ja, zoiets, maar dan wel bgetaalbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
een soort van lege nagellak flesje?
Ben ik stiekem wel benieuwd waar je die voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef Mirjam het volgende:
jammer alleen van de verzendkosten, wordt het toch weer heel duur
zelf tea-tree tinctuur makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ben ik stiekem wel benieuwd waar je die voor nodig hebt.
Idem, vandaag dus ook 3 binnengekregen. En heb d'r al zoveel liggen en draag momenteel al een paar maanden geen horloges. Welke moet ik nu dragen?quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja,, maar nogsteeeeds geen zaklamp
Dia van mij is ook al lang verzonden, 1 dag na bestellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oh, even checken hier.
edit: Je hebt gelijk. Duurt nog eventjes.. Is al wel verzonden aan mijn kant.
[..]
Ik bespaarde me daar de moeite voorHeb hem hier wel in Excel, maar ja, dat blijft erbij.
Ik zie soms foto's.. dus ik denk dat het een bug is in het systeem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:45 schreef revpolen het volgende:
al 3 bestelling bij mistertao verstuurd, maar geen foto's meer er bij
Spuit 11quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef 08gnoT. het volgende:
http://lightake.com/detai(...)_Shark__4xAAA_-46508
Air Swimmers
Dacht ik ook weer een primeur te hebbenquote:
Ebay is retesnel. Ik had vorige week maandag (geloof ik) iets besteld, eergisteren en gisteren al binnen. En vaak ook nog goedkoper dan webshops.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteravond laat de Sharkwatch aangeschaft via Ebay, vannacht al 'n bericht dat 't verzonden is. Dat noem ik snelheid!
Hopelijk is 't ding ook snel binnen dan
idemquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteravond laat de Sharkwatch aangeschaft via Ebay, vannacht al 'n bericht dat 't verzonden is. Dat noem ik snelheid!
Hopelijk is 't ding ook snel binnen dan
Ik zit hier plankgasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:38 schreef Syphixx het volgende:
[..]
idem![]()
racen wie hem snelst binnen heeft ?
Iets wat rond eind september verzonden is van FP moet ik nog binnen krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef igi0n het volgende:
Net 2 pakjes binnen gekregen. 1tje van focalprice besteld op 6 oktober en eentje van DX, maandag besteld via het UK warehouse
Bij mij 17 oktober...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:31 schreef igi0n het volgende:
Tja het is echt geluk hebben altijd. Bij de nieuwe layout van FP staat nu wel de estimated day of arrival (Bij mij 27 oktober)
WAT?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:02 schreef Repeating het volgende:
PostNL webcare iemand? Ik vind het nergens.
Dat is echt geen barbaar taalgebruik hoor? Gewoon kort?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
WAT?
Probeer het nogmaals zou ik zeggen, formuleer in een duidelijke goed lopen zin.
Dan kunnen we proberen je vraag te beantwoorden
Ik wil wel even een OP makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef CraHeX het volgende:
Wie wil er een Buy-In-Coins Review topic maken?
Of is die er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |