abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83776063

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!
SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).

[ Bericht 24% gewijzigd door BrandX op 08-07-2010 15:06:13 ]
pi_83776100
Niks apads en ipads, nu komen er weer apple fanboys langs.
pi_83776126
oh ja damn, maar ik moest snel een naam verzinnen.

Alleen Apads dus!
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:48:33 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83776257
De NIEUWE OP was leuke titel geweest
Mja hij is ook nog niet helemaal af.. wie maakt even een korte "inleiding"??

De Nieuwe OP
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_83776345
bedankt voor de info over mymemory ga t gewoon bestellen dan zie ik wel wanneer het binnen is
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:51:56 #6
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83776365
tvp
pi_83776426
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 03:05 schreef mickeyD het volgende:
de beste ipad cloon

http://www.chinitech.com/(...)ad-sous-android-2-1/

en hier kun je hem bestellen: http://www.snow-love123.c(...)nCE_6_0_Android.html

$179 (¤142,75)
Volgensmij is dit dezelfde als de Wiipad

Officiele website
  woensdag 7 juli 2010 @ 20:07:37 #8
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_83777036
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef tokko1 het volgende:
De NIEUWE OP was leuke titel geweest
Mja hij is ook nog niet helemaal af.. wie maakt even een korte "inleiding"??
Kan je niet als inleiding gewoond e tekst "LEES DE OP BITCHES AND NOOBS!" gebruiken?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_83778232
wat een kut tt, gaat weer over het eeuwige apad gezeik, er is genoeg leuks in china te vinden
pi_83782031
was er geen topic speciaal voor die wannapads?
pi_83782411
ja
pi_83782603
dan kunnen die ipad fans lekker naar dat topic en kunnen wij hier lekker verder discussieren over ledvarkentjes, zaklampjes, lasers, pakketjes, al het andere etc...

moraal van het verhaal: TT klopt niet
  woensdag 7 juli 2010 @ 22:27:14 #13
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83784193
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef sandsucker het volgende:
dan kunnen die ipad fans lekker naar dat topic en kunnen wij hier lekker verder discussieren over ledvarkentjes, zaklampjes, lasers, pakketjes, al het andere etc...

moraal van het verhaal: TT klopt niet
Idd, kan een modje dit aanpassen? Want apad enzo zijn niet zozeer het onderwerp van dit topic, dat men dat kan denken als de TT gelezen word is incorrect. Alvast bedankt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_83784346
waar kan ik die goede apad bestellen
pi_83784433
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef sk888er het volgende:
waar kan ik die goede apad bestellen
kijk even bij Android tablet discussie topic
pi_83784440
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Idd, kan een modje dit aanpassen? Want apad enzo zijn niet zozeer het onderwerp van dit topic, dat men dat kan denken als de TT gelezen word is incorrect. Alvast bedankt.
Wat word het dan wel? TS zou dan zelf even pm moeten sturen naar een mod!
pi_83784632
Chinese webshops: waar de pakketjes je brievenbus in vliegen ?
pi_83785793
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 22:32 schreef sandsucker het volgende:
Chinese webshops: waar de pakketjes je brievenbus in vliegen ?
Chinese Webshops: waar we nooit meer praten over de apad
pi_83787504
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef korting het volgende:
Nog 1 ding over Chinese-gadgets

Het allermooiste van alles: bij de SD card reader zegt Admin in de Klantenreviews:
[..]

PI Chinese Webshops topic #85: Apads en iPads
En jij denk echt dat de admin van die site dat heeft getypt?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_83787560
ik verwacht binnekort weer veel pakketjes:

1 van ebay met n spycam lighter (geweldig ding !:P )
1 van dx met n mes en n flessenopener
en nog wat dingen waar ik waarschijnlijk niks van weet:P

ps: ik moet mn verdriet kwijt ik had n 4,3 voor scheikunde se
pi_83787776
quote:
V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.
Ik dacht toch echt dat dit stukje was veranderd in de Wiki...
pi_83789753
Ik lach me rot om die Lapo, je moet wel heel goed gelovig zijn om te geloven dat dat de admin is
pi_83792188
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Wat word het dan wel? TS zou dan zelf even pm moeten sturen naar een mod!
Gedaan!
pi_83792217
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:02 schreef jopiede het volgende:
Ik lach me rot om die Lapo, je moet wel heel goed gelovig zijn om te geloven dat dat de admin is
Als ik een site zou hebben zou ik de naam 'Admin' beschermen zodat niemand daarmee berichten op mijn site zou schrijven. Maar oke misschien ben ik te goed gelovig (A) je hebt gelijk.
  Boks-Chick donderdag 8 juli 2010 @ 07:02:00 #25
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83794087
TT switch.
lolwut
pi_83794461
Nu moet de OP nog aangepast worden
pi_83794949
Nieuw bij BIC:
jaja, en azo...
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:40:26 #28
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83797778

http://www.chinavasion.co(...)vr-sony-had-ccd/#rev

Iemand toevallig bij een andere chinese webshop een soort gelijke bulletcam tegen gekomen?
pi_83797829
net een hoesje voor men apad bestelt 2,24 euro
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:46:06 #30
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83797933
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:05 schreef ElmoFan het volgende:
Nu moet de OP nog aangepast worden
De nieuwe OP is nog niet haf.. moet nog een inleiding Iemand zin om even ene paar regeltjes met goede inleiding te maken? Ik heb even geen inspiratie
Als die inleiding klaar is kan de OP op de wiki ook verandert worden
pi_83798202
welke oplaadbare batterijen kan ik t best kopen in china

zit aan deze te denken

http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-226.html

12 stuks voor 4,50
pi_83799014
Ik weet niet waar je die baterijen voor gaat gebruiken maar die hoef je niet in een camera te gebruiken
Drie keer flitsen en leeg.Dit zijn echt baterijen voor een afstandbediening etc...
Als je een beetje baterij wil moet je maar kijken naar iets van 2700mah die kan je rustig in een camera gebruiken
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_83799168
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef mtchel112 het volgende:
welke oplaadbare batterijen kan ik t best kopen in china

zit aan deze te denken

http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-226.html

12 stuks voor 4,50
Review onderaan de pagina meldt het volgende: "Real capacity from 400 to 550 ma". Dat is duidelijk geen 1000 mah.

Spijtig dat je bij HobbyKing verzendingskosten moet betalen. Deze zijn namelijk heel goed (Low Self Discharge):
AAA: http://www.hobbyking.com/(...).asp?idProduct=10899
AA: http://www.hobbyking.com/(...).asp?idProduct=10456
jaja, en azo...
pi_83799301
achja als t niet zo is, en ze erg tegenvallen vraag ik gewoon refund

edit: gewoon besteld, samen met n oplader, n batterij tester en n us > eu converter

9 euro bij buyincoins.

Ik vind buyincoins echt n hele goede site, met veel dingen de goedkoopste en ziet er professioneel uit

[ Bericht 65% gewijzigd door mtchel112 op 08-07-2010 11:33:50 ]
pi_83800039
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Review onderaan de pagina meldt het volgende: "Real capacity from 400 to 550 ma". Dat is duidelijk geen 1000 mah.

Spijtig dat je bij HobbyKing verzendingskosten moet betalen. Deze zijn namelijk heel goed (Low Self Discharge):
AAA: http://www.hobbyking.com/(...).asp?idProduct=10899
AA: http://www.hobbyking.com/(...).asp?idProduct=10456
$2.95 shipping cost tot 100 gram dat valt ook wel mee.1 batterij is 13 gram
pi_83800167
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mtchel112 het volgende:
achja als t niet zo is, en ze erg tegenvallen vraag ik gewoon refund

edit: gewoon besteld, samen met n oplader, n batterij tester en n us > eu converter

9 euro bij buyincoins.

Ik vind buyincoins echt n hele goede site, met veel dingen de goedkoopste en ziet er professioneel uit
Zeker een goede site heb eerst maar eens wat scheer benodigheden besteld volgens de reviews daar zijn die oem dingen geweldig als het binnen komt zal ik een kleine review geven
pi_83800384
had die scheermesjes helemaal niet gezien op die site:p meteen even besteld! Zijn gewoon die gilette fusion mesjes
pi_83800446
Welkom in het grote chinese webshops topic. Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Het beste is dat je nu even alles doorleest en dan als je een vraag hebt, dan kijk je eerst of hij niet al in de OP staat en anders kan je het uiteraard in het topic vragen. Want dit topic is bedoelt om de gadgets te bespreken en niet domme vragen te beantwoorden! Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Beetje vlug geschreven, edit, plak en doe ermee wat je wilt
SPOILER
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:54:12 #39
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_83800607
domme vragen bestaan niet, iedereen is hier ooit "nieuw" geweest.
en je weet dat bijna niemand de OP leest.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_83800894
"Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets! "

Beter zo? En dan zonder haakjes uiteraard

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2010 12:02:32 ]
pi_83800962
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef sandsucker het volgende:
had die scheermesjes helemaal niet gezien op die site:p meteen even besteld! Zijn gewoon die gilette fusion mesjes
Ja en als je de reviews leest zijn het prima dingen dus ben beniewd
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:11:55 #42
131319 mickeyD
pi_83801387
haha, ja beter
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_83801688
Toaboa
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:27:08 #44
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83801961
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef ElmoFan het volgende:
"Welkom in het grote chinese webshops topic!

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets! "

Beter zo? En dan zonder haakjes uiteraard
Thanks Hij staat er in, vind 't nu wel OP waardig en als de 1e poster de OP wil aanpassen?
pi_83802015
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Thanks Hij staat er in, vind 't nu wel OP waardig en als de 1e poster de OP wil aanpassen?
Als hij snel genoeg kijkt hier, hij heeft nog 33 uur de tijd
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:31:28 #46
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83802112
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:28 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Als hij snel genoeg kijkt hier, hij heeft nog 33 uur de tijd
33 uur? xD
Mja, moet ik nog toestemming aan iemand vragen voor het aanpassen van de OP in de Wiki?
pi_83802244
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

33 uur? xD
Mja, moet ik nog toestemming aan iemand vragen voor het aanpassen van de OP in de Wiki?
ja hij heeft geen abbonement en dan kan je na 48 uur niks meer wijzigen

Maar volgens mij moet je je even registreren hier: http://wiki.fok.nl/index.php/Speciaal:Aanmelden

/edit: Dat"aanmelden" hoort trouwens bij de link

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2010 12:36:03 ]
pi_83802278
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

33 uur? xD

Misschien kan je nog een kopje maken met "Zelf kopen op Chinese wholesalesites" o.i.d en dan de stukjes over TaoBao en Tradetang in een spoiler.
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:40:39 #49
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83802473
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:36 schreef Semmm het volgende:

[..]

Misschien kan je nog een kopje maken met "Zelf kopen op Chinese wholesalesites" o.i.d en dan de stukjes over TaoBao en Tradetang in een spoiler.
Goed idee Waarom doe je dat zelf niet even? Vind 't wel even mooi geweets nu, de OP is af en aanvullingen/aanpassingen kunnen altijd door iedereen gedaan worden (met toestemming van.. iemand xD)
pi_83802549
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:40 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Goed idee Waarom doe je dat zelf niet even? Vind 't wel even mooi geweets nu, de OP is af en aanvullingen/aanpassingen kunnen altijd door iedereen gedaan worden (met toestemming van.. iemand xD)

Ja ik wil het wel even in een spoiler zetten maar jij moet even het kopje maken met fotosoep

Ik zag trouwens net deze telefoon op Tradetang, 200$ inclusief verzendkosten. Ziet er best goed uit!
http://www.tradetang.com/(...)/133219-2048679.html
filmpje: http://v.youku.com/v_show/id_XMTU5NzIzNzY0.html
pi_83802926
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:42 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ja ik wil het wel even in een spoiler zetten maar jij moet even het kopje maken met fotosoep

Ik zag trouwens net deze telefoon op Tradetang, 200$ inclusief verzendkosten. Ziet er best goed uit!
http://www.tradetang.com/(...)/133219-2048679.html
filmpje: http://v.youku.com/v_show/id_XMTU5NzIzNzY0.html
die verkoper heeft geen feedback....
pi_83803201
Testje
SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
  Boks-Chick donderdag 8 juli 2010 @ 13:08:19 #53
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83803372
Op verzoek de OP aangepast.
Ziet er goed uit!
lolwut
pi_83803373
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:54 schreef Stickvis het volgende:

[..]

die verkoper heeft geen feedback....

Er zijn nog veel meer verkopers die hem voor die prijs verkopen, maar feedback maakt op tradetang niet zo veel uit. Ze werken met een systeem dat de verkoper pas zijn geld krijgt als de koper bevestigt dat ie het goede product heeft ontvangen, sturen ze niet het goede product dan zullen ze ook niet hun geld krijgen
pi_83803424
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:08 schreef BrandX het volgende:
Op verzoek de OP aangepast.
Ziet er goed uit!
Laatste stukje is nu in de maak dus kan je die zo ook even er in zetten?
pi_83803606
Er zij nu 2 lege vakken bij de OP (bij de links) zou mp4nation er niet tussen kunnen? Die wil ik dan wel maken...
pi_83803717
Ja mp4nation, en Vsamsun kunnen er in, mymemory.co.uk niet dan.

Wat zijn nu trouwens de emailadressen waar jack taobao order mee accepteert en heeft ie daar ook nog collegas voor? Hij verandert namelijk zo vaak van site,werknemers,emailadres dat ik het even niet meer weet
moet ik even weten voor de TaoBao spoiler
pi_83803805
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef Semmm het volgende:
Ja mp4nation, en Vsamsun kunnen er in, mymemory.co.uk niet dan.

Wat zijn nu trouwens de emailadressen waar jack taobao order mee accepteert en heeft ie daar ook nog collegas voor? Hij verandert namelijk zo vaak van site,werknemers,emailadres dat ik het even niet meer weet
moet ik even weten voor de TaoBao spoiler
ok dan ga ik in iedergeval bezig met mp4nation, Vsamsun wil ik ook wel doen als ik tijd kan vinden
pi_83803968
Ziet er goed uit!
pi_83804253
Weet iemand wat het lettertype is van het webadres onder de logo's? (in de OP)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2010 13:52:38 ]
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:51:37 #61
131319 mickeyD
pi_83805227
die moterola ziet er in de specs knap fake uit, met zn 0,3mp camera.
pi_83805294
Lettertype is mij onbekend.... maar vsamsun is offline bij mij dus ik zeg mymemory.co.uk
pi_83805353
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:53 schreef jopiede het volgende:
Lettertype is mij onbekend.... maar vsamsun is offline bij mij dus ik zeg mymemory.co.uk
eerst maar een mp4nation, ik hoef allen dat lettertype nog
pi_83805472
Ik zie toch liever tradetang, ik bedoel ze zetten er ook made in china tussen.. dan kan tradetang ook wel
pi_83805666
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand wat het lettertype is van het webadres onder de logo's? (in de OP)
1
2
3
http://new.myfonts.com/WhatTheFont/results?ch[0]=w&ch[1]=w&ch[2]=p&ch[3]=n&ch[4]=d&ch[5]=a&ch[6]=w&ch[7]=&ch[8]=&ch[9]=l&ch[10]=l&ch[11]=.&ch[12]=c&ch[13]=o&ch[14]=m&wtfserver=node5.ric.mf&id=000178ff4c2b5bf1000365cd0000338e&glyphcount=15&imageid=0

of http://bit.ly/bKyywS

Misschien in deze lijst.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:04:56 #66
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83805813
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:58 schreef jopiede het volgende:
Ik zie toch liever tradetang, ik bedoel ze zetten er ook made in china tussen.. dan kan tradetang ook wel
Als iemand dr nóg een weet dan maken we lijstje Tradetang, mymemory + ..... (naast de vsamsun enzo die de 2 lege vakjes nu nog volmaken)
pi_83806334
Tradetang, mymemory, vsamsun mp4 nation en WSdeals dan?

@ tokko1 post 52 is de goede versie
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:24:10 #68
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83806631

Zo, of vinden mensen dat FOK! logotje niet mooi
pi_83806967
Die op ziet er goed uit maar je mist er nog een paar
www.everbuying.com
www.dinodirect.com
hebben ook alle twee gratis verzending
pi_83807100
Ik zeg everbuying inplaats van Fok! en dan dinodirect laten vallen.. Klinkt me iig niet bekend
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:43:50 #71
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83807506
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef jopiede het volgende:
Ik zeg everbuying inplaats van Fok! en dan dinodirect laten vallen.. Klinkt me iig niet bekend
Wordt inmiddels wel een goede lijst met china topics zeg.. tering
En dit is de laatste rij die er bij komt, als er nog meer bij komen zullen er shops weg moeten...

[ Bericht 8% gewijzigd door tokko1 op 08-07-2010 14:58:08 ]
  Boks-Chick donderdag 8 juli 2010 @ 15:07:02 #72
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83808557
De - driemaal is scheepsrecht - OP change
lolwut
pi_83808692
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef jopiede het volgende:
perfect word super goed zo.
eerst mijn paypall saldo maar opwaarderen met al die shops erbij
pi_83809479
http://www.pandawill.com/make_money.html

9$ per review, hmmm.

Kan je goed op verdienen, als je nou 10 1$ producten koopt, je reviewt ze heb je 80 dolllar winst en 10 gratis producten
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:56:53 #75
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83810498
aPad screenprotector.

28 juni besteld bij ownta.com, 1 juli verzonden, 7 juli (gisteren) binnen. Nice
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties