SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.![]()
Ik weet niet welke uitgang je bedoelt, maar als het een vga stekker is gaat dat inderdaad niet werken. Vga is namelijk analoog en hdmi digitaal, dus zonder tussenkomst van een extra kastje gaat dit niet werken. Andersom wel..
Edit: je moet dan aan zo'n kastje denken: http://www.buyincoins.com(...)ly-product-8588.html![]()
Hierbij nog een keer mijn eerdere post uit het vorige topique, weet iemand of dit gewoon een fout is van China Post tracking?Heb inmiddels BiC een berichtje gestuurd.quote:Lolwut, als ik mij pakketje bij China Post track staat er bij destination country Brazil
Pakketje van Buyincoins, op de foto van het pakket op de BiC site staat ook gewoon The Netherlands, vreemd hoor...![]()
Nou dat vind ik ook dat ik eerst zoek is natuurlijk meer dan logisch, en ik zou dat helemaal weten. Maar heb slecte ercaringen met die 1/3 watt lampjes. Wat is dan aan te raden?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-1689.html
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar deze bestel ik altijd. Slingeren overal rond hier, meterkast, auto, slaapkamer. Heel handig omdat er maar 1 AA batterij in hoeft en ze geven ontzettend veel licht voor zo'n klein ding.
Misschien dat ze nog ergens goedkoper te vinden zijn (BIC heeft verschillende, maar werken allemaal hetzelfde, dus ga voor de goedkoopste).
Ik vind het altijd zo onzinnig als mensen gewoon een verwijzing doen naar een search. Mensen stellen dit soort vragen doorgaans omdat ze iets meer advies willen.BAM dit is 3KB![]()
Dat kan gebeuren denk ik. Althans ik had het bij PostNL laatst dat ik iets had verstuurd naar Noorwegen. Maar toen ik bij track and trace keek stond er Noord Korea... Ik heb hier toch maar even een telefoontje over gepleegd. En wat bleek, het was een fout in track and trace. Het kan zomaar zijn dat ze een fout land hebben geselecteerd in de landen tabel. Hoewel Brazil niet dicht bij the Netherlands zitquote:Op donderdag 10 november 2011 16:10 schreef Michael-H het volgende:
Hierbij nog een keer mijn eerdere post uit het vorige topique, weet iemand of dit gewoon een fout is van China Post tracking?
[..]
Heb inmiddels BiC een berichtje gestuurd.![]()
![]()
Wat zegt chinaprices.us? Maak er anders een doe-het-zelf-projectje van:quote:Op donderdag 10 november 2011 16:16 schreef Loll het volgende:
heey is dit http://www.icadeau.nl/nl/ihat-muziek-muts ook te krijgen in china?
http://www.buyincoins.com(...)od-product-7680.html
+
Chinese Webshops topic #168 Waar we te veel butane lighters hebben!!
[ Bericht 0% gewijzigd door thecuriousone op 10-11-2011 16:27:59 (typo) ]jaja, en azo...![]()
Psies, of zoek voor de kant-en-klare oplossing op Ebay:quote:Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wat zeggen chinaprices.us? Maak er anders een doe-het-zelf-projectje van:
http://www.buyincoins.com(...)od-product-7680.html
+
Chinese Webshops topic #168 Waar we te veel butane lighters hebben!!
Voorbeeld: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4cfad6fe79 / http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item1c20a9b062The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Item is temporarily sold out.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er www. voor de URL staat?
Als je gewoon op http://dealextreme.com zit, wil hij nog wel eens lastig doen.
FUUUUUUUUUOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
wie zijn shark horloge past er ? ik zie geen pinnen om schakels eruit te kloppen ern er mogen er wel stuk of 2-3 weg![]()
![]()
Er staan pijltjes aan de binnenkant van de band. In de richting van die pijltjes kun je mbv. 'n klein schroevendraaiertje of misschien zelfs 'n paperclip 't pinnetje uitdrukken.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Syphixx het volgende:
wie zijn shark horloge past er ? ik zie geen pinnen om schakels eruit te kloppen ern er mogen er wel stuk of 2-3 weg
Echt waar, 'n kind kan de was doen."If you're not a manc, you're a wank"![]()
@iemand91;
zou je mij die tip nog even willen zeggen van het opslaan van die ip camera beelden..
Daarnaast is het gewoon zo dat je foto's ( en wss ook beelden) kan laten versturen naar een email adres of ftp server dus..
voor de mensen die nog z'n ip camera willen kopen, jack komt over 2 dagen met de zelfde ip camera, en volgens hem kan hij hem goedkoper leveren dan de deal van MP4nation
helaas is mijn ip camera al verzonden volgens de status van mp4nation, normaal gesproken zou ik blij zijn dat een order zo snel word op gepakt ( gister besteld en nu al verzonden)
echter door de mail van jack en gezien de moeite die hij er in heeft gestoken om een goede deal te maken vind ik het toch wel lullig om te zeggen dat ik zijn deal niet meer hoef omdat ik hem bij MP4nation al heb gehaald..![]()
En weer zit ik met vragen nav een mp4nation deal. Hoe/waar slaat deze dvr zijn beelden op?
http://mp4nation.net/cata(...)recording-p-580.html![]()
schroevendraaier ? goed om te breken ja:)quote:Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Er staan pijltjes aan de binnenkant van de band. In de richting van die pijltjes kun je mbv. 'n klein schroevendraaiertje of misschien zelfs 'n paperclip 't pinnetje uitdrukken.
Echt waar, 'n kind kan de was doen.![]()
Fuck, ben je een heel verhaal aan het typen sluit je het venster per ongeluk afHier iets minder uitgebreid verhaal dus...
Camera's en opname apparatuur moet je op elkaar afstemmen. Eerste mogelijkheid is die IP-camera; die kan opnemen op je pc of NAS/netwerkschijf. Dat laatste is handiger i.v.m. lager energieverbruik. NAS hoeft opzich niet zo duur te zijn, zoek maar eens bij Tweakers pricewatch op netwerkschijf of NAS (laatste heeft meestal nog wel de daadwerkelijk schijven bij nodig).*
Als je een router met USB aansluiting hebt zou je daar een USB-harde schijf aan kunnen hangen waar hij het dan opneemt.
Tevens zijn er dus ook IP-camera's waar je een SD-kaart in kunt steken, die hebben geen netwerkschijf/pc nodig.
Andere mogelijkheid is zoiets met i.c.m. zoiets of zoiets. Live kijken kan als je doorlust naar een tv of monitor met zo'n aansluiting. Opnemen over oude bestanden weet ik niet, ergens las ik dat ie dat doet maar dat is natuurlijk altijd maar afwachten met Chinees spul.
Dit is wel erg basic; geen pan/zoom/tilt, moeilijk live kijken en nauwelijks goedkoper. Verder weet ik ook niet hoe het zit met de kwaliteit van de opnamen. Plus als je wil kijken moet je dus of een tv/monitor aansluiten (die een geschikte - weinig voorkomende - aansluiting heeft) of de SD-kaart eruit halen.
Dus mijn voorkeur gaat ook naar de IP-camera; vanwege de meer mogelijkheden, instellingen en gemak van opnemen. Tevens vast wel in te stellen dat je op internet kunt bekijken; je zit op kantoor en iemand staat voor de deur? Even opzoeken en je kunt live zien wie het is.
Desnoods op de Bahama's![]()
* Harde schijven zijn op het moment enorm in prijs gestegen vanwege de overstromingen in Thailand.
Mij lijkt zo'n IP-camera ook wel tof; we hebben hier een Qnap NAS staan die uitgebreide netwerkcamera-opname-mogelijkheden heeft, maar ik zou niet weten wat ik zou moeten opnemen. En voor ¤70 ook wel duur geintje opzich. Nut heeft het zeker wel, als je die hebt; zoals vaak van huis zijn maar toch weten wie er voor de deur staat/heeft gestaan.Vreemd staat niets bij; meestal wordt zoiets opgenomen op een SD-kaartje. Persoonlijk weet ik ook niet of zoiets nou enige kwaliteit levert; ergens las ik een keer op tweakers of FOK dat iemand zoiets had gekocht maar dat het erg tegen viel.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef UncleSam het volgende:
En weer zit ik met vragen nav een mp4nation deal. Hoe/waar slaat deze dvr zijn beelden op?
http://mp4nation.net/cata(...)recording-p-580.html
Persoonlijk leek het mij wel erg gaaf dat de Amerikaanse site www.monoprice.com voordelig naar NL zou sturen; staan erg toffe (en goede!) spullen op voor erg lage prijzen, maar door verzending naar NL (weet niet of mogelijk is en tegen welke shipping cost) zal het minder aantrekkelijk zijn.
[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 10-11-2011 19:05:02 ]![]()
http://www.chinavasion.co(...)on-motion-detection/ (zocht op 'wireless ip camera cycled recording')Mij lijken het ook wel geinige dingen, maar inderdaad, waarom kopen als er echt nul nut voor is.quote:Store countless hours of video files directly on a micro SD card up to 16GB (not included) with cycled recording modTrue story, ik heb met een hamer en een naald eerst een stukje eruitgetikt, daarna met een tangetje draaien/trekken en whoppala!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Er staan pijltjes aan de binnenkant van de band. In de richting van die pijltjes kun je mbv. 'n klein schroevendraaiertje of misschien zelfs 'n paperclip 't pinnetje uitdrukken.
Echt waar, 'n kind kan de was doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef UncleSam het volgende:
http://mp4nation.net/cata(...)recording-p-580.htmlquote:~ Recording
DVR will enter into defaulted recording mode when turn it on,the work indicator blickers and indicates it is recording.The recording file is saved in the SD/MMC Card.To stop,press Recording Button or ending when car stops,the work indicator wont blicker.
[..]
Supports SD/MMC card (from 1GB to 32GB)
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 10-11-2011 18:55:45 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.dealextreme.co(...)18650-included-30864
Deze komt vanuit het UK warehouse neem ik aan? Waar kan ik zien of dat klopt?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jack , Rachel reageren niet op mijn mail (Taobaorequest).
ik mail op dealperfects 1tm3 en een dealperfects gmail. iemand die HET mailadres heeft?
blessings
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Nee want in het UK warehouse is hij out of stock: http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459quote:Op donderdag 10 november 2011 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)18650-included-30864
Deze komt vanuit het UK warehouse neem ik aan? Waar kan ik zien of dat klopt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Zo'n precisieschroevendraaiertje werkt prima en breekt niet. Ik heb 't zelf al meerdere keren zo gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:32 schreef Syphixx het volgende:
[..]
schroevendraaier ? goed om te breken ja:)
Ik weet niet met wat voor olifantenpoten en brute kracht jij aan de gang gaat, maar hier werkt dat prima
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Vaag, ik was eerst via uk aan het zoeken en toen kwam ik die tegen, de uitverkochte. Daarna weer gezocht en toen leek hij er wel weer te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee want in het UK warehouse is hij out of stock: http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459
Als ik hem nu daar bestel, is deze levertijd dan reëel?
ships in 2 to 4 days (5 to 8 during new year season)
Dus dat ik hem in 2 tot 4 dagen binnen heb? Of is dat de tijd die hun erover doen om hem in te pakken?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
1 cent en dan nog klagenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef witbiertje het volgende:
LOL, mijn 1 cent deal opvouwlampje is binnen. Wat een gaar ding zeg.
Nederlanders![]()
![]()
Niet klagen! Ik vond 'm leuk, alleen m'n vriendin keek me aan met zo'n blik ... En nu ligt 't ding hier ergens te verstoffenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef witbiertje het volgende:
LOL, mijn 1 cent deal opvouwlampje is binnen. Wat een gaar ding zeg.
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Die je net linkte is nog in China, dus reken maar op 1 week tot verzonden, daarna nog 2 weken onderweg + douane kosten. Je kunt beter even wachten tot DX de stock weer aanvult in het UK warehouse of een andere shop zoeken.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vaag, ik was eerst via uk aan het zoeken en toen kwam ik die tegen, de uitverkochte. Daarna weer gezocht en toen leek hij er wel weer te zijn.
Dus dat ik hem in 2 tot 4 dagen binnen heb? Of is dat de tijd die hun erover doen om hem in te pakken?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Thanks.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die je net linkte is nog in China, dus reken maar op 1 week tot verzonden, daarna nog 2 weken onderweg + douane kosten. Je kunt beter even wachten tot DX de stock weer aanvult in het UK warehouse of een andere shop zoeken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die boog bij mij bij het eerste pinnetje al om en brak snel daarna af.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:03 schreef Schild het volgende:
Gewoon dit tooltje kopen voor je horlogebandje;
http://www.buyincoins.com(...)ol-product-3111.html
Een iets duurdere van DX ziet er al een stuk beter uit. (hoewel ik die nog niet gebruikt heb omdat ik het bandje inmiddels al dmv een kurkentrekker en hamer versteld heb)
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
zou je eigenlijk nog problemen kunnen krijgen met de duane als je die oortjes koopt die op beats by dre lijken bij dealextreme![]()
Hoezo? Heb je nep-producten gekocht van dealextreme?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:50 schreef henk99 het volgende:
zou je eigenlijk nog problemen kunnen krijgen met de duane als je die oortjes koopt die op beats by dre lijken bij dealextremeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
neenee,maar ik zat eraan te denken als je hier zowieso geen problemen mee krijgt:quote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je nep-producten gekocht van dealextreme?
[ Bericht 7% gewijzigd door henk99 op 10-11-2011 20:20:09 ]![]()
Heb je trouwens de OP en topicpointer gelezen?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef henk99 het volgende:
nee
[..]
nee,maar ik zat eraan te denken als je hier zowieso geen problemen mee krijgt: http://www.dealextreme.co(...)ck-125cm-cable-67258Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Alles wat sterk op een merk lijkt is verboden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef henk99 het volgende:
nee
[..]
nee,maar ik zat eraan te denken als je hier zowieso geen problemen mee krijgt: dealextreme.com/p/designer-s-cool-in-ear-stereo-earphone-red-black-3-5mm-jack-125cm-cable-67258
Let op het woord DESIGNER dat is zeker een teken dat iets nep is en dus niet mag.
Laatst las ik een verhaal van iemand die iets had geïmporteerd wat niet mocht, deze persoon moest hiervoor een administratieve bekostiging naar een bureau dat onderzoek doet naar nep goederen (namens een fabrikant) overmaken.
Kijk dus goed uit wat je besteld. De kans dat je netjes je inklaringsgelden moet betalen is aanwezig en je moet daar dus ook zeker rekening mee houden. Verder als je maar een gevoel hebt dat iets nep is dan is dat het ook.
Het lijkt moment zo dat de douane weet dat er veel grote rood/zwarte hoofdtelefoon's worden geïmporteerd en daarom wordt er naar alle waarschijnlijkheid extra op gelet de kans op controle wordt daardoor aanzienlijk groter..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:[Vincent] http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459
When will this be in store again?
[James] sku number pls?
[Vincent] 904430864
[Vincent] Or 904444459, they look kinda same to me. So i dont realy care what one im getting
[Vincent] James?
[James] Sorry for waiting
[James] will be in stock one week or so.
[Vincent] Thanks! Any possiblity that i get a mail when its in stock?
[James] you could come back and check after one week.
[Vincent] I will. Thanks again.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Lekker duidelijk ook weerquote:[James] will be in stock one week or so.Dat duurt dus nog wel een dag of 15...
Verder let ook nog even op het volgende:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:44 schreef RobertNL het volgende:
HONGKONG POST CHRISTMAS AIR MAIL LATEST DATES OF POSTING 2011 (Ook voor China Post!)
The latest dates of posting for airmail(letters, cards, packets and parcels) intended for delivery before Christmas Day are shown below. While the dates are provisional, they are worked out based on the requirements of overseas postal administrations. These dates are subject to availability of flight services and may be altered at short notice. The public are advised to post earlier than the dates shown.
LETTERS & CARDS PARCELS & PACKETS
Netherlands 15.12.11
Belgium 15.12.11
Austria 14.12.11
PARCELS & PACKETS
Netherlands 10.12.11
Belgium 14.12.11
Austria 12.12.11
Let op: Deze data gelden ook voor ChinaPost!
Het gaat hier ook om een indicatie! het is geen garantie dat als ze al voor die datum gepost zijn hier optijd aankomen!
Ga er maar vanuit dat je pakketje 2 weken voor deze datum op de post moet zitten wil je het voor de kerst hebben!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
bedankt voor de duidelijkheidquote:Alles wat sterk op een merk lijkt is verboden.
Let op het woord DESIGNER dat is zeker een teken dat iets nep is en dus niet mag.
Laatst las ik een verhaal van iemand die iets had geïmporteerd wat niet mocht, deze persoon moest hiervoor een administratieve bekostiging naar een bureau dat onderzoek doet naar nep goederen (namens een fabrikant) overmaken.
Kijk dus goed uit wat je besteld. De kans dat je netjes je inklaringsgelden moet betalen is aanwezig en je moet daar dus ook zeker rekening mee houden. Verder als je maar een gevoel hebt dat iets nep is dan is dat het ook.
Het lijkt moment zo dat de douane weet dat er veel grote rood/zwarte hoofdtelefoon's worden geïmporteerd en daarom wordt er naar alle waarschijnlijkheid extra op gelet de kans op controle wordt daardoor aanzienlijk groter..![]()
Arme buren. ik en mijn vrienden werken allebei de hele week, dus de postbode staat steeds bij de buren om pakketjes af te geven welke niet registered airmail zijn. Maar hij dropt daar nu ook alle andere pakketjes volgens mij. Had vorige week een briefje in de bus van postnl.nl/ontvangen en de volgende dag werkte die niet meer en lag er een pakketje bij de buren.![]()
![]()
Naast DX begint nu ook bic al met dit soort prijsverhogende spelletjes
En bij hun andere (kerst) actie dit product onder senior![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door RobertNL op 10-11-2011 20:36:02 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
moeder is horloge maaksterquote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo'n precisieschroevendraaiertje werkt prima en breekt niet. Ik heb 't zelf al meerdere keren zo gedaan.
Ik weet niet met wat voor olifantenpoten en brute kracht jij aan de gang gaat, maar hier werkt dat prima![]()
volgens mij heeft ze nog nooit een gehad van 15 euro![]()
morgen eens proberen of het werkt, bedankt![]()
![]()
Hier zit toch geen minimaal aankoopbedrag bij?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Naast DX begint nu ook bic al met dit soort prijsverhogende spelletjes
En bij hun andere (kerst) actie dit product onder senior![]()
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.buyincoins.com/bmz_cache/9/93bc0ae14956069f70d559334ac10fab.image.120x120.jpg]afbeelding ]
[/url]![]()
Ah, je bent overstag?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vaag, ik was eerst via uk aan het zoeken en toen kwam ik die tegen, de uitverkochte. Daarna weer gezocht en toen leek hij er wel weer te zijn.
Dus dat ik hem in 2 tot 4 dagen binnen heb? Of is dat de tijd die hun erover doen om hem in te pakken?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Yepquote:
Nee, dus RobertNL gaat daar nog iets van 1 dollar bestellenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Hier zit toch geen minimaal aankoopbedrag bij?SPOILER: ChineseWebshopTopicCijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Let ook op het volgende: er zijn ook genoeg productfoto's die gemanipuleerd worden door middel van photoshop.quote:Dan lijkt een 'b' opeens op een cirkelvormige 'o'. De realiteit is dus anders, het is een 1:1 kopie. Nou ja, qua looks dan, de kwaliteit zal natuurlijk zo'n 1000 keer slechter zijn. Je weet bij zulke producten van tevoren dat ze nep zijn en niet ontworpen zijn met in het achterhoofd de kwaliteit te imiteren, maar puur de looks.
Originele producten zijn nauwelijks tot niet goedkoper te krijgen door ze vanuit het buitenland te laten verzenden. Dat eenzelfde product hier duurder is dan overzees heeft te maken met de lokale belastingen, transport en de kosten die een afdeling van de franchise in Nederland met zich meeneemt. De kostprijs van een origineel product, met verzenden en inklaring, uit het buitenland is dus niet echt attractief. Prijsverschillen zijn niet zo groot dat ze dat verschil behouden na import. Je kunt je daarom ook voorstellen dat artikelen die zo verschillen van de eigenlijke waarde gewoon nep móeten zijn. Alle in de westerse landen bekende merken die in een Chinese webshop voor stuntprijzen worden aangeboden kun je dus eigenlijk vrijwel meteen als imitatie beschouwen (eventueel een goedkoop opgekochte restpartij van een gediscontinueerde productlijn buiten beschouwing gelaten). Het per postorder bestellen van zulke producten is verboden en daar kun je dus inderdaad mee in de problemen komen. Het mag niet, het is het risico niet waard en je koopt ook nog eens prutkwaliteit. Doe jezelf en plezier en laat zulk soort zaken links liggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, dus RobertNL gaat daar nog iets van 1 dollar bestellenBeh. En ik had me voorgenomen te minderen.SPOILER: ChineseWebshopTopicCijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik weet wel hoe dat komt, ik begon pas langzaamaan te posten in november vorig jaar. Vorige tellingen waarbij dus maanden als oktober en september waren meegenomen, waren maanden dat ik niks gepost had.Had je ook die nieuwe gezien?quote:En doe us een leuke TT verzinnen die anders is dan van het vorige deel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef shiznuts het volgende:
Zoiets dan?
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)-battery-pack-105489
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
3 topics geleden al eens gevraagd, maar toch nog effe eens vragen,
al iemand zo zot geweest om deze te bestellen;
http://www.dealextreme.co(...)d-iphone-black-94587
Ben wel nieuwsgierig wat het "originele" merk is :S.
Chinees of niet?
@Bic, eerst nog 2 pakjes daarvan krijgen. En dan 10 dingen van 1cent bestellen om 10x mee te doen?
.
![]()
Iemand een idee waar ik een licht voor in de kofferbak van mijn auto kan vinden? Ik zoek iets dat extra licht geeft, werkt op een batterij en aan/uitgezet kan worden met een knopje. Het moet een vaste constructie worden.
Iemand een idee?![]()
waar de pakketjes last hebben van sneeuw en blaadjes!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef shiznuts het volgende:
En doe us een leuke TT verzinnen die anders is dan van het vorige deel.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wow, buyincoins is snel! 2 november besteld en nu binnen![]()
En de beanie van ebay kwam tegelijkertijd..Starbucks, waar blijf je![]()
ppff en ik maar wachten op men pakjes vanquote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef doctor.starbucks het volgende:
En de beanie van ebay kwam tegelijkertijd..
10/27/2011 & 10/28/2011 => grr!![]()
Boehoe.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef jonasr het volgende:
[..]
ppff en ik maar wachten op men pakjes van
10/27/2011 & 10/28/2011 => grr!![]()
Dat dusquote:
Zelf wat op de 28e en 30e bij bic besteld wat al binnen is gekomen vorige week en dinsdag.
Wat ik besteld had de 25e bij bic is nog niet binnen.
Zo gaat het nou eenmaal..![]()
quote:Leve HongKong post!quote:Zelf wat op de 28e en 30e bij bic besteld wat al binnen is gekomen vorige week en dinsdag.
Wat ik besteld had de 25e bij bic is nog niet binnen.![]()
en wederom schade bij verzending. Zouden ze reageren op mail of via een paypalclaim?quote:Starbucks, waar blijf je![]()
Nieuwe?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Let ook op het volgende: er zijn ook genoeg productfoto's die gemanipuleerd worden door middel van photoshop.Dan lijkt een 'b' opeens op een cirkelvormige 'o'. De realiteit is dus anders, het is een 1:1 kopie. Nou ja, qua looks dan, de kwaliteit zal natuurlijk zo'n 1000 keer slechter zijn. Je weet bij zulke producten van tevoren dat ze nep zijn en niet ontworpen zijn met in het achterhoofd de kwaliteit te imiteren, maar puur de looks.
Originele producten zijn nauwelijks tot niet goedkoper te krijgen door ze vanuit het buitenland te laten verzenden. Dat eenzelfde product hier duurder is dan overzees heeft te maken met de lokale belastingen, transport en de kosten die een afdeling van de franchise in Nederland met zich meeneemt. De kostprijs van een origineel product, met verzenden en inklaring, uit het buitenland is dus niet echt attractief. Prijsverschillen zijn niet zo groot dat ze dat verschil behouden na import. Je kunt je daarom ook voorstellen dat artikelen die zo verschillen van de eigenlijke waarde gewoon nep móeten zijn. Alle in de westerse landen bekende merken die in een Chinese webshop voor stuntprijzen worden aangeboden kun je dus eigenlijk vrijwel meteen als imitatie beschouwen (eventueel een goedkoop opgekochte restpartij van een gediscontinueerde productlijn buiten beschouwing gelaten). Het per postorder bestellen van zulke producten is verboden en daar kun je dus inderdaad mee in de problemen komen. Het mag niet, het is het risico niet waard en je koopt ook nog eens prutkwaliteit. Doe jezelf en plezier en laat zulk soort zaken links liggen.
[..]
Beh. En ik had me voorgenomen te minderen.
Nee, ik weet wel hoe dat komt, ik begon pas langzaamaan te posten in november vorig jaar. Vorige tellingen waarbij dus maanden als oktober en september waren meegenomen, waren maanden dat ik niks gepost had.
[..]
Had je ook die nieuwe gezien?
[..]
En doe us een leuke TT verzinnen die anders is dan van het vorige deel.![]()
Niet gezien dus. Tenzij je deze bedoelt:
http://www.dealextreme.co(...)0-included-904430864Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die uit m'n post daaronder dus (dat daaronder was ook aan jou gericht nog).quote:Op donderdag 10 november 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nieuwe?![]()
Niet gezien dus. Tenzij je deze bedoelt:
http://www.dealextreme.co(...)0-included-904430864
Of moet het per se een UK warehouse item zijn?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat is nog eens een badass koplamp!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die uit m'n post daaronder dus (dat daaronder was ook aan jou gericht nog).
Of moet het per se een UK warehouse item zijn?
Ik zie er zo geen reviews van. Zijn die er wel ergens? Ook via Google vind ik er weinig over.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
schilderij is binnen gekomen!!
morgen ophangen dan pic'sSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
http://www.dealextreme.co(...)=20111109&r=90000245quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is nog eens een badass koplamp!
Ik zie er zo geen reviews van. Zijn die er wel ergens? Ook via Google vind ik er weinig over.
Dit is een goedkopere versie ervan.. Maar natuurlijk zonder de baterij indicatie achterop de accu.
edit: Dit was geen reactie op je quotemaar puur naar jou toe
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Wat is de beste zaklamp voor +- ¤10,-?
Ik zoek 1 die het meeste licht geeft voor dat geld, alleen heb ik geen verstand van die dingen er staan er nogal veel op..
Wie weet er 1 voor mij?![]()
Een goedkoop Led stripje van eBay met een batterij eraan. Misschien niet het simpels, maar je kunt vast wel wat fabriceren dat je makkelijk kun schakelen, misschien een schakelaartje in het draadje? Of aansluiten op de huidige kofferbakverlichting (mits aanwezig)?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:32 schreef marco_sire het volgende:
Iemand een idee waar ik een licht voor in de kofferbak van mijn auto kan vinden? Ik zoek iets dat extra licht geeft, werkt op een batterij en aan/uitgezet kan worden met een knopje. Het moet een vaste constructie worden.
Iemand een idee?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef doctor.starbucks het volgende:
En de beanie van ebay kwam tegelijkertijd..Nog een die dat besteld heeft, en zo te zien heeft de overgrote meerderheid voor zwart gekozen. Misschien zelf ook maar eens bestellen in dit f*cking koude kl*teweer
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef some1_eddy het volgende:
Ik zoek 1 die het meeste licht geeft voor dat geld, alleen heb ik geen verstand van die dingen er staan er nogal veel op..
Wie weet er 1 voor mij?Eind vorig topic nog genoemd; Saik SA-15.
![]()
Iemand die een goedkope The Lord of the Rings ring weet ?
Moeten ze in china toch ook ergens hebben?
Aangezien ze zelfs HP-stafjes hebebn.
---
Nvm, gevonden; http://www.dealextreme.co(...)5cm-31509?r=88474882![]()
Heb dees gekocht vandaag, betere kwaliteit dan die UltraFire dingen. Ik moest kiezen tussen deze en een WF606-A met Q5 led. Voor de prijs hoef je niet te twijfelenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef some1_eddy het volgende:
Wie weet er 1 voor mij?
http://www.dealextreme.co(...)ight-black-1xaa-3607
http://www.dealextreme.co(...)ube-1-cr2-2-aa-14909steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
En gedaan. Misschien komt die wel eens een keer aanquote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Iemand91 het volgende:
Nog een die dat besteld heeft, en zo te zien heeft de overgrote meerderheid voor zwart gekozen. Misschien zelf ook maar eens bestellen in dit f*cking koude kl*teweer
![]()
![]()
niet erg goedkoopquote:Op donderdag 10 november 2011 23:22 schreef jonasr het volgende:
Iemand die een goedkope The Lord of the Rings ring weet ?
Moeten ze in china toch ook ergens hebben?
Aangezien ze zelfs HP-stafjes hebebn.
---
Nvm, gevonden; http://www.dealextreme.co(...)5cm-31509?r=88474882
There are only 151 Pokémon.![]()
Deze was een paar dagen geleden op Amazon.de in de (dag)aanbiedinges. Vond 'em wel dope.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En gedaan. Misschien komt die wel eens een keer aanInderdaad. En zo te zien heeft 'ie ook nog eens zó'n diameter dat 'ie zelfs nog losjes om je duim zit. Hmm.quote:
Meer van dat soort troep. http://www.lotrfanshop.com/lotrshop/jewelry.asp
Zocht eigenlijk naar de tv commercial voor 'The one ring' silver en gold (tell sell style: as seen on tv), maar die kon ik niet vinden. Weet zeker dat ik die voorbij heb zien komen tussen de Tony pony's en Ab Swing Pro's.
- Die avondhanger zat ook in de reclame, I'm sure of it.
-- Mooie FOK!quote om het af te sluiten:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:06 schreef ToT het volgende:
Hmmmm die The One Ring reclame is weer eens op!
Nu zie ik het begin ook: zegt die gozer: "Hello......I'm a filmdirector." Ik heb het gevoel dat ze er een stukje uit geknipt hebben dat hij zijn naam zegt. Zo komt het echt ongelooflijk debiel over. Ze zetten er toch ook geen loodgieter neer die zegt: "Hallo....ik ben een loodgieter!" Het gaat verdorie over die ring, niet over zijn beroep!Als je zijn persoonlijke opinie wil, is het wel het minste dat je zijn naam dan ook weet. Misschien ken je hem dan wel van bepaalde films of zo en dan heb je misschien zo iets van: "Hee dat zelfs HIJ het gaaf vindt..."
Wel humor trouwens, ik heb ook tijden geleden gehoord dat je The One Ring ook als egale gouden ring kunt kopen, maar als je 'm in het vuur gooit, gaat de tekst net als in de film (en het boek) rood opgloeien, omdat dat een ander metaal is. Bij kamertemperatuur lijkt het gewoon goud.
Pfff die Evenstar lijkt trouwens echt niet op hoe het in de film er uit ziet. Tja qua vorm misschien, maar niet qua materiaal.
WHAHAHAHAHAHA! Jezus wat nep; zegt die ene chick dat ze op Arwen lijkt. En als ze die Evenstar draagt, valt het zelfs vreemden op straat ook op. En dan dat ongelooflijk neppe lachje daar achteraan zeg! HAHAHAHAHA! Kostelijk!
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 11-11-2011 01:10:20 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Trouwens,quote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)=20111109&r=90000245
Dit is een goedkopere versie ervan.. Maar natuurlijk zonder de baterij indicatie achterop de accu.
, die staat met korting nu op http://e.dealextreme.com/albums/dx-coupons-1111/
Als je op 'more options' klikt, kom je verder hier uit: http://s.dealextreme.com/(...)aign=dx-coupons-1111 (meer bikelightsets).
Speciale korting alleen vandaag geldig op DX, want 11-11-11.
Iemand die trouwen gaat vandaag trouwens?If so, congrats!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
deal-cool is dus officieel failliet..op me vrije dagje wakker gemaakt hiervoor... G-mail op me telefoonquote:Dear customer ,
Important: Deal-Cool will end our business,We hope that you can be patient to read this mail clearly as following:
PayPal Recently conducts an extremely unfair policy change for Chinese Merchant, leading to our PayPal account be frozen indefinitely, forced by financial pressure, we regret to end the business of Deal-cool, so that we feel so sorry that we can't continue to serve you on the Deal-Cool site. We are sorry for any inconvenience caused and extend my most sincere apology because recently the orders can't be shipped as normal.
-------------------------------------------------------------------------------------
Important Notice
1. Your order which placed during Nov. 1st. to 6th. has been refunded to you, please check the refund in your PayPal account.
2. Perhaps you will receive an additional refund, we have sent the refund of your order which has been shipped and it has been delivered, after send the refund to you, we have sent a request payment to you and let you pay it again, we hope that you can support us, when you receive the request payment, please pay for it and it will not bring you any capital losses through this way, but it can help us to restart our business to provide financial support. Of course, if you still have complaint about our service and do not want to continue to support us, this additional refund to you as our little compensation.
-------------------------------------------------------------------------------------
As a customer when you see this delayed decision, may be you don't understand and have a lot of complaint about this thing, however, it is our fault, but we hope to get your understanding.
We believe that, perhaps soon, we will restart a new business and we need your support and understanding, once we are ready, we will notice you and provide you with a better re-services, and more preferential policies to compensate for this event of your losses and inconvenience.
Finally, Deal-cool Team extend our most sincere apology and thank you for your long-term trust and support, we will do better in the future to reward you for your sincere help
Wish you and your families have a good health and happy life.
Thank you!
Sincerely,
www.Deal-Cool.com
haha heb het nu wel dubbel terug gekregen volgens mij..Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
Wat een eikels dat ze eerst ophangen dat er een 'site upgrade' komt, terwijl ze gewoon door Paypal zijn geblokkeerd.
Ben dan gewoon eerlijk...Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
precies de reden dat ik het (teveel) teruggekregen geld echt niet opnieuw ga betalen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:21 schreef R2cksson het volgende:
Wat een eikels dat ze eerst ophangen dat er een 'site upgrade' komt, terwijl ze gewoon door Paypal zijn geblokkeerd.
Ben dan gewoon eerlijk...
by the way, wat was die site met die gsm-onderdelen nou ook alweer?
[ Bericht 5% gewijzigd door Smack-a-jack op 11-11-2011 12:08:33 ]Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
veel teveel gehad dan?
btw
hopen dat hij lukt..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Hmm, neem dan liever de betere variantquote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)=20111109&r=90000245
Maar technisch gezien is die 1800 lumenlamp ook goed?quote:Op vrijdag 11 november 2011 05:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Trouwens,, die staat met korting nu op http://e.dealextreme.com/albums/dx-coupons-1111/
Als je op 'more options' klikt, kom je verder hier uit: http://s.dealextreme.com/(...)aign=dx-coupons-1111 (meer bikelightsets).
Speciale korting alleen vandaag geldig op DX, want 11-11-11.
Iemand die trouwen gaat vandaag trouwens?If so, congrats!
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..![]()
![]()
Is dit niks?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:32 schreef marco_sire het volgende:
Iemand een idee?
http://www.action.nl/products/view/id/5359/-p/favoritelistid/1![]()
Komt dat door de camera dat de witte muur ineens paars uitslaat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..![]()
![]()
ziet er zo vanaf afstand best nice uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..? hoe is verder het schilderij zelf vandicht bij?
veel troep in de verf of ?![]()
Nice, ik had iets meer ruimte tussen de schilderijen gehoudenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef revpolen het volgende:
veel teveel gehad dan?
btw
[ afbeelding ]
hopen dat hij lukt..
Hier ook weer een hele stapel pakketjes binnen! O.a. de helicopter van FocalPrice en de Air Swimmer![]()
Fotos volgen!![]()
Ik vind het nu wel een beetje verdacht worden/zorgen te maken dat m'n 18650 van eBay nog steeds niet binnen is (25 oktober besteld, volgende dag in mail (niet op eBay-status) dat het verzonden was). Zo lang heeft eBay nog nooit geduurd bij mij...![]()
Duurt gewoon wat langer, wacht volgende week gewoon nog even afquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje verdacht worden/zorgen te maken dat m'n 18650 van eBay nog steeds niet binnen is (25 oktober besteld, volgende dag in mail (niet op eBay-status) dat het verzonden was). Zo lang heeft eBay nog nooit geduurd bij mij...![]()
Tja, ik ben gewend om alles binnen 2 weken van eBay te krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Duurt gewoon wat langer, wacht volgende week gewoon nog even af![]()
Oh en Word Clock Arduino ding made easy: eBay horloge.
Voorkant eraf, elke 'led' (cijfer, ster e.d.) via draad aansluiten op input van Arduino, vervolgens outputs aansluiten op LEDs van cijfers van de klok zelf. Eenvoudiger kan niet.
(Programmering wordt heel makkelijk zo; input aan, is andere input ook aan. Simpel)![]()
Ah, ik vroeg al af of het aan mij lag of het dat het echt zo hoorde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nice, ik had iets meer ruimte tussen de schilderijen gehoudenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje verdacht worden/zorgen te maken dat m'n 18650 van eBay nog steeds niet binnen is (25 oktober besteld, volgende dag in mail (niet op eBay-status) dat het verzonden was). Zo lang heeft eBay nog nooit geduurd bij mij...Dit verwacht je niet van me, maar:
Ik heb heus weleens op Ebay langer moeten wachten dan 2 weken, dan een maand zelfs, er komen zelfs dingen geheel niet aan. Het is en blijft Chinashopping. Via eigen webshop hoeven ze alleen verantwoording af te leggen tegenover Paypal. Bij Ebay is daar ook nog eens de Ebaydruk. Zeker een maand voor december, als iedereen die nog nooit gehoord heeft van een BIC, DX, Focal, PW, BIC, enz, etc, gaat shoppen op Ebay.
Vandaag kwam de postbode hier alleen met m'n Amazon.de-muts, wel hip. Ondertussen verwacht ik nog altijd op items van Ebay, Aliexpress, Everbuyin' en Focalprice. Mja, mij zul je eigenlijk nooit wantrouwig of ongeduldig zien doen. Ik zie wel wanneer het komt, is het er na een maand nog niet toch eens achteraan. Komt in ieder geval altijd wel weer goed.
Mijn rubberen kut RMA is binnen![]()
Deze keer in een mooi doosje, glijmiddel, condooms en het apparaat zit in een plastic zak.
De vorige was gewoon zonder zak of doos geleverd, zeker een testexemplaarDe nieuwe stinkt nog steeds zo erg naar chemisch ruft rubber
![]()
Was wel spannend voor 11 euro, nu even kijken of ik een refund kan lostrekken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:58 schreef sjittiewok het volgende:
Hmmmm, ik kan de laatste tijd niet inloggen op paypal, krijg steeds de volgende melding:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee waarom het mis gaat en hoe dit op te lossen?![]()
Ga je dingen kopen en vervolgens je geld terugvragenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:54 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn rubberen kut RMA is binnen![]()
Deze keer in een mooi doosje, glijmiddel, condooms en het apparaat zit in een plastic zak.
De vorige was gewoon zonder zak of doos geleverd, zeker een testexemplaarDe nieuwe stinkt nog steeds zo erg naar chemisch ruft rubber
![]()
Was wel spannend voor 11 euro, nu even kijken of ik een refund kan lostrekken? Gierige Hollander.
![]()
Als het een waardeloos product is vraag ik altijd een refund. Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ga je dingen kopen en vervolgens je geld terugvragen? Gierige Hollander.
![]()
![]()
wat voor functies heb je hier http://www.buyincoins.com(...)2-product-10082.html nou meer mee dan met de gewone uitvoering van 4/5 dollarBAM dit is 3KB![]()
Wie koopt er dan ook een schuimrubberen kut of mond (en al helemaal uit China)?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als het een waardeloos product is vraag ik altijd een refund. Waarom niet?
[ afbeelding ]
Lijkt me niet zo moeilijk? Staat er toch gewoon... (op de remote zelf, hè)quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:17 schreef Loll het volgende:
wat voor functies heb je hier http://www.buyincoins.com(...)2-product-10082.html nou meer mee dan met de gewone uitvoering van 4/5 dollar
http://www.tinydeal.com/l(...)n-61704-p-46508.html
Ziet eruit als een mooi horloge.![]()
Curren is volgende de berichten hier toch best een goed merk?![]()
ja ha ha ik weet toch niet wat dat betekent??quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een schuimrubberen kut of mond (en al helemaal uit China)?![]()
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk? Staat er toch gewoon...jump 3 jump7 diy5??? ik kan er geen touw aan vast knopen
BAM dit is 3KB![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als het een waardeloos product is vraag ik altijd een refund. Waarom niet?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Lekker oplichten
´Jump´ zal wel het aantal kleuren verspringen zijn. Dus Jump X zal wel een bepaalde kleur verspringen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef Loll het volgende:
[..]
ja ha ha ik weet toch niet wat dat betekent??jump 3 jump7 diy5??? ik kan er geen touw aan vast knopen
DIY lijkt me een soort profiel wat je zelf in kan stellen (Do it yourself)![]()
Site is down.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef Miniem het volgende:
http://www.tinydeal.com/l(...)n-61704-p-46508.html
Ziet eruit als een mooi horloge.![]()
Curren is volgende de berichten hier toch best een goed merk?Maar ja, zeer te spreken over die van mij, voor dat geld.
Zijn verschillende 'programma's', met verschillende patronen/ritmes. Waarschijnlijk kun je die nog zelf programmeren ook met 'DIY (do it yourself) programmas'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef Loll het volgende:
[..]
ja ha ha ik weet toch niet wat dat betekent??jump 3 jump7 diy5??? ik kan er geen touw aan vast knopen
Nope, maar goeie vraag. Normaal krijg je dan een updateberichtje met dat het gewicht van je pakje bekend is of iets en ze hadden gezegd dat het deze week, de tweede week van november zou worden, dus, ik zal ff navragen, of kun je zelf even doen ook natuurlijk. Ik ben verder geen spokesperson van ze.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:23 schreef Koen. het volgende:
[..]
Weet jij al wanneer de HM3's worden verzonden?
Welke heb je?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Site is down.Maar ja, zeer te spreken over die van mij, voor dat geld.
Vraag me af of die binnenste klokjes het doen en niet alleen voor de sier er zijn.
En site doet het gewoon hoor.![]()
![]()
Misschien omdat 'ie in je cache zit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke heb je?
Vraag me af of die binnenste klokjes het doen en niet alleen voor de sier er zijn.
En site doet het gewoon hoor.
Deze zijn het met mij eens:
› http://www.watchmouse.com/nl/checkit.php
› http://www.downornot.com
Maar em. Ik heb de Curren 8056 (Black).
Voor horloges <$20 geldt eigenlijk altijd dat de subdials ter decoratie zijn, hier dus ook.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar jij was toch Raz? Haha. Werken ze op zaterdag in China?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope, maar goeie vraag. Normaal krijg je dan een updateberichtje met dat het gewicht van je pakje bekend is of iets en ze hadden gezegd dat het deze week, de tweede week van november zou worden, dus, ik zal ff navragen, of kun je zelf even doen ook natuurlijk. Ik ben verder geen spokesperson van ze.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: