SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
batterij tussen de pootjes van de led, magneetje eraan plakken en klaarquote:Magneet is nog weg te laten
![]()
Gewoon de pootjes van de led elk aan een kant van de knoop doen en tape eromheen..quote:
te laatquote:
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
waarvoor dient de magneet dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
batterij tussen de pootjes van de led, magneetje eraan plakken en klaarMagneet is nog weg te laten
![]()
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Alleen als je hem tegen metaal aan wilt throwen. Ikzelf plak het gewoon met plakband omdat ik magneetjes te duur vindquote:
Heb er een tijdje een op de gang gehad als nachtlampje![]()
![]()
Wel grappig thoughquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Alleen als je hem tegen metaal aan wilt throwen. Ikzelf plak het gewoon met plakband omdat ik magneetjes te duur vind
Heel je auto zo verlicht![]()
Hoelang gaat dat nou mee?
![]()
vooral regel 33 is handig, plak je HK of CN tracking achteraan die link en je kunt zo vanuit je excel naar de tracking!quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat heb ik nog nooit gedaan, denk niet dat de polizei daar blij mee is. 1 throwie brandt een paar dagen, zeg 3 dagen tot een week.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel grappig though
![]()
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel grappig though
Thanksquote:
Ik wil trouwens ook nog eens RGB-throwies maken. Slow color changing.
Vraag me af of dat op een zonnecelletje kan. Hmm, nieuw projectje?
Edit: Of ik vervang gewoon de ledjes uit zoiets: http://www.ebay.com/itm/1(...)24c30#ht_3763wt_1110![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Skippy_ball het volgende:
Tokko,
Kun je in dit plaatje deze link verwerken?
[ afbeelding ]
http://global.ebay.com/search/zal wel even die link en dr was nog een zoekmachine die langs kwam.. herinnert iemand zich nog welke dat was? Voor de 10 grootste shops ofzo??
(BtwZat net heerlijk op de wc m'n behoefte te doen..
)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
1-2 week gaat zo'n dingetje mee op een knoopcelquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jazal wel even die link en dr was nog een zoekmachine die langs kwam.. herinnert iemand zich nog welke dat was? Voor de 10 grootste shops ofzo??
)
![]()
![]()
Ik heb geen idee trouwens,Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
De goedkope chinese batterijen wat korter, ik typte hierboven 3-7 dagen. Da's mijn ervaring althans, 1 of 2 weken alleen 's nachts lukt welquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Skippy_ball het volgende:
1-2 week gaat zo'n dingetje mee op een knoopcelToevallig niet, m'n vader vroeg erom nadat hij een paar keer van de trap stuiterdequote:![]()
![]()
Shark watch ziet er gelikt uit Skippy! Hopelijk komt de mijne ook snel, is alweer 'n week of 2 geleden dat ik 'm besteld hebMet wie had ik 'n "weddenschap" wie 'm het eerste binnen had eigenlijk?
11 dgn zie ik nu, hopelijk komt dat ding deze week binnen
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
http://www.instructables.com/id/LED-Throwie-Removal-Unit/
Zal even terug zoeken wanneer ik besteld heb..quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shark watch ziet er gelikt uit Skippy! Hopelijk komt de mijne ook snel, is alweer 'n week of 2 geleden dat ik 'm besteld hebMet wie had ik 'n "weddenschap" wie 'm het eerste binnen had eigenlijk?
11 dgn zie ik nu, hopelijk komt dat ding deze week binnen
9 oktober
En nu benieuwd wanneer deze komen. Die zijn 7 oktober besteld.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ik wou hem hier net postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef Miniem het volgende:
Leuk filmpje van led throwies
Video niet gevonden
Gaaf filmpje10 cent is een betere schatting denk ikquote:As of March 2011, if you purchase all the parts at Radioshack, one throwie would cost you about $7 ($5.50 of that is the battery).
According to the original throwie article, if you purchase all your items bulk online, you can get the cost down to about a doller per throwie.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef Miniem het volgende:
Leuk filmpje van led throwies
Video niet gevondenZal er eens een paar meenemen naar station Zwolle, mooie grote metalen brug dan ben je zeker dat hij blijft plakkenquote:
Ik ben om, ik ga ledjes en knoopcellen bestellenEven de links weer zoeken
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item4aafe9526c
en
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item53e66cc163
Cr2016 en CR2024 kunnen ook maar gaan minder lang mee.![]()
Wil ik een keer zoekenquote:![]()
En de magneetjes?
Voor dat geld bestel ik 200 ledjes
Dan mag je die zelf zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wil ik een keer zoeken![]()
En de magneetjes?
Vraag bij de batterijen trouwens wel of ze de pallets stevig op elkaar tapen, als ze op elkaar vallen gaan ze leeg. DX doet dat, die van mij zaten netjes met een kartonnetje bovenop.Link? Ik kan geen pakjes van 200 vinden voor $2,69quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Skippy_ball het volgende:
Voor dat geld bestel ik 200 ledjes![]()
![]()
Nee ik bedoelde daarmee, dat ik die link van jou twee keer ga bestellenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan mag je die zelf zoeken
Vraag bij de batterijen trouwens wel of ze de pallets stevig op elkaar tapen, als ze op elkaar vallen gaan ze leeg. DX doet dat, die van mij zaten netjes met een kartonnetje bovenop.
[..]
Link? Ik kan geen pakjes van 200 vinden voor $2,69
Edit: De magneetjes: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item336d1447b1
Vind de vriendin vast romantisch, allemaal rode ledjes in de slaapkamer![]()
Heb trouwens ook al een mapje bij mijn email in waar automatisch de mailing van DX, ebay, FP, BIC etc in gaat
[ Bericht 8% gewijzigd door Skippy_ball op 24-10-2011 16:45:44 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ben ik de enige die die 'throwies hype' niet snapt?
En 08gnoT, heb je die Ebay link nog met alle veilingen die bijna aflopen onder zoveel cent, en de aanbiedingen die verlopen zijn?
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 24-10-2011 16:55:21 ]![]()
Wtf is towie?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
Ben ik de enige die die 'thowies hype' niet snapt?
En 08gnoT, heb je die Ebay link nog met alle veilingen die bijna aflopen onder zoveel cent, en de aanbiedingen die verlopen zijn?
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
O jee, hij is een 'r' vergetenquote:![]()
Ik begrijp het wel, snappen doe ik het alleen niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
Ben ik de enige die die 'throwies hype' niet snapt?
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)
Weer zoiets waar ik het 'nut'/'entertainmentwaarde' niet van zie.
Tenzij je het als een kunstproject gebruikt. Maar voor eigen huis-en-tuin-gebruik... eh...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Awwwh,, now I get it! NOT, wtf moet je met werp iets?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
O jee, hij is een 'r' vergeten![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Net wat ik net zei, allemaal rode led's en als een spoor vanaf de gang, door de keuken, trap op, slaapkamer in, hartje ervan maken, en met je sexy slip op bed liggen de vriendin opwachtenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, snappen doe ik het alleen niet.
Weer zoiets waar ik het 'nut'/'entertainmentwaarde' niet van zie.
Tenzij je het als een kunstproject gebruikt. Maar voor eigen huis-en-tuin-gebruik... eh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je nou niet wat een Throwie is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Awwwh,, now I get it! NOT, wtf moet je met werp iets?We praten er al een half topic weer over
Daarom is het onderwerp vanaf nu: Zaklampen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ben benieuwd wanneer mijn Cree komt, heb hem 7 oktober al besteld
Dolgraag :$ Loop ik iets te hard van stapel?
Deze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jazal wel even die link en dr was nog een zoekmachine die langs kwam.. herinnert iemand zich nog welke dat was? Voor de 10 grootste shops ofzo??
)
http://chinaprices.us/![]()
Nee die staat al in de OPquote:Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
quote:Kijk is onderaan die pagina
![]()
Mja, was ook niet echt een heel boeiende maar dacht dan kan ik die 2 zoekmachiens gewoon in vieren hakkennja dan maar 3
die throwie dingen zijn geinig
gelijk maar een zooitje besteld[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Whoops, ik ga best hard ja
quote:Top 100 voor reeks "Chinese Webshops" van 24-10-2010 t/m 24-10-2011
nr / aantal posts / gebruiker
01 1615 shiznuts
02 0942 monkeybrain
03 0940 08gnoT.
04 0918 RobertNL
05 0808 tokko1
06 0799 Iemand91
07 0556 ElmoFan
08 0494 mickeyD
09 0412 neo2000
10 0408 UncleSam
11 0405 beeklaan
12 0397 Downstar
13 0396 Ballsofsteel
14 0372 Skippy_ball
15 0367 Loll
16 0306 Goddelijker
17 0275 Poepoog
18 0271 ErkendFokker
19 0248 mtchel112
20 0244 pgrferrari
21 0236 W00fer
22 0234 Syphixx
23 0227 joepie91
24 0162 Skiet
25 0161 Repeating
26 0159 Semmm
27 0147 Opa_vertelt
28 0143 thecuriousone
29 0140 witbiertje
30 0133 RacerDKB
31 0132 Eenskijken
32 0131 BigD033
33 0120 larry_flynt
33 0120 Koen.
35 0118 bularax
36 0117 bobbernaut
37 0107 g0dz0r
38 0103 revpolen
39 0102 Miniem
40 0094 forsho
41 0093 Berend.
42 0090 igi0n
43 0088 alxzhu
44 0085 dustinoo
45 0084 Dhaha
46 0083 DobbelSteen200
46 0083 Dionysiou
48 0080 keesos
49 0073 Phaelanx_NL
50 0071 bergdani
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer statsDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ambielight is meer iets waar ik nogsteeds naar aan het zoeken ben,, mooi setjequote:Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef gers het volgende:
die throwie dingen zijn geinig
gelijk maar een zooitje besteld
Posts aantal zegt dus helemaal niks...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:57 schreef Skippy_ball het volgende:
Ben benieuwd wanneer mijn Cree komt, heb hem 7 oktober al besteld
Dolgraag :$ Loop ik iets te hard van stapel?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Repeating het volgende:
[..]
Posts aantal zegt dus helemaal niks...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
hoe meer posts hoe groter je e-penis toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Repeating het volgende:
[..]
Posts aantal zegt dus helemaal niks...[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Mijn horloge van Taobao is eindelijk ook verzonden via Zarmark. 2,5 week op moeten wachten op de seller hem niet meer op voorraad had... Dacht al dat ze me waren vergeten..![]()
Genoeg om te weten dat ik nog maar 1 post achterloop op monkeybrainquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Repeating het volgende:
[..]
Posts aantal zegt dus helemaal niks...![]()
![]()
Ah, het is dus de kwantiteit in plaats van de kwaliteit![]()
Ik moet zeggen dat ik hier niet eens heel veel onzin heb gepraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Dat zeg ik toch. Dat zeg niks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:11 schreef gers het volgende:
[..]
hoe meer posts hoe groter je e-penis toch?![]()
![]()
Ik geef toe, ik ben behoorlijk verslaafd aan kopen en deze reeks![]()
But i love it!
We houden er allemaal van. Maar dat hoeft niet vertaald te worden in het aantal posts.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik geef toe, ik ben behoorlijk verslaafd aan kopen en deze reeks![]()
But i love it!![]()
![]()
Ik sta nog maar 14e hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:15 schreef Repeating het volgende:
[..]
We houden er allemaal van. Maar dat hoeft niet vertaald te worden in het aantal posts.
In hoeveel topics?
Ik post nu volgens mij iets meer dan een jaar. Ik kwam hier meeposten toen ik een FM-transmitter bestelde voor m'n auto, en die heb ik sinds eind augustus 2010![]()
In een jaarquote:Oke, ik zal minder posten en dit topic onderuit laten glijden
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)![]()
![]()
Dit dus.quote:
Ik sta netjes op nummer 25 en ben al een langere tijd in dit topic actief dan jou. Ik lees vooral mee in dit topic... Je hoeft niet óveral op te reageren en je hoeft ook niet álles te posten wat je hebt gekocht.![]()
![]()
Jow iemand die weet of je ergens vullingen voor vulpennen kunt krijgen?? Ook een beetje snel natuurlijk ..
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef Jetfly het volgende:
Jow iemand die weet of je ergens vullingen voor vulpennen kunt krijgen?? Ook een beetje snel natuurlijk ..![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nou net het leuke aan zo'n topic, anderen misschien op ideeën brengen..quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Repeating het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik sta netjes op nummer 25 en ben al een langere tijd in dit topic actief dan jou. Ik lees vooral mee in dit topic... Je hoeft niet óveral op te reageren en je hoeft ook niet álles te posten wat je hebt gekocht.Jow bij de Actionquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef Jetfly het volgende:
Jow iemand die weet of je ergens vullingen voor vulpennen kunt krijgen?? Ook een beetje snel natuurlijk ..
http://desc.shop.ebay.com(...)e=STRK:MEFSRCHX:SRCHquote:
http://desc.shop.ebay.com/i.html?LH_TitleDesc=1&LH_Time=901..1&LH_FS=1&_nkw=(the%2C%20of%2C%20to%2C%20and%2C%20in%2C%20is%2C%20it%2C%20that%2C%20for%2C%20on)&_dmd=1&_fln=1&_fsct=&_in_kw=2&_ipg=50&_oexkw=&_okw=the%20of%20to%20and%20in%20is%20it%20that%20for%20on&_sop=1&_ssov=1&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=.98&_trksid=m194&ssPageName=STRK:MEFSRCHX:SRCH
Deze twee had ik opgeslagen
Dat brengt me op ideen trouwens![]()
![]()
Begrijp me niet verkeerd. Enthousiasme is oké, maar posts hunten niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net het leuke aan zo'n topic, anderen misschien op ideeën brengen..
[..]
Jow bij de Action
En nu weer on-topic! We vervuilen het topic nu meer dan eerst!![]()
![]()
Groot deel post ik hier, de rest mag ik niet postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Repeating het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik sta netjes op nummer 25 en ben al een langere tijd in dit topic actief dan jou. Ik lees vooral mee in dit topic... Je hoeft niet óveral op te reageren en je hoeft ook niet álles te posten wat je hebt gekocht.
Verder is beter dat het wat sneller gaat, dan dat het topic doodbloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Groot deel post ik hier, de rest mag ik niet posten
Verder is beter dat het wat sneller gaat, dan dat het topic doodbloed
Lees ninja-edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank u!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://desc.shop.ebay.com(...)e=STRK:MEFSRCHX:SRCH
http://desc.shop.ebay.com/i.html?LH_TitleDesc=1&LH_Time=901..1&LH_FS=1&_nkw=(the%2C%20of%2C%20to%2C%20and%2C%20in%2C%20is%2C%20it%2C%20that%2C%20for%2C%20on)&_dmd=1&_fln=1&_fsct=&_in_kw=2&_ipg=50&_oexkw=&_okw=the%20of%20to%20and%20in%20is%20it%20that%20for%20on&_sop=1&_ssov=1&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=.98&_trksid=m194&ssPageName=STRK:MEFSRCHX:SRCH
Deze twee had ik opgeslagen
Dat brengt me op ideen trouwens
EDIT: je had er toch ook een die afgelopen veilingen weergaf?![]()
Aan de linkerkant op completed listings klikkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dank u!
EDIT: je had er toch ook een die afgelopen veilingen weergaf?(eerst free shipping uitzetten)
![]()
In het begin dacht ik dat het nep geld was om mensen mee te foppen ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef Repeating het volgende:
Zojuist 1000 euro voor een 10tje gekocht. Das rendement!
[ afbeelding ]![]()
![]()
ow moet je ff Zeggen als je dat hebt gedaan. Dan ga ik kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Zal er eens een paar meenemen naar station Zwolle, mooie grote metalen brug dan ben je zeker dat hij blijft plakken
op de geluids wal zou ook wel grappig zijn.BAM dit is 3KB![]()
Zojuist mijn gratis iPad pennen bestelling gehad van BIC. Maar even iets anders.
Zijn er eigenlijk mensen met een mooie China Portemonnee?![]()
Ik ben legendarisch maar om hier nu trots op te zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat ik nog maar 1 post achterloop op monkeybrain![]()
Had ik mijn mond maar gehouden over die throwies, 6 pagina's binnen 6 uur vol onzin![]()
![]()
Probeer eens chinaprices.us met iets van: Coin bank, coin house, coin shopquote:En anders het zelfde op ebay
Cent deal @ Pandawill: http://www.pandawill.com/happy-hour
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 24-10-2011 19:50:40 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ziet er leuk uit en daar blijft het ook bij. Ik zou hem afzeggen als ik jou was. Zonde van je geld. Heb er hier ook 2 liggen en je kan er helemaal niks mee. Geen vakje voor pasjes, geen kleingeld mogelijkheid en echt crappy. Misschien leuk om op straat te leggen en hopen dat iemand denkt dat het een stapeltje bankbiljetten is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef Repeating het volgende:
Zojuist 1000 euro voor een 10tje gekocht. Das rendement!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Throwiesquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben legendarisch maar om hier nu trots op te zijn![]()
Had ik mijn mond maar gehouden over die throwies, 6 pagina's binnen 6 uur vol onzin!
Al draait deze op 3 knoopcell batterijtjes (die kleintjes, LR1130 of AG10 )
afkomstig uit mijn kapotte led pig![]()
zal wel niet heel lang draaien op die kleinere, maar die zijn wel een stuk goedkoper dan die grote cr2025 (?) dingen
Edit: ik zie dat de voorgaande zei dat het cr2032 waren, maar wat is nou het verschil tussen die en cr2025 .. beide leveren 3 v?
die 2025 zijn toch weer wat goedkoper: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f07dc0fb0 50 stuks voor $4,30
en die kleine AG10 baterijtjes: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item231060c973
50 stuks voor $1,65
[ Bericht 21% gewijzigd door Downstar op 24-10-2011 20:02:06 ]![]()
Countdown:d :00h :00m :00s00quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Probeer eens chinaprices.us met iets van: Coin bank, coin house, coin shopEn anders het zelfde op ebay
Cent deal @ Pandawill: http://www.pandawill.com/happy-hour
Wanneer? Pagina laadt maar half, dus misschien zie ik het gewoon niet![]()
![]()
Van die led pigs doen heel veel maar 1 kant vanAG10 heeft slechts 1,5 voltquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Throwies!
[ afbeelding ]
Al draait deze op 3 knoopcell batterijtjes (die kleintjes, LR1130 of AG10 )
afkomstig uit mijn kapotte led pig![]()
zal wel niet heel lang draaien op die kleinere, maar die zijn wel een stuk goedkoper dan die grote cr2025 (?) dingen
Edit: ik zie dat de voorgaande zei dat het cr2032 waren, maar wat is nou het verschil tussen die en cr2025 .. beide leveren 3 v?
die 2025 zijn toch weer wat goedkoper: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3f07dc0fb0 50 stuks voor $4,30
en die kleine AG10 baterijtjes: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item231060c973
50 stuks voor $1,65
En CR2032 - CR2025 zal iets met formaat en Ampere uur zijn vermoed ikDus op de 2032 zullen ze langer brandenquote:CR2025 = Diameter: 20 mm. Thickness: 2.5 mm. Capacity: 160 mAh,
CR2032 = Diameter: 20 mm. Thickness: 3.2 mm. Capacity: 220 mAh
11 uur gaat zo'n throwie het maar doen middels mijn berekeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Skippy_ball op 24-10-2011 21:00:13 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ja, mensen quoten en niks eraan toevoegen, dat is ook goed voor je postaantallen.quote:Heb nog ff gekeken naar die zoekengine, ik had 'em kort bij m'n Chinafavs, maar toen heb ik 'em er toch maar weer uitgemikt. Weet haast 99% zeker dat 08gonT. ermee aan kwam zetten.
Zocht bij iets van de 10 'vermeend' beste chinashops. Kan er echter zo snel niks meer van vinden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Weet iemand wat status completed betekent bij BIC? Heb wel ordered en dispatched, maar completed ken ik niet en onze grote vriend van de helpdesk van BIC zegt het volgende:quote:Thank you for your message and sorry about that.
Thank you again for your order.
Your item will be posted soon, and normally it will arrive in 7-25 working days.
But as you know, it is an international trade, sometimes it will be 5-10 days delay for the reasons of the flights and custom issues.
Please don't worry, and you will receive it soon.
If any need, please feel free to contact us.
Best wishes and Have a nice day
Gillian![]()
Iets in de zin van je order is samengesteld, en ingepakt met alles er op en er aan.. alleen nog niet het warehouse uit omdat toen de verzending van die dag al gedaan was?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef witbiertje het volgende:
Weet iemand wat status completed betekent bij BIC? Heb wel ordered en dispatched, maar completed ken ik niet en onze grote vriend van de helpdesk van BIC zegt het volgende:
[..]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
cfind.net? Ik moest hem zelf ook terugzoeken op googlequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, mensen quoten en niks eraan toevoegen, dat is ook goed voor je postaantallen.Heb nog ff gekeken naar die zoekengine, ik had 'em kort bij m'n Chinafavs, maar toen heb ik 'em er toch maar weer uitgemikt. Weet haast 99% zeker dat 08gonT. ermee aan kwam zetten.
Zocht bij iets van de 10 'vermeend' beste chinashops. Kan er echter zo snel niks meer van vinden.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Van die led pigs doen heel veel maar 1 kant van
[..]
AG10 heeft slechts 1,5 volt
En CR2032 - CR2025 zal iets met formaat en Ampere uur zijn vermoed ik
[..]
Dus op de 2032 zullen ze langer branden
11 uur gaat zo'n throwie het maar doen middels mijn berekeningenDe eerste 2 cijfers is de diameter in mm, de laatste twee de hoogte in eh.. micrometer? Dus een 2032 is 3,2mm, een cr2016 1,6mm en heeft (grofweg) de helft aan capaciteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ledjes zijn inderdaad 20mA, maar de ampere-uur van batterijen is vaak nogal grof geschat.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Helium kost ongeveer 20 euro per keer. Er gaat 116 liter in een vis, dus de grote cilinders (50 ballonnen, 80 euro) zijn voor 3-4 keer.
Bron: http://www.x-zylo.com/ind(...)157=air-swimmers-faq
[ afbeelding ]
Edit: Helium is goedkoper geworden blijkbaar, een cilinder van 420 liter kost nu 50 euro
http://cfind.net/ : Nog een zoekmachine
Hoezo in micrometer?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
cfind.net? Ik moest hem zelf ook terugzoeken op google
[..]
De eerste 2 cijfers is de diameter in mm, de laatste twee de hoogte in eh.. micrometer? Dus een 2032 is 3,2mm, een cr2016 1,6mm en heeft (grofweg) de helft aan capaciteit.
Ledjes zijn inderdaad 20mA, maar de ampere-uur van batterijen is vaak nogal grof geschat.2,5 mm is ja niks.
Hmm.. Sinds 2 weken geen verzending geweest. lijkt me niet realistisch. Misschien komt het eerder omdat ik 10 van deze heb besteld toen die $ 0,08 was met $ 0,90 korting per 10. Totaal zou ik dus $ 0,10 terugkrijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Iets in de zin van je order is samengesteld, en ingepakt met alles er op en er aan.. alleen nog niet het warehouse uit omdat toen de verzending van die dag al gedaan was?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Hmm.. Sinds 2 weken geen verzending geweest. lijkt me niet realistisch. Misschien komt het eerder omdat ik 10 van deze heb besteld toen die $ 0,08 was met $ 0,90 korting per 10. Totaal zou ik dus $ 0,10 terugkrijgen.Dus $0,10 om hun maar van 10 van die dingen af te helpen
Ja, ik had een miljoen moeten bestellen, kijken wat ze overgemaakt zouden hebben..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]Dus $0,10 om hun maar van 10 van die dingen af te helpen
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Van die led pigs doen heel veel maar 1 kant van
[..]
AG10 heeft slechts 1,5 volt
En CR2032 - CR2025 zal iets met formaat en Ampere uur zijn vermoed ik
[..]
Dus op de 2032 zullen ze langer branden
11 uur gaat zo'n throwie het maar doen middels mijn berekeningendaarom draai ik 3 x AG10 in parallelle schakelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x1,5V dus..
![]()
Doet LED-je dan geen 'flits' ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
daarom draai ik 3 x AG10 in parallelle schakeling3x1,5V dus..
Hij brand nog steeds dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Doet LED-je dan geen 'flits' ??
zie foto hierboven![]()
![]()
Op de foto blijft die nog wel even branden jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hij brand nog steeds dus?
zie foto hierboven
wacht ik heb t even mis geloof ik, in iedergeval draaien er dus nu 3 AG10 batterijtjes op elkaar waarbij de ledpluskant dus op de bovenste batterij plus is gekomen en de - op de onderste uiteraard..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Parallel? Dan heb je dus 1x1,5v en 10x ampere of zit ik mis?
In serie is het wel flits.
Draait hier verder goed.. Komt uit z'n ledvarkentje?
![]()
Oh, ik las de 10 op de verkeerde plekDacht dat je 10 batterijen op elkaar had. 4.5v kan prima ja, in mijn ervaring gaan ze bij 9v stuk.
Edit: Even mijn V&A-topic spammen bij de zoekhelden alhier. Ik vind alleen passende emblemen voor nieuwe modellen van 7 of 8 cm, en het hoeft maar 2-3cm te zijn:
[GEZ] Chrome/zilverkleurig Mitsubishi-embleem
Ik kan mezelf alweer deels beantwoorden: http://www.tinydeal.com/m(...)html?sk=1249835587Og Dit, maar dan alleen de drie diamanten. Desnoods knip ik dat eraf, maar handiger is los.
[ Bericht 19% gewijzigd door 08gnoT. op 24-10-2011 21:40:34 ]![]()
potdomme door jou gestuntel ga ik twijfelen aan mijn kennisquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, ik las de 10 op de verkeerde plekDacht dat je 10 batterijen op elkaar had. 4.5v kan prima ja, in mijn ervaring gaan ze bij 9v stuk.
Ben benieuwd hoelang hij gaat branden!![]()
![]()
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item336b689405
dit zal ook wel niks zijn? ( dien je dus ook de sleutel hanger eraf te halen?) maar is 4 cm?
![]()
Nah denk niet dat dat blijft zitten, die loopt een beetje bol aan de achterkant. Ik denk dat het wel belangrijk is dat het precies het juiste formaat is, anders ben ik hem wrs zo kwijt.
Zal hem morgen even precies opmeten.
Die sleutelhanger wilde ik trouwens vorig jaar wel kopen voor m'n sleutelbos, maar hij past nu al amper in m'n zak![]()
![]()
Zitten er echt niet meer sloop of demontagebedrijven in de buurt? Hier weet ik er zo 5 binnen een straal van 10km denk ikecht het makkelijkst met dat soort kleine dingetjes, daar scavenge ik ook altijd kleine dingetjes voor mn auto vandaan.
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]Kijk is onderaan die pagina
![]()
Mja, was ook niet echt een heel boeiende maar dacht dan kan ik die 2 zoekmachiens gewoon in vieren hakkennja dan maar 3
quote:http://www.dealextreme.co(...)mall-10-piece-103213quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, mensen quoten en niks eraan toevoegen, dat is ook goed voor je postaantallen.
Je neus snuiten met 1000 euro
http://www.dealextreme.co(...)wifi-tv-white-102986
Waarom vertrouw ik het nu juist minder als dit in de description staat?
quote:SUPER SCREEN !, smooth experience on internet and games, you deserve it.Trust me! Multi-input support.
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 24-10-2011 23:08:42 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Weet er iemand een goedkope degelijke voice-recorder?
Mag eentje zijn waar SD/micro sd'tje ingaat.
Heb er wel al een paar gevonden, maar of de kwaliteit goed is?
Dus als er iemand al ervaring met zo iets heeft, delen!![]()
Ik ken er maar één binnen 15km die wel eens mitsubishi heeft (meeste zijn gespecialiseerd in busjes of een bepaald merk.. en verkopen die dan ook weer), maar het is het proberen waard om eens rond te vragen bij anderen. Maar chroomkleur is schaars.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:54 schreef Tjado het volgende:
Zitten er echt niet meer sloop of demontagebedrijven in de buurt? Hier weet ik er zo 5 binnen een straal van 10km denk ikecht het makkelijkst met dat soort kleine dingetjes, daar scavenge ik ook altijd kleine dingetjes voor mn auto vandaan.
![]()
[/quote]quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
http://www.dealextreme.co(...)mall-10-piece-103213
Waarom vertrouw ik het nu juist minder als het in de description staat?
[quote=Item info:]SUPER SCREEN !, smooth experience on internet and games, you deserve it.Trust me! Multi-input support.
Dan denkt de douane dat je nep geld over de grens wilt smokkelen.
![]()
http://www.dealextreme.co(...)let-68987?r=88474882quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
http://www.dealextreme.co(...)mall-10-piece-103213
Waarom vertrouw ik het nu juist minder als dit in de description staat?
[quote=Item info:]SUPER SCREEN !, smooth experience on internet and games, you deserve it.Trust me! Multi-input support.
http://www.tinydeal.com/c(...)html?sk=1249835587Og
Kreeg trouwens mailtje:
o.a. 3G + Bluetooth 10" capacitive tablet...
http://www.pandawill.com/happy-hourThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Goedkoop niet echt, maar ik heb uit Engeland (Ebay) een Zoom H1. Best bang for buck.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef jonasr het volgende:
Weet er iemand een goedkope degelijke voice-recorder?
Mag eentje zijn waar SD/micro sd'tje ingaat.
Heb er wel al een paar gevonden, maar of de kwaliteit goed is?
Dus als er iemand al ervaring met zo iets heeft, delen!
Neen zo high-tec moet het niet zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Goedkoop niet echt, maar ik heb uit Engeland (Ebay) een Zoom H1. Best bang for buck.. Eerder om wat gesprekjes op te nemen. Moet gewoon verstaanbaar zijn bij het later afspelen. Geen muziek etc..
![]()
Spy cam iets? Durf zo niks te zeggen over de kwaliteit van die van BIC, maar slecht zal het niet geweest zijn. Dan wist ik het nog wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef jonasr het volgende:
[..]
Neen zo high-tec moet het niet zijn. Eerder om wat gesprekjes op te nemen. Moet gewoon verstaanbaar zijn bij het later afspelen. Geen muziek etc..
![]()
In dat geval... heb je een telefoon?
Hoe verstaat de ander je (hoe is de kwaliteit van de microfoon)?
Is het een telefoon met ingebouwde dictafoon-optie of met besturingssysteem voor apps?
Ben trouwens erg fan van de Ebay optie 'doe een voorstel'. Scheelt toch vaak best nog een klein beetje in vergelijking met wat je moet betalen als je 'koop nu' doet.
Ja, aan zo iets had ik gedacht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:16 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Spy cam iets? Durf zo niks te zeggen over de kwaliteit van die van BIC, maar slecht zal het niet geweest zijn. Dan wist ik het nog wel.
Telefoon, ja maar die kwaliteit is toch ook niet schitterend (had gehoopt toch iets beter als telefoon te vinden voor een prikje) en daarbij de opslag is niet zo groot voor pakweg een gesprek van een uurtje.
![]()
Nou ja, op foons heb je tegenwoordigs GB's aan ruimte en kwaliteit verschilt onderling. Maar met die standaard recorders voor een prikkie, daarmee maak je geen betere recordings dan een telefoon hoor (prut microfoons).Het beste kun je dan bij BIC ofzo een lavelier-microfoon halen. Mijn ervaring daarmee is echt super. Moet je dan alleen nog een audiodevice hebben met een line-in en MicroSD-kaartslot voor de opname... Die ken ik alleen niet.
?
Is die een beetje goed? Ben nog aan het twijfelen en zoek een duidelijke microfoon voor bij mijn laptopquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:31 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, op foons heb je tegenwoordigs GB's aan ruimte en kwaliteit verschilt onderling. Maar met die standaard recorders voor een prikkie, daarmee maak je geen betere recordings dan een telefoon hoor (prut microfoons).Het beste kun je dan bij BIC ofzo een lavelier-microfoon halen. Mijn ervaring daarmee is echt super. Moet je dan alleen nog een audiodevice hebben met een line-in en MicroSD-kaartslot voor de opname... Die ken ik alleen niet.
?
==========================================
Voor de oordoppenfans wel leuk!
http://www.1dayfly.com/nl-nl/
Niet duur en schijnen best goed te zijn!![]()
Ik blijf toch bij Alpha's voor dat geldquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Is die een beetje goed? Ben nog aan het twijfelen en zoek een duidelijke microfoon voor bij mijn laptop
==========================================
Voor de oordoppenfans wel leuk!
http://www.1dayfly.com/nl-nl/
Niet duur en schijnen best goed te zijn!
Die zien er Xears/Brainwavz-kwaliteit-achtig uit. Twee voor minder dan 20,- euro, best een okay deal.
Pop + Rock zou ik dan voor gaan, maar wil niks bestellen en laten bezorgen in NL.
Hier een mic-vergelijkend-warenonderzoek: Chinese Webshops topic #120 - Met leuke matige filmpjes!
Kijk eens naar de Sansa Clip+, dan heb je meteen ook een hele goede MP3-speler. Heb nu al een paar opnames gemaakt en ben heel tevreden over het resultaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef jonasr het volgende:
[..]
Neen zo high-tec moet het niet zijn. Eerder om wat gesprekjes op te nemen. Moet gewoon verstaanbaar zijn bij het later afspelen. Geen muziek etc..
jaja, en azo...![]()
HONGKONG POST CHRISTMAS AIR MAIL – LATEST DATES OF POSTING 2011 (Ook voor China Post!)
The latest dates of posting for airmail(letters, cards, packets and parcels) intended for delivery before Christmas Day are shown below. While the dates are provisional, they are worked out based on the requirements of overseas postal administrations. These dates are subject to availability of flight services and may be altered at short notice. The public are advised to post earlier than the dates shown.
LETTERS & CARDS PARCELS & PACKETS
Netherlands 15.12.11
Belgium 15.12.11
Austria 14.12.11
PARCELS & PACKETS
Netherlands 10.12.11
Belgium 14.12.11
Austria 12.12.11
Let op: Deze data gelden ook voor ChinaPost!
Het gaat hier ook om een indicatie! het is geen garantie dat als ze al voor die datum gepost zijn hier optijd aankomen!
Ga er maar vanuit dat je pakketje 2 weken voor deze datum op de post moet zitten wil je het voor de kerst hebben!
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 25-10-2011 09:09:26 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik mis een conclusie, welke heeft nou beste bang/buck?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef shiznuts het volgende:
Die zien er Xears/Brainwavz-kwaliteit-achtig uit. Twee voor minder dan 20,- euro, best een okay deal.
Pop + Rock zou ik dan voor gaan, maar wil niks bestellen en laten bezorgen in NL.
Hier een mic-vergelijkend-warenonderzoek: Chinese Webshops topic #120 - Met leuke matige filmpjes!![]()
![]()
Dit heb ik nog nooit gezien:
1
2item No. Year Status Destination Country Location Date
RA04xxx6041CN 2011 posting NETHERLANDS JDDZCA 2011-10-16
Wat is Jddzca![]()
![]()
Met td blijf je ook aan de gang...
Zeg ik duidelijk dat ik de aansteker gevuld heb met gas, en ook met een schroevendraaier de vlamhoogte geregeld heb maar dat hij niet werkt.
Nu zegt ze dat ik de aansteker niet gevuld heb![]()
![]()
Iemand een idee om ze over de schutting te krijgen?
Of een paypal claim doen?![]()
Een filmpje maken wil weleens helpen. Als je besluit dat te doen post hem dan ook hier maar
Hmm ik begin de draad kwijt te raken van mn bestellingen, toch maar eens een excel bestandje maken! Kijken of ik al die chinese namen in paypal nog kan linken aan bepaalde orders -_-![]()
Schroevendraaier met opzetstukjes gekocht bij BIC.
Zit altijd te kloten met kleine kruiskopschroefjes.
Hopelijk zit er hier wat bij om makkelijk te schroeven.
http://www.buyincoins.com(...)da-product-3784.html![]()
Waarom kan ik god non de jus geen directe betaling maken met paypal. Heb voldoende saldo, maar kan als ik bij FP wil uitchecken en hij opent paypal, krijg ik alleen uitgestelde betaling![]()
Hmm ik heb twee pakjes die 5 dagen van elkaar verzonden zijn, maar allebei gister in amsterdam aangekomen. Duurt het zo lang voordat zo'n vliegtuig vol is?![]()
![]()
stelletje &^%^@quote:Thank you for your message.
We checked your order again and found that you didn't paid the order with coins successfully,so we didn't send out your item
Please buy them again if you still want them![]()
Haha welke order?
Kunnen jullie je helicopter van FocalPrice wel tracken? Bij mij geeft hij een error
Voorderest zijn al mn paypal transacties accounted for en onderweg
edit: werkt al! hij is shipped
[ Bericht 18% gewijzigd door Tjado op 25-10-2011 12:02:52 ]![]()
Zo, ik heb de volgende ingredienten besteld van eBay voor throwies.
100 knoopcel batterijtjes
100 LEDjes
2x 50 magneetjes
Nu afwachten![]()
![]()
100 knoopcel batterijtjes á 10.80
100 LEDjes á 2.69
2x 50 magneetjes á 5.00
Totaal $18.50 -- 18,5ct per throwie
Ik twijfel nog :p wel leuk straks voor de donkere dagen!![]()
![]()
10 ipadstylussen, gewoon omdat ze maar 8 cent waren en per stuk 9 cent terug werd gestort. Maar niet heus dus...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef Tjado het volgende:
Haha welke order?
Kunnen jullie je helicopter van FocalPrice wel tracken? Bij mij geeft hij een error
edit: voorderest zijn al mn paypal transacties accounted for en onderweg![]()
![]()
Nouja als je dat in ¤ uitrekent,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef Tjado het volgende:
100 knoopcel batterijtjes á 10.80
100 LEDjes á 2.69
2x 50 magneetjes á 5.00
Totaal $18.50 -- 18,5ct per throwie
Ik twijfel nog :p wel leuk straks voor de donkere dagen!
¤13,28 -- 13,28 eurocent per throwie. Eerste eBay bestelling trouwens![]()
![]()
Leuk idee die throwies. Alleen nu nog even zoeken naar iemand die leds in dezelfde kleur aanbiedt in plaats van verschillende.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Echt weer lekker scheef van paypal. Genoeg saldo, maar kan alleen met uitgestelde bankbetaling betalen. Bellen duurt ook jaren, dus maar een mail gestuurd waar dat goed voor is![]()
Dat je dat überhaupt is opgevallen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef Tjado het volgende:
Valt me ook nu pas op dat Katherine Heigl voor Lightake adverteert :p
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zal ik je mn gegevens alvast pm-en? volgens track & trace is gls nu onderweg om het vandaag te leveren, foto volgt dus super snelquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:47 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Een fotootje als die binnen is, en je krijgt een scheetkussen en een varkentje van me.Nu is het voor mn neefje hopen dat jij je woord houdt
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Heb je ook nog een keer die foto van je andere schilderij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zal ik je mn gegevens alvast pm-en? volgens track & trace is gls nu onderweg om het vandaag te leveren, foto volgt dus super snelNu is het voor mn neefje hopen dat jij je woord houdt
LOL! Hoe kunnen ze dat ooit met de post versturen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:00 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/S(...)d30ec#ht_1074wt_1139
Mailman-throwie![]()
![]()
Ik hoop dat je neefje een kleine derrière heeft. Komt helemaal in orde en ik zie je DM tegemoet nadat je de foto hebt geplaatst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zal ik je mn gegevens alvast pm-en? volgens track & trace is gls nu onderweg om het vandaag te leveren, foto volgt dus super snelNu is het voor mn neefje hopen dat jij je woord houdt
![]()
bij deze:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:06 schreef Tjado het volgende:
[..]
Heb je ook nog een keer die foto van je andere schilderij?
[..]
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
ze zijn dr:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:11 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je neefje een kleine derrière heeft. Komt helemaal in orde en ik zie je DM tegemoet nadat je de foto hebt geplaatst.
Wel een beetje jammer, pakket is open gemaakt door de douane, cadeaupapier zat er als een frommeltje bij, alle piepschuim in 100 stukken en het was niet meer zo best verpakt, gelukkig was alles nog wel heel:
een detail foto voor zover dat gaat in het plastic:
en die chinesen zijne r goed mee bezig, kreeg er een setje handschoenen bij om ze mee vast te pakken en schroefjes om ze op te hangen, al snap ik niet hoe dat zou moeten werken, beetje rare dopjes (die witte dan he):
Ga hier naar de ikea en voor dat geld heb je nog niet eens een canvas print, laat staan een schilderijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef Tjado het volgende:
Hmm zitten wel mooie tussen, maar iets duurder dan ik had gehoopt“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
De Designers komen zo te zien niet uit China....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef Tjado het volgende:
Hmm zitten wel mooie tussen, maar iets duurder dan ik had gehoopt
[ afbeelding ]
Geen enkele Chinees op de foto.![]()
Toffe schilderij RanTheMan! Hopelijk krijgt de nieuwe net zo'n mooi plekje als je huidige.
Ik zit te twijfelen of ik zo'n extension tube/ battery tube zou kopen voor m'n zaklamp. Is wel cool natuurlijk maar dan wordt ie ook zo groot, plus dan moet ik nog extra 18652 batterij(en) kopen...
Oh en een beanie van eBayals ik zo naar buiten kijk op dit moment
![]()
![]()
Die witte haakjes lijken op betonhaakjes.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Dank zal vanavond of morgen ff een fototje posten van hoe die hangt, anders krijg ik mn scheetkussen en varkentje nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
Toffe schilderij RanTheMan! Hopelijk krijgt de nieuwe net zo'n mooi plekje als je huidige.
Mooi schilderij! Wat betaal je daar nou voor inklaringskosten voor, RanTheMan? En om te verschepen?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
dat zijn het niet, denk eerder voor gipsplaat, maar t debiele is dat ze niet in de haakjes achterop de lijst passen, dus wat wel de bedoeling is, keine ahnungquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:34 schreef Cerbie het volgende:
Die witte haakjes lijken op betonhaakjes.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Iemand hier ervaring met laptop speakertjes uit china? Op batterijen of zonder maakt niet zoveel uit, als het maar een beetje degelijk geluid geeft![]()
![]()
Sub-Total: US$ 139.99quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mooi schilderij! Wat betaal je daar nou voor inklaringskosten voor, RanTheMan? En om te verschepen?
Standard Shipping: US$ 17.54
Shipping Insurance Rates: US$ 1.99
Gift Packaging: US$ 2.99
Coupon Discount - HALLOWEEN14 : -US$ 14
Grand Total: US$ 148.51“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Oke, net op eBay een extension tube voor de zaklamp gewonnen. Nu nog een extra 18650 batterij. Nog ergens op letten? Zoiets o.i.d. goed?![]()
Kom ik net van t postkantoor vandaan. Ik zal eens een envelopje opzoeken. Stuur mij maar een DM met je adresgegevens. Dat varkentje en scheetkussen komen eraan.quote:ze zijn dr:![]()
![]()
ik zal dan nog even een officiele foto maken als ze aan de muur hangen, maar ik mis je kritische commentaar nog over de schilderijenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:12 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Kom ik net van t postkantoor vandaan. Ik zal eens een envelopje opzoeken. Stuur mij maar een DM met je adresgegevens. Dat varkentje en scheetkussen komen eraan.
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze wel geslaagd, in tegenstelling tot de scream met oorwarmers...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik zal dan nog even een officiele foto maken als ze aan de muur hangen, maar ik mis je kritische commentaar nog over de schilderijen![]()
![]()
toch vind ik dat wel meevallenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:16 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze wel geslaagd, in tegenstelling tot de scream met oorwarmers...
vs
ik zal niet beweren dat t sprekend lijkt, maar die handen kloppen wel aardig en uiteraard zijnd e kleuren anders, maar wat wil je voor 40 dollar incl shipping“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Zo, daar zitten leuke schilderijen tussen. Ga er zeker eens kijken.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Postbode is langsgeweest!
... ik was niet thuis.
Herkende de afzender niet, maar moest iets van eBay zijn, vond het opmerkelijk dat die i4 charger er binnen twee dagen al was.Maar het was iets anders...
Refund ook van m'n watch pin tool die na 2 maanden en 2 x versturen er niet is...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef shiznuts het volgende:
Goed gezegd. Ik mag zelf deze: http://www.ebay.com/itm/N(...)-Watch-/250830645974 binnenkort op de deurmat verwachten.Beetje rare gang van zaken al was het contact verder prima en al was het $1,56 ik hoef tenminste niet te betalen voor iets dat ik nooit gekregen heb.
Derde post daaronder stond dat...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik mis een conclusie, welke heeft nou beste bang/buck?Die heb ik. Sansaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 06:51 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Kijk eens naar de Sansa Clip+, dan heb je meteen ook een hele goede MP3-speler. Heb nu al een paar opnames gemaakt en ben heel tevreden over het resultaat.. Was ff vergeten dat die ook spraakopnamen maakt met ingebouwde mic. Maar ik gebruik die feature dan ook niet want: ingebouwde mic. Heb liever iets externs, tenzij het opneemapparaat zelf een microfoon is bedoeld voor voicerecording en niet het afspelen van mp3'tjes.
Nu trouwens ook bij Amazon.de/co.uk de Clip Zip.
Hopelijk binnenkort een rockbox-port ervoor en dan gaan we daar maar eens over nadenken.
Thanks bro.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
LETTERS & CARDS PARCELS & PACKETS
[..]
Austria 14.12.11
PARCELS & PACKETS
[..]
Austria 12.12.11
[..]As said many times before... er is echt geen pijl op te trekken...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:37 schreef Tjado het volgende:
Hmm ik heb twee pakjes die 5 dagen van elkaar verzonden zijn, maar allebei gister in amsterdam aangekomen. Duurt het zo lang voordat zo'n vliegtuig vol is?Slordigheid bij webshop of post, of het weer (of een vulkaan), de wind, dat roet in het eten gooit... het is een shitload geluk als je pakketje er binnen een week is, maar niemand kan je van tevoren zeggen waar je aan toe bent. Tenzij je betaalt voor express shipping via DHL/UPS ofzo. Maar eckte chinashoppers kopen zoveel mogelijk als 'free shipping'.
Ik zou geen unprotected 18650's nemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, net op eBay een extension tube voor de zaklamp gewonnen. Nu nog een extra 18650 batterij. Nog ergens op letten? Zoiets o.i.d. goed?Check candlelightforums voor wat zij te tippen hebben.
Ik blijf het een chimpansee vinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
toch vind ik dat wel meevallen
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
ik zal niet beweren dat t sprekend lijkt, maar die handen kloppen wel aardig en uiteraard zijnd e kleuren anders, maar wat wil je voor 40 dollar incl shippingMaar die andere met meerdere panelen is wel erg mooi!
dank, maar nee er zat geen brief oid bij, dus zal wel goed zitten, misschien vonden ze m zo lelijk dat ze dachten, laat maar zittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:57 schreef UncleSam het volgende:
Erg mooie abstract painting heb je daar! Wou de Douane geen btw van je hebben?
Ik wacht op een pakketje van deal-cool dat ik op 3-10 besteld heb. Het is op 7-10 verstuurd. (Waarde: 12 euro)
Normaal ontvang ik mijn pakketjes van deal-cool binnen 10 dagen. Na hoeveel dagen mag je bezwaar indienen / klacht sturen?![]()
Er is geen 'normaal' bij chinashopping en Hong Kong/China Post (dat je het toevallig zo ervaren hebt is puur geluk). Na drie weken kun je eens beginnen na te vragen voorzichtig. Een maand moet je sowieso kunnen uitzingen. Na die maand wat hardnekkiger beginnen te zeuren. 40e dag de verkoper voor een optie zetten of vragen deze zelf aan te reiken. 44e dag en nog geen oplossing? Paypalgeschil aanmaken en hen het laten oplossen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef nhero het volgende:
Ik wacht op een pakketje van deal-cool dat ik op 3-10 besteld heb. Het is op 7-10 verstuurd. (Waarde: 12 euro)
Normaal ontvang ik mijn pakketjes van deal-cool binnen 10 dagen. Na hoeveel dagen mag je bezwaar indienen / klacht sturen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt! Dan heb ik geluk gehad afgelopen 10 bestellingen, allemaal netjes binnen 10 dagen bezorgd!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er is geen 'normaal' bij chinashopping en Hong Kong/China Post (dat je het toevallig zo ervaren hebt is puur geluk). Na drie weken kun je eens beginnen na te vragen voorzichtig. Een maand moet je sowieso kunnen uitzingen. Na die maand wat hardnekkiger beginnen te zeuren. 40e dag de verkoper voor een optie zetten of vragen deze zelf aan te reiken. 44e dag en nog geen oplossing? Paypalgeschil aanmaken en hen het laten oplossen.![]()
![]()
Oeps, al deze gekocht, zelfde zaten ook bij de zaklamp (niet dat dát dan goed is...)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou geen unprotected 18650's nemen.Check candlelightforums voor wat zij te tippen hebben.
![]()
Zulke producten betaal je grotendeels niet met je geld, maar met je gezondheid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oeps, al deze gekocht, zelfde zaten ook bij de zaklamp (niet dat dát dan goed is...)Dan staat er i.p.v. TF -> 'BRC' op (bovendien een tekstje op de batterij erbij dat het om 'protected circuitry gaat' (kun je checken door te voelen of er een metalen strip zit). En geloof me, als Chinezen ergens mee kunnen opvallen en features kunnen verheerlijken zullen ze het vooral niet nalaten ervoor te zorgen dat je dat dan ook weet. Dus als het er niet bijstaat, ben ik bang van niet en er zijn al aardig wat 'ongelukjes' met zulke batterijen gebeurd...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef Goddelijker het volgende:
Die zijn volgens mij wel beveiligd.
Hum, op deze staat gewoon TF, zeker voor TrustFire, ik dacht dat alleen 'BRC' en met tekstje stond voor protected circuit. Toch niet.
[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 25-10-2011 16:48:25 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hij stond onder Nederland dus kleine moeitequote:![]()
Toevallig al gekeken wat een pakketje heuvel af kost?Hoe is hij verzonden? DHL?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dank, maar nee er zat geen brief oid bij, dus zal wel goed zitten, misschien vonden ze m zo lelijk dat ze dachten, laat maar zittenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Er azitten stickers van UPS en GLS op de doos, maar ik weet zeker dat hij gecontroleerd is, waarom zou anders de cadeauverpakking er als een vodje bijzitten?quote:“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Zodat je hem zelf in kan pakken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Er azitten stickers van UPS en GLS op de doos, maar ik weet zeker dat hij gecontroleerd is, waarom zou anders de cadeauverpakking er als een vodje bijzitten?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij stond onder Nederland dus kleine moeite![]()
Toevallig al gekeken wat een pakketje heuvel af kost?
[..]Enne, nee, eigenlijk nog niet aan toegekomen, maar ben morgen op het postkantoor om m'n horloge af te halen dus kiek ik dan eh'm.
Ok Upsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Er azitten stickers van UPS en GLS op de doos, maar ik weet zeker dat hij gecontroleerd is, waarom zou anders de cadeauverpakking er als een vodje bijzitten?, ga ook eens kijken of ik wat voor de kale muur in mijn kamer kan vinden
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]Enne, nee, eigenlijk nog niet aan toegekomen, maar ben morgen op het postkantoor om m'n horloge af te halen dus kiek ik dan eh'm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Groot nieuws, mijn rubberen kut is binnen![]()
Doos helemaal plat en dikke tape erop met GEOPEND DOOR TNT I.V.M. DOUANEAFHANDELING![]()
![]()
![]()
Ik hoop maar dat niemand bij de TNT een wilde middagpauze heeft gehad in de w.c.
Ik laat jullie nog even op het puntje van de stoel zitten, later meer nieuws![]()
![]()
Ruksequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
Doos helemaal plat en dikke tape erop met GEOPEND DOOR TNT I.V.M. DOUANEAFHANDELING![]()
![]()
![]()
Ik hoop maar dat iemand bij de TNT geen wilde middagpauze heeft gehad in de w.c.
Ik laat jullie nog even op het puntje van de stoel zitten, later meer nieuws
Veel foto's ook vooral!![]()
Heb je link welke het is?
Ik zeg toch straks meer nieuws, viespeukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:18 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Rukse
Veel foto's ook vooral!![]()
Heb je link welke het is?
![]()
Eerst wat eten, ik heb een wilde nacht voor de boeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zeg toch straks meer nieuws, viespeuk![]()
Typt dat fijn met 1 hand?
Die skippy...
Omgquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop maar dat niemand bij de TNT een wilde middagpauze heeft gehad in de w.c.
Ik laat jullie nog even op het puntje van de stoel zitten, later meer nieuws![]()
![]()
Respect als je daar nog durft in te kwakken hoor![]()
![]()
Je zult zo iets maar tegenkomen bij de inklaring. lol.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoe maak je dat ding dan eigenlijk weer schoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
Respect als je daar nog durft in te kwakken hoorquote:Cons:Cleaning (or rather: putting the sleeve back in the tube) is a bit difficult. Also, the cleaning needs to be done right after 'release', the bottom is not waterproof.
Not really a con, but the vibration doesn't add much so I removed it.
It's not as silent as I'd wish.
These are all minor nitpicks though, they're nothing next to the pros.Blijf het toch grappig vinden die reviews
(Beetje een gniffel gniffel post deze)Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Kwam ik thuis, vol goeie mot de brievenbus leeggehaald, 2x een briefje dat ze langs zijn geweest. Morgen maar naar het postkantoor..![]()
ik heb m'n watch in de brievenbus gevonden![]()
doos met de bekende kraken
uiteraard weer met een kilo foliepapier ingewikkeld
raar maar waar de verlichting werkt![]()
![]()
Ik wil m'n Shark Watch ook!
Hadden wij 'm dezelfde avond besteld Syphixx?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Geeft 'inklaren' toch een heel andere betekenisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef Repeating het volgende:
[..]
Je zult zo iets maar tegenkomen bij de inklaring. lol.![]()
![]()
ja klopt zelfste avondquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil m'n Shark Watch ook!
Hadden wij 'm dezelfde avond besteld Syphixx?
want we gingen racen Chinese Webshops topic #162 Met echte aziatische merken!
hebbek gewonnen?![]()
wss ligt ie morgne bij je in de bus ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:31 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja klopt zelfste avond
want we gingen racen Chinese Webshops topic #162 Met echte aziatische merken!
hebbek gewonnen?![]()
wss ligt ie morgne bij je in de bus ofzoIk had 'm stiekem vandaag al verwacht, maar ik gok dat België op de route naar ZO-Brabant ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gewonnenIk heb helaas geen LED-varkentjes voor je
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Duurt wel lang met monkybrain
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb helaas geen LED-varkentjes voor jeeen throwie is ook goed hoor
mss moet ik maar eens stock van 1000 ofzo inslaan voor kerst ofzo![]()
![]()
Lol![]()
Ik ging net kijken of toevallig mijn headset die ik verwachtte van Lighttake in de bus lag.
Helaas niet, dus ik loop weer naar binnen en ga zitten.
Rijdt PostNL voor![]()
![]()
![]()
Wat een bazending![]()
En dat voor ~ 6 euro.
Straks maar eens open maken.![]()
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef Miniem het volgende:
Ohja en die pakketpostbezorger![]()
Hier WEER een pakketje voor je!![]()
![]()
![]()
Het zijn volgens mij mensen die geen plezier in hun werk hebben. Ik heb een zeer nukkige.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef Miniem het volgende:
Ohja en die pakketpostbezorger![]()
Hier WEER een pakketje voor je!![]()
![]()
![]()
Mijn bezorger zegt het op een sarcastische toon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:44 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij mensen die geen plezier in hun werk hebben. Ik heb een zeer nukkige.![]()
![]()
Ik wil wel eens weten wat die bezorgers de laatste maand wel niet denkt. Opeens elke week een paar van die gele enveloppen.![]()
![]()
Dat 'ie er tof uitzag vond ik al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Miniem het volgende:
Lol![]()
Ik ging net kijken of toevallig mijn headset die ik verwachtte van Lighttake in de bus lag.
Rijdt PostNL voor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een bazending![]()
En dat voor ~ 6 euro.
Maar nu het geluid nog (al was daar al een prima review over, ben toch benieuwd naar een second opinion).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Review? Ik zoek een goedkope over ear headsetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Miniem het volgende:
Lol![]()
Rijdt PostNL voor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een bazending![]()
En dat voor ~ 6 euro.
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Geeft 'inklaren' toch een heel andere betekenis
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Miniem het volgende:
Lol![]()
Rijdt PostNL voor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een bazending![]()
En dat voor ~ 6 euro.
Straks maar eens open maken.Die bij ons is wel relax, al keek hij de laatste keer wel vragend toen ik in 2 dagen 3 pakketjes kreegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef Repeating het volgende:
Ik wil wel eens weten wat die bezorgers de laatste maand wel niet denkt. Opeens elke week een paar van die gele enveloppen.
Check ook alvast... [gadgets] DealExtreme reviewtopicquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Review? Ik zoek een goedkope over ear headsetThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb hem nu op mijn kop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat 'ie er tof uitzag vond ik al.![]()
Maar nu het geluid nog (al was daar al een prima review over, ben toch benieuwd naar een second opinion).
Dus ff wat nummers draaien![]()
![]()
Nou hij vind het wel leuk volgens mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:44 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij mensen die geen plezier in hun werk hebben. Ik heb een zeer nukkige.
Alleen gwn sarcastisch![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef monkeybrain het volgende:
Jesus godverdomme, ik maak het ding schoon en onderin zit een condoom![]()
![]()
![]()
_!
![]()
Tsja wat valt er over de headset nog meer te zeggen?![]()
Geluidskwaliteit is gewoon goed tot heel goed.
Inderdaad niet extreem veel bass maar het geheel klinkt uitstekend.
Zeker als je kijkt naar wat je ervoor neerlegt.
Ik verbaas me soms hoe die chinezen dat doen, sommige producten voor zo weinig geld verkopen.
Hier leg je er zo 30 euro voor neer.
Goede bouwkwaliteit zit goed op mijn kop. En het was erg goed verpakt in bubbels.
Aanrader![]()
![]()
trollquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:22 schreef Miniem het volgende:
Ik verbaas me soms hoe die chinezen dat doen, sommige producten voor zo weinig geld verkopen.
Goede bouwkwaliteit zit goed op mijn kop. En het was erg goed verpakt in bubbels.
AanraderThanks, besteldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Check ook alvast... [gadgets] DealExtreme reviewtopic![]()
![]()
Ok,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:22 schreef Miniem het volgende:
Aanraderhad nog geen headset met mic, is wel handig voor VOIP-calls e.d.
Besteld bij Ever buying (-10% (retailmenot-coupon)).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Angrybirds spullen zijn vanuit china per definitie nep toch? Want ik kon me nog herinneren dat er een topic liep over iemand die een merkrechten claim aan z'n broek kreeg. Had net een discussie met iemand. Maar is volgens mij net zo nep als een namaak Ipod ofzo![]()
Ok ok, een flauwe grap.
Maar het is wel een smerig ding. Het stinkt enorm (op zich realistisch) en ik krijg een soort pasta achtige substantie op mijn vinger als ik er even doorheen sjor.
Het rubber lijkt gewoon te smelten omdat het te zacht is. Je krijg ook allerlei stukjes los rubber.
Ze hebben ook de verkeerde gestuurd, de mond i.p.v. de vagina.
Ik koop zo'n ding omdat ik van dat vrouwen geklets af wil zijn, sturen ze de mond![]()
Wel jammer want het is echt een fors apparaat, niet zo'n mini versie.![]()
Hebben ze deze al in China?Woorden schieten tekort, dus dan maar zo:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Ok ok, een flauwe grap.
Maar het is wel een smerig ding. Het stinkt enorm (op zich realistisch) en ik krijg een soort pasta achtige substantie op mijn vinger als ik er even doorheen sjor.
Het rubber lijkt gewoon te smelten omdat het te zacht is. Je krijg ook allerlei stukjes los rubber.
Ze hebben ook de verkeerde gestuurd, de mond i.p.v. de vagina.
Ik koop zo'n ding omdat ik van dat vrouwen geklets af wil zijn, sturen ze de mond![]()
Wel jammer want het is echt een fors apparaat, niet zo'n mini versie.![]()
![]()
Tokko is ook zo grappig, direct een PM
quote:For real? xD Zat die er al in of...
Welk model had / heb je? Link![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:03 schreef monkeybrain het volgende:
Tokko is ook zo grappig, direct een PM
[..]I'm interrested... I'm just a little Maniak!
Nee, alleen de Chinese meiden die niet in een elektronicafabriek of bij de post wilde werken...
Die bieden zichzelf aan.
Nogal een beetje een loze vraag natuurlijk.
![]()
De korreltjes. Een soort waxinelichtje kaarsvet of als je lijm en water mixt, echt smerig.
Dat komt gewoon los als je wrijving hebt...![]()
![]()
![]()
Het was ook maar een grapje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:14 schreef shiznuts het volgende:
Nee, alleen de Chinese meiden die niet in een elektronicafabriek of bij de post wilde werken...
Die bieden zichzelf aan.
Nogal een beetje een loze vraag natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij staat dat rubber stijf van de weekmakers om het zacht en soepel te maken. Alleen is het totaal niet stabiel en wrijf je het zo kapot. Je moet je poten ook met zeep wassen als je het ding aanraakt en kleven door "de paraffine".
Leuk voor de Kerstdagen om deze gulzige mond als kaars te gebruiken![]()
![]()
Net deze pen torch besteld met een varkentje.
Straks om vuurwerk af te steken.
http://www.focalprice.com(...)d_Lighter_Black.html
Had nl een 5$ coupon en daarvoor moet je $6 besteden.![]()
Best wel linke soep. Dat ding heeft een gaskraan die je vervolgens moet ontsteken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:27 schreef Miniem het volgende:
Had nl een 5$ coupon en daarvoor moet je $6 besteden.
Nooit in je zak of jas steken![]()
![]()
Die moet ik hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:27 schreef Miniem het volgende:
Had nl een 5$ coupon en daarvoor moet je $6 besteden.![]()
![]()
Vandaag zo'n mini ontstoppertje ontvangen (groupdeal van ahappydeal.com, $0,30). Het heeft er 17 dagen over gedaan.
Wie een beetje handig is en geen douanecontrole wil van z'n fleshlight kan er zelf een maken
jaja, en azo...![]()
Ik zie het wel als ik hem binnen heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Best wel linke soep. Dat ding heeft een gaskraan die je vervolgens moet ontsteken.
Nooit in je zak of jas steken
Hier zie je hem beter.
http://www.dealextreme.co(...)y-adjust-switch-7745![]()
Ik heb dat ding ook. Vind het werkelijk verschrikkelijk kutgeluid. Erg blikkerig, de bas is klote, de plug gaat storen als je er aan draait.. Na tien minuten mijn Audio Technica-set weer gepakt en normaal geluisterd. Op sommige gadgets en dingen kan je bezuinigen, maar op geluidskwaliteit wil je geen concessies doen imho. Ook al is het goedkoop: als je het nooit gebruikt is het nog steeds waardeloos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat 'ie er tof uitzag vond ik al.![]()
Maar nu het geluid nog (al was daar al een prima review over, ben toch benieuwd naar een second opinion).Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Ik heb zoeen: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item1e668a45c7quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:27 schreef Miniem het volgende:
Had nl een 5$ coupon en daarvoor moet je $6 besteden.
Best... lighter... ev4R!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wie een beetje handig is en geen douanecontrole wil van z'n fleshlight kan er zelf een maken![]()
En de buitenkant dan met throwies uitrusten...
Oi.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ook. Vind het werkelijk verschrikkelijk kutgeluid. Erg blikkerig, de bas is klote, de plug gaat storen als je er aan draait.. Na tien minuten mijn Audio Technica-set weer gepakt en normaal geluisterd. Op sommige gadgets en dingen kan je bezuinigen, maar op geluidskwaliteit wil je geen concessies doen imho. Ook al is het goedkoop: als je het nooit gebruikt is het nog steeds waardeloos.Ja, ik ben toch wel een beetje audiofiel.
Maar goed, dat werken met een apart microfoontje en een aparte headphone vind ik ook zo'n gare oplossing, het is niet voor muziek, maar VOIP-en eigenlijk, dus zo erg is het niet, als ik de ander maar versta.
Is dat wat ja? Ben ook enigszins aan het oriënteren op die butaan dingen voor het weinig vuurwerk dat ik ga afsteken. Enne:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb zoeen: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item1e668a45c7
Best... lighter... ev4R!Een 'eerlijke' aansteker?quote:Honest Jet Flame Cigarette Lighter With KeyRing Smoke![]()
![]()
Lijkt me ook tof om dit eens te proberen.
http://www.buyincoins.com(...)in-product-2844.html
Match box lighter.
Dus een luciferdoosje idee die lang mee gaat.![]()
Nee, dezelfde met 2 vlammen is beter, die heb ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Best... lighter... ev4R!
[..]![]()
![]()
Cute weak dick maker for friend that doenst want to make his girl to go baby!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:22 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
Volgens mij staat dat rubber stijf van de weekmakers om het zacht en soepel te maken. Alleen is het totaal niet stabiel en wrijf je het zo kapot. Je moet je poten ook met zeep wassen als je het ding aanraakt en kleven door "de paraffine".
Leuk voor de Kerstdagen om deze gulzige mond als kaars te gebruiken
Special produced for Chinese market for one child policyMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja, kijk nou eens hoe dat merk heet: 'Honest'. Staat er zelfs met koeienletters op, het maakt geen deel uit van de zinsstructuur zelf (aankleding), maar is een naam/onderwerp (essentie).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is dat wat ja? Ben ook enigszins aan het oriënteren op die butaan dingen voor het weinig vuurwerk dat ik ga afsteken. Enne:
[..]
Een 'eerlijke' aansteker?
En ja, ben ik grote fan van.Ah deze: http://www.dealextreme.co(...)lor-16740?r=88474882quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, dezelfde met 2 vlammen is beter, die heb ik
Lijkt ook wel baas!I think stuff like that is pure awesomeness. Honest!
Als een straaljagers afterburner.
[ Bericht 17% gewijzigd door shiz op 25-10-2011 21:44:03 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
Groene thee soorten besteld via Zarmark. Sprak laatst Jack op skype, hij herkende me gewoon nog! Hij gaat me nog scherpere prijzen geven
Wat een held
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Hoe lang gaat zo'n aansteker mee?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Best... lighter... ev4R!
[..]![]()
Hij zit regelmatig op MSN op zijn DealPerfect-account.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Dionysiou het volgende:
Groene thee soorten besteld via Zarmark. Sprak laatst Jack op skype, hij herkende me gewoon nog! Hij gaat me nog scherpere prijzen geven
Wat een held![]()
![]()
Als je hem niet gebruikt heel lang.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Hoe lang gaat zo'n aansteker mee?![]()
Weet ik het, zo lang als ik 'em heb al (half jaar).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Hoe lang gaat zo'n aansteker mee?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:15 schreef shiznuts het volgende:
Watervaste focussable 5 Watt CREE LED zaklamp: http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_43/OFF26.SHTML
Misschien dat het wat is.Hoeft men het niet zo ver te zoeken.
[..]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog een kleine 4 uurtjes voor 2 sleutelhangerlampjes voor $ 0.01
http://www.everbuyin g.com/GroupDealsLink472413
even de link aan elkaar plakken...
ach, what the hek: http://goo.gl/AGwq0![]()
Mijn Cree lamp wil nog maar in 1 stand (S.o.S), toen ik hem gisteren aanzette hoorde ik ''grrrklik'''en sindsdien wisselt hij niet meer.
Maar eens even contact opnemen met de seller of hij nog een dopje voor mij heeft
EDIT: Nog een keer klikken was niet de oplossing, hij is nu helemaal dood
[ Bericht 22% gewijzigd door RobertNL op 25-10-2011 23:19:18 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oeh, aanstekers. Ik zat gisteren over deze te twijfelen: http://www.miniinthebox.c(...)cj&litb_from=4567219
Kan die echt metaal smelten? Op youtube vind ik niet echt filmpjes van specifiek deze.![]()
Ik heb zoeentje die 1600 -1300 dus- graden wordt volgens de omschrijving (kennen sommigen misschien wel, met die rubberstinkende voetzool om dat ding niet te laten omkukelen). Net ff geprobeerd op een bierdopje en een paperclip... alles behalve het metaal vliegt in de fik. Metaal zelf gaat wel gloeien, maar echt verzwakken doet het niet veel. Misschien dat een blikje of zo'n waxinekuipje anders reageert, is gok ik wat dunner en makkelijker een gat in te krijgen, dat moet eigenlijk wel mogelijk zijn ja.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb hem ook, maanden geleden ontvangen.. Maar nog steeds niet gevuldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:25 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb zoeentje die 1600 -1300 dus- graden wordt volgens de omschrijving (kennen sommigen misschien wel, met die rubberstinkende voetzool om dat ding niet te laten omkukelen). Net ff geprobeerd op een bierdopje en een paperclip... alles behalve het metaal vliegt in de fik. Metaal zelf gaat wel gloeien, maar echt verzwakken doet het niet veel. Misschien dat een blikje of zo'n waxinekuipje anders reageert, is gok ik wat dunner en makkelijker een gat in te krijgen, dat moet eigenlijk wel mogelijk zijn ja.![]()
![]()
Zelfde ervaring hier. Het wordt heel heel heel erg heet maar verder niks. Heb het ook nog niet op een blikje geprobeerd, zal het morgen eens proberenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:25 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb zoeentje die 1600 -1300 dus- graden wordt volgens de omschrijving (kennen sommigen misschien wel, met die rubberstinkende voetzool om dat ding niet te laten omkukelen). Net ff geprobeerd op een bierdopje en een paperclip... alles behalve het metaal vliegt in de fik. Metaal zelf gaat wel gloeien, maar echt verzwakken doet het niet veel. Misschien dat een blikje of zo'n waxinekuipje anders reageert, is gok ik wat dunner en makkelijker een gat in te krijgen, dat moet eigenlijk wel mogelijk zijn ja.
Bierflesjes barsten als je er 10 seconden op los gaat met zo'n ding <3MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb nooit een bus vulgas nodig gehad.Ze kwamen al gevuld.
Waarom blijven die Betas zo lang out of stockwanneer is er weer een $14.50 aanbieding haha. Kan nu toch niet Alphas kopen voor meer geld
![]()
![]()
Ik hoop/verwacht dat ze straks met stock nog een keer in de aanbieding gaan. Dan bestellen we vanuit hier meteen maar een setje of 10, heb al veel fansquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:30 schreef Tjado het volgende:
Waarom blijven die Betas zo lang out of stockwanneer is er weer een $14.50 aanbieding haha. Kan nu toch niet Alphas kopen voor meer geld
Nu heb ik hier nog drie setjes CK-700 liggen... maar eigenlijk heeft iedereen inmiddels wel al een setje Brainwavz cadeaugekregen van me idd.En die willen maar niet zo makkelijk/snel stuk ook.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:25 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb zoeentje die 1600 -1300 dus- graden wordt volgens de omschrijving (kennen sommigen misschien wel, met die rubberstinkende voetzool om dat ding niet te laten omkukelen). Net ff geprobeerd op een bierdopje en een paperclip... alles behalve het metaal vliegt in de fik. Metaal zelf gaat wel gloeien, maar echt verzwakken doet het niet veel. Misschien dat een blikje of zo'n waxinekuipje anders reageert, is gok ik wat dunner en makkelijker een gat in te krijgen, dat moet eigenlijk wel mogelijk zijn ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb hem ook, maanden geleden ontvangen.. Maar nog steeds niet gevuldAllemaal de 1300c-variant?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelfde ervaring hier. Het wordt heel heel heel erg heet maar verder niks. Heb het ook nog niet op een blikje geprobeerd, zal het morgen eens proberen
Bierflesjes barsten als je er 10 seconden op los gaat met zo'n ding <3![]()
Bij mij was die leegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:29 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb nooit een bus vulgas nodig gehad.Ze kwamen al gevuld.
![]()
![]()
Zo hoort dat eigenlijk ook.quote:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal de 1300c-variant?Kan verklaren waarom een bierdop en een stevige paperclip alleen gaan gloeien, dat zijn toch wat sterkere metalen. Zo'n blikje energie vouw ik echter altijd om en dubbel, of 'twist' ik zowaar doormidden, stelt weinig voor.quote:Melts copper, glass, gold, silver, tin, and aluminum.
Waarvan is 1 eurocent gemaakt?
Humm...10-50ct wil beter...quote:94,35% staal
5,65% koperMaar dat vind ik dan weer zonde en troep geven.quote:koperlegering (Nordic gold)
89% koper
5% aluminium
5% zink
1% tin
Nee, doet niks, behalve heel mooi gloeien wel.
[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 25-10-2011 23:55:27 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmmmm mogelijk dat jou ding dat gewoon van een slechte batch was ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ook. Vind het werkelijk verschrikkelijk kutgeluid. Erg blikkerig, de bas is klote, de plug gaat storen als je er aan draait.. Na tien minuten mijn Audio Technica-set weer gepakt en normaal geluisterd. Op sommige gadgets en dingen kan je bezuinigen, maar op geluidskwaliteit wil je geen concessies doen imho. Ook al is het goedkoop: als je het nooit gebruikt is het nog steeds waardeloos.
vind het geluid bij mij juist helder, de bas is zoals ik al aangaf minder dan mijn voorgaande maargoed verder prima voor de gemiddelde genre muziek.. Hardcore/hardstyle bass komt uiteraard gewoon minder goed uit deze headset..
Verder heb ik ook geen problemen met storing gevende plugs, al draai ik er ook niet aan? waarom zou je er aan willen draaien überhaupt ?
Daarnaast moet je altijd in je achter hoofd houden dat het gaat om een setje van 6 euro die je kan vergelijken met een headset van z'n 30-35 euro hier in Nederland.
Ook van die set uit nederland mag je er natuurlijk niet de kwaliteit van verwachten zoals bijvoorbeeld Bose/ DR. Dre headsets!![]()
Die 1300 torch heb ik hier ook nog wel liggen..
alleen onsteekt hij de vlam bij mij soms erg moeilijk en dien ik echt 10 x te drukken..
verder leuke aansteker, waarvan de vlam idd gloeiend heet kan worden !![]()
Maar ja, als het verschil echt 700 graden is... Misschien neem ik de gok wel. Kun je hem ook als 'normale' aansteker gebruiken of wordt dat gevaarlijk? (gasstel, kaarsen)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo hoort dat eigenlijk ook.
[..]
[..]
Kan verklaren waarom een bierdop en een stevige paperclip alleen gaan gloeien, dat zijn toch wat sterkere metalen. Zo'n blikje energie vouw ik echter altijd om en dubbel, of 'twist' ik zowaar doormidden, stelt weinig voor.
Waarvan is 1 eurocent gemaakt?
Humm...
[..]
10-50ct wil beter...
[..]
Maar dat vind ik dan weer zonde en troep geven.
Nee, doet niks, behalve heel mooi gloeien wel.![]()
Kaarsen, sigaretten prima..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar ja, als het verschil echt 700 graden is... Misschien neem ik de gok wel. Kun je hem ook als 'normale' aansteker gebruiken of wordt dat gevaarlijk? (gasstel, kaarsen)
gasstel zou ik gewoon met een 'lange' aansteker doen!![]()
De coupon 10%ebay2011 bij BIC is maar 1x te gebruiken, niet 2x...Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Nieuw account, kun je ook weer een recommender opgeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:08 schreef R2cksson het volgende:
De coupon 10%ebay2011 bij BIC is maar 1x te gebruiken, niet 2x...![]()
Maar kan ik dan wel afrekenen met mn gebruikelijke account van paypal?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nieuw account, kun je ook weer een recommender opgeven.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Mh, ook met nieuw account wil hij niet. Volgens mij is het niet van toepassing op zo'n epad...Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Die oude was dat ook niet, niet op de meeste elektronica als tablets en iPhone accessoires.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:16 schreef R2cksson het volgende:
Mh, ook met nieuw account wil hij niet. Volgens mij is het niet van toepassing op zo'n epad...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Net kreeg ik wel korting door een referral, die krijg ik nu blijkbaar ook niet meer... Dan laat die hele kutpad maar zitten ook...
Edit: oh dat is alleen bij je eerste aankoop blijkbaar... Godsamme wat een zeverklazen...Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
true. Mijn eigen setje heeft actieve achtergrondfiltering en kostte ruim honderd euro. Maar als je dat gewend bent, gooi je dat Kanen spul gewoon weg. Wel goedkoop iig,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmmm mogelijk dat jou ding dat gewoon van een slechte batch was ?
vind het geluid bij mij juist helder, de bas is zoals ik al aangaf minder dan mijn voorgaande maargoed verder prima voor de gemiddelde genre muziek.. Hardcore/hardstyle bass komt uiteraard gewoon minder goed uit deze headset..
Verder heb ik ook geen problemen met storing gevende plugs, al draai ik er ook niet aan? waarom zou je er aan willen draaien überhaupt ?
Daarnaast moet je altijd in je achter hoofd houden dat het gaat om een setje van 6 euro die je kan vergelijken met een headset van z'n 30-35 euro hier in Nederland.
Ook van die set uit nederland mag je er natuurlijk niet de kwaliteit van verwachten zoals bijvoorbeeld Bose/ DR. Dre headsets!
En betreft dat draaien: dat gebeurt altijd wel in je zak!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 03:01 schreef 08gnoT. het volgende:
U heeft een betaling verricht van
$0,01 USD
Altijd leuk, $0,01-deals.![]()
iemand al eens een hele kleine HDMI kabel tegen gekomen? liefst 10cm ofzo?Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Die is niks, zit zo'n klepje op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Oeh, aanstekers. Ik zat gisteren over deze te twijfelen: http://www.miniinthebox.c(...)cj&litb_from=4567219
Kan die echt metaal smelten? Op youtube vind ik niet echt filmpjes van specifiek deze.
De torch dingen zijn goed, kan je er ook 1 opsturen heb er toch 4 liggen![]()
Een klein gedeelte...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:09 schreef RobertNL het volgende:
Mijn Cree lamp wil nog maar in 1 stand (S.o.S), toen ik hem gisteren aanzette hoorde ik ''grrrklik'''en sindsdien wisselt hij niet meer.
Maar eens even contact opnemen met de seller of hij nog een dopje voor mij heeft
EDIT: Nog een keer klikken was niet de oplossing, hij is nu helemaal doodEbayquote:OK we sent you a spare part back of the flashlight, (free)
^_^
Thank you
Dit lijkt beter dan de grabbel dagen van de TNT: http://www.dealextreme.com/Promotion/TreasureHunt/MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Pakketje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door RobertNL op 26-10-2011 12:20:27 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat zit erin?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef RobertNL het volgende:
Pakketje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zie edit, Picassa op telefoon doet het niet goedquote:
Had jij geen probs met de informatie cannot be schipped to holland?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:09 schreef Racer88 het volgende:
Ik heb ook net pakketje gehad
http://www.dhgate.com/1-8(...)131ad61c8802a3c.html![]()
pakketje is toegekomen ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:28 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Had jij geen probs met de informatie cannot be schipped to holland?![]()
Nee, bij de advertenties staat altijd of het mogelijk is. Bij shipping costs zie je dat dan staan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:28 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Had jij geen probs met de informatie cannot be schipped to holland?
Bv Free shipping to netherlands with chinapostair.
Of als je pech hebt: Shipping to netherlands is not possible etc.
Ook track and trace in Dhgate is erg overzichtelijk![]()
Review bittequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:09 schreef Racer88 het volgende:
![]()
Ik had er ook, maar eentje loopt niet fatsoenlijk en eentje is beschadigd binnen gekomen. Shit dingen.quote:
Wel vandaag mijn aansteker binnengekregen van Priceangels!![]()
![]()
Weet iemand nog leuke solar tuinlampjes? Liefst warmwit of geel.Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward![]()
review graag, ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:09 schreef Racer88 het volgende:
Heb nog nooit een review geschreven :p.
Ik doe het dan even zonder photo's.
Laat je niet misleiden door de foto's Het apparaatje is klein, en compact. 1,8 in scherm zoals je kunt zien, dus je zult begrijpen dat het hele apparaatje maar weinig ruimte in beslag neemt.
Ik kreeg hem zonder doos. Zat gewoon het ding in met een afstandbediening erbij, maar goed het zag er allemaal nieuw uit. Gelijk op de laptop aangesloten en herkende het toestel gelijk als exterene harde schijf. MMC kaartje erin geschoven en muziek erop gezet (Heb wel alles in de root gezet, dus geen mappen gemaakt)
In de auto gaan zitten en ingeplugd, bij contact gaat ie gelijk aan en afspelen. Vrije zender gezocht en spelen maar. Alles is makkelijk te doen met de afstandsbediening, dus dan hoef je niet aan het apperaatje te kloten tijdens het rijden. Ik heb alleen nog niet gekeken of tie verder speelt waar je gestopt bent als je het contact uit doet. Ik gok van niet.
Maar iig, ik ben geen audiofiel, maar vind het geluid gewoon mooi en zuiver. Geen ruis oid. Ik heb in mijn nokia N79 ook een fmtransmitter, maar die moest aanzienlijk dichterbij de antenne in de buurt liggen om goed signaal te hebben. Dus dit apparaat heeft beter bereik om het zo te zeggen.
Ik heb 4 standaard auto speakers en een kleine subwoofer en het geluid is gewoon goed. Vind het niet beter of slechter dan standaard autoradio muziek of de cd speler.
Daarnaast kun je er ook filmpjes op zetten, wat ik overigens niet ga doen, maar miss leuk voor de bijrijder als je lang moet rijden. Of bv een standupcomedion show wil luisteren, kun je het toch mooi luisteren. Zelfde geld met afbeeldingen. Maarja wat moet je met fotos op zon ding?
Je kunt equalizer instellen, verschil is duidelijk te horen. 5 modi. Je kunt shufle aanzetten.
Enne, ja ik vind het zeker mijn geld waard. Het ziet er gewoon ff wat strakker uit dan die 5 dollar fmtransmitters met zwart wit scherm. Dit apparaat "lijkt nog een beetje ergens op".
Scherm is btw prima te lezen.
Zal vast geen goede review zijn, maar iemand die wat wil weten kan het zo vragen.
Vind het mijn geld iig meer dan waard.![]()
Eigenlijk wel heah
Even ter aanvulling, Als het contact uit gezet is en weer aan, gaat ie verder met spelen van het liedje waar dei gebleven is. Je kunt hiernaast ook bijvoorbeeld gelijk naar het 100e liedje skippen. En tevens kun je hem ook egwoon uitzetten terwijl die in de sigaren aansteker zit.
Niet mijn eigen afbeelding, maar voor het idee
Ik heb zelf een mmc kaart erin, dus die steekt nog maar een klein stukje eronder uit
Unpacking filmpje
![]()
mijn pakketje is de 28e (september) verzonden, nu precies 4 weken later nog niks....(DealExtreme) maar normaal zijn ze sneller?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: