Is dit niks?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:32 schreef marco_sire het volgende:
Iemand een idee waar ik een licht voor in de kofferbak van mijn auto kan vinden? Ik zoek iets dat extra licht geeft, werkt op een batterij en aan/uitgezet kan worden met een knopje. Het moet een vaste constructie worden.
Iemand een idee?
Komt dat door de camera dat de witte muur ineens paars uitslaat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..
ziet er zo vanaf afstand best nice uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..
Nice, ik had iets meer ruimte tussen de schilderijen gehoudenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..
Duurt gewoon wat langer, wacht volgende week gewoon nog even afquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje verdacht worden/zorgen te maken dat m'n 18650 van eBay nog steeds niet binnen is (25 oktober besteld, volgende dag in mail (niet op eBay-status) dat het verzonden was). Zo lang heeft eBay nog nooit geduurd bij mij...
Tja, ik ben gewend om alles binnen 2 weken van eBay te krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Duurt gewoon wat langer, wacht volgende week gewoon nog even af
Ah, ik vroeg al af of het aan mij lag of het dat het echt zo hoorde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nice, ik had iets meer ruimte tussen de schilderijen gehouden
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje verdacht worden/zorgen te maken dat m'n 18650 van eBay nog steeds niet binnen is (25 oktober besteld, volgende dag in mail (niet op eBay-status) dat het verzonden was). Zo lang heeft eBay nog nooit geduurd bij mij...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef sjittiewok het volgende:
Hmmmm, ik kan de laatste tijd niet inloggen op paypal, krijg steeds de volgende melding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee waarom het mis gaat en hoe dit op te lossen?
Ga je dingen kopen en vervolgens je geld terugvragenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:54 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn rubberen kut RMA is binnen![]()
Deze keer in een mooi doosje, glijmiddel, condooms en het apparaat zit in een plastic zak.
De vorige was gewoon zonder zak of doos geleverd, zeker een testexemplaarDe nieuwe stinkt nog steeds zo erg naar chemisch ruft rubber
![]()
Was wel spannend voor 11 euro, nu even kijken of ik een refund kan lostrekken
Als het een waardeloos product is vraag ik altijd een refund. Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ga je dingen kopen en vervolgens je geld terugvragen? Gierige Hollander.
Wie koopt er dan ook een schuimrubberen kut of mond (en al helemaal uit China)?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als het een waardeloos product is vraag ik altijd een refund. Waarom niet?
[ afbeelding ]
Lijkt me niet zo moeilijk? Staat er toch gewoon... (op de remote zelf, hè)quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:17 schreef Loll het volgende:
wat voor functies heb je hier http://www.buyincoins.com(...)2-product-10082.html nou meer mee dan met de gewone uitvoering van 4/5 dollar
ja ha ha ik weet toch niet wat dat betekent??quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een schuimrubberen kut of mond (en al helemaal uit China)?![]()
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk? Staat er toch gewoon...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als het een waardeloos product is vraag ik altijd een refund. Waarom niet?
[ afbeelding ]
´Jump´ zal wel het aantal kleuren verspringen zijn. Dus Jump X zal wel een bepaalde kleur verspringen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef Loll het volgende:
[..]
ja ha ha ik weet toch niet wat dat betekent??jump 3 jump7 diy5??? ik kan er geen touw aan vast knopen
Site is down.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef Miniem het volgende:
http://www.tinydeal.com/l(...)n-61704-p-46508.html
Ziet eruit als een mooi horloge.![]()
Curren is volgende de berichten hier toch best een goed merk?
Zijn verschillende 'programma's', met verschillende patronen/ritmes. Waarschijnlijk kun je die nog zelf programmeren ook met 'DIY (do it yourself) programmas'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef Loll het volgende:
[..]
ja ha ha ik weet toch niet wat dat betekent??jump 3 jump7 diy5??? ik kan er geen touw aan vast knopen
Nope, maar goeie vraag. Normaal krijg je dan een updateberichtje met dat het gewicht van je pakje bekend is of iets en ze hadden gezegd dat het deze week, de tweede week van november zou worden, dus, ik zal ff navragen, of kun je zelf even doen ook natuurlijk. Ik ben verder geen spokesperson van ze.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:23 schreef Koen. het volgende:
[..]
Weet jij al wanneer de HM3's worden verzonden?
Welke heb je?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Site is down.Maar ja, zeer te spreken over die van mij, voor dat geld.
Misschien omdat 'ie in je cache zit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke heb je?
Vraag me af of die binnenste klokjes het doen en niet alleen voor de sier er zijn.
En site doet het gewoon hoor.
Maar jij was toch Raz? Haha. Werken ze op zaterdag in China?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope, maar goeie vraag. Normaal krijg je dan een updateberichtje met dat het gewicht van je pakje bekend is of iets en ze hadden gezegd dat het deze week, de tweede week van november zou worden, dus, ik zal ff navragen, of kun je zelf even doen ook natuurlijk. Ik ben verder geen spokesperson van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |