Waar heb je die super grote vandaan? Leuk als cadeau.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die is niks, zit zo'n klepje op.
De torch dingen zijn goed, kan je er ook 1 opsturen heb er toch 4 liggen![]()
Een klein gedeelte...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De rechtse naast de lucifer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:17 schreef Repeating het volgende:
Sorry, dit kon ook in 1 post.
Maar:
[..]
Waar heb je die super grote vandaan? Leuk als cadeau.
Jaaa die, echt een bazen ding. Maar idd, zal denk ik gedonder opleveren. Of iemand moet het tegendeel wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:57 schreef Skippy_ball het volgende:
Zet eens een foto of link? Denk dat je deze bedoeld?
Spycam in cola blikje
Geinig dingetje wel!Weet alleen niet hoeveel gedonder je hiervan krijgt,
Edit:
Kwam ook deze tegen trouwens: Spy cam Wat een verschil he, qua prijs..
Geen idee of je hier gedonder mee krijgt.. En ze zijn te duur om die gok te wagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:31 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Jaaa die, echt een bazen ding. Maar idd, zal denk ik gedonder opleveren. Of iemand moet het tegendeel weten
Als tokko1 die drie posts van je zietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:16 schreef Repeating het volgende:
Mijn Ps3 controller die ik de 9de heb besteld bij BIC is helaas nog steeds niet binnen. Misschien heeft de douane hem eruit gehaald.
SPOILER: DoosjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boekjes van Julius en een raar rood ding:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het doosje belooft al veel goeds:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Close-up van het briefjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto van horloge:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Close up:SPOILER: Prijskaartje, blijkbaar daar gewoon in de winkel te koop:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat om het volgende horloge: Link Met make offer valt over de prijs te onderhandelen! (mijn prijs 32 dollar)
Ook in het wit (andere seller!): link
[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2011 19:39:56 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef RobertNL het volgende:
Bij PostNL zijn ze wel goed bezig!, waar het eerste pakketje net voor de middag kwam, kwam de volgende om 16.50
Foto's maak/upload ik stuk voor stukIk had hetzelfde, ook voor de middag en om 4 uur nog een keerSPOILER: DoosjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handgeschreven briefje erbij!Ze wil je
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Hier ook. Geen uitzondering...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:03 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, ook voor de middag en om 4 uur nog een keerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef RobertNL het volgende:
Bij PostNL zijn ze wel goed bezig!, waar het eerste pakketje net voor de middag kwam, kwam de volgende om 16.50
Foto's maak/upload ik stuk voor stuk
Inhoud: WatchesFoto van watch? De doos beloofd wat.SPOILER: DoosjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het gele briefje:
[ afbeelding ]![]()
![]()
1 moment, foto's komen weer niet goed aan op Picassa
Ze staan erbij
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vandaag m'n wifi usb stick binnen gekregen van BIC, 19e verzonden en vandaag binnen gekregen.
Best wel snel dus.
![]()
Zojuist mijn vriendelijke pakketbezorger weer aan de deur. Eerst bellen, en vervolgens meteen 3 keer op de deur kloppen.![]()
Alsof ik niet binnen 3 seconden de deur open zou doen.![]()
http://imageshack.us/photo/my-images/36/foto1hif.jpg/ (copy/paste deze link)![]()
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:25 schreef witbiertje het volgende:
Zojuist mijn vriendelijke pakketbezorger weer aan de deur. Eerst bellen, en vervolgens meteen 3 keer op de deur kloppen.![]()
[ http://imageshack.us/photo/my-images/36/foto1hif.jpg/ (copy/paste deze link) ]![]()
knock knock: Penny, knock knock: Penny, knock knock: Penny.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:25 schreef witbiertje het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/36/foto1hif.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Wie weet wat dit is (zat bij het horloge in het pakketje):
Ja, zo gaat de reeksch natuurlijk wel snel.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:
Volgens mij FP, maar kan daar nu niet in de orderlist kijken, omdat die nieuwe site van ze gaar is.
http://www.focalprice.com(...)sh_Doll_Toy_Red.html![]()
Heb ze op de wiki even aangepastquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:10 schreef RanTheMan het volgende:
ff vraagje in de op staan bij de spoiler over douane 2 imageshack url, maar die doen het volgens mij niet
correctie, de eerste doet het niet
Deze zijn het:
Wie heeft deze website eigenlijk in beheer?
Edit: En ook in de wiki de afbeelding van TaoBao werkend gemaakt
Edit2: Helpt dat eigenlijk wel? Aanpassingen maken in de Wiki ? Want daar staat geloof ik een andere versie als de huidige versie..
[ Bericht 4% gewijzigd door Skippy_ball op 26-10-2011 19:43:11 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Sem Sturkenboom heeft deze site gemaakt. Heel handig die recommender links er in aan de linker kantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:35 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Heb ze op de wiki even aangepast
Deze zijn het: [ afbeelding ]
Wie heeft deze website eigenlijk in beheer?
Edit: En ook in de wiki de afbeelding van TaoBao werkend gemaakt
Edit2: Helpt dat eigenlijk wel? Aanpassingen maken in de Wiki ? Want daar staat geloof ik een andere versie als de huidige versie..Maar geen idee wat zijn FOK naam is...
Ah Sem. en dat is ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Sem Sturkenboom heeft deze site gemaakt
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Nee heeft die nog niet gepost. Enkel van in de plastic.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:52 schreef witbiertje het volgende:
Iemand al foto's van binnengekregen schilderijen van RanTheMan aan de muur gezien?
Had hier even gekeken hoe dat hier leekMaar moeders wilde het niet hebben..
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: