Kan gewoon elke product aanklikken hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien omdat 'ie in je cache zit?
Deze zijn het met mij eens:
› http://www.watchmouse.com/nl/checkit.php
› http://www.downornot.com
Maar em. Ik heb de Curren 8056 (Black).
Voor horloges <$20 geldt eigenlijk altijd dat de subdials ter decoratie zijn, hier dus ook.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:38 schreef Koen. het volgende:
[..]
Maar jij was toch Raz? Haha. Werken ze op zaterdag in China?
Doet het nu hier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kan gewoon elke product aanklikken hoor![]()
Bij mij niet down dus.
Oke, wel jammer maar voor dat geld
3 hands die 'worken', dus uurwijzer, minutenwijzer en secondenwijzerquote:12 hour marks with 3 hands work greatly
With 2 decorative dial and buttons design
Thought you might wanted to know.quote:Just for today we have all SoundMagic earphones discounted by 10%
This includes popular PL30 and the new favorites E10 and E30.
Kan me niet voorstellen dat het een tof dingetje is voor de prijs, niet na Techmoans video en reviews van dezelfde hamburgerspeaker op DX. Dat 'ie portable en handig is kan zijn, maar als ik goed begreep geen volume control, maar alleen aan/uit en de bass en dat de overal geluidkwaliteit vergelijkbaar zou zijn met die van een telefoon. Nou, joepie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:06 schreef mtchel112 het volgende:
Vandaag hamburger speakertje vzn bic binnengekregen, echt tof dingetje voor die prijs, zeker dat ie ingebouwde accu heeft
Thanks, goede tip!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Is dit niks?
http://www.action.nl/products/view/id/5359/-p/favoritelistid/1
Is niet dezelfde als die van techmoan, hier kan geen sd kaart in, en geluid gaat stuk harder als mobiel ik vind t perfect voor 4 dollarquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Over Raz gesproken...
[..]
Thought you might wanted to know.
Ik heb trouwens nog nooit SoundMAGICs geprobeerd. Iemand ervaring mee?
[..]
Kan me niet voorstellen dat het een tof dingetje is voor de prijs, niet na Techmoans video en reviews van dezelfde hamburgerspeaker op DX. Dat 'ie portable en handig is kan zijn, maar als ik goed begreep geen volume control, maar alleen aan/uit en de bass en dat de overal geluidkwaliteit vergelijkbaar zou zijn met die van een telefoon. Nou, joepie.En zo zijn geloof ik al die speakertjes van rond de $5,-. Koop gewoon een X-mini of iets vergelijkbaars. Liefste eentje met twee speakertjes (zoals die ik heb liggen van de ALDI (¤15,-)).
Ik kom er ook niet aan uit. Zoek eens op youtube naar 'LED RGB 24 key' en 'LED RGB 44 key'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:17 schreef Loll het volgende:
wat voor functies heb je hier http://www.buyincoins.com(...)2-product-10082.html nou meer mee dan met de gewone uitvoering van 4/5 dollar
Soundmagic is gewoon goed spul. Heb ervaring met de PL18 en MP21 (met mic).quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Over Raz gesproken...
[..]
Thought you might wanted to know.
Ik heb trouwens nog nooit SoundMAGICs geprobeerd. Iemand ervaring mee?
[..]
DX is veel te duur...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:43 schreef ZetaOS het volgende:
Led lampje perfect voor vervanging gloeilampje.
Bij BiC is er een van 150 dollar, 10.2 inch met Zenithink 1GHz en 512MB. Maar ook die heb ik nog niet binnen, dus dan moet je het even op Google navragen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:33 schreef Smack-a-jack het volgende:
Welke van die tablets is nou gewoon goed, maar wel goedkoop?
Zijn er meerderen, wat wil je er mee doen? hoe groot moet hij zijn?...quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:33 schreef Smack-a-jack het volgende:
Welke van die tablets is nou gewoon goed, maar wel goedkoop?
quote:fanfan xu (10:23:24):
there is a problem
RobertNL (10:23:51):
ok, tell me
fanfan xu (10:23:57):
there are logos on the item
Volgens mij doen de plaatjes het nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:57 schreef Koen. het volgende:
Foto's van de HM3 headphone:
Volgens mij heeft die man een behoorlijk groot hoofd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wel?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij doen de plaatjes het niet
Gewoon, boeken lezen, beetje internetten, spelletjes spelen, af en toe een filmpje kijken of aansluiten op me tv en gebruiken als HD mediaplayerquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zijn er meerderen, wat wil je er mee doen? hoe groot moet hij zijn?...
Dikke fail:
Vroeg voor een logo op een product, voor de kerst. Er staat vanuit de fabriek al een logo op, maar ik wil dus een ander logo, heb ik hem duidelijk gezegd en aan het eind van het gesprek:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)udio-converter-66303quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:51 schreef Christiaan het volgende:
Hoi,
Ben op zoek naar zoiets (http://www.dealextreme.co(...)udio-converter-44345) om mijn Apple TV op mijn speakers aan te sluiten. Deze schijnt echter een vervelend geluidje te maken. Kan er echter geen andere vinden. Weet iemand of ze zoiets nog ergens anders verkopen?
Hier was ik dus ook bang voor. Ik had de vraag ook gesteld en kreeg ook bevestigd dat de ballasten erbij zaten. Je kunt mijn vraag vinden tussen de "Customer Q&A" op:quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:44 schreef Racer88 het volgende:
Nou mailen naar miniinthexob heeft ook geen zin. Had gevraagd of de xenon product die ze verkochten idd inclusief ballast was. Waarom ze antwoorden, ja hoor 2X ballast en 2x HID xenon bulb.
Helaas dus nietGeen ballasts
Ik heb ze gemaild, maar zal wel f duren voordat ik antwoord krijg. Anders maar bij bic 2 ballasts bestellen. Ben ik in totaal nog maar 27 euro kwijt voor setje xenon. Maarja, niet leuk dat ze liegen.
Of zou ik hiermee nog een geschil kunnen starten op paypal? Dat ik niet de goede producten heb gehad? (Geen complete order/product not as described) en dus me geld terug krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |