abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:46:35 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103002277

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:46:54 #2
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103002294
Ik wilde al geen lapo maken. :)
pi_103002325
Matige TT :P

Hahaha, wat gaat er gebeuren met de OP? Vind het maar een rommeltje worden :@

is het niet Aziatische? :{w :P
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:48:17 #4
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103002360
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Skippy_ball het volgende:

is het niet Aziatische? :{w :P
Rommeltje?
pi_103002381
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Repeating het volgende:

[..]

Rommeltje?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:46 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
[sub]Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
quote:
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Huidige TS werkt natuurlijk niet nu :P
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:50:12 #6
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103002442
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Skippy_ball het volgende:

Niet veel, maar wilde wat aanpassingen doen om mensen sneller de OP en topicpointers te laten lezen...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:54:36 #7
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103002628
Er kan beter voor een beter Review topic gezorgd worden.. Dat is pas een rommeltje..
pi_103002718
Bedankt voor de hulp! Heb snel een paypal account aangemaakt en het is gelukt als het goed :+
pi_103002949
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Er staan zoveel groene lasers dat ik helemaal niet weet welke ik moet hebben.

hij moet gewoon ver en fel kunnen schijnen in het donker. Hij hoeft niet iets te branden of je ploppen (zoals balonnen) en de knop moet gewoon goed zijn en de laser moet dus niet haperen (zoals ik wel eens heb gezien heb bij een laser die ik ooit had).

Welke moet ik hebben jongens?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:03:33 #10
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103003030
quote:
12s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Er staan zoveel groene lasers dat ik helemaal niet weet welke ik moet hebben.

hij moet gewoon ver en fel kunnen schijnen in het donker. Hij hoeft niet iets te branden of je ploppen (zoals balonnen) en de knop moet gewoon goed zijn en de laser moet dus niet haperen (zoals ik wel eens heb gezien heb bij een laser die ik ooit had).

Ver en fel kan je al vergeten omdat wij niet meer dan 5mw mogen invoeren.
pi_103003458
1 cent deal:

http://www.ahappydeal.com/groupdeals.asp

Fashion Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch (Red)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_103003466
Mooi, pakketje van DealExtreme is onderweg/shipped :)
pi_103004046
1ct Horloge zit ook in mn shopping cart :D
pi_103004297
quote:

sorteren op prijs en de eerste met veel goede reviews nemen

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:03 schreef Repeating het volgende:

[..]

Ver en fel kan je al vergeten omdat wij niet meer dan 5mw mogen invoeren.
mag niet, kan wel
wat is dit
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:54:02 #15
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_103004919
quote:

`PM maar even, misschien kan ik je wel een leuk aanbod doen.
pi_103005277
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:54 schreef some1_eddy het volgende:

[..]

`PM maar even, misschien kan ik je wel een leuk aanbod doen.
Handel mag niet.
pi_103005714
Ik weet zo langzamerhand niet meer hoeveel en wat ik op dit moment onder weg heb... Wie heeft dit nog meer??

Handen?
pi_103005856
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik weet zo langzamerhand niet meer hoeveel en wat ik op dit moment onder weg heb... Wie heeft dit nog meer??

Handen?
Ik weet het wel.
Want ik zet alles wat ik heb besteld en nog wil bestellen in een kladblok bestand met de data erbij.
pi_103005922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik weet het wel.
Want ik zet alles wat ik heb besteld en nog wil bestellen in een kladblok bestand met de data erbij.
Daar ging het bij mij mis denk ik :P
pi_103006038
Ik heb een tijd terug een mediastreamer en 2 paar oordopjes besteld. Alleen ik heb nog maar 1 van die oordopjes binnen terwijl die juist later geshipped was. Heeft de rest de douane niet overleefd? :'(
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:29:30 #21
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103006056
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Skippy_ball het volgende:

Handen?
Ik had dat ook vaker.
Heb nu alles in een EXEL bestandje staan.

Was wel leuk, hé weer een gele envelop. Wat heb ik nu weer besteld? :P
pi_103006068
iemand ervaring met de fleshlights van dealextreme
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:30:10 #23
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103006076
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb een tijd terug een mediastreamer en 2 paar oordopjes besteld. Alleen ik heb nog maar 1 van die oordopjes binnen terwijl die juist later geshipped was. Heeft de rest de douane niet overleefd? :'(
Geduld. Anders ja. En dan vooral niets van je laten horen. ^O^
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:41:04 #24
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103006457
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef Tjado het volgende:
1ct Horloge zit ook in mn shopping cart :D
pi_103006671
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:30 schreef Repeating het volgende:

[..]

Geduld. Anders ja. En dan vooral niets van je laten horen. ^O^
Krijg je daar dan ook bericht van, of laten ze je lekker stikken? :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:00 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103008281
Vandaag dan eindelijk de Ck-700 dopjes binnen :P

Geluidskwaliteit is voor de prijs zeker goed te noemen, heb ze omdat ik Xears en Beta's heb maar aan mijn zusje gegeven, maar ik denk dat ik nog wel een paar setjes voor nood bestel :)

Hoop dat Raz de beta's binnenkort nogmaals in de actie gooit, dan weet ik wel dat ik meteen een voorraadje aanleg :9
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:13 #27
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103008297
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Krijg je daar dan ook bericht van, of laten ze je lekker stikken? :P
Ligt eraan. Wat heb je besteld? Wanneer heb je het besteld? Wanneer is het verzonden?

Levertijden van +1 maand zijn geen uitzondering!

Je kan verschillende brieven krijgen van de douane. Een brief voor inklaring omdat ze de waarde niet kunnen inschatten. Het pakketje hebben ze dan zelf niet overgemaakt. Maar je kan ook een brief krijgen dat het vernietigd is omdat het verboden is. Je kunt natuurlijk ook geen brief krijgen en je pakketje nooit meer zien. Maar als je iets hebt besteld wat niet mag hier kan je er dan maar beter niet achter aan gaan! Krijg je mischien ook nog een boete.
pi_103008348
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag dan eindelijk de Ck-700 dopjes binnen :P

Geluidskwaliteit is voor de prijs zeker goed te noemen, heb ze omdat ik Xears en Beta's heb maar aan mijn zusje gegeven, maar ik denk dat ik nog wel een paar setjes voor nood bestel :)
Hoe zijn ze eigenlijk in vergelijking met de Beta's (met de prijs buiten beschouwingen gelaten)? :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:29:17 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103008460
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef Moos. het volgende:

[..]

Hoe zijn ze eigenlijk in vergelijking met de Beta's (met de prijs buiten beschouwingen gelaten)? :)
Vind je toch een beetje blikkerig klinken, heb er maar heel kort geluisterd en toen weggegeven :P Ze klinken ze verder wel lekker, bas is goed genoeg en ook de hogere tonen klonken wel ok.

Maar niet te vergelijken met de Beta's
pi_103008485
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Repeating het volgende:

[..]

Ligt eraan. Wat heb je besteld? Wanneer heb je het besteld? Wanneer is het verzonden?

Levertijden van +1 maand zijn geen uitzondering!

Je kan verschillende brieven krijgen van de douane. Een brief voor inklaring omdat ze de waarde niet kunnen inschatten. Het pakketje hebben ze dan zelf niet overgemaakt. Maar je kan ook een brief krijgen dat het vernietigd is omdat het verboden is. Je kunt natuurlijk ook geen brief krijgen en je pakketje nooit meer zien. Maar als je iets hebt besteld wat niet mag hier kan je er dan maar beter niet achter aan gaan! Krijg je mischien ook nog een boete.
Dan wacht ik gewoon rustig af. Bedankt in ieder geval! ^O^
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:36:28 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103008857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Dan wacht ik gewoon rustig af. Bedankt in ieder geval! ^O^
+- Mijn paypal stappenplan:

- 30 dagen na bestellen niks binnen = berichtje naar webshop
- Is het antwoord wacht nog even dan naar 2/3 dagen weer een berichtje.
- Versturen ze dan niet opnieuw dan krijgen ze nog 1 kans (vermeld ik ook in het bericht) anders claim.
- Dan op dag 44 open ik een geschil (let op nog geen claim), dit geeft ze nog 20 dagen de tijd.
- Indien ik het binnen heb sluit ik meteen het geschil.
- op dag 65 claim ik het bedrag terug, ze hebben nu 2 maanden de tijd gehad om het te bezorgen en hebben gefaald.

In het winter/kerst seizoen wacht ik meestal 40 dagen tot een berichtje maar toch open ik (vooral bij grotere bedragen) een geschil op dag 44.
pi_103009743
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

- Versturen ze dan niet opnieuw dan krijgen ze nog 1 kans (vermeld ik ook in het bericht) anders claim.
- Dan op dag 44 open ik een geschil (let op nog geen claim), dit geeft ze nog 20 dagen de tijd.
- op dag 65 claim ik het bedrag terug, ze hebben nu 2 maanden de tijd gehad om het te bezorgen en hebben gefaald.

In het winter/kerst seizoen wacht ik meestal 40 dagen tot een berichtje maar toch open ik (vooral bij grotere bedragen) een geschil op dag 44.
Bij welke webshops is dat wel eens gebeurd?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:56:00 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103009929
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Bij welke webshops is dat wel eens gebeurt?
Heb 1 keer een claim gedaan, was bij DX, die reageerden gewoon niet op de ticket en de 64e dag zag ik geen andere optie.
Heb totaal 3x (dus inc hierboven) een geschil aangemaakt, 2x DX 1x Focal
Verder heb ik laatst 2 pakketjes op resp dag 39 en 43 gehad, net binnen de tijd dus :) (wist van 1 niet eens meer dat hij onderweg was 8)7 )
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:58:29 #34
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103010093
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]
(wist van 1 niet eens meer dat hij onderweg was 8)7 )
bekend fenomeen, als ik ze nu zo 123 op moet noemen denk ik dat ik de helft niet eens meer weet. (stuk of 3) :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:11:32 #35
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_103010952
Vandaag een nieuwe batterij voor m'n Blackberry binnen gekregen, alleen jammer dat ik er alleen maar mee kan bellen en smsen op dit moment. :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:15:25 #36
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103011210
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag een nieuwe batterij voor m'n Blackberry binnen gekregen, alleen jammer dat ik er alleen maar mee kan bellen en smsen op dit moment. :')
Wat is het verschil tussen een magnetron en een blackberry?

*ping

_O-
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:16:26 #37
314372 Goddelijker
pi_103011300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef witbiertje het volgende:

[..]

*ping

_O-
Je bent pas de 10e die vandaag dat grapje maakt tegen me.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:17:55 #38
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103011399
quote:
9s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Je bent pas de 10e die vandaag dat grapje maakt tegen me.
Wel ironisch overigens dat je een nieuwe batterij hebt, terwijl de batterijvreters niet werken.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:18:25 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103011427
Barry.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_103011482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef witbiertje het volgende:

[..]

*ping

_O-
_O-
pi_103012135
Whahaha _O-

Laten we weer ontopic gaan :P

Iemand nog spannende dingen onderweg?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:31:41 #42
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103012183
Kan deze foto in de OP als we weer vragen krijgen waarom na 1 week het pakketje nog niet ontvangen is?

:')
pi_103012221
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:31 schreef witbiertje het volgende:
Kan deze foto in de OP als we weer vragen krijgen waarom na 1 week het pakketje nog niet ontvangen is?

[ afbeelding ]

Geniaal _O_ :D
pi_103012313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:31 schreef witbiertje het volgende:

[ afbeelding ]

_O-

Even serieus :@ Die pakketjes komen per vliegtuig toch :+
pi_103012360
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:30 schreef Skippy_ball het volgende:
Whahaha _O-

Laten we weer ontopic gaan :P

Iemand nog spannende dingen onderweg?
Cree zaklamp is net binnen (twijfel of ik nog een klein reviewtje ga maken) en 3 horloges zijn onderweg en verwacht ik deze week.
Spannend? Neuh. Spannend is het als je een Chinees koopt en of ie dan z'n reis als pakketje heeft overleefd...
pi_103012450
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Cree zaklamp is net binnen (twijfel of ik nog een klein reviewtje ga maken) en 3 horloges zijn onderweg en verwacht ik deze week.
Spannend? Neuh. Spannend is het als je een Chinees koopt en of ie dan z'n reis als pakketje heeft overleefd...
Heb ook nog twee Cree's onderweg :D

+ een Shark watch
pi_103013151
Waar is iedereen :@
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:50:25 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103013175
Hier nog 5 onderweg :D
1x cree (ebay)
2x DX (divers)
1x Bic (hoesje)
1x price angels, 1 cent deal waarvan de claimtijd al voorbij is...

Van de laatste verwacht ik niet dat het nog onderweg is, eerder dat het nooit is verzonden.

Nieuwe lijstje is al weer klaar:
Big bang t-shirt
CK-700 dopjes
Brain Beta's
Led varkentje x1 (want de oude is dood :'( )
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:51:51 #49
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_103013262
Vandaag eindelijk pintool binnen. Geprobeerd schakel van Shark watch te verwijderen... pintool meteen overleden. Uiteindelijk de schakel eruit gehaald met een kurkentrekker. :P (maar dan duwen.. niet trekken ;))

Meebestelde (not Shiznuts approved) MP3 spelertje is niet meegeleverd. Aangezien ik heul handig op BIC heb uitgecheckt via paypal en niet via mijn account heb ik geen order in m'n account staan. Ook heb ik geen bevestigingsmail, verzendmelding of wat dan ook gehad. Dus maar contact opgenomen via paypal gerelateerd aan de betaling. (wel netjes uiteraard)
Het kan best een deelzending zijn geweest, maar dan is het handig om dat te weten en wat de status van de rest is.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_103013690
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Review (als jullie die willen) komt later. Heb wat nachtfoto's gemaakt mét en zonder lamp maar die brakke camera van gsm ziet het licht niet. Wachten tot m'n nieuwe laptop binnen is, geen zin om software voor SLR op deze pc te zetten...

Eerste indrukken zijn aardig positief; lekker fel, stevig, straalt ver. Helaas niet te focussen.
pi_103013801
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Review (als jullie die willen) komt later. Heb wat nachtfoto's gemaakt mét en zonder lamp maar die brakke camera van gsm ziet het licht niet. Wachten tot m'n nieuwe laptop binnen is, geen zin om software voor SLR op deze pc te zetten...

Eerste indrukken zijn aardig positief; lekker fel, stevig, straalt ver. Helaas niet te focussen.
:Y
pi_103013959
Wat ik ook intyp in die zoekmachine's of op DX, ik krijg het niet gevonden :'(
Kan iemand mij een link geven van die Shark watch en de Alpha's en Beta's? :)
pi_103013996
Sharkwatch moet je op Ebay zoeken, staan er genoeg.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:07:51 #54
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103014153
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef Skippy_ball het volgende:
Waar is iedereen :@
iOS5.0 c_/
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:10:41 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103014328
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef DarkNoize het volgende:
Wat ik ook intyp in die zoekmachine's of op DX, ik krijg het niet gevonden :'(
Kan iemand mij een link geven van die Shark watch en de Alpha's en Beta's? :)
Ebay: 'Shark LED watch' (check ook: http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=simple&tab=fok&q="shark+watch" )
Alpha's & Betà's: www.mp4nation.net
Gamma: bij je in de buurt
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:21:04 #56
45722 Dromer
pi_103014913
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ebay: 'Shark LED watch' (check ook: http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=simple&tab=fok&q="shark+watch" )
Alpha's & Betà's: www.mp4nation.net
Gamma: bij je in de buurt
De Sharkjes zijn wel duurder geworden zo te zien. De mijne is bij dezelfde koper 7 australische dollars in prijs gestegen. (van 13 naar 20)
pi_103014945
Die shark watch hoop ik morgen of overmorgen in huis te hebben :D

Kan niet wachten, lijkt me een leuk dingetje :D
pi_103015384
brainwavz beta besteld op 7/10 en ik heb ze nu al binnen :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:29:05 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103015387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Dromer het volgende:

[..]

De Sharkjes zijn wel duurder geworden zo te zien. De mijne is bij dezelfde koper 7 australische dollars in prijs gestegen. (van 13 naar 20)
Was hier incl. verz. $16,98 AUD (¤13,33 EUR) @ 31/7
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef redboyke het volgende:
brainwavz beta besteld op 7/10 en ik heb ze nu al binnen :)
Da's rap. ^O^
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:34:33 #60
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103015691
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En krijg je het dan ook terug? Dacht dat paypal het niet zo nauw nam met wat de tracking aangeeft...

Ik heb één keer een geschil geopend voor DX omdat ze me in plaats van 3 broches en een gun mount (moeder- en vaderdagkado :') ) een armband hadden gestuurd (en gezegd dat ik niks ontvangen had ipv het verkeerde). Geen reactie van DX maar ook geen geld terug van paypal. Wat er precies in de beslissing stond, weet ik zo niet meer.

Via ebay is het me altijd gelukt het met de verkoper op te lossen, zonder paypal. Een keer in goed vertrouwen de 45-dagenlimiet voorbij laten gaan en positieve feedback achtergelaten zelfs, en toch m'n geld teruggehad. :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:37:40 #61
45722 Dromer
pi_103015866
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De mijne exact hetzelfde. Zelfde verkoper? (365*1online)
Maar nu dus flink in prijs gestegen. Zelfs de verzendkosten zijn met 2 aussie dollar opgeslagen. :X
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:39:24 #62
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103015950
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:45:30 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103016321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

En krijg je het dan ook terug? Dacht dat paypal het niet zo nauw nam met wat de tracking aangeeft...

Ik heb één keer een geschil geopend voor DX omdat ze me in plaats van 3 broches en een gun mount (moeder- en vaderdagkado :') ) een armband hadden gestuurd (en gezegd dat ik niks ontvangen had ipv het verkeerde). Geen reactie van DX maar ook geen geld terug van paypal. Wat er precies in de beslissing stond, weet ik zo niet meer.

Via ebay is het me altijd gelukt het met de verkoper op te lossen, zonder paypal. Een keer in goed vertrouwen de 45-dagenlimiet voorbij laten gaan en positieve feedback achtergelaten zelfs, en toch m'n geld teruggehad. :P
Was toen een pakketje zonder tracking (14 dollar) dus geld terug. Hoe het met tracking zit geen idee O+

quote:
Zijn verschillende versies :) maar dat is er 1 ja :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:48:14 #64
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103016482
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

_O-

Niet verder vertellen.. ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:56:37 #65
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_103017029
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

_O-

Niet altijd. Eerst gaat Hong Kong Post er mee aan de haal:

..en daarna PostNL:

Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_103017294

Onze postbodes kunnen er inderdaad ook wat van! :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:03:30 #67
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103017482
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:04:13 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103017539
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Onze postbodes kunnen er inderdaad ook wat van! :P
Denk dat mijn tablet in vrachtwagen of het busje heeft gezeten :') Het is nu volkomen duidelijk waarom die er zo uitzag:
SPOILER
pi_103017603
Meen je niet :P kwam die zo aan? :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:06:05 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103017650
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef Skippy_ball het volgende:
Meen je niet :P kwam die zo aan? :P
:Y Hoe de postbode (niet van TNT! btw) het pakketje heeft kunnen aanbieden weet ik niet :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:06:57 #71
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103017702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

bubbeltjesenveloppen met tablets :')
pi_103017892
Sja :P

Heb de foto's gezien en inderdaad, die heeft al in de afvalpers gezeten :P
pi_103017946
Hoe is dat eigenlijk verder afgehandeld? :o Geld terug vanwege schade oid?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:12:45 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103018070
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef Skippy_ball het volgende:
Hoe is dat eigenlijk verder afgehandeld? :o Geld terug vanwege schade oid?
Zelf niks aan verloren, er is een nieuwe opgestuurd. Blijf het een mooie foto vinden :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:13:41 #75
314372 Goddelijker
pi_103018137
Je hebt hem als trofee bewaard? :P
pi_103018220
Ingelijst :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:16:42 #77
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103018339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef Goddelijker het volgende:
Je hebt hem als trofee bewaard? :P
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Ingelijst :P
Hij is een diepe zwarte ''lijst'' met een inhoud van 140 liter ingegaan :6
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:20:09 #78
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103018587
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Hij is een diepe zwarte ''lijst'' met een inhoud van 140 liter ingegaan :6
Denk dat die Chinezen de foto aan de muur hebben hangen in hun callcenter. w/
pi_103018976
w/ Is die er niet met een chinees vlaggetje? :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:32:14 #80
314372 Goddelijker
pi_103019373
Wilde iemand trouwens nog een nachtshot zien met die ene zaklamp van 1000Lumen?
pi_103019405
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
Wilde iemand trouwens nog een nachtshot zien met die ene zaklamp van 1000Lumen?

Maar mag morgen ook, want ik ga slapen :6
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:35:49 #82
314372 Goddelijker
pi_103019593
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Maar mag morgen ook, want ik ga slapen :6
Morgen is het overdags weer licht. :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:39:57 #83
314372 Goddelijker
pi_103019793
Omgeving is niet 100% donker, staat hier recht voor de deur een lantaarnpaal, dus in het echt is het iets meer verlicht door de zaklamp dan op de foto.
Dit zie je op ongeveer 10 meter.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:11:01 #84
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103021260
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:25 schreef Skippy_ball het volgende:
w/ Is die er niet met een chinees vlaggetje? :P
pi_103023183
Nog begrijp ik niet hoe het kan dat als je iets uit China bestelt wat niet door de brievenbus past, met pakketpost aankomt thuis. Pakketpost kost toch 6,75? Zelfs als je iets van 1 dollar besteld dat te groot is wordt het gratis bezorgd... maakt china geen verlies hierop?
wat is dit
pi_103023328
China en NL zullen wel een deal hebben om elkaars post gratis te bezorgen ofzo.. ik heb het ook heel lang niet gesnapt maar heb me erbij neergelegd :P.
pi_103023393
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef UncleSam het volgende:
China en NL zullen wel een deal hebben om elkaars post gratis te bezorgen ofzo.. ik heb het ook heel lang niet gesnapt maar heb me erbij neergelegd :P.
Wat een deal dan, wie verzendt er nou iets naar China :')
wat is dit
pi_103024158
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:49 schreef Dhaha het volgende:
Nog begrijp ik niet hoe het kan dat als je iets uit China bestelt wat niet door de brievenbus past, met pakketpost aankomt thuis. Pakketpost kost toch 6,75? Zelfs als je iets van 1 dollar besteld dat te groot is wordt het gratis bezorgd... maakt china geen verlies hierop?
Haha, ze krijgen zelfs een track en trace nummer dan geloof ik :D
pi_103024635
Is er toevallig iemand die bij dealextreme of bic een pci-e Card naar USB 3.0 heeft besteld en getest?

Ik heb best wel wat topics doorgelezen maar nog niks over kunnen vinden. Ben benieuwd of het iets is, heb nu een externe usb3 schijf aan USB2 hangen en dat moet dus sneller kunnen
pi_103024796
DX is weer ouderwets traag, zoals het hoort. Na twee weken nog steeds wachten op de leverancier, bravo. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_103025161
Kreeg vandaag twee brievenbuspakjes van Ebay. Het kleinste pakje, daar moest voor getekend worden. Snap nog steeds niet wanneer er voor iets getekend moet worden en wanneer niet.

Alletwee waren ze < $10.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 13 oktober 2011 @ 02:38:52 #93
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_103026546
als de verkoper geen zin heeft in geld terugstorten terwijl zijn spullen wel zijn aangekomen, neemt hij genoegen met 1 dollar minder winst en gaat het aangetekend de deur uit ;)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_103028840
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef shiznuts het volgende:

welke verkoper was dat ? :D
pi_103031200
Ik heb gisteren een TNT briefje gekregen met erop dat ik een pakketje van Focal Industries heb liggen bij de Primera. Nou komt de grap, ik heb heleemaal niets bij Focalprice besteld. Kan het zijn dat dit van Dealextreme ofzo is????

Bij Voorbaat Dank,
A
pi_103031270
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:16 schreef AceOblivion het volgende:
Ik heb gisteren een TNT briefje gekregen met erop dat ik een pakketje van Focal Industries heb liggen bij de Primera. Nou komt de grap, ik heb heleemaal niets bij Focalprice besteld. Kan het zijn dat dit van Dealextreme ofzo is????

Bij Voorbaat Dank,
A
Dat is DX,

Gr.
X
pi_103032224
ahappy deal klokje staat al op 8 cent, die komt wel op 1 cent.

Heb ook de telefoon die tussen groupdeals in me cart gedaan, Dat is toch niet meer een cloon te noemen of wel? Heb geen zin in douane problemen.

Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat mijn eerdere 1 cent deal van ahappydeal al sinds 28-9 op paid staat en niet overgaat in processing of shipping.

Iemand nog ervaring met ahappydeal? Voordat ik daar 40 dollar ga uitgeven
pi_103032422
TD herzend mij de aansteker.
Laten we hopen dat die het wel doet.
Maar volgens mij is die aansteker gewoon slechte kwaliteit.
Afwachten maar :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:09:05 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103032781
FP stuurt een nieuwe lamp op. Even gezegd dat mijn oom bij de Triads zit :7

三合会 <- email dit en al je problemen zijn voorbij :Y
pi_103032809
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:09 schreef monkeybrain het volgende:
FP stuurt een nieuwe lamp op. Even gezegd dat mijn oom bij de Triads zit :7

三合会 <- email dit en al je problemen zijn voorbij :Y
Je fleshlight al binnen? :P
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:10:33 #101
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103032836
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

Je fleshlight al binnen? :P
Nee, maar de vaseline staat al klaar :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:14:42 #102
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103032961
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Nee, maar de vaseline staat al klaar :')
Geen glijmiddel mee besteld,, of misschien zit het er wel bij net als die eitjes :)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:29:08 #103
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103033357
Misschien is hij al gesmeerd door de vorige eigenaar.
pi_103033617
Pakketje binnen! *O*
Gisteren zaklamp en vandaag de drie horloges. :9
pi_103035303
Telefoon-onstoppertjes gekocht :9

Eerste Azië-aankoop sinds 6 maanden!
Gelijk maar even geld vragen aan DX zodat het nog ''gratis'' is ook B-) Referrals ftw.
pi_103035437
De ion horloge ding deal van happydeal staat op $0.01. Is die site betrouwbaar?
(pas was zo'n site waar alle klantgegevens bekend werden namelijk)

EDIT: waar staat die ontstopper telefoon ding ook alweer?

[ Bericht 18% gewijzigd door Iemand91 op 13-10-2011 13:58:17 ]
pi_103035528
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
Is betrouwbaar.
pi_103035671
Heb net ook maar wat spullen besteld op ahappydeal
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:58:36 #109
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103035915
quote:
16s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:14 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Geen glijmiddel mee besteld,, of misschien zit het er wel bij net als die eitjes :)
Niet nodig, ik prefereer een verkrachting sensatie :6

quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef 08gnoT. het volgende:

Deze opmerking verdient een varkentje, gelukkig had ik net mijn slok thee doorgeslikt _O-
pi_103036589
Weet iemand of de wireless PS3 controller van BiC met de nieuwste updates werkt? Nu hij in prijs is verlaagd is-ie voor mij wel de moeite waard, zeker bij zo'n snelle webshop :)

http://www.buyincoins.com(...)s3-product-3517.html
pi_103036722
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef Michael-H het volgende:
Weet iemand of de wireless PS3 controller van BiC met de nieuwste updates werkt? Nu hij in prijs is verlaagd is-ie voor mij wel de moeite waard, zeker bij zo'n snelle webshop :)

http://www.buyincoins.com(...)s3-product-3517.html
Proberen lijkt me. :) Zou eigenlijk niet weten waarom niet.
Als het uiteindelijk toch niet werk kun je contact opnemen met BIC.
En je kan altijd nog wat extra korting krijgen door een coupon en recommender bij BIC in te voeren.
pi_103036789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Proberen lijkt me. :) Zou eigenlijk niet weten waarom niet.
Als het uiteindelijk toch niet werk kun je contact opnemen met BIC.
En je kan altijd nog wat extra korting krijgen door een coupon en recommender bij BIC in te voeren.
Zat ik ook al aan te denken, voor dat geld is het de gok wel waard
pi_103037489
teveel verschillende soorten shark horloges :(

white great shark
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)ageName=STRK:MESE:IT

of

blue saw shark

2 maand lang m'n koopdrang kunnen bedwingen maar het kriebelt terug ;(
help me om te beslissen :7

[ Bericht 28% gewijzigd door Syphixx op 13-10-2011 14:55:32 ]
pi_103037774
Ooo nooo mijn rode ion horloge is uit mijn cart geknikkerd bij ahappydeal. En opeens is de groupaction voorbij..... Heeft iemand dit ook?
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  donderdag 13 oktober 2011 @ 14:58:36 #115
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103037894
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef alxzhu het volgende:
Ooo nooo mijn rode ion horloge is uit mijn cart geknikkerd bij ahappydeal. En opeens is de groupaction voorbij..... Heeft iemand dit ook?
pi_103038218
Hier ook :') Idiots :')
quote:
[Fashion Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch (Red)] ->is out of stock.It has been removed from your shopping cart and we will put it into your favorites. Thank you!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:22:07 #117
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103039874
Iemand tips voor een piloten horloge?
Heb wat horloges bij verschillende webshops bekeken maar miss dat iemand wat weet toevallig.
pi_103042230
Is er weer een chinese feestdag ofzo? :@
pi_103042283
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef Skippy_ball het volgende:
Is er weer een chinese feestdag ofzo? :@
het is elke dag feest is China met deze stunt prijzen *O*
pi_103042342
Whaa dat bedoelde ik natuurlijk niet :P

Ben op het moment PostNL aan het bellen via het directe nummer.. Maar volgens mij zit ik nu veel langer in de wacht dan anders. Misschien kunnen ze het zien hoe ik bel :P
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:11:30 #122
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103042537
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:44 schreef Syphixx het volgende:

white great shark

of

blue saw shark

Blauw :9

Net deze besteld: http://www.buyincoins.com(...)er-product-4878.html
Camera gekocht, pin te dik. Hopelijk is hij goed genoeg voor mijn Monster Cable©. :7
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:25:16 #123
314372 Goddelijker
pi_103042970
Zojuist deze ontvangen:
http://www.dealextreme.co(...)ity-camera-pal-44679
Een grappig dingetje, zeker voor dat geld!
Misschien iemand die een voorbeeld-filmpje wilt zien? :P
pi_103043080
Welke Chinees heeft deze al?
http://www.thegoplate.com/

pi_103043180
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef RacerDKB het volgende:

[ afbeelding ]
DIE WIL IK!!! :P :P

Even zoeken vanavond!
pi_103043215
quote:
Misschien iemand die een voorbeeld-filmpje wilt zien? :P
graag!
pi_103043277
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:44 schreef Syphixx het volgende:

white great shark

of

blue saw shark

Ik heb me deze besteld (komt morgen of overmorgen binnen denk ik):
http://www.ebay.com.au/it(...)em&item=170609602209
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:36:19 #128
314372 Goddelijker
pi_103043328
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:32 schreef NLennart het volgende:

[..]

graag!
Zal zo even iets in elkaar draaien. :)
pi_103043422
quote:

[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/gp/(...)ativeASIN=B002VS8RB8

Amazon dus. Straks even verder kijken of er nog meer zijn.

Kwam deze ook net tegen: Ook geinig!
http://www.dealextreme.co(...)et-black-350ml-39264
pi_103043495
Iemand toevallig al zoiets gekocht?

http://www.dealextreme.co(...)hdmi-tv-out-sd-65249

Ervaringen??
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:12:03 #131
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103044412
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef Skippy_ball het volgende:
Iemand toevallig al zoiets gekocht?

http://www.dealextreme.co(...)hdmi-tv-out-sd-65249

Ervaringen??
Ik vind het een beetje tegenvallen voor die prijs. Mijn keychain maakt iets betere kwaliteit volgens mij. Voor deze prijs kun je ook hier iets kopen maar dat is wel een groter formaat.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:17:49 #132
314372 Goddelijker
pi_103044570
Alvast wat eigen foto's:

Filmpje is bezig met uploaden...
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:25:42 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103044816
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:39 schreef Syphixx het volgende:

[..]

welke verkoper was dat ? :D
Titina... ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:44 schreef Iemand91 het volgende:

EDIT: waar staat die ontstopper telefoon ding ook alweer?
Ik heb dat ding nooit kunnen instellen (ion brace watch). :')
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:29 schreef 08gnoT. het volgende:
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:01 schreef Miniem het volgende:
Iemand tips voor een piloten horloge?
Heb wat horloges bij verschillende webshops bekeken maar miss dat iemand wat weet toevallig.
Ja, ff bij de juwelier kijken voor een Breitling met ingebouwde ELT. :7
quote:

[ afbeelding ]
Ja, fijn. Neem ik met m'n dronken kop een slok, pleuren al die chips en hapjes eruit. ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje tegenvallen voor die prijs. Mijn keychain maakt iets betere kwaliteit volgens mij. Voor deze prijs kun je ook hier iets kopen maar dat is wel een groter formaat.
Inderdaad. Can't beat de 808#11 en/of Y3000 _O_ . Check ook nog Techmoan:
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:30:28 #134
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103044970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:17 schreef Goddelijker het volgende:
Alvast wat eigen foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje is bezig met uploaden...
Wat is dat, een component camera? :9

Hey Neo, je kunt je zwager weer naar de Action sturen voor nieuwe kersthuisjes _O_

donderdag 13 oktober 2011 @ 18:32:10 #135
314372 Goddelijker
pi_103045016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wat is dat, een component camera? :9

Hey Neo, je kunt je zwager weer naar de Action sturen voor nieuwe kersthuisjes _O_

[ afbeelding ]
Een camera met een gele en witte tulp, zodat je video + geluid kan opnemen. :Y
pi_103045044
Vandaag m'n pakketje van DX ook binnen gekregen, 'n zonnebril met verwisselbare glazen voor op de racefiets.

Deze -> http://www.dealextreme.co(...)ection-glasses-48879

Hopelijk snel nog 't laatste pakketje van DX, dan ben ik weer bij :Y
pi_103045796
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ik heb me deze besteld (komt morgen of overmorgen binnen denk ik):
http://www.ebay.com.au/it(...)em&item=170609602209
wanneer heb je m besteld?
Wat een kuttopic :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:00:35 #138
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_103045973
Maar dit is mooi:
Hoe meer je besteld hoe goedkoper ze worden door de 0.10 dollar korting.

http://www.buyincoins.com(...)od-product-2095.html
pi_103046211
Zit er sterk aan te denken om deze te kopen:
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_7469wt_1270

Heb net snel mijn bankrekening gekoppeld aan m'n paypal, als het goed is hoef ik dan niet meer via mijn vaders Visa te betalen. Dit moet je dan gewoon selecteren als je iets koopt of hoe werkt dat?
Ben sowieso ook een e-bay noob, maar heb de smaak van de chinese 'rommel' flink te pakken merk ik :D
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:13:04 #140
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103046420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:06 schreef DarkNoize het volgende:
Zit er sterk aan te denken om deze te kopen:
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_7469wt_1270

Heb net snel mijn bankrekening gekoppeld aan m'n paypal, als het goed is hoef ik dan niet meer via mijn vaders Visa te betalen. Dit moet je dan gewoon selecteren als je iets koopt of hoe werkt dat?
Ben sowieso ook een e-bay noob, maar heb de smaak van de chinese 'rommel' flink te pakken merk ik :D
Ja zodra je bankrekening geverifieerd is kan je kiezen bij de betaling waar je mee kiest ;)
Paypal saldo, Creditcard, bankrekening :)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_103046940
kan iemand mij helpen:

Ik wil iets gaan bestellen bij mistertao, maar ik begreep dat dit een soort chineze marktplaats is, is dit wel veilig en hoe werkt dit?

zijn er misschien andere sites met eenzelfde aanbod die beter zijn?
pi_103047295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef Koen. het volgende:
Maar dit is mooi:

Ik heb die samen met deze:
http://www.buyincoins.com(...)04-product-2982.html
Mijn mening: Diegene die ik daarnet linkte werkt nog best prettig. Degene die jij linkte was best bagger, moet je met de platte kant recht op het scherm tikken om hem überhaupt te laten werken...
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:36:48 #143
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103047334
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef NLennart het volgende:
kan iemand mij helpen:

Ik wil iets gaan bestellen bij mistertao, maar ik begreep dat dit een soort chineze marktplaats is, is dit wel veilig en hoe werkt dit?

zijn er misschien andere sites met eenzelfde aanbod die beter zijn?
Mistertao is een "agent" waar je van "www.taobao.com" kan kopen ;) En www.taobao.com is weer een soort MEGA marktplaats.nl :) alleen dan natuurlijk chinees.

Bij de items die door mistertao geÏndexeerd zijn staat bij of het 'veilig' is daar te kopen ;) en opzich mistertao is gewoon te vertrouwen. Maar je zou ook voor Jack's Zarmark kunnen kiezen als je iets meer 1-1 wilt ;)
pi_103047402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:25 schreef shiznuts het volgende:

Ja, fijn. Neem ik met m'n dronken kop een slok, pleuren al die chips en hapjes eruit. ;(

Daar is die niet voor bedoeld. Hij is ervoor bedoeld dat je een hand vrij hebt :D Als je wilt drinken leg je je vork op het bord. Pak je je bordje erom weg en neem je een slok.

Eten maar :P Lijkt me een geweldig ding!
pi_103047451
quote:
16s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mistertao is een "agent" waar je van "www.taobao.com" kan kopen ;) En www.taobao.com is weer een soort MEGA marktplaats.nl :) alleen dan natuurlijk chinees.

Bij de items die door mistertao geÏndexeerd zijn staat bij of het 'veilig' is daar te kopen ;) en opzich mistertao is gewoon te vertrouwen. Maar je zou ook voor Jack's Zarmark kunnen kiezen als je iets meer 1-1 wilt ;)
Oke hartstikke bedankt!
pi_103047487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:56 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

wanneer heb je m besteld?
Uuuuuuh... Vorige week ergens ? Dag later als dat jij die shark hebt besteld (of was jij dat niet?)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:07:10 #147
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103048675
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef Koen. het volgende:
Maar dit is mooi:

Lol, net 10 besteld, krijg in totaal $ 0,10 terug ipv. te betalen... :7
pi_103048770
Handig. Mistertao heeft dus een account balance, maar er is geen mogelijkheid om hiermee te betalen. De link verwijst je uiteindelijk als nog naar Paypal...

Hopen dat ze niet moeilijk doen over het terugstorten.
pi_103049711
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n pakketje van DX ook binnen gekregen, 'n zonnebril met verwisselbare glazen voor op de racefiets.

Deze -> http://www.dealextreme.co(...)ection-glasses-48879

Hopelijk snel nog 't laatste pakketje van DX, dan ben ik weer bij :Y
Hoe was die?

Ik heb hem ook besteld..
pi_103050368
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:26 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Hoe was die?

Ik heb hem ook besteld..
Leuk brilletje voor 't geld, de scharniertjes zitten wel erg strak (op zich niet erg) en één neusvleugeltje zit wat los. Maar eventjes wat lijmen en dat komt wel goed. Mooie glazen erbij en 't sponzige gedeelte (rondom de ogen) is eraf te halen, ook handig! Tasje oogt erg degelijk en "duur". Ik denk dat 't wel 'n fijn brilletje is om mee te fietsen :)
pi_103050609
Ligt ********** er bij jullie ook uit? Ik wilde m'n wc-ontstoppers gaan ophalen :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:49:07 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103050904
Beetje overbodige vraag, als je er ook zelf achter kunt komen met sites als www.downornot.com ...

Heb ook nog twee fietsbrillen (t.w.v. iets van $20,- stuk) met glazen, monturen, e.d. van de pandawill-paasactie (gratis dus)... ;(
pi_103051585
iemand die weet hoe het op dit moment ongeveer zit met de levertijden van focalprice? ik vond dit wel een leuk hebbedingetje
http://www.focalprice.com(...)onePCHTPC_Black.html

edit:

ik kom ze nu ook tegen op dealextreme... wie levert sneller? :+

http://www.dealextreme.co(...)-iphone-mobile-55401

en wat is er anders aan deze?

http://www.dealextreme.co(...)llphones-black-37863

er staat android support bij de 2e maar die heeft de 1e ook gewoon.... :{

[ Bericht 48% gewijzigd door tornado61 op 13-10-2011 21:13:30 ]
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:16:03 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103052375
Het volgende trouwens al meegekregen?
quote:
MP4Nation

Brainwavz M4 Preorder will be up soon, hope to have our first batch in by the end of the month!

Find out more...
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:17:49 #155
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103052466
quote:
11s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef shiznuts het volgende:
Het volgende trouwens al meegekregen?

[..]

Ikke wel :9~
Volg MP4nation op de voet... ben echt benieuwd naar HM#'s,,, en die M4 zullen ook wel top zijn :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:25:40 #156
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_103052893
welke nieuwe batterij voor mijn zusje is aan te raden?

deze http://www.priceangels.co(...)-for-NDS-s13321.html

of deze http://www.priceangels.co(...)-2000mAh--s3840.html

ze roepen allemaal kei hoge mah maar volgens mij zijn dit wel 2 redelijke of niet?
BAM dit is 3KB
pi_103053166
via welke verkopers geraken jullie aan die lage prijzen voor die shark watches ?

kom ik 62 dollar uit hier via deze http://www.ebay.com/itm/w(...)me=STRK:MESE:IT#shId :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:30:33 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103053191
quote:
12s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Beetje overbodige vraag, als je er ook zelf achter kunt komen met sites als www.downornot.com ...

Heb ook nog twee fietsbrillen (t.w.v. iets van $20,- stuk) met glazen, monturen, e.d. van de pandawill-paasactie (gratis dus)... ;(
Die bril heb ik deze zomer regelmatig opgehad tijdens het fietsen. 1 mntuur is heelaas al dood :(
pi_103053521
Wat zijn goede, goedkope (in-ear) oordopjes voor niet meer dan $5?

Ik heb een tijdje geleden de Kanen KM-92 besteld, en die beviel me heel erg. Helaas ben ik die kwijt geraakt, andere oordopjes heb ik ook versleten (komt omdat ik heel vaak met oordopjes in in slaap val).

Nou wil ik wel graag iets nieuws proberen, en ben op deze gekomen:
http://www.focalprice.com(...)le_for_MP3MP4CD.html

Helaas niet in stock (meegekregen via e-mail, website klopt niet), dus zoek ik een ander paar goedkope voor niet meer dan $5 :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:38:09 #160
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103053633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef thoragz het volgende:

Ik heb een tijdje geleden de Kanen KM-92 besteld, en die beviel me heel erg. Helaas ben ik die kwijt geraakt, andere oordopjes heb ik ook versleten (komt omdat ik heel vaak met oordopjes in in slaap val).

Helaas niet in stock, dus zoek ik een ander paar goedkope voor niet meer dan $5 :)
quote:
In Stock - Shipping within 24 hours
:?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:40:43 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103053786
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef Syphixx het volgende:
via welke verkopers geraken jullie aan die lage prijzen voor die shark watches ?

kom ik 62 dollar uit hier via deze http://www.ebay.com/itm/w(...)me=STRK:MESE:IT#shId :')
Dat is de rip-off Titina... met de omgekeerde koo. Ik heb je een paar posts terug al op de juiste gewezen ... ughm: Chinese Webshops topic #162 Met echte aziatische merken! .

Zie je trouwens ook op de Chinese webshops, ongenaamd, maar op de afbeeldingen onder 'WEIDE' op het klokje. Ook bij titina_koo, zal ff nadenken of ik deze neem: http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item27ba696345 . :7
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef thoragz het volgende:

Helaas niet in stock, dus zoek ik een ander paar goedkope voor niet meer dan $5 :)
Andere Kanen of dus al zo vaak getipt: de CK-700 heb je rond die prijs.
Verder zien sommige Songqu's er ook niet al te tragisch uit.
pi_103054220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef shiznuts het volgende:

Dat is de rip-off Titina... met de omgekeerde koo. Ik heb je een paar posts terug al op de juiste gewezen ... ughm: Chinese Webshops topic #162 Met echte aziatische merken! .

Zie je trouwens ook op de Chinese webshops, ongenaamd, maar op de afbeeldingen onder 'WEIDE' op het klokje. Ook bij titina_koo, zal ff nadenken of ik deze neem: http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item27ba696345 . :7
ok bedankt, top ^O^
deze gekocht http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item27b961eeee voor 17 euro. op mn werk deze middag sloeg de e bay lay out door elkaar vandaar dat ,ik deze niet meer bekeken heb ;)

edit: hopelijk is dit dan de echte :s)

[ Bericht 1% gewijzigd door Syphixx op 13-10-2011 21:58:38 ]
pi_103054293
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:25 schreef shiznuts het volgende:

Ja, ff bij de juwelier kijken voor een Breitling met ingebouwde ELT. :7

Die zijn reteduur 8)7 :P
Chinees piloten horloge alternatief? :P
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:54:17 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103054570
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef Miniem het volgende:

[..]

Die zijn reteduur 8)7 :P
[..]
Deze kunnen ook: http://www.junkers-uhren.de/ :P
quote:
Chinees piloten horloge
Ach so. :P Piloten dragen allemaal wat anders, is maar net wat bij ze past. Lopen ook niet allemaal met een Rayban (nou ja, misschien 80%). Silhouette's zijn bijvoorbeeld ook erg geliefd. Niet gepolariseerd trouwens, want lcd displays aflezen = probleem dan.
pi_103054735
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

o|O :')
Ik zei goedkoop :+

Ik speur wel ff verder :P

En je weet wat ik met pilotenhorloge bedoel }:|
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:58:31 #166
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_103054822
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Die zijn zo mooi! D:
Ik ben echt zo'n vliegtuigfan die m moet hebben, hoe snel tot china dit ontdekt heeft?
pi_103055853
Zojuist ook maar 'n Shark-watch aangeschaft, alleen was ik eigenlijk op zoek naar 'n zwart model Bull-shark met gele cijfers (12-3-6-9u), maar deze kon ik niet vinden.

Heb nog zitten denken aan 't andere model waar 'n palletje bij de 3 over 't knopje zit en met gele cijfers de 2-4-8-10 aangeduid worden.

Eerst maar eens kijken hoe deze bevalt, ze zijn er redelijk snel als ik 't zo lees? Binnen 2 wkn?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:19:47 #168
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103056124
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist ook maar 'n Shark-watch aangeschaft, alleen was ik eigenlijk op zoek naar 'n zwart model Bull-shark met gele cijfers (12-3-6-9u), maar deze kon ik niet vinden.

Heb nog zitten denken aan 't andere model waar 'n palletje bij de 3 over 't knopje zit en met gele cijfers de 2-4-8-10 aangeduid worden.

Eerst maar eens kijken hoe deze bevalt, ze zijn er redelijk snel als ik 't zo lees? Binnen 2 wkn?
Binnen een dag kreeg ik de melding 'Shipped'. Dat is nu een week geleden dus ik ben benieuwd :)

Edit:
quote:
Between 13-22 business days
Twee-drie weken :)
pi_103056696
Weet iemand misschien een twitter van iemand die alleen de vetste chinese gadgets tweet? dus niet 20x op een dag een aanbieding maar echt alleen de tofste?

alvast bedankt.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_103056732
nice, keb tijd voor de watch

ook denk ik om nu al kerst geschenken te kopen, om de drukte wat voor te zijn, snel onder bed schuiven voor 2 maanden dan maar :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:30:43 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103056796
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef mergbot het volgende:
Weet iemand misschien een twitter van iemand die alleen de vetste chinese gadgets tweet? dus niet 20x op een dag een aanbieding maar echt alleen de tofste?

alvast bedankt.
http://twitter.com/#!/shiz
pi_103058117
Kan me herinneren dat iemand laatst een horloge op Ebay gekocht had.
Het was iets met M nogwat.

Kan iemand die post terug vinden of wie was het?
pi_103058170
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Leuk brilletje voor 't geld, de scharniertjes zitten wel erg strak (op zich niet erg) en één neusvleugeltje zit wat los. Maar eventjes wat lijmen en dat komt wel goed. Mooie glazen erbij en 't sponzige gedeelte (rondom de ogen) is eraf te halen, ook handig! Tasje oogt erg degelijk en "duur". Ik denk dat 't wel 'n fijn brilletje is om mee te fietsen :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:55:34 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103058182
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:54 schreef Miniem het volgende:
Kan me herinneren dat iemand laatst een horloge op Ebay gekocht had.
Het was iets met M nogwat.

Kan iemand die post terug vinden of wie was het?
'm62 watch'
By memory
pi_103058527
Volgende topic titel is iets met horloges?

Geloof dat we allemaal nu inmiddels wel een horloge thuis hebben liggen :P
pi_103058925
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef Skippy_ball het volgende:

ééntje? stuk of 10 lol
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:11:53 #177
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103059016

Deze heb ik. Met verschillende kleuren boven en onder :P (kunnen beide 7 kleuren)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:12:00 #178
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103059025
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef Skippy_ball het volgende:

Ja,, maar nogsteeeeds geen zaklamp :7

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 13-10-2011 23:17:20 ]
pi_103059551
Nog steeds niet ? :o
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:22:58 #180
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103059645
Ik wacht ook nog steeds op m'n zaklamp. Was hem alweer vergeten :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:24:40 #181
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103059721
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Skippy_ball het volgende:
Nog steeds niet ? :o
Nee ik heb me ervan weerhouden :D

(tot ik zéker weet dat die éne beste prijs/kwaliteit heeft :') )
pi_103059847
quote:
11s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op m'n zaklamp. Was hem alweer vergeten :')
Dat heb ik dus geregeld he, dat ik een hele bestelling gewoon vergeet :P
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:30:27 #183
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103060002
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Dat heb ik dus geregeld he, dat ik een hele bestelling gewoon vergeet :P
Ik heb een google docs spreadsheet met wat ik bestel, waar, wanneer, voor hoeveel en wat de paypal claim date is dan en als laatste of het binnen is... :P
Anders vergeet ik ook orders,, order té veel :D
pi_103060109
quote:
16s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik heb een google docs spreadsheet met wat ik bestel, waar, wanneer, voor hoeveel en wat de paypal claim date is dan en als laatste of het binnen is... :P
Anders vergeet ik ook orders,, order té veel :D
Geinig.

Want nu ook, 21 september bij DX besteld. Nog niet binnen... Terwijl ik vorige week al een bestelling binnen kreeg die ik 26 september gezet heb...

Had je dat documentje ook leeg ? :P
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:40:34 #185
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103060428
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Geinig.

Want nu ook, 21 september bij DX besteld. Nog niet binnen... Terwijl ik vorige week al een bestelling binnen kreeg die ik 26 september gezet heb...

Had je dat documentje ook leeg ? :P
Nee, maar echt té moeilijk te maken.
pi_103060649
Ik neem aan dat die titina_koo wel te vertrouwen is en dat die Shark horloges van (redelijk) goede kwaliteit zijn en (redelijk) lang meegaan aangezien iedereen die hier heeft :+
Maar heeft iemand ook ervaring met de andere horloges die hij tekoop heeft?
Zat naar deze te kijken:
http://www.ebay.com.au/it(...)id=p3984.m1438.l2649
Neem aan dat die ook gewoon goed is en alles werkt?
Is ook wel wat duurder dan de echte low-budget horloges.

Hoe zit het trouwens met die looptijden op Ebay bij die verkoper?
Deze heeft bijvoorbeeld nog 9 dagen, maar komt hij daarna er gewoon weer op of is het dan jammer maar helaas?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:52:38 #188
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103060975
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef DarkNoize het volgende:
Ik neem aan dat die titina_koo wel te vertrouwen is en dat die Shark horloges van (redelijk) goede kwaliteit zijn en (redelijk) lang meegaan aangezien iedereen die hier heeft :+
Maar heeft iemand ook ervaring met de andere horloges die hij tekoop heeft?
Zat naar deze te kijken:
http://www.ebay.com.au/it(...)id=p3984.m1438.l2649
Neem aan dat die ook gewoon goed is en alles werkt?
Is ook wel wat duurder dan de echte low-budget horloges.

Hoe zit het trouwens met die looptijden op Ebay bij die verkoper?
Deze heeft bijvoorbeeld nog 9 dagen, maar komt hij daarna er gewoon weer op of is het dan jammer maar helaas?
Ja.

Zijn ook zat YouTube-video's ("Kronen & Söhne") en er is Google hè... ughe.

Die items worden constant weer aangeboden, maar 'buy it now' is niet 'buy it later', geldt verder alleen voor biedingen, die aflopen. Een aflooptijd geldt voor een item zolang er meerdere van op voorraad zijn.
pi_103061176
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:41 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Uuuuuuh... Vorige week ergens ? Dag later als dat jij die shark hebt besteld (of was jij dat niet?)
Ja dat was ik, maar bij mij stond er als verwachte leverdatum: 27 oktober-9 november dus vond het raar dat jij hem nu al verwachte.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:02:57 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103061405
pi_103061496
Zijn er ook nog ergens van die overdreven grote horloges met glinsterende stenen.

Ik ga naar een pimps en ho's feest. Wat dat dan ook moge betekenen :') Wil dan wel ff in echte pimp stijl.

Moet niet te duur zijn natuurlijk voor het doel van 1 keer dragen
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:07:27 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103061576
Ah, je hebt een feestje dit weekend... ;( China wordt het dan niet. :P
Maar eh, 'k nepbling wel eens bij speelgoedzaken/feestzaken gezien.
pi_103061632
Neuh, niet dit weekend, dat snap ik.

Maar ik weet ook niet wat echt goeie zoektermen zijn. Bling kom ik niet ver mee :')

Zaken.... wat zijn dat, daar kom ik niet meer binnen sinds mijn china periode O-)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:10:19 #194
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103061683
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Racer88 het volgende:
Neuh, niet dit weekend, dat snap ik.

Maar ik weet ook niet wat echt goeie zoektermen zijn. Bling kom ik niet ver mee :')

Zaken.... wat zijn dat, daar kom ik niet meer binnen sinds mijn china periode O-)

vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:13:45 #195
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103061808
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:57 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

Ja dat was ik, maar bij mij stond er als verwachte leverdatum: 27 oktober-9 november dus vond het raar dat jij hem nu al verwachte.
Oh, even checken hier.

edit: Je hebt gelijk. Duurt nog eventjes.. Is al wel verzonden aan mijn kant.

quote:
16s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee, maar echt té moeilijk te maken.
Ik bespaarde me daar de moeite voor :P Heb hem hier wel in Excel, maar ja, dat blijft erbij.

[ Bericht 19% gewijzigd door Skippy_ball op 14-10-2011 00:18:47 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:14:27 #196
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103061841
lege post voor tokko1
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:18:50 #197
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103062019
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef Skippy_ball het volgende:
lege post voor tokko1
^O^
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:19:13 #198
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103062038
_O- zal erom denken. Maar eerst klaas vaak opzoeken
pi_103062047
wat is de juiste zoekterm als je (glazen) flesjes met ene kwastje in de dop zoekt? :+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:20:16 #200
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103062073
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef Mirjam het volgende:
wat is de juiste zoekterm als je (glazen) flesjes met ene kwastje in de dop zoekt? :+
een soort van lege nagellak flesje? (=empty nail polish bottle?)
pi_103062092
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

een soort van lege nagellak flesje?
ja, zoiets, maar dan wel bgetaalbaar :+
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:22:05 #202
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103062154
Daar hoef je China niet voor op..

http://www.goedkoopstenag(...)agellak-flesjes.html

per stuk 0,40 euro en dan 50 voor 10,50... Nog nooit 50 verkocht blijkbaar :P
pi_103062183
:9~
thanks
pi_103062333
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat is DX,

Gr.
X
Dank u
pi_103062346
jammer alleen van de verzendkosten, wordt het toch weer heel duur
pi_103062479
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef Mirjam het volgende:
jammer alleen van de verzendkosten, wordt het toch weer heel duur
Ben ik stiekem wel benieuwd waar je die voor nodig hebt. :D
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_103062489
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ben ik stiekem wel benieuwd waar je die voor nodig hebt. :D
zelf tea-tree tinctuur maken :+
pi_103062503
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zelf tea-tree tinctuur maken :+
Thee wat?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_103063295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef mergbot het volgende:

[..]

ééntje? stuk of 10 lol
Idem, vandaag dus ook 3 binnengekregen. En heb d'r al zoveel liggen en draag momenteel al een paar maanden geen horloges. Welke moet ik nu dragen? :')
Die 3 zijn wel mooi though :Y ...
quote:
16s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja,, maar nogsteeeeds geen zaklamp :7
Ik wel. *O* Paar extension tubes kopen, kan ik 'n inbreker van veraf de hersenpan inslaan })
pi_103063379
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Oh, even checken hier.

edit: Je hebt gelijk. Duurt nog eventjes.. Is al wel verzonden aan mijn kant.

[..]

Ik bespaarde me daar de moeite voor :P Heb hem hier wel in Excel, maar ja, dat blijft erbij.
Dia van mij is ook al lang verzonden, 1 dag na bestellen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:45:46 #211
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_103065645
al 3 bestelling bij mistertao verstuurd, maar geen foto's meer er bij :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_103065930
*nog geen 10u later....*

Beste syphke
Uw object(en) is (zijn) gemarkeerd als "verzonden". *O*
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:23:23 #213
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103067611
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 08:45 schreef revpolen het volgende:
al 3 bestelling bij mistertao verstuurd, maar geen foto's meer er bij :(
Ik zie soms foto's.. dus ik denk dat het een bug is in het systeem.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:29:52 #214
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103067751

en

HM3 Boxed, can't wait :D
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:03:15 #215
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103072162
pi_103072302
pi_103072377
Haha toch bedankt voor die Air Swimmers link. Had hem gemist? :D
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:14:44 #218
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103072525
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:07 schreef Miniem het volgende:

[..]

Spuit 11 :P
Dacht ik ook weer een primeur te hebben :') Ik vertel het wel in het Air Swimmers-topic, daar weten ze het nog niet :')
pi_103072536
Gisteravond laat de Sharkwatch aangeschaft via Ebay, vannacht al 'n bericht dat 't verzonden is. Dat noem ik snelheid!

Hopelijk is 't ding ook snel binnen dan :)
pi_103073087
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteravond laat de Sharkwatch aangeschaft via Ebay, vannacht al 'n bericht dat 't verzonden is. Dat noem ik snelheid!

Ebay is retesnel. Ik had vorige week maandag (geloof ik) iets besteld, eergisteren en gisteren al binnen. En vaak ook nog goedkoper dan webshops.
Kan de laatse keer dat ik van een webshop heb besteld niet herinneren...
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:36:55 #221
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103073250
BIC is de enige webshop in mijn ogen die kan concurreren met ebay, zowel qua snelheid als prijs (met coupons).

Vind vooral de service op ebay fijn, sellers zijn bang voor een negatieve feedback dus komen met een veel betere oplossing :P
pi_103073310
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef Eric_Cantona het volgende:

idem ;)

racen wie hem snelst binnen heeft ? :7
pi_103073469
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:38 schreef Syphixx het volgende:

[..]

idem ;)

racen wie hem snelst binnen heeft ? :7
Ik zit hier plankgas ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:43:43 #224
180174 Diemux
People vs Me
pi_103073493
Hoe rap is Eve rBuying eigenlijk? 10 oktober bericht dat het verzonden is met EC-Firstclass.
pi_103075139
Shark watches zijn uit :{w

Infantry watches zijn in 8-) :P

http://www.ebay.com/sch/i(...)&_nkw=infantry+watch

Ff de biedingen in de gaten houden.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:43:33 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103075563
Goed gezegd. Ik mag zelf deze: http://www.ebay.com/itm/N(...)-Watch-/250830645974 binnenkort op de deurmat verwachten. :7
pi_103075757
* Miniem verwacht Infantry watches rage in het chinese webtopic topic :P
pi_103077076
Net 2 pakjes binnen gekregen. 1tje van focalprice besteld op 6 oktober en eentje van DX, maandag besteld via het UK warehouse :)
pi_103077130
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef igi0n het volgende:
Net 2 pakjes binnen gekregen. 1tje van focalprice besteld op 6 oktober en eentje van DX, maandag besteld via het UK warehouse :)
Iets wat rond eind september verzonden is van FP moet ik nog binnen krijgen :')
Raar is dat altijd, maarja niks aan te doen :P
pi_103077168
Tja het is echt geluk hebben altijd. Bij de nieuwe layout van FP staat nu wel de estimated day of arrival (Bij mij 27 oktober) :)

Edit:
Wat ik heb gekocht.
http://www.focalprice.com(...)Apple_Mac_White.html
http://www.dealextreme.co(...)oard-2-aaa-904450407
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:32:42 #231
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103077201
Ja weer een uitgestelde betaling van 11 euro :') Deze week nog 125 euro betaald en dat gaat direct 8)7 Ik heb ze een mail gestuurd voor uitleg en ik ga geen standaard antwoord accepteren.

Ook zo handig dat het geld binnen 1 dag van mijn rekening is en vervolgens duurt het nog een week rente trekken voordat Paypal de betaling doet :r Dan kan ik net zo goed handmatig funds op mijn Paypal zetten, maar tja ze doen het willekeurig :X

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 14-10-2011 16:00:42 ]
pi_103077287
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:31 schreef igi0n het volgende:
Tja het is echt geluk hebben altijd. Bij de nieuwe layout van FP staat nu wel de estimated day of arrival (Bij mij 27 oktober) :)

Bij mij 17 oktober...
Tsja, maar afwachten lijkt me :P
pi_103077725
brief van dhl gekregen..ik moet hen nog 71 euro's zeggen ze :D terwijl het maar ong 32 was dat ze moesten ebben.
heb in die tijd nog geen andere brief gehad ... ze kunnen toch niet zomaar effe de prijs verdubbelen ? :? :(

edit: sturen ze direct de ICS Dunning & Collecting Agency op me af :')

0.88 euro rente zonder ik wat van weet :r
en ik kan het nergens aanvecht dat ik geen 2de herrinner brief heb ontvange |:(

[ Bericht 16% gewijzigd door Syphixx op 14-10-2011 16:11:17 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:13:03 #234
340692 CraHeX
pi_103078700
Idd, ik zit ook al een hele tijd te kijken naar die infantry watches op eBay.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:02:21 #235
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103080483
PostNL webcare iemand? Ik vind het nergens.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:03:52 #236
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103080531
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:02 schreef Repeating het volgende:
PostNL webcare iemand? Ik vind het nergens.
WAT?

Probeer het nogmaals zou ik zeggen, formuleer in een duidelijke goed lopen zin.
Dan kunnen we proberen je vraag te beantwoorden ^O^
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:09:18 #237
340692 CraHeX
pi_103080750
Ik denk dat hij de PostNL (TNT) Tracking site moet hebben.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:09:36 #238
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103080762
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]

WAT?

Probeer het nogmaals zou ik zeggen, formuleer in een duidelijke goed lopen zin.
Dan kunnen we proberen je vraag te beantwoorden ^O^
Dat is echt geen barbaar taalgebruik hoor? Gewoon kort?

PostNL webcare is een twitter account van PostNL waar je onder andere een nederlandse track en trace code kan aanvragen voor buitelandse pakketjes (ook chinese natuurlij). Maar ook voor alle andere vragen ben je er van harte welkom.

Het voordeel hiervan is dat je niet meer hoeft te bellen naar TNT post. Wij FOK!ers zijn namelijk bang voor mensen. Daarom is die webcare echt een uitkomst! O+
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:11:44 #239
340692 CraHeX
pi_103080847
Wie wil er een Buy-In-Coins Review topic maken?
Of is die er al?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:12:47 #240
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103080892
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef CraHeX het volgende:
Of is die er al?
Ik wil wel even een OP maken ;) Heb ook wel ene paar leuke BIC producten.. kunnen bic/mistertao product revieuw topic van maken? :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:13:12 #241
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103080905
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef CraHeX het volgende:
Of is die er al?
Er is een DX review topic. Maar die is al lang niet meer onhouden. (meer dan 1 jaar) Daar mag je in het in kwijt.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:18:53 #242
340692 CraHeX
pi_103081138
Dat is dealextreme, dat is gewoon niet meer leuk, wacht ook al weer bijna 3 weken op iets. |:

Edit:
Ik kan de OP wel ff designen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:22:15 #243
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103081283
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:18 schreef CraHeX het volgende:
Dat is dealextreme, dat is gewoon niet meer leuk, wacht ook al weer bijna 3 weken op iets. |:

Edit:
Ik kan de OP wel ff designen.
3 weken, dat is nu écht niet lang hoor.
Wacht maar tot het 3 maanden duurt ^O^
Het is elk jaar deze periode met amerikaanse Holiday en chinese vakanties...
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:24:39 #244
340692 CraHeX
pi_103081379
Oooooowwowow.
Ook in die vakanties is BIC sneller?
Ik hoop t echt, heb een paar wachtfoobe klanten.
pi_103081441
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef Syphixx het volgende:
brief van dhl gekregen..ik moet hen nog 71 euro's zeggen ze :D terwijl het maar ong 32 was dat ze moesten ebben.
heb in die tijd nog geen andere brief gehad ... ze kunnen toch niet zomaar effe de prijs verdubbelen ? :? :(

edit: sturen ze direct de ICS Dunning & Collecting Agency op me af :')

0.88 euro rente zonder ik wat van weet :r
en ik kan het nergens aanvecht dat ik geen 2de herrinner brief heb ontvange |:(
Wat was je aankoopbedrag en om welk product gaat het?
pi_103081513
WTF :')_!

SPOILER
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:28:11 #247
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103081527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:24 schreef CraHeX het volgende:
Oooooowwowow.
Ook in die vakanties is BIC sneller?
Ik hoop t echt, heb een paar wachtfoobe klanten.
Kuch. Over handel spreken we niet hier.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:48:21 #248
340692 CraHeX
pi_103082181
Het zijn vrienden, is dat zo'n handel?
pi_103082239
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:48 schreef CraHeX het volgende:
Het zijn vrienden, is dat zo'n handel?
Ja, dat valt ook onder handel.
Doorverkopen voor meer = handel.

Maar weer ontopic graag :P
pi_103082636
Ondanks de berichten dat BIC zo snel zou zijn, wacht ik nog steeds op mijn eerste bestelling van 24 september. :N

Gek genoeg wel op de 25e verzonden.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:05:20 #251
314372 Goddelijker
pi_103082799
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:00 schreef Salamanderrr het volgende:
Ondanks de berichten dat BIC zo snel zou zijn, wacht ik nog steeds op mijn eerste bestelling van 24 september. :N

Gek genoeg wel op de 25e verzonden.
Alsof het dan aan BIC ligt... :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:08:00 #252
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103082896
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:27 schreef Miniem het volgende:

SPOILER
:D !
pi_103082900
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:05 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Alsof het dan aan BIC ligt... :')
Had ik even niet bij nagedacht. Hehe...

Fail van HK-Post of TNT dan.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:12:41 #254
314372 Goddelijker
pi_103083065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:08 schreef Salamanderrr het volgende:

[..]

Had ik even niet bij nagedacht. Hehe...

Fail van HK-Post of TNT dan.
pi_103083227
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:27 schreef Miniem het volgende:

SPOILER
http://www.flabber.nl/lin(...)ainingstechniek-9449
:P
[/quote]
pi_103085588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:26 schreef Tjado het volgende:

[..]

Wat was je aankoopbedrag en om welk product gaat het?
125 euro of zo voor een tablet en moest 33 euro bij betalen (moest ik nog doen )
gaan ze 37 euro verhogen :')
ik heb recht op een herrinneringsbrief! :r
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:28:50 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103086028
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:32 schreef monkeybrain het volgende:
Ja weer een uitgestelde betaling van 11 euro :') Deze week nog 125 euro betaald en dat gaat direct 8)7 Ik heb ze een mail gestuurd voor uitleg en ik ga geen standaard antwoord accepteren.

Ook zo handig dat het geld binnen 1 dag van mijn rekening is en vervolgens duurt het nog een week rente trekken voordat Paypal de betaling doet :r Dan kan ik net zo goed handmatig funds op mijn Paypal zetten, maar tja ze doen het willekeurig :X
Was de ellende ook al zat, dus heb maar een prepaid CC aangevraagd (Neteller), heeft als bijkomend nadeel dan wel dat ik ook Apps voor mijn telefoon/tablet kan kopen :D

Edit: Zie net dat hij binnen is :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:18 schreef Syphixx het volgende:

[..]

125 euro of zo voor een tablet en moest 33 euro bij betalen (moest ik nog doen )
gaan ze 37 euro verhogen :')
ik heb recht op een herrinneringsbrief! :r
Elke keer dat ik wat moest betalen moest dat contant aan de deur. Heb je dan helemaal geen rekening gekregen?

Denk dat ik gewoon het oorspronkelijke bedrag zou overmaken en dan kijken wat er gebeurt.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 14-10-2011 19:34:09 ]
pi_103086188
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef RobertNL het volgende:

Elke keer dat ik wat moest betalen moest dat contant aan de deur. Heb je dan helemaal geen rekening gekregen?

Denk dat ik gewoon het oorspronkelijke bedrag zou overmaken en dan kijken wat er gebeurt.
nee, ik heb een week later wel een 4 brieven aan elkaar geniet gekregen ( kopie van m'n aankoop enzo) MAAR een betaalstrook ? neen, zat er niet bij, was er een rekening nr of andere critical info aanwezig ? nee, was nergens te bespeuren

" je moet ons het bedrag x betalen, maar hoe of wat zoek je zelf maar uit " :? ff brieven zoeken
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:11:44 #259
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103088094

*O*
Met onder andere:
- BMW USB stick, (die het nog niet doet, even mailen)
- BMW Keychain
- BMW cilicon matje
- Verschillende screen protectors
- Telefoon hoesjes
- Kabeltjes
- Raamhouders voor het mobieltje :D
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:15:56 #260
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103088307
Lampje bijna 0.01. ff 2 bestellen:

http://www.ever buying.com/GroupDeals.html
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:20:44 #261
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103088535
Waarom doen die links als ever buying het toch niet?
pi_103088799
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef Skippy_ball het volgende:
heel verhaal :7
pi_103088863
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef Skippy_ball het volgende:
Tegen spambots
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:36:28 #264
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103089396
FP supersnel: 06-10 besteld, 14-10 binnen... http://www.focalprice.com(...)en.html?Currency=EUR

Jammer alleen dat ie niet werkt.. _O-

iemand tips voor een ander?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:44:19 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103089964
http://www.buyincoins.com/pages/lp/miss-steve-jobs.html :') Stonden ook al bij DX in new arrivals
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef witbiertje het volgende:
FP supersnel: 06-10 besteld, 14-10 binnen... http://www.focalprice.com(...)en.html?Currency=EUR

Jammer alleen dat ie niet werkt.. _O-

iemand tips voor een ander?
Zelf heb ik deze, werkt prima.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:13:22 #266
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103091696
quote:
Besteld + recommend c_/
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:14:17 #267
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103095366
Ik voel me een pedofiel :'(

http://www.tinydeal.com/d(...)l-56457-p-44073.html

:') :') :') Helaas een beetje prijzig anders had ik hem gekocht voor een aantal MAC freaks die ik ken _O-

http://www.tinydeal.com/g(...)i-57009-p-44157.html
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:39:24 #268
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103096846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef RobertNL het volgende:
http://www.buyincoins.com/pages/lp/miss-steve-jobs.html :') Stonden ook al bij DX in new arrivals

[..]

Ze hebben ook weer is Haloween stuff bij BIC.
Vraag me af wat nu beter verkoopt.. die Steve Jobs hoesjes, of de Haloween spullen :P
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:46:49 #269
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103107414
Dealextreme: FiiO E6 $24.50
MP4Nation: FiiO E6 $28.50
Als de andere webshops dit nou vaker gaan doen dan dalen de prijzen bij Mp4 misschien wat. Over het algemeen is Mp4 wel wat aan de prijzige kant (naar mijn idee).

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 15-10-2011 10:52:21 ]
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:48:44 #270
48067 neo2000
pi_103107449
Misschien een idee om een nieuw tobo te kopen voor sommige mensen in dit topic.. Of een woordenboek Nederlands. Desnoods in China gemaakt, sommige posts kunnen nml qua Nederlandse taal echt niet veel slechter. Sommige posts zijn gewoon onleesbaar. Wtf?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:50:56 #271
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103108683
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:48 schreef neo2000 het volgende:
Misschien een idee om een nieuw tobo te kopen voor sommige mensen in dit topic.. Of een woordenboek Nederlands. Desnoods in China gemaakt, sommige posts kunnen nml qua Nederlandse taal echt niet veel slechter. Sommige posts zijn gewoon onleesbaar. Wtf?
We kunnen ook Engels gaan tikken, Nederlanders spreken namelijk goed Engels (denken ze).
pi_103108913
Ik ga toch maar zo'n air swimmer bestellen :) die amerikaanse kosten al 42$ zonder verzendkosten :')

Zijn er nog codes voor Lightake? In de OP zie ik niks staan..
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:03:24 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103108968
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:01 schreef Tjado het volgende:
Ik ga toch maar zo'n air swimmer bestellen :) die amerikaanse kosten al 42$ zonder verzendkosten :')

www.tjoos.com http://www.tjoos.com/Coupon/-9251/lightake.com

Vers binnen:

8 oktober besteld en vandaag binnen :) daarom houden we van Ebay! Iemand nog behoefte aan foto's vanavond?

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 15-10-2011 12:09:42 ]
pi_103109140
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:48:01 #275
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103111677
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:01 schreef Tjado het volgende:

Denk om de helium ;)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:55:25 #276
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103113176
Pakketje *O*
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:56:49 #277
48067 neo2000
pi_103113218
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

We kunnen ook Engels gaan tikken, Nederlanders spreken namelijk goed Engels (denken ze).
Yeah, sure, that's a frinnin' good idea. :o
I think we're gonna see a lot of Steenkolen-Engels though. :')
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:17:45 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103113719
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:56 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Yeah, sure, that's a frinnin' good idea. :o
I think we're gonna see a lot of Steenkolen-Engels though. :')
That chinees tried to lead me around the garden, but i don't let the cheese eat off my bread by him.
pi_103114270
wachten op een pakje van mp4nationXD
BRAINWAVZ Beta IEM;)
is die daar niet meer te koopXD?
pi_103114342
dickhead
pi_103114506
10/04/2011 verzonder;)
over 1 week moet ik hem dus binnen hebben.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:59:27 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103114781
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:48 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Denk om de helium ;)
Idd, dat deed me besluiten 'em maar niet te halen, beetje gedoe. Sowieso is het misschien een keer leuk... en dan? ;( Je moet er ook maar net de ruimte voor hebben ook, dus erm, toch maar niet. ;)

Telefoonhoessie en usb-shizzle zijn ook al eeuwig onderweg... 't is echt een trage periode lijkt 't. En ook benieuwd naar dat Infantry-horloge. En de HM3... :9~ zou mooi zijn, :@ , kunnen ze ons als trouwe klanten niet nu al de eerste batch vervroegd beloven? O-)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:02:53 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103114868
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:48 schreef ferrariking het volgende:
10/04/2011 verzonder;)
over 1 week moet ik hem dus binnen hebben.
Kun je ook meteen even kijken in je glazen bol waar mijn pakketjes van DX nu zijn?

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Idd, dat deed me besluiten 'em maar niet te halen, beetje gedoe. Sowieso is het misschien een keer leuk... en dan? ;( Je moet er ook maar net de ruimte voor hebben ook, dus erm, toch maar niet. ;)
Daar zat ik dus ook al mee, moet je met helium gaan slepen. En als dat ding eenmaal opgeblazen is dan stop je ze niet meer zomaar in een hoekje ;)
quote:
Telefoonhoessie en usb-shizzle zijn ook al eeuwig onderweg... 't is echt een trage periode lijkt 't. En ook benieuwd naar dat Infantry-horloge. En de HM3... :9~ zou mooi zijn, :@ , kunnen ze ons als trouwe klanten niet nu al de eerste batch vervroegd beloven? O-)
Het wordt inderdaad alweer wat trager, maar de meeste dingen zijn er nog wel binnen 20 dagen.
Vraag Raz als je de eerste batch mag hebben omdat je altijd bij hem koopt :P
pi_103115628
De beta staat niet meer op de site?
pi_103116049
Ja inderdaad, ben nu dus op zoek naar een kleine cilinder helium :P zo'n moeilijk grote fles is een beetje onhandig haha. Helium wordt toch ook 'recreatief' genomen in van die kleine cilindertjes? Of was dat een ander gas? Als iemand een tip heeft let me know :)
pi_103116278
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef Tjado het volgende:
Ja inderdaad, ben nu dus op zoek naar een kleine cilinder helium :P zo'n moeilijk grote fles is een beetje onhandig haha. Helium wordt toch ook 'recreatief' genomen in van die kleine cilindertjes? Of was dat een ander gas? Als iemand een tip heeft let me know :)
http://www.ballonplaza.nl(...)umcilinders-2011.pdf

Eerste google resultaat
aardig prijzig nog dat helium..
pi_103116481
Wat zij daar 'mini' noemen is een cilinder van 70cm hoog :p

Had idd al gegoogled, maar ik dacht dat er ook compactere (denk slagroombus grootte?) oplossingen zouden zijn..

Edit: Zoiets dus :) goed te doen voor 4 euro. Ze bestaan dus wel :D
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:05:31 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103116748
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:57 schreef Tjado het volgende:
Wat zij daar 'mini' noemen is een cilinder van 70cm hoog :p

Had idd al gegoogled, maar ik dacht dat er ook compactere (denk slagroombus grootte?) oplossingen zouden zijn..

Edit: Zoiets dus :) goed te doen voor 4 euro. Ze bestaan dus wel :D
Hoeveel liter gaat er in een vis ballon?
pi_103116887
4 euro voor max 6 uur vliegen met zo`n vis pfff.
Geef mij maar voor 4 euro Varkentjes
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:28:58 #290
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103117586
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef mariov123 het volgende:
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:33:25 #291
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103117745
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef mariov123 het volgende:
quote:
In een latex ballon blijft de helium maximaal 6 uur zitten
Is die vis van latex?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:27:00 #292
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103119458
Helium kost ongeveer 20 euro per keer. Er gaat 116 liter in een vis, dus de grote cilinders (50 ballonnen, 80 euro) zijn voor 3-4 keer.

Bron: http://www.x-zylo.com/ind(...)157=air-swimmers-faq

Edit: Helium is goedkoper geworden blijkbaar, een cilinder van 420 liter kost nu 50 euro :P

http://cfind.net/ : Nog een zoekmachine :7

[ Bericht 18% gewijzigd door 08gnoT. op 15-10-2011 18:43:49 ]
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:46:06 #293
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103119982
Gewoon een kaarsje eronder dat je warme lucht krijgt _O_
pi_103119990
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef ElmoFan het volgende:
De beta staat niet meer op de site?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:48:25 #295
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103120048
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:46 schreef Moos. het volgende:

[..]

?
Waarom quote? heb je zelfde vraag?
pi_103120090
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:48 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

?
Waarom quote? heb je zelfde vraag?
Ja. Nieuw hier? :')
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:52:00 #297
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103120125
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef Moos. het volgende:

[..]

Ja. Nieuw hier? :')
wijsbek.

Ga je vraag nu dus ook niet meer beantwoorden :{w

USB stickje van BMW gekocht bij DX werkt dus echt niet.. Nu proberen nog eentje deze kant op te krijgen :D
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:56:40 #298
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103120216
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:57:59 #299
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103120261
quote:
Ik nog niet in ieder geval.. Eventjes rondkijken 8-)
pi_103120599
Maar in zo'n gasfles helium zit toch 80 liter compressed helium? Als je dat in een ballon doet zet het toch ontzettend uit? Volgensmij houden ze daar geen rekening mee.. (Anders zou je maar een ballon kunnen vullen ter grootte van de gasfles? :P)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:07:54 #301
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103120603
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')