Heb hem ook, maanden geleden ontvangen.. Maar nog steeds niet gevuldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:25 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb zoeentje die 1600 -1300 dus- graden wordt volgens de omschrijving (kennen sommigen misschien wel, met die rubberstinkende voetzool om dat ding niet te laten omkukelen). Net ff geprobeerd op een bierdopje en een paperclip... alles behalve het metaal vliegt in de fik. Metaal zelf gaat wel gloeien, maar echt verzwakken doet het niet veel. Misschien dat een blikje of zo'n waxinekuipje anders reageert, is gok ik wat dunner en makkelijker een gat in te krijgen, dat moet eigenlijk wel mogelijk zijn ja.
Zelfde ervaring hier. Het wordt heel heel heel erg heet maar verder niks. Heb het ook nog niet op een blikje geprobeerd, zal het morgen eens proberenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:25 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb zoeentje die 1600 -1300 dus- graden wordt volgens de omschrijving (kennen sommigen misschien wel, met die rubberstinkende voetzool om dat ding niet te laten omkukelen). Net ff geprobeerd op een bierdopje en een paperclip... alles behalve het metaal vliegt in de fik. Metaal zelf gaat wel gloeien, maar echt verzwakken doet het niet veel. Misschien dat een blikje of zo'n waxinekuipje anders reageert, is gok ik wat dunner en makkelijker een gat in te krijgen, dat moet eigenlijk wel mogelijk zijn ja.
Ik hoop/verwacht dat ze straks met stock nog een keer in de aanbieding gaan. Dan bestellen we vanuit hier meteen maar een setje of 10, heb al veel fansquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:30 schreef Tjado het volgende:
Waarom blijven die Betas zo lang out of stockwanneer is er weer een $14.50 aanbieding haha. Kan nu toch niet Alphas kopen voor meer geld
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:25 schreef shiznuts het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb hem ook, maanden geleden ontvangen.. Maar nog steeds niet gevuld
Allemaal de 1300c-variant?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelfde ervaring hier. Het wordt heel heel heel erg heet maar verder niks. Heb het ook nog niet op een blikje geprobeerd, zal het morgen eens proberen
Bierflesjes barsten als je er 10 seconden op los gaat met zo'n ding <3
Bij mij was die leegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:29 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb nooit een bus vulgas nodig gehad.Ze kwamen al gevuld.
Zo hoort dat eigenlijk ook.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal de 1300c-variant?
Kan verklaren waarom een bierdop en een stevige paperclip alleen gaan gloeien, dat zijn toch wat sterkere metalen. Zo'n blikje energie vouw ik echter altijd om en dubbel, of 'twist' ik zowaar doormidden, stelt weinig voor.quote:Melts copper, glass, gold, silver, tin, and aluminum.
10-50ct wil beter...quote:94,35% staal
5,65% koper
Maar dat vind ik dan weer zonde en troep geven.quote:koperlegering (Nordic gold)
89% koper
5% aluminium
5% zink
1% tin
Hmmmm mogelijk dat jou ding dat gewoon van een slechte batch was ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ook. Vind het werkelijk verschrikkelijk kutgeluid. Erg blikkerig, de bas is klote, de plug gaat storen als je er aan draait.. Na tien minuten mijn Audio Technica-set weer gepakt en normaal geluisterd. Op sommige gadgets en dingen kan je bezuinigen, maar op geluidskwaliteit wil je geen concessies doen imho. Ook al is het goedkoop: als je het nooit gebruikt is het nog steeds waardeloos.
Maar ja, als het verschil echt 700 graden is... Misschien neem ik de gok wel. Kun je hem ook als 'normale' aansteker gebruiken of wordt dat gevaarlijk? (gasstel, kaarsen)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo hoort dat eigenlijk ook.
[..]
[..]
Kan verklaren waarom een bierdop en een stevige paperclip alleen gaan gloeien, dat zijn toch wat sterkere metalen. Zo'n blikje energie vouw ik echter altijd om en dubbel, of 'twist' ik zowaar doormidden, stelt weinig voor.
Waarvan is 1 eurocent gemaakt?
Humm...
[..]
10-50ct wil beter...
[..]
Maar dat vind ik dan weer zonde en troep geven.
Nee, doet niks, behalve heel mooi gloeien wel.
Kaarsen, sigaretten prima..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar ja, als het verschil echt 700 graden is... Misschien neem ik de gok wel. Kun je hem ook als 'normale' aansteker gebruiken of wordt dat gevaarlijk? (gasstel, kaarsen)
Nieuw account, kun je ook weer een recommender opgeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:08 schreef R2cksson het volgende:
De coupon 10%ebay2011 bij BIC is maar 1x te gebruiken, niet 2x...
Maar kan ik dan wel afrekenen met mn gebruikelijke account van paypal?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nieuw account, kun je ook weer een recommender opgeven.
Die oude was dat ook niet, niet op de meeste elektronica als tablets en iPhone accessoires.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:16 schreef R2cksson het volgende:
Mh, ook met nieuw account wil hij niet. Volgens mij is het niet van toepassing op zo'n epad...
true. Mijn eigen setje heeft actieve achtergrondfiltering en kostte ruim honderd euro. Maar als je dat gewend bent, gooi je dat Kanen spul gewoon weg. Wel goedkoop iig,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmmm mogelijk dat jou ding dat gewoon van een slechte batch was ?
vind het geluid bij mij juist helder, de bas is zoals ik al aangaf minder dan mijn voorgaande maargoed verder prima voor de gemiddelde genre muziek.. Hardcore/hardstyle bass komt uiteraard gewoon minder goed uit deze headset..
Verder heb ik ook geen problemen met storing gevende plugs, al draai ik er ook niet aan? waarom zou je er aan willen draaien überhaupt ?
Daarnaast moet je altijd in je achter hoofd houden dat het gaat om een setje van 6 euro die je kan vergelijken met een headset van z'n 30-35 euro hier in Nederland.
Ook van die set uit nederland mag je er natuurlijk niet de kwaliteit van verwachten zoals bijvoorbeeld Bose/ DR. Dre headsets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |