Ja, ik verwacht niks meer dan xenon licht, gaat meer erom, of het in de auto sneller kapot gaat. Maar zit net te denken dat het in de motor meer klappen en trillingen te verduren heeft gehad dan in de auto. En verder veel meer kans heeft gehad om nat te worden, dus ga t maar bestellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:42 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb er ervaring mee: Goede ervaring.
En mocht het toch niet zijn wat je dacht dat het was, haal je hem er weer uit en zet je hem op Marktplaats.
Neem 4300 of 5000k, dat is mooi wit en niet sjonnie-blauw.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:48 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht niks meer dan xenon licht, gaat meer erom, of het in de auto sneller kapot gaat. Maar zit net te denken dat het in de motor meer klappen en trillingen te verduren heeft gehad dan in de auto. En verder veel meer kans heeft gehad om nat te worden, dus ga t maar bestellen.
Bestel gelijk een setje bij voor de motor, is ook niet gek duur
Dat wordt waarschijnlijk een beetje erg geel:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Racer88 het volgende:
Ja voor de auto 4300
Voor op me motor wilde ik miss 3000 k dat valt miss wat meer op
Ik heb 5000K in m'n auto gehad, toen (nu) weer halogeen, wat zie je ineens een stuk minder zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef Racer88 het volgende:
Owja, denk dat ik een fout kleurenschema heb gekeken dan. Meer in de tranv van 3500 dan
Nee. Blauw(ig) ook niet eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef Miniem het volgende:
Mag je die andere kleuren ook hebben als verlichting?
Groen en paars etc.
Dit moet je inbouwen:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef Miniem het volgende:
Alleen wit dus? Nog tot een bepaalde sterkte ofzo?
En moet je daarvoor iets speciaal inbouwen of hoe gaat dat?
Je moet alleen een gaatje boren in je afdekkap, om de kabels doorheen te voeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Racer88 het volgende:
stekkers die nu op je lampen zitten gaan op contactjes van het setje.
maakt de balanskastjes ergens vast, daar komen ook 2 stekkertjes weer uit die doe je op de lampen. Lampen weer in de koplamp
Oftewel plug and play.
Verder heb ik ook gezeik gehad en werd ik van de snelweg geplukt op een motorscooter omdat "de politie alleen blauw licht mocht voeren'. was 10.000k maar zat er al in bij aankoop. Gelijk eruit gesloopt toen
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met gaatje boren. Ik hoefde op motor niks te boren iig. Alle kabels liepen gewoon vrij gelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je moet alleen een gaatje boren in je afdekkap, om de kabels doorheen te voeren.
Precies, zulk gezeur kun je dus krijgen.
En 10.000K staat gewoon sjonnie.
Mijn koplampen van de auto hebben een afdekkap:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met gaatje boren. Ik hoefde op motor niks te boren iig. Alle kabels liepen gewoon vrij gelijk.
Alles boven 6000 k is idd sjonnie. En dan ligt het nog aan t merk. sommige 6000k lijken weer op de 8000k van andere
"Vanaf 1 januari 2006 wordt de wetgeving voor auto's met achteraf ingebouwde xenon verlichting sets verscherpt! Auto's waar het achteraf ingebouwd wordt, dat wil dus zeggen alle auto's waarbij het niet vanuit de fabriek al aanwezig is, moeten zijn voorzien van kop lamp wiswasinstallatie en in hoogte verstelbare kop lampen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef Miniem het volgende:
Maar conversiekits zijn toch niet toegestaan?
Die is wel tof.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:55 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/130900-2250703.html
besteld
voor in me nieuwe huis in de slaapkamer![]()
ff kijken of het een beetje blijft plakken...
Welke had jij besteld?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef thecuriousone het volgende:
ik wil de mensen die zo'n butane torch bestellen toch even waarschuwen.
Ik had er een van BIC die ik af en toe gebruikte om krimpkousjes op te warmen.
Hij lag altijd in de lade van m'n werkbank in de garage. Laatste keer dat ik hem wilde gebruiken voelde ik dat de aansteker wat fris aanvoelde. Goed dat ik hem toen niet heb gebruikt!
Toen ik wat dichterbij keek zag ik dat het plastic allemaal barstjes vertoonde waarvan er dus een was beginnen lekken. Het gas dat daar ontsnapte voelde dus koud aan de vingers.
Nieteens in-earquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef jonasr het volgende:
0;01USD deal bij **********, netjes via mail aankondiging gehad.
Niet echt iets nodig, ach, weer voor bij de hoop oortjes.
[url]http://www.**********.com/product37531.html[/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |