Ik neem aan dat dat niet kan..quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand hoe je een bod moet terug trekken op ebay?
had ik al gedaan, de naaier had allemaal dezelfde producten alleen had ie bij sommige er gewoon verzendkosten bij gezet waardoor hij dubbel zo duur word dan de anderequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet, je kunt een ticket maken als je de winnaar bent dat je het verkeerde item hebt. Meestal kun je dan wel cancelen.
Dus je hebt zitten shoppen op eBay, maar niet opgelet. Niet slimquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
had ik al gedaan, de naaier had allemaal dezelfde producten alleen had ie bij sommige er gewoon verzendkosten bij gezet waardoor hij dubbel zo duur word dan de andere
nee, ik zat te kijken bij free shipping maar waarschijnlijk heb ik daarna in het verkeerde tabblad gekeken ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:07 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Dus je hebt zitten shoppen op eBay, maar niet opgelet. Niet slim
Ow.... Heb al wel een setje anderhalf jaar in beide motors.... knippervrij....quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Duurt maand of 3 dan beginnen die ook te knipperen;-)
ik ja! Zijn inmiddels al aangeschaft maar bedankt om er even aan te denken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:08 schreef shiznuts het volgende:
Was er niet iemand die laatst om magnetronsloffen vroeg?
› http://ichica.nl/
Vroegah toen ik nog heel veel op eBay kocht kon het iig. Je moest dan een reden opgeven (per ongeluk geboden oid) en je mocht het niet te vaak doen. (geen idee wat de represailles waren indien welquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:13 schreef monkeybrain het volgende:
Volgens mij kan dat wel als het nog meer dan 24 uur voor het einde is...?
quote:Perfect deal: ¤ 59,- ipv ¤ 119,- voor de echte iSpy, de kleinste video-camera ter wereld!
Ik heb die ook... voor tien euro gekocht bij samenkopen.netquote:
Jij moet juist voor ons scouten!! Op naar die fabrieken met kindertjes, testen van allerlei producten voordat we ze hier aanschaffen. Legio mogelijkheden.quote:Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef DarkSavior het volgende:
[..]
Ik heb die ook... voor tien euro gekocht bij samenkopen.netMaar ok, dat is geen 720p kwaliteit, maar toch...
![]()
Ik woon nu trouwens in China. Mensen toch tips voor gadgets die ik ABSOLUUT moet kopen hier.
Zelf ben ik op zoek naar mini surface resonance USB speakers. Zoiets als dit:
http://computerusb.com/in(...)info&products_id=190
quote:親愛的安德烈,
聖回來在國內,
而有一個事情很多東西。
在黑暗中工作是相當的災難,
安德烈一直在尋找一個好燈。
本產品為您提供了大量的光,
因而不少的知名度。
既然你可以不讀
這首詩,只要不持續。
聖和他的助手。
quote:Beste Andre,
Sint is weer in het land,
En er is weer van alles aan de hand.
Werken in het donker is nogal een ramp,
André zocht een goede lamp.
Dit product geeft je een hoop licht,
En daardoor ook een hoop zicht.
Gezien je dit toch niet lezen kan,
Hoeft het gedicht niet zo lang.
Sint en zijn Chinese Pieten.
Translate geeft dit terug (kijk naar de afzenderquote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Even een sinterklaas gedichtje geschreven die bij een Cree zaklamp hoort
[..]
[..]
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef i124Q het volgende:
[..]
Translate geeft dit terug (kijk naar de afzender):
Beste Andre,
St. terug in het land,
En er zijn een heleboel dingen.
Werken in het donker is nogal een ramp,
Andre is op zoek naar een goed licht.
Dit product geeft je een veel licht,
Dus veel van de zichtbaarheid.
Omdat je niet kunt lezen
Dit gedicht, ze niet doorgaan.
Kerstman en zijn assistent.
Ik ben ook paranoïdequote:Op zondag 4 december 2011 14:25 schreef MagischMannetje het volgende:
Zo lange tijd geleden dat ik wat gepost heb in deze reeks. Ik had laatst wat besteld bij zarmark en heb ze verteld dat ik het in 2 pakketten wil, nou blijkt dat ze hem maar in 1 pakket hebben verstuurd. Ik heb zo het gevoel dat de douane dit gaat onderscheppen en ik dus invoerrechten moet betalen etc. maar nou is mijn vraag als je 1 maal gepakt word, krijg ik dan een andere status ofzo? Dat ze dan strenger gaan controleren op mijn pakketten of veranderd er helemaal niks?
En we betalen je in chinese tarievenquote:Op zondag 4 december 2011 10:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij moet juist voor ons scouten!! Op naar die fabrieken met kindertjes, testen van allerlei producten voordat we ze hier aanschaffen. Legio mogelijkheden.
Tip, probeer deze rom: http://www.ohwzo.nl/2011/(...)v10-uitleg-download/quote:Op zondag 4 december 2011 15:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
Op de valreep gister ochtend deze binnen gekregen
http://www.ebay.nl/itm/20(...)id=p3984.m1497.l2649
7inch Touchscreen Google Android2.2 MID Tablet PC Wi-Fi 3G Camera Flash Epad Apad
Kon deze nog net even mee voor pakjes avond
Ik kon dit nog even een aantal uurtjes uittesten
Hij is wat traag maar dat was te verwachten
De plaatjes en kleuren zien er goed uit
Er staan 2 markten op
1 werkt goed mar ik kon de andere niet zo krijgen dat hij ging downloaden
Het scrollen gaat redelijk mits de juiste vinger pakt
In en uit zoomen deed hij ook
Er zit een flashplayer op maar die geeft melding dat het een evaluatie versie is moet ik dus even herstellen.
Email config ging vlot, twitter ging ook prima MSN deed hij ook goed
Na de test weer reset toe fabriek gedaan en in gepakt. Ik zal er binnenkort nog even beter na kijken maar voor ongeveer 50 euro is het precies wat je mag verwachten.
Goed dat je het zegt, moet ook nog even achter een claim op DHgate aan. De post heeft mijn pakketje vast kwijt gemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Miniem het volgende:
Trouwens ook een refund gekregen van BIC van een order die ik niet binnen heb gekregen.
24-10 besteld.
Netjes geregeld van BIC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Merciequote:Op zondag 4 december 2011 16:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tip, probeer deze rom: http://www.ohwzo.nl/2011/(...)v10-uitleg-download/
Wordt de tablet een stuk bruikbaarder van
ff met tnt (postnl) bellenquote:Op zondag 4 december 2011 17:56 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb een pakketje zon 8 weken geleden besteld, chinees gevraagt en hij staat dus op unsuccesfull delivery, hebt idee darie bij een supermarkt ligt hier in de buurt, ging daar laatst 2 pakketjes ophalen en die domme kwien gaf maar een pakketje mee, die wel voor mij was maar het nummer klopote niet oid, mn ophaalsbewijsje heb ik dus niet meer. Wat moet ik nu doen?
DHgate is het zelfde als Aliexpress, losse verkopers die daar verkopen. Met een Escrow achtige service.quote:
Bedankt voor de snelle reactie,quote:Op zondag 4 december 2011 19:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
DHgate is het zelfde als Aliexpress, losse verkopers die daar verkopen. Met een Escrow achtige service.
Je kunt er gewoon veilig bestellen
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 19:21 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie,
Slaap jij wel eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
JaDie is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler
![]()
Ok dankje! Weet nog wel toen jij zon helikopter had besteld, en was gepakt. Maar volgens mij was dat nog in de DX reeks haha. Jij bent nog steeds actief zo te zien. Ik zelf ben al een lange tijd niet meer actief hier gezien de overload aan posts hier elke dag.quote:Op zondag 4 december 2011 15:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben ook paranoïde![]()
Zelf merk ik er niets van. Ik ben wel een paar keer gepakt maar er komt ook een hoop door. Volgens mij worden de pakjes pas gescand op je adres nadat de douane ze vrij geeft, op de rolband in het sorteercentrum.
Ik heb wel een vermoeden dat de douane/TNT (administratiekosten maffia) wat meer grijpt de laatste tijd, vooral doosjes en deze hoeven niet eens zo groot of zwaar te zijn.
We kennen de werkwijze van de TNT managers, turbo winsten voor de aandeelhouders en de werknemers zijn slaven. Het zal me niets verbazen als TNT heeft besloten om meer pakjes te grijpen om zo meer winst te draaien.
->quote:Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef DarkSavior het volgende:
[..]
Ik heb die ook... voor tien euro gekocht bij samenkopen.netMaar ok, dat is geen 720p kwaliteit, maar toch...
![]()
Ik woon nu trouwens in China. Mensen toch tips voor gadgets die ik ABSOLUUT moet kopen hier.
Zelf ben ik op zoek naar mini surface resonance USB speakers. Zoiets als dit:
http://computerusb.com/in(...)info&products_id=190
quote:Op zondag 13 november 2011 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Crossposting.
[..]
[..]
http://chinaprices.us/?q=reson+speaker / http://chinaprices.us/?q=vibrat+speakerDie bedoelde ik.
Kwam trouwens op de site van onze Spaanse vrienden deze tegen: FiiO N3 Speakerset.
En dat natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 10:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij moet juist voor ons scouten!! Op naar die fabrieken met kindertjes, testen van allerlei producten voordat we ze hier aanschaffen. Legio mogelijkheden.
DX-account met zelfde e-mail als Paypal-account? Dat kan het zijn. Anders is er altijd nog de communicatie via tickets/mail/livechat.quote:Op zondag 4 december 2011 15:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmz.. ik zit nu al weer een half uur te puzzelen om een order terug te vinden op Deal Extreme..
(backorder) k kwam hem net een keer tegen.. maar nu kan ik hem nergens meer vinden
en hun eigen FAQ is ook niet geheel up 2 date meer
help?
Lol, dat zou een leuke ideeënbus zijn: Wat zou jij graag als afstandsbestuurbare ballon laten rondvliegen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Miniem het volgende:
Zag een Angry Bird air swimmer bij Pandawill
http://www.pandawill.com/(...)irds-toy-p53722.html
quote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
JaHardcore.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen hopelijk weer wat nieuwe pakjes binnen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
Lol, dat zou een leuke ideeënbus zijn: Wat zou jij graag als afstandsbestuurbare ballon laten rondvliegen?
Jij bent echt een vuile tering tyfus referer spammer. Je hebt het al meerdere keren gedaan in verschillende topicsquote:
Vanwege die ref?quote:Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent echt een vuile tering tyfus referer spammer. Je hebt het al meerdere keren gedaan in verschillende topics
Lijkt me sterk, die referrer is namelijk een site van een Iers gebaseerde online deals bedrijf. Heeft denk ik weinig met persoonlijk gewin te maken, maar met ondoordacht een link kopiëren.quote:Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent echt een vuile tering tyfus referer spammer. Je hebt het al meerdere keren gedaan in verschillende topics
True story, vind de HM5 ook niet zo'n attractief design hebben, de HM3 is wel een instant classic. Hoef alleen nog maar een headphone met aardige bass of in ieder geval active noise cancellation zoals de Beats Studio of Bose QuietComfort 15. Alleen qua bang-for-buck vind ik het niet waard meer dan 300,- euro (of dollars zelfs eigenlijk) uit te geven voor die dingen. Zo'n Sonun SN-161 hecht ik dan veel meer waarde aan voor dat geld.quote:Op zondag 4 december 2011 20:27 schreef Koen. het volgende:
Nu een paar dagen de HM 3 in huis en ik denk dat hij zijn geld wel waard is. Maar ik ga geen HM 5 kopen.
Ik heb dezelfde ref in meerdere topics gezien (o.a. funny pics and links topic). Geen zin om uit te zoeken maar ik vind het vreemd.quote:
De link is iig weg.quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ref in meerdere topics gezien (o.a. funny pics and links topic). Geen zin om uit te zoeken maar ik vind het vreemd.
Zijn er hier ervaringen?quote:2011-12-02 departure from transit office of exchange, XIAMEN, NETHERLANDS,
2 weken denk max.quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelang zou het duren als LightTake je pakket verstuurd heeft met de volgende melding:
[..]
Zijn er hier ervaringen?
Meestal een dag of 6/7 nadat je dat bericht ziet, maar omdat het bijna kerst is gaat die tijd nu hard opbouwen (vorig jaar was het +- een dag of 12 na die melding in nederland en een dag of 10/12 voordat hij die melding weergaf).quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelang zou het duren als LightTake je pakket verstuurd heeft met de volgende melding:
[..]
Zijn er hier ervaringen?
Zo, met zo'n stevige (scheldende) beschuldiging moet ik wel even tegengas geven.quote:Op zondag 4 december 2011 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo, met zo'n stevige (scheldende) beschuldiging moet ik wel even tegengas geven.
Inderdaad ik heb bij het funny pics/links topic een foto laten zien van dezelfde site als bovenstaande. Maar die foto heb ik laten zien omdat ik die grappig/apart vond, met link (ik kon ook natuurlijk zeggen dat die van die site kwam).
Bovenstaande link naar die camera is iets wat ik al vaker heb gedaan, ook andere sites om aan te geven hoe zo'n (schandalige?) winst wordt gehaald op zaken die in werkelijkheid veel goedkoper zijn.
Misschien een beetje ongelukkig om nu die site achter elkaar 2x te linken maar niet met opzet; ik heb er niets maar dan ook niets mee te maken (ben student Bouwkunde).
De vaste mensen in dit topic kennen mij wel als iemand die al een (relatief) lange tijd in dit topic bezig houdt en niet alleen maar onzin dumpt maar ook helpt en vraagt.
Sterker nog, ik heb een dag of 2 geleden nog eens iemand duidelijk gezegd dat hij moest 'oprotten' met referral links te plaatsen.
Dus kortgezegd; misschien ongelukkig om dit zo te plaatsen, maar de ENIGE bedoeling was óf om de grappige afbeelding of om de schandalige prijzen te noemen. Juist het tegenovergestelde dus van waar jij mij van beschuldigd.
Helaas wel, ondertussen al 2 pakketjes die op tracking al meer dan 9 dagen het land uit zijn en nog ergens rondvliegenquote:Ontopic; ik ben denk ik niet de enige die bemerkt dat Kerst in aankomst is? Mijn pakketjes hebben nu wel erg veel tijd nodig mijn brievenbus te bereiken...
Jongens jongens, niet piepenquote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
[..]
Helaas wel, ondertussen al 2 pakketjes die op tracking al meer dan 9 dagen het land uit zijn en nog ergens rondvliegen![]()
Verder een ander pakketje wat nu op dag 34 zit (Onderdeeltje van kapotte zaklamp).
Dat is niet falen, dat is naaienquote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jongens jongens, niet piepen
Mijn helikopters 20 OKTOBER verzonden door jack zijn nog niet binnen :p
(Oke, wel appart geval, jack's mensjes hebben 'm op de boot gezet.. falers)
Géén kortingquote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is niet falen, dat is naaien(lees kostenbesparend), hoeveel korting heb je daarvoor gekregen?
Verder wel interessant, wat kost dat met de boot? Heb wel een aantal dingen die zo groot/zwaar zijn dat ze er best wat langer over mogen doen.
En waar worden die gemaakt denk je, Einstein?quote:Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Waarom eigenlijk chinese? Japanse gadgets zijn 10x leuker
In Japan, China en Taiwanquote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En waar worden die gemaakt denk je, Einstein?
en 100x zo duurquote:Op zondag 4 december 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Waarom eigenlijk chinese? Japanse gadgets zijn 10x leuker
Meer dan 90% van je zogenaamde Japanse gadgets worden in China gemaakt, plus waarom ga je hierover blaten in een Chinese webshopstopic, dan open je toch een Japanse gadget topic. 95 % wordt ook gewoon in China verkocht.quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Japan, China en Taiwan. Maar wat heeft dat met chinese webshops te maken? Als het land iets maakt betekent niet dat het het ook verkoopt.
Niet te vergeten, Shipping cost van Japan naar nederland is ongeveer gelijk aan de kosten vanuit Nederland die kant op. Niet te betalen dusquote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Meer dan 90% van je zogenaamde Japanse gadgets worden in China gemaakt, plus waarom ga je hierover blaten in een Chinese webshopstopic, dan open je toch een Japanse gadget topic. 95 % wordt ook gewoon in China verkocht.
Heb jij mazzel. Bic vergoedt niks. 35 Euro moet het kosten... Dan maar niet terugsturen.quote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag even een kapotte tablet terugsturen naar China, kosten ¤25.30
Wifi chip is dood...
Gelukkig vergoed die chinees een deel
PostNL = 25 euroquote:Op maandag 5 december 2011 09:55 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Heb jij mazzel. Bic vergoedt niks. 35 Euro moet het kosten... Dan maar niet terugsturen.
+ inklaringstijd douane probably.quote:Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef pindaplukker het volgende:
3 dec een 8 inch tablet besteld bijhttp://www.lightinthebox.com
En ups geeft al aan dat hij 7 december binnenkomt.
er staat geen item, dus ik denk dat je niks krijgtquote:Op maandag 5 december 2011 13:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
+ inklaringstijd douane probably.
Edit: iedereen trouwens de pandawill prijzentrekkings email gehad en geprobeerd? Ik wel nml. Niets gewonnen natuurlijk, maar uiteindelijk wel een URL terug gekomen die angaf dat ik niks gewonnen heb. Even rommelen en proberen en.. Tadaa:
http://www.pandawill.com/prize/successstatus
Zou ik maar wel doen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, en daar ga ik deze keer ook niet vanuit
Welke lamp heb je binnen? Linkje en levertijd?quote:Op maandag 5 december 2011 16:32 schreef kanovinnie het volgende:
Pakketje binnen.Wat een lamp! Vanavond maar even een testritje
Gokje...quote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef Skiet het volgende:
[..]
Welke lamp heb je binnen? Linkje en levertijd?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef shiznuts het volgende:
Zoiets dan?
http://www.dealextreme.co(...)-battery-pack-105489
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
Na lang twijfelen toch voor de driedubbeledwaze lamp gegaan
Pics!quote:Op maandag 5 december 2011 16:32 schreef kanovinnie het volgende:
Pakketje binnen.Wat een lamp! Vanavond maar even een testritje
Miniinthebox.com is onderdeel van LightInTheBox.com hartstikke betrouwbaar! Je kan er zelfs met iDeal betalenquote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef Lampenklappert het volgende:
Hey maar ik had een vraagje hé.
Heeft iemand wel eens iets besteld op Miniinthebox.com?
Bijvoorbeeld een XboxHeadsetje of een Dualshock voor de PS3?
Zijn er dingen fout gegaan ?
Want er staan allemaal Headsets op voor de xbox van 4 euro enzo, maar ik weet niet of het wel zo betrouwbaar is, dus ik wil eigenlijk van mensen horen hoe dat zit.
Mm, je reactie ziet er sarcastisch uit.quote:Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Koen. het volgende:
[..]
Miniinthebox.com is onderdeel van LightInTheBox.com hartstikke betrouwbaar! Je kan er zelfs met iDeal betalen.
Nee, is was echt zo. Ik zie nu dat dat niet meer kan. Logo van iDeal staat nog wel op de site.quote:Op maandag 5 december 2011 19:22 schreef Lampenklappert het volgende:
[..]
Mm, je reactie ziet er sarcastisch uit.
Is het sarcasme of niet?
Want ik heb zegmaar op een site 40 Dollar gewonnen met Fifa 12, en dat staat binnenkort op mn paypal account, heb jij enig idee of dollars automatisch naar euro's worden geconverteerd op PayPal?quote:Op maandag 5 december 2011 19:25 schreef Koen. het volgende:
[..]
Nee, is was echt zo. Ik zie nu dat dat niet meer kan. Logo van iDeal staat nog wel op de site.
LightInTheBox is een van de mooiste Chinese Webshops naar mijn mening.
EDIT: Bij LightInTheBox kan het wel!
[ afbeelding ]
Volgens mij wel. Maar dat maakt voor betalen bij een Chinese Webwinkel niet uit.quote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef Lampenklappert het volgende:
[..]
Want ik heb zegmaar op een site 40 Dollar gewonnen met Fifa 12, en dat staat binnenkort op mn paypal account, heb jij enig idee of dollars automatisch naar euro's worden geconverteerd op PayPal?
Ja oke dat is waar..quote:Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef Koen. het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar dat maakt voor betalen bij een Chinese Webwinkel niet uit.
Misschien is het wel handig om verder te kijken?quote:Op maandag 5 december 2011 19:32 schreef Lampenklappert het volgende:
[..]
Ja oke dat is waar..
Nou ik ga gewoon 2 headsets bestellen en ik zie wel waar het schip strand.
Het is toch 'gratis' geld in principe
Is goed. Je mag ze niet hoger dan 4,20V opladenquote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Iemand91 het volgende:
En net even met een multimeter m'n 18650 batterijen gemeten; ik weet niet of de multimeter werkt (het geeft de indruk niet zo goed te werken) en die geeft aan dat er een spanning van 4,18 volt op staat, terwijl het 3,7 moet zijn...
Net als je dacht dat het niet nog goedkoper konquote:Op maandag 5 december 2011 19:34 schreef Koen. het volgende:
[..]
Misschien is het wel handig om verder te kijken?
http://lightake.com/detail.do/sku.Headset_for_Microsoft_Xbox_360-35111
welke doppen gebruik je er bij?quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef shiznuts het volgende:
FiiO E5 ftw. Wil de nieuwere E6 ook weleens proberen.
Klein, lichtgewicht, geeft net dat extra pit aan je headphone om deze beter z'n werk te laten doen. Er is nu eenmaal wat vermogen nodig om de lucht te laten trillen. Niet zozeer dat het luider is, maar vooral efficiënter en van betere kwaliteit. Bovendien een extra bass-boost-optieswitch. Ideaal in ieder geval om te gebruiken op mobiele apparaten zoals mobiele telefoons, tablets en mp3-spelers die vanwege energiebesparing voor mobiliteit net niet genoeg kick hebben om de boel optimaal aan te drijven.
Voegt de bassboost dan echt wat toe? Ik gebruik Brainwavz betas (+ ipod touch) en ik ben toch wel een beetje verliefd op de bass van de alphasquote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef shiznuts het volgende:
Oordopjes zijn vrijwel niet nodig aan te drijven, ze zitten dicht bij je trommelvliezen natuurlijk hè, dus de te overbruggen afstand is niet al te groot en hoeven dus niet al te veel moeite te doen. In tegenstelling tot headphones, die niet in, maar over je oren zitten en waarvan de drivers groter zijn, maar met mobiele apparaten en weinig energie het geheel moeilijk aan te drijven is, waardoor het volume en de kwaliteit niet echt tot z'n recht komt, je mist dan wat pit, waar de FiiO amp dan voor compenseert.
Gebruik de FiiO E5 eigenlijk alleen i.c.m. de Brainwavz HM3, m'n Beats Solo en m'n Sonun SN-161. Echt zin maken doet het met oordopjes weinig (heb trouwens inmiddels een stuk of 20 oordopjes, waarbij ik vaak wissel), zeker als je met je notebook/pc naar muziek luistert (waarbij je genoeg hebt aan de output daarvan), je zou alleen de bassboost dan goed kunnen gebruiken misschien. Verder alleen i.c.m. mobiele apparaten dan, sommige oordopjes hebben drivers die uit zichzelf niet luid genoeg overkomen.
Mja, je moet geen wonderen verwachten, maar natuurlijk helpt het. Je moet alleen bedenken dat de Beta niet gebouwd is om als de Alpha te klinken en andersom en het onrealistisch is dat te verwachten door er een amp met bassboost aan te hangen. Wil je helderheid van de Beta en de bass van de Alpha's, dan moet je dat niet bij die beiden zoeken, dan moet je naar iets zoeken dat beide al heeft. Probeer anders de Xears Xtreme XT2 PRO, de AWEI ES800M of ES900i. Qua headphone is echt de SN-161 monsterlijk goed voor zo'n 6 euro.quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Voegt de bassboost dan echt wat toe? Ik gebruik Brainwavz betas (+ ipod touch) en ik ben toch wel een beetje verliefd op de bass van de alphas
Had je laatst toch ook al gevraagd?quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand een tip voor headphones (draadloos) voor in de woonkamer?
De ES900i heeft een mic... McBub.quote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef knuppelhout het volgende:
ik blijf kloten met mn zoektocht naar acceptabele iphone earphones met mic. de originele zijn kapot, heb nu 3x namaak witte gekocht, maar helaas zijn die dingen (vooral met dat kleine mic blokje) erg slecht; vooral de microfoon werkt nauwelijks. nou heb ik wel een oplossing gevonden: zo'n adapter met mic waar ik mn brainwavz of skullcandy's in kan pluggen. helaas heb je dan een veel te lang snoer dat zwaar is waardoor die clip met mic niet blijft zitten.
dus ik ben maar weer aan t zoeken op BIC en DX naar liefst betaalbare in-ears die goed genoeg zijn voor een muziekje (niet de hoofdreden), maar waar ook een goed werkende mic op zit. liefst <10USD.
wie o wie heeft het antwoord op deze o zo simpele zoektocht?
Die gaat die van mij niet houden, en m'n voeten zijn niet zo interessant om te zien in het donkerquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef CraHeX het volgende:
1 cent alert!
1 cent fiets stuurwiel strap houder voor bijv. een zaklamp!
[ afbeelding ]
Ever-buying bij Group Deals.
Ik ga dervoor, jij ook?
heb die mcbub besteld, maar krijg je n random kleur. zit ik dalijk met rose oordoppenquote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, je moet geen wonderen verwachten, maar natuurlijk helpt het. Je moet alleen bedenken dat de Beta niet gebouwd is om als de Alpha te klinken en andersom en het onrealistisch is dat te verwachten door er een amp met bassboost aan te hangen. Wil je helderheid van de Beta en de bass van de Alpha's, dan moet je dat niet bij die beiden zoeken, dan moet je naar iets zoeken dat beide al heeft. Probeer anders de Xears Xtreme XT2 PRO, de AWEI ES800M of ES900i. Qua headphone is echt de SN-161 monsterlijk goed voor zo'n 6 euro.
[..]
Had je laatst toch ook al gevraagd?
[..]
De ES900i heeft een mic... McBub.
De Beta's zijn geloof ik nu ook met mic nog in de aanbieding bij MP4Nation.
Enne, haal je geëditte linkje weg, dat zijn namaak. En namaak is gebouwd voor looks niet voor kwaliteit, dus sowieso af te raden.
Ik wacht gewoon tot de alphas weer heel goedkoop zijn en dan koop ik een shitload van die dingenquote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, je moet geen wonderen verwachten, maar natuurlijk helpt het. Je moet alleen bedenken dat de Beta niet gebouwd is om als de Alpha te klinken en andersom en het onrealistisch is dat te verwachten door er een amp met bassboost aan te hangen. Wil je helderheid van de Beta en de bass van de Alpha's, dan moet je dat niet bij die beiden zoeken, dan moet je naar iets zoeken dat beide al heeft. Probeer anders de Xears Xtreme XT2 PRO, de AWEI ES800M of ES900i. Qua headphone is echt de SN-161 monsterlijk goed voor zo'n 6 euro
net te laat!quote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot de alphas weer heel goedkoop zijn en dan koop ik een shitload van die dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |