SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik had blijkbaar lapo.... naja
mijn pakketje is de 28e (september) verzonden, nu precies 4 weken later nog niks....(DealExtreme) maar normaal zijn ze sneller?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dealextreme meestal binnen 3 weken bij mij.[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
ja hier ook, deze duurt erg lang...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef mergbot het volgende:
Dealextreme meestal binnen 3 weken bij mij.
mn pakketje zit toch niet op dat schip bij nieuw-zeeland he?
Ik heb net me 2e pakketje van de dag gehad
Had een offer, 2 mp3 spelers voor de prijs van 1, alleen de kleur zou random zijn.
Van alle 8 kleuren, krijg ik 2 rozeEen zilvere die ik eerder had besteld deed het niet. Dus nu heb ik nog niks.
Roze worden wel mooie kadootjes voor eind van het jaar![]()
Pakketdienst rijdt hier zojuist weer voorbij, zonder bij mij iets af te leveren. Ik heb afkickverschijnselen
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
ff vraagje in de op staan bij de spoiler over douane 2 imageshack url, maar die doen het volgens mij niet
correctie, de eerste doet het niet“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Wel logisch toch: bij randomly assorted krijg je altijd de zooi die niemand wil hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:46 schreef Racer88 het volgende:
Ik heb net me 2e pakketje van de dag gehad
Had een offer, 2 mp3 spelers voor de prijs van 1, alleen de kleur zou random zijn.
Van alle 8 kleuren, krijg ik 2 rozeEen zilvere die ik eerder had besteld deed het niet. Dus nu heb ik nog niks.
Roze worden wel mooie kadootjes voor eind van het jaar
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Hieperdepiep hoera! Mijn feestneus/bril/snor van Dino is er
inclusief drie kaartjes van Thanksgiving, Christmas en nog een blanko en ook nog leuke kraaltjes die opzwellen in het water![]()
En gister was mijn BMW sleutelhanger er dan eindelijk op nalevering van DXDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Zijn die onderste 4 het beste? Wil namelijk voor oud en nieuw ook 2 hebben, maar weet niet welkequote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die is niks, zit zo'n klepje op.
De torch dingen zijn goed, kan je er ook 1 opsturen heb er toch 4 liggen![]()
Een klein gedeelte...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ben er weer![]()
Mijn vader is nu ook verslaafd aan DX![]()
![]()
Toch niet de fleshlights he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ben er weer![]()
Mijn vader is nu ook verslaafd aan DX![]()
Die mag hij lekker zelf bestellenquote:
Hij wil een spionage afluister ding en een helicoptertje.
En een laserlampje
Twiddel![]()
Ik denk dat ie je moeder niet vertrouwt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die mag hij lekker zelf bestellen
En een laserlampje![]()
Vraag me toch af of dat comfortabel zit, als je begrijpt wat ik bedoel; qua kwaliteit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Miniem het volgende:
Leuke setjes weer bij BIC.
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
En nee, niet of het mij comfortabel zit.
Hebben jullie een 'leuke' buurvrouw/meid?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die mag hij lekker zelf bestellen
En een laserlampje![]()
![]()
Nee, die morele bergtrol vind hij echt niet leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vraag me toch af of dat comfortabel zit, als je begrijpt wat ik bedoel; qua kwaliteit.
[..]
Hebben jullie een 'leuke' buurvrouw?
En mijn moeder gaat echt niet vreemd, dat kan niet
Twiddel![]()
Ik zou 't niet voor mijn vriendin kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vraag me toch af of dat comfortabel zit, als je begrijpt wat ik bedoel; qua kwaliteit.
[..]
Hebben jullie een 'leuke' buurvrouw/meid?![]()
Of ga naar de Primark, verkopen ze het ook, voor minder geld.![]()
Ah, hoe is het in Noorwegen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, die morele bergtrol vind hij echt niet leuk
En mijn moeder gaat echt niet vreemd, dat kan niet
Ja, ik hou op, ik wordt geen Skippy_ball 2.0.
't is ook niet dat ik het zou kopen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou 't niet voor mijn vriendin kopen.
Of ga naar de Primark, verkopen ze het ook, voor minder geld.![]()
het staat in de OP dus het zou wel goed zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef some1_eddy het volgende:
Is http://ahappydeal.com/ ook betrouwbaar?
Iemand hier ervaring mee?heb er verder niks van besteld
Ik heb bij ahappydeal een 1 cent deal die op paid blijft staan sinds sint juttemus, en een bericht sturen kreeg ik een reactie op, maar snapte niks van het chinglish dus lekker laten zitten.
Heb nu ook een bestelling lopen die volgens track and trace onderweg is momenteel. Dus afwachten
EDIT:
Dacht er net aan om een spycam in een cola blikje te bestellen maar toen ik begon met bestellen dacht ik hey. Dat gaat natuurlijk niet door de douane komen, ik neem aan dat OOK dat niet is toegestaan? Het is geen immitatie coca cola natuurlijk. Maar het design is wel hetzelfde. Dus maar niet doen???
[ Bericht 35% gewijzigd door Racer88 op 26-10-2011 17:41:22 ]![]()
Zet eens een foto of link? Denk dat je deze bedoeld?
Spycam in cola blikje
Geinig dingetje wel!Weet alleen niet hoeveel gedonder je hiervan krijgt,
Edit:
Kwam ook deze tegen trouwens: Spy cam Wat een verschil he, qua prijs..Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Boh, wat een dagje vandaag. Mijn aansteker, zippo lont, vuursteentjes, iPhone case, oplader voor samsung, kabel voor het mediacenter - tv, en horloge binnen.
Oplader van samung gekocht via BIC, in maarliefts 7(!) dagen binnen. Helaas zijn het wel de verkeerde.![]()
![]()
Mijn Ps3 controller die ik de 9de heb besteld bij BIC is helaas nog steeds niet binnen. Misschien heeft de douane hem eruit gehaald.![]()
![]()
Sorry, dit kon ook in 1 post.
Maar:Waar heb je die super grote vandaan? Leuk als cadeau.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die is niks, zit zo'n klepje op.
De torch dingen zijn goed, kan je er ook 1 opsturen heb er toch 4 liggen![]()
Een klein gedeelte...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
De rechtse naast de lucifer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:17 schreef Repeating het volgende:
Sorry, dit kon ook in 1 post.
Maar:
[..]
Waar heb je die super grote vandaan? Leuk als cadeau.
Die is van de Action, 60 cent ofzo.![]()
Jaaa die, echt een bazen ding. Maar idd, zal denk ik gedonder opleveren. Of iemand moet het tegendeel wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:57 schreef Skippy_ball het volgende:
Zet eens een foto of link? Denk dat je deze bedoeld?
Spycam in cola blikje
Geinig dingetje wel!Weet alleen niet hoeveel gedonder je hiervan krijgt,
Edit:
Kwam ook deze tegen trouwens: Spy cam Wat een verschil he, qua prijs..![]()
![]()
Geen idee of je hier gedonder mee krijgt.. En ze zijn te duur om die gok te wagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:31 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Jaaa die, echt een bazen ding. Maar idd, zal denk ik gedonder opleveren. Of iemand moet het tegendeel wetenAls tokko1 die drie posts van je zietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef Repeating het volgende:
Mijn Ps3 controller die ik de 9de heb besteld bij BIC is helaas nog steeds niet binnen. Misschien heeft de douane hem eruit gehaald.
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Bij PostNL zijn ze wel goed bezig!, waar het eerste pakketje net voor de middag kwam, kwam de volgende om 16.50Inhoud: Watches
SPOILER: DoosjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boekjes van Julius en een raar rood ding:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het doosje belooft al veel goeds:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Close-up van het briefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto van horloge:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Close up:SPOILER: Prijskaartje, blijkbaar daar gewoon in de winkel te koop:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat om het volgende horloge: Link Met make offer valt over de prijs te onderhandelen! (mijn prijs 32 dollar)
Ook in het wit (andere seller!): link
[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2011 19:39:56 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef RobertNL het volgende:
Bij PostNL zijn ze wel goed bezig!, waar het eerste pakketje net voor de middag kwam, kwam de volgende om 16.50
Foto's maak/upload ik stuk voor stukIk had hetzelfde, ook voor de middag en om 4 uur nog een keerSPOILER: DoosjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handgeschreven briefje erbij!Ze wil je
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Hier ook. Geen uitzondering...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:03 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, ook voor de middag en om 4 uur nog een keerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef RobertNL het volgende:
Bij PostNL zijn ze wel goed bezig!, waar het eerste pakketje net voor de middag kwam, kwam de volgende om 16.50
Foto's maak/upload ik stuk voor stuk
Inhoud: WatchesFoto van watch? De doos beloofd wat.SPOILER: DoosjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het gele briefje:
[ afbeelding ]![]()
![]()
1 moment, foto's komen weer niet goed aan op Picassa
Ze staan erbij
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vandaag m'n wifi usb stick binnen gekregen van BIC, 19e verzonden en vandaag binnen gekregen.
Best wel snel dus.
![]()
Zojuist mijn vriendelijke pakketbezorger weer aan de deur. Eerst bellen, en vervolgens meteen 3 keer op de deur kloppen.![]()
Alsof ik niet binnen 3 seconden de deur open zou doen.![]()
http://imageshack.us/photo/my-images/36/foto1hif.jpg/ (copy/paste deze link)![]()
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:25 schreef witbiertje het volgende:
Zojuist mijn vriendelijke pakketbezorger weer aan de deur. Eerst bellen, en vervolgens meteen 3 keer op de deur kloppen.![]()
[ http://imageshack.us/photo/my-images/36/foto1hif.jpg/ (copy/paste deze link) ]![]()
knock knock: Penny, knock knock: Penny, knock knock: Penny.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:25 schreef witbiertje het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/36/foto1hif.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Wie weet wat dit is (zat bij het horloge in het pakketje):
Ja, zo gaat de reeksch natuurlijk wel snel.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:
Volgens mij FP, maar kan daar nu niet in de orderlist kijken, omdat die nieuwe site van ze gaar is.
http://www.focalprice.com(...)sh_Doll_Toy_Red.html![]()
Heb ze op de wiki even aangepastquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:10 schreef RanTheMan het volgende:
ff vraagje in de op staan bij de spoiler over douane 2 imageshack url, maar die doen het volgens mij niet
correctie, de eerste doet het niet
Deze zijn het:
Wie heeft deze website eigenlijk in beheer?
Edit: En ook in de wiki de afbeelding van TaoBao werkend gemaakt
Edit2: Helpt dat eigenlijk wel? Aanpassingen maken in de Wiki ? Want daar staat geloof ik een andere versie als de huidige versie..
[ Bericht 4% gewijzigd door Skippy_ball op 26-10-2011 19:43:11 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Sem Sturkenboom heeft deze site gemaakt. Heel handig die recommender links er in aan de linker kantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:35 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Heb ze op de wiki even aangepast
Deze zijn het: [ afbeelding ]
Wie heeft deze website eigenlijk in beheer?
Edit: En ook in de wiki de afbeelding van TaoBao werkend gemaakt
Edit2: Helpt dat eigenlijk wel? Aanpassingen maken in de Wiki ? Want daar staat geloof ik een andere versie als de huidige versie..Maar geen idee wat zijn FOK naam is...
Ah Sem. en dat is ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Sem Sturkenboom heeft deze site gemaakt
Nee heeft die nog niet gepost. Enkel van in de plastic.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:52 schreef witbiertje het volgende:
Iemand al foto's van binnengekregen schilderijen van RanTheMan aan de muur gezien?
Had hier even gekeken hoe dat hier leekMaar moeders wilde het niet hebben..
Zijn geen vrouwen op mijn zolderkamertjequote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Zijn geen vrouwen op mijn zolderkamertje![]()
![]()
![]()
Ik wil het niet weten![]()
![]()
Ik heb wel dat stukje over de helium gelezen, maar heeft iemand al zo'n airswimmer besteld (en binnen)?
Nog mee kunnen krijgen voor een leuke prijs?![]()
airswimmers!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:10 schreef i124Q het volgende:
Ik heb wel dat stukje over de helium gelezen, maar heeft iemand al zo'n airswimmer besteld (en binnen)?
Nog mee kunnen krijgen voor een leuke prijs?
Moet nog even kijken naar Helium. Nog niet binnen aan. Voel er weinig voor in de feestwinkel zoiets te vullen en dan naar huis te gaan. Meer iets voor feestjes ofzo![]()
ik wil de mensen die zo'n butane torch bestellen toch even waarschuwen.
Ik had er een van BIC die ik af en toe gebruikte om krimpkousjes op te warmen.
Hij lag altijd in de lade van m'n werkbank in de garage. Laatste keer dat ik hem wilde gebruiken voelde ik dat de aansteker wat fris aanvoelde. Goed dat ik hem toen niet heb gebruikt!
Toen ik wat dichterbij keek zag ik dat het plastic allemaal barstjes vertoonde waarvan er dus een was beginnen lekken. Het gas dat daar ontsnapte voelde dus koud aan de vingers.jaja, en azo...![]()
Daar heb je behoorlijk geluk gehad ja! Anders was het wel poef gegaan. En onderschat de kracht van zo'n klein beetje gas niet!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef thecuriousone het volgende:
Hij lag altijd in de lade van m'n werkbank in de garage. Laatste keer dat ik hem wilde gebruiken voelde ik dat de aansteker wat fris aanvoelde. Goed dat ik hem toen niet heb gebruikt!
Toen ik wat dichterbij keek zag ik dat het plastic allemaal barstjes vertoonde waarvan er dus een was beginnen lekken. Het gas dat daar ontsnapte voelde dus koud aan de vingers.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Een chinees gelukshangertje (luck charm)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
knock knock: Penny, knock knock: Penny, knock knock: Penny.
Wie weet wat dit is (zat bij het horloge in het pakketje):
[ afbeelding ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Nu snap ik waarom ze die meesturenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een chinees gelukshangertje (luck charm)Dan is de kans dat het pakketje (heel) aankomt natuurlijk 3x zo groot
Door de combinatie van Ebay messages bij verzenden + werkende tracking + briefje in de doos, is dit zover de beste Ebay ervaring tot nu toe!
[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2011 20:39:47 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die word meegestuurd onder het motto van;quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ze die meesturenDan is de kans dat het pakketje (heel) aankomt natuurlijk 3x zo groot
Door de combinatie van Ebay messages bij verzenden + werkende tracking + briefje in de doos, is dit zover de beste Ebay ervaring tot nu toe!
'Hopen dat die gekke Nederlander mij nu een aardig persoon vind doordat ik er wat extra bij doe, en hopen dat die gene daardoor niet gaat klagen mocht er wat mis zijn met het horloge'
welke wifi stick ? en doet die t nog een beetje goed ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:15 schreef Martijn93 het volgende:
Vandaag m'n wifi usb stick binnen gekregen van BIC, 19e verzonden en vandaag binnen gekregen.
Best wel snel dus.
![]()
Die van mij is vandaag binnengekomen, maar het pakketje ligt bij mn oudersquote:Als ik van het weekend thuis kom komt er uiteraard een uitgebreide review
![]()
![]()
Heb je al He ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef Tjado het volgende:
[..]
Die van mij is vandaag binnengekomen, maar het pakketje ligt bij mn oudersAls ik van het weekend thuis kom komt er uiteraard een uitgebreide review
MET filmpje?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef Tjado het volgende:
[..]
Die van mij is vandaag binnengekomen, maar het pakketje ligt bij mn oudersAls ik van het weekend thuis kom komt er uiteraard een uitgebreide review
Nee nog geenmaar ik ga op jacht
vind het ook zo'n gedoe om een 80-liter fles te kopen
waar wonen jullie ongeveer? Misschien kunnen we delen?
En zodra hij airborne is zal ik er zeker een filmpje van makenmisschien is tegen die tijd mn helicopter ook binnen, wordt het zo'n Shark VS Helicopter film :p
![]()
wss 1 keer perongeluk met je heli er tegen aan vliegen en lek xDquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef Tjado het volgende:
Nee nog geen [ afbeelding ] maar ik ga op jachtvind het ook zo'n gedoe om een 80-liter fles te kopen
waar wonen jullie ongeveer? Misschien kunnen we delen?
En zodra hij airborne is zal ik er zeker een filmpje van makenmisschien is tegen die tijd mn helicopter ook binnen, wordt het zo'n Shark VS Helicopter film :p
Chinese ducttape!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wss 1 keer perongeluk met je heli er tegen aan vliegen en lek xD![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
![]()
Pakjesboot 12, operatiekamer 14 whaa
Edit: Whooops, verkeerde topic
[ Bericht 66% gewijzigd door Skippy_ball op 27-10-2011 17:05:25 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Mijn vader was dolenthausiast en wilde meteen een helicopter van 50 euro bestellen.
Na veel gekloot en het niet lukken via de creditcard heb ik 'm over kunnen halen een paypal account aan te maken.
Mijn moeder vertrouwd het voor geen meter maar ja, dat was ook degene die zei dat mijn pakketje nooooit zou aankomen...
Whehehe![]()
Twiddel![]()
Ja ouders hebben idd nog maar weinig vertrouwen.
Vooral het: Het komt toch niet aan.
En als het dan wel aankomt, 'dan hebbie geluk' miss komt het volgende keer wel niet aan![]()
![]()
en vervolgens de hele dag praten als robin van Bassie en Adriaan met al die helium die je in ademtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
![]()
Die heeft vast Radar een keer gekeken, toen hoorde ik ook van een bekende ''Op radar was dat...''quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:26 schreef summer2bird het volgende:
Mijn vader was dolenthausiast en wilde meteen een helicopter van 50 euro bestellen.
Na veel gekloot en het niet lukken via de creditcard heb ik 'm over kunnen halen een paypal account aan te maken.
Mijn moeder vertrouwd het voor geen meter maar ja, dat was ook degene die zei dat mijn pakketje nooooit zou aankomen...
Whehehe![]()
Als je met je wachtwoord gaat strooien, ja dan vraag je er natuurlijk ook om -.-''MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ga denk ik weer een xenon setje voor de auto bestellen.
Heb er ooit 1 gekocht ik nederland voor de motor, en die heeft het een jaar uit gehouden en toen heb ik de motor verkocht samen met het setje erbij. Heb toen nog 50 euro betaaldDezelfde staatn dus gewoon in chinashops voor 20 euro, hoe bedoel je handel.
Maar iig iemand ervaring met setjes voor in de auto? Ik denk zelf dat het setje in de motor meer te verduren had dan een setje in de auto zal hebben. Maar goed anyone??![]()
Ik heb er ervaring mee: Goede ervaring.
En mocht het toch niet zijn wat je dacht dat het was, haal je hem er weer uit en zet je hem op Marktplaats.![]()
0;01USD deal bij **********, netjes via mail aankondiging gehad.
Niet echt iets nodig, ach, weer voor bij de hoop oortjes.
[url]http://www.**********.com/product37531.html[/url]![]()
Ja, ik verwacht niks meer dan xenon licht, gaat meer erom, of het in de auto sneller kapot gaat. Maar zit net te denken dat het in de motor meer klappen en trillingen te verduren heeft gehad dan in de auto. En verder veel meer kans heeft gehad om nat te worden, dus ga t maar bestellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:42 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb er ervaring mee: Goede ervaring.
En mocht het toch niet zijn wat je dacht dat het was, haal je hem er weer uit en zet je hem op Marktplaats.
Bestel gelijk een setje bij voor de motor, is ook niet gek duur![]()
![]()
Paypal koers: 1 EUR = 1,34047 USD
Neteller koers: 1 EUR = 1.38XX USD (+1.30 vaste fee)
Op een bedrag van 50 dollar is creditcard dus al goedkoper, dat is over een china-shop jaar veel geld
Neem 4300 of 5000k, dat is mooi wit en niet sjonnie-blauw.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:48 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht niks meer dan xenon licht, gaat meer erom, of het in de auto sneller kapot gaat. Maar zit net te denken dat het in de motor meer klappen en trillingen te verduren heeft gehad dan in de auto. En verder veel meer kans heeft gehad om nat te worden, dus ga t maar bestellen.
Bestel gelijk een setje bij voor de motor, is ook niet gek duur![]()
Dat wordt waarschijnlijk een beetje erg geel:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Racer88 het volgende:
Ja voor de auto 4300
Voor op me motor wilde ik miss 3000 k dat valt miss wat meer op![]()
![]()
Ik heb 5000K in m'n auto gehad, toen (nu) weer halogeen, wat zie je ineens een stuk minder zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef Racer88 het volgende:
Owja, denk dat ik een fout kleurenschema heb gekeken dan. Meer in de tranv van 3500 dan![]()
![]()
Ja i know, had ik ook last van. Vooral op de motor zit die lamp er voor spek en bonen op. (Vergeleken met xenon)![]()
Nee. Blauw(ig) ook niet eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef Miniem het volgende:
Mag je die andere kleuren ook hebben als verlichting?
Groen en paars etc.![]()
Alleen wit dus? Nog tot een bepaalde sterkte ofzo?
En moet je daarvoor iets speciaal inbouwen of hoe gaat dat?![]()
Dit moet je inbouwen:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef Miniem het volgende:
Alleen wit dus? Nog tot een bepaalde sterkte ofzo?
En moet je daarvoor iets speciaal inbouwen of hoe gaat dat?![]()
![]()
stekkers die nu op je lampen zitten gaan op contactjes van het setje.
maakt de balanskastjes ergens vast, daar komen ook 2 stekkertjes weer uit die doe je op de lampen. Lampen weer in de koplamp
Oftewel plug and play.
Verder heb ik ook gezeik gehad en werd ik van de snelweg geplukt op een motorscooter omdat "de politie alleen blauw licht mocht voeren'. was 10.000k maar zat er al in bij aankoop. Gelijk eruit gesloopt toen![]()
![]()
Je moet alleen een gaatje boren in je afdekkap, om de kabels doorheen te voeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Racer88 het volgende:
stekkers die nu op je lampen zitten gaan op contactjes van het setje.
maakt de balanskastjes ergens vast, daar komen ook 2 stekkertjes weer uit die doe je op de lampen. Lampen weer in de koplamp
Oftewel plug and play.
Verder heb ik ook gezeik gehad en werd ik van de snelweg geplukt op een motorscooter omdat "de politie alleen blauw licht mocht voeren'. was 10.000k maar zat er al in bij aankoop. Gelijk eruit gesloopt toen
Precies, zulk gezeur kun je dus krijgen.
En 10.000K staat gewoon sjonnie.![]()
![]()
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met gaatje boren. Ik hoefde op motor niks te boren iig. Alle kabels liepen gewoon vrij gelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je moet alleen een gaatje boren in je afdekkap, om de kabels doorheen te voeren.
Precies, zulk gezeur kun je dus krijgen.
En 10.000K staat gewoon sjonnie.
Alles boven 6000 k is idd sjonnie. En dan ligt het nog aan t merk. sommige 6000k lijken weer op de 8000k van andere![]()
Mijn koplampen van de auto hebben een afdekkap:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met gaatje boren. Ik hoefde op motor niks te boren iig. Alle kabels liepen gewoon vrij gelijk.
Alles boven 6000 k is idd sjonnie. En dan ligt het nog aan t merk. sommige 6000k lijken weer op de 8000k van andere
Dus daar moet je een gat in boren, om de kabels van de lamp naar de transformator te sturen.![]()
![]()
euaww zoo
Nee de huidige kabels lopen nu ook al buiten die kap naar binnen, dus de nieuwe kabels lopen gewoon hetzelfde als de originele dan zegmaar. Maar snap wat je bedoelt
![]()
"Vanaf 1 januari 2006 wordt de wetgeving voor auto's met achteraf ingebouwde xenon verlichting sets verscherpt! Auto's waar het achteraf ingebouwd wordt, dat wil dus zeggen alle auto's waarbij het niet vanuit de fabriek al aanwezig is, moeten zijn voorzien van kop lamp wiswasinstallatie en in hoogte verstelbare kop lampen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef Miniem het volgende:
Maar conversiekits zijn toch niet toegestaan?
Auto's voor 2006 waarbij al xenonverlichting is aangebracht, of alsnog wordt aangebracht, zijn nog vrij van deze wetswijziging. Voertuigen met een kenteken voor 2006, vallen dus niet onder de nieuwe regels! "![]()
http://www.tradetang.com/(...)/130900-2250703.html
besteld
voor in me nieuwe huis in de slaapkamer![]()
ff kijken of het een beetje blijft plakken...Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
http://www.focalprice.com(...)ck.html?Currency=EUR
Besteld gezien blauweplekkenzalf veel duurder is...![]()
![]()
Die is wel tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:55 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/130900-2250703.html
besteld
voor in me nieuwe huis in de slaapkamer![]()
ff kijken of het een beetje blijft plakken...
www.houseable.com Heeft ook veel van zulke dingen.![]()
Welke had jij besteld?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef thecuriousone het volgende:
Toen ik wat dichterbij keek zag ik dat het plastic allemaal barstjes vertoonde waarvan er dus een was beginnen lekken. Het gas dat daar ontsnapte voelde dus koud aan de vingers.![]()
Nieteens in-earquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef jonasr het volgende:
0;01USD deal bij **********, netjes via mail aankondiging gehad.
Niet echt iets nodig, ach, weer voor bij de hoop oortjes.
[url]http://www.**********.com/product37531.html[/url]wil wel waar voor mn 1ct
![]()
Damn, ben je ook eens een dag weinig op FOKZijn die 3492 topics de moeite om terug te lezen?
De centdeal van ooitkopen had ik al gekocht vanmiddagDe groepsdeal vannacht.
![]()
Dit topic gaat de laatste tijd wel heel erg (te) snel. In een halve dag een halve topic verderquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Damn, ben je ook eens een dag weinig op FOKZijn die 3492 topics de moeite om terug te lezen?
...
![]()
Thanks for the tip, staan wel leuke dingen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die is wel tof.
www.houseable.com Heeft ook veel van zulke dingen.![]()
Heb je n shop of ebay link van die set?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dit moet je inbouwen:
[ afbeelding ]![]()
Ebay kleding ding, ook maar eens Chinese kleding proberen, wat moet het worden (boven een zwarte Pea Coat):
Poll: Welke kleur?
• No.1 Black
• No.4 Brown
• No.7 Grey
• No.19 Charcoal
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ken dat merk ergens van op dit shirt, zou dat kunnen?
http://www.dealextreme.co(...)e-l-168-176cm-102215Wat een kuttopic :')![]()
Nr 16quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:43 schreef Iemand91 het volgende:
Ebay kleding ding, ook maar eens Chinese kleding proberen, wat moet het worden (boven een zwarte Pea Coat):
Poll: Welke kleur?
• No.1 Black
• No.4 Brown
• No.7 Grey
• No.19 Charcoal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Wat is je haarkleur? Zou een beetje een andere (donkerdere) tint nemen. Bruin of zwart als je een warme haarkleur hebt, grijs bij een koude![]()
![]()
Dit is het Chinese webshop forum; dé plek voor Hollanders!quote:
Donkerblond denk ik, en de vreemde eigenschap dat het met de jaren steeds donkerder wordt, tevens donkerder als ik het langer laat groeien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nr 16![]()
Wat is je haarkleur? Zou een beetje een andere (donkerdere) tint nemen. Bruin of zwart als je een warme haarkleur hebt, grijs bij een koudeVaag haar...
![]()
Dit was gewoon een plaatje van Google.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Heb je n shop of ebay link van die set?![]()
![]()
Das helemaal niet zo'n vreemde eigenschap, ik was vroegâh zo helblond als het maar zijn kan, daar is nog maar weinig van te zien ook hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit is het Chinese webshop forum; dé plek voor Hollanders!
[..]
Donkerblond denk ik, en de vreemde eigenschap dat het met de jaren steeds donkerder wordt, tevens donkerder als ik het langer laat groeien.Vaag haar...
Verder, die muts hè, ik kan me niet voorstellen dat ze die niet voor die prijs of goedkoper bij de action/wibra/zeeman hebben... Of laat je moeder die breien.![]()
Infantry-watch opgehaald (zul je net zien, was gisteren alles dicht vanwege 'Nationalfeiertag', dus sorry heb ook de zonnebril niet kunnen wegen, vandaag ook niet want ik had het ophaalpapiertje mee naar m'n werk en ging op de terugweg langs de post. Moet ik nog doen dus).
Eerst de doorbraak van Curren, toen de Sharkwatch en nu ben ik Infantry-fan!Mooi uurtje, bandje past perfect (een van de laatste gaatjes), is totaal niet luid (vind ik ook een plus, heb weleens anders meegemaakt) en vooral dat 'ie eigenlijk zo lichtgewicht is en haast niet merkt dat je 'em omhebt. Normaal bij het thuiskomen doe ik altijd m'n (metalen) horloge af eigenlijk omdat het dan 'vrijer' voelt. Oh ja, en datumfunctie erop!
(Hopelijk automagisch en niet dat ik elke dag zelf moet verzetten, we'll see).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tip voor de airswimmer fans... bestel er nu 1 en wacht niet op de groupdeal van ahappydeal.
Morgen bij de groupdeal: US $24.79
Vandaag: US $15.95
Zal wel een foutje zijn
Edit: http://www.ahappydeal.com/products/product_52555.htm
[ Bericht 20% gewijzigd door i124Q op 27-10-2011 09:56:54 ]![]()
Link? Kan niks vinden..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:51 schreef i124Q het volgende:
Tip voor de airswimmer fans... bestel er nu 1 en wacht niet op de groupdeal van ahappydeal.
Morgen bij de groupdeal: US $24.79
Vandaag: US $15.95
Zal wel een foutje zijn![]()
Gewoon erop klikken jonge... http://www.ahappydeal.com/products/product_52555.htm
Mij staat die Nemo-wannabe ook niet aan, als ik er een zou kopen, dan toch zeker de haai
- Oh, die ook...http://www.ahappydeal.com/products/product_52554.htm -
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Lekker dan. Ok, ik zit met een collega nu in het stadium dat we er 2 willen bestellen.
Kan iemand dat linkje naar goedkoop He nog eens plaatsen?![]()
![]()
Geen dankquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef witbiertje het volgende:
Lekker dan. Ok, ik zit met een collega nu in het stadium dat we er 2 willen bestellen.
Kan iemand dat linkje naar goedkoop He nog eens plaatsen?![]()
![]()
http://www.retailmenot.com/view/ahappydeal.com met korting...
Maare... daar is het addertje alweer... geen free shipping.
Dus kun je hem voor dezelfde prijs zo'n beetje bij Lightake ofzo halen.
Die verrotte airswimmer haaiZo verleidelijk om te kopen maar dat gedoe met gas en vervolgens zo'n joekel van een ding in de hoek hebben liggen
![]()
![]()
Gewoon een paar keer in dat tuutje hijgen joh.
Maar zoals ik dus zei, zo aantrekkelijk is het dus helemaal niet vanwege de verzendkosten die erbij komen (misschien niet als je meerdere koopt?), die 'stuntverkoop' en het 'zeker een foutje, die lage prijs' is dus helemaal niet spectaculair. Sterker nog, bij Lightake pak je 'em met coupon erover goedkoper mee.
En inderdaad, om er dan gas bij te doen en dat ding dan ergens ruimte vreet.
De helikoptertjes liggen hier op kantoor ter vergaan, we moeten wat nieuws. Een airswimmer is dan natuurlijk machtig!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:21 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon een paar keer in dat tuutje hijgen joh.
Maar zoals ik dus zei, zo aantrekkelijk is het dus helemaal niet vanwege de verzendkosten die erbij komen (misschien niet als je meerdere koopt?), die 'stuntverkoop' en het 'zeker een foutje, die lage prijs' is dus helemaal niet spectaculair. Sterker nog, bij Lightake pak je 'em met coupon erover goedkoper mee.
En inderdaad, om er dan gas bij te doen en dat ding dan ergens ruimte vreet.Kosten delen, en ruimte zat.
![]()
![]()
http://www.buyincoins.com(...)00-product-2576.html (ik kreeg de transparante met 'power' erop).quote:jaja, en azo...![]()
Ben je al door de USB-rocketlaunchers e.d. heen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
OMGquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef shiznuts het volgende:
Ben je al door de USB-rocketlaunchers e.d. heen?![]()
![]()
Dat was hip in 2008...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef shiznuts het volgende:
Ben je al door de USB-rocketlaunchers e.d. heen?![]()
![]()
Xenon voor de auto a 31,91 USD:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Heb je n shop of ebay link van die set?
http://www.dhgate.com/hid(...)132011c036402bb.html
Xenon voor de motor a 29 dollar:
http://www.dhgate.com/bes(...)131f5ee6d13059a.html
Ik heb t nergens goedkoper kunnen vinden, denk dat alle setjes ongeveer tzelfde zijn, dus ja gewoon goeikoopste zoeke![]()
Kun jij die robot owl vinden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef shiznuts het volgende:
Ben je al door de USB-rocketlaunchers e.d. heen?
Kan hem niet vinden op chinaprices![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun jij die robot owl vinden?
Kan hem niet vinden op chinapricesDie wilde ik ook al toen ik 'em zag.
Vind ook alleen een geinige cardreader of 4GB USB-stick.
Ebay waarschijnlijk..The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Er staat toch echt dat hij uit Japan komt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]Die wilde ik ook al toen ik 'em zag.
Vind ook alleen een geinige cardreader of 4GB USB-stick.
Ebay waarschijnlijk..
Hij moet toch ergens te vinden zijn.
FF verder zoeken...![]()
Ja, Japan... en wat zijn de stores waar wij kopen altijd (tip: kijk naar de TT)?
http://www.ebay.com/sch/?(...)0-sd&_clu=2&_fcid=16
Iemand ooit dit gekocht?
Kon niet echt reviews vinden, behalve ergens iemand die zei dat ie ze mp3 speler niet goed geluid gaf en je dus een kleine amp moest gebruiken.
Lijkt mij dat het gewoon plug en play moet zijn toch?
http://www.buyincoins.com(...)od-product-7680.html![]()
![]()
Plug-n-play is een USB-concept eigenlijk. Met audio hoef je eigenlijk alleen maar de juiste mm-aansluiting te hebben en wanneer de bron dan geluid naar de port brengt, komt dat gewoon aan. Dus werken zal het gewoon.
Of het wat is, zou ik niet weten. Maar als je zoiets nodig hebt kun je het voor dat geld altijd proberen, toch?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja, ik bedoel idd dat het inpluggen en werken is dan. Maar nodig hebben is een groot woord. Maar dacht als iemand nou weet dat t klote is, of veel te zacht. Dan besteed ik me 5 dollars wel ergens anders aan uit![]()
Suntek heeft 'm ook, daar staan tweee revieuws onderquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:13 schreef Racer88 het volgende:
Iemand ooit dit gekocht?
Kon niet echt reviews vinden, behalve ergens iemand die zei dat ie ze mp3 speler niet goed geluid gaf en je dus een kleine amp moest gebruiken.
Lijkt mij dat het gewoon plug en play moet zijn toch?
http://www.buyincoins.com(...)od-product-7680.html
[ afbeelding ]
http://www.suntekstore.co(...)Motorcycle-Bike.html
Vaak handig om te kijken of een van de andere stores 'm ook heeft, zit bijna altijd wel een bij met revieuws....Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik had op alle sites gekeken behalve die van suntekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Suntek heeft 'm ook, daar staan tweee revieuws onder
http://www.suntekstore.co(...)Motorcycle-Bike.html
Vaak handig om te kijken of een van de andere stores 'm ook heeft, zit bijna altijd wel een bij met revieuws....thanks. Ik ga t maar bestellen dan
Miss zelfs bij suntek als er nog een coupon is. Dan wordt ie nog goeikoper![]()
Chinaprices gebruiken en gij zult de goedkoopste vinden! (en waar hij allemaal verkocht wordtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:24 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik had op alle sites gekeken behalve die van suntekthanks. Ik ga t maar bestellen dan
Miss zelfs bij suntek als er nog een coupon is. Dan wordt ie nog goeikopervoor de revieuw zoeken)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ja dat bedoel ik, had ik ook gedaan, maar had alleen niet geklikt op die suntekstorequote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Chinaprices gebruiken en gij zult de goedkoopste vinden! (en waar hij allemaal verkocht wordtvoor de revieuw zoeken)
bietje dom
![]()
Bedankt voor deze info zeg. Hadden we niet willen missen. Wauw, fantastisch!quote:
+1quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info zeg. Hadden we niet willen missen. Wauw, fantastisch!
Bij suntekstore is t trouwens wel de moeite waar om reviews te schrijven denk ik zo. Per product dat je daar besteld kan je 1,20 USD aan reviews verdienen. Dus 1 foto, 1 filmpje en 1 text. Denk dat je daar om de langere termijn wel aardig mee kan oplopen. Ze hebben alleeen geen 6% korting coupons oid. Maar goed heb al 2 producten besteld dus dat levert dan al 2,40 op. Dat is meer dan als ik 6% korting zou krijgen over die producten.
[ Bericht 27% gewijzigd door Racer88 op 27-10-2011 11:47:11 ]![]()
Ik wil die uil.![]()
20 dollar bij thinkgeek, maar de verzendkosten zullen wel hoog zijn.
Dat kan toch toch goedkoper?!![]()
![]()
Alleen in Amerika (Ebay) is 'ie te bieden voor iets van $15 (excl. iets van $2 verzendkosten binnen de VS).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:45 schreef Miniem het volgende:
Ik wil die uil.![]()
20 dollar bij thinkgeek, maar de verzendkosten zullen wel hoog zijn.
Dat kan toch toch goedkoper?!Maar dus niks direct in verbinding met Europa voor onder de $45. Laat dan maar.
*zucht* staat echt niet topics geleden vermeld hoor. Lees je even terug naar het begin van het gesprek een paar reacties geleden.quote:Suntekstores verzendkosten...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:32 schreef Racer88 het volgende:
[..]
+1
Bij suntekstore is t trouwens wel de moeite waar om reviews te schrijven denk ik zo. Per product dat je daar besteld kan je 1,20 USD aan reviews verdienen. Dus 1 foto, 1 filmpje en 1 text. Denk dat je daar om de langere termijn wel aardig mee kan oplopen. Ze hebben alleeen geen 6% korting coupons oid. Maar goed heb al 2 producten besteld dus dat levert dan al 2,40 op. Dat is meer dan als ik 6% korting zou krijgen over die producten.
Ik had het ook niet willen missenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info zeg. Hadden we niet willen missen. Wauw, fantastisch!![]()
![]()
Nee, anders had je het toch mooi mogen ophalen van het postkantoor of erger, wachten op de volgende ronde van de postbode en 'em dan weer missen...
Maar ff serieus.Kijk, ik zeg dat ik een pakketje binnen heb, dan zeg ik er meteen bij wat het is enzo en hoe het op het eerste oog allemaal bevalt.
Het is hier verder geen Twitter die je moet gebruiken voor elke lullige status van je. Het posten moet bij voorkeur wel enigszins informatief zijn en nut hebben.
Dit zat erin http://www.dealextreme.co(...)7-100cm-length-47599quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:05 schreef shiznuts het volgende:
Nee, anders had je het toch mooi mogen ophalen van het postkantoor of erger, wachten op de volgende ronde van de postbode en 'em dan weer missen...
Maar ff serieus.Kijk, ik zeg dat ik een pakketje binnen heb, dan zeg ik er meteen bij wat het is enzo en hoe het op het eerste oog allemaal bevalt.
Het is hier verder geen Twitter die je moet gebruiken voor elke lullige status van je. Het posten moet bij voorkeur wel enigszins informatief zijn en nut hebben.
![]()
![]()
Post dan gwn nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Dit zat erin http://www.dealextreme.co(...)7-100cm-length-47599![]()
![]()
Voor $1,44 meer heb ik laatst ook zo'n kabeltje besteld (Ebay), daar zat dan een EU-netstroomplug bij. OEM-product, omdat mijn HTC-lader van m'n Desire Z zo goed bevalt en ik ook andere apparatuur heb die baat hebben bij het USB-laden over microUSB.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Dit zat erin http://www.dealextreme.co(...)7-100cm-length-47599
De netstroomplug had ik nog, alleen me kabeltje was stuk dus vandaar alleen het kabeltjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor $1,44 meer heb ik laatst ook zo'n kabeltje besteld (Ebay), daar zat dan een EU-netstroomplug bij. OEM-product, omdat mijn HTC-lader van m'n Desire Z zo goed bevalt en ik ook andere apparatuur heb die baat hebben bij het USB-laden over microUSB.![]()
![]()
Iemand ervaringen met hoesjes/cases voor de iphone 4? Wat is de chinese kwaliteit, in vergelijking met NL shops? Levertijden? Krijg morgen nl. mijn 4s geleverd, en volgens mij is het uitwisselbaar.![]()
Uitwisselbaar?! Dr zijn gewoon al 10.000 hoesjes speciaal voor de 4S.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef Coelho het volgende:
Iemand ervaringen met hoesjes/cases voor de iphone 4? Wat is de chinese kwaliteit, in vergelijking met NL shops? Levertijden? Krijg morgen nl. mijn 4s geleverd, en volgens mij is het uitwisselbaar.
Voor een vriendin wel een keer lading hoesjes besteld voor 15 euro totaal.. sommige waren minder goed, sommige juist weer echt super kwaliteit.
Dus gewoon een paar bestellen die je wel leuk lijken, dan zit er altijd een bij die goed is.
http://chinaprices.us?q=iphone%204s%20caseCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
What, die dingen kosten echt niks! Ik dacht serieus 20 dollar kwijt te zijn per hoesjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uitwisselbaar?! Dr zijn gewoon al 10.000 hoesjes speciaal voor de 4S.
Voor een vriendin wel een keer lading hoesjes besteld voor 15 euro totaal.. sommige waren minder goed, sommige juist weer echt super kwaliteit.
Dus gewoon een paar bestellen die je wel leuk lijken, dan zit er altijd een bij die goed is.
http://chinaprices.us?q=iphone%204s%20case![]()
![]()
Suntek heeft geen verzendkosten, Sunsky-online wél.quote:
Die haal je vast door elkaar?Gewoon uitvinken in chinaprices.. heb je er nooit meer last van.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Oh, haal ik de boel weer door de war, ja?![]()
(Oh ja, heb nog zo'n freebie ooit van Suntekstore gekregen...)
't Was een korte nachtrust.
En nou ja, 'nooit'... Dan moet ik 'em dus elke keer uitvinken.Ah, welcome to the world called China Shopping.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:37 schreef Coelho het volgende:
[..]
What, die dingen kosten echt niks! Ik dacht serieus 20 dollar kwijt te zijn per hoesje
Om nog even terug te komen op de levertijden... zoals uit de OpeningsPost op te maken is duurt het vanuit China natuurlijk langer dan kopen in een winkel in Nederland. 24hr-5 werkdagen vaak voordat vanuit het voorraad (als het dat is) wordt verstuurd. En vanaf dat moment gewoonlijk zo'n twee a drie weken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Net $7 storecredit ontvangen bij DX omdat ze weer een fout product hebben gestuurd.
Ook even gaan klagen over mijn chemische rubberen kut, eens kijken wat ze gaan zeggen![]()
![]()
Ik heb vandag eindelijk mijn geld terug gekregen van TD.
Niks tegen TD, maar als je een RMA indient doen ze toch wel moeilijk![]()
![]()
Nope, niet goedkoper gezien. Plus ben lui.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:29 schreef shiznuts het volgende:
Das helemaal niet zo'n vreemde eigenschap, ik was vroegâh zo helblond als het maar zijn kan, daar is nog maar weinig van te zien ook hier.
Verder, die muts hè, ik kan me niet voorstellen dat ze die niet voor die prijs of goedkoper bij de action/wibra/zeeman hebben... Of laat je moeder die breien.![]()
![]()
![]()
http://www.voordeelmuis.n(...)5728&old_word=beanie
Zie: zeeman. Told u so.
Verder ook: http://www.chinaprices.us(...)-lady+-child+-ladies (lol @ pagina 2)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Aangezien het alweer bijna aan het einde van het jaar is is het weer tijd voor een nieuwe kalender.
Heeft toevallig iemand tips? (Ebay, Bol.com, Ako & marktplaats al gekeken.)
Toevallig geen chinese webshops die ze verkopen?![]()
![]()
Mwa, zit niet in de buurt, en wat zijn dat voor graftakken mutsen dingen bij die chinaprices zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:20 schreef shiznuts het volgende:
http://www.voordeelmuis.n(...)5728&old_word=beanie
Zie: zeeman. Told u so.
Verder ook: http://www.chinaprices.us(...)-lady+-child+-ladies (lol @ pagina 2)
En inderdaad, pagina 2:Wij kregen altijd een bamboe-achtig-ding van de Chinees hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Miniem het volgende:
Aangezien het alweer bijna aan het einde van het jaar is is het weer tijd voor een nieuwe kalender.
Toevallig geen chinese webshops die ze verkopen?
Dan ben ik ben dat ik bij de gelukkigen zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef shiznuts het volgende:
We zouden eigenlijk onze eigen Chinese Webshoptopickalender moeten maken. Gratis voor iedereen met meer dan 100 posts in deze reeks, want gesponsord door de Chinashops zelf. Die kunnen dan advertentieruimte op de kalender kopen!En ze kunnen ook datums en actieweken met korting en coupons inplannen op de kalender.
...
![]()
We zouden eigenlijk onze eigen Chinese Webshoptopickalender moeten maken. Gratis voor iedereen met meer dan 100 posts in deze reeks, want gesponsord door de Chinashops zelf. Die kunnen dan advertentieruimte op de kalender kopen!En ze kunnen ook datums en actieweken met korting en coupons inplannen op de kalender.
En alvast speciale coupons voorgedruktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef shiznuts het volgende:
![]()
![]()
kijk eens op artscow.com. Je bent een klein weekje te laat voor gratis spul:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:27 schreef Miniem het volgende:
Toevallig geen chinese webshops die ze verkopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaja, en azo...![]()
Waarschijnlijk is deze vraag al tig keer gesteld;
Ik ben op zoek naar goede Stereo oordopjes ter vervanging van mijn standaard iPod oordopjes (die zijn helaas kapot gegaan)
Iemand recent nog degelijke oordopjes besteld voor weinig geld? ;-)![]()
I repeat myself...:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...
O.a. de XKDUN CK-700 , maar ook kun je kijken voor Kanen en Songqu eventueel.
[..]
Verder natuurlijk voor wat meer geld absolute toppers de Brainwavz-series bij www.mp4nation.net , eventueel op eBay/Amazon ook wat leuke dingen te vinden. Vergeet ook niet: www.lendmeurears.com en www.xears.com (XT2 Pro). Goeie tips verder soms te krijgen van onze Spaanse vrienden (als ze niet down zijn
).
Zojuist binnen:
- Mijn fietslicht. (hier ga ik een review over maken omdat ik er ZEER tevreden over ben!)
- 2x Cree's (Wat moet hier in godsnaam voor batterij in?)
- Kwijldetector (leuk,)
Een Lithium 18650Moet ik dus dus ook nog gaan bestellen voor de Cree's
Fijn, de batterij is duurder dan de hele zaklamp....
Edit: Nee he, die batterijen zijn per stuk 9,95 (oplaadbaar) en nog even een oplader erbij van 16,95.. Had iemand hem ergens goedkoper gezien?
[ Bericht 20% gewijzigd door Skippy_ball op 27-10-2011 15:05:15 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ben dus even ¤36,35 kwijt om twee Cree Zaklampjes te voeden
Hoe krijg je dat voor elkaar? Welke zaklamp+batterijen heb je gekocht dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:20 schreef Skippy_ball het volgende:
Ben dus even 36,35 kwijt om twee Cree Zaklampjes te voeden![]()
Dit zaklampje (2x dan) En batterijen durf ik eigenlijk niet uit china te bestellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Welke zaklamp+batterijen heb je gekocht dan?
Bleek dus achteraf (heb ik met mijn domme kop overheen gekeken) dure 18650 batterijen in te moeten...Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Nu al? Ik wacht nog steeds op de mijne. Maar eens mailen dan.quote:
Edit: Ik wacht wel even tot na het weekend, dan is het iets meer dan een maand.![]()
Volgens mij heb ik zelfde dag als jou besteld inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nu al? Ik wacht nog steeds op de mijne. Maar eens mailen dan.
[ Bericht 1% gewijzigd door Skippy_ball op 27-10-2011 17:19:24 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Nee ik postte hem hier pas na een paar weken, de 17e. Ik had hem eigenlijk voor de 17e willen hebben (moeders' verjaardag), eind september besteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:28 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelfde dag als jou besteld inderdaad![]()
Ja ik ook de 17e..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee ik postte hem hier pas na een paar weken, de 17e.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Kreeg ik net een envalop in me handen gedrukt, dus ik denk wasdat nou. Ik verwacht helemaal niks.
Me 1 cent deal oordopjes van ahappydeal, verwachte ze eigenlijk nooit te krijgen.
Kost niks, maar dan heb je ook niks. Maar gewoon omdat het kan. Stop ze lekker in me jas voor als ik ze eens nodig heb en geen oordoppies bij heb![]()
![]()
DX UK verzend wel trouwens, ik heb deze Magicshine fietslamp op 21-10 besteld. en vandaar 27-10 binnen gekregenHad hem ook eigenlijk nog net verwacht.
Nog 6 pakketjes onderwegDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ik heb mn 18650 batterijen "gewoon" uit China, en die werken perfect.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:24 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dit zaklampje (2x dan) En batterijen durf ik eigenlijk niet uit china te bestellen.
Bleek dus achteraf (heb ik met mijn domme kop overheen gekeken) dure 18650 batterijen in te moeten...
Deze http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-236.html
Heb je nog wel een oplader nodig, maar die is ook maar een paar $.
Ik zie niet in waarom ze minder betrouwbaar zouden zijn dan de batterijen die je hier koopt. (En ws ook uit China komen.)![]()
Nja, heb ze maar besteld. Hopelijk zijn ze er morgen, anders overmorgen. Wil nu ook niet weer 4 week gaan wachten tot die batterijen er zijn. Heb al lang genoeg op de Cree's gewachtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:37 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik heb mn 18650 batterijen "gewoon" uit China, en die werken perfect.
Deze http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-236.html
Heb je nog wel een oplader nodig, maar die is ook maar een paar $.
Ik zie niet in waarom ze minder betrouwbaar zouden zijn dan de batterijen die je hier koopt. (En ws ook uit China komen.)
er zijn weken voorbij toen mijn pakje is geshipt, kan ik een klacht indienen ofzo?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:46 schreef bobbernaut het volgende:
er zijn weken voorbij toen mijn pakje is geshipt, kan ik een klacht indienen ofzo?![]()
![]()
ja ik bedoel of ik mijn geld terug kan krijgen ofzo?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
28 sep is mn pakje verzonden, nu 29 dagen later (4 weken) heb ik nog niks... kan ik mijn geld terug krijgen ofzo? want volgens mij komt die nooit meer aanquote:
1. wanneer heb je besteld
2. bij wie
3. wanneer is het verzonden
3. hoe heb je betaald
Haha dat is duidelijker. Als het eBay is kan je het beste daar een berichtje sturen, ze zijn altijd bang voor negatieve feedback dus dan krijg je wel een refund. Bij andere winkels kan je het beste nu een mailtje sturen, en als het voor de PayPal claim deadline (45 dagen volgensmij) nog niet is geregeld kan je daar een claim indienen.![]()
1.24 septemberquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:48 schreef Tjado het volgende:
1. wanneer heb je besteld
2. bij wie
3. wanneer is het verzonden
3. hoe heb je betaald
2.Dealextreme
3.28 september
3.paypal of creditcardOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Haha dat is duidelijker. Als het eBay is kan je het beste daar een berichtje sturen, ze zijn altijd bang voor negatieve feedback dus dan krijg je wel een refund. Bij andere winkels kan je het beste nu een mailtje sturen, en als het voor de PayPal claim deadline (45 dagen volgensmij) nog niet is geregeld kan je daar een claim indienen.![]()
ah oke dan stuur ik zo wel een mail..quote:
2 pakketjes half in de brievenbus. Paste er niet doorheen. Ga denk ik binnenkort maar gewoon een doos buitenzetten met een sticker 'brievenbus' erop.
1 usb hub, op aanraden van RobertNL
http://www.buyincoins.com(...)-06-product-186.html
4 usb ladertjes van 3 meter voor iphone. Kan ik nog wordfeuden in bed, terwijl de kabel lang genoeg is. En wat reserve voor collega's die ik hetzelfde probleem ga aanpraten.![]()
![]()
Welke site levert normaalgesproken 't snelste?
http://www.sunsky-online.(...)sSWtw0Dk6g2yFrURndWg
http://www.eforchina.com/(...)CiDgW3TF7jL3PnjwgTdg
http://www.dealextreme.co(...)alaxy-s2-black-82331
Susky is (incl. verzendkosten) de goedkoopste, dus waarom je die uit je zoekresultaten wil filteren zou ik niet weten![]()
Maar voor die ene dollar prijsverschil... Heb hem dan liever eerder in huis!
EDIT: Of is dit product toevallig ook nog op een andere site te koop? Heb alleen deze 3 sites kunnen vinden.![]()
Zojuist weer een pakketje binnen, van BuyInCoins
Besteld: 21 oktober 2011 om 21.39 (onze tijd)
Verzonden: 22 oktober om 07.57 (onze tijd)
En vanmorgen rond 11 uur al in de brievenbus!
Vijf en een halve dag onderweg is toch wel bijna het snelste pakketje ooit (Via HK of CN post)
De inhoud was minder spectaculair: USB 3.0 kabel
Goede hoesjes! DX is in ieder geval niet snel, weet niet hoe de andere zijn. Maar op mijn zelfde hoesje (maar dan andere telefoon) wacht ik al sinds 9- okt op...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef DarkNoize het volgende:
Welke site levert normaalgesproken 't snelste?
http://www.sunsky-online.(...)sSWtw0Dk6g2yFrURndWg
http://www.eforchina.com/(...)CiDgW3TF7jL3PnjwgTdg
http://www.dealextreme.co(...)alaxy-s2-black-82331
Susky is (incl. verzendkosten) de goedkoopste, dus waarom je die uit je zoekresultaten wil filteren zou ik niet weten![]()
Maar voor die ene dollar prijsverschil... Heb hem dan liever eerder in huis!
EDIT: Of is dit product toevallig ook nog op een andere site te koop? Heb alleen deze 3 sites kunnen vinden.
(Die hoesjes meuren trouwens wel de eerste week)
die CK-700 CKDUN earphones zijn hier ook onderwegeen paar witte en een paar zwarte, kon niet kiezen
Wil nogsteeds Brainwavz als er weer een actie komt though!![]()
Laten we hopen dat als de Beta's in stock zijn er weer een actie komtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:26 schreef Tjado het volgende:
die CK-700 CKDUN earphones zijn hier ook onderwegeen paar witte en een paar zwarte, kon niet kiezen
Wil nogsteeds Brainwavz als er weer een actie komt though!
Heb je zo'n hoesje al wel in je handen gehad dan? Omdat je weet dat ze goed zijn...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Goede hoesjes! DX is in ieder geval niet snel, weet niet hoe de andere zijn. Maar op mijn zelfde hoesje (maar dan andere telefoon) wacht ik al sinds 9- okt op...
(Die hoesjes meuren trouwens wel de eerste week)
Meuren naar leer? Of echt smerig?![]()
Bestel dan denk ik gewoon bij Sunsky, dat is de goedkoopste ($1,66 verzendkosten erbij).Bij mij is een paar zwarte al een weekje onderweg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:26 schreef Tjado het volgende:
Wil nogsteeds Brainwavz als er weer een actie komt though!
Beta's staan hier ook nog op 't verlanglijstje als ze in de actie zijn
Dit dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Laten we hopen dat als de Beta's in stock zijn er weer een actie komt![]()
![]()
Ik heb hetzelfde hoesje maar dan voor de Sony Ericsson X12, en heb hem ook al besteld voor de Galaxy S2. Beide meurden ze gewoon. Niet naar leer, maar naar de fabriek denk ik. Maar even een weekje in de broekzak bij de jonge heer en het is klaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:30 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Heb je zo'n hoesje al wel in je handen gehad dan? Omdat je weet dat ze goed zijn...
Meuren naar leer? Of echt smerig?![]()
Bestel dan denk ik gewoon bij Sunsky, dat is de goedkoopste ($1,66 verzendkosten erbij).
Bestel direct twee. Want het plastic is niet van erg geweldige kwaliteit. Maar voor dat geld een ideaal hoesje! Ook qua design, plekken van de gaatjes en handigheid.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Hmm, als ik er 2 bestel bij Sunsky gaan de verzendkosten ook weer omhoog![]()
Koop er dan maar gewoon 1, als die aan het verslijten is kan ik er altijd nog een bijbestellen.
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkNoize op 27-10-2011 17:02:57 ]![]()
Mensen, even een huishoudelijke mededeling... we moeten dit topic wel samen een beetje zelfreguleren. Probeer alles gewoon meteen te zeggen in één reactie en probeer je bijdrage goed informatief te houden. Af en toe een geintje en richting slowchat kan natuurlijk, maar de laatste tijd is het wel heel vaak van "bla" -> "haha, ja".
Ook als je een reactie plaatst en een seconde later bedenkt nog iets te willen toevoegen, of iemand post net voor je op invoeren klikt een nieuwe comment, vul je bestaande comment even aan door op de editknop van je reactie te klikken en vul 'em aan, in plaats van dit topic te flooden met je reacties.Voorheen kon men zich nog even terug inlezen, dat is nu nauwelijks/niet te doen de laatste topics. Laten we alleen een beetje oppassen dat we op die kleine dingetjes letten, dan houden we het met z'n allen overzichtelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hmm.. ga je even 5 minuten de deur uit, ligt er een briefje van de postbezorger dat ik morgenmiddag na 13:00 uur mijn pakketje kan ophalen.![]()
Nu nog even nadenken wat het kan zijn. Eerder vandaag al 2 enveloppen in de bus zien zitten, dus die kan ik uitsluiten.![]()
![]()
Gisteren ook 1 briefje met 2 codes erop. Geen idee wat het is, aantal dingen besteld tijd geleden. Dus zaterdag weer even naar het postkantoor. Ben benieuwd. Als het boeiend is dan zal ik er verslag van doen.
Verwacht er alleen niet teveel van haha.![]()
http://www.downornot.com/mistertaoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:42 schreef Goddelijker het volgende:
Krijgt iemand de website van MisterTao geopend?
edit: Hij werkt weer.
[ Bericht 2% gewijzigd door Skippy_ball op 27-10-2011 17:53:49 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Jahoor. Ik vraag me toch af waar me moeder overal heen gaat. Nooit thuis ofzo. Weer een briefje in de bus dat de pakketdienst is langs geweest..
Gister me zippo uit china gevuld met wasbezine. Nu al weer leeg. Toch maar eens kijken voor normaal zippo fuel.![]()
![]()
Weet iemand toevallig het nummer van de afdeling inklaringen van PostNL ?
Ik wacht al een maand op een pakketje, dus ik moet er maar eens achter aan.![]()
![]()
Uit de OP:quote:Vermoed je dat je pakket al in Nederland aangekomen is, bel dan 0900 0990 (of 031882255995) om te vragen of deze al in NL is en of ze hm om kunnen zetten naar een nederlands tracking nummer.http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html / http://www.dealextreme.co(...)ack-91199?r=88474882quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:59 schreef Repeating het volgende:
Jahoor. Ik vraag me toch af waar me moeder overal heen gaat. Nooit thuis ofzo. [..]quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:44 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
http://www.downornot.com/mistertao
edit: Hij werkt weer.Echter nu weer niet: mistertao is down!
Houd die site in de gaten voor actuele status.
Wasbenzine gaat inderdaad heel hard op.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:59 schreef Repeating het volgende:
Jahoor. Ik vraag me toch af waar me moeder overal heen gaat. Nooit thuis ofzo. Weer een briefje in de bus dat de pakketdienst is langs geweest..
Gister me zippo uit china gevuld met wasbezine. Nu al weer leeg. Toch maar eens kijken voor normaal zippo fuel.![]()
![]()
Hoe betrouwbaar is AHappyDeal?
Is wel erg goedkoop, (http://www.ahappydeal.com/products/product_32607.htm vs http://www.buyincoins.com(...)et-product-6174.html) bv. Altijd wel iemand om zo dingen cadeau te geven met de komende feestdagen.
Plus coupon er over. Kost niets xD.
Note; komen wel verzendingskosten bij, maar alsnog goedkoper.
Wat is trouwens het verschil tussen flat shipping & china shipping?![]()
Is dat geen kauwgum?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Wil je zeggen dat ze vaker 50% v/d schuld aan griekenland moeten kwijtscheldenquote:?
Wat mij opviel, de track & trace van TNT van pakketjes uit China werkt niet meer in die loterij
@Skippy hieronder: http://www.grabbeldagen.nl/
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 27-10-2011 19:30:15 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Loterij? Verklaar je nader?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze vaker 50% v/d schuld aan griekenland moeten kwijtschelden?
Wat mij opviel, de track & trace van TNT van pakketjes uit China werkt niet meer in die loterij
Als je die loterij van DX en Paypal bedoeld. Dit zijn toch gewoon de order nummers van DX?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
weet niet of het daardoor komtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze vaker 50% v/d schuld aan griekenland moeten kwijtschelden?
wat is dit![]()
Nou, we zullen over 30 dagen wel weer zien hoe de pussy edition werkt vergeleken met de lips editionquote:Dear Customer,
It is very unfortunate to hear that you are not happy with the product you received.
We can assure you every product we send out is checked on defects before we ship it.
The item you mention is a good selling item () and we have not received this kind of complaint yet, so we have contacted the factory responsible for this item.
Due to the fact that you received a Lips edition while you ordered a Vagina edition.
We will send you a NEW one without any costs for FREE.
Please send us your personal information so we can ship it to you (or we can use the information from your previous order).
If you have any other questions please let us know so we can help you.
Have a nice day!
Sussy~Pinkcoon Customer Service![]()
Tokko, als je een PM stuurt mag je de lips edition gratis ophalen![]()
Pakt TNT straks deze ook eruit voor controle, weer zo'n ding op hetzelfde adres![]()
![]()
Toch weer effe dagje afwachten voor ik men kerstmis cadeau's bestelquote:.
+1,4 weer, netjes!!
Gelukkig dat ik gisteren enkel maar wat prullen heb besteld.
[ Bericht 11% gewijzigd door jonasr op 27-10-2011 19:47:32 ]![]()
Hup en bij thuiskomst weer een briefje van de postbode. Gaat weer lekker!
Wil eigenlijk wel even meedoen in de loterij van DX, maar weet niks te bestellen van $30.
Waarom kan ik nooit de new arrivals terugvinden bij BIC? Had de link, maar nu niet meer.
[ Bericht 22% gewijzigd door Skiet op 27-10-2011 19:54:42 ]![]()
› http://www.buyincoins.com/products_new.htmlquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:48 schreef Skiet het volgende:
Wil eigenlijk wel even meedoen in de loterij van DX, maar weet niks te bestellen van $30.
Waarom kan ik nooit de new arrivals terugvinden bij BIC? Had de link, maar nu niet meer.
Wat een timing ook om daar nu om te vragen...
Zoiets zou ik toch NOOIT komenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.buyincoins.com/products_new.html
YES! Dat zijn toch de arrivals waar je op hoopt. Wat een crap haha.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat een timing ook om daar nu om te vragen...![]()
Al je pakketjes worden nu door die douanier bekeken, hij heeft zijn condoom alweer klaar liggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nou, we zullen over 30 dagen wel weer zien hoe de pussy edition werkt vergeleken met de lips edition![]()
Tokko, als je een PM stuurt mag je de lips edition gratis ophalen![]()
Pakt TNT straks deze ook eruit voor controle, weer zo'n ding op hetzelfde adres
Gelukkig heb ik gisteren maar 50 dollars ''gekocht'' wou eerst 100 doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:42 schreef jonasr het volgende:
[..]
Toch weer effe dagje afwachten voor ik men kerstmis cadeau's bestel.
+1,4 weer, netjes!!
[ afbeelding ]
Gelukkig dat ik gisteren enkel maar wat prullen heb besteld.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:48 schreef Skiet het volgende:
Waarom kan ik nooit de new arrivals terugvinden bij BIC? Had de link, maar nu niet meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien in de OP even een stukje met handige links maken?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Speciaal voor jou en alle andere Fokkers:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:02 schreef monkeybrain het volgende:
En ik altijd denken dat de voorpagina van BIC alle new arrivals liet zien![]()
Ik heb een hoop gemist
New Arrivals![]()
(Scrollen naar de volgende New Arrivals pagina door bovenaan op de pijltjes te drukken)
Awh,, fucking DX heeft breakout script >.< kan je de rest niet zien, nja via pulldown menu kan je de andere bereikenCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Gisteren bij de Aldi gehaald voor 12 euro. Echt een kutlamp, nu helemaal als ze hier $5 kosten![]()
http://www.buyincoins.com(...)ng-product-9202.html![]()
"Waterproof(Not means it can be used in water), can be used in rainy weather."quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef monkeybrain het volgende:
Gisteren bij de Aldi gehaald voor 12 euro. Echt een kutlamp, nu helemaal als ze hier $5 kosten![]()
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)ng-product-9202.html![]()
![]()
Kek tooltje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en alle andere Fokkers:
New Arrivals![]()
(Scrollen naar de volgende New Arrivals pagina door bovenaan op de pijltjes te drukken)
Awh,, fucking DX heeft breakout script >.< kan je de rest niet zien, nja via pulldown menu kan je de andere bereikenHendig sjiek wel. Ik mis alleen Ooitkopen.
- New arrivals van BIC laten niet de laatste new arrivals zien? -Oi. Bummer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)ng-product-9202.html
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 27-10-2011 20:37:43 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Super nice!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
New Arrivals![]()
Awh,, fucking DX heeft breakout script >.< kan je de rest niet zien, nja via pulldown menu kan je de andere bereiken
ook nice dordrecht op 2-2 tegen az![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
New Arrivals![]()
Awh,, fucking DX heeft breakout script >.< kan je de rest niet zien, nja via pulldown menu kan je de andere bereiken![]()
![]()
![]()
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
7dollar om iets over je p..t te hangen, afzettersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:32 schreef neo2000 het volgende:
Instant buy?
http://www.buyincoins.com(...)ng-product-9894.html
Leuk voor kerst.![]()
![]()
Snakeskin... ik voel een nieuwe TT aankomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:32 schreef neo2000 het volgende:
Instant buy?
Leuk voor kerst.![]()
![]()
En deze voor je vrouw/vriendin:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:32 schreef neo2000 het volgende:
Instant buy?
Leuk voor kerst.
http://www.buyincoins.com(...)ie-product-9270.html![]()
Bedekt toch vrij veel naar mijn idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En deze voor je vrouw/vriendin:
http://www.buyincoins.com(...)ie-product-9270.html
Moet je een dikkere vriendin nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bedekt toch vrij veel naar mijn idee.![]()
Zeker lid van the smoothie clubquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:32 schreef neo2000 het volgende:
Instant buy?
Leuk voor kerst.![]()
Hij kan beter een penis stretcher halen
Slangenvel C-draadje![]()
![]()
Aziaten staan niet bekend om hun lengte.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zeker lid van the smoothie club![]()
Hij kan beter een penis stretcher halen
Slangenvel C-draadje![]()
![]()
![]()
Hoezo niet? Typen de langste e-mails ter wereldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Aziaten staan niet bekend om hun lengte.![]()
![]()
Om vervolgens geen antwoord te geven op jouw eigen mail.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoezo niet? Typen de langste e-mails ter wereld![]()
![]()
Zullen we weer on-topic gaan?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Heb ik ook vandaag gekregen, best geinig. Straks mijn bed eens even inspecterenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn 9-LED UV-lamp binnen gekregen!
Ik zou naast de wc beginnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Heb ik ook vandaag gekregen, best geinig. Straks mijn bed eens even inspecteren![]()
Kijken of geld echt is kan ook. Onze WC valt mee trouwens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou naast de wc beginnen.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Linkje?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn 9-LED UV-lamp binnen gekregen!![]()
Hoe passen daar nou 3 AAA batterijen in?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Linkje
En wat een prijsverschil!![]()
![]()
Met z'n drie naast elkaar in een houdertje.. (ervaring)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hoe passen daar nou 3 AAA batterijen in?
Dank je, bah spijtig dat bieding is afgelopen. Anders had ik wel onmiddellijk eentje gehaald, is geen geld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Linkje
En wat een prijsverschil!
Cmon, paypal, verander je exchange rate!![]()
Precies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Met z'n drie naast elkaar in een houdertje.. (ervaring)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Misschien verkoopt er nog iemand anders deze lampjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef jonasr het volgende:
[..]
Dank je, bah spijtig dat bieding is afgelopen. Anders had ik wel onmiddellijk eentje gehaald, is geen geld.
Cmon, paypal, verander je exchange rate!
Heb trouwens de helmspeakers besteldjaja, en azo...![]()
Deze is anders lekker snel binnen (want UK), heeft een LED, UV en Laser-functie: http://www.ebay.nl/itm/NE(...)&hash=item5642529a3d
Of gewoon bij BIC: http://www.buyincoins.com(...)ght-product-135.html / http://www.buyincoins.com(...)t-b-product-262.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Godsamme, BIC gooit ineens de prijs 12 dollar omhoog van een android pad, wat een eikels... Dan maar niks meer bestellen bij die lijers.
Waar zijn nog meer goedkope Android pads?Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
› Android tablet discussie topic #16 - 2011: het jaar van de tabletsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef R2cksson het volgende:
Godsamme, BIC gooit ineens de prijs 12 dollar omhoog van een android pad, wat een eikels... Dan maar niks meer bestellen bij die lijers.
Waar zijn nog meer goedkope Android pads?
Staan wat shops en tablets vermeld.
Die heb ik ook al liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef shiznuts het volgende:
Deze is anders lekker snel binnen (want UK), heeft een LED, UV en Laser-functie: http://www.ebay.nl/itm/NE(...)&hash=item5642529a3d
Of gewoon bij BIC: http://www.buyincoins.com(...)ght-product-135.html / http://www.buyincoins.com(...)t-b-product-262.html![]()
![]()
ow oops,
ik heb net ook een UV-lampje besteld (1,95 incl. verzending). I am an addict
Starbucks, waar blijf je![]()
Heb ik ook wel gehad op Alibaba, ineens waren bijna alle sellers 10 dollar duurder, 1 keer raden hoe dat komt? Juist de prijs kostprijs ging omhoog.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef R2cksson het volgende:
Waar zijn nog meer goedkope Android pads?
Bic staat bij mij niet bekend als een bedrijf wat duur is (tegenovergesteld i.v.m andere webshops), dus dit zal vast wel ergens te verklaren zijn.
Welke tablet wil je gaan kopen? ik heb misschien wel een Aliexpress seller die snel verzend, voor een goede prijs (na 7 dagen heb je de tablet zeker)
tweeduizend euro, maar dan heb je ook een setquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.dinodirect.com(...)ty-dvr-cam16217.html
Damn, wat een prijzen.Kan ik rond het huis om de 4 meter een camera hangen
Geen dief die daar langs durft
![]()
Vraag me af of je ook een brief krijgt van de douane of als ze die $30 spare parts declaratie gaan geloven
Vraag me alleen af hoelang je met die camera's kunt opnemen totdat die 2TB volzit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
tweeduizend euro, maar dan heb je ook een setKan ik rond het huis om de 4 meter een camera hangen
![]()
Vraag me af of je ook een brief krijgt van de douane of als ze die $30 spare parts declaratie gaan geloven![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
tweeduizend euro, maar dan heb je ook een setKan ik rond het huis om de 4 meter een camera hangen
![]()
Vraag me af of je ook een brief krijgt van de douane of als ze die $30 spare parts declaratie gaan geloven
Jammer dat een DVR die op (Micro)SD opneemt duur is, anders had ik zeker een setje bestelt.![]()
De snelheid van levering boeit me niet, prijs wel. 7" 800 MHz leek me leuk voor 70 dollar, maar nu is die ineens 80 ofzo. Had al een 7" met 450 MHz besteld bij BiC, maar die bleek out of stock ofzo, dus heb gezegd dat ik mn geld terug wilden, gingen ze moeilijk doen, nu claim lopen bij Paypal. Ze komen mij de strot uit in elk geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gehad op Alibaba, ineens waren bijna alle sellers 10 dollar duurder, 1 keer raden hoe dat komt? Juist de prijs kostprijs ging omhoog.
Bic staat bij mij niet bekend als een bedrijf wat duur is (tegenovergesteld i.v.m andere webshops), dus dit zal vast wel ergens te verklaren zijn.
Welke tablet wil je gaan kopen? ik heb misschien wel een Aliexpress seller die snel verzend, voor een goede prijs (na 7 dagen heb je de tablet zeker)
Er was bij BiC ook een 8" met 800 MHz voor ergens in de 80 dollar, maar die bleek dan weer geen RJ45/USB adaptertje erbij te hebben. Ik ben nu een beetje klaar met die Chinezen, dan maar geen tablet hoor.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Even Deal-Cool in het zonnetje zetten!
Woensdag 19 oktober wat besteld. Donderdag 20 oktober shipped.
Vandaag donderdag 27 oktober al binnen, keurig in een bubble-envelop.
Zo snel heb ik het nog niet meegemaakt.Fedor, the last emporer...![]()
Bij mij refund BIC automatisch als iets niet in stock is, maar ik zal wel een voorkeursbehandeling krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef R2cksson het volgende:
[..]
De snelheid van levering boeit me niet, prijs wel. 7" 800 MHz leek me leuk voor 70 dollar, maar nu is die ineens 80 ofzo. Had al een 7" met 450 MHz besteld bij BiC, maar die bleek out of stock ofzo, dus heb gezegd dat ik mn geld terug wilden, gingen ze moeilijk doen, nu claim lopen bij Paypal. Ze komen mij de strot uit in elk geval.
Er was bij BiC ook een 8" met 800 MHz voor ergens in de 80 dollar, maar die bleek dan weer geen RJ45/USB adaptertje erbij te hebben. Ik ben nu een beetje klaar met die Chinezen, dan maar geen tablet hoor.
Net wat ik in mijn vorige post al probeerde te vertellen, er zijn meer sites dan alleen BICUntracked met China-post? Hier dus precies het zelfdequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef sharpshooter85 het volgende:
Even Deal-Cool in het zonnetje zetten!
Woensdag 19 oktober wat besteld. Donderdag 20 oktober shipped.
Vandaag donderdag 27 oktober al binnen, keurig in een bubble-envelop.
Zo snel heb ik het nog niet meegemaakt.(maar dan 5.5 dagen bij BIC)
http://www.ebay.com/itm/M(...)2d6a2#ht_4300wt_1396
+
http://www.ebay.com/itm/3(...)0a330#ht_3222wt_1396
Weinig geld voor toch een beetje beveiliging.![]()
![]()
Je was me net voor maar dit is dus bij mij ook het geval. Als het niet geleverd kan worden (zelfs als je niet op de PM's reageert) krijg ik altijd een refund.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij mij refund BIC automatisch als iets niet in stock is, maar ik zal wel een voorkeursbehandeling krijgen
@R2cksson Dus hoe krijg je dit voor elkaar bij BIC? Een paypal claim?
Om het verhaal ff wat langer te maken. Zelf heb ik problemen met een RMA bij DealCool. Zelf voor zoiets lulligs als een aansteker. Ik ben nu al een week of 3 bezig om een nieuwe te krijgen, maar ze blijven me negeren.
Daarintegen gaan voor mij de RMA's bij Dino wel weer top. Een apparaat besteld met EU adapter en helaas een US versie ontvangen. Melding van gemaakt en kreeg met 10 dagen een nieuw pakketje. Tot mijn verbazing kreeg ik een geheel nieuw apparaat (dus ik heb er nu 2, terwijl een simpele US-EU adapter ook voor mij voldoende was)![]()
Jij ook al! Dan vrees ik dat mijn postbode al een paar weken zijn broek aan het bekijken is. Ik wacht sinds eind september en jullie hebben hem in 10 dagenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn 9-LED UV-lamp binnen gekregen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jij ook al! Dan vrees ik dat mijn postbode al een paar weken zijn broek aan het bekijken is. Ik wacht sinds eind september en jullie hebben hem in 10 dagen
Even een berichtje sturen/claim maken?![]()
Hij checkt nu eerst alle gleuven op viezigheid, dus het duurt wat langer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jij ook al! Dan vrees ik dat mijn postbode al een paar weken zijn broek aan het bekijken is. Ik wacht sinds eind september en jullie hebben hem in 10 dagen
Die andere sites zijn allemaal net zo duur of duurder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij mij refund BIC automatisch als iets niet in stock is, maar ik zal wel een voorkeursbehandeling krijgen
Net wat ik in mijn vorige post al probeerde te vertellen, er zijn meer sites dan alleen BICGewoon, op het linkje naar het klachtencentrum in Paypal. Ze treffen me misschien net op het verkeerde moment, maar dat verhogen van die prijs en moeilijk doen over refunden naar Coins (of hoe dat daar ook heet), ik ben het spuugzat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef i124Q het volgende:
[..]
Je was me net voor maar dit is dus bij mij ook het geval. Als het niet geleverd kan worden (zelfs als je niet op de PM's reageert) krijg ik altijd een refund.
@R2cksson Dus hoe krijg je dit voor elkaar bij BIC? Een paypal claim?
Focalprice heeft me ook al in de reet geneukt en mijn bus reed vandaag gewoon niet waardoor ik vast zit in dat kankerbelgie en BF3 ligt thuis op de deurmat te wachten...
Geloof me, ik ben in staat om iemand de strot door te snijden nu. Pech voor BiC denk ik.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Eng hè, die wereld buiten de deur?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Die andere sites zijn allemaal net zo duur of duurder.
[..]
Gewoon, op het linkje naar het klachtencentrum in Paypal. Ze treffen me misschien net op het verkeerde moment, maar dat verhogen van die prijs en moeilijk doen over refunden naar Coins (of hoe dat daar ook heet), ik ben het spuugzat.
Focalprice heeft me ook al in de reet geneukt en mijn bus reed vandaag gewoon niet waardoor ik vast zit in dat kankerbelgie en BF3 ligt thuis op de deurmat te wachten...
Geloof me, ik ben in staat om iemand de strot door te snijden nu. Pech voor BiC denk ik.![]()
Moet toch zeggen dat ik erg moet lachen om dat drukmaken van jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
[..]
Gewoon, op het linkje naar het klachtencentrum in Paypal. Ze treffen me misschien net op het verkeerde moment, maar dat verhogen van die prijs en moeilijk doen over refunden naar Coins (of hoe dat daar ook heet), ik ben het spuugzat.
Geloof me, ik ben in staat om iemand de strot door te snijden nu. Pech voor BiC denk ik.![]()
![]()
![]()
Ja als ik over een paar dagen nog niks heb, mail ik wel even. De postbode doet er bij mij meestal een dag langer over, dus zelfs al zouden ze in hetzelfde vliegtuig gezeten hebben zou hij uiterlijk morgen wel moeten komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even een berichtje sturen/claim maken?Bestel een naughty gadget, word je rustig vanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
[..]
![]()
Proficiat voor **********(e-v-e-r-b-u-y-i-n-g), na mijn negatieve review (op een Protecter case van 90cent) omdat die niet op mijn bb curve paste, maar wou er eigenlijk geen moeite voor doen.
Maar aangezien ze zelf netjes mij een refund aanbieden, neem ik ze toch lekker aan.
Aardig van hun dat ze hun reviews goed opvolgen & bij problemen zelf contact opnemen zo moet het!
+ goed Engels in de reactie, das ook de eerste maal!![]()
Altijd grappig dat iedereen weet waarvoor ********** staat! HahaDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Die zou ook geniaal zijn in een TT overigens, ontopic maar weer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Skippy_ball het volgende:
Altijd grappig dat iedereen weet waarvoor ********** staat! Haha![]()
![]()
Handig, welke site? Focal staat die Voor 2 dollar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef witbiertje het volgende:
4 usb ladertjes van 3 meter voor iphone. Kan ik nog wordfeuden in bed, terwijl de kabel lang genoeg is. En wat reserve voor collega's die ik hetzelfde probleem ga aanpraten.
En Doet de kabel het gewoon met opladen e.d. Goed?
Ik ga er denk ook 1 bestellen, altijd handig.![]()
Tenminste iemand die nog kan lachen op deze avond. Ik trek gewoon netzoveel pilsen open tot ik slaap vandaag. Morgen nieuwe kansen om dit kutland te verlaten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef i124Q het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat ik erg moet lachen om dat drukmaken van je
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Sorry, 2 meterkabeltjes zie ik nu. Ook lang genoeg: http://www.buyincoins.com(...)od-product-3551.htmlquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Handig, welke site? Focal staat die Voor 2 dollar.
En Doet de kabel het gewoon met opladen e.d. Goed?
Ik ga er denk ook 1 bestellen, altijd handig.
Werken prima.![]()
![]()
Koers gaat goed.
Hopelijk gaan ze binnenkort de nieuwe 3 dollar munt voeren
www.United-States.com/new_3_dollar_coin![]()
Ik kom morgen juist dat kutland weer in! Geloof me.. Heb altijd lopen kk op NL ben geëmigreerd.. En nu denk ik.. NL was nog niet zo slecht! Morgen remigreer ik terug! En het leuke is.. Er liggen iets van 10 pakketjes bij me ouders vanuit China!quote:[b]Op donderdag 27 oktober 2011 23:43 schreef R2ckssonMorgen nieuwe kansen om dit kutland te verlaten.
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Wat is dat toch met de-site-die-niet-gepost-mag-worden en fok? Dan heb ik het natuurlijk over ooitkopen.comWat een kuttopic :')![]()
ooitkopen was een nachtelijke spammert op fok, elke dag een google translate-topic met een 'is het echt?'-aanbieding.
Na een paar maanden werd hun domein geblokkeerd![]()
Heb hem sinds niet meer gezien nee. Misschien als we Shiz lief aankijken dat hij achter de schermen een balletje kan opgooien...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:29 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Kan dat niet meee gedeblokeerd worden, wamt hij is nou toch niet meer actief?![]()
![]()
Waarschijnlijk komen ze dan zo weer terug :pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Heb hem sinds niet meer gezien nee. Misschien als we Shiz lief aankijken dat hij achter de schermen een balletje kan opgooien...
Al mogen ze van mij best wel reageren op dingen in dit topic, zoals Jack deed.![]()
Ja, precies. Dat was voor de tijd dat ik hier actief meepostte dus ik weet er het fijne niet van, waarom is die ook alweer vertrokken van FOK!?
Ik heb het destijds wel gelezen maar ik weet het niet meer...![]()
Mocht niet meer, we zaten toen nog onder het strenge regime van Klonk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja, precies. Dat was voor de tijd dat ik hier actief meepostte dus ik weet er het fijne niet van, waarom is die ook alweer vertrokken van FOK!?
Ik heb het destijds wel gelezen maar ik weet het niet meer...
BrandX is iets makkelijker.
Maar de reden was dat zodra je wou adverteren op Fok hoor je er gewoon voor te betalen. En wat Jack deed was wel een soort van adverteren eigenlijk.![]()
Ah zo. Nou ja, voor zover ik het las was het gewoon serviceOf wij nu 'adverteren' voor lightake of hijzelf, met ook nog eens meer informatie over de producten.
Zolang het niet over illegale producten gaat![]()
![]()
Klopt, maar het is toch een soort 'Spam' ofzo. Maar er was toen sowieso erg veel moderatie. Nu is het wat relaxter, users spreken elkaar erop aan als er over illegale dingen gesproken wordt. Dus dat werkt wel prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah zo. Nou ja, voor zover ik het las was het gewoon serviceOf wij nu 'adverteren' voor lightake of hijzelf, met ook nog eens meer informatie over de producten.
Zolang het niet over illegale producten gaat
Ik heb alleen moeite om de topics bij te houden de laatste dagen..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: