert. ;)
Niet? Als ik een rode auto koop, verwacht ik 0-100 in 2,3 seconden! :(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:55:47 #72
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_105127843
In China zijn die flashdrives inderdaad niet echt veel goedkoper, dank voor de MyMemory tip! :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:13:35 #73
48067 neo2000
pi_105128162
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:47 schreef shiznuts het volgende:
Niet? Als ik een rode auto koop, verwacht ik 0-100 in 2,3 seconden! :(
Mijne is zilver. :9

Dus mag toch zeker gelijkwaardige prestaties verwachten. :D
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:54:26 #74
39510 R2cksson
pi_105128946
Als die tablet na de nodige tweaks niet goed werkt gaat hij ook 0-100 in een paar seconden. Richting de bodem van de kliko.
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:13:01 #75
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105129309
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:47 schreef shiznuts het volgende:

http://www.mymemory.co.uk(...)3-Player-4GB---Black
Trouwens, voor de mensen die niet zonodig een Fuze willen, kwam net in de mail voorbij. ;)

SDHC-kaartjes heb ik nu wel zat. Mis ook alleen nog wat meer capaciteit microSDHC-kaartjes idd. :@

Archos :N Zodra je denkt dat "Shiz tha biz izzz" verliest hij weer alle respect :{w
Dat ding kan niet eens een bestandje deleten zonder een computer.

32GB MicroSD kaartjes, daar moet je zo lang mogelijk mee wachten. Zijn straks een tientje ^O^

Aldi heeft nu ook de kreupele Chinese webshop netbooks voor weinig _O-

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_49/OFF10.SHTML
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:15:41 #76
310701 Iemand91
pi_105129349
En nog maar een keer de lader het stopcontact in.
Helaas werkt de multimeter niet anders kon ik de batterijen (en kerstlampjes :{ ) wel testen...
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:21:10 #77
-1 #ANONIEM
pi_105129455
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mijne is zilver. :9
[ afbeelding ]
Dus mag toch zeker gelijkwaardige prestaties verwachten. :D
Dat mag niet meer in nederland
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:30:57 #78
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_105129631
kun je een zaklamp met een
cree led invriezen?
ik wil het invriezen voor mijn
sinterklaas suprise, in een
harde frisdrank fles maar ik weet niet, als hij bevroren is het ledje beschadigt.
BAM dit is 3KB
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:42:16 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105129875
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Archos :N Zodra je denkt dat "Shiz tha biz izzz" verliest hij weer alle respect :{w
Dat ding kan niet eens een bestandje deleten zonder een computer.

32GB MicroSD kaartjes, daar moet je zo lang mogelijk mee wachten. Zijn straks een tientje ^O^

Aldi heeft nu ook de kreupele Chinese webshop netbooks voor weinig _O-
[ afbeelding ]

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_49/OFF10.SHTML
If you want people to make a choice, you gotta hand 'em some options. ;)
Ik zou er zelf niet voor kiezen, want ondanks proprietry connector heeft de Fuze o.a. wel een scrollwheel en uitbreidbaar geheugen d.m.v. microSDHC-kaartjes (waarvan ik net 2x 16GB Class 4 besteld heb).

:') En die 'notebook' is een regelrechte faal.
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:45:22 #80
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105129946
Als de lamp waterdicht is zal het ledje geen problemen krijgen, de rest van de lamp is een ander verhaal :P

Niet doen dus...
Mailbird - E-mail made beautifulBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:48:24 #81
304381 Loll
pi_105130001
ik maak hem natuurlijk wel water dicht in van die zakjes met sluitrand en tape. Dan zou het toch moeten kunnen. Kwa waterdichtheid? Ik zit alleen met de tempratuur.
BAM dit is 3KB
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:53:20 #82
278470 men.mulder
pi_105130120
DX pakketje na 6 weken binnen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:51:45 #83
280827 VogeltjeTwiet
F5, F5, F5!
pi_105131826
Cool, ik kreeg een pakketje van Lightake, wat met SAL (Sea Cargo) was verstuurd, is nog snel binnengekomen! :P
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:54:14 #84
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105131896
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:54 schreef R2cksson het volgende:
Als die tablet na de nodige tweaks niet goed werkt gaat hij ook 0-100 in een paar seconden. Richting de bodem van de kliko.
Geef f dan maar aan mij :p

Ik was al tevreden met een tablet van 47 euro, dus dan zal die van jou zeker niet tegenvallen.

(Of misschien is tie echt zo kut, want bij mij werkte alles prima, had eigenlijk niks te klagen)
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:55:53 #85
327034 Hoppahoppa
pi_105131953
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zijn die dan wel bruikbaar? Of is het vaak veel minder geheugen dan beloofd?
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:12:13 #86
177156 rene90
René
pi_105132397
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:29:22 #87
304381 Loll
pi_105132850
Zaklamp C78-A 3W AA LED Flashlight Lamp Torch

Gekocht voor mijn zusje vanwege sinterklaas op haar verlanglijstje stond goeie zaklamp, dus ik zoeken op FP BIC DX zag ik bij FP een aanbieding deze http://www.focalprice.com(...)amp_Torch_Black.html voor 3,50$ om eerlijk te zijn ik verwachte er niet veel van gewoon een zaklamp alla action. Ik had er 2 gekocht 1 voor mij 1 voor mijn zusje. Zo gezegd zo gedaan.

Kwam er eergisteren een gele envelop door de brievenbus. Opengemaakt batterijen er in een 's avonds experimenteren. Man wat komt daar een licht van ik kan huizen op 500 meter afstand in de gefocuste bundel mateloos irriteren met het licht wat er van afkwam.

Hier een paar home made pic's

Dit is een foto van de wijde licht bundel.

Dit is een foto van de gefocuste licht bundel

Ongeveer 10 centimeter lang

Hier nog een keer het zaklampje in zijn geheel.
SPOILER
+ Goede bouwkwaliteit
+ Goed licht bundel
+ een gratis touwtje

- nog geen 1 tegengekomen

Excuus voor mijn schrijfstijl dit is een beetje me eerste review. Het was de camera van mijn telefoon het was ff niet anders
BAM dit is 3KB
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:46:13 #88
268176 wormtrein
Whooosh!
pi_105133371
Weet iemand hoe het zit met DX shipments van het UK warehouse? Items boven de 22 euro zouden vanuit de UK namelijk ook import/belastingvrij geimporteerd kunnen worden, maar het lijkt me sterk dat DX voor alle producten dit gaat betalen (als zij het importeren bij binnenkomst EU). Ik zou wel vanuit de UK willen bestellen (dat is iets duurder), maar als ik dan alsnog btw en alles moet betalen ben ik duurder uit.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:55:57 #89
310701 Iemand91
pi_105133678
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef Loll het volgende:
Zaklamp C78-A 3W AA LED Flashlight Lamp Torch
Kwam er eergisteren een gele envelop door de brievenbus. Opengemaakt batterijen er in een 's Man wat komt daar een licht van ik kan huizen op 500 meter afstand in de gefocuste bundel mateloos irriteren met het licht wat er van afkwam.
Kun je daar 'ns een foto van maken? Ben wel benieuwd :P :9

http://www.tomtop.com/hom(...)ng-instant-tent.html

[ Bericht 52% gewijzigd door Iemand91 op 03-12-2011 15:52:10 ]
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:34:29 #90
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105134637
Mijn xenon bestel chaos is eindelijk rond.

Ik heb nu een totaal van

31+16+8+10 dollar betaald

hiervoor heb ik

5 Ballasten
5 goeie bulbs
2 kapotte bulbs

Ik had eerst een set waarvan de lampjes soort van bleven knipperen en ik dacht: ballaste niet goed. Huppa nieuw spul laten versturen. Toen bedacht ik me, hey ik heb nog andere bolletjes hier liggen van andere bestelling. Die geprobeert, en voila lampjes waren gewoon niet goed.

Iig ik heb EINDELIJK goeie xenon in me auto zitten.

De rest wordt lekker een kadootje met kerstmis
Zoek je mobiel op gsmwebVoordelig uit? Ticketveiling.nlF1 Store - Voor al je F1 Gear
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:26:44 #91
39510 R2cksson
pi_105137934
Voor de geinteresseerden:

Deze bij BiC dus.

En nee, ik verwacht bij een Lada geen Ferrari, maar ik verwacht wel dat die Lada door de APK komt en dat de remmen het doen en dat de versnellingsbak het doet etc...
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:44:13 #92
-1 #ANONIEM
pi_105138472
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:30 schreef Loll het volgende:
kun je een zaklamp met een
cree led invriezen?
ik wil het invriezen voor mijn
sinterklaas suprise, in een
harde frisdrank fles maar ik weet niet, als hij bevroren is het ledje beschadigt.
Ja, dat kan, even in een drugsdealerzakje of 2 zodat het waterdichtblijt.
Led kan er gewoon tegen. Batterij niet!
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:46:01 #93
-1 #ANONIEM
pi_105138532
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:34 schreef Racer88 het volgende:
Mijn xenon bestel chaos is eindelijk rond.

Ik heb nu een totaal van

31+16+8+10 dollar betaald

hiervoor heb ik

5 Ballasten
5 goeie bulbs
2 kapotte bulbs

Ik had eerst een set waarvan de lampjes soort van bleven knipperen en ik dacht: ballaste niet goed. Huppa nieuw spul laten versturen. Toen bedacht ik me, hey ik heb nog andere bolletjes hier liggen van andere bestelling. Die geprobeert, en voila lampjes waren gewoon niet goed.

Iig ik heb EINDELIJK goeie xenon in me auto zitten.

De rest wordt lekker een kadootje met kerstmis
Duurt maand of 3 dan beginnen die ook te knipperen;-)
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:47:41 #94
-1 #ANONIEM
pi_105138582
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:26 schreef R2cksson het volgende:

En nee, ik verwacht bij een Lada geen Ferrari, maar ik verwacht wel dat die Lada door de APK komt en dat de remmen het doen en dat de versnellingsbak het doet etc...
Kortom je hebt dus gewoon troep gekocht met een brak scherm.
Nee dank u.
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:51:53 #95
39510 R2cksson
pi_105138702
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:47 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Kortom je hebt dus gewoon troep gekocht met een brak scherm.
Nee dank u.
Maak je maar niet druk dat jij hem krijgt hoor, hij verdwijnt gewoon in de kliko als hij me teveel begint te storen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:16:02 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105139351
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:51 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Maak je maar niet druk dat jij hem krijgt hoor, hij verdwijnt gewoon in de kliko als hij me teveel begint te storen.
Zal je zo even Dm'en, met wat firmware, je hebt helaas wel een versie met mindere hardware dan die met superpad 3 op de doos ipv I I I
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:16:45 #97
39510 R2cksson
pi_105139373
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zal je zo even Dm'en, met wat firmware
O+.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:24:18 #98
-1 #ANONIEM
pi_105139579
Weet iemand hoe je een bod moet terug trekken op ebay?
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:26:51 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105139641
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef ElmoFan het volgende:
Niet, je kunt een ticket maken als je de winnaar bent dat je het verkeerde item hebt. Meestal kun je dan wel cancelen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:30:22 #100
356637 Miniem
pi_105139743
quote:
Kan niet.

Bod is bod.
Daarom is het eBay, eBay is bindend.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
Mailbird - E-mail made beautifulBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:32:01 #101
358394 i124Q
pi_105139793
quote:
Ik neem aan dat dat niet kan..
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:34:01 #102
-1 #ANONIEM
pi_105139867
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Niet, je kunt een ticket maken als je de winnaar bent dat je het verkeerde item hebt. Meestal kun je dan wel cancelen.
had ik al gedaan, de naaier had allemaal dezelfde producten alleen had ie bij sommige er gewoon verzendkosten bij gezet waardoor hij dubbel zo duur word dan de andere
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:07:19 #103
268176 wormtrein
Whooosh!
pi_105140876
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:34 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

had ik al gedaan, de naaier had allemaal dezelfde producten alleen had ie bij sommige er gewoon verzendkosten bij gezet waardoor hij dubbel zo duur word dan de andere
Dus je hebt zitten shoppen op eBay, maar niet opgelet. Niet slim O-)
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:13:19 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105141057
Volgens mij kan dat wel als het nog meer dan 24 uur voor het einde is...?
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:21:45 #105
272834 Eenskijken
Cha
pi_105141299
Mijn totoro is eindelijk binnen _O_ Heeft iets langer dan een maand geduurd oid..
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:22:12 #106
-1 #ANONIEM
pi_105141308
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:07 schreef wormtrein het volgende:

[..]

Dus je hebt zitten shoppen op eBay, maar niet opgelet. Niet slim O-)
nee, ik zat te kijken bij free shipping maar waarschijnlijk heb ik daarna in het verkeerde tabblad gekeken ofzo

En ik moet 4x dat product hebben en hij verkoopt ze vast voor 8 euro dan is eht wel mooi als ik er een paar voor 5 euro kan scoren met bieden

EDIT; wat een held, die verkoper heeft hem al gecancelt

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2011 19:25:49 ]
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:41:12 #107
356637 Miniem
pi_105141831
Een 2e Saik-SA 15 besteld _O_ Mijn vader wilde er ook 1.
Fijne zaklamp O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:17:51 #108
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105148019
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Duurt maand of 3 dan beginnen die ook te knipperen;-)
Ow.... Heb al wel een setje anderhalf jaar in beide motors.... knippervrij....

Ik niet waar je het op baseert?
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:08:14 #109
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105150187
Was er niet iemand die laatst om magnetronsloffen vroeg?
http://ichica.nl/
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:17:42 #110
177156 rene90
René
pi_105150529
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:08 schreef shiznuts het volgende:
Was er niet iemand die laatst om magnetronsloffen vroeg?
http://ichica.nl/
ik ja! Zijn inmiddels al aangeschaft maar bedankt om er even aan te denken.
Top 5 China producten
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlANWB VerzekeringenFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  zondag 4 december 2011 @ 00:29:00 #111
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_105153278
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:13 schreef monkeybrain het volgende:
Volgens mij kan dat wel als het nog meer dan 24 uur voor het einde is...?
Vroegah toen ik nog heel veel op eBay kocht kon het iig. Je moest dan een reden opgeven (per ongeluk geboden oid) en je mocht het niet te vaak doen. (geen idee wat de represailles waren indien wel :P)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 4 december 2011 @ 01:10:16 #112
310701 Iemand91
pi_105154612
quote:
Perfect deal: ¤ 59,- ipv ¤ 119,- voor de echte iSpy, de kleinste video-camera ter wereld!

-weg-

Oef, ¤59/¤119 :X :|W

[ Bericht 8% gewijzigd door kanovinnie op 04-12-2011 20:26:01 ]
  zondag 4 december 2011 @ 01:36:31 #113
280827 VogeltjeTwiet
F5, F5, F5!
pi_105155156
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 01:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar wordt flink op verdiend :P

[ Bericht 5% gewijzigd door kanovinnie op 04-12-2011 20:26:52 ]
  zondag 4 december 2011 @ 01:48:49 #114
350080 AlphaBravoCharlie
pi_105155380
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 01:36 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Daar wordt flink op verdiend :P
En dan is het nog niet eens de duurste 720p versie.
Wat een kuttopic :')
  zondag 4 december 2011 @ 03:36:49 #115
323812 DarkSavior
pi_105156970
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb die ook... voor tien euro gekocht bij samenkopen.net ;( Maar ok, dat is geen 720p kwaliteit, maar toch... :P

Ik woon nu trouwens in China. Mensen toch tips voor gadgets die ik ABSOLUUT moet kopen hier.

Zelf ben ik op zoek naar mini surface resonance USB speakers. Zoiets als dit:
http://computerusb.com/in(...)info&products_id=190

[ Bericht 3% gewijzigd door kanovinnie op 04-12-2011 20:27:03 ]
  zondag 4 december 2011 @ 10:48:42 #116
252384 Skiet
pi_105159342
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef DarkSavior het volgende:

[..]

Ik heb die ook... voor tien euro gekocht bij samenkopen.net ;( Maar ok, dat is geen 720p kwaliteit, maar toch... :P

Ik woon nu trouwens in China. Mensen toch tips voor gadgets die ik ABSOLUUT moet kopen hier.

Jij moet juist voor ons scouten!! Op naar die fabrieken met kindertjes, testen van allerlei producten voordat we ze hier aanschaffen. Legio mogelijkheden.
  zondag 4 december 2011 @ 14:25:07 #117
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_105165856
Zo lange tijd geleden dat ik wat gepost heb in deze reeks. Ik had laatst wat besteld bij zarmark en heb ze verteld dat ik het in 2 pakketten wil, nou blijkt dat ze hem maar in 1 pakket hebben verstuurd. Ik heb zo het gevoel dat de douane dit gaat onderscheppen en ik dus invoerrechten moet betalen etc. maar nou is mijn vraag als je 1 maal gepakt word, krijg ik dan een andere status ofzo? Dat ze dan strenger gaan controleren op mijn pakketten of veranderd er helemaal niks?
  zondag 4 december 2011 @ 14:27:46 #118
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105165961
Even een sinterklaas gedichtje geschreven die bij een Cree zaklamp hoort :P

quote:
親愛的安德烈,

聖回來在國內,
而有一個事情很多東西。
在黑暗中工作是相當的災難,
安德烈一直在尋找一個好燈。

本產品為您提供了大量的光,
因而不少的知名度。
既然你可以不讀
這首詩,只要不持續。

聖和他的助手。
quote:
Beste Andre,

Sint is weer in het land,
En er is weer van alles aan de hand.
Werken in het donker is nogal een ramp,
André zocht een goede lamp.

Dit product geeft je een hoop licht,
En daardoor ook een hoop zicht.
Gezien je dit toch niet lezen kan,
Hoeft het gedicht niet zo lang.

Sint en zijn Chinese Pieten.
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  zondag 4 december 2011 @ 14:34:13 #119
358394 i124Q
pi_105166240
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Even een sinterklaas gedichtje geschreven die bij een Cree zaklamp hoort :P

[..]

[..]

Translate geeft dit terug (kijk naar de afzender :P ):
Beste Andre,

St. terug in het land,
En er zijn een heleboel dingen.
Andre is op zoek naar een goed licht.

Dit product geeft je een veel licht,
Dus veel van de zichtbaarheid.
Omdat je niet kunt lezen
Dit gedicht, ze niet doorgaan.

Kerstman en zijn assistent.
  zondag 4 december 2011 @ 14:36:22 #120
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105166334
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef i124Q het volgende:

[..]

Translate geeft dit terug (kijk naar de afzender :P ):
Beste Andre,

St. terug in het land,
En er zijn een heleboel dingen.
Andre is op zoek naar een goed licht.

Dit product geeft je een veel licht,
Dus veel van de zichtbaarheid.
Omdat je niet kunt lezen
Dit gedicht, ze niet doorgaan.

Kerstman en zijn assistent.
Ja :') Vandaar dat ik de vertaling er zelf nog maar even achter geniet heb :P
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesKnab - Jouw online bankFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  zondag 4 december 2011 @ 15:18:58 #121
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_105168020
Op de valreep gister ochtend deze binnen gekregen
http://www.ebay.nl/itm/20(...)id=p3984.m1497.l2649
7inch Touchscreen Google Android2.2 MID Tablet PC Wi-Fi 3G Camera Flash Epad Apad

Kon deze nog net even mee voor pakjes avond ;)

Ik kon dit nog even een aantal uurtjes uittesten

Hij is wat traag maar dat was te verwachten
De plaatjes en kleuren zien er goed uit
Er staan 2 markten op
1 werkt goed mar ik kon de andere niet zo krijgen dat hij ging downloaden
Het scrollen gaat redelijk mits de juiste vinger pakt
In en uit zoomen deed hij ook

Er zit een flashplayer op maar die geeft melding dat het een evaluatie versie is moet ik dus even herstellen.

Email config ging vlot, twitter ging ook prima MSN deed hij ook goed

Na de test weer reset toe fabriek gedaan en in gepakt. Ik zal er binnenkort nog even beter na kijken maar voor ongeveer 50 euro is het precies wat je mag verwachten.
  zondag 4 december 2011 @ 15:43:41 #122
36285 Ou-Tannu
pi_105168769
hmz.. ik zit nu al weer een half uur te puzzelen om een order terug te vinden op Deal Extreme..
(backorder) k kwam hem net een keer tegen.. maar nu kan ik hem nergens meer vinden :?

en hun eigen FAQ is ook niet geheel up 2 date meer :(

help?
  zondag 4 december 2011 @ 15:54:07 #123
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105169184
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:25 schreef MagischMannetje het volgende:
Zo lange tijd geleden dat ik wat gepost heb in deze reeks. Ik had laatst wat besteld bij zarmark en heb ze verteld dat ik het in 2 pakketten wil, nou blijkt dat ze hem maar in 1 pakket hebben verstuurd. Ik heb zo het gevoel dat de douane dit gaat onderscheppen en ik dus invoerrechten moet betalen etc. maar nou is mijn vraag als je 1 maal gepakt word, krijg ik dan een andere status ofzo? Dat ze dan strenger gaan controleren op mijn pakketten of veranderd er helemaal niks?
Ik ben ook paranoïde :)

Zelf merk ik er niets van. Ik ben wel een paar keer gepakt maar er komt ook een hoop door. Volgens mij worden de pakjes pas gescand op je adres nadat de douane ze vrij geeft, op de rolband in het sorteercentrum.

Ik heb wel een vermoeden dat de douane/TNT (administratiekosten maffia) wat meer grijpt de laatste tijd, vooral doosjes en deze hoeven niet eens zo groot of zwaar te zijn.

We kennen de werkwijze van de TNT managers, turbo winsten voor de aandeelhouders en de werknemers zijn slaven. Het zal me niets verbazen als TNT heeft besloten om meer pakjes te grijpen om zo meer winst te draaien.
  zondag 4 december 2011 @ 16:21:47 #124
347181 ._HAAK_.
ok
pi_105170297
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 10:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

Jij moet juist voor ons scouten!! Op naar die fabrieken met kindertjes, testen van allerlei producten voordat we ze hier aanschaffen. Legio mogelijkheden.
En we betalen je in chinese tarieven :P
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zondag 4 december 2011 @ 16:30:29 #125
356637 Miniem
pi_105170663
Zag een Angry Bird air swimmer bij Pandawill :P

http://www.pandawill.com/(...)irds-toy-p53722.html
  zondag 4 december 2011 @ 16:51:03 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105171456
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
Op de valreep gister ochtend deze binnen gekregen
http://www.ebay.nl/itm/20(...)id=p3984.m1497.l2649
7inch Touchscreen Google Android2.2 MID Tablet PC Wi-Fi 3G Camera Flash Epad Apad

Kon deze nog net even mee voor pakjes avond ;)

Ik kon dit nog even een aantal uurtjes uittesten

Hij is wat traag maar dat was te verwachten
De plaatjes en kleuren zien er goed uit
Er staan 2 markten op
1 werkt goed mar ik kon de andere niet zo krijgen dat hij ging downloaden
Het scrollen gaat redelijk mits de juiste vinger pakt
In en uit zoomen deed hij ook

Er zit een flashplayer op maar die geeft melding dat het een evaluatie versie is moet ik dus even herstellen.

Email config ging vlot, twitter ging ook prima MSN deed hij ook goed

Na de test weer reset toe fabriek gedaan en in gepakt. Ik zal er binnenkort nog even beter na kijken maar voor ongeveer 50 euro is het precies wat je mag verwachten.
Tip, probeer deze rom: http://www.ohwzo.nl/2011/(...)v10-uitleg-download/
Wordt de tablet een stuk bruikbaarder van ;)
  zondag 4 december 2011 @ 17:08:09 #127
356637 Miniem
pi_105172138
Trouwens ook een refund gekregen van BIC van een order die ik niet binnen heb gekregen.
24-10 besteld.

Netjes geregeld van BIC.
  zondag 4 december 2011 @ 17:19:39 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105172568
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Miniem het volgende:
Trouwens ook een refund gekregen van BIC van een order die ik niet binnen heb gekregen.
24-10 besteld.

Netjes geregeld van BIC.
Goed dat je het zegt, moet ook nog even achter een claim op DHgate aan. De post heeft mijn pakketje vast kwijt gemaakt :'(

Ondertussen nog maar 3 pakketjes onderweg, maar heb al weer bij een paar shops een verlanglijstje. Wel handig, eerder bestelde ik het meteen :') Als het dan binnen kwam dacht ik :|W Dus nu even wachten, en als het dan nog handig is pas bestellen ^O^

Iemand trouwens ervaring met Wii/PS3 controlers icm een tablet? Heb er hier nu één liggen maar die vraagt om een wachtwoord als ik connect (natuurlijk is het niet 0000 of 1234 :') want dat vond die Chinees te makkelijk).
De Wii controller die ik hiervoor van BIC had werkte niet samen met de classic controller dus dat was ook lekker handig |:( Wil nu gewoon een goede Wii of PS3 controller werkt :P
Iemand dus ervaring met een controller (liefst ps3) die wel dit soort toepassingen doet voor een redelijke prijs?

SPOILER
  zondag 4 december 2011 @ 17:26:51 #129
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_105172857
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tip, probeer deze rom: http://www.ohwzo.nl/2011/(...)v10-uitleg-download/
Wordt de tablet een stuk bruikbaarder van ;)
Mercie :)
  zondag 4 december 2011 @ 17:56:41 #130
260123 mtchel112
hoi
pi_105174071
Ik heb een pakketje zon 8 weken geleden besteld, chinees gevraagt en hij staat dus op unsuccesfull delivery, hebt idee darie bij een supermarkt ligt hier in de buurt, ging daar laatst 2 pakketjes ophalen en die domme kwien gaf maar een pakketje mee, die wel voor mij was maar het nummer klopote niet oid, mn ophaalsbewijsje heb ik dus niet meer. Wat moet ik nu doen?
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingANWB VerzekeringenBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  zondag 4 december 2011 @ 18:05:16 #131
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_105174432
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:56 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb een pakketje zon 8 weken geleden besteld, chinees gevraagt en hij staat dus op unsuccesfull delivery, hebt idee darie bij een supermarkt ligt hier in de buurt, ging daar laatst 2 pakketjes ophalen en die domme kwien gaf maar een pakketje mee, die wel voor mij was maar het nummer klopote niet oid, mn ophaalsbewijsje heb ik dus niet meer. Wat moet ik nu doen?
ff met tnt (postnl) bellen
en daar weten ze hoelaat en wanner het is aangenomen in de supper
dan daarheen met legitmatie en niet eerder weg dan dat je het hebt
desnoods laat je ze maar met tnt (postnl) bellen
  zondag 4 december 2011 @ 19:15:34 #132
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105177326
Iemand ervaring met DHgate?
  zondag 4 december 2011 @ 19:20:06 #133
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105177566
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Skippy_ball het volgende:
Iemand ervaring met DHgate?
DHgate is het zelfde als Aliexpress, losse verkopers die daar verkopen. Met een Escrow achtige service.

Je kunt er gewoon veilig bestellen :)
  zondag 4 december 2011 @ 19:21:32 #134
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105177639
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

DHgate is het zelfde als Aliexpress, losse verkopers die daar verkopen. Met een Escrow achtige service.

Je kunt er gewoon veilig bestellen :)
Bedankt voor de snelle reactie,

Slaap jij wel eens? :P
  zondag 4 december 2011 @ 19:22:48 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105177684
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 19:21 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Bedankt voor de snelle reactie,

Slaap jij wel eens? :P
Ja
SPOILER
  zondag 4 december 2011 @ 19:40:06 #136
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_105178376
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja
SPOILER
Die is leuk :) die spoiler ^O^
  zondag 4 december 2011 @ 20:11:14 #137
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_105179932
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik ben ook paranoïde :)

Zelf merk ik er niets van. Ik ben wel een paar keer gepakt maar er komt ook een hoop door. Volgens mij worden de pakjes pas gescand op je adres nadat de douane ze vrij geeft, op de rolband in het sorteercentrum.

Ik heb wel een vermoeden dat de douane/TNT (administratiekosten maffia) wat meer grijpt de laatste tijd, vooral doosjes en deze hoeven niet eens zo groot of zwaar te zijn.

We kennen de werkwijze van de TNT managers, turbo winsten voor de aandeelhouders en de werknemers zijn slaven. Het zal me niets verbazen als TNT heeft besloten om meer pakjes te grijpen om zo meer winst te draaien.
Ok dankje! Weet nog wel toen jij zon helikopter had besteld, en was gepakt. Maar volgens mij was dat nog in de DX reeks haha. Jij bent nog steeds actief zo te zien. Ik zelf ben al een lange tijd niet meer actief hier gezien de overload aan posts hier elke dag.
  zondag 4 december 2011 @ 20:20:38 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105180430
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef DarkSavior het volgende:

[..]

->
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Crossposting. :)

[..]

[..]

http://chinaprices.us/?q=reson+speaker / http://chinaprices.us/?q=vibrat+speaker ;) Die bedoelde ik.
Kwam trouwens op de site van onze Spaanse vrienden deze tegen: FiiO N3 Speakerset.
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 10:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

En dat natuurlijk. :Y
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmz.. ik zit nu al weer een half uur te puzzelen om een order terug te vinden op Deal Extreme..
(backorder) k kwam hem net een keer tegen.. maar nu kan ik hem nergens meer vinden :?

en hun eigen FAQ is ook niet geheel up 2 date meer :(

help?
DX-account met zelfde e-mail als Paypal-account? Dat kan het zijn. Anders is er altijd nog de communicatie via tickets/mail/livechat. ;)
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Miniem het volgende:
Zag een Angry Bird air swimmer bij Pandawill :P

http://www.pandawill.com/(...)irds-toy-p53722.html
Lol, dat zou een leuke ideeënbus zijn: Wat zou jij graag als afstandsbestuurbare ballon laten rondvliegen? :D
(Ik zou gaan voor een kop en schotel (ufo) of de Star Trek Enterprise)
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja
SPOILER
Hardcore. :7

Morgen hopelijk weer wat nieuwe pakjes binnen. :)
  zondag 4 december 2011 @ 20:21:57 #139
356637 Miniem
pi_105180505
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:

Lol, dat zou een leuke ideeënbus zijn: Wat zou jij graag als afstandsbestuurbare ballon laten rondvliegen? :D

Dommel, die bolle :P
  zondag 4 december 2011 @ 20:23:51 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105180590
Een spookie zou ook wel geinig zijn.

Glow in the dark dan uiteraard. :P
Voordelig uit? Ticketveiling.nlBoek goedkoper bij booking.comBonprix
  zondag 4 december 2011 @ 20:24:09 #141
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_105180607
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Bron.

Jij bent echt een vuile tering tyfus referer spammer. Je hebt het al meerdere keren gedaan in verschillende topics
  zondag 4 december 2011 @ 20:25:29 #142
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105180667
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Jij bent echt een vuile tering tyfus referer spammer. Je hebt het al meerdere keren gedaan in verschillende topics
Vanwege die ref?
  zondag 4 december 2011 @ 20:27:51 #143
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105180778
Nu een paar dagen de HM 3 in huis en ik denk dat hij zijn geld wel waard is. Maar ik ga geen HM 5 kopen.
  zondag 4 december 2011 @ 20:34:03 #144
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105181166
quote:

[..]

Lijkt me sterk, die referrer is namelijk een site van een Iers gebaseerde online deals bedrijf. Heeft denk ik weinig met persoonlijk gewin te maken, maar met ondoordacht een link kopiëren.

Maar we weten nu inderdaad wel dat sites gewoon Chinese dingen tegen meerprijs verkopen, we ondersteunen hier geen handeltjes, dus mensen op ideeën brengen is ook niet zo'n heul puick idee. Juist om die reden hebben we het hier over China shopping, de filosofie om iedereen met het goedkoop inkopen van spul voor persoonlijk gebruik bekend te maken. *O*
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:27 schreef Koen. het volgende:
Nu een paar dagen de HM 3 in huis en ik denk dat hij zijn geld wel waard is. Maar ik ga geen HM 5 kopen.
True story, vind de HM5 ook niet zo'n attractief design hebben, de HM3 is wel een instant classic. Hoef alleen nog maar een headphone met aardige bass of in ieder geval active noise cancellation zoals de Beats Studio of Bose QuietComfort 15. Alleen qua bang-for-buck vind ik het niet waard meer dan 300,- euro (of dollars zelfs eigenlijk) uit te geven voor die dingen. Zo'n Sonun SN-161 hecht ik dan veel meer waarde aan voor dat geld. :Y
  zondag 4 december 2011 @ 20:36:31 #145
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_105181340
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Vanwege die ref?
Ik heb dezelfde ref in meerdere topics gezien (o.a. funny pics and links topic). Geen zin om uit te zoeken maar ik vind het vreemd.
  zondag 4 december 2011 @ 20:42:32 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105181734
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde ref in meerdere topics gezien (o.a. funny pics and links topic). Geen zin om uit te zoeken maar ik vind het vreemd.
De link is iig weg.
  zondag 4 december 2011 @ 22:27:06 #147
151260 admiraal_anaal
pi_105188588
Hoelang zou het duren als LightTake je pakket verstuurd heeft met de volgende melding:

quote:
2011-12-02 departure from transit office of exchange, XIAMEN, NETHERLANDS,
Zijn er hier ervaringen?
  zondag 4 december 2011 @ 22:36:33 #148
177156 rene90
René
pi_105189235
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelang zou het duren als LightTake je pakket verstuurd heeft met de volgende melding:

[..]

Zijn er hier ervaringen?
2 weken denk max.
Top 5 China producten
  zondag 4 december 2011 @ 22:44:41 #149
347181 ._HAAK_.
ok
pi_105189748
sms
:+
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zondag 4 december 2011 @ 22:54:20 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105190249
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Zijn er hier ervaringen?
Meestal een dag of 6/7 nadat je dat bericht ziet, maar omdat het bijna kerst is gaat die tijd nu hard opbouwen (vorig jaar was het +- een dag of 12 na die melding in nederland en een dag of 10/12 voordat hij die melding weergaf).
Big Fish GamesHoesjes? Casetify!AliExpress - die hebben ALLES!
  zondag 4 december 2011 @ 23:22:24 #151
310701 Iemand91
pi_105191914
quote:

[..]

Zo, met zo'n stevige (scheldende) beschuldiging moet ik wel even tegengas geven.
Inderdaad ik heb bij het funny pics/links topic een foto laten zien van dezelfde site als bovenstaande. Maar die foto heb ik laten zien omdat ik die grappig/apart vond, met link (ik kon ook natuurlijk zeggen dat die van die site kwam).
Bovenstaande link naar die camera is iets wat ik al vaker heb gedaan, ook andere sites om aan te geven hoe zo'n (schandalige?) winst wordt gehaald op zaken die in werkelijkheid veel goedkoper zijn.
Misschien een beetje ongelukkig om nu die site achter elkaar 2x te linken maar niet met opzet; ik heb er niets maar dan ook niets mee te maken (ben student Bouwkunde).
De vaste mensen in dit topic kennen mij wel als iemand die al een (relatief) lange tijd in dit topic bezig houdt en niet alleen maar onzin dumpt maar ook helpt en vraagt.

Sterker nog, ik heb een dag of 2 geleden nog eens iemand duidelijk gezegd dat hij moest 'oprotten' met referral links te plaatsen.

Dus kortgezegd; misschien ongelukkig om dit zo te plaatsen, maar de ENIGE bedoeling was óf om de grappige afbeelding of om de schandalige prijzen te noemen. Juist het tegenovergestelde dus van waar jij mij van beschuldigd.

Ontopic; ik ben denk ik niet de enige die bemerkt dat Kerst in aankomst is? Mijn pakketjes hebben nu wel erg veel tijd nodig mijn brievenbus te bereiken }:| ...
  zondag 4 december 2011 @ 23:36:39 #152
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105192662
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zo, met zo'n stevige (scheldende) beschuldiging moet ik wel even tegengas geven.
Inderdaad ik heb bij het funny pics/links topic een foto laten zien van dezelfde site als bovenstaande. Maar die foto heb ik laten zien omdat ik die grappig/apart vond, met link (ik kon ook natuurlijk zeggen dat die van die site kwam).
Bovenstaande link naar die camera is iets wat ik al vaker heb gedaan, ook andere sites om aan te geven hoe zo'n (schandalige?) winst wordt gehaald op zaken die in werkelijkheid veel goedkoper zijn.
Misschien een beetje ongelukkig om nu die site achter elkaar 2x te linken maar niet met opzet; ik heb er niets maar dan ook niets mee te maken (ben student Bouwkunde).
De vaste mensen in dit topic kennen mij wel als iemand die al een (relatief) lange tijd in dit topic bezig houdt en niet alleen maar onzin dumpt maar ook helpt en vraagt.

Sterker nog, ik heb een dag of 2 geleden nog eens iemand duidelijk gezegd dat hij moest 'oprotten' met referral links te plaatsen.

Dus kortgezegd; misschien ongelukkig om dit zo te plaatsen, maar de ENIGE bedoeling was óf om de grappige afbeelding of om de schandalige prijzen te noemen. Juist het tegenovergestelde dus van waar jij mij van beschuldigd.
:Y ^O^
quote:
Ontopic; ik ben denk ik niet de enige die bemerkt dat Kerst in aankomst is? Mijn pakketjes hebben nu wel erg veel tijd nodig mijn brievenbus te bereiken }:| ...
Helaas wel, ondertussen al 2 pakketjes die op tracking al meer dan 9 dagen het land uit zijn en nog ergens rondvliegen :o
Verder een ander pakketje wat nu op dag 34 zit (Onderdeeltje van kapotte zaklamp).
  zondag 4 december 2011 @ 23:40:23 #153
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105192877
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:Y ^O^

[..]

Helaas wel, ondertussen al 2 pakketjes die op tracking al meer dan 9 dagen het land uit zijn en nog ergens rondvliegen :o
Verder een ander pakketje wat nu op dag 34 zit (Onderdeeltje van kapotte zaklamp).
Jongens jongens, niet piepen :P

Mijn helikopters 20 OKTOBER verzonden door jack zijn nog niet binnen :p

(Oke, wel appart geval, jack's mensjes hebben 'm op de boot gezet.. falers :P)
  zondag 4 december 2011 @ 23:44:59 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105193151
quote:
16s.gif Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Jongens jongens, niet piepen :P

Mijn helikopters 20 OKTOBER verzonden door jack zijn nog niet binnen :p

(Oke, wel appart geval, jack's mensjes hebben 'm op de boot gezet.. falers :P)
Dat is niet falen, dat is naaien :P (lees kostenbesparend), hoeveel korting heb je daarvoor gekregen?

Verder wel interessant, wat kost dat met de boot? Heb wel een aantal dingen die zo groot/zwaar zijn dat ze er best wat langer over mogen doen.
  zondag 4 december 2011 @ 23:46:01 #155
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105193205
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is niet falen, dat is naaien :P (lees kostenbesparend), hoeveel korting heb je daarvoor gekregen?

Verder wel interessant, wat kost dat met de boot? Heb wel een aantal dingen die zo groot/zwaar zijn dat ze er best wat langer over mogen doen.
Géén korting :')

Gewoon faal aktie, rest weet ik niet.

(zou even aan jack kunnen vragen als er echte interesse is)
  zondag 4 december 2011 @ 23:46:54 #156
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105193243
Waarom eigenlijk chinese? Japanse gadgets zijn 10x leuker :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 4 december 2011 @ 23:50:32 #157
22450 Poepoog
poepoog
pi_105193412
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
En waar worden die gemaakt denk je, Einstein?
  zondag 4 december 2011 @ 23:53:22 #158
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105193550
quote:
9s.gif Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Poepoog het volgende:

[..]

En waar worden die gemaakt denk je, Einstein?
In Japan, China en Taiwan :). Maar wat heeft dat met chinese webshops te maken? Als het land iets maakt betekent niet dat het het ook verkoopt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 5 december 2011 @ 00:08:45 #159
272834 Eenskijken
Cha
pi_105194259
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
en 100x zo duur :P
  maandag 5 december 2011 @ 00:53:19 #160
22450 Poepoog
poepoog
pi_105195731
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef Smoofie het volgende:

[..]

In Japan, China en Taiwan :). Maar wat heeft dat met chinese webshops te maken? Als het land iets maakt betekent niet dat het het ook verkoopt.
Meer dan 90% van je zogenaamde Japanse gadgets worden in China gemaakt, plus waarom ga je hierover blaten in een Chinese webshopstopic, dan open je toch een Japanse gadget topic. 95 % wordt ook gewoon in China verkocht.
Big Fish GamesSpeel mee met Lucky Day en win!Voordelig uit? Ticketveiling.nl
  maandag 5 december 2011 @ 09:41:17 #161
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105199499
quote:
9s.gif Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Meer dan 90% van je zogenaamde Japanse gadgets worden in China gemaakt, plus waarom ga je hierover blaten in een Chinese webshopstopic, dan open je toch een Japanse gadget topic. 95 % wordt ook gewoon in China verkocht.
Niet te vergeten, Shipping cost van Japan naar nederland is ongeveer gelijk aan de kosten vanuit Nederland die kant op. Niet te betalen dus :)
Ze hebben inderdaad wel wat unieke gadgets, maar vaak kan je die via Taobao goedkoper kopen + shippen :)
  maandag 5 december 2011 @ 09:46:35 #162
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105199590
Vandaag even een kapotte tablet terugsturen naar China, kosten ¤25.30 :')

Wifi chip is dood...

Gelukkig vergoed die chinees een deel :D
  maandag 5 december 2011 @ 09:55:03 #163
39510 R2cksson
pi_105199765
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag even een kapotte tablet terugsturen naar China, kosten ¤25.30 :')

Wifi chip is dood...

Gelukkig vergoed die chinees een deel :D
Heb jij mazzel. Bic vergoedt niks. 35 Euro moet het kosten... Dan maar niet terugsturen.
  maandag 5 december 2011 @ 10:02:09 #164
165020 pindaplukker
eek !
pi_105199916
3 dec een 8 inch tablet besteld bijhttp://www.lightinthebox.com
En ups geeft al aan dat hij 7 december binnenkomt. :9~
I are Baboon
  maandag 5 december 2011 @ 10:16:04 #165
252384 Skiet
pi_105200267
Zaterdag een helikoptertje binnen gehad, echt een kleintje. Nog niet mee kunnen spelen. Wellicht vanavond even naar kijken. Verder nog groot pakket binnen (2x airswimmers) en keurig door de douane het land in gelaten zonder extra kosten. Toch vreemd omdat het best groot is. Gewicht viel mee.
  maandag 5 december 2011 @ 10:29:52 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105200618
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2011 09:55 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Heb jij mazzel. Bic vergoedt niks. 35 Euro moet het kosten... Dan maar niet terugsturen.
PostNL = 25 euro
  maandag 5 december 2011 @ 13:24:03 #167
48067 neo2000
pi_105206060
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef pindaplukker het volgende:
3 dec een 8 inch tablet besteld bijhttp://www.lightinthebox.com
En ups geeft al aan dat hij 7 december binnenkomt. :9~
+ inklaringstijd douane probably. :*

Edit: iedereen trouwens de pandawill prijzentrekkings email gehad en geprobeerd? Ik wel nml. Niets gewonnen natuurlijk, maar uiteindelijk wel een URL terug gekomen die angaf dat ik niks gewonnen heb. Even rommelen en proberen en.. Tadaa:

http://www.pandawill.com/prize/successstatus

:')

[ Bericht 23% gewijzigd door neo2000 op 05-12-2011 14:02:24 ]
  maandag 5 december 2011 @ 14:32:43 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105208757
quote:
15s.gif Op maandag 5 december 2011 13:24 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Edit: iedereen trouwens de pandawill prijzentrekkings email gehad en geprobeerd? Ik wel nml. Niets gewonnen natuurlijk, maar uiteindelijk wel een URL terug gekomen die angaf dat ik niks gewonnen heb. Even rommelen en proberen en.. Tadaa:

http://www.pandawill.com/prize/successstatus

er staat geen item, dus ik denk dat je niks krijgt :P
  maandag 5 december 2011 @ 14:42:13 #169
165020 pindaplukker
eek !
pi_105209105
quote:
15s.gif Op maandag 5 december 2011 13:24 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nog nooit gehad, en daar ga ik deze keer ook niet vanuit :7
I are Baboon
  maandag 5 december 2011 @ 16:31:17 #170
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105213636
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:42 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Zou ik maar wel doen.

Ik krijg trouwens de allemaal mailtjes van r4bay.com? Nog nooit op die site geweest.

[ Bericht 7% gewijzigd door Koen. op 05-12-2011 16:37:35 ]
Vodafone aanbiedingenVoordelig uit? Ticketveiling.nlDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  maandag 5 december 2011 @ 16:32:08 #171
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105213666
Pakketje binnen. _O_ Wat een lamp! Vanavond maar even een testritje B-)
  maandag 5 december 2011 @ 16:44:48 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105214167
Ah, was dat die tri-force? :D
  maandag 5 december 2011 @ 17:00:59 #173
252384 Skiet
pi_105214835
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:32 schreef kanovinnie het volgende:
Welke lamp heb je binnen? Linkje en levertijd? :)
  maandag 5 december 2011 @ 17:10:15 #174
43582 DaFrenk
pi_105215189
Bij iemand die IP cam van DealExtreme Black Friday al verzonden? Staat hier nog steeds op waiting for supplier.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 5 december 2011 @ 17:13:46 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105215322
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef Skiet het volgende:

[..]

Welke lamp heb je binnen? Linkje en levertijd? :)
Gokje...
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
Na lang twijfelen toch voor de driedubbeledwaze lamp gegaan :D
  maandag 5 december 2011 @ 18:11:45 #176
310701 Iemand91
pi_105217584
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:32 schreef kanovinnie het volgende:
Pics! :9

Een pic van mij (Chinees item, niet van 'mij' }:| ) komt ook vanavond. Maar die is niet zo interessant ;( ...

EDIT: mijn Eerlijke aansteker wil niet branden ;( :'( , soms doet ie 't een enkele keer, maar verder niet...

En net even met een multimeter m'n 18650 batterijen gemeten; ik weet niet of de multimeter werkt (het geeft de indruk niet zo goed te werken) en die geeft aan dat er een spanning van 4,18 volt op staat, terwijl het 3,7 moet zijn...

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 05-12-2011 19:15:38 ]
  maandag 5 december 2011 @ 19:02:20 #177
361085 Lampenklappert
Ik klap die lampen als een lam
pi_105219362
Hey maar ik had een vraagje hé.
Heeft iemand wel eens iets besteld op Miniinthebox.com?
Bijvoorbeeld een XboxHeadsetje of een Dualshock voor de PS3?
Zijn er dingen fout gegaan ?
Want er staan allemaal Headsets op voor de xbox van 4 euro enzo, maar ik weet niet of het wel zo betrouwbaar is, dus ik wil eigenlijk van mensen horen hoe dat zit.
:)
Jeweetzetjes! lkkr voor op brood !
  maandag 5 december 2011 @ 19:04:00 #178
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105219429
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef Lampenklappert het volgende:
Hey maar ik had een vraagje hé.
Heeft iemand wel eens iets besteld op Miniinthebox.com?
Bijvoorbeeld een XboxHeadsetje of een Dualshock voor de PS3?
Zijn er dingen fout gegaan ?
Want er staan allemaal Headsets op voor de xbox van 4 euro enzo, maar ik weet niet of het wel zo betrouwbaar is, dus ik wil eigenlijk van mensen horen hoe dat zit.
:)
Miniinthebox.com is onderdeel van LightInTheBox.com hartstikke betrouwbaar! Je kan er zelfs met iDeal betalen :').
  maandag 5 december 2011 @ 19:22:31 #179
361085 Lampenklappert
pi_105220189
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Koen. het volgende:

[..]

Miniinthebox.com is onderdeel van LightInTheBox.com hartstikke betrouwbaar! Je kan er zelfs met iDeal betalen :').
Mm, je reactie ziet er sarcastisch uit.
Is het sarcasme of niet?
  maandag 5 december 2011 @ 19:25:32 #180
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105220326
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:22 schreef Lampenklappert het volgende:

[..]

Mm, je reactie ziet er sarcastisch uit.
Is het sarcasme of niet?
Nee, is was echt zo. Ik zie nu dat dat niet meer kan. Logo van iDeal staat nog wel op de site.
LightInTheBox is een van de mooiste Chinese Webshops naar mijn mening.

EDIT: Bij LightInTheBox kan het wel!
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBunq - bank of the freeANWB Verzekeringen
  maandag 5 december 2011 @ 19:28:56 #181
361085 Lampenklappert
pi_105220465
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:25 schreef Koen. het volgende:

[..]

Nee, is was echt zo. Ik zie nu dat dat niet meer kan. Logo van iDeal staat nog wel op de site.
LightInTheBox is een van de mooiste Chinese Webshops naar mijn mening.

EDIT: Bij LightInTheBox kan het wel!
[ afbeelding ]
Want ik heb zegmaar op een site 40 Dollar gewonnen met Fifa 12, en dat staat binnenkort op mn paypal account, heb jij enig idee of dollars automatisch naar euro's worden geconverteerd op PayPal?
  maandag 5 december 2011 @ 19:29:55 #182
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105220512
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef Lampenklappert het volgende:

[..]

Want ik heb zegmaar op een site 40 Dollar gewonnen met Fifa 12, en dat staat binnenkort op mn paypal account, heb jij enig idee of dollars automatisch naar euro's worden geconverteerd op PayPal?
Volgens mij wel. Maar dat maakt voor betalen bij een Chinese Webwinkel niet uit.
  maandag 5 december 2011 @ 19:32:08 #183
361085 Lampenklappert
pi_105220621
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef Koen. het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Maar dat maakt voor betalen bij een Chinese Webwinkel niet uit.
Ja oke dat is waar..
Nou ik ga gewoon 2 headsets bestellen en ik zie wel waar het schip strand.
Het is toch 'gratis' geld in principe :')
  maandag 5 december 2011 @ 19:34:28 #184
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105220741
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:32 schreef Lampenklappert het volgende:

[..]

Ja oke dat is waar..
Nou ik ga gewoon 2 headsets bestellen en ik zie wel waar het schip strand.
Het is toch 'gratis' geld in principe :')
Misschien is het wel handig om verder te kijken?
http://lightake.com/detail.do/sku.Headset_for_Microsoft_Xbox_360-35111
  maandag 5 december 2011 @ 19:37:31 #185
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105220880
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Iemand91 het volgende:

En net even met een multimeter m'n 18650 batterijen gemeten; ik weet niet of de multimeter werkt (het geeft de indruk niet zo goed te werken) en die geeft aan dat er een spanning van 4,18 volt op staat, terwijl het 3,7 moet zijn...
Is goed. Je mag ze niet hoger dan 4,20V opladen :)
  maandag 5 december 2011 @ 19:37:47 #186
361085 Lampenklappert
pi_105220893
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:34 schreef Koen. het volgende:

[..]

Misschien is het wel handig om verder te kijken?
http://lightake.com/detail.do/sku.Headset_for_Microsoft_Xbox_360-35111
Net als je dacht dat het niet nog goedkoper kon :')
Vet :)
  maandag 5 december 2011 @ 19:45:20 #187
-1 #ANONIEM
pi_105221288
iemand hier een Fiio E1 of E5?
  maandag 5 december 2011 @ 20:01:54 #188
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105222165
FiiO E5 ftw. Wil de nieuwere E6 ook weleens proberen. :)

Klein, lichtgewicht, geeft net dat extra pit aan je headphone om deze beter z'n werk te laten doen. Er is nu eenmaal wat vermogen nodig om de lucht te laten trillen. Niet zozeer dat het luider is, maar vooral efficiënter en van betere kwaliteit. Bovendien een extra bass-boost-optieswitch. Ideaal in ieder geval om te gebruiken op mobiele apparaten zoals mobiele telefoons, tablets en mp3-spelers die vanwege energiebesparing voor mobiliteit net niet genoeg kick hebben om de boel optimaal aan te drijven.
  maandag 5 december 2011 @ 20:03:32 #189
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_105222268
1 cent alert!
1 cent fiets stuurwiel strap houder voor bijv. een zaklamp!

Ever-buying bij Group Deals.

Ik ga dervoor, jij ook?
  maandag 5 december 2011 @ 20:06:12 #190
-1 #ANONIEM
pi_105222448
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef shiznuts het volgende:
FiiO E5 ftw. Wil de nieuwere E6 ook weleens proberen. :)

Klein, lichtgewicht, geeft net dat extra pit aan je headphone om deze beter z'n werk te laten doen. Er is nu eenmaal wat vermogen nodig om de lucht te laten trillen. Niet zozeer dat het luider is, maar vooral efficiënter en van betere kwaliteit. Bovendien een extra bass-boost-optieswitch. Ideaal in ieder geval om te gebruiken op mobiele apparaten zoals mobiele telefoons, tablets en mp3-spelers die vanwege energiebesparing voor mobiliteit net niet genoeg kick hebben om de boel optimaal aan te drijven.
welke doppen gebruik je er bij?
Vattenfall cadeauBonprixZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 5 december 2011 @ 20:13:59 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105222980
Oordopjes zijn vrijwel niet nodig aan te drijven, ze zitten dicht bij je trommelvliezen natuurlijk hè, dus de te overbruggen afstand is niet al te groot en hoeven dus niet al te veel moeite te doen. In tegenstelling tot headphones, die niet in, maar over je oren zitten en waarvan de drivers groter zijn, maar met mobiele apparaten en weinig energie het geheel moeilijk aan te drijven is, waardoor het volume en de kwaliteit niet echt tot z'n recht komt, je mist dan wat pit, waar de FiiO amp dan voor compenseert.

Gebruik de FiiO E5 eigenlijk alleen i.c.m. de Brainwavz HM3, m'n Beats Solo en m'n Sonun SN-161. Echt zin maken doet het met oordopjes weinig (heb trouwens inmiddels een stuk of 20 oordopjes, waarbij ik vaak wissel), zeker als je met je notebook/pc naar muziek luistert (waarbij je genoeg hebt aan de output daarvan), je zou alleen de bassboost dan goed kunnen gebruiken misschien. Verder alleen i.c.m. mobiele apparaten dan, sommige oordopjes hebben drivers die uit zichzelf niet luid genoeg overkomen.
  maandag 5 december 2011 @ 20:16:55 #192
-1 #ANONIEM
pi_105223168
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef shiznuts het volgende:
Oordopjes zijn vrijwel niet nodig aan te drijven, ze zitten dicht bij je trommelvliezen natuurlijk hè, dus de te overbruggen afstand is niet al te groot en hoeven dus niet al te veel moeite te doen. In tegenstelling tot headphones, die niet in, maar over je oren zitten en waarvan de drivers groter zijn, maar met mobiele apparaten en weinig energie het geheel moeilijk aan te drijven is, waardoor het volume en de kwaliteit niet echt tot z'n recht komt, je mist dan wat pit, waar de FiiO amp dan voor compenseert.

Gebruik de FiiO E5 eigenlijk alleen i.c.m. de Brainwavz HM3, m'n Beats Solo en m'n Sonun SN-161. Echt zin maken doet het met oordopjes weinig (heb trouwens inmiddels een stuk of 20 oordopjes, waarbij ik vaak wissel), zeker als je met je notebook/pc naar muziek luistert (waarbij je genoeg hebt aan de output daarvan), je zou alleen de bassboost dan goed kunnen gebruiken misschien. Verder alleen i.c.m. mobiele apparaten dan, sommige oordopjes hebben drivers die uit zichzelf niet luid genoeg overkomen.
Voegt de bassboost dan echt wat toe? Ik gebruik Brainwavz betas (+ ipod touch) en ik ben toch wel een beetje verliefd op de bass van de alphas

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 20:17:56 ]
  maandag 5 december 2011 @ 20:18:04 #193
327034 Hoppahoppa
pi_105223253
Iemand een tip voor headphones (draadloos) voor in de woonkamer?
  maandag 5 december 2011 @ 20:25:29 #194
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_105223697
ik blijf kloten met mn zoektocht naar acceptabele iphone earphones met mic. de originele zijn kapot, heb nu 3x namaak witte gekocht, maar helaas zijn die dingen (vooral met dat kleine mic blokje) erg slecht; vooral de microfoon werkt nauwelijks. nou heb ik wel een oplossing gevonden: zo'n adapter met mic waar ik mn brainwavz of skullcandy's in kan pluggen. helaas heb je dan een veel te lang snoer dat zwaar is waardoor die clip met mic niet blijft zitten.
dus ik ben maar weer aan t zoeken op BIC en DX naar liefst betaalbare in-ears die goed genoeg zijn voor een muziekje (niet de hoofdreden), maar waar ook een goed werkende mic op zit. liefst <10USD.

wie o wie heeft het antwoord op deze o zo simpele zoektocht? [link weggehaald want zijn blijkbaar te namaak ookal zijn die witte die je overal ziet natuurlijk ook namaak apple, ach ik snap het punt] gevonden, lijken op zich wel prima, maar krijgt maar 3 sterren.

die brainwavz beta, die heb ik al maar dan zonder mic. zonde dat ze die nog niet hadden toen zeg :((((

[ Bericht 11% gewijzigd door knuppelhout op 05-12-2011 20:31:49 ]
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  maandag 5 december 2011 @ 20:25:54 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105223730
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Voegt de bassboost dan echt wat toe? Ik gebruik Brainwavz betas (+ ipod touch) en ik ben toch wel een beetje verliefd op de bass van de alphas
Mja, je moet geen wonderen verwachten, maar natuurlijk helpt het. Je moet alleen bedenken dat de Beta niet gebouwd is om als de Alpha te klinken en andersom en het onrealistisch is dat te verwachten door er een amp met bassboost aan te hangen. Wil je helderheid van de Beta en de bass van de Alpha's, dan moet je dat niet bij die beiden zoeken, dan moet je naar iets zoeken dat beide al heeft. Probeer anders de Xears Xtreme XT2 PRO, de AWEI ES800M of ES900i. Qua headphone is echt de SN-161 monsterlijk goed voor zo'n 6 euro.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand een tip voor headphones (draadloos) voor in de woonkamer?
Had je laatst toch ook al gevraagd? :{
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef knuppelhout het volgende:
ik blijf kloten met mn zoektocht naar acceptabele iphone earphones met mic. de originele zijn kapot, heb nu 3x namaak witte gekocht, maar helaas zijn die dingen (vooral met dat kleine mic blokje) erg slecht; vooral de microfoon werkt nauwelijks. nou heb ik wel een oplossing gevonden: zo'n adapter met mic waar ik mn brainwavz of skullcandy's in kan pluggen. helaas heb je dan een veel te lang snoer dat zwaar is waardoor die clip met mic niet blijft zitten.
dus ik ben maar weer aan t zoeken op BIC en DX naar liefst betaalbare in-ears die goed genoeg zijn voor een muziekje (niet de hoofdreden), maar waar ook een goed werkende mic op zit. liefst <10USD.

wie o wie heeft het antwoord op deze o zo simpele zoektocht?
De ES900i heeft een mic... McBub.
De Beta's zijn geloof ik nu ook met mic nog in de aanbieding bij MP4Nation.

Enne, haal je geëditte linkje weg, dat zijn namaak. En namaak is gebouwd voor looks niet voor kwaliteit, dus sowieso af te raden.
  maandag 5 december 2011 @ 20:31:48 #196
310701 Iemand91
pi_105224108
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef CraHeX het volgende:
1 cent alert!
1 cent fiets stuurwiel strap houder voor bijv. een zaklamp!

[ afbeelding ]

Ever-buying bij Group Deals.

Ik ga dervoor, jij ook?
Die gaat die van mij niet houden, en m'n voeten zijn niet zo interessant om te zien in het donker :P
  maandag 5 december 2011 @ 20:33:14 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105224189
Sowieso is het een leugen, :P , ze zijn pas $0,01 als er genoeg mensen meedoen.
Anders betaal je nog onnodig voor iets wat je nooit gebruiken gaat...
  maandag 5 december 2011 @ 20:37:06 #198
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_105224447
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, je moet geen wonderen verwachten, maar natuurlijk helpt het. Je moet alleen bedenken dat de Beta niet gebouwd is om als de Alpha te klinken en andersom en het onrealistisch is dat te verwachten door er een amp met bassboost aan te hangen. Wil je helderheid van de Beta en de bass van de Alpha's, dan moet je dat niet bij die beiden zoeken, dan moet je naar iets zoeken dat beide al heeft. Probeer anders de Xears Xtreme XT2 PRO, de AWEI ES800M of ES900i. Qua headphone is echt de SN-161 monsterlijk goed voor zo'n 6 euro.

[..]

Had je laatst toch ook al gevraagd? :{

[..]

De ES900i heeft een mic... McBub.
De Beta's zijn geloof ik nu ook met mic nog in de aanbieding bij MP4Nation.

Enne, haal je geëditte linkje weg, dat zijn namaak. En namaak is gebouwd voor looks niet voor kwaliteit, dus sowieso af te raden.
heb die mcbub besteld, maar krijg je n random kleur. zit ik dalijk met rose oordoppen :)
deze had ik ook al (maar dan de versie zonder mic).
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  maandag 5 december 2011 @ 20:45:13 #199
-1 #ANONIEM
pi_105224989
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, je moet geen wonderen verwachten, maar natuurlijk helpt het. Je moet alleen bedenken dat de Beta niet gebouwd is om als de Alpha te klinken en andersom en het onrealistisch is dat te verwachten door er een amp met bassboost aan te hangen. Wil je helderheid van de Beta en de bass van de Alpha's, dan moet je dat niet bij die beiden zoeken, dan moet je naar iets zoeken dat beide al heeft. Probeer anders de Xears Xtreme XT2 PRO, de AWEI ES800M of ES900i. Qua headphone is echt de SN-161 monsterlijk goed voor zo'n 6 euro
Ik wacht gewoon tot de alphas weer heel goedkoop zijn en dan koop ik een shitload van die dingen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 20:45:42 ]
  maandag 5 december 2011 @ 20:48:10 #200
350068 thethoryd
pi_105225198
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik wacht gewoon tot de alphas weer heel goedkoop zijn en dan koop ik een shitload van die dingen :P
net te laat! :( Black Friday deal waren ze dik afgeprijst
Mailbird - E-mail made beautifulBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 5 december 2011 @ 20:58:23 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105225842
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Dik afgeprijsd waren ze toen ze destijds eens voor $5,- p/stuk weggingen en er $1,- p/stuk afging als je er meerdere nam (dus $4,- p/stuk). :+ Oh, de good ol' times.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef knuppelhout het volgende:

[..]

heb die mcbub besteld, maar krijg je n random kleur. zit ik dalijk met rose oordoppen :)
deze had ik ook al (maar dan de versie zonder mic).
Oranje en grijze hebben ze bij Focal anders nog wel. :Y En een contactformulier/livechat doet vaak wonderen als je direct, kort en vriendelijk maar dwingend bent.
  maandag 5 december 2011 @ 21:12:17 #202
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105226807
Mail van Pandawill, ze mailen je een code waar je een prijs mee kan winnen. Ik heb niks gewonnen. :D

En deze 1 cent deal:
http://www.pandawill.com/(...)_campaign=2011-12-05

Geldt hiervoor ook dat je alsnog de volle mep betaalt als er niet genoeg kopers zijn? Of betaal je gewoon altijd 1 cent?
This isn't even my final form.
  maandag 5 december 2011 @ 21:14:01 #203
340692 CraHeX
pi_105226913
Kan je m niet alvast in je mandje leggen net als bij Ever-buying?
Want ik kan nie op die knop klikke. (Geen hyperlink)

Edit: Ik begrijp ook echt alles verkeerd of niet :<
Ik moet nog 16 u wachten |:<
  maandag 5 december 2011 @ 21:15:51 #204
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105227043
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:14 schreef CraHeX het volgende:
Kan je m niet alvast in je mandje leggen net als bij Ever-buying?
Want ik kan nie op die knop klikke. (Geen hyperlink)
Er staat wel add to cart, maar niet klikbaar. Misschien over 16 uur (countdown).

Hier kan het wel, maar wel de volle mep:
http://www.pandawill.com/(...)r-orange-p33626.html
  maandag 5 december 2011 @ 21:20:45 #205
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105227303
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef Levolution het volgende:
Mail van Pandawill, ze mailen je een code waar je een prijs mee kan winnen. Ik heb niks gewonnen. :D

En deze 1 cent deal:
http://www.pandawill.com/(...)_campaign=2011-12-05

Geldt hiervoor ook dat je alsnog de volle mep betaalt als er niet genoeg kopers zijn? Of betaal je gewoon altijd 1 cent?
Je moet met je 800 mbit internet en top of the notch pc die absoluut nergens langzaam mee loopt verdomd snel zijn, en dan kun je er 1tje kopen. :)

En dan nog zal het langzaam gaan omdat hun server dan langzaam wordt

En je kan het pas kopen als de teller op 0 gaat
  maandag 5 december 2011 @ 21:23:07 #206
340692 CraHeX
pi_105227456
Inderdaad, er zijn ook maar 3 te winnen.
Verloren moeite.
  maandag 5 december 2011 @ 21:23:40 #207
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105227489
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gokje...

[..]

[..]

Juist! Moet nu alleen nog een verloopstekker :P
  maandag 5 december 2011 @ 21:23:46 #208
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105227496
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef CraHeX het volgende:
Inderdaad, er zijn ook maar 3 te winnen.
Verloren moeite.
Het winnen staat los hiervan, dat is een andere actie.
Deze zijn er zolang de voorraad strekt, maar wel max. 3 per klant.
  maandag 5 december 2011 @ 21:24:19 #209
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105227535
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Het winnen staat los hiervan, dat is een andere actie.
Deze zijn er zolang de voorraad strekt, maar wel max. 3 per klant.
Very good
  maandag 5 december 2011 @ 21:24:26 #210
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105227541
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Je moet met je 800 mbit internet en top of the notch pc die absoluut nergens langzaam mee loopt verdomd snel zijn, en dan kun je er 1tje kopen. :)

En dan nog zal het langzaam gaan omdat hun server dan langzaam wordt

En je kan het pas kopen als de teller op 0 gaat
Gaat dat zo snel op ja? Nja, ik hoef het niet echt te hebben ofzo, maar dit was eindelijk iets bruikbaars voor 1 cent, vandaar dat het mijn interesse had.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoF1 Store - Voor al je F1 GearAliExpress - die hebben ALLES!
  maandag 5 december 2011 @ 21:26:07 #211
-1 #ANONIEM
pi_105227643
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Weet ik, maar meestal hebben ze toch nog wel winterdeals? Of iets in die richting, ik weet nog dat ik vorig jaar 3 paar voor ongeveer 15 euro heb gekocht.
En dan voor 20 euro per stuk doorverkopen :D

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 21:28:40 ]
  maandag 5 december 2011 @ 21:26:15 #212
340692 CraHeX
pi_105227650
Total 3 Limited to 1 per customer

Ze schrijven het nogal onduidelijk op.
Mijn ervaring zegt: Totaal 3; Gelimiteerd tot 1 per klant.

Dus dat maar 3 mensen geluk hebben.
  maandag 5 december 2011 @ 21:28:59 #213
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105227788
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef CraHeX het volgende:
Total 3 Limited to 1 per customer

Ze schrijven het nogal onduidelijk op.
Mijn ervaring zegt: Totaal 3; Gelimiteerd tot 1 per klant.

Dus dat maar 3 mensen geluk hebben.
Het staat er inderdaad vreemd nu je het zegt, las zelf over die '1' heen. Maar zal wel Engrish zijn. :')
  maandag 5 december 2011 @ 21:32:06 #214
340692 CraHeX
pi_105227948
Filantropen zijn het nou weer net niet.
Hoe aantrekkelijk het er ook uitziet.
  maandag 5 december 2011 @ 21:33:55 #215
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105228044
Het zijn er geen 3 kan ik je vertellen. Hoeveel weet ik niet, maar iig geen 3.

Is max 3 per customer
  maandag 5 december 2011 @ 21:53:31 #216
344558 bakacakes
OFWGKTA
pi_105229164
En er zijn er maar...

"Total 3 Limited to 1 per customer"
  maandag 5 december 2011 @ 21:57:32 #217
252384 Skiet
pi_105229411
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Weet ik, maar meestal hebben ze toch nog wel winterdeals? Of iets in die richting, ik weet nog dat ik vorig jaar 3 paar voor ongeveer 15 euro heb gekocht.
En dan voor 20 euro per stuk doorverkopen :D
Doet me denken aan die BCC reclame. BTW korting, winterdeals, vakantiekorting....
  maandag 5 december 2011 @ 22:48:55 #218
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_105232464
Wie kan mij helpen. Ik zag laatst op DX een setje gereedschap van plastic/kunststof om bijvoorbeeld klei te bewerken. Ik kan deze echter op geen manier meer terugvinden. Evenals het assortiment uitstekers voor bijvoorbeeld klei.... Iemand een idee in welke categorie? Heb al 2x de kitchenette gadgets doorzocht...
  maandag 5 december 2011 @ 23:11:30 #219
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105233935
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef gizmo_rtd het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik zag laatst op DX een setje gereedschap van plastic/kunststof om bijvoorbeeld klei te bewerken. Ik kan deze echter op geen manier meer terugvinden. Evenals het assortiment uitstekers voor bijvoorbeeld klei.... Iemand een idee in welke categorie? Heb al 2x de kitchenette gadgets doorzocht...
Geen idee of het bij DX is of niet.. maar vind DX sowiso ruk :P

http://chinaprices.us?q=clay%20tool

Staan verschillende webshops bij met de dingen die jij graag wilt, goedkoop en betrouwbaar ;)
(en anders Ebay!?)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  maandag 5 december 2011 @ 23:15:42 #220
356637 Miniem
pi_105234168
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso is het een leugen, :P , ze zijn pas $0,01 als er genoeg mensen meedoen.
Anders betaal je nog onnodig voor iets wat je nooit gebruiken gaat...
Onwaar!
Je legt het in je cart maar zit er niet aan vast.

Als het bedrag hoger dan 1 cent is uiteindelijk gooi ik hem eruit.
Knab - Jouw online bankF1 Store - Voor al je F1 GearMailbird - E-mail made beautiful
  maandag 5 december 2011 @ 23:25:52 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105234763
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Miniem het volgende:

[..]

Onwaar!
Je legt het in je cart maar zit er niet aan vast.

Als het bedrag hoger dan 1 cent is uiteindelijk gooi ik hem eruit.
Nee hoor, het is een leugen dat het per definitie een 1ct-deal zou zijn... :P Punt.
quote:
16s.gif Op maandag 5 december 2011 23:11 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Geen idee of het bij DX is of niet.. maar vind DX sowiso ruk :P

http://chinaprices.us?q=clay%20tool

Staan verschillende webshops bij met de dingen die jij graag wilt, goedkoop en betrouwbaar ;)
(en anders Ebay!?)
True story. Met Chinaprices krijg je zo'n beetje alles gevonden.
Wees een beetje creatief met je Engelse steekwoorden.
Kweek zoekskills en je schopt het nog ver in deze wereld. ;)
  maandag 5 december 2011 @ 23:44:33 #222
272834 Eenskijken
Cha
pi_105235624
creatieve zoekwoorden gebruiken loont idd :D
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:24:44 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105237013
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee hoor, het is een leugen dat het per definitie een 1ct-deal zou zijn... :P Punt.

[..]

True story. Met Chinaprices krijg je zo'n beetje alles gevonden.
Wees een beetje creatief met je Engelse steekwoorden.
Kweek zoekskills en je schopt het nog ver in deze wereld. ;)
1 cent deals zijn eingelijk altijd :') :
Micro --> full SD convertor = 3 keer gebruiken
Oortjes: :') :') :') :') :') :') :') :')
CC lampje: Ok, maar wat is daar het praktisch nut van?

SPOILER: geheel OT (IB box):
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:30:09 #224
272834 Eenskijken
Cha
pi_105237178
je gaat toch niet klagen over 1cent deals he? :D

Was trouwens net nog op nederland 3, hadden ze ook iets uit china besteld, kwam 6 weken later aan. Zou dus prima een van de shops die hier vaak genoemd worden kunnen zijn
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:47:37 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105237676
Mijn $0,01-oordopjes die ik ook maar eens zien wil (to see what the fuzz is about and be part of the legend), liggen nog altijd bij de lui van Ooitkopen. Zouden ze de boel spoeden, is het inmiddels een week later en nog altijd niet de deur uit bij hen. Bij mij is het een principekwestie, moeten ze zulke deals maar niet houden. :P

Verder heb ik dat creditcardlampje ook ja. Ik vond het wel geinig, die ene seconde uitproberen was de 1ct wel waard. Te dik voor de portemonnee te gaar om echt te gaan gebruiken... geen idee idd wat ik er nu aan heb, maar misschien dat we er iets creatiefs voor vinden... als het lampje in de koelkast niet meer werkt of zoiets stoms.
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:52:46 #226
177156 rene90
René
pi_105237783
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

1 cent deals zijn eingelijk altijd :') :
Micro --> full SD convertor = 3 keer gebruiken
Oortjes: :') :') :') :') :') :') :') :')
CC lampje: Ok, maar wat is daar het praktisch nut van?

SPOILER: geheel OT (IB box):
Wat een maten is dat pakket, 6 bij 4 meter :')
Top 5 China producten
  dinsdag 6 december 2011 @ 01:08:00 #227
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105238119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:47 schreef shiznuts het volgende:
Mijn $0,01-oordopjes die ik ook maar eens zien wil (to see what the fuzz is about and be part of the legend), liggen nog altijd bij de lui van Ooitkopen. Zouden ze de boel spoeden, is het inmiddels een week later en nog altijd niet de deur uit bij hen. Bij mij is het een principekwestie, moeten ze zulke deals maar niet houden. :P

Verder heb ik dat creditcardlampje ook ja. Ik vond het wel geinig, die ene seconde uitproberen was de 1ct wel waard. Te dik voor de portemonnee te gaar om echt te gaan gebruiken... geen idee idd wat ik er nu aan heb, maar misschien dat we er iets creatiefs voor vinden... als het lampje in de koelkast niet meer werkt of zoiets stoms.
De 1 cent dopjes zijn bij mij nooit veranderd in status. Bleef op paid staan, maar ze waren er in 3 weken wel
  dinsdag 6 december 2011 @ 01:24:47 #228
96103 Cerbie
pi_105238442
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat een maten is dat pakket, 6 bij 4 meter :')
SPOILER
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 6 december 2011 @ 01:28:00 #229
39510 R2cksson
pi_105238506
Het zal niemand een ruk boeien, maar ik heb mijn tablet (die waar verstandige mensen met een boog omheen lopen) zo ver gekregen dat hij uit de market kan downloaden en er zit Sygic Mobile Maps 10 op. Beide met dank aan piraatbaai.

Ik heb ook gemerkt dat er een ingebouwde kookplaat in zit op de achterkant. Dat ding wordt gewoon bijna te heet om vast te pakken...

Natuurlijk ben ik vergeten om een US > EU converter mee te slepen voor de stroom, dus ik kan niet verder testen tot ik weer thuis ben. En alsof dat nog niet genoeg is, heb ik ooit mijn kleine kruiskop uit het setje van de laptoptas gepakt, dus kan ik ook de boel niet open schroeven voor wat foto's van de binnenkant...

Met andere woorden, ik ben een behoorlijke draadezel!

Dan nog iets anders, is het niet zo dat je tot 22 euro belastingvrij bent en dat de douane je dus bij een bedrag van 44 euro eerst 22 euro van die 44 euro moet aftrekken alvorens de kosten te berekenen? Want dan hebben ze mij teveel gerekend... (Eigenlijk ook weer niet, maar niemand van de douane hoeft te weten wat de tablet werkelijk gekost heeft natuurlijk.)
  dinsdag 6 december 2011 @ 01:28:35 #230
310701 Iemand91
pi_105238520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:30 schreef Eenskijken het volgende:
je gaat toch niet klagen over 1cent deals he? :D

Was trouwens net nog op nederland 3, hadden ze ook iets uit china besteld, kwam 6 weken later aan. Zou dus prima een van de shops die hier vaak genoemd worden kunnen zijn
Welk programma, waar ging het over e.d.? :P
Zavvi - Fandom en GeekgearZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVattenfall cadeau
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:29:53 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105241267
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 december 2011 01:28 schreef R2cksson het volgende:
Het zal niemand een ruk boeien, maar ik heb mijn tablet (die waar verstandige mensen met een boog omheen lopen) zo ver gekregen dat hij uit de market kan downloaden en er zit Sygic Mobile Maps 10 op. Beide met dank aan piraatbaai.
Mij boeit het wel :P Hoe heb je hem nu werkend gekregen? andere Rom of dat nog niet?
Loopt de navigatie een beetje of valt het tegen? Hier deed hij het redelijk, maar ik heb geen idee meer welke navi ik geprobeerd heb :P
quote:
Ik heb ook gemerkt dat er een ingebouwde kookplaat in zit op de achterkant. Dat ding wordt gewoon bijna te heet om vast te pakken...
Heb ik wel eens eerder gehoord, je hebt helaas ook de versie die de crap is onder de flytouch 3 tablets is kwa hardware ;( (Op sites lees je dat je met een grote boog om de versie met 3x I op de doos moet heenlopen) Helaas wist je van te voren niet welke BIC ging opsturen :(
quote:
Natuurlijk ben ik vergeten om een US > EU converter mee te slepen voor de stroom, dus ik kan niet verder testen tot ik weer thuis ben.
Geloof me, als je langer door gaat met China Shopping heb je die dingen zo op voorraad :P, vergat ze zelf ook altijd dus toen van ellende maar eens een stuk of 10 besteld.
quote:
En alsof dat nog niet genoeg is, heb ik ooit mijn kleine kruiskop uit het setje van de laptoptas gepakt, dus kan ik ook de boel niet open schroeven voor wat foto's van de binnenkant...
Jammer, had wel graag foto's willen zien, vooral van de batterij en processor.
quote:
Met andere woorden, ik ben een behoorlijke draadezel!

Dan nog iets anders, is het niet zo dat je tot 22 euro belastingvrij bent en dat de douane je dus bij een bedrag van 44 euro eerst 22 euro van die 44 euro moet aftrekken alvorens de kosten te berekenen? Want dan hebben ze mij teveel gerekend... (Eigenlijk ook weer niet, maar niemand van de douane hoeft te weten wat de tablet werkelijk gekost heeft natuurlijk.)
Nee, zo werkt het niet naar mijn idee, op de site van de douane staan wel rekenvoorbeelden, moet je daar even kijken wat ze doen. Maar zou er niet achteraan gaan, al dat gezeik voor 5/6 euro
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:22:57 #232
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_105243358
wat heb ik toch met mcbub :') krijg ik wéér een kapot setje oortjes.. heb 't ze maar meteen verteld, zeggen ze weer opsturen.. nou nee, ik ga gewoon een claim openen dit slaat helemaal nergens meer op. ze zijn gewoon letterlijk gebroken, niet dat er geen geluid uitkomt, ze zitten in vier stukken :S
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:41:55 #233
255317 GuitarJJ
pi_105245894
Iemand die zo'n soort switch goedkoper (en kleiner) kan vinden? Hij moet dus 2 bronnen en 1 speaker. Ik heb namelijk speakers met een 3.5mm ingang. Ik heb mijn laptop er aan hangen, maar wil mijn oude radio er ook (via de hoofdtelefoonuitgang) aan kunnen hangen.

http://electronicsusa.com/mk1and2.html

Op deze site is hij namelijk 25 dollar. Daarnaast verzenden ze niet naar Europa.
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:58:01 #234
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105246482
Heb je zin om het zelf te maken?

Je kan van die splitters gebruiken als basis of de losse stekkers kopen (te vinden op ebay).
Enkel nog een schakelaar en een klein doosje.
jaja, en azo...
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:59:45 #235
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105246536
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:41 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand die zo'n soort switch goedkoper (en kleiner) kan vinden? Hij moet dus 2 bronnen en 1 speaker. Ik heb namelijk speakers met een 3.5mm ingang. Ik heb mijn laptop er aan hangen, maar wil mijn oude radio er ook (via de hoofdtelefoonuitgang) aan kunnen hangen.

[ afbeelding ]

Op deze site is hij namelijk 25 dollar. Daarnaast verzenden ze niet naar Europa.
Die zocht ik laatst ook al, toen niet goedkoper gevonden. Toen maar een bluetooth reciever gekocht, nu kan ik mijn telefoon, PC, Tablet zonder draden op de boxen laten spelen :D
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:00:07 #236
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105246552
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:41 schreef GuitarJJ het volgende:

[ afbeelding ]

Zoiets:
http://www.ebay.com/itm/S(...)530979#ht_500wt_1156

of

http://www.ebay.com/itm/M(...)f6536#ht_2670wt_1139 ?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:04:02 #237
165020 pindaplukker
eek !
pi_105246685
bah, even 38 euro aan douane kosten voor mijn tablet.
I are Baboon
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:05:35 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105246744
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:42 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

_O-
... sorry... :@ O-)
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:15:06 #239
255317 GuitarJJ
pi_105247060
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:58 schreef thecuriousone het volgende:
Heb je zin om het zelf te maken?

Je kan van die splitters gebruiken als basis of de losse stekkers kopen (te vinden op ebay).
Enkel nog een schakelaar en een klein doosje.
Kan een poging wagen. Is op zich wel het voordeligst!

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die zocht ik laatst ook al, toen niet goedkoper gevonden. Toen maar een bluetooth reciever gekocht, nu kan ik mijn telefoon, PC, Tablet zonder draden op de boxen laten spelen :D
Heb je een linkje? :)

quote:
Thanks. :)
Die eerste lijkt me prima, maar wel wat prijzig.
Die tweede is volgens mij juist andersom. Dus dat je kan kiezen of het je pc-geluid uit de speakers of uit je headset komt.
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:31:20 #240
165020 pindaplukker
eek !
pi_105247549
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

_O-
... sorry... :@ O-)
:D :P Had ik net zo goed een 10' tablet ipv 8'hier in NL kunnen kopen
I are Baboon
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:39:46 #241
39510 R2cksson
pi_105247792
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mij boeit het wel :P Hoe heb je hem nu werkend gekregen? andere Rom of dat nog niet?
Loopt de navigatie een beetje of valt het tegen? Hier deed hij het redelijk, maar ik heb geen idee meer welke navi ik geprobeerd heb :P
Nee, ik krijg hem niet in het recovery menu, wat ik ook doe. Dus voorlopig zit hij nog met de ROM die de Chinees erop heeft gezet. Misschien dat ik er na een paar weken spelenderwijs een manier op vind om erin te komen, maar nu heb ik het opgelost door van piraatbaai een 'market.apk' te downloaden. Gewoon zoeken op 'Android Market'.

Daar is ook een minder legale versie van Sygic Mobile Maps 10 te vinden. De nieuwere versies van Sygic werkten er niet op. Deze versie heeft mijn broertje op zijn Nokia N900, werkt eigenlijk zelfs beter denk ik, want minder 3D flauwekul. Maar uitproberen kan dus pas als ik weer thuis kom donderdag.
quote:
[..]

Heb ik wel eens eerder gehoord, je hebt helaas ook de versie die de crap is onder de flytouch 3 tablets is kwa hardware ;( (Op sites lees je dat je met een grote boog om de versie met 3x I op de doos moet heenlopen) Helaas wist je van te voren niet welke BIC ging opsturen :(
Ik heb BiC nu zo ver dat ze me $16 willen refunden. Ik heb daarop $50 dollar terug geeist. En als ze dat niet gaan toegeven ga ik gewoon kijken wat Paypal voor me kan doen. Waarschijnlijk gaan die me zeggen dat ze over kwaliteit van de inhoud van een pakket geen dingen kunnen zeggen, maar ik ga het daarom al gooien op een intern defect. Hij heeft immers brakke wifi/gps/kookplaat.
quote:
[..]

Geloof me, als je langer door gaat met China Shopping heb je die dingen zo op voorraad :P, vergat ze zelf ook altijd dus toen van ellende maar eens een stuk of 10 besteld.
Ik bestel al blijkbaar lang genoeg, want ik heb ze op voorraad. Alleen niet bij me... #User error: replace user# Ik ga er eentje vastlijmen op de lader, dan kan ik het gewoon niet meer vergeten.
quote:
[..]

Jammer, had wel graag foto's willen zien, vooral van de batterij en processor.
Ik dus ook, maar vanaf donderdag heb ik weer al mijn gereedschap ter beschikking. Eerst even afwachten wat BiC gaat vinden van mijn $50 aanbod en of ik erna naar paypal moet. Als ik garantiezegeltjes breek komt daar natuurlijk weer gezeik van.
quote:
[..]

Nee, zo werkt het niet naar mijn idee, op de site van de douane staan wel rekenvoorbeelden, moet je daar even kijken wat ze doen. Maar zou er niet achteraan gaan, al dat gezeik voor 5/6 euro
Ik zie het inderdaad bij het rekenvoorbeeld niet genoemd. Vind ik een beetje vreemd, want tot een bepaald bedrag is gewoon belastingvrij... Net als spaargeld dacht ik zo. Tot 20.000 is belastingvrij, alles wat daarboven komt niet meer. Dus 50.000 euro spaargeld is belasting betalen over 30.000.

En gezeik maken voor zo'n klein bedrag zie ik wel zitten hoor. Het gaat mij dan meer om de ervaring met de stappen die je moet zetten om je gelijk te krijgen. Zulke kennis is altijd handig, daarmee leer je de regeltjes goed kennen. Gratis opleiding, dat bestaat in Nederland bijna niet meer!
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:01:48 #242
22450 Poepoog
poepoog
pi_105248591
PayPal gaat helemaal niks doen, die komen alleen "in actie" als het object niet is aangekomen.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:06:42 #243
39510 R2cksson
pi_105248757
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef Poepoog het volgende:
PayPal gaat helemaal niks doen, die komen alleen "in actie" als het object niet is aangekomen.
En bij defecten of nepproducten dan?
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:20:49 #244
22450 Poepoog
poepoog
pi_105249253
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:06 schreef R2cksson het volgende:

[..]

En bij defecten of nepproducten dan?
Nepproducten moet je een brief van de producent hebben waarin staat dat het gaat om een vervalsing en bij defecten ben je meestal gewoon de lul.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:27:44 #245
39510 R2cksson
pi_105249500
Het kastje van de bezorger was wel knap maf aan het doen waardoor ik niet kon tekenen. Ik kreeg in de tracker ook in eerste instantie ook de melding dat mijn pakket retour ging naar verzender... Maar ik heb wel aan de deur betaald, dus laten we dat maar niet doen. Daar ging ik bijna! Zag je!
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:49:14 #246
279542 Michael-H
pi_105252648
Misschien leuk om hier te posten; wat foto's van het Warehouse van Focalprice.

http://forums.focalprice.com/showtopic-35178.aspx###

Let ook op de staat waarin de pakketjes verkeren als ze worden opgestuurd, en hoe je ze ontvangt :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:27:58 #247
350080 AlphaBravoCharlie
pi_105256685
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Michael-H het volgende:
Misschien leuk om hier te posten; wat foto's van het Warehouse van Focalprice.

http://forums.focalprice.com/showtopic-35178.aspx###

Let ook op de staat waarin de pakketjes verkeren als ze worden opgestuurd, en hoe je ze ontvangt :')
je link is kapot
Wat een kuttopic :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:05:24 #248
279542 Michael-H
pi_105258519
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

je link is kapot
Denk eerder dat het Focalprice forum kapot is, http://forums.focalprice.com/ doet het hier ook niet...
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:09:07 #249
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105258709
Ik vind dit ook zo'n mooie foto serie.
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:21:20 #250
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_105259338
Kom ik op kantoor ligt er een gele envelop.... voor me collega :(
Bunq - bank of the freeVodafone aanbiedingenHoesjes? Casetify!
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:40:58 #251
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105262810
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Koen. het volgende:
Wow!
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:43:39 #252
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105262916
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:40 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Wow!
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:57:00 #253
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_105263523
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Koen. het volgende:
Wtf :D!
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:41:18 #254
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105265792
Mijn ballasten van mini in the box zijn binnen.

Zijn nog slim ballasten ook :D

12 euri voor complete xenon set, jammer dat ze het artikel nu wel hebben aangepast op de website :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:10:17 #255
67670 Skv
Cynist.
pi_105267484
Ik heb mijn Shark watch binnen! Maar hoe krijg ik dat bandje korter?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:23:12 #256
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105268109
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn Shark watch binnen! Maar hoe krijg ik dat bandje korter?
heb het horloge niet, maar in zover ik weet is het gewoon pennetje door drukken, schakeltje eruit halen en weer dicht maken toch ?
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:43:02 #257
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_105269114
@Racer88; Hoe bevalt die xenon set van DHgate? Las ergens dat deze de hele tijd knipperde?

@Skv; Aan de binnenkant van het bandje zie je op sommige plaatsen pijltjes naar buiten wijzen. Op die punten kan je aan de zijkant de pinnetjes eruit drukken met een puntig ding..(naald, prim ofzo).
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:01:44 #258
350068 thethoryd
pi_105276951
Waarom zijn meer dan de helft van de BIC reviews in het Russisch? :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:14:23 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105277592
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef thethoryd het volgende:
Waarom zijn meer dan de helft van de BIC reviews in het Russisch? :')
Omdat ook de helft (of meer) van de klanten Russisch is ;)
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:55:56 #260
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105279512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef Schild het volgende:
@Racer88; Hoe bevalt die xenon set van DHgate? Las ergens dat deze de hele tijd knipperde?

@Skv; Aan de binnenkant van het bandje zie je op sommige plaatsen pijltjes naar buiten wijzen. Op die punten kan je aan de zijkant de pinnetjes eruit drukken met een puntig ding..(naald, prim ofzo).
Ja, ik wist niet wat het was. Had een complete set gekocht via DHgate, en ze knipperden idd, ik dacht eerst dat het aan me accu lag van wat ik op fora las. Me bedrading klopte namelijk ook neit met groot licht. Dus dacht, eigen schuld.Toch maar gebruik gemaakt van de situatie en mailtje naar dhgate, en ze sturen 1 nieuwe bulb en een nieuwe ballast op. Ik dacht je kan het er maar gratis bij hebben.

Later toch maar het setje in een andere auto geprobeerd, en toen knipperden ze ook, dus weer fora lezen, en het zou dus a.d. ballast meoten liggen. Ik weer mailen, wilde 2 nieuwe ballasten, maarja die zon ging niet meer op natuurlijk. Ja of 16 dollar betalen.

Toeeeeeeeeeeen bedacht ik me, ik had de bolletjes van miniinthebox nog, die geprobeert en alles werkt prima.

De 2 bolletjes waren gewoon niet goed denk ik. Ik ga ze nog eens proberen met de nieuwe slim ballasten morgen ofzo.

Iig de xenon is gewoon prima. Op MP betaal je zo 60/70 euro voor exact zelfde set.

Ik zeg doen, en als niet goed is, gewoon lekker nieuwe vragen. :)
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZavvi - Fandom en GeekgearZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  woensdag 7 december 2011 @ 01:09:04 #261
346061 hmkay
pi_105281767
ff een vraagje
Ik wil een horloge van taobao bestellen via zarmark.com. Nu staat er op de site van zarmark: The payment for your order do NOT including international shipping cost,you need pay shipping cost after items arrived to our warehouse.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? en zal dat een groot bedrag zijn?
Iemand die hier antwoord op kan geven zou wel tof zijn
alvast bedankt :)
  woensdag 7 december 2011 @ 01:16:34 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105281922
quote:
Jack is een mede-eigenaar van Zarmark een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. Zarmark is een webshop met een redelijk uitgebreid assortiment, deze shop heeft een goede service omdat het toch wel een van de kleinere shops is, het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij Zarmark hebben besteld. De reden dat mensen bij Zarmark bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, service01@zarmark.com. Om een schatting te maken van de prijs die Zarmark voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.
Uit de OP... Zarmark is een tussenpersoon, je Taobao handlingagent, die bestellen iets bij de Chinese handelaren die geen internationale business bedrijven en sturen het naar je door. Je moet het gewoon ff navragen... of de calculator (link uit de OP) gebruiken... misschien een kijkje nemen bij Mister Tao?

Prijs is afhankelijk van gewicht. Een horloge zal het probleem niet zijn, zal ergens tussen de ~5/~15 dollar kosten gok ik zo?
  woensdag 7 december 2011 @ 09:43:01 #263
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105284985
Kreeg net een email van Packagetrackr:

quote:
Dear Packagetrackr users,
Today we're announcing the launch of our new site Fara. Fara is a completely improved and redesigned version of Packagetrackr (still free!). You'll have access to all the awesome features in Packagetrackr with a more user friendly interface and less advertising. Fara is currently still in beta and we look forward to your feedback to improve our service to you. Your existing Packagetrackr login and shipments are seamlessly integrated into Fara already -- just login with your Packagetrackr credentials!
Dus Packagetrackr wordt Fara, nieuwe naam, nieuwe looks maar zelfde functie :)
Ziet er nu wel okee uit, redelijk overzichtelijk enzo :)
  woensdag 7 december 2011 @ 09:44:40 #264
39510 R2cksson
pi_105285018
quote:
16s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:43 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg net een email van Packagetrackr:

[..]

Dus Packagetrackr wordt Fara, nieuwe naam, nieuwe looks maar zelfde functie :)
Ziet er nu wel okee uit, redelijk overzichtelijk enzo :)
Bij mij flipte die pagina nogal uit toen ik was ingelogd. Bleef als een hysterische knipperen en laden... Kinderziektes hoop ik.
  woensdag 7 december 2011 @ 10:38:04 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105286418
FP doet het weer, mooie plastic zetels gekregen dankzij de arbo :')

woensdag 7 december 2011 @ 10:40:08 #266
182812 Hydrogeny
pi_105286479
Damn net e-mail van bic dat mijn bestelling uitverkocht was en pas verstuurd wordt bij nieuwe voorraad...

En: Airswimmers a $17,49:
http://cs.bicoin.com/daily_sale.html
  woensdag 7 december 2011 @ 11:14:34 #267
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105287489
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:40 schreef Hydrogeny het volgende:
Damn net e-mail van bic dat mijn bestelling uitverkocht was en pas verstuurd wordt bij nieuwe voorraad...

En: Airswimmers a $17,49:
http://cs.bicoin.com/daily_sale.html
die heeft wel een betere antenne zo te zien dan de mijne van tinydeal..
  woensdag 7 december 2011 @ 13:09:41 #268
310701 Iemand91
pi_105291674
De "3800 Lumen CREE XM-L 3xT6 LED Flashlight Torch Tactical defender Hunting Uwe P60" voor een vriend is ook binnen. Exact zelfde als die van mij behalve dus 3 leds i.p.v. 1 en wel wat feller geloof ik. (Kon alleen nog wat vergelijken in de kelder, vanavond beter testen.)

Nu nog wachten op 5 van die (*)^*&^($)-batterijen :(
  woensdag 7 december 2011 @ 13:53:58 #269
182812 Hydrogeny
pi_105293256
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:09 schreef Iemand91 het volgende:
De "3800 Lumen CREE XM-L 3xT6 LED Flashlight Torch Tactical defender Hunting Uwe P60" voor een vriend is ook binnen. Exact zelfde als die van mij behalve dus 3 leds i.p.v. 1 en wel wat feller geloof ik. (Kon alleen nog wat vergelijken in de kelder, vanavond beter testen.)

Nu nog wachten op 5 van die (*)^*&^($)-batterijen :(
Kun je ook een filmpje maken aangezien ik er ook op aan het wachten ben :D
  woensdag 7 december 2011 @ 14:00:31 #270
310701 Iemand91
pi_105293514
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Kun je ook een filmpje maken aangezien ik er ook op aan het wachten ben :D
Ik was van plan om alle 3 de zaklampen met elkaar te vergelijken in foto's (en misschien als je dus wil in video) en dan hier en/of in de reviewtopic te plaatsen. Het gaat dan om 1300 lumen, 1x LED, 1x 18650 / 1600 lumen, 1x LED, 2x 18650 / 3800 lumen, 3x LED, 2x18650.
Bij de eerste 2 kan ik d.m.v. een extension tube nog een extra 18650 batterij bij doen.

Maar het wachten is dus nog op 5 18650 batterijen }:| ...

Goed? :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 07-12-2011 16:50:10 ]
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoVoordelig uit? Ticketveiling.nlMailbird - E-mail made beautiful
  woensdag 7 december 2011 @ 14:12:19 #271
177156 rene90
René
pi_105294023
Gisteren iets bij tinydeal gehaald en vandaag al verzonden. Optische splitter en 2 kabels.
Top 5 China producten
  woensdag 7 december 2011 @ 14:30:56 #272
344992 a6yrOld
Nuts
pi_105294804
http://www.lightinthebox.(...)F102355-_p90342.html

Afgelopen weekend heb ik dit schilderij besteld, nadat de reviews van de website goed waren. Ben benieuwd of het wat is, het pakketje is inmiddels in Groot Brittanie. Hopelijk is het morgen of overmorgen binnen. Kan niet wachten.

Verder de es900i oordopjes bij focalprice besteld, 3 stuks voor 18 dollar. Heb ik meteen een voorraadje :P

De CK700 Dun oordopjes waren na twee weken kapot gegaan (1 oortje kwam geen geluid meer uit), ooitkopen heeft netjes een nieuw setje opgestuurd.

Vandaag kreeg ik nog dit horloge binnen van de black friday op dealextreme (redelijk snel voor de verandering) mooi horloge en de glow in the dark werkt prima.
"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."
  woensdag 7 december 2011 @ 15:42:30 #273
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105297465
8% eraf bij DX op GPS..
Raar getal 8...

http://e.dealextreme.com/(...)=20111128&r=90000263
  woensdag 7 december 2011 @ 15:55:06 #274
67670 Skv
Cynist.
pi_105297956
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef Schild het volgende:

Gelukt! *O*
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 7 december 2011 @ 16:37:46 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105299465
  woensdag 7 december 2011 @ 17:33:55 #276
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105301709
Oh, en de UltraFire wb501B van DX is binnengekomen. Batterijen erin...

Komt er ineens groen licht uit :')
  woensdag 7 december 2011 @ 17:53:56 #277
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_105302490
quote:
prijzig :) maar wel philips of toch niet?
  donderdag 8 december 2011 @ 15:09:15 #278
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_105338955
Bijna 'n dag niets gepost hier?!

Mijn DX-pakketje met horlogeband apparaatje en muis met draad is binnen :) Redelijk snel nog, eind november besteld volgens mij.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 8 december 2011 @ 15:15:35 #279
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105339178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bijna 'n dag niets gepost hier?!

Mijn DX-pakketje met horlogeband apparaatje en muis met draad is binnen :) Redelijk snel nog, eind november besteld volgens mij.
Kerst periode héah,, dan duren pakketjes laang. Dus weinig binnen hier :'(
  donderdag 8 december 2011 @ 15:31:11 #280
21355 ThatsMeThatsRight
GLORY DAYS
pi_105339742
Die schilderijen van lightinthebox worden goed verzonden toch? Volgens mij had iemand er een besteld en op de foto zag het er goed uit.
I got soul, but I'm not a soldier
ANWB VerzekeringenMailbird - E-mail made beautifulZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 8 december 2011 @ 15:35:48 #281
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105339921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Die schilderijen van lightinthebox worden goed verzonden toch? Volgens mij had iemand er een besteld en op de foto zag het er goed uit.
die schilderijen die je van jezelf kunt laten maken? :o
  donderdag 8 december 2011 @ 16:23:08 #282
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_105341665
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
De schilderijen worden erg netjes verzonden. Niks dan lof over de kwaliteit. Heb een vijfluik voor net honderd euro (dat kost een groot formaat foto op linnen ook!) en iedereen die binnen komt vindt het geweldig. De diepte in de verf maakt het helemaal af. En het mooiste: als je het over een paar jaar beu bent, dan koop je gewoon een nieuwe! In Nederland ben je voor een onbekende kunstenaar al snel een nulletje meer kwijt!
  donderdag 8 december 2011 @ 16:26:57 #283
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105341808
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:23 schreef Coelho het volgende:

[..]

De schilderijen worden erg netjes verzonden. Niks dan lof over de kwaliteit. Heb een vijfluik voor net honderd euro (dat kost een groot formaat foto op linnen ook!) en iedereen die binnen komt vindt het geweldig. De diepte in de verf maakt het helemaal af. En het mooiste: als je het over een paar jaar beu bent, dan koop je gewoon een nieuwe! In Nederland ben je voor een onbekende kunstenaar al snel een nulletje meer kwijt!
dat vind ik dus ook, ben uitermate te spreken over de kwaliteit! Heb nu 2x besteld, wat echt briljant is dat ze er ook handschoentjes en spijkers bij opsturen :) Helaas passen die linnen handschoentjes niet :(
  donderdag 8 december 2011 @ 16:31:57 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105341971
quote:
16s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Kerst periode héah,, dan duren pakketjes laang. Dus weinig binnen hier :'(
Mja, ik heb ook geen reële verwachting meer dat dit jaar nog iets Chinees binnenkomt. Had wel vandaag 2 dingen uit Groot-Brittannië verwacht (steelstrings voor gitaar en 2x 16GB microSD), maar grrrrmpf, is het een of andere feestdag hier, ze hebben echt lijp veel Christelijke feestdagen hier, dus de postcode kwam niet langs. :N Das mooi kut, want ik ben vanaf morgenochtend zo'n 10 dagen van huis.

Heb al tijden eigenlijk ook niet gekeken bij new arrivals. :@ Zal dat maar eens doen als ik vandaag nog tijd over heb.
  donderdag 8 december 2011 @ 17:23:25 #285
334476 Fifut
ja?
pi_105344014
Iemand al Brainwavz oortjes van Black Friday binnen?
  donderdag 8 december 2011 @ 17:47:56 #286
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105344798
Ik kreeg vandaag een mail van Deal-Cool of inmiddels DealiCool (kut naam).

quote:
Dear DC Customer:

DCool E-Commerce Ltd.(www.DealiCool.com)will Provide a better Internet Online Shopping service to you from now on.

-----------------------------------------------------------------------------------------

The following mail is forwarded by DCool E-Commerce Ltd.

Deal-Cool Important Notice: We have ended Deal-Cool’s business recently because the vicious business competition in our current industry and the future business plan. We hope that you can be patient to read this mail clearly as following:

All the orders of Deal-Cool(DC)which haven’t shipped have been refunded to the buyer or the buyers have got the extra compensation.

All business of Deal-Cool(DC)has ended and also closed all of its sites.

Deal-Cool takes into account that the sudden closure of the existing site must give customers the inconvenience, in order to meet and to protect all customers can continue to enjoy low prices and convenient service. We have communicated with the same industry company DCool E-Commerce Ltd.(www.dealicool.com)and we have got a friendly consensus, DCool E-Commerce Ltd is willing to provide the same service as original to the Deal-cool customers.

DCool E-Commerce Ltd has made all the DC members into its website www.DealiCool.com, your user name and the password keep the same and the original DC members can sign in DealiCool.com directly to purchase. At the same time, DealiCool.com website supplies all the members a 10% Discount (coupon code: DealiCool) Valid Date: 2011/12/05- 2011/12/20.

Deal-Cool officially closed, thanks to all the customers long-term support, trust and understanding

-----------------------------------------------------------------------------------------

And welcome to DCool E-Commerce Ltd.(www.dealicool.com), we will provide you with better service in the future.

Thank you.
Hele domme zet denk ik.
  donderdag 8 december 2011 @ 17:51:10 #287
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105344905
Wat vind je er precies dom aan?

De naam wel trouwens...

[ Bericht 36% gewijzigd door Skippy_ball op 08-12-2011 17:56:17 ]
  donderdag 8 december 2011 @ 17:59:27 #288
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105345191
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:51 schreef Skippy_ball het volgende:
Wat vind je er precies dom aan?

De naam wel trouwens...
Deal-Cool is 'failliet' en je begint precies hetzelfde opnieuw (zelfde producten, zelfde prijs, zelfde design, zelfde systeem) maar met een ontzettend slechte naam. Begin dan gewoon opnieuw. Met een goede naam.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koen. op 08-12-2011 18:13:25 ]
  donderdag 8 december 2011 @ 18:11:07 #289
305253 bergdani
pi_105345493
Failliet :')
Geloof je het zelf? Ze hadden gewoon problemen met Paypal.
  donderdag 8 december 2011 @ 18:46:59 #290
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105346536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:59 schreef Koen. het volgende:

[..]

Deal-Cool is 'failliet' en je begint precies hetzelfde opnieuw (zelfde producten, zelfde prijs, zelfde design, zelfde systeem) maar met een ontzettend slechte naam. Begin dan gewoon opnieuw. Met een goede naam.
Naam zullen ze echt niet zo gauw veranderen. Wat je nu hebt red je met een andere naam echt niet zo gauw weer.
Boek goedkoper bij booking.comDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBonprix
  donderdag 8 december 2011 @ 18:53:49 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105346766
'Ontzettend slechte naam'... :P Lol, ze hebben alleen het streepje '-' in een 'i' veranderd. Als je dat vindt was het al behoorlijk slecht om mee te beginnen dus blijkbaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:11 schreef bergdani het volgende:
Failliet :')
Geloof je het zelf? Ze hadden gewoon problemen met Paypal.
Dát inderdaad. :Y :') Sowieso D-C/DiC... :|W :N
  donderdag 8 december 2011 @ 19:54:19 #292
327034 Hoppahoppa
pi_105349725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

prijzig :) maar wel philips of toch niet?
Philips zit inderdaad in China in de tablet-markt. Of dit ook echt een Philips is, dat durf ik niet te zeggen.
  donderdag 8 december 2011 @ 20:29:45 #293
48067 neo2000
pi_105351696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Philips zit inderdaad in China in de tablet-markt. Of dit ook echt een Philips is, dat durf ik niet te zeggen.
Gedurfd, om in een markt te gaan opereren met een product waar de lokale markt al van overloopt en waar de overheid geen tyfus doet als je product slecht nagemaakt wordt. :')
  donderdag 8 december 2011 @ 22:57:34 #294
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105359055
Ik krijg weer wat in mijn mailbox, 69% sale bij Dino, grootste uitverkoop van 2011, binnenkort... :')

Dino is echt de grootste sjacheraar van alle webshops in China _O-
  donderdag 8 december 2011 @ 23:26:44 #295
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_105360436
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:23 schreef Fifut het volgende:
Iemand al Brainwavz oortjes van Black Friday binnen?
nope :(
  donderdag 8 december 2011 @ 23:29:36 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105360571
quote:
15s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Gedurfd, om in een markt te gaan opereren met een product waar de lokale markt al van overloopt en waar de overheid geen tyfus doet als je product slecht nagemaakt wordt. :')
De naam Phillips mag daar gebruikt worden door een andere fabrikant toch? Meende dat ze een onderdeel verkocht hadden aan een Chinees (met gebruik van naam voor X jaar)
  donderdag 8 december 2011 @ 23:33:28 #297
151260 admiraal_anaal
pi_105360744
Iets besteld via Lighttakeenditis de status

quote:
2011-12-06 departure from outward office of exchange, , NETHERLANDS,
Betekent dat dat ie al in nederland is?
  donderdag 8 december 2011 @ 23:36:14 #298
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105360885
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De naam Phillips mag daar gebruikt worden door een andere fabrikant toch? Meende dat ze een onderdeel verkocht hadden aan een Chinees (met gebruik van naam voor X jaar)
Is het niet zo dat Philips langzaam aan naar het buitenland verhuisd? Omdat daar alles goedkoper is? Denk dat ze wel weer terug komen.. qua opleiding niveau zitten ze daar verkeerd..
  donderdag 8 december 2011 @ 23:41:17 #299
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105361123
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iets besteld via Lighttakeenditis de status

[..]

Betekent dat dat ie al in nederland is?
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat lijstje klopt niet, bij Chinapost heb je uit mijn hoofd de volgende statusen:
- Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
(In de kerstperiode duurt deze status langer)

- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = DUH!

[..]

Dit goed genoeg :D?
  donderdag 8 december 2011 @ 23:51:21 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105361516
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:36 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Is het niet zo dat Philips langzaam aan naar het buitenland verhuisd? Omdat daar alles goedkoper is? Denk dat ze wel weer terug komen.. qua opleiding niveau zitten ze daar verkeerd..
Phillips heeft de TV's al afgestoten:
http://www.bits-chips.nl/(...)t-televisie-uit.html
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoAliExpress - die hebben ALLES!Hoesjes? Casetify!
  donderdag 8 december 2011 @ 23:51:33 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105361525
En vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')