SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.![]()
Ik weet niet welke uitgang je bedoelt, maar als het een vga stekker is gaat dat inderdaad niet werken. Vga is namelijk analoog en hdmi digitaal, dus zonder tussenkomst van een extra kastje gaat dit niet werken. Andersom wel..
Edit: je moet dan aan zo'n kastje denken: http://www.buyincoins.com(...)ly-product-8588.html![]()
Hierbij nog een keer mijn eerdere post uit het vorige topique, weet iemand of dit gewoon een fout is van China Post tracking?Heb inmiddels BiC een berichtje gestuurd.quote:Lolwut, als ik mij pakketje bij China Post track staat er bij destination country Brazil
Pakketje van Buyincoins, op de foto van het pakket op de BiC site staat ook gewoon The Netherlands, vreemd hoor...![]()
Nou dat vind ik ook dat ik eerst zoek is natuurlijk meer dan logisch, en ik zou dat helemaal weten. Maar heb slecte ercaringen met die 1/3 watt lampjes. Wat is dan aan te raden?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-1689.html
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar deze bestel ik altijd. Slingeren overal rond hier, meterkast, auto, slaapkamer. Heel handig omdat er maar 1 AA batterij in hoeft en ze geven ontzettend veel licht voor zo'n klein ding.
Misschien dat ze nog ergens goedkoper te vinden zijn (BIC heeft verschillende, maar werken allemaal hetzelfde, dus ga voor de goedkoopste).
Ik vind het altijd zo onzinnig als mensen gewoon een verwijzing doen naar een search. Mensen stellen dit soort vragen doorgaans omdat ze iets meer advies willen.BAM dit is 3KB![]()
Dat kan gebeuren denk ik. Althans ik had het bij PostNL laatst dat ik iets had verstuurd naar Noorwegen. Maar toen ik bij track and trace keek stond er Noord Korea... Ik heb hier toch maar even een telefoontje over gepleegd. En wat bleek, het was een fout in track and trace. Het kan zomaar zijn dat ze een fout land hebben geselecteerd in de landen tabel. Hoewel Brazil niet dicht bij the Netherlands zitquote:Op donderdag 10 november 2011 16:10 schreef Michael-H het volgende:
Hierbij nog een keer mijn eerdere post uit het vorige topique, weet iemand of dit gewoon een fout is van China Post tracking?
[..]
Heb inmiddels BiC een berichtje gestuurd.![]()
![]()
Wat zegt chinaprices.us? Maak er anders een doe-het-zelf-projectje van:quote:Op donderdag 10 november 2011 16:16 schreef Loll het volgende:
heey is dit http://www.icadeau.nl/nl/ihat-muziek-muts ook te krijgen in china?
http://www.buyincoins.com(...)od-product-7680.html
+
Chinese Webshops topic #168 Waar we te veel butane lighters hebben!!
[ Bericht 0% gewijzigd door thecuriousone op 10-11-2011 16:27:59 (typo) ]jaja, en azo...![]()
Psies, of zoek voor de kant-en-klare oplossing op Ebay:quote:Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wat zeggen chinaprices.us? Maak er anders een doe-het-zelf-projectje van:
http://www.buyincoins.com(...)od-product-7680.html
+
Chinese Webshops topic #168 Waar we te veel butane lighters hebben!!
Voorbeeld: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4cfad6fe79 / http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item1c20a9b062The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Item is temporarily sold out.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er www. voor de URL staat?
Als je gewoon op http://dealextreme.com zit, wil hij nog wel eens lastig doen.
FUUUUUUUUUOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
wie zijn shark horloge past er ? ik zie geen pinnen om schakels eruit te kloppen ern er mogen er wel stuk of 2-3 weg![]()
![]()
Er staan pijltjes aan de binnenkant van de band. In de richting van die pijltjes kun je mbv. 'n klein schroevendraaiertje of misschien zelfs 'n paperclip 't pinnetje uitdrukken.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Syphixx het volgende:
wie zijn shark horloge past er ? ik zie geen pinnen om schakels eruit te kloppen ern er mogen er wel stuk of 2-3 weg
Echt waar, 'n kind kan de was doen."If you're not a manc, you're a wank"![]()
@iemand91;
zou je mij die tip nog even willen zeggen van het opslaan van die ip camera beelden..
Daarnaast is het gewoon zo dat je foto's ( en wss ook beelden) kan laten versturen naar een email adres of ftp server dus..
voor de mensen die nog z'n ip camera willen kopen, jack komt over 2 dagen met de zelfde ip camera, en volgens hem kan hij hem goedkoper leveren dan de deal van MP4nation
helaas is mijn ip camera al verzonden volgens de status van mp4nation, normaal gesproken zou ik blij zijn dat een order zo snel word op gepakt ( gister besteld en nu al verzonden)
echter door de mail van jack en gezien de moeite die hij er in heeft gestoken om een goede deal te maken vind ik het toch wel lullig om te zeggen dat ik zijn deal niet meer hoef omdat ik hem bij MP4nation al heb gehaald..![]()
En weer zit ik met vragen nav een mp4nation deal. Hoe/waar slaat deze dvr zijn beelden op?
http://mp4nation.net/cata(...)recording-p-580.html![]()
schroevendraaier ? goed om te breken ja:)quote:Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Er staan pijltjes aan de binnenkant van de band. In de richting van die pijltjes kun je mbv. 'n klein schroevendraaiertje of misschien zelfs 'n paperclip 't pinnetje uitdrukken.
Echt waar, 'n kind kan de was doen.![]()
Fuck, ben je een heel verhaal aan het typen sluit je het venster per ongeluk afHier iets minder uitgebreid verhaal dus...
Camera's en opname apparatuur moet je op elkaar afstemmen. Eerste mogelijkheid is die IP-camera; die kan opnemen op je pc of NAS/netwerkschijf. Dat laatste is handiger i.v.m. lager energieverbruik. NAS hoeft opzich niet zo duur te zijn, zoek maar eens bij Tweakers pricewatch op netwerkschijf of NAS (laatste heeft meestal nog wel de daadwerkelijk schijven bij nodig).*
Als je een router met USB aansluiting hebt zou je daar een USB-harde schijf aan kunnen hangen waar hij het dan opneemt.
Tevens zijn er dus ook IP-camera's waar je een SD-kaart in kunt steken, die hebben geen netwerkschijf/pc nodig.
Andere mogelijkheid is zoiets met i.c.m. zoiets of zoiets. Live kijken kan als je doorlust naar een tv of monitor met zo'n aansluiting. Opnemen over oude bestanden weet ik niet, ergens las ik dat ie dat doet maar dat is natuurlijk altijd maar afwachten met Chinees spul.
Dit is wel erg basic; geen pan/zoom/tilt, moeilijk live kijken en nauwelijks goedkoper. Verder weet ik ook niet hoe het zit met de kwaliteit van de opnamen. Plus als je wil kijken moet je dus of een tv/monitor aansluiten (die een geschikte - weinig voorkomende - aansluiting heeft) of de SD-kaart eruit halen.
Dus mijn voorkeur gaat ook naar de IP-camera; vanwege de meer mogelijkheden, instellingen en gemak van opnemen. Tevens vast wel in te stellen dat je op internet kunt bekijken; je zit op kantoor en iemand staat voor de deur? Even opzoeken en je kunt live zien wie het is.
Desnoods op de Bahama's![]()
* Harde schijven zijn op het moment enorm in prijs gestegen vanwege de overstromingen in Thailand.
Mij lijkt zo'n IP-camera ook wel tof; we hebben hier een Qnap NAS staan die uitgebreide netwerkcamera-opname-mogelijkheden heeft, maar ik zou niet weten wat ik zou moeten opnemen. En voor ¤70 ook wel duur geintje opzich. Nut heeft het zeker wel, als je die hebt; zoals vaak van huis zijn maar toch weten wie er voor de deur staat/heeft gestaan.Vreemd staat niets bij; meestal wordt zoiets opgenomen op een SD-kaartje. Persoonlijk weet ik ook niet of zoiets nou enige kwaliteit levert; ergens las ik een keer op tweakers of FOK dat iemand zoiets had gekocht maar dat het erg tegen viel.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef UncleSam het volgende:
En weer zit ik met vragen nav een mp4nation deal. Hoe/waar slaat deze dvr zijn beelden op?
http://mp4nation.net/cata(...)recording-p-580.html
Persoonlijk leek het mij wel erg gaaf dat de Amerikaanse site www.monoprice.com voordelig naar NL zou sturen; staan erg toffe (en goede!) spullen op voor erg lage prijzen, maar door verzending naar NL (weet niet of mogelijk is en tegen welke shipping cost) zal het minder aantrekkelijk zijn.
[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 10-11-2011 19:05:02 ]![]()
http://www.chinavasion.co(...)on-motion-detection/ (zocht op 'wireless ip camera cycled recording')Mij lijken het ook wel geinige dingen, maar inderdaad, waarom kopen als er echt nul nut voor is.quote:Store countless hours of video files directly on a micro SD card up to 16GB (not included) with cycled recording modTrue story, ik heb met een hamer en een naald eerst een stukje eruitgetikt, daarna met een tangetje draaien/trekken en whoppala!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Er staan pijltjes aan de binnenkant van de band. In de richting van die pijltjes kun je mbv. 'n klein schroevendraaiertje of misschien zelfs 'n paperclip 't pinnetje uitdrukken.
Echt waar, 'n kind kan de was doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef UncleSam het volgende:
http://mp4nation.net/cata(...)recording-p-580.htmlquote:~ Recording
DVR will enter into defaulted recording mode when turn it on,the work indicator blickers and indicates it is recording.The recording file is saved in the SD/MMC Card.To stop,press Recording Button or ending when car stops,the work indicator wont blicker.
[..]
Supports SD/MMC card (from 1GB to 32GB)
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 10-11-2011 18:55:45 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.dealextreme.co(...)18650-included-30864
Deze komt vanuit het UK warehouse neem ik aan? Waar kan ik zien of dat klopt?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jack , Rachel reageren niet op mijn mail (Taobaorequest).
ik mail op dealperfects 1tm3 en een dealperfects gmail. iemand die HET mailadres heeft?
blessings
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Nee want in het UK warehouse is hij out of stock: http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459quote:Op donderdag 10 november 2011 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)18650-included-30864
Deze komt vanuit het UK warehouse neem ik aan? Waar kan ik zien of dat klopt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Zo'n precisieschroevendraaiertje werkt prima en breekt niet. Ik heb 't zelf al meerdere keren zo gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Syphixx het volgende:
[..]
schroevendraaier ? goed om te breken ja:)
Ik weet niet met wat voor olifantenpoten en brute kracht jij aan de gang gaat, maar hier werkt dat prima
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Vaag, ik was eerst via uk aan het zoeken en toen kwam ik die tegen, de uitverkochte. Daarna weer gezocht en toen leek hij er wel weer te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee want in het UK warehouse is hij out of stock: http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459
Als ik hem nu daar bestel, is deze levertijd dan reëel?
ships in 2 to 4 days (5 to 8 during new year season)
Dus dat ik hem in 2 tot 4 dagen binnen heb? Of is dat de tijd die hun erover doen om hem in te pakken?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
1 cent en dan nog klagenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef witbiertje het volgende:
LOL, mijn 1 cent deal opvouwlampje is binnen. Wat een gaar ding zeg.
Nederlanders![]()
![]()
Niet klagen! Ik vond 'm leuk, alleen m'n vriendin keek me aan met zo'n blik ... En nu ligt 't ding hier ergens te verstoffenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef witbiertje het volgende:
LOL, mijn 1 cent deal opvouwlampje is binnen. Wat een gaar ding zeg.
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Die je net linkte is nog in China, dus reken maar op 1 week tot verzonden, daarna nog 2 weken onderweg + douane kosten. Je kunt beter even wachten tot DX de stock weer aanvult in het UK warehouse of een andere shop zoeken.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vaag, ik was eerst via uk aan het zoeken en toen kwam ik die tegen, de uitverkochte. Daarna weer gezocht en toen leek hij er wel weer te zijn.
Dus dat ik hem in 2 tot 4 dagen binnen heb? Of is dat de tijd die hun erover doen om hem in te pakken?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Thanks.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die je net linkte is nog in China, dus reken maar op 1 week tot verzonden, daarna nog 2 weken onderweg + douane kosten. Je kunt beter even wachten tot DX de stock weer aanvult in het UK warehouse of een andere shop zoeken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die boog bij mij bij het eerste pinnetje al om en brak snel daarna af.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:03 schreef Schild het volgende:
Gewoon dit tooltje kopen voor je horlogebandje;
http://www.buyincoins.com(...)ol-product-3111.html
Een iets duurdere van DX ziet er al een stuk beter uit. (hoewel ik die nog niet gebruikt heb omdat ik het bandje inmiddels al dmv een kurkentrekker en hamer versteld heb)
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
zou je eigenlijk nog problemen kunnen krijgen met de duane als je die oortjes koopt die op beats by dre lijken bij dealextreme![]()
Hoezo? Heb je nep-producten gekocht van dealextreme?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:50 schreef henk99 het volgende:
zou je eigenlijk nog problemen kunnen krijgen met de duane als je die oortjes koopt die op beats by dre lijken bij dealextremeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
neenee,maar ik zat eraan te denken als je hier zowieso geen problemen mee krijgt:quote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je nep-producten gekocht van dealextreme?
[ Bericht 7% gewijzigd door henk99 op 10-11-2011 20:20:09 ]![]()
Heb je trouwens de OP en topicpointer gelezen?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef henk99 het volgende:
nee
[..]
nee,maar ik zat eraan te denken als je hier zowieso geen problemen mee krijgt: http://www.dealextreme.co(...)ck-125cm-cable-67258Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Alles wat sterk op een merk lijkt is verboden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef henk99 het volgende:
nee
[..]
nee,maar ik zat eraan te denken als je hier zowieso geen problemen mee krijgt: dealextreme.com/p/designer-s-cool-in-ear-stereo-earphone-red-black-3-5mm-jack-125cm-cable-67258
Let op het woord DESIGNER dat is zeker een teken dat iets nep is en dus niet mag.
Laatst las ik een verhaal van iemand die iets had geïmporteerd wat niet mocht, deze persoon moest hiervoor een administratieve bekostiging naar een bureau dat onderzoek doet naar nep goederen (namens een fabrikant) overmaken.
Kijk dus goed uit wat je besteld. De kans dat je netjes je inklaringsgelden moet betalen is aanwezig en je moet daar dus ook zeker rekening mee houden. Verder als je maar een gevoel hebt dat iets nep is dan is dat het ook.
Het lijkt moment zo dat de douane weet dat er veel grote rood/zwarte hoofdtelefoon's worden geïmporteerd en daarom wordt er naar alle waarschijnlijkheid extra op gelet de kans op controle wordt daardoor aanzienlijk groter..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:[Vincent] http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459
When will this be in store again?
[James] sku number pls?
[Vincent] 904430864
[Vincent] Or 904444459, they look kinda same to me. So i dont realy care what one im getting
[Vincent] James?
[James] Sorry for waiting
[James] will be in stock one week or so.
[Vincent] Thanks! Any possiblity that i get a mail when its in stock?
[James] you could come back and check after one week.
[Vincent] I will. Thanks again.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Lekker duidelijk ook weerquote:[James] will be in stock one week or so.Dat duurt dus nog wel een dag of 15...
Verder let ook nog even op het volgende:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:44 schreef RobertNL het volgende:
HONGKONG POST CHRISTMAS AIR MAIL LATEST DATES OF POSTING 2011 (Ook voor China Post!)
The latest dates of posting for airmail(letters, cards, packets and parcels) intended for delivery before Christmas Day are shown below. While the dates are provisional, they are worked out based on the requirements of overseas postal administrations. These dates are subject to availability of flight services and may be altered at short notice. The public are advised to post earlier than the dates shown.
LETTERS & CARDS PARCELS & PACKETS
Netherlands 15.12.11
Belgium 15.12.11
Austria 14.12.11
PARCELS & PACKETS
Netherlands 10.12.11
Belgium 14.12.11
Austria 12.12.11
Let op: Deze data gelden ook voor ChinaPost!
Het gaat hier ook om een indicatie! het is geen garantie dat als ze al voor die datum gepost zijn hier optijd aankomen!
Ga er maar vanuit dat je pakketje 2 weken voor deze datum op de post moet zitten wil je het voor de kerst hebben!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
bedankt voor de duidelijkheidquote:Alles wat sterk op een merk lijkt is verboden.
Let op het woord DESIGNER dat is zeker een teken dat iets nep is en dus niet mag.
Laatst las ik een verhaal van iemand die iets had geïmporteerd wat niet mocht, deze persoon moest hiervoor een administratieve bekostiging naar een bureau dat onderzoek doet naar nep goederen (namens een fabrikant) overmaken.
Kijk dus goed uit wat je besteld. De kans dat je netjes je inklaringsgelden moet betalen is aanwezig en je moet daar dus ook zeker rekening mee houden. Verder als je maar een gevoel hebt dat iets nep is dan is dat het ook.
Het lijkt moment zo dat de douane weet dat er veel grote rood/zwarte hoofdtelefoon's worden geïmporteerd en daarom wordt er naar alle waarschijnlijkheid extra op gelet de kans op controle wordt daardoor aanzienlijk groter..![]()
Arme buren. ik en mijn vrienden werken allebei de hele week, dus de postbode staat steeds bij de buren om pakketjes af te geven welke niet registered airmail zijn. Maar hij dropt daar nu ook alle andere pakketjes volgens mij. Had vorige week een briefje in de bus van postnl.nl/ontvangen en de volgende dag werkte die niet meer en lag er een pakketje bij de buren.![]()
![]()
Naast DX begint nu ook bic al met dit soort prijsverhogende spelletjes
En bij hun andere (kerst) actie dit product onder senior![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door RobertNL op 10-11-2011 20:36:02 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
moeder is horloge maaksterquote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo'n precisieschroevendraaiertje werkt prima en breekt niet. Ik heb 't zelf al meerdere keren zo gedaan.
Ik weet niet met wat voor olifantenpoten en brute kracht jij aan de gang gaat, maar hier werkt dat prima![]()
volgens mij heeft ze nog nooit een gehad van 15 euro![]()
morgen eens proberen of het werkt, bedankt![]()
![]()
Hier zit toch geen minimaal aankoopbedrag bij?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Naast DX begint nu ook bic al met dit soort prijsverhogende spelletjes
En bij hun andere (kerst) actie dit product onder senior![]()
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.buyincoins.com/bmz_cache/9/93bc0ae14956069f70d559334ac10fab.image.120x120.jpg]afbeelding ]
[/url]![]()
Ah, je bent overstag?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vaag, ik was eerst via uk aan het zoeken en toen kwam ik die tegen, de uitverkochte. Daarna weer gezocht en toen leek hij er wel weer te zijn.
Dus dat ik hem in 2 tot 4 dagen binnen heb? Of is dat de tijd die hun erover doen om hem in te pakken?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Yepquote:
Nee, dus RobertNL gaat daar nog iets van 1 dollar bestellenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Hier zit toch geen minimaal aankoopbedrag bij?SPOILER: ChineseWebshopTopicCijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Let ook op het volgende: er zijn ook genoeg productfoto's die gemanipuleerd worden door middel van photoshop.quote:Dan lijkt een 'b' opeens op een cirkelvormige 'o'. De realiteit is dus anders, het is een 1:1 kopie. Nou ja, qua looks dan, de kwaliteit zal natuurlijk zo'n 1000 keer slechter zijn. Je weet bij zulke producten van tevoren dat ze nep zijn en niet ontworpen zijn met in het achterhoofd de kwaliteit te imiteren, maar puur de looks.
Originele producten zijn nauwelijks tot niet goedkoper te krijgen door ze vanuit het buitenland te laten verzenden. Dat eenzelfde product hier duurder is dan overzees heeft te maken met de lokale belastingen, transport en de kosten die een afdeling van de franchise in Nederland met zich meeneemt. De kostprijs van een origineel product, met verzenden en inklaring, uit het buitenland is dus niet echt attractief. Prijsverschillen zijn niet zo groot dat ze dat verschil behouden na import. Je kunt je daarom ook voorstellen dat artikelen die zo verschillen van de eigenlijke waarde gewoon nep móeten zijn. Alle in de westerse landen bekende merken die in een Chinese webshop voor stuntprijzen worden aangeboden kun je dus eigenlijk vrijwel meteen als imitatie beschouwen (eventueel een goedkoop opgekochte restpartij van een gediscontinueerde productlijn buiten beschouwing gelaten). Het per postorder bestellen van zulke producten is verboden en daar kun je dus inderdaad mee in de problemen komen. Het mag niet, het is het risico niet waard en je koopt ook nog eens prutkwaliteit. Doe jezelf en plezier en laat zulk soort zaken links liggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, dus RobertNL gaat daar nog iets van 1 dollar bestellenBeh. En ik had me voorgenomen te minderen.SPOILER: ChineseWebshopTopicCijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik weet wel hoe dat komt, ik begon pas langzaamaan te posten in november vorig jaar. Vorige tellingen waarbij dus maanden als oktober en september waren meegenomen, waren maanden dat ik niks gepost had.Had je ook die nieuwe gezien?quote:En doe us een leuke TT verzinnen die anders is dan van het vorige deel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef shiznuts het volgende:
Zoiets dan?
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)-battery-pack-105489
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
3 topics geleden al eens gevraagd, maar toch nog effe eens vragen,
al iemand zo zot geweest om deze te bestellen;
http://www.dealextreme.co(...)d-iphone-black-94587
Ben wel nieuwsgierig wat het "originele" merk is :S.
Chinees of niet?
@Bic, eerst nog 2 pakjes daarvan krijgen. En dan 10 dingen van 1cent bestellen om 10x mee te doen?
.
![]()
Iemand een idee waar ik een licht voor in de kofferbak van mijn auto kan vinden? Ik zoek iets dat extra licht geeft, werkt op een batterij en aan/uitgezet kan worden met een knopje. Het moet een vaste constructie worden.
Iemand een idee?![]()
waar de pakketjes last hebben van sneeuw en blaadjes!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef shiznuts het volgende:
En doe us een leuke TT verzinnen die anders is dan van het vorige deel.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wow, buyincoins is snel! 2 november besteld en nu binnen![]()
En de beanie van ebay kwam tegelijkertijd..Starbucks, waar blijf je![]()
ppff en ik maar wachten op men pakjes vanquote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef doctor.starbucks het volgende:
En de beanie van ebay kwam tegelijkertijd..
10/27/2011 & 10/28/2011 => grr!![]()
Boehoe.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef jonasr het volgende:
[..]
ppff en ik maar wachten op men pakjes van
10/27/2011 & 10/28/2011 => grr!![]()
Dat dusquote:
Zelf wat op de 28e en 30e bij bic besteld wat al binnen is gekomen vorige week en dinsdag.
Wat ik besteld had de 25e bij bic is nog niet binnen.
Zo gaat het nou eenmaal..![]()
quote:Leve HongKong post!quote:Zelf wat op de 28e en 30e bij bic besteld wat al binnen is gekomen vorige week en dinsdag.
Wat ik besteld had de 25e bij bic is nog niet binnen.![]()
en wederom schade bij verzending. Zouden ze reageren op mail of via een paypalclaim?quote:Starbucks, waar blijf je![]()
Nieuwe?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Let ook op het volgende: er zijn ook genoeg productfoto's die gemanipuleerd worden door middel van photoshop.Dan lijkt een 'b' opeens op een cirkelvormige 'o'. De realiteit is dus anders, het is een 1:1 kopie. Nou ja, qua looks dan, de kwaliteit zal natuurlijk zo'n 1000 keer slechter zijn. Je weet bij zulke producten van tevoren dat ze nep zijn en niet ontworpen zijn met in het achterhoofd de kwaliteit te imiteren, maar puur de looks.
Originele producten zijn nauwelijks tot niet goedkoper te krijgen door ze vanuit het buitenland te laten verzenden. Dat eenzelfde product hier duurder is dan overzees heeft te maken met de lokale belastingen, transport en de kosten die een afdeling van de franchise in Nederland met zich meeneemt. De kostprijs van een origineel product, met verzenden en inklaring, uit het buitenland is dus niet echt attractief. Prijsverschillen zijn niet zo groot dat ze dat verschil behouden na import. Je kunt je daarom ook voorstellen dat artikelen die zo verschillen van de eigenlijke waarde gewoon nep móeten zijn. Alle in de westerse landen bekende merken die in een Chinese webshop voor stuntprijzen worden aangeboden kun je dus eigenlijk vrijwel meteen als imitatie beschouwen (eventueel een goedkoop opgekochte restpartij van een gediscontinueerde productlijn buiten beschouwing gelaten). Het per postorder bestellen van zulke producten is verboden en daar kun je dus inderdaad mee in de problemen komen. Het mag niet, het is het risico niet waard en je koopt ook nog eens prutkwaliteit. Doe jezelf en plezier en laat zulk soort zaken links liggen.
[..]
Beh. En ik had me voorgenomen te minderen.
Nee, ik weet wel hoe dat komt, ik begon pas langzaamaan te posten in november vorig jaar. Vorige tellingen waarbij dus maanden als oktober en september waren meegenomen, waren maanden dat ik niks gepost had.
[..]
Had je ook die nieuwe gezien?
[..]
En doe us een leuke TT verzinnen die anders is dan van het vorige deel.![]()
Niet gezien dus. Tenzij je deze bedoelt:
http://www.dealextreme.co(...)0-included-904430864Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die uit m'n post daaronder dus (dat daaronder was ook aan jou gericht nog).quote:Op donderdag 10 november 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nieuwe?![]()
Niet gezien dus. Tenzij je deze bedoelt:
http://www.dealextreme.co(...)0-included-904430864
Of moet het per se een UK warehouse item zijn?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat is nog eens een badass koplamp!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die uit m'n post daaronder dus (dat daaronder was ook aan jou gericht nog).
Of moet het per se een UK warehouse item zijn?
Ik zie er zo geen reviews van. Zijn die er wel ergens? Ook via Google vind ik er weinig over.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
schilderij is binnen gekomen!!
morgen ophangen dan pic'sSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
http://www.dealextreme.co(...)=20111109&r=90000245quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is nog eens een badass koplamp!
Ik zie er zo geen reviews van. Zijn die er wel ergens? Ook via Google vind ik er weinig over.
Dit is een goedkopere versie ervan.. Maar natuurlijk zonder de baterij indicatie achterop de accu.
edit: Dit was geen reactie op je quotemaar puur naar jou toe
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Wat is de beste zaklamp voor +- ¤10,-?
Ik zoek 1 die het meeste licht geeft voor dat geld, alleen heb ik geen verstand van die dingen er staan er nogal veel op..
Wie weet er 1 voor mij?![]()
Een goedkoop Led stripje van eBay met een batterij eraan. Misschien niet het simpels, maar je kunt vast wel wat fabriceren dat je makkelijk kun schakelen, misschien een schakelaartje in het draadje? Of aansluiten op de huidige kofferbakverlichting (mits aanwezig)?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:32 schreef marco_sire het volgende:
Iemand een idee waar ik een licht voor in de kofferbak van mijn auto kan vinden? Ik zoek iets dat extra licht geeft, werkt op een batterij en aan/uitgezet kan worden met een knopje. Het moet een vaste constructie worden.
Iemand een idee?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef doctor.starbucks het volgende:
En de beanie van ebay kwam tegelijkertijd..Nog een die dat besteld heeft, en zo te zien heeft de overgrote meerderheid voor zwart gekozen. Misschien zelf ook maar eens bestellen in dit f*cking koude kl*teweer
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef some1_eddy het volgende:
Ik zoek 1 die het meeste licht geeft voor dat geld, alleen heb ik geen verstand van die dingen er staan er nogal veel op..
Wie weet er 1 voor mij?Eind vorig topic nog genoemd; Saik SA-15.
![]()
Iemand die een goedkope The Lord of the Rings ring weet ?
Moeten ze in china toch ook ergens hebben?
Aangezien ze zelfs HP-stafjes hebebn.
---
Nvm, gevonden; http://www.dealextreme.co(...)5cm-31509?r=88474882![]()
Heb dees gekocht vandaag, betere kwaliteit dan die UltraFire dingen. Ik moest kiezen tussen deze en een WF606-A met Q5 led. Voor de prijs hoef je niet te twijfelenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef some1_eddy het volgende:
Wie weet er 1 voor mij?
http://www.dealextreme.co(...)ight-black-1xaa-3607
http://www.dealextreme.co(...)ube-1-cr2-2-aa-14909steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
En gedaan. Misschien komt die wel eens een keer aanquote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Iemand91 het volgende:
Nog een die dat besteld heeft, en zo te zien heeft de overgrote meerderheid voor zwart gekozen. Misschien zelf ook maar eens bestellen in dit f*cking koude kl*teweer
![]()
![]()
niet erg goedkoopquote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef jonasr het volgende:
Iemand die een goedkope The Lord of the Rings ring weet ?
Moeten ze in china toch ook ergens hebben?
Aangezien ze zelfs HP-stafjes hebebn.
---
Nvm, gevonden; http://www.dealextreme.co(...)5cm-31509?r=88474882
There are only 151 Pokémon.![]()
Deze was een paar dagen geleden op Amazon.de in de (dag)aanbiedinges. Vond 'em wel dope.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En gedaan. Misschien komt die wel eens een keer aanInderdaad. En zo te zien heeft 'ie ook nog eens zó'n diameter dat 'ie zelfs nog losjes om je duim zit. Hmm.quote:
Meer van dat soort troep. http://www.lotrfanshop.com/lotrshop/jewelry.asp
Zocht eigenlijk naar de tv commercial voor 'The one ring' silver en gold (tell sell style: as seen on tv), maar die kon ik niet vinden. Weet zeker dat ik die voorbij heb zien komen tussen de Tony pony's en Ab Swing Pro's.
- Die avondhanger zat ook in de reclame, I'm sure of it.
-- Mooie FOK!quote om het af te sluiten:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:06 schreef ToT het volgende:
Hmmmm die The One Ring reclame is weer eens op!
Nu zie ik het begin ook: zegt die gozer: "Hello......I'm a filmdirector." Ik heb het gevoel dat ze er een stukje uit geknipt hebben dat hij zijn naam zegt. Zo komt het echt ongelooflijk debiel over. Ze zetten er toch ook geen loodgieter neer die zegt: "Hallo....ik ben een loodgieter!" Het gaat verdorie over die ring, niet over zijn beroep!Als je zijn persoonlijke opinie wil, is het wel het minste dat je zijn naam dan ook weet. Misschien ken je hem dan wel van bepaalde films of zo en dan heb je misschien zo iets van: "Hee dat zelfs HIJ het gaaf vindt..."
Wel humor trouwens, ik heb ook tijden geleden gehoord dat je The One Ring ook als egale gouden ring kunt kopen, maar als je 'm in het vuur gooit, gaat de tekst net als in de film (en het boek) rood opgloeien, omdat dat een ander metaal is. Bij kamertemperatuur lijkt het gewoon goud.
Pfff die Evenstar lijkt trouwens echt niet op hoe het in de film er uit ziet. Tja qua vorm misschien, maar niet qua materiaal.
WHAHAHAHAHAHA! Jezus wat nep; zegt die ene chick dat ze op Arwen lijkt. En als ze die Evenstar draagt, valt het zelfs vreemden op straat ook op. En dan dat ongelooflijk neppe lachje daar achteraan zeg! HAHAHAHAHA! Kostelijk!
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 11-11-2011 01:10:20 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Trouwens,quote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)=20111109&r=90000245
Dit is een goedkopere versie ervan.. Maar natuurlijk zonder de baterij indicatie achterop de accu.
, die staat met korting nu op http://e.dealextreme.com/albums/dx-coupons-1111/
Als je op 'more options' klikt, kom je verder hier uit: http://s.dealextreme.com/(...)aign=dx-coupons-1111 (meer bikelightsets).
Speciale korting alleen vandaag geldig op DX, want 11-11-11.
Iemand die trouwen gaat vandaag trouwens?If so, congrats!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
deal-cool is dus officieel failliet..op me vrije dagje wakker gemaakt hiervoor... G-mail op me telefoonquote:Dear customer ,
Important: Deal-Cool will end our business,We hope that you can be patient to read this mail clearly as following:
PayPal Recently conducts an extremely unfair policy change for Chinese Merchant, leading to our PayPal account be frozen indefinitely, forced by financial pressure, we regret to end the business of Deal-cool, so that we feel so sorry that we can't continue to serve you on the Deal-Cool site. We are sorry for any inconvenience caused and extend my most sincere apology because recently the orders can't be shipped as normal.
-------------------------------------------------------------------------------------
Important Notice
1. Your order which placed during Nov. 1st. to 6th. has been refunded to you, please check the refund in your PayPal account.
2. Perhaps you will receive an additional refund, we have sent the refund of your order which has been shipped and it has been delivered, after send the refund to you, we have sent a request payment to you and let you pay it again, we hope that you can support us, when you receive the request payment, please pay for it and it will not bring you any capital losses through this way, but it can help us to restart our business to provide financial support. Of course, if you still have complaint about our service and do not want to continue to support us, this additional refund to you as our little compensation.
-------------------------------------------------------------------------------------
As a customer when you see this delayed decision, may be you don't understand and have a lot of complaint about this thing, however, it is our fault, but we hope to get your understanding.
We believe that, perhaps soon, we will restart a new business and we need your support and understanding, once we are ready, we will notice you and provide you with a better re-services, and more preferential policies to compensate for this event of your losses and inconvenience.
Finally, Deal-cool Team extend our most sincere apology and thank you for your long-term trust and support, we will do better in the future to reward you for your sincere help
Wish you and your families have a good health and happy life.
Thank you!
Sincerely,
www.Deal-Cool.com
haha heb het nu wel dubbel terug gekregen volgens mij..Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
Wat een eikels dat ze eerst ophangen dat er een 'site upgrade' komt, terwijl ze gewoon door Paypal zijn geblokkeerd.
Ben dan gewoon eerlijk...Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
precies de reden dat ik het (teveel) teruggekregen geld echt niet opnieuw ga betalen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef R2cksson het volgende:
Wat een eikels dat ze eerst ophangen dat er een 'site upgrade' komt, terwijl ze gewoon door Paypal zijn geblokkeerd.
Ben dan gewoon eerlijk...
by the way, wat was die site met die gsm-onderdelen nou ook alweer?
[ Bericht 5% gewijzigd door Smack-a-jack op 11-11-2011 12:08:33 ]Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
veel teveel gehad dan?
btw
hopen dat hij lukt..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Hmm, neem dan liever de betere variantquote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)=20111109&r=90000245
Maar technisch gezien is die 1800 lumenlamp ook goed?quote:Op vrijdag 11 november 2011 05:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Trouwens,, die staat met korting nu op http://e.dealextreme.com/albums/dx-coupons-1111/
Als je op 'more options' klikt, kom je verder hier uit: http://s.dealextreme.com/(...)aign=dx-coupons-1111 (meer bikelightsets).
Speciale korting alleen vandaag geldig op DX, want 11-11-11.
Iemand die trouwen gaat vandaag trouwens?If so, congrats!
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..![]()
![]()
Is dit niks?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:32 schreef marco_sire het volgende:
Iemand een idee?
http://www.action.nl/products/view/id/5359/-p/favoritelistid/1![]()
Komt dat door de camera dat de witte muur ineens paars uitslaat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..![]()
![]()
ziet er zo vanaf afstand best nice uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..? hoe is verder het schilderij zelf vandicht bij?
veel troep in de verf of ?![]()
Nice, ik had iets meer ruimte tussen de schilderijen gehoudenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..
Hier ook weer een hele stapel pakketjes binnen! O.a. de helicopter van FocalPrice en de Air Swimmer![]()
Fotos volgen!![]()
Ik vind het nu wel een beetje verdacht worden/zorgen te maken dat m'n 18650 van eBay nog steeds niet binnen is (25 oktober besteld, volgende dag in mail (niet op eBay-status) dat het verzonden was). Zo lang heeft eBay nog nooit geduurd bij mij...![]()
Duurt gewoon wat langer, wacht volgende week gewoon nog even afquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje verdacht worden/zorgen te maken dat m'n 18650 van eBay nog steeds niet binnen is (25 oktober besteld, volgende dag in mail (niet op eBay-status) dat het verzonden was). Zo lang heeft eBay nog nooit geduurd bij mij...![]()
Tja, ik ben gewend om alles binnen 2 weken van eBay te krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Duurt gewoon wat langer, wacht volgende week gewoon nog even af![]()
Oh en Word Clock Arduino ding made easy: eBay horloge.
Voorkant eraf, elke 'led' (cijfer, ster e.d.) via draad aansluiten op input van Arduino, vervolgens outputs aansluiten op LEDs van cijfers van de klok zelf. Eenvoudiger kan niet.
(Programmering wordt heel makkelijk zo; input aan, is andere input ook aan. Simpel)![]()
Ah, ik vroeg al af of het aan mij lag of het dat het echt zo hoorde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nice, ik had iets meer ruimte tussen de schilderijen gehoudenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje verdacht worden/zorgen te maken dat m'n 18650 van eBay nog steeds niet binnen is (25 oktober besteld, volgende dag in mail (niet op eBay-status) dat het verzonden was). Zo lang heeft eBay nog nooit geduurd bij mij...Dit verwacht je niet van me, maar:
Ik heb heus weleens op Ebay langer moeten wachten dan 2 weken, dan een maand zelfs, er komen zelfs dingen geheel niet aan. Het is en blijft Chinashopping. Via eigen webshop hoeven ze alleen verantwoording af te leggen tegenover Paypal. Bij Ebay is daar ook nog eens de Ebaydruk. Zeker een maand voor december, als iedereen die nog nooit gehoord heeft van een BIC, DX, Focal, PW, BIC, enz, etc, gaat shoppen op Ebay.
Vandaag kwam de postbode hier alleen met m'n Amazon.de-muts, wel hip. Ondertussen verwacht ik nog altijd op items van Ebay, Aliexpress, Everbuyin' en Focalprice. Mja, mij zul je eigenlijk nooit wantrouwig of ongeduldig zien doen. Ik zie wel wanneer het komt, is het er na een maand nog niet toch eens achteraan. Komt in ieder geval altijd wel weer goed.
Mijn rubberen kut RMA is binnen![]()
Deze keer in een mooi doosje, glijmiddel, condooms en het apparaat zit in een plastic zak.
De vorige was gewoon zonder zak of doos geleverd, zeker een testexemplaarDe nieuwe stinkt nog steeds zo erg naar chemisch ruft rubber
![]()
Was wel spannend voor 11 euro, nu even kijken of ik een refund kan lostrekken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef sjittiewok het volgende:
Hmmmm, ik kan de laatste tijd niet inloggen op paypal, krijg steeds de volgende melding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee waarom het mis gaat en hoe dit op te lossen?![]()
Ga je dingen kopen en vervolgens je geld terugvragenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:54 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn rubberen kut RMA is binnen![]()
Deze keer in een mooi doosje, glijmiddel, condooms en het apparaat zit in een plastic zak.
De vorige was gewoon zonder zak of doos geleverd, zeker een testexemplaarDe nieuwe stinkt nog steeds zo erg naar chemisch ruft rubber
![]()
Was wel spannend voor 11 euro, nu even kijken of ik een refund kan lostrekken? Gierige Hollander.
![]()
Als het een waardeloos product is vraag ik altijd een refund. Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ga je dingen kopen en vervolgens je geld terugvragen? Gierige Hollander.
![]()
![]()
wat voor functies heb je hier http://www.buyincoins.com(...)2-product-10082.html nou meer mee dan met de gewone uitvoering van 4/5 dollarBAM dit is 3KB![]()
Wie koopt er dan ook een schuimrubberen kut of mond (en al helemaal uit China)?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als het een waardeloos product is vraag ik altijd een refund. Waarom niet?
[ afbeelding ]
Lijkt me niet zo moeilijk? Staat er toch gewoon... (op de remote zelf, hè)quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:17 schreef Loll het volgende:
wat voor functies heb je hier http://www.buyincoins.com(...)2-product-10082.html nou meer mee dan met de gewone uitvoering van 4/5 dollar
http://www.tinydeal.com/l(...)n-61704-p-46508.html
Ziet eruit als een mooi horloge.![]()
Curren is volgende de berichten hier toch best een goed merk?![]()
ja ha ha ik weet toch niet wat dat betekent??quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een schuimrubberen kut of mond (en al helemaal uit China)?![]()
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk? Staat er toch gewoon...jump 3 jump7 diy5??? ik kan er geen touw aan vast knopen
BAM dit is 3KB![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als het een waardeloos product is vraag ik altijd een refund. Waarom niet?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Lekker oplichten
´Jump´ zal wel het aantal kleuren verspringen zijn. Dus Jump X zal wel een bepaalde kleur verspringen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef Loll het volgende:
[..]
ja ha ha ik weet toch niet wat dat betekent??jump 3 jump7 diy5??? ik kan er geen touw aan vast knopen
DIY lijkt me een soort profiel wat je zelf in kan stellen (Do it yourself)![]()
Site is down.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef Miniem het volgende:
http://www.tinydeal.com/l(...)n-61704-p-46508.html
Ziet eruit als een mooi horloge.![]()
Curren is volgende de berichten hier toch best een goed merk?Maar ja, zeer te spreken over die van mij, voor dat geld.
Zijn verschillende 'programma's', met verschillende patronen/ritmes. Waarschijnlijk kun je die nog zelf programmeren ook met 'DIY (do it yourself) programmas'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef Loll het volgende:
[..]
ja ha ha ik weet toch niet wat dat betekent??jump 3 jump7 diy5??? ik kan er geen touw aan vast knopen
Nope, maar goeie vraag. Normaal krijg je dan een updateberichtje met dat het gewicht van je pakje bekend is of iets en ze hadden gezegd dat het deze week, de tweede week van november zou worden, dus, ik zal ff navragen, of kun je zelf even doen ook natuurlijk. Ik ben verder geen spokesperson van ze.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:23 schreef Koen. het volgende:
[..]
Weet jij al wanneer de HM3's worden verzonden?
Welke heb je?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Site is down.Maar ja, zeer te spreken over die van mij, voor dat geld.
Vraag me af of die binnenste klokjes het doen en niet alleen voor de sier er zijn.
En site doet het gewoon hoor.![]()
![]()
Misschien omdat 'ie in je cache zit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke heb je?
Vraag me af of die binnenste klokjes het doen en niet alleen voor de sier er zijn.
En site doet het gewoon hoor.
Deze zijn het met mij eens:
› http://www.watchmouse.com/nl/checkit.php
› http://www.downornot.com
Maar em. Ik heb de Curren 8056 (Black).
Voor horloges <$20 geldt eigenlijk altijd dat de subdials ter decoratie zijn, hier dus ook.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar jij was toch Raz? Haha. Werken ze op zaterdag in China?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope, maar goeie vraag. Normaal krijg je dan een updateberichtje met dat het gewicht van je pakje bekend is of iets en ze hadden gezegd dat het deze week, de tweede week van november zou worden, dus, ik zal ff navragen, of kun je zelf even doen ook natuurlijk. Ik ben verder geen spokesperson van ze.![]()
Kan gewoon elke product aanklikken hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien omdat 'ie in je cache zit?
Deze zijn het met mij eens:
› http://www.watchmouse.com/nl/checkit.php
› http://www.downornot.com
Maar em. Ik heb de Curren 8056 (Black).
Voor horloges <$20 geldt eigenlijk altijd dat de subdials ter decoratie zijn, hier dus ook.![]()
Bij mij niet down dus.
Oke, wel jammer maar voor dat geld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:38 schreef Koen. het volgende:
[..]
Maar jij was toch Raz? Haha. Werken ze op zaterdag in China?Eigenlijk wel ja. Had gekund, maar niet for teh realz.
Enne http://en.wikipedia.org/wiki/Workweek_and_weekend#China , misschien dat zij werken in shifts en zo elke dag mensen hebben werken, maar de vraag is eerder of de post dan open is en die zijn hier net als luie ambtenaren, zal daar niet veel anders zijn.Doet het nu hier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kan gewoon elke product aanklikken hoor![]()
Bij mij niet down dus.
Oke, wel jammer maar voor dat geld3 hands die 'worken', dus uurwijzer, minutenwijzer en secondenwijzerquote:12 hour marks with 3 hands work greatly
With 2 decorative dial and buttons design
De 2 andere dials met 'hands' zijn 'decorative'.
Op klokjes als deze met 'datumweergave', doet deze functie het normaalgesproken wel gewoon (automagisch).
Vandaag hamburger speakertje vzn bic binnengekregen, echt tof dingetje voor die prijs, zeker dat ie ingebouwde accu heeft![]()
Over Raz gesproken...Thought you might wanted to know.quote:Just for today we have all SoundMagic earphones discounted by 10%
This includes popular PL30 and the new favorites E10 and E30.
Ik heb trouwens nog nooit SoundMAGICs geprobeerd. Iemand ervaring mee?Kan me niet voorstellen dat het een tof dingetje is voor de prijs, niet na Techmoans video en reviews van dezelfde hamburgerspeaker op DX. Dat 'ie portable en handig is kan zijn, maar als ik goed begreep geen volume control, maar alleen aan/uit en de bass en dat de overal geluidkwaliteit vergelijkbaar zou zijn met die van een telefoon. Nou, joepie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:06 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag hamburger speakertje vzn bic binnengekregen, echt tof dingetje voor die prijs, zeker dat ie ingebouwde accu heeftEn zo zijn geloof ik al die speakertjes van rond de $5,-. Koop gewoon een X-mini of iets vergelijkbaars. Liefste eentje met twee speakertjes (zoals die ik heb liggen van de ALDI (¤15,-)).
Thanks, goede tip!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is dit niks?
http://www.action.nl/products/view/id/5359/-p/favoritelistid/1![]()
Is niet dezelfde als die van techmoan, hier kan geen sd kaart in, en geluid gaat stuk harder als mobiel ik vind t perfect voor 4 dollarquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Over Raz gesproken...
[..]
Thought you might wanted to know.
Ik heb trouwens nog nooit SoundMAGICs geprobeerd. Iemand ervaring mee?
[..]
Kan me niet voorstellen dat het een tof dingetje is voor de prijs, niet na Techmoans video en reviews van dezelfde hamburgerspeaker op DX. Dat 'ie portable en handig is kan zijn, maar als ik goed begreep geen volume control, maar alleen aan/uit en de bass en dat de overal geluidkwaliteit vergelijkbaar zou zijn met die van een telefoon. Nou, joepie.En zo zijn geloof ik al die speakertjes van rond de $5,-. Koop gewoon een X-mini of iets vergelijkbaars. Liefste eentje met twee speakertjes (zoals die ik heb liggen van de ALDI (¤15,-)).
![]()
Ik kom er ook niet aan uit. Zoek eens op youtube naar 'LED RGB 24 key' en 'LED RGB 44 key'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:17 schreef Loll het volgende:
wat voor functies heb je hier http://www.buyincoins.com(...)2-product-10082.html nou meer mee dan met de gewone uitvoering van 4/5 dollar
Ik heb uiteindelijk een set met 24 keys gekocht op ebay.Soundmagic is gewoon goed spul. Heb ervaring met de PL18 en MP21 (met mic).quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Over Raz gesproken...
[..]
Thought you might wanted to know.
Ik heb trouwens nog nooit SoundMAGICs geprobeerd. Iemand ervaring mee?
[..]
PL18 gebruik ik op het werk. Goede klank maar niet erg krachtig in het bassgebied.
MP21 gebruik ik voornamelijk met m'n telefoon. Klinkt nog beter en heeft veel betere bass.
MP21 klinkt net iets minder goed dan de Brainwavz Beta.
Ik heb vandaag de Fiio E11 amp gekocht. M'n Sansa Clip+ mist het vermogen voor m'n HD590's.
Ik wou hem bij MP4nation kopen maar ben toch eerst eens op ebay gaan kijken. Kwam ik op een UK seller uit waar ik de amp voor GBP 41 (via 'make offer') kon krijgen. Dat is net iets minder dan bij Raz (ook na aftrek van de 5% coupon). Dus... net iets goedkoper, sneller en geen kans op 'aanbiedingskosten douane'.
[ Bericht 1% gewijzigd door thecuriousone op 11-11-2011 19:50:18 (link was verdwenen) ]jaja, en azo...![]()
Butane Iron-melting Torch
Wat een cool ding is dat!
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2011 21:37:55 ]![]()
Eindelijk is de Brainwavz hm3 op voorraad bij mp4nation, maar nu zul je zien dat het nog eindeloos duurt voordat ze hem verzenden
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ![]()
Led lampje perfect voor vervanging gloeilampje.
[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2011 00:43:22 ]![]()
http://www.ebay.com/itm/P(...)894ae#ht_4740wt_1187
dit is echt een leuke gadget! ik heb hem vanmorgen om 10 uur gevuld met 20ml vloeistof en hij is nu nog heet!![]()
Welke van die tablets is nou gewoon goed, maar wel goedkoop?Alle rechten voorbehouden.
DX is veel te duur...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:43 schreef ZetaOS het volgende:
Led lampje perfect voor vervanging gloeilampje.
http://chinaprices.us?q=e14%20led%203w
Ik heb bij sunsky en ********** deze lampjes gekocht. Heb ze alleen nog niet binnen, dus kan nog niks zeggen over hoe ze zijn.
In elk geval zuiniger dan 2x40w in mijn afzuigkap...
Bij BiC is er een van 150 dollar, 10.2 inch met Zenithink 1GHz en 512MB. Maar ook die heb ik nog niet binnen, dus dan moet je het even op Google navragen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:33 schreef Smack-a-jack het volgende:
Welke van die tablets is nou gewoon goed, maar wel goedkoop?
Is natuurlijk ook de vraag wat je wensen zijn. Voor 70-80 dollar had BiC een 7 inch met 800MHz Via8650, maar goed, ik heb er geen verstand van.
[ Bericht 12% gewijzigd door R2cksson op 12-11-2011 03:41:31 ]Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Zijn er meerderen, wat wil je er mee doen? hoe groot moet hij zijn?...quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:33 schreef Smack-a-jack het volgende:
Welke van die tablets is nou gewoon goed, maar wel goedkoop?
Dikke fail:
Vroeg voor een logo op een product, voor de kerst. Er staat vanuit de fabriek al een logo op, maar ik wil dus een ander logo, heb ik hem duidelijk gezegd en aan het eind van het gesprek:quote:fanfan xu (10:23:24):
there is a problem
RobertNL (10:23:51):
ok, tell me
fanfan xu (10:23:57):
there are logos on the item
[ Bericht 15% gewijzigd door RobertNL op 12-11-2011 10:34:38 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Foto's van de HM3 headphone:
Volgens mij heeft die man een behoorlijk groot hoofd.
[ Bericht 25% gewijzigd door Koen. op 12-11-2011 11:18:39 ]![]()
Volgens mij doen de plaatjes het nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:57 schreef Koen. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu wel?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij doen de plaatjes het niet![]()
Serieus, decorative non-functional sub dials zouden echt verboden moeten worden op die china horlogeswie wil er nou vastgelijmde kleine wijzertjes op z'n horloge?
![]()
Gewoon, boeken lezen, beetje internetten, spelletjes spelen, af en toe een filmpje kijken of aansluiten op me tv en gebruiken als HD mediaplayerquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zijn er meerderen, wat wil je er mee doen? hoe groot moet hij zijn?...
Dikke fail:
Vroeg voor een logo op een product, voor de kerst. Er staat vanuit de fabriek al een logo op, maar ik wil dus een ander logo, heb ik hem duidelijk gezegd en aan het eind van het gesprek:
[..]Ik heb nu ook die samsung galaxy dus als hij een beetje bij die snelheid in de buurt komt. Grootte maakt niet zo heel veel uit.
EDIT: BICHeb al m'n pakketjes al hetgene wat ik het laatst heb besteld kwam op dezelfde dag als m'n pakketje van focalprice dat een week eerder was besteld..
[ Bericht 6% gewijzigd door Smack-a-jack op 12-11-2011 13:46:37 ]Alle rechten voorbehouden.
Hoi,
Ben op zoek naar zoiets (http://www.dealextreme.co(...)udio-converter-44345) om mijn Apple TV op mijn speakers aan te sluiten. Deze schijnt echter een vervelend geluidje te maken. Kan er echter geen andere vinden. Weet iemand of ze zoiets nog ergens anders verkopen?Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
Nou mailen naar miniinthexob heeft ook geen zin. Had gevraagd of de xenon product die ze verkochten idd inclusief ballast was. Waarom ze antwoorden, ja hoor 2X ballast en 2x HID xenon bulb.
Helaas dus nietGeen ballasts
Ik heb ze gemaild, maar zal wel f duren voordat ik antwoord krijg. Anders maar bij bic 2 ballasts bestellen. Ben ik in totaal nog maar 27 euro kwijt voor setje xenon. Maarja, niet leuk dat ze liegen.
Of zou ik hiermee nog een geschil kunnen starten op paypal? Dat ik niet de goede producten heb gehad? (Geen complete order/product not as described) en dus me geld terug krijgen![]()
http://www.dealextreme.co(...)udio-converter-66303quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:51 schreef Christiaan het volgende:
Hoi,
Ben op zoek naar zoiets (http://www.dealextreme.co(...)udio-converter-44345) om mijn Apple TV op mijn speakers aan te sluiten. Deze schijnt echter een vervelend geluidje te maken. Kan er echter geen andere vinden. Weet iemand of ze zoiets nog ergens anders verkopen?
http://chinaprices.us?q=digital%20to%20analog%20audio![]()
Hier was ik dus ook bang voor. Ik had de vraag ook gesteld en kreeg ook bevestigd dat de ballasten erbij zaten. Je kunt mijn vraag vinden tussen de "Customer Q&A" op:quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:44 schreef Racer88 het volgende:
Nou mailen naar miniinthexob heeft ook geen zin. Had gevraagd of de xenon product die ze verkochten idd inclusief ballast was. Waarom ze antwoorden, ja hoor 2X ballast en 2x HID xenon bulb.
Helaas dus nietGeen ballasts
Ik heb ze gemaild, maar zal wel f duren voordat ik antwoord krijg. Anders maar bij bic 2 ballasts bestellen. Ben ik in totaal nog maar 27 euro kwijt voor setje xenon. Maarja, niet leuk dat ze liegen.
Of zou ik hiermee nog een geschil kunnen starten op paypal? Dat ik niet de goede producten heb gehad? (Geen complete order/product not as described) en dus me geld terug krijgen
http://www.miniinthebox.c(...)1-6000k_p211939.html
Uiteindelijk toch maar besloten om het niet te bestellen.
Ik denk dat je gewoon een refund via miniinthebox kunt krijgen.![]()
Kanen boxjes: http://offers.dealextreme.com/team.php?id=409MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
-weg-
[ Bericht 62% gewijzigd door Loll op 12-11-2011 15:11:00 (ik heb slecht gekeken.) ]BAM dit is 3KB![]()
Dat mag ik je niet vertellenquote:
omdat het namaak is die je goedkoper kan halen
Wat moet je trouwens met van die neppe beats, de kwaliteit is helemaal niet goed hoor.. Heb hier een setje sony oordopjes uit de mediamarkt destijds voor een 10tje, die blazen die beats helemaal weg..Alle rechten voorbehouden.
Als je het beter weet waarom zeg je het dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:07 schreef Loll het volgende:
Ik zou net beter moeten wetenmaar zouden dit http://www.MagHierNiet.NL
X by X zijn? of een ander vaag merk
Link graag even uit de post verwijderen dus.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ha Ha heb slecht geken hoezo is de kwaliteit slecht toch gewoon normaal.
Ik ga er ook niet van uit dat het kwaliteit ala brainwavez is.BAM dit is 3KB![]()
had het al gedaan voor je reageerde net. Vond dat ik het toch niet kon posten als stam gastquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als je het beter weet waarom zeg je het dan?
Link graag even uit de post verwijderen dus.
BAM dit is 3KB![]()
Kijk je betaald bij deze oordopjes voor de namaak meer dan dat je voor de kwaliteit betaald. Je kan in die prijsklasse veel betere halen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:11 schreef Loll het volgende:
Ik ga er ook niet van uit dat het kwaliteit ala brainwavez is.
overigens in de mail:quote:Hello friend
Thanks for you receive your email.
2 TAX, we usually can declare as your question,and declare as low as you want to aviod tax.
also you can let me know which country you are from,we have enough expensive on how to make the custom tax low.
thanksAlle rechten voorbehouden.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:14 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
Kijk je betaald bij deze oordopjes voor de namaak meer dan dat je voor de kwaliteit betaald. Je kan in die prijsklasse veel betere halen.Haal inderdaad bijvoorbeeld 1 van deze soorten/merken:quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:11 schreef Loll het volgende:
Ik ga er ook niet van uit dat het kwaliteit ala brainwavez is.
- Brainwavz (Alpha/Beta's etc)
- Awei (ES-900I)
- Kanen
- XDun (ck700)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Sold out. :-(quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als je het beter weet waarom zeg je het dan?
Link graag even uit de post verwijderen dus.![]()
quote:Ah jammer, net toen ik keek nog nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:07 schreef RobertNL het volgende:
Kanen boxjes: http://offers.dealextreme.com/team.php?id=409
Vraag me wel af of het iets is, 6 dollar voor dopjes + speakers...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ze hadden er 50.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Ah jammer, net toen ik keek nog niet
Vraag me wel af of het iets is, 6 dollar voor dopjes + speakers...![]()
http://www.dealextreme.co(...)ack-93938?r=88474882quote:
Alleen $3.60 duurder
En bij Lightake $8.25: http://lightake.com/detai(...)Earphone_Black-44300MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik lees net op de site van paypal dat de koers tegenwoordig 2 keer per dag wordt aangepast.BAM dit is 3KB![]()
dat moet ook wel, laatste tijd gaat de euro vaker op en neer dan m'n ex..quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:21 schreef Loll het volgende:
ik lees net op de site van paypal dat de koers tegenwoordig 2 keer per dag wordt aangepast.Alle rechten voorbehouden.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:25 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
dat moet ook wel, laatste tijd gaat de euro vaker op en neer dan m'n ex..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
dat moet ook wel, laatste tijd gaat de euro vaker op en neer dan m'n ex..quote:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ga een mail sturen via hun missing product optie, misschien sturen ze me dan alsnog 2 ballasten, dat zou wel lekker zijn. Verder zet ik er dan gewoon bij als dat niet mogelijk is, ik inderdaad een refund wil.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:55 schreef i124Q het volgende:
[..]
Hier was ik dus ook bang voor. Ik had de vraag ook gesteld en kreeg ook bevestigd dat de ballasten erbij zaten. Je kunt mijn vraag vinden tussen de "Customer Q&A" op:
http://www.miniinthebox.c(...)1-6000k_p211939.html
Uiteindelijk toch maar besloten om het niet te bestellen.
Ik denk dat je gewoon een refund via miniinthebox kunt krijgen.
Er is namelijk ook een ander setje, met ballasten onderweg, dus heb ik iig reserve lampjes :p![]()
[..]
dat moet ook wel, laatste tijd gaat de euro vaker op en neer dan m'n ex..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM dit is 3KB![]()
Hoe goed zou deze speaker kunnen speaken![]()
http://www.dealextreme.co(...)dio-3-5mm-jack-47203 Zou je met dit dingetje een beetje hard kunnen of zou het gewoon blik zijn?
En deze http://www.dealextreme.co(...)-control-brown-47200
Het moet hard genoeg zijn om het aso volume te halen in parken zeg maar
BAM dit is 3KB![]()
Op eBay zijn nochtans spotgoedkoop ballasten te krijgen. Vb: http://www.ebay.com/itm/S(...)-H3-H7-/280765073655quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:33 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Er is namelijk ook een ander setje, met ballasten onderweg, dus heb ik iig reserve lampjes :pjaja, en azo...![]()
Thanks, zat al op china prices te zoeken en goedkoopste waren 13 dollar de stuk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:46 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Op eBay zijn nochtans spotgoedkoop ballasten te krijgen. Vb: http://www.ebay.com/itm/S(...)-H3-H7-/280765073655
Dit is idd zeer scherp. Even afwachten wat miniinthebox doet, en dan eventueel extra ballasten bestellen![]()
![]()
Na lang twijfelen toch voor de driedubbeledwaze lamp gegaan
Twijfel...
Net zo 'duur' als die uit China. Die van mij slingeren nu wel wat rond namelijk. Maar 6 horloges?
Uit m'n hoofd heb ik geloof ik wel meer dan 6 horloges (draag ze niet allemaal maar goed...)![]()
nou vet toch voor de prijs kan je het niet laten en je hebt al je horloges bij de hand.
Voor mensen die op zoek zijn naar een klein leuk zaklampje http://www.focalprice.com/deals/dailydeal?sku=LF602B
[ Bericht 53% gewijzigd door Loll op 12-11-2011 17:16:06 ]BAM dit is 3KB![]()
15 euro x 1.3 = $19.5quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:03 schreef Iemand91 het volgende:
Twijfel...
[ afbeelding ]
Net zo 'duur' als die uit China. Die van mij slingeren nu wel wat rond namelijk. Maar 6 horloges?
Uit m'n hoofd heb ik geloof ik wel meer dan 6 horloges (draag ze niet allemaal maar goed...)
BIj bic: $22.08 (met coupon en recommender): http://www.buyincoins.com(...)se-product-9484.html
Voor minder dan 3 dollar kun je dus 4 horloges extra kwijt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oeh die is wel vet. Ik vergeet kijkshop. Nu nog bedenken of ik het de moeite waard vind om horloges in een doos te stoppen i.p.v. een lade.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
15 euro x 1.3 = $19.5
BIj bic: $22.08 (met coupon en recommender): http://www.buyincoins.com(...)se-product-9484.html
Voor minder dan 3 dollar kun je dus 4 horloges extra kwijt.![]()
![]()
Vind ik ook niet kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:13 schreef Loll het volgende:
[..]
had het al gedaan voor je reageerde net. Vond dat ik het toch niet kon posten als stam gastZeker als ik twee dagen geleden nog het volgende zei:
Als iets té mooi is om waar te zijn, moet je maar gewoon aannemen dat het dat ook is.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Let ook op het volgende: er zijn ook genoeg productfoto's die gemanipuleerd worden door middel van photoshop.Dan lijkt een 'b' opeens op een cirkelvormige 'o'. De realiteit is dus anders, het is een 1:1 kopie. Nou ja, qua looks dan, de kwaliteit zal natuurlijk zo'n 1000 keer slechter zijn. Je weet bij zulke producten van tevoren dat ze nep zijn en niet ontworpen zijn met in het achterhoofd de kwaliteit te imiteren, maar puur de looks.
Originele producten zijn nauwelijks tot niet goedkoper te krijgen door ze vanuit het buitenland te laten verzenden. Dat eenzelfde product hier duurder is dan overzees heeft te maken met de lokale belastingen, transport en de kosten die een afdeling van de franchise in Nederland met zich meeneemt. De kostprijs van een origineel product, met verzenden en inklaring, uit het buitenland is dus niet echt attractief. Prijsverschillen zijn niet zo groot dat ze dat verschil behouden na import. Je kunt je daarom ook voorstellen dat artikelen die zo verschillen van de eigenlijke waarde gewoon nep móeten zijn. Alle in de westerse landen bekende merken die in een Chinese webshop voor stuntprijzen worden aangeboden kun je dus eigenlijk vrijwel meteen als imitatie beschouwen (eventueel een goedkoop opgekochte restpartij van een gediscontinueerde productlijn buiten beschouwing gelaten). Het per postorder bestellen van zulke producten is verboden en daar kun je dus inderdaad mee in de problemen komen. Het mag niet, het is het risico niet waard en je koopt ook nog eens prutkwaliteit. Doe jezelf en plezier en laat zulk soort zaken links liggen.
[..]Ja, wel fijn, ik heb over-ears alleen maar cheap-ass Philips SHP1900, lagen in zo'n grote bak bij de kassa's van Saturn, dacht eens 'neem ik maar mee', maar kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven, maar dat was te verwachten voor die prijs. En mijn ervaring met de on-ear Solo's (official) is wel dat ze top zijn, maar ik heb de neiging ze om m'n oren te zetten i.p.v. erop, da's toch net ff wat aangenamer. Echt goede over-ears zijn dus erg welkom, zeker zolang de Bose QuietComfort 15 nog altijd zo rete duur is (en ik 'em dat niet waard vind). Lookin' fohwad, HM3, come rock my world!quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:57 schreef Koen. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Omdat het zo'n horloge optisch opvult en visueel interessanter maakt om naar te kijken. Wijzertjes vind je vaak op duurdere horloges, dus is het ook een schijn dat 'ie wat luxer is dan je huis-tuin&keuken-horloge. Dat wanneer je een knopje indrukt en ze niet bruikbaar blijken, heeft natuurlijk te maken met de prijs, zulke werkende elementen zouden zo'n horloge complexer en duurder maken. Sowieso zijn al deze horloge eigenlijk voor 'de looks'. Functioneel hoeft alleen de tijd/datum te zijn, wat je ook krijgt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:52 schreef Tjado het volgende:
Serieus, decorative non-functional sub dials zouden echt verboden moeten worden op die china horlogeswie wil er nou vastgelijmde kleine wijzertjes op z'n horloge?
FiiO!quote:Niet heel veel vertrouwen in. Zo'n plastic glimmend paar oordopjes met een diamandje achterop doet dat nog eens mooi ondersteunen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:07 schreef RobertNL het volgende:
Kanen boxjes: http://offers.dealextreme.com/team.php?id=409quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:25 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
dat moet ook wel, laatste tijd gaat de euro vaker op en neer dan m'n ex..
Als je de boel gewoon zwart op wit hebt, heb je gewoon een zaak dat je product 'significantly different than subscribed' is, toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:33 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik ga een mail sturen via hun missing product optie, misschien sturen ze me dan alsnog 2 ballasten, dat zou wel lekker zijn. Verder zet ik er dan gewoon bij als dat niet mogelijk is, ik inderdaad een refund wil.
Er is namelijk ook een ander setje, met ballasten onderweg, dus heb ik iig reserve lampjes :pIk denk dat niemand van ons die heeft, en over de speakers zelf staan geen specificaties, kun je alleen op de userreviews(-video's) afgaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:40 schreef Loll het volgende:
Hoe goed zou deze speaker kunnen speaken![]()
http://www.dealextreme.co(...)dio-3-5mm-jack-47203 Zou je met dit dingetje een beetje hard kunnen of zou het gewoon blik zijn?
En deze http://www.dealextreme.co(...)-control-brown-47200
Het moet hard genoeg zijn om het aso volume te halen in parken zeg maar
Die ziet er wel bazig uit ja en is volgens mij nog erg praktisch ook, zo'n ver-schijner in het midden en twee voor wat dichterbij daarnaast, zie je goed waar je rijdt in ieder geval (and then some).quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
Na lang twijfelen toch voor de driedubbeledwaze lamp gegaanIk niet. Ik heb ook meerdere brillen, die liggen gewoon in een kastje bij m'n vele horloges.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oeh die is wel vet. Ik vergeet kijkshop. Nu nog bedenken of ik het de moeite waard vind om horloges in een doos te stoppen i.p.v. een lade.
@shiz daarom had ik het ook weg gehaald. @alle fokkers welke speakers zijn welke speakers zijn tegen redelijke prijs(lees onder de 25¤) aan te raden?BAM dit is 3KB![]()
X-mini II (mono) of X-mini MAX II (stereo, 2 speakers), welbekend, goed ontvangen, dikke bass.
Alternatief: http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item27b708c477 (lijken sterk op de Zolid speakers die ik heb).
Wil je geen portable dingetjes, maar een setje voor op je bureau of iets, bij Saturn/Mediamarkt/etc hebben ze ook wel aardige Philips setjes (e.d.), check ook de Pricewatch (geen Trust, of Sweex of iets dergelijks, eerder merken als Creative, Philips en Logitech). Met '2.1' ben je verzekerd van stereo speaker playback en een subwoofer voor de bass.
Zelf heb ik een 2.1-set van Silvercrest v.d. Hofer (ALDI) met een mad subwoofer erbij. Was 33,-.
[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 12-11-2011 19:25:32 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zijn er eigenlijk spareparts voor die Great Wall 9958 helicopter van Focalprice?
antwoord: Ja, er is een hele pagina met onderdelennamelijk HIER
...die van mij is de eerste dag al tegen een deur aan gevlogen = kappote rotor. Zit wel 1 reserve setje bij, maar ik kan er denk ik wel wat extra gebruiken
(@ Shiz, door je avatar wil ik gelijk weer suits kijken)
![]()
Die van mij is echt al supervaak tegen de muur of iets anders aangevlogen (voornamelijk de beginfase, inmiddels heb ik hem zo goed als gemastered). Alleen de staartvin is steeds een beetje losjes dus verschuift of valt eraf en het onderstel ook wel eens. Verder kan 'ie vele hebben. Heb nog geen gebroken rotors gehad.
Maar uiteraard zijn die wel te verkrijgen: http://chinaprices.us/?q=9958
(JA! Suits.
Meghan/Rachel...
, kort geleden het seizoen in drie dagen gekeken )
Ja bij mij is het clipje waar de rotors samenkomen gebroken
Hoe gaat het trimmen bij jou? Bij mij houdt ie toch nog een afwijking, krijg hem niet perfect afgesteld. Bij sommige vluchten hou ik hem echt perfect stil en rustig, en bij de volgende vliegt 'ie in een keer de muur in
(Offtopic: Yup! Waarom hij dan die blonde chick leuk vind...)
![]()
Oh, da's dan nasty ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:23 schreef Tjado het volgende:
Ja bij mij is het clipje waar de rotors samenkomen gebroken
Hoe gaat het trimmen bij jou? Bij mij houdt ie toch nog een afwijking, krijg hem niet perfect afgesteld. Bij sommige vluchten hou ik hem echt perfect stil en rustig, en bij de volgende vliegt 'ie in een keer de muur in
(Offtopic: Yup! Waarom hij dan die blonde chick leuk vind...)
Trimmen gaat goed hoor. Alleen problemen met de voorwaartse trim, die moet namelijk telkens full forward getrimd worden en zelfs dat is dan nog weinig. Eigenlijk zou ik een muntje aan de neus moeten kleven. Qua draairichting is het een kwestie van een paar tikkies geven en klaar (naar mate de accu minder kracht levert, moet je de trim weer compenseren). Verder, als je in een kleine ruimte vliegt, genereert je helikoptertje aardig wat luchtbewegingen, als 'ie daar vervolgens zelf in moet vliegen is dat natuurlijk niet bepaald een stabiel uitgangspunt, gevolg is dat 'ie dan met die luchtbeweging meegaat. Verder is het voornamelijk hele kleine inputs en gecoördineerd vliegen (kick the ball). Als iets uit de hand begint te lopen de controls neutral en naar achter pitchen om de snelheid eruit te halen.'t Is leuk spul zo'n 4CH!
Tres natuurlijk. Gewoon omdat het eruitziet als jet afterburners.
Tres is de beste aansteker die ik heb![]()
Vol metaal met harde kunststof grip, voelt fantastisch aan als je hem ontsteekt![]()
![]()
Shipping: Not Available to Netherlandsquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:12 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wou nog een butane lighter voor vuurwerk kopen; uno, dos, tres?
Iemand een linkje?
edit: gevonden $7,88, free shipping
http://www.ebay.com/itm/H(...)026e72b#ht_934wt_769Wat een kuttopic :')![]()
Gewoon ff zoeken op 'double + lighter' of iets in die richting.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:54 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Shipping: Not Available to Netherlands
Iemand een linkje?
Un, deux, trois.
Niet alleen eBay, maar ook chinaprices niet vergeten, hè.
nog goedkoperquote:
http://www.deal-cool.com/(...)-With-a-Keychain.htm
maar eentje met een zwart handvat is wel mooier
[ Bericht 2% gewijzigd door AlphaBravoCharlie op 12-11-2011 22:42:42 ]Wat een kuttopic :')![]()
Maar deal-cool is failliet!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
nog goedkoper
http://www.deal-cool.com/(...)-With-a-Keychain.htm
maar eentje met een zwart handvat is wel mooier![]()
![]()
Ja, dat leek me niet echt handig om nu te gaan linken, inderdaad, met al die troubles.quote:![]()
Lijkt wel bizar kleine vlam uit te komen, niet echt handig met vuurwerk aansteken of in general.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef monkeybrain het volgende:
Tres is de beste aansteker die ik heb![]()
Vol metaal met harde kunststof grip, voelt fantastisch aan als je hem ontsteekt![]()
Valt wel mee... niet veel kleiner dan een normale vlam?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lijkt wel bizar kleine vlam uit te komen, niet echt handig met vuurwerk aansteken of in general.
En vergeet niet dat een normale aansteker niet van je af wijst en al een extentie heeft, deze wel.
http://www.youtube.com/re(...)+honest+lighter&aq=fThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
jongeman vuurwerk steken wij aan met een aansteeklont of een sigaretquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lijkt wel bizar kleine vlam uit te komen, niet echt handig met vuurwerk aansteken of in general.BAM dit is 3KB![]()
Nog even terugkomend op dat laser-lampje;
Hij is al kapotHeb er niks vreemds mee gedaan behalve schijnen.
![]()
De meegeleverde batterijen zijn vaak ook niet alles hè. Al nieuwe geprobeerd?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ja, eerst reageerde hij steeds slechter. 4/5 keer gebeurde er niks bij het indrukken v/h knopje.. Daarna helemaal niks meerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:41 schreef shiznuts het volgende:
De meegeleverde batterijen zijn vaak ook niet alles hè. Al nieuwe geprobeerd?![]()
![]()
Iemand nog leuke carnavals ideeën
edit:
LOL
onster energy (ik weet dat ze gewoon de m eruit geshopt hebben)
http://www.ever buying.com/product78070.html
en plaatje nummer 3 om te laten zien dat er helemaal geen "v" teken door het logo heen zit
[ Bericht 44% gewijzigd door AlphaBravoCharlie op 13-11-2011 00:19:41 ]Wat een kuttopic :')![]()
It's your lucky day: http://www.ibood.com/nl/n(...)bwoofer_technologie/quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef Loll het volgende:
@shiz daarom had ik het ook weg gehaald. @alle fokkers welke speakers zijn welke speakers zijn tegen redelijke prijs(lees onder de 25¤) aan te raden?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En besteld. Lees alleen net dat er staat "in stock, ships in 2-4 days"quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:55 schreef shiznuts het volgende:
Niet alleen eBay, maar ook chinaprices niet vergeten, hè.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:41 schreef Loll het volgende:
[..]
jongeman vuurwerk steken wij aan met een aansteeklont of een sigaret![]()
![]()
![]()
Sterker nog, die heb ik besteld, tijdje geleden en is er nog altijd niet.quote:Op zondag 13 november 2011 00:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En besteld. Lees alleen net dat er staat "in stock, ships in 2-4 days"
[..]![]()
![]()
- Oh, 25e besteld, 29e pas verstuurd, no biggie -The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Goede tipquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's your lucky day: http://www.ibood.com/nl/n(...)bwoofer_technologie/
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Als ie d'r maar voor oud/nieuw is.quote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sterker nog, die heb ik besteld, tijdje geleden en is er nog altijd niet.![]()
- Oh, 25e besteld, 29e pas verstuurd, no biggie -
Zul je zien dat ie op - checkt kalender - 2 januari aankomt![]()
![]()
Sinds wanneer is dit http://www.tinydeal.com/b(...)l-61181-p-46292.html een teken van het buddisme?![]()
Ligt het nou aan mij? Maar ik zie daar toch iets anders hoorChinezen toch.
![]()
![]()
![]()
Cultuurbarbaar. Get your facts straight, voor je begint te gieren en brullen.
Dit verschil weet ik sinds de basisschool al.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:03 schreef R2cksson het volgende:
Mooie geluksring voor mensen met een zonnig karakter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:15 schreef DarkNoize het volgende:
Chinezen kennen een ander 'hakenkruis' dan wij he.
Heb wel eens foto's gezien van Chinese tempels met een zo'n 'hakenkruis' op de gevel.
EDIT
[..]Ik herinner me nog een mooie animatie:quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook een mooie geluksring voor mensen met een zonnig karakter... Als dat kruis nou de andere kant op draaide had ik het wel anders genoemd...quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 13-11-2011 02:36:23 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jonasr heeft gelijk hoor.. Het heeft niet veel te maken met het boeddhisme. De swastika komt voort uit het Jainisme en het Hindoeïsme.
Hoewel het waarschijnlijk een verwijzing naar de nazi's was. Dat is dan wel weer bijzonder stompzinnig.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:De swastika is ook een van de symbolen die voorkomen op afbeeldingen van de voet van Boeddha. In het Chinese Boeddhisme is de swastika vaak terug te vinden op de borst van Boeddhabeelden.
[..]
De swastika is bij de boeddhisten het symbool voor de zon. In het oude China staat de swastika symbool voor de oriëntering naar de vier windstreken en wordt het gebruikt om het getal tienduizend (een aanduiding voor 'oneindig') weer te geven.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Deze is inderdaad Cool:quote:
http://www.dealextreme.co(...)orch-3425?r=50898530
Levertijd 6 dagen!!
Mijn filmpje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2011 03:20:07 ]![]()
nice nice=kopen :-)quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's your lucky day: http://www.ibood.com/nl/n(...)bwoofer_technologie/BAM dit is 3KB![]()
ik heb 7 november geld overgemaakt naar mijn paypal rekening en morgen pas staat het erop.
waarom duurt het zo lang?![]()
www.mp4nation.netquote:Hi All
Its Sunday and we are throwing out some limited use coupons:
Get $70 off Brainwavz B2 with coupon code: 3330d1db58
Brainwavz B2 after coupon just $99.50! Limit 5 uses.
Get $50 off Brainwavz B2 with FiiO E11 Amp with coupon code: 844190d82c
Brainwavz B2 W/ E11 just $149.50 after coupon! Limit 5 uses.
Get $30 off Brainwavz M3 with coupon code: 535235a207
Brainwavz M3 after coupon just $59.50! Limit 10 uses.
All day Ainol Novo8 8" Android Tablet just $189.50! Get one today! (Although product page says white, the color now is black)
Coupons either expire when they have reached their limits or on Monday, whichever first.
Have a great Sunday.
Raz
Get 'em while they're hot (heb succesvol de B2's voor $99,50 besteld, m'n eerste balanced armatures!).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Link dat ding gewoon aan je CCard, hoef je ook niet te wachten.quote:Op zondag 13 november 2011 11:21 schreef 12koeto het volgende:
ik heb 7 november geld overgemaakt naar mijn paypal rekening en morgen pas staat het erop.
waarom duurt het zo lang?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Link dat ding gewoon aan je CCard, hoef je ook niet te wachten.en als je er geen hebt www.3vcash.nl
Alle rechten voorbehouden.
Oortjes binnen!
Deze van mcbub:
http://www.mcbub.com/item(...)---EL107282--140779/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zover ik kan beoordelen vind ik het een fijn setje. Goed geluid voor $5.![]()
Crossposting.quote:http://chinaprices.us/?q=reson+speaker / http://chinaprices.us/?q=vibrat+speakerquote:Op zondag 13 november 2011 14:22 schreef shiznuts het volgende:
Eerder 'box'. Ik denk dat 'ie limiteert doordat je 'em echt op een strategisch plek móet zetten en daardoor niet geschikt is voor iedereen. Maar slecht schijnt 'ie allerminst te zijn.Je hebt ook goedkopere meuk die beweert hetzelfde te kunnen.
Die bedoelde ik.
Kwam trouwens op de site van onze Spaanse vrienden deze tegen: FiiO N3 Speakerset.
[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 13-11-2011 15:37:24 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Van de week de Awei oordopjes binnen. Ik had de ES-900i en de Es-800m. Heb ze vergeleken en vind de ES-900i het lekkerst klinken van de twee. Heeft gaat harder op zelfde volumestand en heeft meer bass. Nu nog wachten op de HM-3 en de Heli van FP![]()
Handig familie:
M'n broer zag vanmorgen m'n zaklamp: "hé, wat kost zo'n ding? Doe mij maar een met 3 of 6 leds."
M'n vader met z'n 10 jarige Maglite; "Die van mij doet het nog redelijk maar anders wil ik er ook wel een".
Een vriend is op bezoek: "oh, voor een leuk prijsje wil ik er ook wel een".
(Zo goed als) 3 orders erbijMaar ik geloof dat mijn $37 voor 1600lm enkel LED incl. batterijen en lader nog een aardig leuke prijs was...
EDIT #1: zaklamp #1 (3x LED, 3800 lumen voor vriend) is gewonnen.
EDIT #2: zaklamp #2 (1x, 1300 lumen voor broer) is gewonnen.
Nu dus 2 opladers, en 4 18650 batterijen vinden...
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 13-11-2011 18:25:53 ]![]()
Heb je een linkje?quote:Op zondag 13 november 2011 16:11 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT #1: zaklamp #1 (3x LED, 3800 lm) is gewonnen.![]()
![]()
Heel vroeger was kool-aid hier een rage, werd geloof ik uit duitsland gehaalt iemand die daar bog een goed(kope) seller van weet![]()
Als je weet dat dát geweest is, kun je dat opzoeken... waarom doe je dat dan niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:58 schreef MagischMannetje het volgende:
Choobuy koop ik nooit meer 2x zoveel geld en omdat ik het nog niet snapte deed ik er ook lang over. Kreeg geen mail niks van je order is ontvangen ofzo.
Maar ik weet nog wel dat mensen kool aid wouden inporteren. Maar dat ze een goede duitse vervanger hadden gevonden toen. Weet iemand de site nog?Bonus:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Beetje off topic hea, een Amerikaans product en als Duitse vervanger willen. Ik bedoel, gezien dit topic wil je het uit een Chinese webshop hebben, mag ik aannemen?
Was deze zeker? http://www.baleroshop.de/shop-baleroshop.html Beetje zelf zoeken kan geen kwaad natuurlijk. Meester de kunst van de juiste zoekwoorden gebruiken en je schopt het nog ver in je internetleven.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waarom? Omdat die rage hier al minstens een jaar geleden is, en deze reeks ellendig lang is geworden door zaklampofielen zoals jouquote:Op zondag 13 november 2011 18:09 schreef shiznuts het volgende:
Als je weet dat dát geweest is, kun je dat opzoeken... waarom doe je dat dan niet?
[..]
[..]
Bonus:
[..]![]()
1.quote:Op zondag 13 november 2011 18:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat die rage hier al minstens een jaar geleden is, en deze reeks ellendig lang is geworden door zaklampofielen zoals jou
2. Kool aid heeft niks met Chinese webshops te maken
3. Een betere wereld... begint bij jezelf
$100, jij zocht toch alleen goedkope doppen. Dit is een a-klasse prijsquote:Op zondag 13 november 2011 14:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
www.mp4nation.net
Get 'em while they're hot (heb succesvol de B2's voor $99,50 besteld, m'n eerste balanced armatures!).![]()
Gefeliciteerd hoor![]()
![]()
Ik heb ze nu dan toch ook voor onder de $100,- ($99,50)?quote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
$100, jij zocht toch alleen goedkope doppen. Dit is een a-klasse prijs![]()
Gefeliciteerd hoorThanks.
Maar ik ben ook wel van de koopjes en de nog betere kwaliteit. Ik ben van producten die hun geld waard zijn en vaak genoeg hebben ze een prijs waarmee ik dat simpelweg niet vind en inderdaad kijk ik eigenlijk al niet eens naar oordopjes boven de $100,-. Betekent niet dat ik niet meer bereid ben uit te geven.Ik bedoel, een $70-discount, voor niet zomaar iets, maar dual balanced armatures. Dezelfde als de professionele Fisher Audio's DBA-02, maar dan van Brainwavz, waarvan ik al onder de indruk ben, en de B2 ook nog eens een 5/5-rating krijgt van ClieOS, een van de vooraanstaande reviewers op Head-fi. Als ik dan balanced armatures ga proberen, dan deze, voor deze prijs!
Mijn excuses als ik dit in iemands ogen niet had mogen posten en dat dit niet over zaklampen gaat (al heb ik sowieso al een tijd geen zaklampen gekocht of daar zomaar over gepraat). Maar je kunt niet zeggen dat het off-topic is en ik m'n best niet heb gedaan mijn reactie zo volledig en informatief mogelijk te maken.
Oh en voor die gekochte zaklampen zoek ik dus nog 2 opladers en 434 (protected?) 18650-batterijen. Ik speur eBay (buy it now en veilingen), zoekmachines e.d. al af maar als jullie toevallig iets zien (mag ook veiling zijn); Please do tell me.
EDIT: In de 1300 lumen gaat maar 1 batterij zie ik nu.
EDIT #2: Broer wil wel een reserve.
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 13-11-2011 19:16:19 ]![]()
Dealextreme heeft zequote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef Iemand91 het volgende:
Oh en voor die gekochte zaklampen zoek ik dus nog 2 opladers en 4 (protected?) 18650-batterijen. Ik speur eBay (buy it now en veilingen), zoekmachines e.d. al af maar als jullie toevallig iets zien (mag ook veiling zijn); Please do tell me.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Kwam deze laatst tegen in de New Arrivals van Lightake, zulke dingen gooi ik altijd even in m'n tabblad met shoppingfavorieten: http://lightake.com/detai(...)tery__2_Pack__-34078quote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef Iemand91 het volgende:
Oh en voor die gekochte zaklampen zoek ik dus nog 2 opladers en 4 (protected?) 18650-batterijen. Ik speur eBay (buy it now en veilingen), zoekmachines e.d. al af maar als jullie toevallig iets zien (mag ook veiling zijn); Please do tell me.
Afgaande van de foto's, zijn die inderdaad protected.Kijk anders ook even op http://www.candlepowerforums.com/vb/ .
- Beter van niet dus , Xtar/Ultrafire/AW(?) hebben goede ratings/heeft goede performance zo te zien -
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 13-11-2011 19:08:53 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je gehele verzameling doppen zullen nu allemaal waardeloos klinken, kun je ze naar mij opsturenquote:Op zondag 13 november 2011 18:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb ze nu dan toch ook voor onder de $100,- ($99,50)?Thanks.
Maar ik ben ook wel van de koopjes en de nog betere kwaliteit. Ik ben van producten die hun geld waard zijn en vaak genoeg hebben ze een prijs waarmee ik dat simpelweg niet vind en inderdaad kijk ik eigenlijk al niet eens naar oordopjes boven de $100,-. Betekent niet dat ik niet meer bereid ben uit te geven.Ik bedoel, een $70-discount, voor niet zomaar iets, maar dual balanced armatures. Dezelfde als de professionele Fisher Audio's DBA-02, maar dan van Brainwavz, waarvan ik al onder de indruk ben, en de B2 ook nog eens een 5/5-rating krijgt van ClieOS, een van de vooraanstaande reviewers op Head-fi. Als ik dan balanced armatures ga proberen, dan deze, voor deze prijs!
![]()
![]()
Ik had trouwens de bestelde magneetjes binnen gekregen
Bleken ze nog geen millimeter groot te zijn!
Je hebt 2 types opladers voor die batterijen, zelf heb ik de tweede (omdat die bij de zaklamp zat).
Hebben jullie nog een voorkeur? (prijs daargelaten, eBay e.d. zijn er ook nog voor lage prijzen)
Linker, Rechter.
Batterijen worden deze waarschijnlijk. Nu nog even 2 opladers fixen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 13-11-2011 19:58:01 ]![]()
Dat: SSAID=465956 aan het einde van je link doet vermoeden dat je geld wil verdienen? of heb ik dat fout?quote:
Wordt hier namelijk niet gewaardeerd en daarnaast vraag ik me af of het product hier in Nederland niet onder de wapen wet valt!Zelf heb ik hier de linker, die doet het goed, met de rechter heb ik geen ervaring.quote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
Je hebt 2 types opladers voor die batterijen, zelf heb ik de tweede (omdat die bij de zaklamp zat).
Hebben jullie nog een voorkeur? (prijs daargelaten, eBay e.d. zijn er ook nog voor lage prijzen)
Linker, Rechter.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ Bericht 12% gewijzigd door kanovinnie op 13-11-2011 20:29:55 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
True story, bro.quote:Op zondag 13 november 2011 19:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat: SSAID=465956 aan het einde van je link doet vermoeden dat je geld wil verdienen? of heb ik dat fout?
Wordt hier namelijk niet gewaardeerd en daarnaast vraag ik me af of het product hier in Nederland niet onder de wapen wet valt!quote:Verboden wapens
[..]
› peppersprayHet liefste wil je er eentje hebben die een accu niet overlaadt en weet met wat voor een batterij 'ie te maken heeft en wat de status daarvan is (en dat aangeeft). Ik heb een 'i4 charger' van Ebay nu en ik moet zeggen, topding! Zo'n beetje alles wat rechargeable is mee te laden, dus een goed investerinkje. Daarnaast had ik al een 'UltraFire WF-139' charger (original), daar had ik verder geen problemen mee, maar heb liever wat meer feedback van zo'n lader i.v.m. veiligheid en 18650's.quote:[..]
Zelf heb ik hier de linker, die doet het goed, met de rechter heb ik geen ervaring.![]()
Mwa, het moet qua prijs voor hun ook niet te gek vinden dus ik heb een soort van compromis gemaakt: 4 van deze batterijen, deze 2 plug adapters en dan 2 van deze opladers.
Komt neer per persoon op $7,75 / ¤5,70 per persoon voor een oplader met 2 batterijen.![]()
howhow, SSAID=465956 weet ik niet, ik ben niet aan het referren zover ik weet, kwam van www.chinaprices.us afquote:Op zondag 13 november 2011 19:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat: SSAID=465956 aan het einde van je link doet vermoeden dat je geld wil verdienen? of heb ik dat fout?
Wordt hier namelijk niet gewaardeerd en daarnaast vraag ik me af of het product hier in Nederland niet onder de wapen wet valt!
[..]
Sorry was niet de bedoeling, en ik wist niet dat pepperspray verboden was. ExcusesWat een kuttopic :')![]()
Kneus, hoe kan je dat nou niet weten.quote:Op zondag 13 november 2011 20:38 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
howhow, SSAID=465956 weet ik niet, ik ben niet aan het referren zover ik weet, kwam van www.chinaprices.us af
Sorry was niet de bedoeling, en ik wist niet dat pepperspray verboden was. Excuses![]()
Toch maar de Awei 800 en 900 gekocht![]()
Niet zo spannend als Shiz zijn B2's (wah zeggie!!!) maar zien er wel leuk uit.![]()
![]()
Hmm ik moet eigenlijk die combo ook nog bestellen. Maar is het wel te vertrouwen zo een goedkope lader... en zijn die batterijen veilig? Altijd maar opladen als je ernaast zit is ook zo vervelend.quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Iemand91 het volgende:
Mwa, het moet qua prijs voor hun ook niet te gek vinden dus ik heb een soort van compromis gemaakt: 4 van deze batterijen, deze 2 plug adapters en dan 2 van deze opladers.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Komt neer per persoon op $7,75 / ¤5,70 per persoon voor een oplader met 2 batterijen.![]()
Die batterijen zou protected moeten zijn. Die oplader heb ik zelf al, nog nooit gebruikt.quote:Op zondag 13 november 2011 20:49 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hmm ik moet eigenlijk die combo ook nog bestellen. Maar is het wel te vertrouwen zo een goedkope lader... en zijn die batterijen veilig? Altijd maar opladen als je ernaast zit is ook zo vervelend.
Als ik zou opladen (nog niet nodig geweest) doe ik dat gewoon in de garage/schuur o.i.d. overdag; kan er niets gebeuren.![]()
Ok dan in Chinaprices blijkbaar aan het bijverdienenquote:Op zondag 13 november 2011 20:38 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
howhow, SSAID=465956 weet ik niet, ik ben niet aan het referren zover ik weet, kwam van www.chinaprices.us af
Sorry was niet de bedoeling, en ik wist niet dat pepperspray verboden was. ExcusesIets vriendelijker mag ook wel....quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Kneus, hoe kan je dat nou niet weten.De 900's ga je geen spijt van krijgenquote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
Niet zo spannend als Shiz zijn B2's (wah zeggie!!!) maar zien er wel leuk uit.
[ afbeelding ]
Kan je niet beter een setje op Ebay kopen? dat was in mijn geval de goedkoopste oplossing. (batterij + lader + lamp)quote:Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die batterijen zou protected moeten zijn. Die oplader heb ik zelf al, nog nooit gebruikt.
Als ik zou opladen (nog niet nodig geweest) doe ik dat gewoon in de garage/schuur o.i.d. overdag; kan er niets gebeuren.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Mwa, valt mee. 't is net wat je tegenkomt/vind.quote:Op zondag 13 november 2011 20:56 schreef RobertNL het volgende:
Kan je niet beter een setje op Ebay kopen? dat was in mijn geval de goedkoopste oplossing. (batterij + lader + lamp)
Klote BIC, loopt nou 'ns niet vast bij paypal!
[ Bericht 12% gewijzigd door Iemand91 op 13-11-2011 21:14:27 ]![]()
Heb je de 800 al uitgepakt?quote:Op zondag 13 november 2011 20:56 schreef RobertNL het volgende:
De 900's ga je geen spijt van krijgen
Tja spijt, klinken ze beter dan de brainwave M1? Dan krijg ik geen spijt.![]()
Zo mailbox weer vol met ebay/chinees spul voor hunmaar de te verwachten spullen:
- Batterij voor mijn zaklamp (nog steeds niet)
- Een zwarte Beanie pour moi.klotewinter...
En vandaag erbij:
- 3x LED 3800 lumen zaklamp voor vriend.
- 1x LED 1400 lumen zaklamp 'voor' broer (hij heeft vandaag paypal aangemaakt dus duurt nog even tot betalen)
- Een pakket met 4 batterijen.
- Een pakket met 2 opladers.
- Een pakket met 2 adapters.
Game on!![]()
Hopelijk allemaal een beetje tegelijk; kan ik de 3 types zaklampen vergelijken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 13-11-2011 22:05:25 ]![]()
Anderhalve week geleden wat besteld bij pickegg, maar nog niets van gehoord dat het verzonden is. kan ook mijn ordernummer niet bekijken. Dat het lang duurt duurt voordat ik het heb, oke, maar meestal ben ik wel gewend dat het binnen 3-4 dagen verzonden is als het in stock is bij alle dx alike shops.There are only 151 Pokémon.![]()
Ik heb op 26/09 een screenprotector besteld bij Pickegg. Op 27/09 kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling was verzonden... (pakje is pas 04/11 aangekomen).jaja, en azo...![]()
Laat aub even weten hoe ze klinken als je ze binnen hebtquote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eergister mijn Awei 800's binnen, de dag ervoor gingen mijn Brainwavz M2's stuk (dus die gaan weer retour) maar moet zeggen dat voor het geld dit op dit moment zonder meer de beste zijn. Kanen (MD 52), Brainwavz (Alpha) en Soundmagic's (Pl-30) waren voor mij altijd prima qua prijs kwaliteit verhouding maar de 800's zijn echt heerlijk. Denk dat ik de 900's ook maar ga proberen. Goed geluid, lekker compleet en met een paar mooie Comply foamy's geven ze een prachtig geluid weer. Vooral goed in de bass en lage tonen maar voor mijn rock-muziek smaak kan dat geen kwaad.![]()
Ja, de bommenwerper en vitamine.quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]Maar tuurlijk wel spannend.
Evenredig een zwaar goede deal.See?quote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef Raznov het volgende:
Eergister mijn Awei 800's binnen, de dag ervoor gingen mijn Brainwavz M2's stuk (dus die gaan weer retour) maar moet zeggen dat voor het geld dit op dit moment zonder meer de beste zijn. Kanen (MD 52), Brainwavz (Alpha) en Soundmagic's (Pl-30) waren voor mij altijd prima qua prijs kwaliteit verhouding maar de 800's zijn echt heerlijk. Denk dat ik de 900's ook maar ga proberen. Goed geluid, lekker compleet en met een paar mooie Comply foamy's geven ze een prachtig geluid weer. Vooral goed in de bass en lage tonen maar voor mijn rock-muziek smaak kan dat geen kwaad.Als je $2,- voor vier protected 3000 mAh 18650's uitgeeft, weet je al dat er iets niet klopt.quote:Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die batterijen zou protected moeten zijn. Die oplader heb ik zelf al, nog nooit gebruikt.
Als ik zou opladen (nog niet nodig geweest) doe ik dat gewoon in de garage/schuur o.i.d. overdag; kan er niets gebeuren.Ik zei nog zo, lees je ff in op powercandleforums voor de aan- en afraders. Fakes halen hun rating bij lange na niet, vaak een derde (met geluk) van wat ze beweren en zijn dan waarschijnlijk niet eens protected, dus kunnen exploderen. Mja, liever inlezen, wat meer geld uitgeven en niet verminkt raken.
Maar het zijn jouw centen en het is jouw leven.
Lader is ook iets ja waar je niet zomaar de goedkoopste moet nemen inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2011 20:49 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hmm ik moet eigenlijk die combo ook nog bestellen. Maar is het wel te vertrouwen zo een goedkope lader... en zijn die batterijen veilig? Altijd maar opladen als je ernaast zit is ook zo vervelend.Live chat? Support message? E-mail? Clear blue, dan weet je het zeker.quote:Op zondag 13 november 2011 21:49 schreef Eenskijken het volgende:
Anderhalve week geleden wat besteld bij pickegg, maar nog niets van gehoord dat het verzonden is. kan ook mijn ordernummer niet bekijken. Dat het lang duurt duurt voordat ik het heb, oke, maar meestal ben ik wel gewend dat het binnen 3-4 dagen verzonden is als het in stock is bij alle dx alike shops.
Zoek een toetsenbord met relatief ver bereik Als cadeau voor de kerst. Mag ook combinatie met muis zijn. Enige belangrijke is dat ie ver bereik heeft. Minimaal zo'n 5 meter. Maar t moet niet te duur zijn.
De china muizen die ik heb besteld halen deze afstand makkelijk. Maar weet niet of dit met een toetsenbord ook net zo is. Hoeft niet perse uit een chinashop te komen trouwens.
Dus het moet goedkoop zijn, en ver bereik hebben. Uiterlijke kenmerken en opties maken niet uit. Als die maar typt op wat langere afstand.
Dus iemand die ervaring heeft??![]()
Haha ook al eens over nagedacht, maar het is en lijft zooi uit china he.quote:Op maandag 14 november 2011 01:03 schreef xminator het volgende:
http://lightake.com/detai(...)tener_Set_Blue-41803
Wie test het uitWat een kuttopic :')![]()
Moet je het als sinterklaas/kerst kado geven, wordt het gelijk voor je getestquote:Op maandag 14 november 2011 01:03 schreef xminator het volgende:
http://lightake.com/detai(...)tener_Set_Blue-41803
Wie test het uit
Edit: Volgens mij komt dit van tellsell![]()
Rapid white en hoe heet dat allemaal niet.quote:Op maandag 14 november 2011 01:27 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Moet je het als sinterklaas/kerst kado geven, wordt het gelijk voor je getest
Edit: Volgens mij komt dit van tellsell
Maar dit is een geínspireerd budgetproduct faked*ughe*made in China.
Dat je denkt wittere tanden te krijgen van zoiets goedkoops met een magic cute blauw LEDje is één. Of je zoiets met die chemicaliën in je mond wil stoppen een tweede...
En srry, weet geen tobo, maar is vast op chinaprices en ebay zat van te vinden, ff reviews lezen en vergeet niet op YouTube te kijken.(In NL via Pricewatch?)
Net ff met V.J. van MP4N gesproken, ze verwachten de HM3 binnen een dag of twee de deur uit te hebben.
- [upd] B2's zijn het i.i.g. al-
- [upd2] En nu ook m'n HM3-
[ Bericht 18% gewijzigd door shiz op 14-11-2011 09:40:49 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tweede week van novemer.quote:Op maandag 14 november 2011 06:45 schreef shiznuts het volgende:
Net ff met V.J. van MP4N gesproken, ze verwachten de HM3 binnen een dag of twee de deur uit te hebben.![]()
![]()
Ik denk dat ieder willekeurig draadloos toetsenbord die 5 meter makkelijk haalt. Ik heb er zelf twee relatief goedkoop gekocht (van dutchtronics en medion) en beide reageren gewoon goed op afstand.quote:Op maandag 14 november 2011 01:01 schreef Racer88 het volgende:
Zoek een toetsenbord met relatief ver bereik Als cadeau voor de kerst. Mag ook combinatie met muis zijn. Enige belangrijke is dat ie ver bereik heeft. Minimaal zo'n 5 meter. Maar t moet niet te duur zijn.
De china muizen die ik heb besteld halen deze afstand makkelijk. Maar weet niet of dit met een toetsenbord ook net zo is. Hoeft niet perse uit een chinashop te komen trouwens.
Dus het moet goedkoop zijn, en ver bereik hebben. Uiterlijke kenmerken en opties maken niet uit. Als die maar typt op wat langere afstand.
Dus iemand die ervaring heeft??
http://chinaprices.us?q=wireless%20keyboard![]()
Nog een dag of 14 voordat we de eerste reviews zien dusquote:
zoals altijd heb ik weer te vroeg gesproken :p kreeg net een mailtje dat ie verzonden is. Nu nog maar 2 maanden wachtenquote:Op zondag 13 november 2011 22:11 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb op 26/09 een screenprotector besteld bij Pickegg. Op 27/09 kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling was verzonden... (pakje is pas 04/11 aangekomen).There are only 151 Pokémon.![]()
ik zoek een product die de vorst van de auto weghaalt.
zijn die er?\4
of is de ijskrrabber de enige optie?![]()
Ja china prices heb k soieso al gekeken. Maar ik zie dat er hier in NL ook al voor 10 euro tekoop zijn, dus dat is dan de moeite niet.quote:Op maandag 14 november 2011 08:31 schreef i124Q het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder willekeurig draadloos toetsenbord die 5 meter makkelijk haalt. Ik heb er zelf twee relatief goedkoop gekocht (van dutchtronics en medion) en beide reageren gewoon goed op afstand.
http://chinaprices.us?q=wireless%20keyboard
Even zoeken naar de medion en dutchtronics waar je het over hebt![]()
![]()
Vraag me af wat Chinaprices verdiend met de reccommending vanuit de zoekresultaten.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wij hebben twee van deze setjes gehad. Mijn vriendin had er 1 besteld, zonder mede weten van mij, in nederland ergens. Zoiets als dit voor 45 euro. Dus ik direct op ebay kijken 5euro incl verzendkosten en meteen ook besteld. De verpakkingen en het product zijn eigenlijk exact het zelfde alleen de nederlandse was er natuurlijk binnen een paar dagen en die van ebay duurde 2 weken. Het werkt een heel klein beetje en maar maakt volgens mij alleen je tanden schoon (net als mondwater/tandpasta).quote:Op maandag 14 november 2011 01:10 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Haha ook al eens over nagedacht, maar het is en lijft zooi uit china he.
Was wel een leuk leer momentje voor mijn vriendin. Nu vraagt ze vaak eerst wat het in china kost. Scheelt toch een hoop. Alleen ben ik volgens mij verslaaft aan kopen in azie en komt de buurman al naar buiten als hij die PostNL bus ziet staan (hij is met pensioen en neemt afgelopen 2 jaar gemiddeld 1 pakje per week aan).![]()
Iemand ervaringen met tablets uit China? Zo ja, waar moet ik op letten? Wil een goedkope voor mijn ouders, beetje mailen en internetten is alles.![]()
Zal wel gemiddeld 8% zijn alleen hebben niet alle shops zo een systeem dus daar verdienen ze niks aan. Zal wel lekker verdienen schat ik zo.quote:Op maandag 14 november 2011 13:27 schreef RobertNL het volgende:
Vraag me af wat Chinaprices verdiend met de reccommending vanuit de zoekresultaten.![]()
Zelf heb ik ze bij BuyInCoins gekocht, goedkoop en van prima kwaliteit.quote:Op maandag 14 november 2011 13:55 schreef wesselbraaksma het volgende:
heeft hier iemand ervaring met gamesalor.com ik ben van plan er rj-45 connectoren te kopen
http://www.buyincoins.com/details/100-pieces-8p8c-rj45-modular-plug-for-network-cat5-lan-product-707.html
100 stuks voor 2 en halve euro.
http://www.buyincoins.com(...)or-product-1875.html Ook meteen deze capjes erbij gekocht, dat is wat netter. ook 2 en halve euro.
http://www.buyincoins.com(...)lan-product-708.html Of koop hier 1000 pluggen voor 26 dollar
"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."![]()
http://www.buyincoins.com(...)ah-product-2994.html
Voor 18650 batterijen raad ik deze aan van buyincoins, nergens goedkoper en protected 4000 mah. twee batterijen voor maar 5 euro ongeveer, niet goedkoper te vinden.
Ik heb ze zelf voor mijn ultrafire wf-502b zaklamp en ze werken perfect"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."![]()
Waarom kan ik op BIC geen oortjes bestellen?![]()
Notice: Please update your order. The item: In-Ear Headphone Earphone for Apple iPhone 3G iPod MP3
We are sorry but this product has been removed from our inventory at this time.
This item has been removed from your shopping cart.
The item: In-Ear HeadphoneMic Earphone for iPhone 3G iPod MP3
This item has been removed from your shopping cart.![]()
Kijk eens bij DIG in het tablet topic: Android tablet discussie topic #16 - 2011: het jaar van de tabletsquote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Iemand ervaringen met tablets uit China? Zo ja, waar moet ik op letten? Wil een goedkope voor mijn ouders, beetje mailen en internetten is alles.
Zal je ook wel even DM'en met een paar voorbeelden.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Kunnen die batterijen opgeladen worden met doorgaanse Nederlandse opladers?quote:Op maandag 14 november 2011 15:11 schreef a6yrOld het volgende:
Voor 18650 batterijen raad ik deze aan van buyincoins, nergens goedkoper en protected 4000 mah. twee batterijen voor maar 5 euro ongeveer, niet goedkoper te vinden.
Ik heb ze zelf voor mijn ultrafire wf-502b zaklamp en ze werken perfectJa.![]()
Nee DX heeft geen couponsquote:Op maandag 14 november 2011 16:06 schreef larry_flynt het volgende:
Zijn er nog kortingscoupons voor DX?Zijn ze echt protected? Chinezen kunnen goed doen alsofquote:Op maandag 14 november 2011 15:11 schreef a6yrOld het volgende:
Ik heb ze zelf voor mijn ultrafire wf-502b zaklamp en ze werken perfect![]()
Verder 4000 Mah batterijen, kan dat in zulke kleine cellen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
zijn die er?\4
of is de ijskrrabber de enige optie?![]()
nee dat kan niet, dit zijn speciale batterijen voor voornamelijk zaklampen. ongeveer 2x zo groot als een aa batterij.quote:Op maandag 14 november 2011 16:06 schreef Xu het volgende:
[..]
Kunnen die batterijen opgeladen worden met doorgaanse Nederlandse opladers?"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."![]()
Ik durf het niet te zeggen (je weet maar nooit) ik heb ze nu voor me liggen, kan ik ergens op letten?quote:Op maandag 14 november 2011 16:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee DX heeft geen coupons
[..]
Zijn ze echt protected? Chinezen kunnen goed doen alsof![]()
Verder 4000 Mah batterijen, kan dat in zulke kleine cellen?"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."![]()
Een garage kan ik aanbevelen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:13 schreef 12koeto het volgende:
zijn die er?\4
of is de ijskrrabber de enige optie?
Of als je royalty bedoelt, huur een bouncer van een club in.
Ik neem aan dat het je om de ramen van een auto gaat.
Die kun je afdekken, door er een deken of iets over te leggen (niet geschikt in neerslag uiteraard).
Er zijn ook 12V warmtestralers, maar ideaal is dat niet om je auto rondom ijsvrij te maken.
Dan zijn er nog sprays, die erg goed werken, maar die kun je niet simpelweg uit China gaan halen, want bussen onder druk en met chemicaliën als zulke zijn vaak een hel om te transporteren per vracht vanwege de regels en documentatie die daarbij komt kijken.Beste kijk je ff in het topic voor tablets (tips waar je op moet letten, links naar tabletsecties van diverse Chinese webshops): Android tablet discussie topic #16 - 2011: het jaar van de tabletsquote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Iemand ervaringen met tablets uit China? Zo ja, waar moet ik op letten? Wil een goedkope voor mijn ouders, beetje mailen en internetten is alles.Alleen jammer dat er geen 18650's bestaan met 4000 mAh en je dus weet dat je jezelf in de maling neemt.quote:Op maandag 14 november 2011 15:11 schreef a6yrOld het volgende:
Ik heb ze zelf voor mijn ultrafire wf-502b zaklamp en ze werken perfectWaarschijnlijk zijn ze ook niet eens protected.
Gewoon even checken via http://chinaprices.us/?q=air+swimmer , lijkt me. Bedenk dat je bij sites als Ooitkopen en Lightake ook nog eens aardige korting krijgt.quote:Op maandag 14 november 2011 15:53 schreef Skiet het volgende:
Waar zijn de airswimmers op dit moment met kortingen het goedkoopst?Bij Sunsky moet je er nog verzendkosten bijbetalen, hoe ze verzonden worden kun je zelf kiezen. Vergeet niet, je hebt helium nodig voor deze dingen, wat voor velen een no-go is om er eentje te halen.
Hebben ze die niet op een andere site? En lees ook: [gadgets] DealExtreme reviewtopicquote:Op maandag 14 november 2011 16:01 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom kan ik op BIC geen oortjes bestellen?![]()
Notice: Please update your order. The item: In-Ear Headphone Earphone for Apple iPhone 3G iPod MP3
The item: In-Ear HeadphoneMic Earphone for iPhone 3G iPod MP3
Misschien dat daar nog suggesties bij zitten.Zie wat ik hierboven zei. Voor je hoesje: http://chinaprices.us/?q=iphone+tapequote:Op maandag 14 november 2011 16:03 schreef larry_flynt het volgende:
Weet iemand waar ze redelijk snel zijn en goedkope oortjes hebben en zo hoesje voor de iPhone 4?
[ afbeelding ]
Zoeken is niet zo heel ingewikkeld zoals je ziet.Probeer als het ook altijd met andere termen: http://chinaprices.us/?q=iphone+casette , zo spreid je je kansen om iets gunstigs en naar je smaak te vinden.
18650's passen niet in je normale lader, ze zijn een stuk groter dan AA's (vooral in lengte), waar de meeste laders in Nederland voor gebouwd zijn. Het is niet alsof er geen laders te krijgen zijn, maar die zijn dan vaak duurder en via (eletronica-)hobbysites als www.conrad.nl te verkrijgen. Zie verder ook mijn comment eerder:quote:Op maandag 14 november 2011 16:06 schreef Xu het volgende:
[..]
Kunnen die batterijen opgeladen worden met doorgaanse Nederlandse opladers?quote:Op zondag 13 november 2011 20:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het liefste wil je er eentje hebben die een accu niet overlaadt en weet met wat voor een batterij 'ie te maken heeft en wat de status daarvan is (en dat aangeeft). Ik heb een 'i4 charger' van Ebay nu en ik moet zeggen, topding! Zo'n beetje alles wat rechargeable is mee te laden, dus een goed investerinkje. Daarnaast had ik al een 'UltraFire WF-139' charger (original), daar had ik verder geen problemen mee, maar heb liever wat meer feedback van zo'n lader i.v.m. veiligheid en 18650's.
Als er kortingcoupons ergens van te vinden zijn vind je ze in de OP (OpeningsPost van dit topic), www.retailmenot.com of www.tjoos.com .quote:Op maandag 14 november 2011 16:06 schreef larry_flynt het volgende:
Zijn er nog kortingscoupons voor DX?4000 mAh is onrealistisch, 18650's hebben doorgaans een capaciteit die niet boven de 2200~3000 mAh uitkomt. Let ook op de metalen strip en de circuitry:quote:Op maandag 14 november 2011 16:21 schreef a6yrOld het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen (je weet maar nooit) ik heb ze nu voor me liggen, kan ik ergens op letten?
Zijn de awei 900's echt de moeite waard ten opzichte van de Alpha's en de CK 800's?
En zoja wat is er beter? niet alleen qua audio bedoel ik dan.
Heb namelijk al 2 paar Alpha's en 1 paar CK's.
Als je ze dan al niet veel gebruikt en de Awei's toch niet veel beter zijn hou ik het hierbij.
Misschien kan iemand me overtuigen![]()
![]()
Zie de review in het reviewtopic: [gadgets] DealExtreme reviewtopicquote:Op maandag 14 november 2011 16:30 schreef Miniem het volgende:
Zijn de awei 900's echt de moeite waard ten opzichte van de Alpha's en de CK 800's?
En zoja wat is er beter? niet alleen qua audio bedoel ik dan.
Heb namelijk al 2 paar Alpha's en 1 paar CK's.
Als je ze dan al niet veel gebruikt en de Awei's toch niet veel beter zijn hou ik het hierbij.
Ja, de moeite waard dus!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
www.chinaprices.us (zoeken op watch)quote:Op maandag 14 november 2011 16:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Waar zijn goedkope (30eu) horloges (die er wel een beetje cool uitzien) te scoren?
www.watchyear.com (hele site vol horloges)
www.ebay.com (shark watch, julius, infantry)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Mooiquote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zie de review in het reviewtopic: [gadgets] DealExtreme reviewtopic
Ja, de moeite waard dus!
Ook even bestellen dan![]()
Ook wel fijn dat het geen draden zijn die door de war raken maar van die flatcables.
Heb ik nl wel last van bij de andere ears.![]()
Werkt inderdaad perfect, heb er alleen 2 andere tips op gezet (die bij de Xears zaten). Die zaten net iets beter dan de standaard tips, maar dat verschild toch van persoon tot persoonquote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mooi
Ook even bestellen dan![]()
Ook wel fijn dat het geen draden zijn die door de war raken maar van die flatcables.
Heb ik nl wel last van bij de andere ears.
Gebruikte bij mijn beta's de foam tips, maar ik krijg pijn in mijn oor als ik die te lang in heb, dus daar (helaas) maar geswitched naar rubberen tips. Wel fijn om 3 setjes goede oordopjes te hebben, grijp nu nooit mis
thxquote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
www.chinaprices.us (zoeken op watch)
www.watchyear.com (hele site vol horloges)
www.ebay.com (shark watch, julius, infantry)![]()
Ga nu deze bestellen, maar vind het eigenlijk niks om maar te bestellen voor ¤3,79, dus weet iemand nog wat must haves voor buyincoins?Wat een kuttopic :')![]()
Misschien kijk ik erover heen, maar waar kan ik de kleur selecteren van de Awei 900's?quote:Please list the colors you want in the order, or we'll help arrange for you randomly![]()
Je hebt gelijk, ik heb het even uitgezocht en de daadwerkelijke capaciteit is 1800 tot 1900 mah. Op het oog te zien is het wel protected. Welk batterijsetje raad jij aan? mijn ouders wilden ook wel een zaklampje en dan bestel ik meteen nieuwe batterijen erbijquote:4000 mAh is onrealistisch, 18650's hebben doorgaans een capaciteit die niet boven de 2200~3000 mAh uitkomt. Let ook op de metalen strip en de circuitry:
zijn het toevallig deze? http://www.dealextreme.co(...)tteries-2-pack-20392
[ Bericht 10% gewijzigd door a6yrOld op 14-11-2011 16:55:53 ]"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."![]()
Als 'note to seller' toevoegen lijkt me.quote:Op maandag 14 november 2011 16:45 schreef Miniem het volgende:
Misschien kijk ik erover heen, maar waar kan ik de kleur selecteren van de Awei 900's?
[..]Yup, daar komt die video dan ook vandaan. De reviews en comments zijn niet al te slecht. De prijs is de meest realistische prijs die je voor echt goede 2x18650 moet voorstellen, 4 stuks voor $2,- van eBay, dat kan écht niet.quote:Op maandag 14 november 2011 16:50 schreef a6yrOld het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb het even uitgezocht en de daadwerkelijke capaciteit is 1800 tot 1900 mah. Op het oog te zien is het wel protected. Welk batterijsetje raad jij aan? mijn ouders wilden ook wel een zaklampje en dan bestel ik meteen nieuwe batterijen erbij
zijn het toevallig deze? http://www.dealextreme.co(...)tteries-2-pack-20392Ik raad ook aan op candlepowerforums te kijken naar verschillende merken/modellen. Ze kennen hun shit.
Don't ask us. Ask:quote:
http://www.watchmouse.com/nl/checkit.php en/of
http://www.downforeveryoneorjustme.com/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat kan als je bij de webshop afrekent of bij Paypal?quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als 'note to seller' toevoegen lijkt me.![]()
Meestal beide.
Mocht dat niet lukken, kun je altijd support even contacteren.
B2+HM3 hebben ook al parcel weights (dan weet je pas dat ze echt op de post zijn).
Nu een deal met mcbub aan 't sluiten voor deze tablet met de awei 900 erbij. moet ze allemaal binnen 5 dagen hebben dan (zal waarschijnlijk morgen de bestelling plaatsen). Ik hou jullie op de hoogte (mocht er iemand geïnteresseerd zijn in china tablets)
Persoonlijke aanraders:quote:Op maandag 14 november 2011 17:50 schreef zerokil het volgende:
Wat zijn een beetje de beste sites qua kwaliteit, prijs, leveringstijd en betrouwbaarheid?
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
McBub (McBub)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg trage afwikkeling, groot assortiment echter)
Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk of ze Paypal voeren en let op de feedbackscores)
Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.comAh, de Renesas Cortex A9. Wel meer voorbij zien komen, op o.a. Aliexpress en MP4Nation. Prijzen al vergeleken?quote:Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef Smack-a-jack het volgende:
Nu een deal met mcbub aan 't sluiten voor deze tablet met de awei 900 erbij. moet ze allemaal binnen 5 dagen hebben dan (zal waarschijnlijk morgen de bestelling plaatsen). Ik hou jullie op de hoogte (mocht er iemand geïnteresseerd zijn in china tablets)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
voor zover ik weet is die bij mcbub (incl verzenden) het goedkoopst (zeker ook omdat ik onder de naam van m'n bedrijf aan 't onderhandelen ben met die chineesquote:Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
McBub (McBub)
[..]
Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk of ze Paypal voeren en let op de feedbackscores)
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
[..]
Ah, de Renesas Cortex A9. Wel meer voorbij zien komen, op o.a. Aliexpress en MP4Nation. Prijzen al vergeleken?) ook krijg ik hem binnen vijf dagen (samen met mijn andere bestellingen) via DHL binnen, gratis. Is ook wel fijn
Iemand ervaring met zo'n ding? http://www.iskypeel.com/T188.html
Hij is iig beter dan zo'n apple peel (ander merk)![]()
Bedankt voor je uitgebreide post.quote:Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
McBub (McBub)
[..]
Verder:
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com![]()
zijn alle websites die op chinaprices staan een beetje te vertrouwen ik ben eigenlijk van plan om iets bij gamesalor.com maar ik weet niet of die site te vertrouwen is![]()
Wij ook niet (ik niet en zie niemand op je eerdere melding ingaan). Wordt door aardig wat door, voor ons, onbekende sites gezocht. De sites die wij voornamelijk kennen, meerdere ervaringen mee hebben en aanbevelen staan in de OP. Maar ze zullen niet voor niks de site ertussen hebben gezet. Gewoon goed opletten of ze Paypal accepteren ook en of de verzendkosten inbegrepen zijn en het item wel legaal is in Nederland. Maar je zult dus zelf even je research moeten doen. Google enzo.quote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef wesselbraaksma het volgende:
zijn alle websites die op chinaprices staan een beetje te vertrouwen ik ben eigenlijk van plan om iets bij gamesalor.com maar ik weet niet of die site te vertrouwen isThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb al op google gezocht kwam ik er ook niet echt uit ik ga wel wat bestellen en dan laat ik het jullie wel horen ze accepteren wel paypal en het is legaal dus we zien welquote:Op maandag 14 november 2011 18:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wij ook niet (ik niet en zie niemand op je eerdere melding ingaan). Wordt door aardig wat door, voor ons, onbekende sites gezocht. De sites die wij voornamelijk kennen, meerdere ervaringen mee hebben en aanbevelen staan in de OP. Maar ze zullen niet voor niks de site ertussen hebben gezet. Gewoon goed opletten of ze Paypal accepteren ook en of de verzendkosten inbegrepen zijn en het item wel legaal is in Nederland. Maar je zult dus zelf even je research moeten doen. Google enzo.![]()
Iemand ervaring met zoiets? Ik ga binnenkort naar Amerika. Volgens mij werkt dit gewoon met alle apparaten die 100 - 220 V ondersteunen?
http://www.ebay.com/itm/5-XEUROPEAN-EU-US-USA-TRAVEL-PLUG-ADAPTER-Converter-/220671814803?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item336110ac93#ht_2339wt_1174![]()
Die adapters werken wel. Het ligt aan de apparatuur of die de 110 volt van de V.S. aankan. Dat zou je dan per apparaat even moeten checken.quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef Koen. het volgende:
Iemand ervaring met zoiets? Ik ga binnenkort naar Amerika. Volgens mij werkt dit gewoon met alle apparaten die 100 - 220 V ondersteunen?
http://www.ebay.com/itm/5-XEUROPEAN-EU-US-USA-TRAVEL-PLUG-ADAPTER-Converter-/220671814803?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item336110ac93#ht_2339wt_1174
EDIT: dat laatste wist je dus al. Ik moet niet zo snel lezen![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 14-11-2011 19:29:01 ]![]()
Waarom zou je niet gaan voor die Qware tablet pro 2 (3) van de intertoys, die is maar 89 of 99 euro en doet het prima, zelfde specs ook volgens mij!quote:Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef Smack-a-jack het volgende:
Nu een deal met mcbub aan 't sluiten voor deze tablet met de awei 900 erbij. moet ze allemaal binnen 5 dagen hebben dan (zal waarschijnlijk morgen de bestelling plaatsen). Ik hou jullie op de hoogte (mocht er iemand geïnteresseerd zijn in china tablets)![]()
Ja.quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef Koen. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/5-XEUROPEAN-EU-US-USA-TRAVEL-PLUG-ADAPTER-Converter-/220671814803?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item336110ac93#ht_2339wt_1174
Hey Shiz, kun jij eens een foto plaatsen van je doppen setsStiekem vind ik jou wel heel erg cool met alle setjes
Wat zijn trouwens de beste doppen voor jodelmuziek?
![]()
![]()
Als je er nog 1 kwijt moet, ik moet er ook nog zo`n 1 hebben!quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef Koen. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/5-XEUROPEAN-EU-US-USA-TRAVEL-PLUG-ADAPTER-Converter-/220671814803?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item336110ac93#ht_2339wt_1174![]()
Kun je beter zelf kopen, ben je voordeliger uit.quote:Op maandag 14 november 2011 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je er nog 1 kwijt moet, ik moet er ook nog zo`n 1 hebben!
EDIT: http://www.buyincoins.com(...)er-product-5346.html
Misschien niet helemaal goedkoper maar wel makkelijker; direct vanuit China naar jou toe, i.p.v. eerst naar Koen, hij envelop+postzegel naar jou sturen.![]()
![]()
Shiz, wat moeten we zonder je!quote:Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
McBub (McBub)
[..]
Verder:
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
[..]
Ah, de Renesas Cortex A9. Wel meer voorbij zien komen, op o.a. Aliexpress en MP4Nation. Prijzen al vergeleken?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
› http://www.anwb.nl/bestem(...)86&themaId=BEST_P_23quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef Koen. het volgende:
› http://www.landen.net/reisstekker/Niet hetzelfde hè. Is de processor in de 7" een A9? Heeft 'ie ook 512MB (wat toch een vrij fors verschil uitmaakt) en bluetooth?quote:Op maandag 14 november 2011 19:16 schreef duiten het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gaan voor die Qware tablet pro 2 (3) van de intertoys, die is maar 89 of 99 euro en doet het prima, zelfde specs ook volgens mij!Beste doppen voor jodelmuziek zijn de Humaneo Earitas.quote:Op maandag 14 november 2011 19:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja.
Hey Shiz, kun jij eens een foto plaatsen van je doppen setsStiekem vind ik jou wel heel erg cool met alle setjes
Wat zijn trouwens de beste doppen voor jodelmuziek?
Haha, kan wel eens kijken of ik binnenkort eens wat foto's kan maken anders.Waar zouden we zijn, zonder de trein?quote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Shiz, wat moeten we zonder je!
- Onderweg met de bus of het vliegtuig!
Kan nergens vinden waar de kleur op te geven, niet bij paypal en niet bij mcbub.
Mcbub maar een livechat berichtje gestuurd..![]()
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 14 november 2011 19:47 schreef Miniem het volgende:
Kan nergens vinden waar de kleur op te geven, niet bij paypal en niet bij mcbub.
Mcbub maar een livechat berichtje gestuurd..Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ja, sorry, raar dan, want je kan ergens wel een opmerking toevoegen toch??quote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zie een pagina terug.
Over de Awei 900's.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Zie het nergens op de site.quote:Op maandag 14 november 2011 19:52 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ja, sorry, raar dan, want je kan ergens wel een opmerking toevoegen toch??
Bij het betalen met Paypal zie ik de optie ook nergens.
En nog geen bericht terug gehad..![]()
't Is daar dan ook nacht.quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zie het nergens op de site.
En nog geen bericht terug gehad..
Ik kijk ff (wilde toch zo'n bruine al ook. Focals rode is er nog altijd niet).
- Hum true, je kunt wel afhaken bij Paypal en teruggaan naar de site, dan maak je een ticket aan en zeg je dat je doorgaat met de betaaloptie (die dan openstaat) wanneer ze kunnen garanderen dat je een bepaalde kleur toegestuurd krijgt. Of dat, wanneer je al betaald hebt en je anders graag je order zou willen cancelen.-
[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 14-11-2011 20:09:36 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Had ik ook, emailtje ontvangen vandaag dat het is geregeld.quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zie het nergens op de site.
En nog geen bericht terug gehad..
Bij een hoop winkels is Checkout echt zeer verwarrend, je spring van Paypal terug naar de shop etc.![]()
![]()
Ja, en bedankt. Ook weer een beanie gescoord vanaf ebay.quote:Op zondag 13 november 2011 21:40 schreef Iemand91 het volgende:
- Een zwarte Beanie pour moi.[ afbeelding ] klotewinter...Zwerver beanie zoals m'n vriendin 'm noemande. Niet uit China want daar kon ik geen mooie vinden.
![]()
http://www.ebay.nl/itm/32(...)id=p3984.m1423.l2649
Deze misschien ook maar es scoren. Toch een hoop zooi die men in China niet heeft, maar elders ter wereld wel:
http://www.ebay.nl/itm/20(...)id=p3984.m1423.l2649
Kom eik uit China alleen maar beanies en zo tegen waar alleen een kleuter zonder schaamte mee zou durven lopen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: