SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Matige TT
Hahaha, wat gaat er gebeuren met de OP? Vind het maar een rommeltje worden
is het niet Aziatische?![]()
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Rommeltje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Skippy_ball het volgende:
Matige TT
Hahaha, wat gaat er gebeuren met de OP? Vind het maar een rommeltje worden
is het niet Aziatische?![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Huidige TS werkt natuurlijk niet nuquote:Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Niet veel, maar wilde wat aanpassingen doen om mensen sneller de OP en topicpointers te laten lezen...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Skippy_ball het volgende:
Matige TT
Hahaha, wat gaat er gebeuren met de OP? Vind het maar een rommeltje wordenCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Er staan zoveel groene lasers dat ik helemaal niet weet welke ik moet hebben.
hij moet gewoon ver en fel kunnen schijnen in het donker. Hij hoeft niet iets te branden of je ploppen (zoals balonnen) en de knop moet gewoon goed zijn en de laser moet dus niet haperen (zoals ik wel eens heb gezien heb bij een laser die ik ooit had).
Welke moet ik hebben jongens?![]()
Ver en fel kan je al vergeten omdat wij niet meer dan 5mw mogen invoeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Er staan zoveel groene lasers dat ik helemaal niet weet welke ik moet hebben.
hij moet gewoon ver en fel kunnen schijnen in het donker. Hij hoeft niet iets te branden of je ploppen (zoals balonnen) en de knop moet gewoon goed zijn en de laser moet dus niet haperen (zoals ik wel eens heb gezien heb bij een laser die ik ooit had).
1 cent deal:
http://www.ahappydeal.com/groupdeals.asp
Fashion Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch (Red)![]()
sorteren op prijs en de eerste met veel goede reviews nemenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
Welke moet ik hebben jongens?mag niet, kan welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:03 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ver en fel kan je al vergeten omdat wij niet meer dan 5mw mogen invoeren.wat is dit![]()
`PM maar even, misschien kan ik je wel een leuk aanbod doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
Handel mag niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:54 schreef some1_eddy het volgende:
[..]
`PM maar even, misschien kan ik je wel een leuk aanbod doen.![]()
Ik weet zo langzamerhand niet meer hoeveel en wat ik op dit moment onder weg heb... Wie heeft dit nog meer??
Handen?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ik weet het wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik weet zo langzamerhand niet meer hoeveel en wat ik op dit moment onder weg heb... Wie heeft dit nog meer??
Handen?
Want ik zet alles wat ik heb besteld en nog wil bestellen in een kladblok bestand met de data erbij.![]()
Daar ging het bij mij mis denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik weet het wel.
Want ik zet alles wat ik heb besteld en nog wil bestellen in een kladblok bestand met de data erbij.
Ik heb een tijd terug een mediastreamer en 2 paar oordopjes besteld. Alleen ik heb nog maar 1 van die oordopjes binnen terwijl die juist later geshipped was. Heeft de rest de douane niet overleefd?
Nieuw is niet altijd beter.![]()
Ik had dat ook vaker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Skippy_ball het volgende:
Handen?
Heb nu alles in een EXEL bestandje staan.
Was wel leuk, hé weer een gele envelop. Wat heb ik nu weer besteld?![]()
![]()
Geduld. Anders ja. En dan vooral niets van je laten horen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb een tijd terug een mediastreamer en 2 paar oordopjes besteld. Alleen ik heb nog maar 1 van die oordopjes binnen terwijl die juist later geshipped was. Heeft de rest de douane niet overleefd?![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef Tjado het volgende:
1ct Horloge zit ook in mn shopping cart![]()
Krijg je daar dan ook bericht van, of laten ze je lekker stikken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:30 schreef Repeating het volgende:
[..]
Geduld. Anders ja. En dan vooral niets van je laten horen.
Vandaag dan eindelijk de Ck-700 dopjes binnen
Geluidskwaliteit is voor de prijs zeker goed te noemen, heb ze omdat ik Xears en Beta's heb maar aan mijn zusje gegeven, maar ik denk dat ik nog wel een paar setjes voor nood bestel
Hoop dat Raz de beta's binnenkort nogmaals in de actie gooit, dan weet ik wel dat ik meteen een voorraadje aanleg
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ligt eraan. Wat heb je besteld? Wanneer heb je het besteld? Wanneer is het verzonden?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook bericht van, of laten ze je lekker stikken?
Levertijden van +1 maand zijn geen uitzondering!
Je kan verschillende brieven krijgen van de douane. Een brief voor inklaring omdat ze de waarde niet kunnen inschatten. Het pakketje hebben ze dan zelf niet overgemaakt. Maar je kan ook een brief krijgen dat het vernietigd is omdat het verboden is. Je kunt natuurlijk ook geen brief krijgen en je pakketje nooit meer zien. Maar als je iets hebt besteld wat niet mag hier kan je er dan maar beter niet achter aan gaan! Krijg je mischien ook nog een boete.![]()
Hoe zijn ze eigenlijk in vergelijking met de Beta's (met de prijs buiten beschouwingen gelaten)?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag dan eindelijk de Ck-700 dopjes binnen
Geluidskwaliteit is voor de prijs zeker goed te noemen, heb ze omdat ik Xears en Beta's heb maar aan mijn zusje gegeven, maar ik denk dat ik nog wel een paar setjes voor nood bestel![]()
![]()
Vind je toch een beetje blikkerig klinken, heb er maar heel kort geluisterd en toen weggegevenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef Moos. het volgende:
[..]
Hoe zijn ze eigenlijk in vergelijking met de Beta's (met de prijs buiten beschouwingen gelaten)?Ze klinken ze verder wel lekker, bas is goed genoeg en ook de hogere tonen klonken wel ok.
Maar niet te vergelijken met de Beta'sMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan wacht ik gewoon rustig af. Bedankt in ieder geval!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wat heb je besteld? Wanneer heb je het besteld? Wanneer is het verzonden?
Levertijden van +1 maand zijn geen uitzondering!
Je kan verschillende brieven krijgen van de douane. Een brief voor inklaring omdat ze de waarde niet kunnen inschatten. Het pakketje hebben ze dan zelf niet overgemaakt. Maar je kan ook een brief krijgen dat het vernietigd is omdat het verboden is. Je kunt natuurlijk ook geen brief krijgen en je pakketje nooit meer zien. Maar als je iets hebt besteld wat niet mag hier kan je er dan maar beter niet achter aan gaan! Krijg je mischien ook nog een boete.
+- Mijn paypal stappenplan:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dan wacht ik gewoon rustig af. Bedankt in ieder geval!
- 30 dagen na bestellen niks binnen = berichtje naar webshop
- Is het antwoord wacht nog even dan naar 2/3 dagen weer een berichtje.
- Versturen ze dan niet opnieuw dan krijgen ze nog 1 kans (vermeld ik ook in het bericht) anders claim.
- Dan op dag 44 open ik een geschil (let op nog geen claim), dit geeft ze nog 20 dagen de tijd.
- Indien ik het binnen heb sluit ik meteen het geschil.
- op dag 65 claim ik het bedrag terug, ze hebben nu 2 maanden de tijd gehad om het te bezorgen en hebben gefaald.
In het winter/kerst seizoen wacht ik meestal 40 dagen tot een berichtje maar toch open ik (vooral bij grotere bedragen) een geschil op dag 44.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bij welke webshops is dat wel eens gebeurd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
+- Mijn paypal stappenplan:
- Versturen ze dan niet opnieuw dan krijgen ze nog 1 kans (vermeld ik ook in het bericht) anders claim.
- Dan op dag 44 open ik een geschil (let op nog geen claim), dit geeft ze nog 20 dagen de tijd.
- op dag 65 claim ik het bedrag terug, ze hebben nu 2 maanden de tijd gehad om het te bezorgen en hebben gefaald.
In het winter/kerst seizoen wacht ik meestal 40 dagen tot een berichtje maar toch open ik (vooral bij grotere bedragen) een geschil op dag 44.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Heb 1 keer een claim gedaan, was bij DX, die reageerden gewoon niet op de ticket en de 64e dag zag ik geen andere optie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Bij welke webshops is dat wel eens gebeurt?
Heb totaal 3x (dus inc hierboven) een geschil aangemaakt, 2x DX 1x Focal
Verder heb ik laatst 2 pakketjes op resp dag 39 en 43 gehad, net binnen de tijd dus(wist van 1 niet eens meer dat hij onderweg was
)
bekend fenomeen, als ik ze nu zo 123 op moet noemen denk ik dat ik de helft niet eens meer weet. (stuk of 3)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
(wist van 1 niet eens meer dat hij onderweg was)
![]()
![]()
Vandaag een nieuwe batterij voor m'n Blackberry binnen gekregen, alleen jammer dat ik er alleen maar mee kan bellen en smsen op dit moment.![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een magnetron en een blackberry?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag een nieuwe batterij voor m'n Blackberry binnen gekregen, alleen jammer dat ik er alleen maar mee kan bellen en smsen op dit moment.
*ping
![]()
![]()
Je bent pas de 10e die vandaag dat grapje maakt tegen me.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een magnetron en een blackberry?
*ping
![]()
Wel ironisch overigens dat je een nieuwe batterij hebt, terwijl de batterijvreters niet werken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je bent pas de 10e die vandaag dat grapje maakt tegen me.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een magnetron en een blackberry?
*ping
![]()
![]()
Whahaha![]()
Laten we weer ontopic gaan
Iemand nog spannende dingen onderweg?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Kan deze foto in de OP als we weer vragen krijgen waarom na 1 week het pakketje nog niet ontvangen is?
![]()
![]()
Geniaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:31 schreef witbiertje het volgende:
Kan deze foto in de OP als we weer vragen krijgen waarom na 1 week het pakketje nog niet ontvangen is?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:31 schreef witbiertje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Even serieusDie pakketjes komen per vliegtuig toch
Cree zaklamp is net binnen (twijfel of ik nog een klein reviewtje ga maken) en 3 horloges zijn onderweg en verwacht ik deze week.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:30 schreef Skippy_ball het volgende:
Whahaha![]()
Laten we weer ontopic gaan
Iemand nog spannende dingen onderweg?
Spannend? Neuh. Spannend is het als je een Chinees koopt en of ie dan z'n reis als pakketje heeft overleefd...![]()
Heb ook nog twee Cree's onderwegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Cree zaklamp is net binnen (twijfel of ik nog een klein reviewtje ga maken) en 3 horloges zijn onderweg en verwacht ik deze week.
Spannend? Neuh. Spannend is het als je een Chinees koopt en of ie dan z'n reis als pakketje heeft overleefd...
+ een Shark watchDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Waar is iedereen
Hier nog 5 onderweg![]()
1x cree (ebay)
2x DX (divers)
1x Bic (hoesje)
1x price angels, 1 cent deal waarvan de claimtijd al voorbij is...
Van de laatste verwacht ik niet dat het nog onderweg is, eerder dat het nooit is verzonden.
Nieuwe lijstje is al weer klaar:
Big bang t-shirt
CK-700 dopjes
Brain Beta's
Led varkentje x1 (want de oude is dood)
Vandaag eindelijk pintool binnen. Geprobeerd schakel van Shark watch te verwijderen... pintool meteen overleden. Uiteindelijk de schakel eruit gehaald met een kurkentrekker.(maar dan duwen.. niet trekken
)
Meebestelde (not Shiznuts approved) MP3 spelertje is niet meegeleverd. Aangezien ik heul handig op BIC heb uitgecheckt via paypal en niet via mijn account heb ik geen order in m'n account staan. Ook heb ik geen bevestigingsmail, verzendmelding of wat dan ook gehad. Dus maar contact opgenomen via paypal gerelateerd aan de betaling. (wel netjes uiteraard)
Het kan best een deelzending zijn geweest, maar dan is het handig om dat te weten en wat de status van de rest is.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Review (als jullie die willen) komt later. Heb wat nachtfoto's gemaakt mét en zonder lamp maar die brakke camera van gsm ziet het licht niet. Wachten tot m'n nieuwe laptop binnen is, geen zin om software voor SLR op deze pc te zetten...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Cree zaklamp is net binnen (twijfel of ik nog een klein reviewtje ga maken) en 3 horloges zijn onderweg en verwacht ik deze week.
Spannend? Neuh. Spannend is het als je een Chinees koopt en of ie dan z'n reis als pakketje heeft overleefd...
Eerste indrukken zijn aardig positief; lekker fel, stevig, straalt ver. Helaas niet te focussen.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Review (als jullie die willen) komt later. Heb wat nachtfoto's gemaakt mét en zonder lamp maar die brakke camera van gsm ziet het licht niet. Wachten tot m'n nieuwe laptop binnen is, geen zin om software voor SLR op deze pc te zetten...
Eerste indrukken zijn aardig positief; lekker fel, stevig, straalt ver. Helaas niet te focussen.
Wat ik ook intyp in die zoekmachine's of op DX, ik krijg het niet gevonden![]()
Kan iemand mij een link geven van die Shark watch en de Alpha's en Beta's?![]()
![]()
Ebay: 'Shark LED watch' (check ook: http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=simple&tab=fok&q="shark+watch" )quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef DarkNoize het volgende:
Wat ik ook intyp in die zoekmachine's of op DX, ik krijg het niet gevonden![]()
Kan iemand mij een link geven van die Shark watch en de Alpha's en Beta's?
Alpha's & Betà's: www.mp4nation.net
Gamma: bij je in de buurtThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
De Sharkjes zijn wel duurder geworden zo te zien. De mijne is bij dezelfde koper 7 australische dollars in prijs gestegen. (van 13 naar 20)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ebay: 'Shark LED watch' (check ook: http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=simple&tab=fok&q="shark+watch" )
Alpha's & Betà's: www.mp4nation.net
Gamma: bij je in de buurtI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Die shark watch hoop ik morgen of overmorgen in huis te hebben
Kan niet wachten, lijkt me een leuk dingetje
Was hier incl. verz. $16,98 AUD (¤13,33 EUR) @ 31/7quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
De Sharkjes zijn wel duurder geworden zo te zien. De mijne is bij dezelfde koper 7 australische dollars in prijs gestegen. (van 13 naar 20)Da's rap.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef redboyke het volgende:
brainwavz beta besteld op 7/10 en ik heb ze nu al binnen
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En krijg je het dan ook terug? Dacht dat paypal het niet zo nauw nam met wat de tracking aangeeft...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
+- Mijn paypal stappenplan:
In het winter/kerst seizoen wacht ik meestal 40 dagen tot een berichtje maar toch open ik (vooral bij grotere bedragen) een geschil op dag 44.
Ik heb één keer een geschil geopend voor DX omdat ze me in plaats van 3 broches en een gun mount (moeder- en vaderdagkado) een armband hadden gestuurd (en gezegd dat ik niks ontvangen had ipv het verkeerde). Geen reactie van DX maar ook geen geld terug van paypal. Wat er precies in de beslissing stond, weet ik zo niet meer.
Via ebay is het me altijd gelukt het met de verkoper op te lossen, zonder paypal. Een keer in goed vertrouwen de 45-dagenlimiet voorbij laten gaan en positieve feedback achtergelaten zelfs, en toch m'n geld teruggehad.![]()
![]()
De mijne exact hetzelfde. Zelfde verkoper? (365*1online)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was hier incl. verz. $16,98 AUD (¤13,33 EUR) @ 31/7
Maar nu dus flink in prijs gestegen. Zelfs de verzendkosten zijn met 2 aussie dollar opgeslagen.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Was toen een pakketje zonder tracking (14 dollar) dus geld terug. Hoe het met tracking zit geen ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En krijg je het dan ook terug? Dacht dat paypal het niet zo nauw nam met wat de tracking aangeeft...
Ik heb één keer een geschil geopend voor DX omdat ze me in plaats van 3 broches en een gun mount (moeder- en vaderdagkado) een armband hadden gestuurd (en gezegd dat ik niks ontvangen had ipv het verkeerde). Geen reactie van DX maar ook geen geld terug van paypal. Wat er precies in de beslissing stond, weet ik zo niet meer.
Via ebay is het me altijd gelukt het met de verkoper op te lossen, zonder paypal. Een keer in goed vertrouwen de 45-dagenlimiet voorbij laten gaan en positieve feedback achtergelaten zelfs, en toch m'n geld teruggehad.![]()
Zijn verschillende versiesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item3a637ee86b
Is dat er zoeen?maar dat is er 1 ja
Niet verder vertellen..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niet altijd. Eerst gaat Hong Kong Post er mee aan de haal:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
..en daarna PostNL:
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
![]()
Onze postbodes kunnen er inderdaad ook wat van!
Denk dat mijn tablet in vrachtwagen of het busje heeft gezetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze postbodes kunnen er inderdaad ook wat van!Het is nu volkomen duidelijk waarom die er zo uitzag:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Meen je nietkwam die zo aan?
quote:Hoe de postbode (niet van TNT! btw) het pakketje heeft kunnen aanbieden weet ik niet
Sja![]()
Heb de foto's gezien en inderdaad, die heeft al in de afvalpers gezeten
Hoe is dat eigenlijk verder afgehandeld?Geld terug vanwege schade oid?
Zelf niks aan verloren, er is een nieuwe opgestuurd. Blijf het een mooie foto vindenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Skippy_ball het volgende:
Hoe is dat eigenlijk verder afgehandeld?Geld terug vanwege schade oid?
Ingelijst
quote:Hij is een diepe zwarte ''lijst'' met een inhoud van 140 liter ingegaanquote:
Denk dat die Chinezen de foto aan de muur hebben hangen in hun callcenter.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Hij is een diepe zwarte ''lijst'' met een inhoud van 140 liter ingegaan![]()
![]()
![]()
Is die er niet met een chinees vlaggetje?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
Wilde iemand trouwens nog een nachtshot zien met die ene zaklamp van 1000Lumen?![]()
Maar mag morgen ook, want ik ga slapen
Morgen is het overdags weer licht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
Maar mag morgen ook, want ik ga slapen![]()
![]()
Omgeving is niet 100% donker, staat hier recht voor de deur een lantaarnpaal, dus in het echt is het iets meer verlicht door de zaklamp dan op de foto.
Dit zie je op ongeveer 10 meter.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:25 schreef Skippy_ball het volgende:
Is die er niet met een chinees vlaggetje?
![]()
![]()
Nog begrijp ik niet hoe het kan dat als je iets uit China bestelt wat niet door de brievenbus past, met pakketpost aankomt thuis. Pakketpost kost toch 6,75? Zelfs als je iets van 1 dollar besteld dat te groot is wordt het gratis bezorgd... maakt china geen verlies hierop?wat is dit![]()
China en NL zullen wel een deal hebben om elkaars post gratis te bezorgen ofzo.. ik heb het ook heel lang niet gesnapt maar heb me erbij neergelegd.
![]()
Wat een deal dan, wie verzendt er nou iets naar Chinaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef UncleSam het volgende:
China en NL zullen wel een deal hebben om elkaars post gratis te bezorgen ofzo.. ik heb het ook heel lang niet gesnapt maar heb me erbij neergelegd.
wat is dit![]()
Haha, ze krijgen zelfs een track en trace nummer dan geloof ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:49 schreef Dhaha het volgende:
Nog begrijp ik niet hoe het kan dat als je iets uit China bestelt wat niet door de brievenbus past, met pakketpost aankomt thuis. Pakketpost kost toch 6,75? Zelfs als je iets van 1 dollar besteld dat te groot is wordt het gratis bezorgd... maakt china geen verlies hierop?![]()
![]()
Is er toevallig iemand die bij dealextreme of bic een pci-e Card naar USB 3.0 heeft besteld en getest?
Ik heb best wel wat topics doorgelezen maar nog niks over kunnen vinden. Ben benieuwd of het iets is, heb nu een externe usb3 schijf aan USB2 hangen en dat moet dus sneller kunnen![]()
DX is weer ouderwets traag, zoals het hoort. Na twee weken nog steeds wachten op de leverancier, bravo.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kreeg vandaag twee brievenbuspakjes van Ebay. Het kleinste pakje, daar moest voor getekend worden. Snap nog steeds niet wanneer er voor iets getekend moet worden en wanneer niet.
Alletwee waren ze < $10.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
als de verkoper geen zin heeft in geld terugstorten terwijl zijn spullen wel zijn aangekomen, neemt hij genoegen met 1 dollar minder winst en gaat het aangetekend de deur uit
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
welke verkoper was dat ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef shiznuts het volgende:
Was hier incl. verz. $16,98 AUD (¤13,33 EUR) @ 31/7![]()
![]()
Ik heb gisteren een TNT briefje gekregen met erop dat ik een pakketje van Focal Industries heb liggen bij de Primera. Nou komt de grap, ik heb heleemaal niets bij Focalprice besteld. Kan het zijn dat dit van Dealextreme ofzo is????
Bij Voorbaat Dank,
A![]()
Dat is DX,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:16 schreef AceOblivion het volgende:
Ik heb gisteren een TNT briefje gekregen met erop dat ik een pakketje van Focal Industries heb liggen bij de Primera. Nou komt de grap, ik heb heleemaal niets bij Focalprice besteld. Kan het zijn dat dit van Dealextreme ofzo is????
Bij Voorbaat Dank,
A
Gr.
X![]()
ahappy deal klokje staat al op 8 cent, die komt wel op 1 cent.
Heb ook de telefoon die tussen groupdeals in me cart gedaan, Dat is toch niet meer een cloon te noemen of wel? Heb geen zin in douane problemen.
Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat mijn eerdere 1 cent deal van ahappydeal al sinds 28-9 op paid staat en niet overgaat in processing of shipping.
Iemand nog ervaring met ahappydeal? Voordat ik daar 40 dollar ga uitgeven![]()
TD herzend mij de aansteker.
Laten we hopen dat die het wel doet.
Maar volgens mij is die aansteker gewoon slechte kwaliteit.
Afwachten maar![]()
![]()
FP stuurt een nieuwe lamp op. Even gezegd dat mijn oom bij de Triads zit![]()
三合会 <- email dit en al je problemen zijn voorbij![]()
![]()
Je fleshlight al binnen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:09 schreef monkeybrain het volgende:
FP stuurt een nieuwe lamp op. Even gezegd dat mijn oom bij de Triads zit![]()
三合会 <- email dit en al je problemen zijn voorbij![]()
![]()
Geen glijmiddel mee besteld,, of misschien zit het er wel bij net als die eitjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, maar de vaseline staat al klaar
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Telefoon-onstoppertjes gekocht
Eerste Azië-aankoop sinds 6 maanden!
Gelijk maar even geld vragen aan DX zodat het nog ''gratis'' is ookReferrals ftw.
![]()
De ion horloge ding deal van happydeal staat op $0.01. Is die site betrouwbaar?
(pas was zo'n site waar alle klantgegevens bekend werden namelijk)
EDIT: waar staat die ontstopper telefoon ding ook alweer?
[ Bericht 18% gewijzigd door Iemand91 op 13-10-2011 13:58:17 ]![]()
Is betrouwbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
(pas was zo'n site waar alle klantgegevens bekend werden namelijk)![]()
Niet nodig, ik prefereer een verkrachting sensatiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Geen glijmiddel mee besteld,, of misschien zit het er wel bij net als die eitjes
Deze opmerking verdient een varkentje, gelukkig had ik net mijn slok thee doorgesliktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Misschien is hij al gesmeerd door de vorige eigenaar.![]()
![]()
Weet iemand of de wireless PS3 controller van BiC met de nieuwste updates werkt? Nu hij in prijs is verlaagd is-ie voor mij wel de moeite waard, zeker bij zo'n snelle webshop![]()
http://www.buyincoins.com(...)s3-product-3517.html![]()
Proberen lijkt me.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef Michael-H het volgende:
Weet iemand of de wireless PS3 controller van BiC met de nieuwste updates werkt? Nu hij in prijs is verlaagd is-ie voor mij wel de moeite waard, zeker bij zo'n snelle webshop![]()
http://www.buyincoins.com(...)s3-product-3517.htmlZou eigenlijk niet weten waarom niet.
Als het uiteindelijk toch niet werk kun je contact opnemen met BIC.
En je kan altijd nog wat extra korting krijgen door een coupon en recommender bij BIC in te voeren.![]()
Zat ik ook al aan te denken, voor dat geld is het de gok wel waardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Proberen lijkt me.Zou eigenlijk niet weten waarom niet.
Als het uiteindelijk toch niet werk kun je contact opnemen met BIC.
En je kan altijd nog wat extra korting krijgen door een coupon en recommender bij BIC in te voeren.![]()
teveel verschillende soorten shark horloges
white great shark
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)ageName=STRK:MESE:IT
of
blue saw shark
2 maand lang m'n koopdrang kunnen bedwingen maar het kriebelt terug![]()
help me om te beslissen
[ Bericht 28% gewijzigd door Syphixx op 13-10-2011 14:55:32 ]![]()
Ooo nooo mijn rode ion horloge is uit mijn cart geknikkerd bij ahappydeal. En opeens is de groupaction voorbij..... Heeft iemand dit ook?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef alxzhu het volgende:
Ooo nooo mijn rode ion horloge is uit mijn cart geknikkerd bij ahappydeal. En opeens is de groupaction voorbij..... Heeft iemand dit ook?![]()
Hier ookIdiots
quote:[Fashion Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch (Red)] ->is out of stock.It has been removed from your shopping cart and we will put it into your favorites. Thank you!![]()
Iemand tips voor een piloten horloge?
Heb wat horloges bij verschillende webshops bekeken maar miss dat iemand wat weet toevallig.![]()
Is er weer een chinese feestdag ofzo?
het is elke dag feest is China met deze stunt prijzenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef Skippy_ball het volgende:
Is er weer een chinese feestdag ofzo?![]()
![]()
Whaa dat bedoelde ik natuurlijk niet
Ben op het moment PostNL aan het bellen via het directe nummer.. Maar volgens mij zit ik nu veel langer in de wacht dan anders. Misschien kunnen ze het zien hoe ik bel
Blauwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:44 schreef Syphixx het volgende:
white great shark
of
blue saw shark
help me om te beslissen![]()
![]()
Net deze besteld: http://www.buyincoins.com(...)er-product-4878.html
Camera gekocht, pin te dik. Hopelijk is hij goed genoeg voor mijn Monster Cable©.![]()
![]()
Zojuist deze ontvangen:
http://www.dealextreme.co(...)ity-camera-pal-44679
Een grappig dingetje, zeker voor dat geld!
Misschien iemand die een voorbeeld-filmpje wilt zien?![]()
![]()
DIE WIL IK!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
Welke Chinees heeft deze al?
http://www.thegoplate.com/
[ afbeelding ]![]()
Even zoeken vanavond!Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ik heb me deze besteld (komt morgen of overmorgen binnen denk ik):quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:44 schreef Syphixx het volgende:
white great shark
of
blue saw shark
help me om te beslissen![]()
http://www.ebay.com.au/it(...)em&item=170609602209Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
http://www.amazon.com/gp/(...)ativeASIN=B002VS8RB8quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Amazon dus. Straks even verder kijken of er nog meer zijn.
Kwam deze ook net tegen: Ook geinig!
http://www.dealextreme.co(...)et-black-350ml-39264Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ik vind het een beetje tegenvallen voor die prijs. Mijn keychain maakt iets betere kwaliteit volgens mij. Voor deze prijs kun je ook hier iets kopen maar dat is wel een groter formaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef Skippy_ball het volgende:
Iemand toevallig al zoiets gekocht?
http://www.dealextreme.co(...)hdmi-tv-out-sd-65249
Ervaringen??![]()
Titina...quote:Ik heb dat ding nooit kunnen instellen (ion brace watch).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
(pas was zo'n site waar alle klantgegevens bekend werden namelijk)
EDIT: waar staat die ontstopper telefoon ding ook alweer?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Misschien is hij al gesmeerd door de vorige eigenaar.Ja, ff bij de juwelier kijken voor een Breitling met ingebouwde ELT.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:01 schreef Miniem het volgende:
Iemand tips voor een piloten horloge?
Heb wat horloges bij verschillende webshops bekeken maar miss dat iemand wat weet toevallig.Ja, fijn. Neem ik met m'n dronken kop een slok, pleuren al die chips en hapjes eruit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]Inderdaad. Can't beat de 808#11 en/of Y3000quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje tegenvallen voor die prijs. Mijn keychain maakt iets betere kwaliteit volgens mij. Voor deze prijs kun je ook hier iets kopen maar dat is wel een groter formaat.. Check ook nog Techmoan:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat is dat, een component camera?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:17 schreef Goddelijker het volgende:
Alvast wat eigen foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje is bezig met uploaden...![]()
Hey Neo, je kunt je zwager weer naar de Action sturen voor nieuwe kersthuisjes![]()
![]()
![]()
Een camera met een gele en witte tulp, zodat je video + geluid kan opnemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat is dat, een component camera?![]()
Hey Neo, je kunt je zwager weer naar de Action sturen voor nieuwe kersthuisjes![]()
[ afbeelding ]
![]()
Vandaag m'n pakketje van DX ook binnen gekregen, 'n zonnebril met verwisselbare glazen voor op de racefiets.
Deze -> http://www.dealextreme.co(...)ection-glasses-48879
Hopelijk snel nog 't laatste pakketje van DX, dan ben ik weer bij
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
wanneer heb je m besteld?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ik heb me deze besteld (komt morgen of overmorgen binnen denk ik):
http://www.ebay.com.au/it(...)em&item=170609602209Wat een kuttopic :')![]()
Maar dit is mooi:
Hoe meer je besteld hoe goedkoper ze worden door de 0.10 dollar korting.
http://www.buyincoins.com(...)od-product-2095.html![]()
Zit er sterk aan te denken om deze te kopen:
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_7469wt_1270
Heb net snel mijn bankrekening gekoppeld aan m'n paypal, als het goed is hoef ik dan niet meer via mijn vaders Visa te betalen. Dit moet je dan gewoon selecteren als je iets koopt of hoe werkt dat?
Ben sowieso ook een e-bay noob, maar heb de smaak van de chinese 'rommel' flink te pakken merk ik![]()
![]()
Ja zodra je bankrekening geverifieerd is kan je kiezen bij de betaling waar je mee kiestquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:06 schreef DarkNoize het volgende:
Zit er sterk aan te denken om deze te kopen:
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_7469wt_1270
Heb net snel mijn bankrekening gekoppeld aan m'n paypal, als het goed is hoef ik dan niet meer via mijn vaders Visa te betalen. Dit moet je dan gewoon selecteren als je iets koopt of hoe werkt dat?
Ben sowieso ook een e-bay noob, maar heb de smaak van de chinese 'rommel' flink te pakken merk ik
Paypal saldo, Creditcard, bankrekening
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
kan iemand mij helpen:
Ik wil iets gaan bestellen bij mistertao, maar ik begreep dat dit een soort chineze marktplaats is, is dit wel veilig en hoe werkt dit?
zijn er misschien andere sites met eenzelfde aanbod die beter zijn?![]()
Ik heb die samen met deze:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef Koen. het volgende:
Maar dit is mooi:
http://www.buyincoins.com(...)od-product-2095.html
http://www.buyincoins.com(...)04-product-2982.html
Mijn mening: Diegene die ik daarnet linkte werkt nog best prettig. Degene die jij linkte was best bagger, moet je met de platte kant recht op het scherm tikken om hem überhaupt te laten werken...![]()
Mistertao is een "agent" waar je van "www.taobao.com" kan kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef NLennart het volgende:
kan iemand mij helpen:
Ik wil iets gaan bestellen bij mistertao, maar ik begreep dat dit een soort chineze marktplaats is, is dit wel veilig en hoe werkt dit?
zijn er misschien andere sites met eenzelfde aanbod die beter zijn?En www.taobao.com is weer een soort MEGA marktplaats.nl
alleen dan natuurlijk chinees.
Bij de items die door mistertao geÏndexeerd zijn staat bij of het 'veilig' is daar te kopenen opzich mistertao is gewoon te vertrouwen. Maar je zou ook voor Jack's Zarmark kunnen kiezen als je iets meer 1-1 wilt
Daar is die niet voor bedoeld. Hij is ervoor bedoeld dat je een hand vrij hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:25 schreef shiznuts het volgende:
Ja, fijn. Neem ik met m'n dronken kop een slok, pleuren al die chips en hapjes eruit.Als je wilt drinken leg je je vork op het bord. Pak je je bordje erom weg en neem je een slok.
Eten maarLijkt me een geweldig ding!
Oke hartstikke bedankt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mistertao is een "agent" waar je van "www.taobao.com" kan kopenEn www.taobao.com is weer een soort MEGA marktplaats.nl
alleen dan natuurlijk chinees.
Bij de items die door mistertao geÏndexeerd zijn staat bij of het 'veilig' is daar te kopenen opzich mistertao is gewoon te vertrouwen. Maar je zou ook voor Jack's Zarmark kunnen kiezen als je iets meer 1-1 wilt
![]()
Uuuuuuh... Vorige week ergens ? Dag later als dat jij die shark hebt besteld (of was jij dat niet?)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:56 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
wanneer heb je m besteld?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Lol, net 10 besteld, krijg in totaal $ 0,10 terug ipv. te betalen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef Koen. het volgende:
Maar dit is mooi:
http://www.buyincoins.com(...)od-product-2095.html![]()
![]()
Handig. Mistertao heeft dus een account balance, maar er is geen mogelijkheid om hiermee te betalen. De link verwijst je uiteindelijk als nog naar Paypal...
Hopen dat ze niet moeilijk doen over het terugstorten.![]()
Hoe was die?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n pakketje van DX ook binnen gekregen, 'n zonnebril met verwisselbare glazen voor op de racefiets.
Deze -> http://www.dealextreme.co(...)ection-glasses-48879
Hopelijk snel nog 't laatste pakketje van DX, dan ben ik weer bij
Ik heb hem ook besteld..Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Leuk brilletje voor 't geld, de scharniertjes zitten wel erg strak (op zich niet erg) en één neusvleugeltje zit wat los. Maar eventjes wat lijmen en dat komt wel goed. Mooie glazen erbij en 't sponzige gedeelte (rondom de ogen) is eraf te halen, ook handig! Tasje oogt erg degelijk en "duur". Ik denk dat 't wel 'n fijn brilletje is om mee te fietsenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:26 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Hoe was die?
Ik heb hem ook besteld..
Ligt ********** er bij jullie ook uit? Ik wilde m'n wc-ontstoppers gaan ophalen
Beetje overbodige vraag, als je er ook zelf achter kunt komen met sites als www.downornot.com ...
Heb ook nog twee fietsbrillen (t.w.v. iets van $20,- stuk) met glazen, monturen, e.d. van de pandawill-paasactie (gratis dus)...
iemand die weet hoe het op dit moment ongeveer zit met de levertijden van focalprice? ik vond dit wel een leuk hebbedingetje
http://www.focalprice.com(...)onePCHTPC_Black.html
edit:
ik kom ze nu ook tegen op dealextreme... wie levert sneller?![]()
http://www.dealextreme.co(...)-iphone-mobile-55401
en wat is er anders aan deze?
http://www.dealextreme.co(...)llphones-black-37863
er staat android support bij de 2e maar die heeft de 1e ook gewoon....
[ Bericht 48% gewijzigd door tornado61 op 13-10-2011 21:13:30 ]![]()
Ikke welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef shiznuts het volgende:
Het volgende trouwens al meegekregen?
[..]![]()
Volg MP4nation op de voet... ben echt benieuwd naar HM#'s,,, en die M4 zullen ook wel top zijn
welke nieuwe batterij voor mijn zusje is aan te raden?
deze http://www.priceangels.co(...)-for-NDS-s13321.html
of deze http://www.priceangels.co(...)-2000mAh--s3840.html
ze roepen allemaal kei hoge mah maar volgens mij zijn dit wel 2 redelijke of niet?BAM dit is 3KB![]()
via welke verkopers geraken jullie aan die lage prijzen voor die shark watches ?
kom ik 62 dollar uit hier via deze http://www.ebay.com/itm/w(...)me=STRK:MESE:IT#shId![]()
![]()
Die bril heb ik deze zomer regelmatig opgehad tijdens het fietsen. 1 mntuur is heelaas al doodquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Beetje overbodige vraag, als je er ook zelf achter kunt komen met sites als www.downornot.com ...
Heb ook nog twee fietsbrillen (t.w.v. iets van $20,- stuk) met glazen, monturen, e.d. van de pandawill-paasactie (gratis dus)...
Wat zijn goede, goedkope (in-ear) oordopjes voor niet meer dan $5?
Ik heb een tijdje geleden de Kanen KM-92 besteld, en die beviel me heel erg. Helaas ben ik die kwijt geraakt, andere oordopjes heb ik ook versleten (komt omdat ik heel vaak met oordopjes in in slaap val).
Nou wil ik wel graag iets nieuws proberen, en ben op deze gekomen:
http://www.focalprice.com(...)le_for_MP3MP4CD.html
Helaas niet in stock (meegekregen via e-mail, website klopt niet), dus zoek ik een ander paar goedkope voor niet meer dan $5![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef thoragz het volgende:
Ik heb een tijdje geleden de Kanen KM-92 besteld, en die beviel me heel erg. Helaas ben ik die kwijt geraakt, andere oordopjes heb ik ook versleten (komt omdat ik heel vaak met oordopjes in in slaap val).
Helaas niet in stock, dus zoek ik een ander paar goedkope voor niet meer dan $5quote:In Stock - Shipping within 24 hours![]()
![]()
Dat is de rip-off Titina... met de omgekeerde koo. Ik heb je een paar posts terug al op de juiste gewezen ... ughm: Chinese Webshops topic #162 Met echte aziatische merken! .quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef Syphixx het volgende:
via welke verkopers geraken jullie aan die lage prijzen voor die shark watches ?
kom ik 62 dollar uit hier via deze http://www.ebay.com/itm/w(...)me=STRK:MESE:IT#shId
Zie je trouwens ook op de Chinese webshops, ongenaamd, maar op de afbeeldingen onder 'WEIDE' op het klokje. Ook bij titina_koo, zal ff nadenken of ik deze neem: http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item27ba696345 .
Andere Kanen of dus al zo vaak getipt: de CK-700 heb je rond die prijs.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef thoragz het volgende:
Helaas niet in stock, dus zoek ik een ander paar goedkope voor niet meer dan $5
Verder zien sommige Songqu's er ook niet al te tragisch uit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ok bedankt, topquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef shiznuts het volgende:
Dat is de rip-off Titina... met de omgekeerde koo. Ik heb je een paar posts terug al op de juiste gewezen ... ughm: Chinese Webshops topic #162 Met echte aziatische merken! .
Zie je trouwens ook op de Chinese webshops, ongenaamd, maar op de afbeeldingen onder 'WEIDE' op het klokje. Ook bij titina_koo, zal ff nadenken of ik deze neem: http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item27ba696345 .![]()
![]()
deze gekocht http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item27b961eeee voor 17 euro. op mn werk deze middag sloeg de e bay lay out door elkaar vandaar dat ,ik deze niet meer bekeken heb
edit: hopelijk is dit dan de echte
[ Bericht 1% gewijzigd door Syphixx op 13-10-2011 21:58:38 ]![]()
Die zijn reteduurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:25 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ff bij de juwelier kijken voor een Breitling met ingebouwde ELT.![]()
![]()
Chinees piloten horloge alternatief?![]()
![]()
Deze kunnen ook: http://www.junkers-uhren.de/quote:Ach so.quote:Chinees piloten horlogePiloten dragen allemaal wat anders, is maar net wat bij ze past. Lopen ook niet allemaal met een Rayban (nou ja, misschien 80%). Silhouette's zijn bijvoorbeeld ook erg geliefd. Niet gepolariseerd trouwens, want lcd displays aflezen = probleem dan.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Deze kunnen ook: http://www.junkers-uhren.de/![]()
![]()
Ik zei goedkoop
Ik speur wel ff verder![]()
En je weet wat ik met pilotenhorloge bedoel![]()
![]()
Die zijn zo mooi! D:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Deze kunnen ook: http://www.junkers-uhren.de/
[..]
Ik ben echt zo'n vliegtuigfan die m moet hebben, hoe snel tot china dit ontdekt heeft?![]()
Zojuist ook maar 'n Shark-watch aangeschaft, alleen was ik eigenlijk op zoek naar 'n zwart model Bull-shark met gele cijfers (12-3-6-9u), maar deze kon ik niet vinden.
Heb nog zitten denken aan 't andere model waar 'n palletje bij de 3 over 't knopje zit en met gele cijfers de 2-4-8-10 aangeduid worden.
Eerst maar eens kijken hoe deze bevalt, ze zijn er redelijk snel als ik 't zo lees? Binnen 2 wkn?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Binnen een dag kreeg ik de melding 'Shipped'. Dat is nu een week geleden dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist ook maar 'n Shark-watch aangeschaft, alleen was ik eigenlijk op zoek naar 'n zwart model Bull-shark met gele cijfers (12-3-6-9u), maar deze kon ik niet vinden.
Heb nog zitten denken aan 't andere model waar 'n palletje bij de 3 over 't knopje zit en met gele cijfers de 2-4-8-10 aangeduid worden.
Eerst maar eens kijken hoe deze bevalt, ze zijn er redelijk snel als ik 't zo lees? Binnen 2 wkn?
Edit:Twee-drie wekenquote:Between 13-22 business days![]()
![]()
Weet iemand misschien een twitter van iemand die alleen de vetste chinese gadgets tweet? dus niet 20x op een dag een aanbieding maar echt alleen de tofste?
alvast bedankt.[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
nice, keb tijd voor de watch
ook denk ik om nu al kerst geschenken te kopen, om de drukte wat voor te zijn, snel onder bed schuiven voor 2 maanden dan maar![]()
![]()
http://twitter.com/#!/shizquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef mergbot het volgende:
Weet iemand misschien een twitter van iemand die alleen de vetste chinese gadgets tweet? dus niet 20x op een dag een aanbieding maar echt alleen de tofste?
alvast bedankt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kan me herinneren dat iemand laatst een horloge op Ebay gekocht had.
Het was iets met M nogwat.
Kan iemand die post terug vinden of wie was het?![]()
Thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Leuk brilletje voor 't geld, de scharniertjes zitten wel erg strak (op zich niet erg) en één neusvleugeltje zit wat los. Maar eventjes wat lijmen en dat komt wel goed. Mooie glazen erbij en 't sponzige gedeelte (rondom de ogen) is eraf te halen, ook handig! Tasje oogt erg degelijk en "duur". Ik denk dat 't wel 'n fijn brilletje is om mee te fietsen
'm62 watch'quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef Miniem het volgende:
Kan me herinneren dat iemand laatst een horloge op Ebay gekocht had.
Het was iets met M nogwat.
Kan iemand die post terug vinden of wie was het?
By memoryThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Volgende topic titel is iets met horloges?
Geloof dat we allemaal nu inmiddels wel een horloge thuis hebben liggen
ééntje? stuk of 10 lolquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef Skippy_ball het volgende:
Geloof dat we allemaal nu inmiddels wel een horloge thuis hebben liggen[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]![]()
Ja,, maar nogsteeeeds geen zaklampquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef Skippy_ball het volgende:
Geloof dat we allemaal nu inmiddels wel een horloge thuis hebben liggen
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 13-10-2011 23:17:20 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nog steeds niet ?
Nee ik heb me ervan weerhoudenquote:![]()
(tot ik zéker weet dat die éne beste prijs/kwaliteit heeft)
Dat heb ik dus geregeld he, dat ik een hele bestelling gewoon vergeetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op m'n zaklamp. Was hem alweer vergeten
Ik heb een google docs spreadsheet met wat ik bestel, waar, wanneer, voor hoeveel en wat de paypal claim date is dan en als laatste of het binnen is...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dat heb ik dus geregeld he, dat ik een hele bestelling gewoon vergeet
Anders vergeet ik ook orders,, order té veel
Geinig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb een google docs spreadsheet met wat ik bestel, waar, wanneer, voor hoeveel en wat de paypal claim date is dan en als laatste of het binnen is...
Anders vergeet ik ook orders,, order té veel
Want nu ook, 21 september bij DX besteld. Nog niet binnen... Terwijl ik vorige week al een bestelling binnen kreeg die ik 26 september gezet heb...
Had je dat documentje ook leeg ?
Nee, maar echt té moeilijk te maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Geinig.
Want nu ook, 21 september bij DX besteld. Nog niet binnen... Terwijl ik vorige week al een bestelling binnen kreeg die ik 26 september gezet heb...
Had je dat documentje ook leeg ?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik neem aan dat die titina_koo wel te vertrouwen is en dat die Shark horloges van (redelijk) goede kwaliteit zijn en (redelijk) lang meegaan aangezien iedereen die hier heeft![]()
Maar heeft iemand ook ervaring met de andere horloges die hij tekoop heeft?
Zat naar deze te kijken:
http://www.ebay.com.au/it(...)id=p3984.m1438.l2649
Neem aan dat die ook gewoon goed is en alles werkt?
Is ook wel wat duurder dan de echte low-budget horloges.
Hoe zit het trouwens met die looptijden op Ebay bij die verkoper?
Deze heeft bijvoorbeeld nog 9 dagen, maar komt hij daarna er gewoon weer op of is het dan jammer maar helaas?![]()
Ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef DarkNoize het volgende:
Ik neem aan dat die titina_koo wel te vertrouwen is en dat die Shark horloges van (redelijk) goede kwaliteit zijn en (redelijk) lang meegaan aangezien iedereen die hier heeft![]()
Maar heeft iemand ook ervaring met de andere horloges die hij tekoop heeft?
Zat naar deze te kijken:
http://www.ebay.com.au/it(...)id=p3984.m1438.l2649
Neem aan dat die ook gewoon goed is en alles werkt?
Is ook wel wat duurder dan de echte low-budget horloges.
Hoe zit het trouwens met die looptijden op Ebay bij die verkoper?
Deze heeft bijvoorbeeld nog 9 dagen, maar komt hij daarna er gewoon weer op of is het dan jammer maar helaas?
Zijn ook zat YouTube-video's ("Kronen & Söhne") en er is Google hè... ughe.
Die items worden constant weer aangeboden, maar 'buy it now' is niet 'buy it later', geldt verder alleen voor biedingen, die aflopen. Een aflooptijd geldt voor een item zolang er meerdere van op voorraad zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja dat was ik, maar bij mij stond er als verwachte leverdatum: 27 oktober-9 november dus vond het raar dat jij hem nu al verwachte.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:41 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Uuuuuuh... Vorige week ergens ? Dag later als dat jij die shark hebt besteld (of was jij dat niet?)Wat een kuttopic :')![]()
Zijn er ook nog ergens van die overdreven grote horloges met glinsterende stenen.
Ik ga naar een pimps en ho's feest. Wat dat dan ook moge betekenenWil dan wel ff in echte pimp stijl.
Moet niet te duur zijn natuurlijk voor het doel van 1 keer dragen![]()
Ah, je hebt een feestje dit weekend...China wordt het dan niet.
Maar eh, 'k nepbling wel eens bij speelgoedzaken/feestzaken gezien.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Neuh, niet dit weekend, dat snap ik.
Maar ik weet ook niet wat echt goeie zoektermen zijn. Bling kom ik niet ver mee
Zaken.... wat zijn dat, daar kom ik niet meer binnen sinds mijn china periode![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Racer88 het volgende:
Neuh, niet dit weekend, dat snap ik.
Maar ik weet ook niet wat echt goeie zoektermen zijn. Bling kom ik niet ver mee
Zaken.... wat zijn dat, daar kom ik niet meer binnen sinds mijn china periode
Oh, even checken hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:57 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ja dat was ik, maar bij mij stond er als verwachte leverdatum: 27 oktober-9 november dus vond het raar dat jij hem nu al verwachte.
edit: Je hebt gelijk. Duurt nog eventjes.. Is al wel verzonden aan mijn kant.Ik bespaarde me daar de moeite voorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee, maar echt té moeilijk te maken.Heb hem hier wel in Excel, maar ja, dat blijft erbij.
[ Bericht 19% gewijzigd door Skippy_ball op 14-10-2011 00:18:47 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
lege post voor tokko1Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
quote:
![]()
zal erom denken. Maar eerst klaas vaak opzoeken
een soort van lege nagellak flesje? (=empty nail polish bottle?)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef Mirjam het volgende:
wat is de juiste zoekterm als je (glazen) flesjes met ene kwastje in de dop zoekt?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
ja, zoiets, maar dan wel bgetaalbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
een soort van lege nagellak flesje?![]()
![]()
Daar hoef je China niet voor op..
http://www.goedkoopstenag(...)agellak-flesjes.html
per stuk 0,40 euro en dan 50 voor 10,50... Nog nooit 50 verkocht blijkbaar
Ben ik stiekem wel benieuwd waar je die voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef Mirjam het volgende:
jammer alleen van de verzendkosten, wordt het toch weer heel duur
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
zelf tea-tree tinctuur makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ben ik stiekem wel benieuwd waar je die voor nodig hebt.![]()
![]()
Idem, vandaag dus ook 3 binnengekregen. En heb d'r al zoveel liggen en draag momenteel al een paar maanden geen horloges. Welke moet ik nu dragen?quote:![]()
Die 3 zijn wel mooi though...
Ik wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja,, maar nogsteeeeds geen zaklampPaar extension tubes kopen, kan ik 'n inbreker van veraf de hersenpan inslaan
![]()
![]()
Dia van mij is ook al lang verzonden, 1 dag na bestellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oh, even checken hier.
edit: Je hebt gelijk. Duurt nog eventjes.. Is al wel verzonden aan mijn kant.
[..]
Ik bespaarde me daar de moeite voorHeb hem hier wel in Excel, maar ja, dat blijft erbij.
Wat een kuttopic :')![]()
al 3 bestelling bij mistertao verstuurd, maar geen foto's meer er bij
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Ik zie soms foto's.. dus ik denk dat het een bug is in het systeem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:45 schreef revpolen het volgende:
al 3 bestelling bij mistertao verstuurd, maar geen foto's meer er bijCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
![]()
en
HM3 Boxed, can't wait
Spuit 11quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef 08gnoT. het volgende:
http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508
Air Swimmers![]()
![]()
Dacht ik ook weer een primeur te hebbenquote:Ik vertel het wel in het Air Swimmers-topic, daar weten ze het nog niet
![]()
![]()
Gisteravond laat de Sharkwatch aangeschaft via Ebay, vannacht al 'n bericht dat 't verzonden is. Dat noem ik snelheid!
Hopelijk is 't ding ook snel binnen dan
Ebay is retesnel. Ik had vorige week maandag (geloof ik) iets besteld, eergisteren en gisteren al binnen. En vaak ook nog goedkoper dan webshops.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteravond laat de Sharkwatch aangeschaft via Ebay, vannacht al 'n bericht dat 't verzonden is. Dat noem ik snelheid!
Hopelijk is 't ding ook snel binnen dan
Kan de laatse keer dat ik van een webshop heb besteld niet herinneren...![]()
BIC is de enige webshop in mijn ogen die kan concurreren met ebay, zowel qua snelheid als prijs (met coupons).
Vind vooral de service op ebay fijn, sellers zijn bang voor een negatieve feedback dus komen met een veel betere oplossing![]()
![]()
idemquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hopelijk is 't ding ook snel binnen dan![]()
racen wie hem snelst binnen heeft ?![]()
![]()
Ik zit hier plankgasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:38 schreef Syphixx het volgende:
[..]
idem![]()
racen wie hem snelst binnen heeft ?
Shark watches zijn uit![]()
Infantry watches zijn in![]()
![]()
http://www.ebay.com/sch/i(...)&_nkw=infantry+watch
Ff de biedingen in de gaten houden.![]()
Goed gezegd. Ik mag zelf deze: http://www.ebay.com/itm/N(...)-Watch-/250830645974 binnenkort op de deurmat verwachten.
Net 2 pakjes binnen gekregen. 1tje van focalprice besteld op 6 oktober en eentje van DX, maandag besteld via het UK warehouse![]()
![]()
Iets wat rond eind september verzonden is van FP moet ik nog binnen krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef igi0n het volgende:
Net 2 pakjes binnen gekregen. 1tje van focalprice besteld op 6 oktober en eentje van DX, maandag besteld via het UK warehouse![]()
Raar is dat altijd, maarja niks aan te doen![]()
![]()
Tja het is echt geluk hebben altijd. Bij de nieuwe layout van FP staat nu wel de estimated day of arrival (Bij mij 27 oktober)
Edit:
Wat ik heb gekocht.
http://www.focalprice.com(...)Apple_Mac_White.html
http://www.dealextreme.co(...)oard-2-aaa-904450407![]()
Ja weer een uitgestelde betaling van 11 euroDeze week nog 125 euro betaald en dat gaat direct
Ik heb ze een mail gestuurd voor uitleg en ik ga geen standaard antwoord accepteren.
Ook zo handig dat het geld binnen 1 dag van mijn rekening is en vervolgens duurt het nog een week rente trekken voordat Paypal de betaling doetDan kan ik net zo goed handmatig funds op mijn Paypal zetten, maar tja ze doen het willekeurig
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 14-10-2011 16:00:42 ]![]()
Bij mij 17 oktober...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:31 schreef igi0n het volgende:
Tja het is echt geluk hebben altijd. Bij de nieuwe layout van FP staat nu wel de estimated day of arrival (Bij mij 27 oktober)
Tsja, maar afwachten lijkt me![]()
![]()
brief van dhl gekregen..ik moet hen nog 71 euro's zeggen zeterwijl het maar ong 32 was dat ze moesten ebben.
heb in die tijd nog geen andere brief gehad ... ze kunnen toch niet zomaar effe de prijs verdubbelen ?![]()
edit: sturen ze direct de ICS Dunning & Collecting Agency op me af![]()
0.88 euro rente zonder ik wat van weet![]()
en ik kan het nergens aanvecht dat ik geen 2de herrinner brief heb ontvange
[ Bericht 16% gewijzigd door Syphixx op 14-10-2011 16:11:17 ]![]()
WAT?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:02 schreef Repeating het volgende:
PostNL webcare iemand? Ik vind het nergens.
Probeer het nogmaals zou ik zeggen, formuleer in een duidelijke goed lopen zin.
Dan kunnen we proberen je vraag te beantwoorden
Dat is echt geen barbaar taalgebruik hoor? Gewoon kort?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
WAT?
Probeer het nogmaals zou ik zeggen, formuleer in een duidelijke goed lopen zin.
Dan kunnen we proberen je vraag te beantwoorden
PostNL webcare is een twitter account van PostNL waar je onder andere een nederlandse track en trace code kan aanvragen voor buitelandse pakketjes (ook chinese natuurlij). Maar ook voor alle andere vragen ben je er van harte welkom.
Het voordeel hiervan is dat je niet meer hoeft te bellen naar TNT post. Wij FOK!ers zijn namelijk bang voor mensen. Daarom is die webcare echt een uitkomst!![]()
![]()
Ik wil wel even een OP makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef CraHeX het volgende:
Wie wil er een Buy-In-Coins Review topic maken?
Of is die er al?Heb ook wel ene paar leuke BIC producten.. kunnen bic/mistertao product revieuw topic van maken?
Er is een DX review topic. Maar die is al lang niet meer onhouden. (meer dan 1 jaar) Daar mag je in het in kwijt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef CraHeX het volgende:
Wie wil er een Buy-In-Coins Review topic maken?
Of is die er al?![]()
Dat is dealextreme, dat is gewoon niet meer leuk, wacht ook al weer bijna 3 weken op iets. |:
Edit:
Ik kan de OP wel ff designen.![]()
3 weken, dat is nu écht niet lang hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:18 schreef CraHeX het volgende:
Dat is dealextreme, dat is gewoon niet meer leuk, wacht ook al weer bijna 3 weken op iets. |:
Edit:
Ik kan de OP wel ff designen.
Wacht maar tot het 3 maanden duurt![]()
Het is elk jaar deze periode met amerikaanse Holiday en chinese vakanties...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Wat was je aankoopbedrag en om welk product gaat het?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef Syphixx het volgende:
brief van dhl gekregen..ik moet hen nog 71 euro's zeggen zeterwijl het maar ong 32 was dat ze moesten ebben.
heb in die tijd nog geen andere brief gehad ... ze kunnen toch niet zomaar effe de prijs verdubbelen ?![]()
edit: sturen ze direct de ICS Dunning & Collecting Agency op me af![]()
0.88 euro rente zonder ik wat van weet![]()
en ik kan het nergens aanvecht dat ik geen 2de herrinner brief heb ontvange![]()
![]()
WTF_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kuch. Over handel spreken we niet hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:24 schreef CraHeX het volgende:
Oooooowwowow.
Ook in die vakanties is BIC sneller?
Ik hoop t echt, heb een paar wachtfoobe klanten.![]()
Ondanks de berichten dat BIC zo snel zou zijn, wacht ik nog steeds op mijn eerste bestelling van 24 september.
Gek genoeg wel op de 25e verzonden.![]()
Alsof het dan aan BIC ligt...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:00 schreef Salamanderrr het volgende:
Ondanks de berichten dat BIC zo snel zou zijn, wacht ik nog steeds op mijn eerste bestelling van 24 september.
Gek genoeg wel op de 25e verzonden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:27 schreef Miniem het volgende:
WTF_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef Salamanderrr het volgende:
[..]
Had ik even niet bij nagedacht. Hehe...
Fail van HK-Post of TNT dan.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:27 schreef Miniem het volgende:
WTF_!
http://www.flabber.nl/lin(...)ainingstechniek-9449SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]![]()
125 euro of zo voor een tablet en moest 33 euro bij betalen (moest ik nog doen )quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:26 schreef Tjado het volgende:
[..]
Wat was je aankoopbedrag en om welk product gaat het?
gaan ze 37 euro verhogen![]()
ik heb recht op een herrinneringsbrief!![]()
![]()
Was de ellende ook al zat, dus heb maar een prepaid CC aangevraagd (Neteller), heeft als bijkomend nadeel dan wel dat ik ook Apps voor mijn telefoon/tablet kan kopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:32 schreef monkeybrain het volgende:
Ja weer een uitgestelde betaling van 11 euroDeze week nog 125 euro betaald en dat gaat direct
Ik heb ze een mail gestuurd voor uitleg en ik ga geen standaard antwoord accepteren.
Ook zo handig dat het geld binnen 1 dag van mijn rekening is en vervolgens duurt het nog een week rente trekken voordat Paypal de betaling doetDan kan ik net zo goed handmatig funds op mijn Paypal zetten, maar tja ze doen het willekeurig
![]()
Edit: Zie net dat hij binnen isElke keer dat ik wat moest betalen moest dat contant aan de deur. Heb je dan helemaal geen rekening gekregen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:18 schreef Syphixx het volgende:
[..]
125 euro of zo voor een tablet en moest 33 euro bij betalen (moest ik nog doen )
gaan ze 37 euro verhogen![]()
ik heb recht op een herrinneringsbrief!
Denk dat ik gewoon het oorspronkelijke bedrag zou overmaken en dan kijken wat er gebeurt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 14-10-2011 19:34:09 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
nee, ik heb een week later wel een 4 brieven aan elkaar geniet gekregen ( kopie van m'n aankoop enzo) MAAR een betaalstrook ? neen, zat er niet bij, was er een rekening nr of andere critical info aanwezig ? nee, was nergens te bespeurenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef RobertNL het volgende:
Elke keer dat ik wat moest betalen moest dat contant aan de deur. Heb je dan helemaal geen rekening gekregen?
Denk dat ik gewoon het oorspronkelijke bedrag zou overmaken en dan kijken wat er gebeurt.
" je moet ons het bedrag x betalen, maar hoe of wat zoek je zelf maar uit "ff brieven zoeken
![]()
![]()
![]()
Met onder andere:
- BMW USB stick, (die het nog niet doet, even mailen)
- BMW Keychain
- BMW cilicon matje
- Verschillende screen protectors
- Telefoon hoesjes
- Kabeltjes
- Raamhouders voor het mobieltje
Waarom doen die links als ever buying het toch niet?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
heel verhaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef Skippy_ball het volgende:
Waarom doen die links als ever buying het toch niet?![]()
![]()
Tegen spambotsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef Skippy_ball het volgende:
Waarom doen die links als ever buying het toch niet?![]()
FP supersnel: 06-10 besteld, 14-10 binnen... http://www.focalprice.com(...)en.html?Currency=EUR
Jammer alleen dat ie niet werkt..![]()
iemand tips voor een ander?![]()
http://www.buyincoins.com/pages/lp/miss-steve-jobs.htmlStonden ook al bij DX in new arrivals
Zelf heb ik deze, werkt prima.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef witbiertje het volgende:
FP supersnel: 06-10 besteld, 14-10 binnen... http://www.focalprice.com(...)en.html?Currency=EUR
Jammer alleen dat ie niet werkt..![]()
iemand tips voor een ander?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik voel me een pedofiel![]()
http://www.tinydeal.com/d(...)l-56457-p-44073.html
![]()
![]()
Helaas een beetje prijzig anders had ik hem gekocht voor een aantal MAC freaks die ik ken
![]()
http://www.tinydeal.com/g(...)i-57009-p-44157.html![]()
Ze hebben ook weer is Haloween stuff bij BIC.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef RobertNL het volgende:
http://www.buyincoins.com/pages/lp/miss-steve-jobs.htmlStonden ook al bij DX in new arrivals
[..]
Zelf heb ik deze, werkt prima.
Vraag me af wat nu beter verkoopt.. die Steve Jobs hoesjes, of de Haloween spullen
Dealextreme: FiiO E6 $24.50
MP4Nation: FiiO E6 $28.50
Als de andere webshops dit nou vaker gaan doen dan dalen de prijzen bij Mp4 misschien wat. Over het algemeen is Mp4 wel wat aan de prijzige kant (naar mijn idee).
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 15-10-2011 10:52:21 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Misschien een idee om een nieuw tobo te kopen voor sommige mensen in dit topic.. Of een woordenboek Nederlands. Desnoods in China gemaakt, sommige posts kunnen nml qua Nederlandse taal echt niet veel slechter. Sommige posts zijn gewoon onleesbaar. Wtf?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
We kunnen ook Engels gaan tikken, Nederlanders spreken namelijk goed Engels (denken ze).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:48 schreef neo2000 het volgende:
Misschien een idee om een nieuw tobo te kopen voor sommige mensen in dit topic.. Of een woordenboek Nederlands. Desnoods in China gemaakt, sommige posts kunnen nml qua Nederlandse taal echt niet veel slechter. Sommige posts zijn gewoon onleesbaar. Wtf?![]()
Ik ga toch maar zo'n air swimmer bestellendie amerikaanse kosten al 42$ zonder verzendkosten
Zijn er nog codes voor Lightake? In de OP zie ik niks staan..![]()
www.tjoos.com http://www.tjoos.com/Coupon/-9251/lightake.comquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:01 schreef Tjado het volgende:
Ik ga toch maar zo'n air swimmer bestellendie amerikaanse kosten al 42$ zonder verzendkosten
Zijn er nog codes voor Lightake? In de OP zie ik niks staan..
Vers binnen:
8 oktober besteld en vandaag binnendaarom houden we van Ebay! Iemand nog behoefte aan foto's vanavond?
[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 15-10-2011 12:09:42 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Denk om de heliumquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:01 schreef Tjado het volgende:
Zijn er nog codes voor Lightake? In de OP zie ik niks staan..![]()
![]()
Yeah, sure, that's a frinnin' good idea.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
We kunnen ook Engels gaan tikken, Nederlanders spreken namelijk goed Engels (denken ze).![]()
I think we're gonna see a lot of Steenkolen-Engels though.
Common sense is my super power. What's yours?
That chinees tried to lead me around the garden, but i don't let the cheese eat off my bread by him.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Yeah, sure, that's a frinnin' good idea.![]()
I think we're gonna see a lot of Steenkolen-Engels though.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Idd, dat deed me besluiten 'em maar niet te halen, beetje gedoe. Sowieso is het misschien een keer leuk... en dan?quote:Je moet er ook maar net de ruimte voor hebben ook, dus erm, toch maar niet.
Telefoonhoessie en usb-shizzle zijn ook al eeuwig onderweg... 't is echt een trage periode lijkt 't. En ook benieuwd naar dat Infantry-horloge. En de HM3...zou mooi zijn,
, kunnen ze ons als trouwe klanten niet nu al de eerste batch vervroegd beloven?
Kun je ook meteen even kijken in je glazen bol waar mijn pakketjes van DX nu zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:48 schreef ferrariking het volgende:
10/04/2011 verzonder;)
over 1 week moet ik hem dus binnen hebben.Daar zat ik dus ook al mee, moet je met helium gaan slepen. En als dat ding eenmaal opgeblazen is dan stop je ze niet meer zomaar in een hoekjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Idd, dat deed me besluiten 'em maar niet te halen, beetje gedoe. Sowieso is het misschien een keer leuk... en dan?Je moet er ook maar net de ruimte voor hebben ook, dus erm, toch maar niet.
Het wordt inderdaad alweer wat trager, maar de meeste dingen zijn er nog wel binnen 20 dagen.quote:Telefoonhoessie en usb-shizzle zijn ook al eeuwig onderweg... 't is echt een trage periode lijkt 't. En ook benieuwd naar dat Infantry-horloge. En de HM3...zou mooi zijn,
, kunnen ze ons als trouwe klanten niet nu al de eerste batch vervroegd beloven?
Vraag Raz als je de eerste batch mag hebben omdat je altijd bij hem koopt
Ja inderdaad, ben nu dus op zoek naar een kleine cilinder heliumzo'n moeilijk grote fles is een beetje onhandig haha. Helium wordt toch ook 'recreatief' genomen in van die kleine cilindertjes? Of was dat een ander gas? Als iemand een tip heeft let me know
![]()
![]()
http://www.ballonplaza.nl(...)umcilinders-2011.pdfquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef Tjado het volgende:
Ja inderdaad, ben nu dus op zoek naar een kleine cilinder heliumzo'n moeilijk grote fles is een beetje onhandig haha. Helium wordt toch ook 'recreatief' genomen in van die kleine cilindertjes? Of was dat een ander gas? Als iemand een tip heeft let me know
Eerste google resultaat
aardig prijzig nog dat helium..![]()
Wat zij daar 'mini' noemen is een cilinder van 70cm hoog :p
Had idd al gegoogled, maar ik dacht dat er ook compactere (denk slagroombus grootte?) oplossingen zouden zijn..
Edit: Zoiets dusgoed te doen voor 4 euro. Ze bestaan dus wel
![]()
![]()
Hoeveel liter gaat er in een vis ballon?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:57 schreef Tjado het volgende:
Wat zij daar 'mini' noemen is een cilinder van 70cm hoog :p
Had idd al gegoogled, maar ik dacht dat er ook compactere (denk slagroombus grootte?) oplossingen zouden zijn..
Edit: Zoiets dusgoed te doen voor 4 euro. Ze bestaan dus wel
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef mariov123 het volgende:
4 euro voor max 6 uur vliegen met zo`n vis pfff.
Geef mij maar voor 4 euro Varkentjes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef mariov123 het volgende:
4 euro voor max 6 uur vliegen met zo`n vis pfff.
Geef mij maar voor 4 euro VarkentjesIs die vis van latex?quote:In een latex ballon blijft de helium maximaal 6 uur zittenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Helium kost ongeveer 20 euro per keer. Er gaat 116 liter in een vis, dus de grote cilinders (50 ballonnen, 80 euro) zijn voor 3-4 keer.
Bron: http://www.x-zylo.com/ind(...)157=air-swimmers-faq
Edit: Helium is goedkoper geworden blijkbaar, een cilinder van 420 liter kost nu 50 euro
http://cfind.net/ : Nog een zoekmachine
[ Bericht 18% gewijzigd door 08gnoT. op 15-10-2011 18:43:49 ]![]()
Gewoon een kaarsje eronder dat je warme lucht krijgt
?quote:
Waarom quote? heb je zelfde vraag?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ja. Nieuw hier?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:48 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
?
Waarom quote? heb je zelfde vraag?![]()
![]()
wijsbek.quote:
Ga je vraag nu dus ook niet meer beantwoorden
USB stickje van BMW gekocht bij DX werkt dus echt niet.. Nu proberen nog eentje deze kant op te krijgen
Ik nog niet in ieder geval.. Eventjes rondkijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.geartaker.com/under-1-store
Kenden we deze al?
Maar in zo'n gasfles helium zit toch 80 liter compressed helium? Als je dat in een ballon doet zet het toch ontzettend uit? Volgensmij houden ze daar geen rekening mee.. (Anders zou je maar een ballon kunnen vullen ter grootte van de gasfles?)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: