De nieuwe OP is nog niet haf.. moet nog een inleidingquote:
Review onderaan de pagina meldt het volgende: "Real capacity from 400 to 550 ma". Dat is duidelijk geen 1000 mah.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef mtchel112 het volgende:
welke oplaadbare batterijen kan ik t best kopen in china
zit aan deze te denken
http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-226.html
12 stuks voor 4,50
$2.95 shipping cost tot 100 gram dat valt ook wel mee.1 batterij is 13 gramquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Review onderaan de pagina meldt het volgende: "Real capacity from 400 to 550 ma". Dat is duidelijk geen 1000 mah.
Spijtig dat je bij HobbyKing verzendingskosten moet betalen. Deze zijn namelijk heel goed (Low Self Discharge):
AAA: http://www.hobbyking.com/(...).asp?idProduct=10899
AA: http://www.hobbyking.com/(...).asp?idProduct=10456
Zeker een goede site heb eerst maar eens wat scheer benodigheden besteld volgens de reviews daar zijn die oem dingen geweldig als het binnen komt zal ik een kleine review gevenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mtchel112 het volgende:
achja als t niet zo is, en ze erg tegenvallen vraag ik gewoon refund
edit: gewoon besteld, samen met n oplader, n batterij tester en n us > eu converter
9 euro bij buyincoins.
Ik vind buyincoins echt n hele goede site, met veel dingen de goedkoopste en ziet er professioneel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en als je de reviews leest zijn het prima dingen dus ben beniewdquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef sandsucker het volgende:
had die scheermesjes helemaal niet gezien op die site:p meteen even besteld! Zijn gewoon die gilette fusion mesjes
Thanksquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef ElmoFan het volgende:
"Welkom in het grote chinese webshops topic!
Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan
Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets! "
Beter zo? En dan zonder haakjes uiteraard![]()
Als hij snel genoeg kijkt hier, hij heeft nog 33 uur de tijdquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
ThanksHij staat er in, vind 't nu wel OP waardig en als de 1e poster de OP wil aanpassen?
33 uur? xDquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als hij snel genoeg kijkt hier, hij heeft nog 33 uur de tijd
ja hij heeft geen abbonement en dan kan je na 48 uur niks meer wijzigenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
33 uur? xD
Mja, moet ik nog toestemming aan iemand vragen voor het aanpassen van de OP in de Wiki?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
33 uur? xD
Mja, moet ik nog toestemming aan iemand vragen voor het aanpassen van de OP in de Wiki?
Goed ideequote:Op donderdag 8 juli 2010 12:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een kopje maken met "Zelf kopen op Chinese wholesalesites" o.i.d en dan de stukjes over TaoBao en Tradetang in een spoiler.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Goed ideeWaarom doe je dat zelf niet even?
Vind 't wel even mooi geweets nu, de OP is af en aanvullingen/aanpassingen kunnen altijd door iedereen gedaan worden (met toestemming van.. iemand xD)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |