SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
batterij tussen de pootjes van de led, magneetje eraan plakken en klaarquote:Magneet is nog weg te laten
![]()
Gewoon de pootjes van de led elk aan een kant van de knoop doen en tape eromheen..quote:
te laatquote:
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
waarvoor dient de magneet dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
batterij tussen de pootjes van de led, magneetje eraan plakken en klaarMagneet is nog weg te laten
![]()
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Alleen als je hem tegen metaal aan wilt throwen. Ikzelf plak het gewoon met plakband omdat ik magneetjes te duur vindquote:
Heb er een tijdje een op de gang gehad als nachtlampje![]()
![]()
Wel grappig thoughquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Alleen als je hem tegen metaal aan wilt throwen. Ikzelf plak het gewoon met plakband omdat ik magneetjes te duur vind
Heel je auto zo verlicht![]()
Hoelang gaat dat nou mee?
![]()
vooral regel 33 is handig, plak je HK of CN tracking achteraan die link en je kunt zo vanuit je excel naar de tracking!quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat heb ik nog nooit gedaan, denk niet dat de polizei daar blij mee is. 1 throwie brandt een paar dagen, zeg 3 dagen tot een week.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel grappig though
![]()
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel grappig though
Thanksquote:
Ik wil trouwens ook nog eens RGB-throwies maken. Slow color changing.
Vraag me af of dat op een zonnecelletje kan. Hmm, nieuw projectje?
Edit: Of ik vervang gewoon de ledjes uit zoiets: http://www.ebay.com/itm/1(...)24c30#ht_3763wt_1110![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Skippy_ball het volgende:
Tokko,
Kun je in dit plaatje deze link verwerken?
[ afbeelding ]
http://global.ebay.com/search/zal wel even die link en dr was nog een zoekmachine die langs kwam.. herinnert iemand zich nog welke dat was? Voor de 10 grootste shops ofzo??
(BtwZat net heerlijk op de wc m'n behoefte te doen..
)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
1-2 week gaat zo'n dingetje mee op een knoopcelquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jazal wel even die link en dr was nog een zoekmachine die langs kwam.. herinnert iemand zich nog welke dat was? Voor de 10 grootste shops ofzo??
(BtwZat net heerlijk op de wc m'n behoefte te doen..
)
![]()
![]()
Ik heb geen idee trouwens,Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
De goedkope chinese batterijen wat korter, ik typte hierboven 3-7 dagen. Da's mijn ervaring althans, 1 of 2 weken alleen 's nachts lukt welquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Skippy_ball het volgende:
1-2 week gaat zo'n dingetje mee op een knoopcelToevallig niet, m'n vader vroeg erom nadat hij een paar keer van de trap stuiterdequote:![]()
![]()
Shark watch ziet er gelikt uit Skippy! Hopelijk komt de mijne ook snel, is alweer 'n week of 2 geleden dat ik 'm besteld hebMet wie had ik 'n "weddenschap" wie 'm het eerste binnen had eigenlijk?
11 dgn zie ik nu, hopelijk komt dat ding deze week binnen
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
http://www.instructables.com/id/LED-Throwie-Removal-Unit/
Zal even terug zoeken wanneer ik besteld heb..quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shark watch ziet er gelikt uit Skippy! Hopelijk komt de mijne ook snel, is alweer 'n week of 2 geleden dat ik 'm besteld hebMet wie had ik 'n "weddenschap" wie 'm het eerste binnen had eigenlijk?
11 dgn zie ik nu, hopelijk komt dat ding deze week binnen
9 oktober
En nu benieuwd wanneer deze komen. Die zijn 7 oktober besteld.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ik wou hem hier net postenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef Miniem het volgende:
Leuk filmpje van led throwies
Video niet gevonden
Gaaf filmpje10 cent is een betere schatting denk ikquote:As of March 2011, if you purchase all the parts at Radioshack, one throwie would cost you about $7 ($5.50 of that is the battery).
According to the original throwie article, if you purchase all your items bulk online, you can get the cost down to about a doller per throwie.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef Miniem het volgende:
Leuk filmpje van led throwies
Video niet gevondenZal er eens een paar meenemen naar station Zwolle, mooie grote metalen brug dan ben je zeker dat hij blijft plakkenquote:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ben om, ik ga ledjes en knoopcellen bestellenEven de links weer zoeken
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item4aafe9526c
en
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item53e66cc163
Cr2016 en CR2024 kunnen ook maar gaan minder lang mee.![]()
Wil ik een keer zoekenquote:![]()
En de magneetjes?
Voor dat geld bestel ik 200 ledjes
Dan mag je die zelf zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wil ik een keer zoeken![]()
En de magneetjes?
Vraag bij de batterijen trouwens wel of ze de pallets stevig op elkaar tapen, als ze op elkaar vallen gaan ze leeg. DX doet dat, die van mij zaten netjes met een kartonnetje bovenop.Link? Ik kan geen pakjes van 200 vinden voor $2,69quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Skippy_ball het volgende:
Voor dat geld bestel ik 200 ledjes![]()
![]()
Nee ik bedoelde daarmee, dat ik die link van jou twee keer ga bestellenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan mag je die zelf zoeken
Vraag bij de batterijen trouwens wel of ze de pallets stevig op elkaar tapen, als ze op elkaar vallen gaan ze leeg. DX doet dat, die van mij zaten netjes met een kartonnetje bovenop.
[..]
Link? Ik kan geen pakjes van 200 vinden voor $2,69
Edit: De magneetjes: http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item336d1447b1
Vind de vriendin vast romantisch, allemaal rode ledjes in de slaapkamer![]()
Heb trouwens ook al een mapje bij mijn email in waar automatisch de mailing van DX, ebay, FP, BIC etc in gaat
[ Bericht 8% gewijzigd door Skippy_ball op 24-10-2011 16:45:44 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ben ik de enige die die 'throwies hype' niet snapt?
En 08gnoT, heb je die Ebay link nog met alle veilingen die bijna aflopen onder zoveel cent, en de aanbiedingen die verlopen zijn?
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 24-10-2011 16:55:21 ]![]()
Wtf is towie?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
Ben ik de enige die die 'thowies hype' niet snapt?
En 08gnoT, heb je die Ebay link nog met alle veilingen die bijna aflopen onder zoveel cent, en de aanbiedingen die verlopen zijn?
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
O jee, hij is een 'r' vergetenquote:![]()
Ik begrijp het wel, snappen doe ik het alleen niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
Ben ik de enige die die 'throwies hype' niet snapt?
(Heb nieuwe laptop en ben favorieten dus ook kwijt...)
Weer zoiets waar ik het 'nut'/'entertainmentwaarde' niet van zie.
Tenzij je het als een kunstproject gebruikt. Maar voor eigen huis-en-tuin-gebruik... eh...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Awwwh,, now I get it! NOT, wtf moet je met werp iets?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
O jee, hij is een 'r' vergeten![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Net wat ik net zei, allemaal rode led's en als een spoor vanaf de gang, door de keuken, trap op, slaapkamer in, hartje ervan maken, en met je sexy slip op bed liggen de vriendin opwachtenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, snappen doe ik het alleen niet.
Weer zoiets waar ik het 'nut'/'entertainmentwaarde' niet van zie.
Tenzij je het als een kunstproject gebruikt. Maar voor eigen huis-en-tuin-gebruik... eh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je nou niet wat een Throwie is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Awwwh,, now I get it! NOT, wtf moet je met werp iets?We praten er al een half topic weer over
Daarom is het onderwerp vanaf nu: Zaklampen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ben benieuwd wanneer mijn Cree komt, heb hem 7 oktober al besteld
Dolgraag :$ Loop ik iets te hard van stapel?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: