SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).
[ Bericht 24% gewijzigd door BrandX op 08-07-2010 15:06:13 ]![]()
De NIEUWE OP was leuke titel geweest![]()
Mja hij is ook nog niet helemaal af.. wie maakt even een korte "inleiding"??
De Nieuwe OPCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Volgensmij is dit dezelfde als de Wiipadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:05 schreef mickeyD het volgende:
de beste ipad cloon
http://www.chinitech.com/(...)ad-sous-android-2-1/
en hier kun je hem bestellen: http://www.snow-love123.c(...)nCE_6_0_Android.html
$179 (¤142,75)
Officiele website![]()
Kan je niet als inleiding gewoond e tekst "LEES DE OP BITCHES AND NOOBS!" gebruiken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef tokko1 het volgende:
De NIEUWE OP was leuke titel geweest![]()
Mja hij is ook nog niet helemaal af.. wie maakt even een korte "inleiding"??
![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
dan kunnen die ipad fans lekker naar dat topic en kunnen wij hier lekker verder discussieren over ledvarkentjes, zaklampjes, lasers, pakketjes, al het andere etc...
moraal van het verhaal: TT klopt niet![]()
![]()
Idd, kan een modje dit aanpassen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef sandsucker het volgende:
dan kunnen die ipad fans lekker naar dat topic en kunnen wij hier lekker verder discussieren over ledvarkentjes, zaklampjes, lasers, pakketjes, al het andere etc...
moraal van het verhaal: TT klopt niet
Want apad enzo zijn niet zozeer het onderwerp van dit topic, dat men dat kan denken als de TT gelezen word is incorrect. Alvast bedankt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Wat word het dan wel? TS zou dan zelf even pm moeten sturen naar een mod!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, kan een modje dit aanpassen?Want apad enzo zijn niet zozeer het onderwerp van dit topic, dat men dat kan denken als de TT gelezen word is incorrect. Alvast bedankt.
![]()
Chinese Webshops: waar we nooit meer praten over de apadquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:32 schreef sandsucker het volgende:
Chinese webshops: waar de pakketjes je brievenbus in vliegen?
![]()
![]()
En jij denk echt dat de admin van die site dat heeft getypt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef korting het volgende:
Nog 1 ding over Chinese-gadgets
Het allermooiste van alles: bij de SD card reader zegt Admin in de Klantenreviews:
[..]
PI Chinese Webshops topic #85: Apads en iPads
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
ik verwacht binnekort weer veel pakketjes:
1 van ebay met n spycam lighter (geweldig ding !:P )
1 van dx met n mes en n flessenopener![]()
en nog wat dingen waar ik waarschijnlijk niks van weet:P
ps: ik moet mn verdriet kwijt ik had n 4,3 voor scheikunde se![]()
![]()
Ik dacht toch echt dat dit stukje was veranderd in de Wiki...quote:V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Gedaan!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wat word het dan wel? TS zou dan zelf even pm moeten sturen naar een mod!![]()
Als ik een site zou hebben zou ik de naam 'Admin' beschermen zodat niemand daarmee berichten op mijn site zou schrijven. Maar oke misschien ben ik te goed gelovig (A) je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:02 schreef jopiede het volgende:
Ik lach me rot om die Lapo, je moet wel heel goed gelovig zijn om te geloven dat dat de admin is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: