abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2004 @ 10:13:32 #26
86305 Markman
Grappig hier.
pi_17405885
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 03:11 schreef TheCamel het volgende:
Met die oude kut muziek! MEt die bagger uit de 80tisch en de 70tisch! Bleeeh! Heel irritant.,
ik snap het niet. . overigens, bagger is het niet, veel originelere muziek dan destijds wordt uitgebracht. Maar.. TimeLife.. volgens mij hebben die gasten geld joh, ik hoor en zie ze zooo vaak

Er zijn dus wel degelijk "bagger-lovers" die die zooi kopen!
pi_17405949
Famas, inderdaad! Tipje; op de websites van die lui zie je vaak de hele lijst van wat er op die CD's staat! Gebeurt trouwens niet vaak dat ik het download hoor; veel spul heb ik al op CD of zo.

Die reclame van "The one ring" vind ik ook wel erg sneu, vooral die lui die die elfen-taal hebben geleerd ja. Geinig natuurlijk, je moet een hobby hebben en het is een mooie taal, maar ik moet dan meteen aan die Trekkies denken die vloeiend Klingon kunnen spreken. LEER EENS WAT NUTTIGS!!!! Zwahili of zo!
pi_17406921
YEAH! AC/DC! BABY!
pi_17406989
Hmmmm die The One Ring reclame is weer eens op!
Nu zie ik het begin ook: zegt die gozer: "Hello......I'm a filmdirector." Ik heb het gevoel dat ze er een stukje uit geknipt hebben dat hij zijn naam zegt. Zo komt het echt ongelooflijk debiel over. Ze zetten er toch ook geen loodgieter neer die zegt: "Hallo....ik ben een loodgieter!" Het gaat verdorie over die ring, niet over zijn beroep! Als je zijn persoonlijke opinie wil, is het wel het minste dat je zijn naam dan ook weet. Misschien ken je hem dan wel van bepaalde films of zo en dan heb je misschien zo iets van: "Hee dat zelfs HIJ het gaaf vindt..."

Wel humor trouwens, ik heb ook tijden geleden gehoord dat je The One Ring ook als egale gouden ring kunt kopen, maar als je 'm in het vuur gooit, gaat de tekst net als in de film (en het boek) rood opgloeien, omdat dat een ander metaal is. Bij kamertemperatuur lijkt het gewoon goud.

Pfff die Evenstar lijkt trouwens echt niet op hoe het in de film er uit ziet. Tja qua vorm misschien, maar niet qua materiaal.

WHAHAHAHAHAHA! Jezus wat nep; zegt die ene chick dat ze op Arwen lijkt. En als ze die Evenstar draagt, valt het zelfs vreemden op straat ook op. En dan dat ongelooflijk neppe lachje daar achteraan zeg! HAHAHAHAHA! Kostelijk!
pi_17407574
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:57 schreef flat_erik het volgende:
Die "jezus" video banden zijn toch ook van time-life?
The Passion Of The Christ?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 28 februari 2004 @ 13:19:30 #31
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17407964
En dan heb je van die meisjes in die klas die de liedjes van Time Life zingen...maar alleen die regels kennen die in de reclame voorkomen
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17408002
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 13:19 schreef Bupatih het volgende:
En dan heb je van die meisjes in die klas die de liedjes van Time Life zingen...maar alleen die regels kennen die in de reclame voorkomen
LOL

Maarre, zet de tv gewoon uit Je bent niet verplicht ernaar te kijken
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_17408261
Vind die reclames altijd helemaal geweldig.. Zo´n pro die gaat zeggen welke muziek jij leuk gaat vinden, de altijd spontane reacties van de kopers.. Zelfs hun leven is er door veranderd..

Verder bereiken ze hun doel wel.. Wat ik ook goed vind van de reclame-makers.. Want jullie praten er weer over.. Bekendheid.. T concept is alleen een beetje te vaak uitgekotst..

T slimst van hun vind ik nog om muziek vaak 's ochtends te draaien.. Als je dan met je slaperige kop de tv aanzet, en hij automatisch springt op de zender waar je em t laatst op hebt gehad, en daar is Time Life op.. Whaaaaa! Zit je de heeeele dag Elvis ofzo te fluiten.. Onbewust ook nog! Gek wordt je ervan!!
pi_17408310
ze duren ook zo ontzettend lang...
Alles begint met ambitie...
pi_17408836
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:08 schreef ToT het volgende:
LOL Nou ik vind die nummers op zich juist wel tof, maar als je om de drie kwartier steeds dezelfde stukkies langs hoort komen en ook precies weet welke er na komt, dan wordt het WEL irritant ja!
Ja ik vind de muziek ook wel leuk, en de reclame heb ik op zich ook geen moeite mee, maar als het elke 5 minuten langskomt is het wel heel irri.
Net zoals die reclame van die man die met die enorme doos met een breedtv erin uit de winkel loopt. is van postkrediet ofzoiets. Die was gister serieus elke 5 min op de tv.
"dus nu heeft deze jongen het een stuk breder"
"Misschien wel iets te breed?"
pi_17408864
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 14:22 schreef basalphenaar het volgende:

[..]

Ja ik vind de muziek ook wel leuk, en de reclame heb ik op zich ook geen moeite mee, maar als het elke 5 minuten langskomt is het wel heel irri.
Net zoals die reclame van die man die met die enorme doos met een breedtv erin uit de winkel loopt. is van postkrediet ofzoiets. Die was gister serieus elke 5 min op de tv.
"dus nu heeft deze jongen het een stuk breder"
"Misschien wel iets te breed?"
Is van becam wat wel erg op wehkamp lijkt qua naam dus verbaasd me dat ze nog niet aangeklaagd zijn.
pi_17408876
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 03:16 schreef Stranger het volgende:
It sure beats the super blue stuff.
owja dat superblue stuff he! is ook zo'n irritante TellSell commercial...
pi_17408888
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 14:24 schreef Shogo het volgende:

[..]

Is van becam wat wel erg op wehkamp lijkt qua naam dus verbaasd me dat ze nog niet aangeklaagd zijn.
ik hoop zo snel mogelijk. Wehkamp rulet altijd nog over Becam.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 14:26:35 #39
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_17408907
"Hai, ik ben Paul Jones en dit is Time Life met..."
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_17408921
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 14:25 schreef basalphenaar het volgende:

[..]

ik hoop zo snel mogelijk. Wehkamp rulet altijd nog over Becam.
Zeker ik dacht zelfs dat het van wehkamp was tot dat ik de naam becam zag.
pi_17409800
LOL Ja die van Becam is ook best erg!
En die van Tele 2 met die muts van een telefoniste.

Ook best sneu als voormalige beroemdheden zich verlaagd hebben tot die Telsell reclames, zoals Paul King....*Zucht* How the mighty have vallen....

Ow, over die telefoniste: dat zijn toch echt wel WERKELIJK de MEEST SNEUE reclames die er bestaan: NAGESYNCHRONISEERDE reclames! My God, wat hebben die een hoog irritatie-niveau!!!

Ook het feit dat reclames altijd 10X zo hard zijn dan de film waar je net naar zit te kijken is zwaar irri.

[ Bericht 32% gewijzigd door ToT op 28-02-2004 15:28:37 ]
pi_17409821
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 14:26 schreef kingmob het volgende:
"Hai, ik ben Paul Jones en dit is Time Life met..."
pi_17409967
Ik weet niet of het al ergens gemeld is, maar Paul Jones is zelf ook te zien in het spotje (Manfred Mann - Doh Wah Diddy Diddy); ik dacht dat het die kerel was die met die tamboerijn staat te shaken. Hij zegt ook 'terug in de tijd' (in de Engelse versie van de reclame: 'That brings back memories') = humor!

De plaatjes vind ik zelf best leuk, alleen het vele herhalen van de reclame gaat wel erg * correctie * vervelen!

[ Bericht 2% gewijzigd door komkommer op 28-02-2004 15:51:24 ]
pi_17410370
quote:
het vele herhalen van de reclame gaat wel erg herhalen!
Vervelen zeker, of irriteren?
pi_17417151
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 03:11 schreef TheCamel het volgende:
Met die oude kut muziek! MEt die bagger uit de 80tisch en de 70tisch! Bleeeh! Heel irritant.,
ja alleen is dat stukje van 'pretty woman walking down the street singing doo waa didi didi dam diedie doee wel vet eigenlijk

dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_17417714
time life heerst gewoon
(behalve de ozoleuke Songs 4 Worship)
maar best of the 60's 70's en 80's en zo zijn keirelaxed
als je zon reclame ziet, kom je weer op liedjes om te downloaden
pi_17418262
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:41 schreef Marruk het volgende:
Was the son of a preacher man, was the son of a preacher man

Heeey miiiisssttteeer rooobbbinnnsss (of zoiets)

An i saw her face, now im a believer i couldnt see

Singing doo daa dii dii diididumdiediedeee

pretty woomaan

Heel irritant inderdaad
Allemaal van die toen al verlopen garagebandjes die wereldhits scoorden
Dusty Springfield, Simon & Garfunkel, de Monkees, Manfred Mann en Roy Orbison verlopen garage-acts?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_17426369
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 12:06 schreef ToT het volgende:
WHAHAHAHAHAHA! Jezus wat nep; zegt die ene chick dat ze op Arwen lijkt. En als ze die Evenstar draagt, valt het zelfs vreemden op straat ook op. En dan dat ongelooflijk neppe lachje daar achteraan zeg! HAHAHAHAHA! Kostelijk!
Moehaha, echt dat lachje doet t m. Te nerd voor woorden gewoon, maar ik lig er telkens blauw om
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_17426434
Ik moet opeens denken aan die komische videobanden .
Wijf achter de kassa laat d'r tieten zien en dat moet grappig zijn.
Nou echt, ik lig onder de tafel op zulke momenten! Geweldig grappig!
  Redactie Frontpage zondag 29 februari 2004 @ 15:45:32 #50
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_17427305
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 14:24 schreef basalphenaar het volgende:

[..]

owja dat superblue stuff he! is ook zo'n irritante TellSell commercial...
dat ze het 'stuff' noemen vind ik echt éng. Stuff... dat klinkt verdomme alsof je ook slimey troep kunt gebruiken.

TelSell zuigt bigtime (zuigen... hebben jullie die vacuumpompreclame al eens gezien? Voor oude mannetjes die niet alles zolang meer omhoog kunnen krijgen/houden. )
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')