die verkoper heeft geen feedback....quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja ik wil het wel even in een spoiler zetten maar jij moet even het kopje maken met fotosoep
Ik zag trouwens net deze telefoon op Tradetang, 200$ inclusief verzendkosten. Ziet er best goed uit!
http://www.tradetang.com/(...)/133219-2048679.html
filmpje: http://v.youku.com/v_show/id_XMTU5NzIzNzY0.html
SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:54 schreef Stickvis het volgende:
[..]
die verkoper heeft geen feedback....
Laatste stukje is nu in de maak dus kan je die zo ook even er in zetten?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:08 schreef BrandX het volgende:
Op verzoek de OP aangepast.
Ziet er goed uit!
ok dan ga ik in iedergeval bezig met mp4nation, Vsamsun wil ik ook wel doen als ik tijd kan vindenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef Semmm het volgende:
Ja mp4nation, en Vsamsun kunnen er in, mymemory.co.uk niet dan.
Wat zijn nu trouwens de emailadressen waar jack taobao order mee accepteert en heeft ie daar ook nog collegas voor? Hij verandert namelijk zo vaak van site,werknemers,emailadres dat ik het even niet meer weet
moet ik even weten voor de TaoBao spoiler
eerst maar een mp4nation, ik hoef allen dat lettertype nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:53 schreef jopiede het volgende:
Lettertype is mij onbekend.... maar vsamsun is offline bij mij dus ik zeg mymemory.co.uk
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand wat het lettertype is van het webadres onder de logo's? (in de OP)
1 2 3 | of http://bit.ly/bKyywS |
Als iemand dr nóg een weet dan maken we lijstje Tradetang, mymemory + ..... (naast de vsamsun enzo die de 2 lege vakjes nu nog volmaken)quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:58 schreef jopiede het volgende:
Ik zie toch liever tradetang, ik bedoel ze zetten er ook made in china tussen.. dan kan tradetang ook wel
Wordt inmiddels wel een goede lijst met china topics zeg.. teringquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef jopiede het volgende:
Ik zeg everbuying inplaats van Fok! en dan dinodirect laten vallen.. Klinkt me iig niet bekend
perfect word super goed zo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef jopiede het volgende:
Ik zeg everbuying inplaats van Fok! en dan dinodirect laten vallen.. Klinkt me iig niet bekend
Aldi, 4 stuks voor 3 euro o.i.d.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef mtchel112 het volgende:
welke oplaadbare batterijen kan ik t best kopen in china
zit aan deze te denken
http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-226.html
12 stuks voor 4,50
BuyInCoins bevalt mij inderdaad ook erg goed, vreemd dat we die niet eerder tegen zijn gekomenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mtchel112 het volgende:
achja als t niet zo is, en ze erg tegenvallen vraag ik gewoon refund
edit: gewoon besteld, samen met n oplader, n batterij tester en n us > eu converter
9 euro bij buyincoins.
Ik vind buyincoins echt n hele goede site, met veel dingen de goedkoopste en ziet er professioneel uit
had er voor totaal 90,- is gewoon binnen 1 week aangekomen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft er al iemand iets bij xcfashion besteld (voor $150)?
en is dat aangekomen?
ik wil het wel gaan proberen, maar ik twijfel of ik wel spullen voor $150 zal gaan kopen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:33 schreef Semmm het volgende:
Wat is die OP mooi met de nieuwe Layout
http://img706.imageshack.us/img706/231/55991487.png
Bron?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:20 schreef g0dz0r het volgende:
Het viel me vandaag ineens op dat DX zelf helemaal geen artikelen plaatst. Dat doen de suppliers zelf.
Zal ongetwijfeld allang bekend zijn maar dat heb ik dan gemist.
Lijkt mij ook een raar verhaal. Want dat betekent namelijk dat er geen kwaliteitscontrole zou zijn en dan zouden er denk ik ook veel meer nieuwe producten bij moeten komen.quote:
Zag er inderdaad aardig uit, voor zolang ik de nieuwe layout had. (foutje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:33 schreef Semmm het volgende:
Die nieuwe OP is wel mooi met de nieuwe layout![]()
[ afbeelding ]
Bedoel ik ook inderdaad, maar komt ongeveer op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:53 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
neen, personeel dat fora afschuimt om klanten te lokken
Inderdaad op mensen die enkel dat bestellen maken ze geen winst (verlies zelfs). Maar ondertussen werd er vanaf dit forum toch maar weer lekker 2 keer gelinkt naar hun site waardoor hun google pagerank weer zou verbeteren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef bergdani het volgende:
[..]
Bedoel ik ook inderdaad, maar komt ongeveer op hetzelfde neer.
Begrijp alleen niet waarom je die dingen van $0.01 gewoon los kunt bestellen. Lijkt me dat er veel mensen zijn die dat doen, dus dan maken ze niet veel winst...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:01 schreef bergdani het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een raar verhaal. Want dat betekent namelijk dat er geen kwaliteitscontrole zou zijn en dan zouden er denk ik ook veel meer nieuwe producten bij moeten komen.
Die van popbuying vind ik niet goed dus heb nu bij buyincoins vorige week diverse besteld fusion/power fusion en die groene.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:03 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik had laatst ergens scheermesjes besteld, maar die waren echt verschrikkelijk slecht. In een eerder topic zag ik juist iemand er hoog over opgooien. Welke hebben jullie besteld (en waren jullie er tevreden over?
thanks alvast.
Graag ook foto's van de sneeën in je wangenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Die van popbuying vind ik niet goed dus heb nu bij buyincoins vorige week diverse besteld fusion/power fusion en die groene.
Als ze binnen zijn zal ik even laten horen of het wat is de reviews bij buyincoins zijn super positief overigens dus daarom heb ik ze gewoon besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |