Iets wat rond eind september verzonden is van FP moet ik nog binnen krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef igi0n het volgende:
Net 2 pakjes binnen gekregen. 1tje van focalprice besteld op 6 oktober en eentje van DX, maandag besteld via het UK warehouse
Bij mij 17 oktober...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:31 schreef igi0n het volgende:
Tja het is echt geluk hebben altijd. Bij de nieuwe layout van FP staat nu wel de estimated day of arrival (Bij mij 27 oktober)
WAT?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:02 schreef Repeating het volgende:
PostNL webcare iemand? Ik vind het nergens.
Dat is echt geen barbaar taalgebruik hoor? Gewoon kort?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
WAT?
Probeer het nogmaals zou ik zeggen, formuleer in een duidelijke goed lopen zin.
Dan kunnen we proberen je vraag te beantwoorden
Ik wil wel even een OP makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef CraHeX het volgende:
Wie wil er een Buy-In-Coins Review topic maken?
Of is die er al?
Er is een DX review topic. Maar die is al lang niet meer onhouden. (meer dan 1 jaar) Daar mag je in het in kwijt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef CraHeX het volgende:
Wie wil er een Buy-In-Coins Review topic maken?
Of is die er al?
3 weken, dat is nu écht niet lang hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:18 schreef CraHeX het volgende:
Dat is dealextreme, dat is gewoon niet meer leuk, wacht ook al weer bijna 3 weken op iets. |:
Edit:
Ik kan de OP wel ff designen.
Wat was je aankoopbedrag en om welk product gaat het?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef Syphixx het volgende:
brief van dhl gekregen..ik moet hen nog 71 euro's zeggen zeterwijl het maar ong 32 was dat ze moesten ebben.
heb in die tijd nog geen andere brief gehad ... ze kunnen toch niet zomaar effe de prijs verdubbelen ?![]()
edit: sturen ze direct de ICS Dunning & Collecting Agency op me af![]()
0.88 euro rente zonder ik wat van weet![]()
en ik kan het nergens aanvecht dat ik geen 2de herrinner brief heb ontvange![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuch. Over handel spreken we niet hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:24 schreef CraHeX het volgende:
Oooooowwowow.
Ook in die vakanties is BIC sneller?
Ik hoop t echt, heb een paar wachtfoobe klanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |