abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104221786
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef doctor.starbucks het volgende:
Wow, buyincoins is snel! 2 november besteld en nu binnen :D

En de beanie van ebay kwam tegelijkertijd..
ppff en ik maar wachten op men pakjes van
10/27/2011 & 10/28/2011 => grr!
  donderdag 10 november 2011 @ 21:41:35 #52
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104221885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef jonasr het volgende:

[..]

ppff en ik maar wachten op men pakjes van
10/27/2011 & 10/28/2011 => grr!
Boehoe.
pi_104222123
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:41 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Boehoe.
Dat dus :Y

Zelf wat op de 28e en 30e bij bic besteld wat al binnen is gekomen vorige week en dinsdag.

Wat ik besteld had de 25e bij bic is nog niet binnen.

Zo gaat het nou eenmaal..
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_104222135
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:41 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Boehoe.
pi_104222173
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:45 schreef jonasr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Zelf wat op de 28e en 30e bij bic besteld wat al binnen is gekomen vorige week en dinsdag.

Wat ik besteld had de 25e bij bic is nog niet binnen.
Leve HongKong post!
  donderdag 10 november 2011 @ 21:50:00 #56
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_104222417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:45 schreef jonasr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
en wederom schade bij verzending. Zouden ze reageren op mail of via een paypalclaim?
Starbucks, waar blijf je
  donderdag 10 november 2011 @ 21:51:39 #57
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104222536
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Let ook op het volgende: er zijn ook genoeg productfoto's die gemanipuleerd worden door middel van photoshop. ;) Dan lijkt een 'b' opeens op een cirkelvormige 'o'. De realiteit is dus anders, het is een 1:1 kopie. Nou ja, qua looks dan, de kwaliteit zal natuurlijk zo'n 1000 keer slechter zijn. Je weet bij zulke producten van tevoren dat ze nep zijn en niet ontworpen zijn met in het achterhoofd de kwaliteit te imiteren, maar puur de looks.

Originele producten zijn nauwelijks tot niet goedkoper te krijgen door ze vanuit het buitenland te laten verzenden. Dat eenzelfde product hier duurder is dan overzees heeft te maken met de lokale belastingen, transport en de kosten die een afdeling van de franchise in Nederland met zich meeneemt. De kostprijs van een origineel product, met verzenden en inklaring, uit het buitenland is dus niet echt attractief. Prijsverschillen zijn niet zo groot dat ze dat verschil behouden na import. Je kunt je daarom ook voorstellen dat artikelen die zo verschillen van de eigenlijke waarde gewoon nep móeten zijn. Alle in de westerse landen bekende merken die in een Chinese webshop voor stuntprijzen worden aangeboden kun je dus eigenlijk vrijwel meteen als imitatie beschouwen (eventueel een goedkoop opgekochte restpartij van een gediscontinueerde productlijn buiten beschouwing gelaten). Het per postorder bestellen van zulke producten is verboden en daar kun je dus inderdaad mee in de problemen komen. Het mag niet, het is het risico niet waard en je koopt ook nog eens prutkwaliteit. Doe jezelf en plezier en laat zulk soort zaken links liggen. ;)

[..]

Beh. En ik had me voorgenomen te minderen. :(
Nee, ik weet wel hoe dat komt, ik begon pas langzaamaan te posten in november vorig jaar. Vorige tellingen waarbij dus maanden als oktober en september waren meegenomen, waren maanden dat ik niks gepost had. :P

[..]

Had je ook die nieuwe gezien?

[..]

En doe us een leuke TT verzinnen die anders is dan van het vorige deel. :P
Nieuwe? ;(
Niet gezien dus. Tenzij je deze bedoelt:
http://www.dealextreme.co(...)0-included-904430864
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_104222739
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nieuwe? ;(
Niet gezien dus. Tenzij je deze bedoelt:
http://www.dealextreme.co(...)0-included-904430864
Die uit m'n post daaronder dus (dat daaronder was ook aan jou gericht nog). :P
http://www.dealextreme.co(...)-battery-pack-105489
Of moet het per se een UK warehouse item zijn?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 10 november 2011 @ 21:58:19 #59
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104223012
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die uit m'n post daaronder dus (dat daaronder was ook aan jou gericht nog). :P
http://www.dealextreme.co(...)-battery-pack-105489
Of moet het per se een UK warehouse item zijn?
Dat is nog eens een badass koplamp!
Ik zie er zo geen reviews van. Zijn die er wel ergens? Ook via Google vind ik er weinig over.
  donderdag 10 november 2011 @ 22:16:49 #60
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_104224199
schilderij is binnen gekomen!! :D
morgen ophangen dan pic's
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_104226209
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is nog eens een badass koplamp!
Ik zie er zo geen reviews van. Zijn die er wel ergens? Ook via Google vind ik er weinig over.
http://www.dealextreme.co(...)=20111109&r=90000245

Dit is een goedkopere versie ervan.. Maar natuurlijk zonder de baterij indicatie achterop de accu.

edit: Dit was geen reactie op je quote :P maar puur naar jou toe :P
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  donderdag 10 november 2011 @ 22:55:34 #62
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_104226543
Wat is de beste zaklamp voor +- ¤10,-?
Ik zoek 1 die het meeste licht geeft voor dat geld, alleen heb ik geen verstand van die dingen er staan er nogal veel op..

Wie weet er 1 voor mij?
pi_104227109
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:32 schreef marco_sire het volgende:
Iemand een idee waar ik een licht voor in de kofferbak van mijn auto kan vinden? Ik zoek iets dat extra licht geeft, werkt op een batterij en aan/uitgezet kan worden met een knopje. Het moet een vaste constructie worden.

Iemand een idee?
Een goedkoop Led stripje van eBay met een batterij eraan. Misschien niet het simpels, maar je kunt vast wel wat fabriceren dat je makkelijk kun schakelen, misschien een schakelaartje in het draadje? Of aansluiten op de huidige kofferbakverlichting (mits aanwezig)?
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef doctor.starbucks het volgende:
Wow, buyincoins is snel! 2 november besteld en nu binnen :D

En de beanie van ebay kwam tegelijkertijd..
:o Nog een die dat besteld heeft, en zo te zien heeft de overgrote meerderheid voor zwart gekozen. Misschien zelf ook maar eens bestellen in dit f*cking koude kl*teweer :r

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef some1_eddy het volgende:
Ik zoek 1 die het meeste licht geeft voor dat geld, alleen heb ik geen verstand van die dingen er staan er nogal veel op..

Wie weet er 1 voor mij?
:'( Eind vorig topic nog genoemd; Saik SA-15.
pi_104227929
Iemand die een goedkope The Lord of the Rings ring weet ?
Moeten ze in china toch ook ergens hebben?
Aangezien ze zelfs HP-stafjes hebebn :P.

---
Nvm, gevonden; http://www.dealextreme.co(...)5cm-31509?r=88474882
pi_104231146
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef some1_eddy het volgende:

Wie weet er 1 voor mij?
Heb dees gekocht vandaag, betere kwaliteit dan die UltraFire dingen. Ik moest kiezen tussen deze en een WF606-A met Q5 led. Voor de prijs hoef je niet te twijfelen :)

http://www.dealextreme.co(...)ight-black-1xaa-3607
http://www.dealextreme.co(...)ube-1-cr2-2-aa-14909
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_104231546
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Iemand91 het volgende:
:o Nog een die dat besteld heeft, en zo te zien heeft de overgrote meerderheid voor zwart gekozen. Misschien zelf ook maar eens bestellen in dit f*cking koude kl*teweer :r
En gedaan. Misschien komt die wel eens een keer aan :(
pi_104231621
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef jonasr het volgende:
Iemand die een goedkope The Lord of the Rings ring weet ?
Moeten ze in china toch ook ergens hebben?
Aangezien ze zelfs HP-stafjes hebebn :P.

---
Nvm, gevonden; http://www.dealextreme.co(...)5cm-31509?r=88474882
niet erg goedkoop :o
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 11 november 2011 @ 00:54:26 #68
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_104231683
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 00:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En gedaan. Misschien komt die wel eens een keer aan :(
Deze was een paar dagen geleden op Amazon.de in de (dag)aanbiedinges. Vond 'em wel dope. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 00:52 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

niet erg goedkoop :o
Inderdaad. En zo te zien heeft 'ie ook nog eens zó'n diameter dat 'ie zelfs nog losjes om je duim zit. Hmm.
Meer van dat soort troep. http://www.lotrfanshop.com/lotrshop/jewelry.asp
Zocht eigenlijk naar de tv commercial voor 'The one ring' silver en gold (tell sell style: as seen on tv), maar die kon ik niet vinden. Weet zeker dat ik die voorbij heb zien komen tussen de Tony pony's en Ab Swing Pro's. :P

- Die avondhanger zat ook in de reclame, I'm sure of it.
-- Mooie FOK!quote om het af te sluiten:
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2004 12:06 schreef ToT het volgende:
Hmmmm die The One Ring reclame is weer eens op! :P
Nu zie ik het begin ook: zegt die gozer: "Hello......I'm a filmdirector." Ik heb het gevoel dat ze er een stukje uit geknipt hebben dat hij zijn naam zegt. Zo komt het echt ongelooflijk debiel over. Ze zetten er toch ook geen loodgieter neer die zegt: "Hallo....ik ben een loodgieter!" Het gaat verdorie over die ring, niet over zijn beroep! :P Als je zijn persoonlijke opinie wil, is het wel het minste dat je zijn naam dan ook weet. Misschien ken je hem dan wel van bepaalde films of zo en dan heb je misschien zo iets van: "Hee dat zelfs HIJ het gaaf vindt..."

Wel humor trouwens, ik heb ook tijden geleden gehoord dat je The One Ring ook als egale gouden ring kunt kopen, maar als je 'm in het vuur gooit, gaat de tekst net als in de film (en het boek) rood opgloeien, omdat dat een ander metaal is. Bij kamertemperatuur lijkt het gewoon goud.

Pfff die Evenstar lijkt trouwens echt niet op hoe het in de film er uit ziet. Tja qua vorm misschien, maar niet qua materiaal.

WHAHAHAHAHAHA! Jezus wat nep; zegt die ene chick dat ze op Arwen lijkt. En als ze die Evenstar draagt, valt het zelfs vreemden op straat ook op. En dan dat ongelooflijk neppe lachje daar achteraan zeg! HAHAHAHAHA! Kostelijk! :D

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 11-11-2011 01:10:20 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 11 november 2011 @ 05:22:23 #69
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_104233595
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Dit is een goedkopere versie ervan.. Maar natuurlijk zonder de baterij indicatie achterop de accu.

Trouwens, :P , die staat met korting nu op http://e.dealextreme.com/albums/dx-coupons-1111/
Als je op 'more options' klikt, kom je verder hier uit: http://s.dealextreme.com/(...)aign=dx-coupons-1111 (meer bikelightsets).
Speciale korting alleen vandaag geldig op DX, want 11-11-11.
Iemand die trouwen gaat vandaag trouwens? :P If so, congrats!
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:49:32 #70
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104235993
deal-cool is dus officieel failliet..
quote:
Dear customer ,
Important: Deal-Cool will end our business,We hope that you can be patient to read this mail clearly as following:
PayPal Recently conducts an extremely unfair policy change for Chinese Merchant, leading to our PayPal account be frozen indefinitely, forced by financial pressure, we regret to end the business of Deal-cool, so that we feel so sorry that we can't continue to serve you on the Deal-Cool site. We are sorry for any inconvenience caused and extend my most sincere apology because recently the orders can't be shipped as normal.
-------------------------------------------------------------------------------------
Important Notice
1. Your order which placed during Nov. 1st. to 6th. has been refunded to you, please check the refund in your PayPal account.
2. Perhaps you will receive an additional refund, we have sent the refund of your order which has been shipped and it has been delivered, after send the refund to you, we have sent a request payment to you and let you pay it again, we hope that you can support us, when you receive the request payment, please pay for it and it will not bring you any capital losses through this way, but it can help us to restart our business to provide financial support. Of course, if you still have complaint about our service and do not want to continue to support us, this additional refund to you as our little compensation.
-------------------------------------------------------------------------------------
As a customer when you see this delayed decision, may be you don't understand and have a lot of complaint about this thing, however, it is our fault, but we hope to get your understanding.
We believe that, perhaps soon, we will restart a new business and we need your support and understanding, once we are ready, we will notice you and provide you with a better re-services, and more preferential policies to compensate for this event of your losses and inconvenience.
Finally, Deal-cool Team extend our most sincere apology and thank you for your long-term trust and support, we will do better in the future to reward you for your sincere help
Wish you and your families have a good health and happy life.
Thank you!

Sincerely,
www.Deal-Cool.com
op me vrije dagje wakker gemaakt hiervoor... G-mail op me telefoon |:(

haha heb het nu wel dubbel terug gekregen volgens mij..
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:21:21 #71
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_104236835
Wat een eikels dat ze eerst ophangen dat er een 'site upgrade' komt, terwijl ze gewoon door Paypal zijn geblokkeerd.

Ben dan gewoon eerlijk...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:25:00 #72
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104236929
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef R2cksson het volgende:
Wat een eikels dat ze eerst ophangen dat er een 'site upgrade' komt, terwijl ze gewoon door Paypal zijn geblokkeerd.

Ben dan gewoon eerlijk...
precies de reden dat ik het (teveel) teruggekregen geld echt niet opnieuw ga betalen...

by the way, wat was die site met die gsm-onderdelen nou ook alweer?

[ Bericht 5% gewijzigd door Smack-a-jack op 11-11-2011 12:08:33 ]
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:13:27 #73
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_104240870
veel teveel gehad dan? :P

btw

hopen dat hij lukt.. :X
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:15:34 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104240941
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Hmm, neem dan liever de betere variant :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 05:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Trouwens, :P , die staat met korting nu op http://e.dealextreme.com/albums/dx-coupons-1111/
Als je op 'more options' klikt, kom je verder hier uit: http://s.dealextreme.com/(...)aign=dx-coupons-1111 (meer bikelightsets).
Speciale korting alleen vandaag geldig op DX, want 11-11-11.
Iemand die trouwen gaat vandaag trouwens? :P If so, congrats!
Maar technisch gezien is die 1800 lumenlamp ook goed?
pi_104241016
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan? :P

btw

[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt.. :X
Ziet er goed uit! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: