Genoeg om te weten dat ik nog maar 1 post achterloop op monkeybrainquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Repeating het volgende:
[..]
Posts aantal zegt dus helemaal niks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Dat zeg ik toch. Dat zeg niks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:11 schreef gers het volgende:
[..]
hoe meer posts hoe groter je e-penis toch?
We houden er allemaal van. Maar dat hoeft niet vertaald te worden in het aantal posts.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik geef toe, ik ben behoorlijk verslaafd aan kopen en deze reeks![]()
But i love it!
Ik sta nog maar 14e hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:15 schreef Repeating het volgende:
[..]
We houden er allemaal van. Maar dat hoeft niet vertaald te worden in het aantal posts.
In een jaarquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
En 08gnoT, heb je die Ebay link nog met alle veilingen die bijna aflopen onder zoveel cent, en de aanbiedingen die verlopen zijn?
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)
Dit dus.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef Jetfly het volgende:
Jow iemand die weet of je ergens vullingen voor vulpennen kunt krijgen?? Ook een beetje snel natuurlijk ..
Dat vind ik nou net het leuke aan zo'n topic, anderen misschien op ideeλn brengen..quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Repeating het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik sta netjes op nummer 25 en ben al een langere tijd in dit topic actief dan jou. Ik lees vooral mee in dit topic... Je hoeft niet σveral op te reageren en je hoeft ook niet αlles te posten wat je hebt gekocht.
Jow bij de Actionquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef Jetfly het volgende:
Jow iemand die weet of je ergens vullingen voor vulpennen kunt krijgen?? Ook een beetje snel natuurlijk ..
http://desc.shop.ebay.com(...)e=STRK:MEFSRCHX:SRCHquote:
Begrijp me niet verkeerd. Enthousiasme is okι, maar posts hunten niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net het leuke aan zo'n topic, anderen misschien op ideeλn brengen..
[..]
Jow bij de Action
Groot deel post ik hier, de rest mag ik niet postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Repeating het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik sta netjes op nummer 25 en ben al een langere tijd in dit topic actief dan jou. Ik lees vooral mee in dit topic... Je hoeft niet σveral op te reageren en je hoeft ook niet αlles te posten wat je hebt gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Groot deel post ik hier, de rest mag ik niet posten
Verder is beter dat het wat sneller gaat, dan dat het topic doodbloed
Lees ninja-edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank u!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://desc.shop.ebay.com(...)e=STRK:MEFSRCHX:SRCH
http://desc.shop.ebay.com/i.html?LH_TitleDesc=1&LH_Time=901..1&LH_FS=1&_nkw=(the%2C%20of%2C%20to%2C%20and%2C%20in%2C%20is%2C%20it%2C%20that%2C%20for%2C%20on)&_dmd=1&_fln=1&_fsct=&_in_kw=2&_ipg=50&_oexkw=&_okw=the%20of%20to%20and%20in%20is%20it%20that%20for%20on&_sop=1&_ssov=1&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=.98&_trksid=m194&ssPageName=STRK:MEFSRCHX:SRCH
Deze twee had ik opgeslagen
Dat brengt me op ideen trouwens
Aan de linkerkant op completed listings klikkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dank u!
EDIT: je had er toch ook een die afgelopen veilingen weergaf?
In het begin dacht ik dat het nep geld was om mensen mee te foppen ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:31 schreef Repeating het volgende:
Zojuist 1000 euro voor een 10tje gekocht. Das rendement!
[ afbeelding ]
ow moet je ff Zeggen als je dat hebt gedaan. Dan ga ik kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Zal er eens een paar meenemen naar station Zwolle, mooie grote metalen brug dan ben je zeker dat hij blijft plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |