Zijn geen vrouwen op mijn zolderkamertjequote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Zijn geen vrouwen op mijn zolderkamertje
airswimmers!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:10 schreef i124Q het volgende:
Ik heb wel dat stukje over de helium gelezen, maar heeft iemand al zo'n airswimmer besteld (en binnen)?
Nog mee kunnen krijgen voor een leuke prijs?
Daar heb je behoorlijk geluk gehad ja! Anders was het wel poef gegaan. En onderschat de kracht van zo'n klein beetje gas niet!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef thecuriousone het volgende:
ik wil de mensen die zo'n butane torch bestellen toch even waarschuwen.
Ik had er een van BIC die ik af en toe gebruikte om krimpkousjes op te warmen.
Hij lag altijd in de lade van m'n werkbank in de garage. Laatste keer dat ik hem wilde gebruiken voelde ik dat de aansteker wat fris aanvoelde. Goed dat ik hem toen niet heb gebruikt!
Toen ik wat dichterbij keek zag ik dat het plastic allemaal barstjes vertoonde waarvan er dus een was beginnen lekken. Het gas dat daar ontsnapte voelde dus koud aan de vingers.
Een chinees gelukshangertje (luck charm)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
knock knock: Penny, knock knock: Penny, knock knock: Penny.
Wie weet wat dit is (zat bij het horloge in het pakketje):
[ afbeelding ]
Nu snap ik waarom ze die meesturenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een chinees gelukshangertje (luck charm)
Die word meegestuurd onder het motto van;quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ze die meesturenDan is de kans dat het pakketje (heel) aankomt natuurlijk 3x zo groot
Door de combinatie van Ebay messages bij verzenden + werkende tracking + briefje in de doos, is dit zover de beste Ebay ervaring tot nu toe!
welke wifi stick ? en doet die t nog een beetje goed ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:15 schreef Martijn93 het volgende:
Vandaag m'n wifi usb stick binnen gekregen van BIC, 19e verzonden en vandaag binnen gekregen.
Best wel snel dus.
Die van mij is vandaag binnengekomen, maar het pakketje ligt bij mn oudersquote:
Heb je al He ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef Tjado het volgende:
[..]
Die van mij is vandaag binnengekomen, maar het pakketje ligt bij mn oudersAls ik van het weekend thuis kom komt er uiteraard een uitgebreide review
MET filmpje?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef Tjado het volgende:
[..]
Die van mij is vandaag binnengekomen, maar het pakketje ligt bij mn oudersAls ik van het weekend thuis kom komt er uiteraard een uitgebreide review
wss 1 keer perongeluk met je heli er tegen aan vliegen en lek xDquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef Tjado het volgende:
Nee nog geen [ afbeelding ] maar ik ga op jachtvind het ook zo'n gedoe om een 80-liter fles te kopen
waar wonen jullie ongeveer? Misschien kunnen we delen?
En zodra hij airborne is zal ik er zeker een filmpje van makenmisschien is tegen die tijd mn helicopter ook binnen, wordt het zo'n Shark VS Helicopter film :p
Chinese ducttape!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wss 1 keer perongeluk met je heli er tegen aan vliegen en lek xD
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
en vervolgens de hele dag praten als robin van Bassie en Adriaan met al die helium die je in ademtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Die heeft vast Radar een keer gekeken, toen hoorde ik ook van een bekende ''Op radar was dat...''quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:26 schreef summer2bird het volgende:
Mijn vader was dolenthausiast en wilde meteen een helicopter van 50 euro bestellen.
Na veel gekloot en het niet lukken via de creditcard heb ik 'm over kunnen halen een paypal account aan te maken.
Mijn moeder vertrouwd het voor geen meter maar ja, dat was ook degene die zei dat mijn pakketje nooooit zou aankomen...
Whehehe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |