ik snap het niet. . overigens, bagger is het niet, veel originelere muziek dan destijds wordt uitgebracht. Maar.. TimeLife.. volgens mij hebben die gasten geld joh, ik hoor en zie ze zooo vaakquote:Op donderdag 26 februari 2004 03:11 schreef TheCamel het volgende:
Met die oude kut muziek! MEt die bagger uit de 80tisch en de 70tisch! Bleeeh! Heel irritant.,
The Passion Of The Christ?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:57 schreef flat_erik het volgende:
Die "jezus" video banden zijn toch ook van time-life?
LOLquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:19 schreef Bupatih het volgende:
En dan heb je van die meisjes in die klas die de liedjes van Time Life zingen...maar alleen die regels kennen die in de reclame voorkomen![]()
![]()
Ja ik vind de muziek ook wel leuk, en de reclame heb ik op zich ook geen moeite mee, maar als het elke 5 minuten langskomt is het wel heel irri.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:08 schreef ToT het volgende:
LOL Nou ik vind die nummers op zich juist wel tof, maar als je om de drie kwartier steeds dezelfde stukkies langs hoort komen en ook precies weet welke er na komt, dan wordt het WEL irritant ja!
Is van becam wat wel erg op wehkamp lijkt qua naam dus verbaasd me dat ze nog niet aangeklaagd zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:22 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Ja ik vind de muziek ook wel leuk, en de reclame heb ik op zich ook geen moeite mee, maar als het elke 5 minuten langskomt is het wel heel irri.
Net zoals die reclame van die man die met die enorme doos met een breedtv erin uit de winkel loopt. is van postkrediet ofzoiets. Die was gister serieus elke 5 min op de tv.
"dus nu heeft deze jongen het een stuk breder"
"Misschien wel iets te breed?"
![]()
![]()
owja dat superblue stuff he! is ook zo'n irritante TellSell commercial...quote:Op donderdag 26 februari 2004 03:16 schreef Stranger het volgende:
It sure beats the super blue stuff.
ik hoop zo snel mogelijk. Wehkamp rulet altijd nog over Becam.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Is van becam wat wel erg op wehkamp lijkt qua naam dus verbaasd me dat ze nog niet aangeklaagd zijn.
Zeker ik dacht zelfs dat het van wehkamp was tot dat ik de naam becam zag.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:25 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
ik hoop zo snel mogelijk. Wehkamp rulet altijd nog over Becam.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:26 schreef kingmob het volgende:
"Hai, ik ben Paul Jones en dit is Time Life met..."
ja alleen is dat stukje van 'pretty woman walking down the street singing doo waa didi didi dam diedie doee welquote:Op donderdag 26 februari 2004 03:11 schreef TheCamel het volgende:
Met die oude kut muziek! MEt die bagger uit de 80tisch en de 70tisch! Bleeeh! Heel irritant.,
Dusty Springfield, Simon & Garfunkel, de Monkees, Manfred Mann en Roy Orbison verlopen garage-acts?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:41 schreef Marruk het volgende:
Was the son of a preacher man, was the son of a preacher man
Heeey miiiisssttteeer rooobbbinnnsss (of zoiets)
An i saw her face, now im a believer i couldnt see
Singing doo daa dii dii diididumdiediedeee
pretty woomaan
Heel irritant inderdaad
Allemaal van die toen al verlopen garagebandjes die wereldhits scoorden![]()
![]()
Moehaha, echt dat lachje doet t m. Te nerd voor woorden gewoon, maar ik lig er telkens blauw omquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:06 schreef ToT het volgende:
WHAHAHAHAHAHA! Jezus wat nep; zegt die ene chick dat ze op Arwen lijkt. En als ze die Evenstar draagt, valt het zelfs vreemden op straat ook op. En dan dat ongelooflijk neppe lachje daar achteraan zeg! HAHAHAHAHA! Kostelijk!
dat ze het 'stuff' noemen vind ik echt éng. Stuff... dat klinkt verdomme alsof je ook slimey troep kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:24 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
owja dat superblue stuff he! is ook zo'n irritante TellSell commercial...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |