abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 13:05:24 #1
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83677902

Naar aanleiding van veel gezeur in het chinese webshop topic kunnen we hier verder!

iRobot/aPad
Wiipad
Er zijn er zeker nog veel meer, als je er een weet stuur dan een pm

iRobot/aPad:

Beste keus voor Europese kopers ivm invoerrechten.

Wiipad
http://wiipad.us/product.php?id_product=11

De op moet nog wat afgewerkt worden

[ Bericht 41% gewijzigd door MagischMannetje op 05-07-2010 13:45:51 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 13:10:24 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_83678057
Tvp! Ik wil er ook eentje hebben.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 5 juli 2010 @ 13:11:06 #3
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83678084
Woensdag word die van mij verzonden.
pi_83678990
Android tablet, of iPad, wat vinden jullie?
  maandag 5 juli 2010 @ 13:36:14 #5
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_83679022
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef retorbrapi het volgende:
Android.
pi_83679180
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:36 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Android.
En waarom?
  maandag 5 juli 2010 @ 13:41:21 #7
19840 Libris
Live from Singapore
pi_83679218
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:11 schreef MagischMannetje het volgende:
Woensdag word die van mij verzonden.
Linkje naar degene die je gekocht hebt?
  maandag 5 juli 2010 @ 13:41:22 #8
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_83679220
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

En waarom?
Beter OS, open source, goedkoper... etc etc
  maandag 5 juli 2010 @ 13:46:22 #9
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83679428
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef Libris het volgende:

[..]

Linkje naar degene die je gekocht hebt?
http://tabletstoreuk.com/index.php
(http://tabletstoreuk.com/Tablets/Rockchip-7-inch-Android-Tablet-Apad-/-iRobot-/prod_2.html)
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Beter OS, open source, goedkoper... etc etc
En geen strenge eisen voor apps, en gratis updates.

Weet iemand nog goede maten voor de pics in de OP? vind ze nu een beetje oversized.
pi_83679730
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

En geen strenge eisen voor apps, en gratis updates.
Maar de App Store heeft desondanks meer apps toch? En zijn iPad updates ook niet gratis?
pi_83680127
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:40 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

En waarom?
Op een tablet zal je toch een Full-web experience willen hebben, vanwege het grotere scherm ten opzichte van een smartphone. Aangezien Android 2.2 uitgerust is met Flash 10.1 zal je dit wel hebben met een Android Tablet en niet met een iPad aangezien deze geen flashsupport heeft.

Er zijn nog geen Android tablets uitgebracht die het gebruikersgemak van de iPad evenaren, maar dit is slechts een kwestie van tijd, nu samsung en LG hebben aangekondigd tablets te maken. Het grote voordeel van de Androidtablets is natuurlijk de prijs tov. de iPad.
pi_83685379
Ik ben aan het twijfelen tussen de Irobot(Rockchip 600Mhz, 128MB RAM) en de Gome Flytouch/Epad(VIA 400-450Mhz, 256 MB RAM). Ik denk dat ik voor die Gome Flytouch ga omdat er 256MB RAM inzit.
pi_83685758
quote:
iPad. Zoals Android tot nu toe op tablets is toegepast faalt het aan alle kanten naar mijn mening
pi_83685782
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

iPad. Zoals Android tot nu toe op tablets is toegepast faalt het aan alle kanten naar mijn mening
Hoezo?
pi_83686056
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:30 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Hoezo?
Het is log, niet op een tablet afgestemd en voegt niet veel toe aan de tabletervaring. Er moet dus behoorlijk wat getweakt worden om Android geschikt te maken voor een tablet en dat is vooralsnog niet goed gebeurd.
pi_83687251
ik kies voor android, bij Ipad heb je geen Usb ports.. en dat vindk toch wel een heel groot plus punt die USB ports
pi_83687342
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef ASUS-Lover het volgende:
ik kies voor android, bij Ipad heb je geen Usb ports.. en dat vindk toch wel een heel groot plus punt die USB ports
Waarvoor heb je die USB ports nodig dan?
pi_83688514
quote:
Windows 7 Mobile natuurlijk, wacht maar tot daar tablets van uit komen. Windows Mobile had de functies van iOS4 2 jaar geleden al en Nokia trouwens ook. Microsoft heeft de tablet zelfs uitgevonden, dus Apple loopt weer eens achter de feiten aan. En Microsoft heeft al aangegeven een eigen app store toe te voegen aan Windows 8, dus dan is het helemaal afgelopen met Apple. De iPad heeft geeneens flash.
  maandag 5 juli 2010 @ 17:33:05 #19
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83688711
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Maar de App Store heeft desondanks meer apps toch? En zijn iPad updates ook niet gratis?
De App Store draait inmiddels al tijden, de Android Market is veel nieuwer. Logisch dus dat er meer apps zijn.
Bovendien, ga je kijken naar het aantal NUTTIGE apps, dan denk ik dat je bij Android echt niet slechter uitkomt dan bij iOs. Het is allemaal leuk en aardig dat er twinter aansteker-apps zijn voor iOs, maar det telt wat mij betreft niet echt mee.
En volgens mij zul je voor major updates bij de iPad toch echt moeten gaan betalen (bijvoorbeeld bij een update als Android 1.6 naar Android 2.1, maar dan voor iOs).
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:20 schreef rossifan46 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen de Irobot(Rockchip 600Mhz, 128MB RAM) en de Gome Flytouch/Epad(VIA 400-450Mhz, 256 MB RAM). Ik denk dat ik voor die Gome Flytouch ga omdat er 256MB RAM inzit.
Doe de Rockchip maar, die met de VIA chipset staat toch erg slecht bekend voorzover ik weet. Bovendien heeft de Rockchip een aparte DSP (voor multimedia decoding etc.) en de VIA volgens mij niet. DSP van iRobot ligt ergens tussen de 533 en 600mHz.
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Om apparaten aan te sluiten? Externe opslag, extern toetsenbord, externe muis, weet ik wat voor andere dingen die je via USB aan kunt sluiten?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 5 juli 2010 @ 17:33:45 #20
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83688740
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef kadeya het volgende:

[..]

Windows 7 Mobile natuurlijk, wacht maar tot daar tablets van uit komen. Windows Mobile had de functies van iOS4 2 jaar geleden al en Nokia trouwens ook. Microsoft heeft de tablet zelfs uitgevonden, dus Apple loopt weer eens achter de feiten aan. En Microsoft heeft al aangegeven een eigen app store toe te voegen aan Windows 8, dus dan is het helemaal afgelopen met Apple. De iPad heeft geeneens flash.
Bron?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_83688754
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef kadeya het volgende:

[..]

Maemo. Door Nokia ontwikkeld (jarenlange ervaring in de business) én open source. Je bent dus niet gebonden aan de nazi-regels van dictator Jobs en mag zelf bepalen wat je met je device doet en wat je erop installeert. Bovendien is het gebaseerd op Debian dus je kan ontzettend veel Linux applicaties erop draaien.
pi_83688946
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:33 schreef joepie91 het volgende:

[..]

De App Store draait inmiddels al tijden, de Android Market is veel nieuwer. Logisch dus dat er meer apps zijn.
Bovendien, ga je kijken naar het aantal NUTTIGE apps, dan denk ik dat je bij Android echt niet slechter uitkomt dan bij iOs. Het is allemaal leuk en aardig dat er twinter aansteker-apps zijn voor iOs, maar det telt wat mij betreft niet echt mee.
Dus Android heeft meer NUTTIGE apps? Ja, klinkt wel logisch inderdaad, aan twintig aansteker-apps heb je niet zoveel, en Android heeft die niet, dus Android heeft wel betere apps inderdaad.
quote:
En volgens mij zul je voor major updates bij de iPad toch echt moeten gaan betalen (bijvoorbeeld bij een update als Android 1.6 naar Android 2.1, maar dan voor iOs).
De update van 3.2 naar 4.0 wordt gratis toch? Maar ja, ze zullen vast wel geld gaan vragen voor een andere major update, kom zeg, het blijft Apple, die vragen altijd geld.
quote:
[..]

Om apparaten aan te sluiten? Externe opslag, extern toetsenbord, externe muis, weet ik wat voor andere dingen die je via USB aan kunt sluiten?
Oh ja natuurlijk. Externe opslag draadloos benaderen is niet echt handig, en een extern toetsenbord kan je beter via USB dan via Bluetooth aansluiten. En een muis is inderdaad best handig op een tablet, dan kan je de touch interface óók met een muis besturen. Zo had ik het nog niet bekeken!
pi_83689134
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

natuurlijk
pi_83689284
ik snap naar mijn mening niet waarom mensen zo negatief zijn over de ipad en positief over een willekeurige android tablet. naar mijn neming heeft apple een product op de markt gezet waar goed is over nagedacht en vooral gebruiksvriendelijk is. Keuzes zoals geen usb ports en flash hebben beide hun redenen. de kans dat usb ports veel gebruikt worden met een mobile device lijkt me heel onlogisch, je hebt (meestal) internet, dus alles kan tegenwoordig verstuurd worden. waarom zou je dan nog een log usbtje hierin willen plaatsen. dit is naar mijn mening niet zo bedoeld. Flash kan ik enigszins wel begrijpen dat mensen dit regelmatig gebruiken. Maar apple heeft hiervoor ook hun redenen voor, zoals dat het niet goed loopt, want van elk apparaat schiet het cpu gebruik omhoog. en voor spelletjes heb je een appstore vol met spelletjes, volgens mij bij lange na niet zoveel flash games op het internet.
pi_83689620
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:33 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Bron?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tablet-pc

En over die iPad, hoe slecht dat ding ook is de Apple fanboys blijven hem toch wel kopen. Kijk maar naar de iPhone 4, ding kan niet eens bellen als je hem vasthoudt, en toch miljoenen verkopen, overal uitverkocht. En wat is er nou bijzonder aan, niet eens amoled. De Galaxy S heeft een veel beter scherm. En Facetime, videobellen? Dat bestond echt al zolang bij bijv. Nokia. Hij is niet eens mooi, ding is van glas. Een telefoon van glas? En toch blijven de fanboys kopen, zelfde dus bij de iPad. Voor dat geld heb je straks twee Android-tablets uit China en dan heb je nog geld over voor een toetsenbord en muis, heb je zelfs een alternatief voor een pc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')