Ligt eraan. Wat heb je besteld? Wanneer heb je het besteld? Wanneer is het verzonden?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook bericht van, of laten ze je lekker stikken?
Hoe zijn ze eigenlijk in vergelijking met de Beta's (met de prijs buiten beschouwingen gelaten)?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag dan eindelijk de Ck-700 dopjes binnen
Geluidskwaliteit is voor de prijs zeker goed te noemen, heb ze omdat ik Xears en Beta's heb maar aan mijn zusje gegeven, maar ik denk dat ik nog wel een paar setjes voor nood bestel
Vind je toch een beetje blikkerig klinken, heb er maar heel kort geluisterd en toen weggegevenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef Moos. het volgende:
[..]
Hoe zijn ze eigenlijk in vergelijking met de Beta's (met de prijs buiten beschouwingen gelaten)?
Dan wacht ik gewoon rustig af. Bedankt in ieder geval!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wat heb je besteld? Wanneer heb je het besteld? Wanneer is het verzonden?
Levertijden van +1 maand zijn geen uitzondering!
Je kan verschillende brieven krijgen van de douane. Een brief voor inklaring omdat ze de waarde niet kunnen inschatten. Het pakketje hebben ze dan zelf niet overgemaakt. Maar je kan ook een brief krijgen dat het vernietigd is omdat het verboden is. Je kunt natuurlijk ook geen brief krijgen en je pakketje nooit meer zien. Maar als je iets hebt besteld wat niet mag hier kan je er dan maar beter niet achter aan gaan! Krijg je mischien ook nog een boete.
+- Mijn paypal stappenplan:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dan wacht ik gewoon rustig af. Bedankt in ieder geval!
Bij welke webshops is dat wel eens gebeurd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
+- Mijn paypal stappenplan:
- 30 dagen na bestellen niks binnen = berichtje naar webshop
- Is het antwoord wacht nog even dan naar 2/3 dagen weer een berichtje.
- Versturen ze dan niet opnieuw dan krijgen ze nog 1 kans (vermeld ik ook in het bericht) anders claim.
- Dan op dag 44 open ik een geschil (let op nog geen claim), dit geeft ze nog 20 dagen de tijd.
- Indien ik het binnen heb sluit ik meteen het geschil.
- op dag 65 claim ik het bedrag terug, ze hebben nu 2 maanden de tijd gehad om het te bezorgen en hebben gefaald.
In het winter/kerst seizoen wacht ik meestal 40 dagen tot een berichtje maar toch open ik (vooral bij grotere bedragen) een geschil op dag 44.
Heb 1 keer een claim gedaan, was bij DX, die reageerden gewoon niet op de ticket en de 64e dag zag ik geen andere optie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Bij welke webshops is dat wel eens gebeurt?
bekend fenomeen, als ik ze nu zo 123 op moet noemen denk ik dat ik de helft niet eens meer weet. (stuk of 3)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
(wist van 1 niet eens meer dat hij onderweg was)
Wat is het verschil tussen een magnetron en een blackberry?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag een nieuwe batterij voor m'n Blackberry binnen gekregen, alleen jammer dat ik er alleen maar mee kan bellen en smsen op dit moment.
Je bent pas de 10e die vandaag dat grapje maakt tegen me.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een magnetron en een blackberry?
*ping
Wel ironisch overigens dat je een nieuwe batterij hebt, terwijl de batterijvreters niet werken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je bent pas de 10e die vandaag dat grapje maakt tegen me.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een magnetron en een blackberry?
*ping
Geniaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:31 schreef witbiertje het volgende:
Kan deze foto in de OP als we weer vragen krijgen waarom na 1 week het pakketje nog niet ontvangen is?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:31 schreef witbiertje het volgende:
Kan deze foto in de OP als we weer vragen krijgen waarom na 1 week het pakketje nog niet ontvangen is?
[ afbeelding ]
Cree zaklamp is net binnen (twijfel of ik nog een klein reviewtje ga maken) en 3 horloges zijn onderweg en verwacht ik deze week.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:30 schreef Skippy_ball het volgende:
Whahaha![]()
Laten we weer ontopic gaan
Iemand nog spannende dingen onderweg?
Heb ook nog twee Cree's onderwegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Cree zaklamp is net binnen (twijfel of ik nog een klein reviewtje ga maken) en 3 horloges zijn onderweg en verwacht ik deze week.
Spannend? Neuh. Spannend is het als je een Chinees koopt en of ie dan z'n reis als pakketje heeft overleefd...
Review (als jullie die willen) komt later. Heb wat nachtfoto's gemaakt mét en zonder lamp maar die brakke camera van gsm ziet het licht niet. Wachten tot m'n nieuwe laptop binnen is, geen zin om software voor SLR op deze pc te zetten...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Cree zaklamp is net binnen (twijfel of ik nog een klein reviewtje ga maken) en 3 horloges zijn onderweg en verwacht ik deze week.
Spannend? Neuh. Spannend is het als je een Chinees koopt en of ie dan z'n reis als pakketje heeft overleefd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |