Heb nog nooit een review geschreven :p.
Ik doe het dan even zonder photo's.
Laat je niet misleiden door de foto's Het apparaatje is klein, en compact. 1,8 in scherm zoals je kunt zien, dus je zult begrijpen dat het hele apparaatje maar weinig ruimte in beslag neemt.
Ik kreeg hem zonder doos

. Zat gewoon het ding in met een afstandbediening erbij, maar goed het zag er allemaal nieuw uit. Gelijk op de laptop aangesloten en herkende het toestel gelijk als exterene harde schijf. MMC kaartje erin geschoven en muziek erop gezet (Heb wel alles in de root gezet, dus geen mappen gemaakt)
In de auto gaan zitten en ingeplugd, bij contact gaat ie gelijk aan en afspelen. Vrije zender gezocht en spelen maar. Alles is makkelijk te doen met de afstandsbediening, dus dan hoef je niet aan het apperaatje te kloten tijdens het rijden. Ik heb alleen nog niet gekeken of tie verder speelt waar je gestopt bent als je het contact uit doet. Ik gok van niet.
Maar iig, ik ben geen audiofiel, maar vind het geluid gewoon mooi en zuiver. Geen ruis oid. Ik heb in mijn nokia N79 ook een fmtransmitter, maar die moest aanzienlijk dichterbij de antenne in de buurt liggen om goed signaal te hebben. Dus dit apparaat heeft beter bereik om het zo te zeggen.
Ik heb 4 standaard auto speakers en een kleine subwoofer en het geluid is gewoon goed. Vind het niet beter of slechter dan standaard autoradio muziek of de cd speler.
Daarnaast kun je er ook filmpjes op zetten, wat ik overigens niet ga doen, maar miss leuk voor de bijrijder als je lang moet rijden. Of bv een standupcomedion show wil luisteren, kun je het toch mooi luisteren. Zelfde geld met afbeeldingen. Maarja wat moet je met fotos op zon ding?
Je kunt equalizer instellen, verschil is duidelijk te horen. 5 modi. Je kunt shufle aanzetten.
Enne, ja ik vind het zeker mijn geld waard. Het ziet er gewoon ff wat strakker uit dan die 5 dollar fmtransmitters met zwart wit scherm. Dit apparaat "lijkt nog een beetje ergens op".
Scherm is btw prima te lezen.
Zal vast geen goede review zijn, maar iemand die wat wil weten kan het zo vragen.
Vind het mijn geld iig meer dan waard.