Yeah, sure, that's a frinnin' good idea.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
We kunnen ook Engels gaan tikken, Nederlanders spreken namelijk goed Engels (denken ze).
That chinees tried to lead me around the garden, but i don't let the cheese eat off my bread by him.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Yeah, sure, that's a frinnin' good idea.![]()
I think we're gonna see a lot of Steenkolen-Engels though.
Idd, dat deed me besluiten 'em maar niet te halen, beetje gedoe. Sowieso is het misschien een keer leuk... en dan?quote:
Kun je ook meteen even kijken in je glazen bol waar mijn pakketjes van DX nu zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:48 schreef ferrariking het volgende:
10/04/2011 verzonder;)
over 1 week moet ik hem dus binnen hebben.
Daar zat ik dus ook al mee, moet je met helium gaan slepen. En als dat ding eenmaal opgeblazen is dan stop je ze niet meer zomaar in een hoekjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Idd, dat deed me besluiten 'em maar niet te halen, beetje gedoe. Sowieso is het misschien een keer leuk... en dan?Je moet er ook maar net de ruimte voor hebben ook, dus erm, toch maar niet.
Het wordt inderdaad alweer wat trager, maar de meeste dingen zijn er nog wel binnen 20 dagen.quote:Telefoonhoessie en usb-shizzle zijn ook al eeuwig onderweg... 't is echt een trage periode lijkt 't. En ook benieuwd naar dat Infantry-horloge. En de HM3...zou mooi zijn,
, kunnen ze ons als trouwe klanten niet nu al de eerste batch vervroegd beloven?
http://www.ballonplaza.nl(...)umcilinders-2011.pdfquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef Tjado het volgende:
Ja inderdaad, ben nu dus op zoek naar een kleine cilinder heliumzo'n moeilijk grote fles is een beetje onhandig haha. Helium wordt toch ook 'recreatief' genomen in van die kleine cilindertjes? Of was dat een ander gas? Als iemand een tip heeft let me know
Hoeveel liter gaat er in een vis ballon?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:57 schreef Tjado het volgende:
Wat zij daar 'mini' noemen is een cilinder van 70cm hoog :p
Had idd al gegoogled, maar ik dacht dat er ook compactere (denk slagroombus grootte?) oplossingen zouden zijn..
Edit: Zoiets dusgoed te doen voor 4 euro. Ze bestaan dus wel
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef mariov123 het volgende:
4 euro voor max 6 uur vliegen met zo`n vis pfff.
Geef mij maar voor 4 euro Varkentjes
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef mariov123 het volgende:
4 euro voor max 6 uur vliegen met zo`n vis pfff.
Geef mij maar voor 4 euro Varkentjes
Is die vis van latex?quote:In een latex ballon blijft de helium maximaal 6 uur zitten
?quote:
Ja. Nieuw hier?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:48 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
?
Waarom quote? heb je zelfde vraag?
wijsbek.quote:
Ik nog niet in ieder geval.. Eventjes rondkijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.geartaker.com/under-1-store
Kenden we deze al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |