SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 23-10-2011 16:59:57 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
![]()
het was mijn Lapo!
quote:Top 10 voor reeks "Chinese Webshops" van 22-10-2010 t/m 21-10-2011
nr / aantal posts / gebruiker
001 1581 shiznuts
002 0948 monkeybrain
003 0909 08gnoT.
004 0867 RobertNL
005 0796 Iemand91
006 0793 tokko1
007 0567 ElmoFan
008 0498 mickeyD
009 0413 neo2000
010 0405 beeklaan
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer statsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:![]()
Maar, wat een spamsletjes hier!
Hoeveel pakketjes zijn onderweg??!
(heb vandaag inklaringsbrief op de post gedaan, hoe lang duurt 't dan nog ong?? )Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
10 dagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]![]()
(heb vandaag inklaringsbrief op de post gedaan, hoe lang duurt 't dan nog ong?? )![]()
Mijne wil je niet, die werkt zelf nog niet eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Tjado het volgende:
Skippy en 08gnoT, enig idee welke versies van de cams jullie hebben? Misschien heb ik wel interesse
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Moet ik even in mijn excel kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]![]()
(heb vandaag inklaringsbrief op de post gedaan, hoe lang duurt 't dan nog ong?? )
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb je ook stats voor Lapo's (/Newtopics openers)?quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ah das waar, vandaag wat binnen gekregen wat ik af kan vinkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Moet ik even in mijn excel kijkenDaar win jijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb je ook stats voor Lapo's (/Newtopics openers)?
(speciaal een edit voor je)Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
a.k.a. lapohunters.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb je ook stats voor Lapo's (/Newtopics openers)?![]()
![]()
Hier nog 6 onderweg
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Voor grotere pakketjes DHL, dan is het niet veel duurder + de douane duurt minder lang en de kosten vallen ook heel erg meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]![]()
(heb vandaag inklaringsbrief op de post gedaan, hoe lang duurt 't dan nog ong?? )(Ze kijken bij DHL veel meer naar de Invoice op het pakketje
)
Heb er nu 7 8 9 onderweg, waarvan 4 horloges![]()
Edit: Net iets besteld, en moest er nog 1 in zetten
#3 is de standaard 720x480... beter is de #11 1280x720 van Ebay.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Tjado het volgende:
Skippy en 08gnoT, enig idee welke versies van de cams jullie hebben? Misschien heb ik wel interesse
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ben idd verliefd op de #11. Gotta have it!
Heb hem alleen nog niet voor minder dan $37 ofzo kunnen vindenvind ik denk ik nog iets te duur..
![]()
Toch even opsommen, ook voor mezelf:
- 2 x cree's
- kwijldetector
- Shark watch
- laders, hoesjes etc, (order teveel om op te noemen)
- fietsbril
- 900 luhmen fiets lichtje (vandaag besteld) (DX UK)
- Vergrootglas bril, sleutel portomonee en telefoonhoesjes voor mezelf
7 zelfs
Lol, die bril, wtf.![]()
Dit is ook zo mooi:quote:Pros:
No Pros, other than the price.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ook nog twee, eentje voor mijn opa die zeer slecht ziet, en eentje voor mezelf, lijkt me ook nog handig ook!quote:
Die no pro's had ik nog niet eens gezien
Dit is trouwens wel een zeer goede keuze! Opzich nog wel wat aan de prijzige kant, maar ze zijn goed!!Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Die sleutel portemonnee heb ik zojuist ook besteld!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef Skippy_ball het volgende:
Toch even opsommen, ook voor mezelf:
- 2 x cree's
- kwijldetector
- Shark watch
- laders, hoesjes etc, (order teveel om op te noemen)
- fietsbril
- 900 luhmen fiets lichtje (vandaag besteld) (DX UK)
- Vergrootglas bril, sleutel portomonee en telefoonhoesjes voor mezelf
7 zelfs![]()
![]()
Mijn order lijstje <3MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik wist niet dat er verschillende versies van die spycam waren![]()
Om nog even op een vraag uit het vorige topic terug te komen. Die Timestamp kun je gewoon uitzetten als het goed is![]()
![]()
Ja moet je firmware voor upgraden geloof ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:06 schreef DarkNoize het volgende:
Om nog even op een vraag uit het vorige topic terug te komen. Die Timestamp kun je gewoon uitzetten als het goed isMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ah een BMW fan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:03 schreef Repeating het volgende:
[..]
Die sleutel portemonnee heb ik zojuist ook besteld!
http://www.dealextreme.co(...)hain-bmw-black-45448
Die heb ik ook nog in bestelling
http://www.dealextreme.co(...)-drive-bmw-4gb-54121
is binnen maar werkt nog niet,
http://www.dealextreme.co(...)i-slip-mat-bmw-35053
is binnen en ziet er super uit! Mijn oude 1600 1/18 model staat er half op, en dat lijkt echt geweldig!Eventueel wil ik wel even een fototje maken.
Hmm, dacht ooit ergens lang geleden gelezen te hebben dat dit ook gewoon met een knop(pen combinatie) kon. Maar heb er zelf nog geen dus wist 't niet zeker![]()
![]()
Blijkbaar ligt dat dus ook aan de versie en de firmware
Ik heb mezelf er nu van overtuigd dat ik die #11 nodig heballeen de prijs staat me nogsteeds tegen. Niemand hier een #11 over?
![]()
![]()
Zit net na te denken, maar deze heb ik helemaal nooit gekregen, en er is wel een tweede pakketje onderweg, maar daar staat die niet bij in :p
Even naar de live chat. Wat duurt dat ontzettend lang trouwens, die live chat.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Pap rijdt BMW dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ah een BMW fan?
http://www.dealextreme.co(...)hain-bmw-black-45448
Die heb ik besteld
http://www.dealextreme.co(...)-drive-bmw-4gb-54121
is binnen maar werkt nog niet,
http://www.dealextreme.co(...)i-slip-mat-bmw-35053
is binnen en ziet er super uit! Mijn oude 1600 1/18 model staat er half op, en dat lijkt echt geweldig!Eventueel wil ik wel even een fototje maken.
Maar die anti-slip mat en sleutelhanger heb ik niet gekocht. Zal die wel rommel vinden.![]()
![]()
Het matje heeft bij mij een leuke bestemming gekregenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:11 schreef Repeating het volgende:
[..]
Pap rijdt BMW dus.
Maar die anti-slip mat en sleutelhanger heb ik niet gekocht. Zal die wel rommel vinden.
Ik had net binnen 2 minuten Simon eraan! Ook een unicum.. Een order heeft een 'speed up' gekregen en nog een probleempje verholpen met defecte oortjes eergisteren heb binnen gekregen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef Skippy_ball het volgende:
Zit net na te denken, maar deze heb ik helemaal nooit gekregen, en er is wel een tweede pakketje onderweg, maar daar staat die niet bij in :p
Even naar de live chat. Wat duurt dat ontzettend lang trouwens, die live chat.![]()
He, das raar, ik wacht nu al 10 minuten ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:12 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik had net binnen 2 minuten Simon eraan! Ook een unicum.. Een order heeft een 'speed up' gekregen en nog een probleempje verholpen met defecte oortjes eergisteren heb binnen gekregen..
Handig trouwens, die 'ConfirmReceipt' knop
ja ik heb ook simon
Iemand ervaring met zoiets?
http://www.deal-cool.com/(...)e-Recorder-Black.htm
Wil een nieuwe mp3 speler want mijn hele oude heeft maar 2gb en dat is toch net iets te weinig.
Het hoeft allemaal niet supersnel te werken, als 'ie maar gewoon muziek afspeelt.
Het is wel belangrijk dat hij onthoud waar hij in een nummer stopt zodat hij daar de volgende keer verder kan gaan. Las van andere (goedkopere) mp3 spelers dat dat niet het geval was.
Aan die review heeft ook niemand iets want die is grote kans gewoon van een andere site gepakt en gaat over een echte Ipod![]()
![]()
Net even een foto gemaakt van alles spullen uit China die binnen handbereik lagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ah, een mailtje van DUO; 'uitbetaling van uw studiefinanciering'
3 keer raden wat ik ga doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef RobertNL het volgende:
Net even een foto gemaakt van alles spullen uit China die binnen handbereik lagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geld is voor je school spullen/onkosten hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Ah, een mailtje van DUO; 'uitbetaling van uw studiefinanciering'
3 keer raden wat ik ga doen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat geld is voor je school spullen/onkosten hoor!
Opleiding word al vergoed
Ben momenteel beetje aan het trollen bij Simon
2011 Feb. 3 Feb. 17 Mar. 6 Apr. 5 Apr. 5 Jun. 6 Aug. 6 Aug. 14 Sep. 12 Oct. 5 Nov. 10 Dec. 1 Jan. 1*
2012 Jan. 23 Feb. 6 Feb. 23 Mar. 24 Apr. 4 Jun. 23 Aug. 23 Aug. 31 Sept. 30 Oct. 23 Nov. 28 Dec. 19 Jan. 19*
Volgens hem zijn dit de Chinees holliday's deze twee jaar
Garm, en hij deed zo goed zijn best...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]Opleiding word al vergoed
Ben momenteel beetje aan het trollen bij Simon![]()
Wieberen uit die chat, ik wil ook nog even!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Skippy_ball het volgende:
2011 Feb. 3 Feb. 17 Mar. 6 Apr. 5 Apr. 5 Jun. 6 Aug. 6 Aug. 14 Sep. 12 Oct. 5 Nov. 10 Dec. 1 Jan. 1*
2012 Jan. 23 Feb. 6 Feb. 23 Mar. 24 Apr. 4 Jun. 23 Aug. 23 Aug. 31 Sept. 30 Oct. 23 Nov. 28 Dec. 19 Jan. 19*
Volgens hem zijn dit de Chinees holliday's deze twee jaar
Iemand ook ervaring met een duurdere blauwtand stick? Die van 1.80 zijn ok voor die ene keer dat ik hem gebruik maar ik ben nu opzoek naar een iets betrouwbaardere
Klaar, heb hem gezegd dat die RobertNL de groeten moest doen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef Skippy_ball het volgende:
Klaar, heb hem gezegd dat die RobertNL de groeten moest doenBedankt!, zal kijken of hij de groeten doet!
Gekocht: http://www.buyincoins.com(...)od-product-8794.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Als jij als naam RobertNL hebt gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]Bedankt!, zal kijken of hij de groeten doet!
Misschien doet die het wel
![]()
Maak dan wel een screenshot!
Ja, let op de #3 alleen als je de boel openschroeft en met een Texas Instrument wireboard 'Launchpad' riggen (solderen enzo) om de firmware te flashen. Ben je beter af met de #11.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:06 schreef DarkNoize het volgende:
Om nog even op een vraag uit het vorige topic terug te komen. Die Timestamp kun je gewoon uitzetten als het goed is
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand ervaring met zoiets?
http://www.deal-cool.com/(...)e-Recorder-Black.htm
Wil een nieuwe mp3 speler want mijn hele oude heeft maar 2gb en dat is toch net iets te weinig.
Het hoeft allemaal niet supersnel te werken, als 'ie maar gewoon muziek afspeelt.
Het is wel belangrijk dat hij onthoud waar hij in een nummer stopt zodat hij daar de volgende keer verder kan gaan. Las van andere (goedkopere) mp3 spelers dat dat niet het geval was.
Aan die review heeft ook niemand iets want die is grote kans gewoon van een andere site gepakt en gaat over een echte Ipod![]()
![]()
Chinese mp3-spelers vermijden...
Verwacht dat de rest er hier ook ''last'' van heeft maar ik heb echt op bijna elke site banners van Chinese webshops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef RobertNL het volgende:
Verwacht dat de rest er hier ook ''last'' van heeft maar ik heb echt op bijna elke site banners van Chinese webshops.Simon al gesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een een strippers pole in het midden van de slaapkamer?
Een poolse stripper ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef shiznuts het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef shiznuts het volgende:
Hij hoeft niet op rood hoor.![]()
[RobertNL] Didn't you need to greet me from my ''friend''? he just texted me thatquote:
[Simon] lol~
[Simon] you are the robertnl
hahahahahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[RobertNL] Didn't you need to greet me from my ''friend''? he just texted me that
[Simon] lol~
[Simon] you are the robertnl![]()
Edit: Ze kijken me hier even heel vreemd aan waarom ik dubbel lig achter mijn laptop
Daarom tabletquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
Edit: Ze kijken me hier even heel vreemd aan waarom ik dubbel lig achter mijn laptop
Die site van BIC is ook wel weer lekker snel
quote:![]()
Ik mag die Simon wel
Dat is die fransman van het vakantie kamp die ze dwingen om voor ze te werkenquote:![]()
It's not even a joke... http://blog.dealextreme.com/new-interns-dx-season-2/ (Belg die Frans spreekt waars)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is die fransman van het vakantie kamp die ze dwingen om voor ze te werken![]()
![]()
Simon
Ben van plan om nog een keer door azië te gaan rijzen binnen een paar jaar. Denk dat ik dan wel even een afspraak maak bij BIC en DX om even om het hoekje te kijken
En wie is Jurre! (m.a.w. wie post er niet en is wel addict dat is vast Jurre)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Welke strip heb je daarvoor gebruikt, zo'n goedkope 12 volt of een dure 220?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Goddelijker het volgende:
Net een LED-strip achter m'n bed gezet.![]()
Ben nog steeds afwachtend, 1 topic terug had iemand hem binnen..quote:
JortK heeft hem vorige topic gekregen.
Dionysiou in topic #164 (Chinese Webshops topic #164 Waar de Inklaring achterloopt!)Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Al lang (maar ook eerder besteld). Hoelang is hij nu onderweg?quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
http://www.buyincoins.com(...)od-product-8794.html
Ik snap nou ff niet wat je hier aan hebt.. Kan iemand me dat uitleggen?![]()
Daarmee kun je via je mobiel (bluetooth) muziek zenden naar waar die ingeplugd is zoals bijvoorbeeld gewoon je stereotorentjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik snap nou ff niet wat je hier aan hebt.. Kan iemand me dat uitleggen?
Weer een vraag beantwoordTokko je had gelijk
Stuur vanaf welke bluetooth-bron dan ook wireless muziek naar je audiosysteem/speakers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef UncleSam het volgende:
Ik snap nou ff niet wat je hier aan hebt.. Kan iemand me dat uitleggen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Stuur vanaf welke bluetooth-bron dan ook wireless muziek naar je audiosysteem/speakers.Over een week of 2/3 kan ik vertellen of het wat isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Daarmee kun je via je mobiel (bluetooth) muziek zenden naar waar die ingeplugd is zoals bijvoorbeeld gewoon je stereotorentje
Weer een vraag beantwoordTokko je had gelijk
Oh ja?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]Bedankt!, zal kijken of hij de groeten doet!
Gekocht: http://www.buyincoins.com(...)od-product-8794.htmlDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Hmmm dus bij DX ook een nieuwe gast uit Nederland zo te zien..
Jurre, who comes from the Netherlands, is a creative student who arrived at DX on 3rd October, 2011.
Hoeven sommige hier niet meer in steenkolen Engels te communiceren om hun probleempjes uit te leggen![]()
![]()
Oh jammer dan kan ik het dus niet icm mijn tablet gebruiken. Die heeft nl geen bt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Stuur vanaf welke bluetooth-bron dan ook wireless muziek naar je audiosysteem/speakers.![]()
http://www.sidder.nl/documents/nieuwsbrieven/21102011.htm
ik kreeg net een mailtje van deze Nederlanse webshop; verkoopt ook helikoptertjes
en deze week geen verzendkosten..
heb er geen verstand/belang van, maar is misschien wel wat voor jullie!![]()
zie link in het vorige topicquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Tjado het volgende:
Skippy en 08gnoT, enig idee welke versies van de cams jullie hebben? Misschien heb ik wel interessehttp://www.buyincoins.com(...)rd-product-1311.html
![]()
Ik pak die cam er ook eerst bij, dat is toch te zot dat die niet werkt
Heb er nog drie liggen hierDie USB dingetjes zijn trouwens wel handig. Hoe werken die dingen nou eigenlijk dan?
Druk ik de onderste knop in, dan knippert die een poosje, en daarna doet die niets meer.
AHA!! Er moet een micro SD in
Edit: Herstel ik heb er 4Net nog eentje weer gevonden..
[ Bericht 18% gewijzigd door Skippy_ball op 21-10-2011 22:35:04 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Skippy_ball het volgende:
Heb er nog drie liggen hierDie USB dingetjes zijn trouwens wel handig. Hoe werken die dingen nou eigenlijk dan?
Druk ik de onderste knop in, dan knippert die een poosje, en daarna doet die niets meer.
dat zijn gewoon die normale neem ik aan? niet die HD ( #11) versies toch ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Skippy_ball het volgende:
Edit: Herstel ik heb er 4Net nog eentje weer gevonden..
![]()
Net een berg Chinese zooi weggegooid.
En mijn auto-producten even gesorteerd, heb ik ook al een hele verzameling van.![]()
![]()
dit zijn hele ouderwetse.. 12/8/2010 op de 1 of andere manier kan die ze niet vinden op mijn pcquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
dat zijn gewoon die normale neem ik aan? niet die HD ( #11) versies toch ?
En nu blijft dat gekke lampje gewoon branden, waar ik ook op druk en doeDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Je moet ook niet werken in het weekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist bijna m'n vingers aan elkaar gelijmd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1311.html
welke versie verkopen ze nu bij BIC?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je moet ook niet werken in het weekend![]()
Ik was aan 't knutselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1311.html
welke versie verkopen ze nu bij BIC?![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist bijna m'n vingers aan elkaar gelijmd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:35 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Leuke orderIk heb nog niet eens zo'n butane lighter
of om lijmresten van je vingers af te brandenquote:!
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je moet ook niet werken in het weekend![]()
'k Heb die van BIC, is gewoon de #3. Zou niet weten waarom dat nu anders zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1311.html
welke versie verkopen ze nu bij BIC?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik vond zojuist wel weer m'n Zwippo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
[..]
of om lijmresten van je vingers af te branden!
![]()
Waarom werken die dingen nou niet
Always try to blame someone or something else for your own stupidity.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Always try to blame someone or something else for your own stupidity.![]()
![]()
Dan mag je mij haarfijn uitleggen wat ik fout doequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Always try to blame someone or something else for your own stupidity.![]()
(Heb er nu een MicroSD in gedaanEentje doet helemaal niets, eentje brand het lampje constant en reageert nergens meer op. En nog eentje knippert
Ga ff in de leer/troubleshooten bij Chuck: http://chucklohr.com/808/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:49 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dan mag je mij haarfijn uitleggen wat ik fout doe![]()
(Heb er nu een MicroSD in gedaanEentje doet helemaal niets, eentje brand het lampje constant en reageert nergens meer op. En nog eentje knippert
Chinees glijmiddel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist bijna m'n vingers aan elkaar gelijmd.![]()
Thanksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga ff in de leer/troubleshooten bij Chuck: http://chucklohr.com/808/![]()
Ga nu eerst op bedje
Die kreeg hij bij zijn EIquote:
werkt die lijm nou nog een beetje ? die super secondelijm van de action is gewoon troep..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee:
http://www.dealextreme.co(...)-super-glue-20g-6460
plakt wel .. maar zo erg dat het zelfs zijn tube binnen in vast plakt geloof ik..
Die dingen zitten na gebruik moer vast, en knappen gewoon open..![]()
maar de vraag is met of zonder hartslag?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vriendin van vlees en bloed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet zeggen dat als je een druppel tussen je vingers krijgt, het moeite kost om weer los te komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
werkt die lijm nou nog een beetje ? die super secondelijm van de action is gewoon troep..
plakt wel .. maar zo erg dat het zelfs zijn tube binnen in vast plakt geloof ik..
Die dingen zitten na gebruik moer vast, en knappen gewoon open..
En opruimen moet inderdaad wel voorzichtig, zorgen dat er niks achter blijft, want anders moet je moeite doen voor de dop.Met.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
maar de vraag is met of zonder hartslag?
Dat was ik ook.![]()
![]()
Geïmporteerd uit China?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vriendin van vlees en bloed.
Bij welke webshop?![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geïmporteerd uit China?
Bij welke webshop?
bij bic in de aanbieding, nog goedkoper met couponcode 7%NLFOK!
WEL MIJ ALS RECOMMENDER GEBRUIKEN A.U.B!![]()
![]()
Maar stiekem staan in je geschiedenis wel alle filmpjes van TD!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb niks met Aziatische vrouwen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ook niet als je er 2 led pigs bij krijgtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb niks met Aziatische vrouwen.?
![]()
TD?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar stiekem staan in je geschiedenis wel alle filmpjes van TD!Ik heb er nog een aantal liggen hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
ook niet als je er 2 led pigs bij krijgt?
![]()
Dat is de realiteit bij velen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb niks met Aziatische vrouwen.
TinyDeal! Doe nou niet alsof je dat niet weetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
TD?
[..]
Ik heb er nog een aantal liggen hier.![]()
Naast Huawai nu ook al HTC bij DX: http://www.dealextreme.co(...)-facebook-gps-103334MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat jij nou niet weet naar wie je een DM stuurt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
TinyDeal! Doe nou niet alsof je dat niet weet![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat jij nou niet weet naar wie je een DM stuurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Veel slechter als die ik nu heb kan haast niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]![]()
Chinese mp3-spelers vermijden...
![]()
Maar die 'werkt' na tig jaar nog steeds, dat is bij die Chinese meuk nog maar de vraag denk ik...![]()
![]()
Welcome to MisterTao.com, we provide 40% shipping fee OFF and 50% commission fee OFF during the beta stage.
Coupon Code: 50%CFOFF.
Volgend import project: http://www.mistertao.com/(...)tem-10840564475.html
Nu nog even kijken of het magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zal daar toch maar eens kijken dan...Ik mis de post uit China.
Kijk uit, dit is het zwakke moment waarop je onzin kan gaan bestellen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Zal daar toch maar eens kijken dan...Ik mis de post uit China.
Vraag me af wat ik voor mijn Chinese bier/wijn ga betalen(de vertaling maakt het niet echt duidelijk wat het is.)
En dan?Dan weet je je bloeddruk en je hartslag.
Nou. Gefeliciteerd...
Tenzij je dat van de dokter in de gaten moet houden, geen noodzaak om te hebben toch?
Tenzij je...... doktertje wil spelen.
- Wel langzaam zeg die MrTao... nog niks leuks/nuttigs kunnen vinden... -The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tenzij... Je opleiding doet als 'dokter'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef shiznuts het volgende:
En dan?Dan weet je je bloeddruk en je hartslag.
Nou. Gefeliciteerd...
Tenzij je dat van de dokter in de gaten moet houden, geen noodzaak om te hebben toch?
Tenzij je...... doktertje wil spelen.
![]()
![]()
Ik zoek eigenlijk nog een lampje voor op mijn racefiets. Voor in het donker. Suggesties?
Moet een bak licht geven en niet te duur zijn.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Hallo meisje. Ben je ziek? Dokter Goddelijker komt je wel even injecteren met zijn pretspuit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tenzij... Je opleiding doet als 'dokter'.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hallo meisje. Ben je ziek? Dokter Goddelijker komt je wel even injecteren met zijn pretspuit!![]()
![]()
http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een lampje voor op mijn racefiets. Voor in het donker. Suggesties?
Moet een bak licht geven en niet te duur zijn.
u 1 bak licht. (alhoewel, wel een beetje aan de prijzige kant)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Trouwens,
als ik bij DX wat besteld dat boven het invoer bedrag van 23 euro is, en ik laat het shippen van de UK warehouse.. vermijd ik dan de belastingen en inklaringskosten?
want binnen Europa mocht ik toch voor een hoger bedrag ofzo bestellen?, en binnen de EU geld zelfs vrij verkeer van goederen..
of zit ik er helemaal naast?![]()
Als het goed is wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Downstar het volgende:
Trouwens,
als ik bij DX wat besteld dat boven het invoer bedrag van 23 euro is, en ik laat het shippen van de UK warehouse.. vermijd ik dan de belastingen en inklaringskosten?
want binnen Europa mocht ik toch voor een hoger bedrag ofzo bestellen?, en binnen de EU geld zelfs vrij verkeer van goederen..
of zit ik er helemaal naast?![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Downstar het volgende:
Trouwens,
of zit ik er helemaal naast?Tenzij het van 1 van de Engelse eilanden afkomt...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verdragen_van_SchengenDat wist ik nietquote:Ierland en het Verenigd Koninkrijk hebben in de EU-verdragen een uitzonderingspositie bedongen ten aanzien van Schengen en nemen daarom geen deel aan de afspraken over grenscontroles en visa.![]()
hmmquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef 08gnoT. het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verdragen_van_Schengen
[..]
Dat wist ik niet![]()
![]()
http://www.douane.nl/part(...)u-27.html#P966_63058
Zover ik het zie geen BTW etc, je bent met een beetje pech alleen overgeleverd aan selectvracht
Zocht iemand nou nog een zilverkleurige bling-horloge?
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item35b59903f5
(Ben aan het zoeken op EYKI na het vinden van: http://www.dealextreme.co(...)k-1-x-sr626sw-102619 )The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Verdomme mijn Shark is kapot gegaan.
En nog 10 euro om paar schakels eruit te halen. Even eBay seller contacteren pfff[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Ik dacht al, met zo'n inkoppertje voor de boeg is 08gnoT. er gehaaid snel bij...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ai ai ai, ik bijt niet hoor.
FUUUU[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Lol, wat ies deze? http://www.dealextreme.co(...)piece-3-x-lr41-95410
Wat zoeken op 'military watch' ook wat leuke dingen gezien: http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3a6bbbf259 / http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2a15128871 / http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2a151420ad / http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item20bd23e364 / http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item5ae3285a84 /http://www.ebay.com/itm/n(...)&hash=item589059d3dd / http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item27bc17713d & http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item336d03e102
[ Bericht 31% gewijzigd door shiz op 22-10-2011 02:44:55 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef RobertNL het volgende:
Welcome to MisterTao.com, we provide 40% shipping fee OFF and 50% commission fee OFF during the beta stage.
Coupon Code: 50%CFOFF.
Volgend import project: http://www.mistertao.com/(...)tem-10840564475.html
Nu nog even kijken of het magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat doen ze dus niet
Al contact gehad met zarmark via skype/msn ofzo.. kan je dr over disccuserenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat doen ze dus nietUiteindeiljk doen ze het vaak wel
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Waarom zou je het überhaupt willenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat doen ze dus niet![]()
![]()
Ok, kan het proberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Al contact gehad met zarmark via skype/msn ofzo.. kan je dr over disccuserenUiteindeiljk doen ze het vaak wel
Als je op een vrijdag avond in China inkopen doet moet je ook Chinees bier hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:19 schreef Repeating het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt willen
Wat is er kapot gegaan? Bij mij is alleen twee keer een pushpin uit de band geknald. Het horloge zelf doet het nog prima.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef Dionysiou het volgende:
Verdomme mijn Shark is kapot gegaan.
En nog 10 euro om paar schakels eruit te halen. Even eBay seller contacteren pfff
En... 10 euro om er schakels uit te halen? Da's wel een erg dure pintool. (of ben je met je Chinawatch naar de lokale horlogeboer geweest?)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dat bestel ik gewoon mee bij m'n vreten...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ok, kan het proberen
[..]
Als je op een vrijdag avond in China inkopen doet moet je ook Chinees bier hebben![]()
Gisteravond besteld, en vanmorgen dit mailtje, dat heb ik tot nu toe bij geen andere webshop gezien!quote:Dear Customer,
Thank you for your order on BuyinCoins.com
Sorry to bother you. You may find your order on BuyinCoins.com is still waiting to be shipped. Because we get a notice from our warehouses that we temporarily run out of stock of this item. We have been making every attempt to maintain stock of every item we offer on BuyinCoins.com, but we meet the inventory management problem on rare occasion.
We will ship your order within next 2-3 days if the new cargo arrives, otherwise we will refund you. For Details, please sign in your account and check the status of your order. Your attention to this notification would be highly appreciated.
With sincere apology again for the inconvenience caused.
Please don't hesitate to contact us if any need.
Best regards,
Buyincoins Customer Service
Weet wel dat BIC zelf refund als het te lang duurt, maar een mailtje had ik nog nooit gehad
Het lijkt erop dat ik het eind van deze week/begin volgende week druk krijg:quote:Tracking pakketje MisterTao: 2011 posting NETHERLANDS 2011-10-22
Tracking ebay horloge: 2011 posting NETHERLANDS 2011-10-22
Tracking Dealextream bril: 2011 posting NETHERLANDS 2011-10-21
[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 22-10-2011 13:22:34 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zijn die HDMI-kabels van de Chinese webshops wat? Zo ja, wie weet een goede, niet te dure?Moeten zij weten![]()
Action, gisteren nog een van 1.8 meter gehaald voor een kleine ¤3.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zijn die HDMI-kabels van de Chinese webshops wat? Zo ja, wie weet een goede, niet te dure?![]()
![]()
Ik ben 2 dagen weg en de gehele topic slaat op hol, maniakken![]()
Dino heeft mij 2 kaarten gestuurd![]()
Ik vraag me af waar ze het design hebben gejat, alle Dino's zijn erg leuk ontworpen.![]()
![]()
Kreeg een gratis Android poppetje in het rood van FP in mijn pakje.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Waarom heb je die gekregen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:36 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben 2 dagen weg en de gehele topic slaat op hol, maniakken![]()
Dino heeft mij 2 kaarten gestuurd![]()
Ik vraag me af waar ze het design hebben gejat, alle Dino's zijn erg leuk ontworpen.
[ afbeelding ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die airswimmers kosten in Nederland overal 50 euro en omgerekend 15 euro in China
Welke shops verkopen ze dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:01 schreef RobertNL het volgende:
Die airswimmers kosten in Nederland overal 50 euro en omgerekend 15 euro in China
Had trouwens pricematch bij pandawill voor de airswimmers gedaan. Dag later was de prijs omlaag![]()
Zoek maar eens op Marktplaatsquote:
Prijs bij panda is 22.95 + 10% coupon = 20.65 / 1.35 (+-Dollarkoers) = ¤15.30MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Props voor FP, me mp3 speler deed het niet. Backlight brande niet, en ze stelden gelijk een refund of resend voor.![]()
![]()
Ik heb net op Amazon 4x AA Sanyo XX powered by Eneloop 2500mAh gekocht (2x, dan vervielen de verzendkosten). Nu heb ik wel een GooP en een Samya LCD charger, maar ik wil ook 18650's kunnen laden. Nu hadden we het laatst over de i4 charger met LED-aangave die zo'n beetje alles wat bestaat 'slim' laadt, had iemand die gekocht/binnen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
iemand een leuk linkie voor netwerk-dingen over het stroomnet. Mijn pc moest naar boven ivm de kinderbox die in de huiskamer moest. Nu is mijn draadloos niet op volle sterkte...![]()
Helemaal niet nodig, pak gewoon zoiets:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:55 schreef matrex-online het volgende:
iemand een leuk linkie voor netwerk-dingen over het stroomnet. Mijn pc moest naar boven ivm de kinderbox die in de huiskamer moest. Nu is mijn draadloos niet op volle sterkte...
http://chinaprices.us?q=1000mw of de zelfde zoekmachine met mw500 of mw2000
Zelf heb ik deze gehad: http://www.dealextreme.co(...)h-5dbi-antenna-20646
Kon toen zelfs het netwerk van de buren 100 meter verderop af en toe ontvangen.
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 22-10-2011 17:21:54 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Neen, dat is nietquote:-waardig. Maar het hebben van je pc in de woonkamer wel
Zoek op: powerline
Maar ik zou als ik jou was ibood.nl e.d. in de gaten houden hier heb je vaak aanbiedingen voor.![]()
Zou ik als ik jou was niet doen.. Als je kijkt hoeveel storingen er zijn met de Devolo's van KPN(zelfde systeem als wat jij bedoeld... ) Zelfs als er in dezelfde fase een dimmer aan word gezet werken ze al niet goed meer..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:55 schreef matrex-online het volgende:
iemand een leuk linkie voor netwerk-dingen over het stroomnet. Mijn pc moest naar boven ivm de kinderbox die in de huiskamer moest. Nu is mijn draadloos niet op volle sterkte...MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Drama die powerline dingen, hier thuis werken ze zelfs niet al zitten ze in de zelfde groep (ouder huis).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zou ik als ik jou was niet doen.. Als je kijkt hoeveel storingen er zijn met de Devolo's van KPN(zelfde systeem als wat jij bedoeld... ) Zelfs als er in dezelfde fase een dimmer aan word gezet werken ze al niet goed meer..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
klopt, We verkopen ze wel, maar niet vaak, ze zijn namelijk absurd storingsgevoelig.. Je kan ze zelfs niet aansluiten op een verlengdoos...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Drama die powerline dingen, hier thuis werken ze zelfs niet al zitten ze in de zelfde groep (ouder huis).MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
I approve this message. Same situation, same solution/results.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig, pak gewoon zoiets:
Kon toen zelfs het netwerk van de buren 100 meter verderop af en toe ontvangen.
Ik heb mijn pakketje binnen
Maar kan nu geen pics enzo posten helaas
Een uitgebreide review volgt binnenkort.
Heeft maar 3 weekjes geduurd
Twiddel![]()
Wat had je besteldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:03 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb mijn pakketje binnen
Maar kan nu geen pics enzo posten helaas
Een uitgebreide review volgt binnenkort.
Heeft maar 3 weekjes geduurd?
En altijd in de grabbelton van ebay: http://www.ebay.com/itm/N(...)395d5#ht_1798wt_1110quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kwam dit topic tegen met die USB-kabeltjes. Men moest eens weten (¤15 <> ¤1,15)
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:05 schreef shiznuts het volgende:
http://lightake.com/detai(...)Frog_Light_Red-46655
[ afbeelding ]
"Fiets lamp"Zou me niks verbazen als ze ook bij Action liggen
![]()
Wat een zooi bij FP.
Ze hadden mijn horloge herzonden omdat de 1e gebroken was aangekomen.
Dus vandaag ontvangen werkt hij niet, wel heel aangekomen![]()
Daar bestel ik ook niks meer.
Het gaat daar te vaak mis.![]()
hmm topic is nu opgeschoondquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef witbiertje het volgende:
Nieuwe chinese veiling, bieden maar!
[TK] Apple Spul + Printer
![]()
![]()
My sincere apologies for asking, maar wat zijn tegenwoordig de beste TaoBao resellers om te contacten? En is service01@zarmark.com nog up to date?![]()
![]()
Zarmark en ik hoor veel goede verhalen over mistertaoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:15 schreef Tjado het volgende:
My sincere apologies for asking, maar wat zijn tegenwoordig de beste TaoBao resellers om te contacten? En is service01@zarmark.com nog up to date?
mail zou goed moeten zijn!![]()
Iemand idee of die namaak dre beats een beetje aardig zijn? En waar zijn die het goedkoopste te halen?![]()
Welk deel van...... begrijp je niet...quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.![]()
Bij nepartikelen in het algemeen betaal je alleen voor de looks, de kwaliteit is dan pauper. Afrader!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ook mijn herzonden aansteker van TD doet het niet. Maar een refund vragen.
Horloge heb ik aan de praat gekregen door hem open te maken en weer dicht.![]()
![]()
Ik sta gewoon in de top 25 van posters voor dit topic
Van de week ontdekt dat de Chineesjes duur zijn met die binddraadjes voor kabels.
10 stuks van Philips kosten 3,95 in de winkel, bij de Chineesjes heb je er maar 5 voor.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
http://www.buyincoins.com(...)it-product-9148.html
Dit zijn goeie dingen, heb er een paar jaar terug een in zo'n eurowinkeltje gekocht. Sterker dan de Dremel van m'n vader![]()
![]()
je weet toch wel dat die aanstekers zonder gas worden verzonden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:04 schreef Miniem het volgende:
Ook mijn herzonden aansteker van TD doet het niet. Maar een refund vragen.
Horloge heb ik aan de praat gekregen door hem open te maken en weer dicht.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Steek bizar weinig vuurwerk af met oud/nieuw, maar misschien is zo'n butane lighter ook wel wat daarvoor; die hoort toch aan te blijven met wat wind?
M'n zippo's zouden dat ook 'moeten' doen...![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
Steek bizar weinig vuurwerk af met oud/nieuw, maar misschien is zo'n butane lighter ook wel wat daarvoor; die hoort toch aan te blijven met wat wind?
M'n zippo's zouden dat ook 'moeten' doen...![]()
![]()
Ja, zo dom ben ik ook nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
je weet toch wel dat die aanstekers zonder gas worden verzonden?
En staat er ook bij vermeldt.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:05 schreef shiznuts het volgende:
http://lightake.com/detai(...)Frog_Light_Red-46655
[ afbeelding ]
"Fiets lamp"
Die dingen zijn trouwens wel relaxt! Heb net 5 duosetjes van deze dingen extra besteld, voor als de huidige stuk gaan.
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-2176.html
[ Bericht 6% gewijzigd door tralalala op 23-10-2011 01:04:52 ]![]()
En vaak kleiner dan gemeld of kwaliteit waaraan ik foto's niet wil toevertrouwenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef Repeating het volgende:
Die chinezen zijn ook niet erg goedkoop met micro SD kaartjes....
één van de dingen die ik lekker uit NL blijf halen![]()
![]()
ja heb em binnen sinds eergisteren , $35 dollar op ebay..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:41 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb net op Amazon 4x AA Sanyo XX powered by Eneloop 2500mAh gekocht (2x, dan vervielen de verzendkosten). Nu heb ik wel een GooP en een Samya LCD charger, maar ik wil ook 18650's kunnen laden. Nu hadden we het laatst over de i4 charger met LED-aangave die zo'n beetje alles wat bestaat 'slim' laadt, had iemand die gekocht/binnen?
werkt goed, blauwe led er op dat ie aanstaat, en gele leds als die laad.
de batterijen worden totaal niet warm zoals bij die laders die je bij de batterijen krijgt.
vooralsnog, top ding!
laad zo goed als alles wat maar opgeladen kan worden en de vorm heeft van een 18650, dus ook AA en AAA en verder nog een tiental andere exotische maten en nummers.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Lichtelijk off-topic, maar heeft er iemand hier ervaring met enveloppen/pakketten ontvangen uit Canada (van VideoGamesPlus)? Levertijd na versturen met normale airmail gaat het om.![]()
http://www.gratisfietslicht.nl/quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die dingen zijn trouwens wel relaxt! Heb net 5 duosetjes van deze dingen extra besteld, voor als de huidige stuk gaan.
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-2176.html
edit: hmmm is nu zo dat je ook nog een enquête moet doen.. voorheen kon je ze zo aanvragen..
maargoed dan nog, overal nee geen interesse aan klikken en je heb fietslampies![]()
Daarbij komt ook nog is dat je alleen van die "Smart" lampjes krijgt.. geen aandrader personelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://www.gratisfietslicht.nl/
edit: hmmm is nu zo dat je ook nog een enquête moet doen.. voorheen kon je ze zo aanvragen..
maargoed dan nog, overal nee geen interesse aan klikken en je heb fietslampies
Bestel 40 stuks en vrienden kunnen die ook voor inkoop prijs kopen (geen handel) zodat ik ze voor lagere prijs kan inkopen. Zijn ongeveer gelijk aan de lampjes die ze voor 3.5/4 euro bij de HEMA verkopen. Tough, de ledjes zijn een stúk feller
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Me vriendin heeft net bij de Hema wat fietsverlichting gekocht. Kost daar inderdaad ook niks en is wel echt weer nodig. Heel wat uit China gehaald. Alles werd van me fiets gejat haha.![]()
Mijn ervaring is niet zo denderend met die zg. turboaanstekers; zit een gaasje waar de vlam doorheen gaat. Als dit gaasje stuk gaat (er valt wat op stukje lont of zo) doet heel de aansteker het niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
M'n zippo's zouden dat ook 'moeten' doen...Maar het KAN ook vrij snel uit Canada; heb ook eens iets besteld bij een particulier en dat was binnen 3 dagen hier, dat heb ik bij Chinashops nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Niet van die site, wel een gewone envelop die er erg lang over deed. Langer dan een gemiddelde envelop uit China.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik zie nu ook dat de free post vanuit China het heel snel KAN gaan. Verbazingwekkend!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:15 schreef neo2000 het volgende:
Maar het KAN ook vrij snel uit Canada; heb ook eens iets besteld bij een particulier en dat was binnen 3 dagen hier, dat heb ik bij Chinashops nog nooit meegemaakt.
2011-10-22 departure from outward office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-21 arrival at transit office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-21 departure from transit office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-20 arrival at transit office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-19 posting, , NETHERLANDS
Denk dat het nog een dag of 2 duurt voordat 'ie aan huis komt. Da's nog geen week!![]()
![]()
Ja, kán... slechte periode nu. In de zomer duurt het 'atlijd' zo lang..quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:05 schreef i124Q het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat de free post vanuit China het heel snel KAN gaan. Verbazingwekkend!
2011-10-22 departure from outward office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-21 arrival at transit office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-21 departure from transit office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-20 arrival at transit office of exchange, , NETHERLANDS,
2011-10-19 posting, , NETHERLANDS
Denk dat het nog een dag of 2 duurt voordat 'ie aan huis komt. Da's nog geen week!Met natuurlijk uitzonderingen...
In de zomer is het pakketje sneller dan de trackig, in de winter heb je er (helaas) meer aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, kán... slechte periode nu. In de zomer duurt het 'atlijd' zo lang..Met natuurlijk uitzonderingen...
Hoe is eigenlijk de kwaliteit van led lampen afkomstig uit china, dan bedoel ik dus lampen die je binnen gebruikt ipv gloeilampen.Wat een kuttopic :')![]()
Ik twijfel dan toch altijd aan de kwaliteit en bang voor kortsluiting of brand. Gebruik nooit graag producten die lang/vaak in het stopcontact moeten of lampen. Terecht of onterecht?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:36 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Hoe is eigenlijk de kwaliteit van led lampen afkomstig uit china, dan bedoel ik dus lampen die je binnen gebruikt ipv gloeilampen.![]()
Van uitstekend tot ronduit kutquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:36 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Hoe is eigenlijk de kwaliteit van led lampen afkomstig uit china, dan bedoel ik dus lampen die je binnen gebruikt ipv gloeilampen.![]()
Een typisch product dat je niet ongezien moet kopen.
Ik had een keertje zo'n cheapo bij de Action gehaald, een mooie groene tint waardoor iedereen lijkt op een soort kankerpatient![]()
Halogeen peertjes werken goed. "milieuvriendelijke" spaarlampen met zware metalen, kwikgas en straling hoef ik niet in mijn huis. LED is te duur.![]()
Vrijdag bezoek. Gozer van 18. Had een laserpen gekocht voor 30 euro bij ze buurman. Precies dezelfde laser op DX voor $6,-![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:07 schreef JortK het volgende:
Vrijdag bezoek. Gozer van 18. Had een laserpen gekocht voor 30 euro bij ze buurman. Precies dezelfde laser op DX voor $6,-
Heb je het hem verteld?This isn't even my final form.![]()
Ja! En hij geloofde me niet dus de iPad erbij gepakt en laten zienquote:
Hij heeft hem teruggebracht![]()
![]()
Wat is BIC toch een super shop.![]()
Gisteravond om 22:00 iets besteld, vanochtend om 8:00 uur al berichtje dat het verstuurd is.![]()
(Alleen jammer dat die foto's van pakket het niet doen...)
![]()
Omdat hij waarschijnlijk niet verstuurd is..quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Schild het volgende:
(Alleen jammer dat die foto's van pakket het niet doen...)
Ik ben op me pakketje van BIC aan het wachten sinds 10-10-11. DX was sneller.![]()
Ik kreeg binnen een dag wel de bevestiging dat er verstuurd was, inclusief foto
Alleen geen idee waar ik die tracking code kan invullen om zo me pakketje te volgen![]()
![]()
www.packagetrackr.com die zoekt automatisch uit waarmee hij verstuurd is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:43 schreef JortK het volgende:
Ik kreeg binnen een dag wel de bevestiging dat er verstuurd was, inclusief foto
Alleen geen idee waar ik die tracking code kan invullen om zo me pakketje te volgen![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
www.packagetrackr.com die zoekt automatisch uit waarmee hij verstuurd is.quote:Sorry, we can't recognize your tracking number. Please select a specific carrier and try again. If your shipment carrier is not currently supported, please add and vote for yours. We'll see if we can add them to our site.
Code begint met SZS.![]()
Ah, thanks, ik ga er ff op eentje proberen af te dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja heb em binnen sinds eergisteren , $35 dollar op ebay..
werkt goed, blauwe led er op dat ie aanstaat, en gele leds als die laad.
de batterijen worden totaal niet warm zoals bij die laders die je bij de batterijen krijgt.
vooralsnog, top ding!
laad zo goed als alles wat maar opgeladen kan worden en de vorm heeft van een 18650, dus ook AA en AAA en verder nog een tiental andere exotische maten en nummers.($32,75 is op het moment het beste wat men wil doen, ff kijken of $30,50 wil). Moet ik ook maar hebben dan.
Hier dan?quote:
www.17track.net/IndexEn.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die website heeft mij alleen nog maar led lampies geleverd, die smart dingen heb ik nog nooit gehad.. kreeg altijd zulke:quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Daarbij komt ook nog is dat je alleen van die "Smart" lampjes krijgt.. geen aandrader personelijk.
Bestel 40 stuks en vrienden kunnen die ook voor inkoop prijs kopen (geen handel) zodat ik ze voor lagere prijs kan inkopen. Zijn ongeveer gelijk aan de lampjes die ze voor 3.5/4 euro bij de HEMA verkopen. Tough, de ledjes zijn een stúk feller![]()
![]()
Deze week mijn eerste pakketjes van MisterTao en BIC binnen gekomen. Inderdaad erg goed verpakt en ondanks de fragiele verpakkingen van sommige producten geen schade.
Muis van mistertao is verbazingwekkend goed. Ligt erg lekker in de hand en is van goede kwaliteit. Mis alleen een beetje inertia bij het scrollen, maar dat kan ik vast wel met software aanpakken.
BIC bestelling was verder vooral onzin en handige kleinigheidjes waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze besteld had. Velcro strips, iPhone docking station etc.
Overigens heel makkelijk mijn account balance van MisterTao teruggestort gekregen op mijn Paypal na erover te hebben geklaagd. Topsite.![]()
![]()
Deze heb ik ook wel eens bij de action gekochtquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die website heeft mij alleen nog maar led lampies geleverd, die smart dingen heb ik nog nooit gehad.. kreeg altijd zulke:
[ afbeelding ]Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Eigenlijk moeten we dan via Fok een kleine site op starten.
De `Hier wordt je niet genaaid deal´
Fixitpro voor een fixit prijs, 2,50 $ :p
PS: Is Focal price ook op zondag aanwezig, ik wacht op mijn coupon, maar heb hem niet gehad, terwijl ze de dag ervoor wel gelijk reageerden.
![]()
Er is wat besteld!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig, pak gewoon zoiets:
Kon toen zelfs het netwerk van de buren 100 meter verderop af en toe ontvangen.![]()
Ik wil een laserlampje kopen voor de kat als speeltje
Heeft iemand aanraders?
( Zijn laserlampjes nu verboden of niet meer? Ik kan momenteel niet googelen, zit mobiel)Twiddel![]()
tot 5mw legaal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand aanraders?
( Zijn laserlampjes nu verboden of niet meer? Ik kan momenteel niet googelen, zit mobiel)![]()
Gewoon de goedkoopste nemen, heb er ook een van een dollar ofzo besteld. Onder de 5MW iig, dan ist goed. Neem aan dat je het alleen binnenshui gebruikt. Is meer dan genoegquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
Heeft iemand aanraders?
( Zijn laserlampjes nu verboden of niet meer? Ik kan momenteel niet googelen, zit mobiel)![]()
![]()
Is er niet toevallig kermis bij je in de buurt of zo?Van die hele simpele dingetjes zijn wel erg goedkoop te krijgen ook in Nederland meen ik. Zou in ieder geval geen 1000mW groene laser doen (tenzij je 's avonds gepland hebt een traditioneel Chinees gerecht te eten). Alles sterker dan 5mW mag niet (class 3B, 4).
Topquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:46 schreef shiznuts het volgende:
Is er niet toevallig kermis bij je in de buurt of zo?Van die hele simpele dingetjes zijn wel erg goedkoop te krijgen ook in Nederland meen ik. Zou in ieder geval geen 1000mW groene laser doen (tenzij je 's avonds gepland hebt een traditioneel Chinees gerecht te eten). Alles sterker dan 5mW mag niet (class 3B, 4).
Er komt geen kermis hier maar ik ga maar eens bestellen
De lampjes die ik op oog had zijn 5mW.
En ik gebruik ze uiteraard alleen binnen.
Twiddel![]()
Summer, heb hier volgens mij ook nog wel een lampje liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er komt geen kermis hier maar ik ga maar eens bestellen
De lampjes die ik op oog had zijn 5mW.
En ik gebruik ze uiteraard alleen binnen.
Mag je zo hebben.
Moet alleen ff kijken of ik hem kan vinden.![]()
okequote:Op zondag 23 oktober 2011 15:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Summer, heb hier volgens mij ook nog wel een lampje liggen.
Mag je zo hebben.
Moet alleen ff kijken of ik hem kan vinden.![]()
Tof![]()
Twiddel![]()
Ik kan hem niet vinden offcoursequote:![]()
Hij moet ergens liggen maar waar![]()
Heb al een paar minuten gezocht, maar miss schiet er straks nog wat te binnen.![]()
En anders zoiets geinigs, kost toch haast niks: http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item2eb14922c9
(Zelf heb ik zoeen)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zou het heel tof van je vinden als je hem vondquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden offcourse![]()
Hij moet ergens liggen maar waar![]()
Heb al een paar minuten gezocht, maar miss schiet er straks nog wat te binnen.
Ik kan 'm zelf niet bestellen omdat ik geen pc in de buurt heb.![]()
Als ik 'm zelf moet bestellen kan dat pas over een paar wekenen ik wil er al zo lang een
Jammer dat ze die dingen niet gewoon in een winkel verkopen hier
Twiddel![]()
Wow het is wel heerlijk rustig z'n dagje zonder Skippy_ball,,, zou hij een ban hebben?
Morgen/overmorgen hopelijk m'n Helikoptertjes van Jack binnen, de grotere variant van de Syma S107,, de S032.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nou ja, als je echt niet wachten kunt... http://laser-lamp.nl/quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou het heel tof van je vinden als je hem vond
Ik kan 'm zelf niet bestellen omdat ik geen pc in de buurt heb.![]()
Als ik 'm zelf moet bestellen kan dat pas over een paar wekenen ik wil er al zo lang een
Jammer dat ze die dingen niet gewoon in een winkel verkopen hier
Maar ik gok dat Miniem niet de enige is die zo'n ding onbenut heeft liggen rondslingeren...
(Moeten ze trouwens ook bij de Action of Blokker/Marskramer hebben gok ik)quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef tokko1 het volgende:
Wow het is wel heerlijk rustig z'n dagje zonder Skippy_ball,,, zou hij een ban hebben?
Morgen/overmorgen hopelijk m'n Helikoptertjes van Jack binnen, de grotere variant van de Syma S107,, de S032.Ik ga binnenkort maar een soort van garagesale houden en al die 3CH-zooi wegdoen. 4CH FTW!
Argh 10%ebay110 is expired op BIC. Hoe gaar is dat. Eens kijken of er nog een andere is op de bekende sites.![]()
De nieuwe ebay kortingscode staat in 't vorrig topic,, als je daar even kijkt en post zal hij in de volgende OP verandert wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:45 schreef Skiet het volgende:
Argh 10%ebay110 is expired op BIC. Hoe gaar is dat. Eens kijken of er nog een andere is op de bekende sites.
Damnit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
10%ebay2011 is de nieuwe 10%ebay110
Leuk van die kleine veranderingetjes... nou heb de OP ff verandertquote:dus daar staat hij nu gewoon geod in
You're welcome.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:00 schreef thecuriousone het volgende:
Damn you shiznuts!
Daarstraks deze infantry voor 15,98 AUD "gewonnen" op eBay.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:40 schreef tokko1 het volgende:
Morgen/overmorgen hopelijk m'n Helikoptertjes van Jack binnen, de grotere variant van de Syma S107,, de S032.
Wat een leeswerk weer zeg
Oh, moet ik weer weg?quote:
Die codes kun je niet TT''enquote:
Ben er nog steeds niet achter hoe die keychain camera's nou werkenVolgens mij zijn ze gewoon nep deze.. Breek er straks eentje open denk ik
Welke webshops hebben nog meer een recommender coupon of code welke je kan inwisselen?
En dan bedoel ik dus dat ik een vergoeding krijg voor hun bestelling zoals BIC heeft.![]()
even maar een zooitje batterijen besteld
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
18650? AA? AAA? Shop? Prijs?quote:Zoveel vragen die zo'n weinigzeggende comment teweegbrengt.
om precies te zijn cr2450 via ebay en enkele dollarsquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
18650? AA? AAA? Shop? Prijs?Zoveel vragen die zo'n weinigzeggende comment teweegbrengt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Zitten daar niet altijd een aantal van in een blisterverpakking bij een euroshop of zo voor weinig?
Heb eigenlijk maar 2 keer batterijen uit China gehaald. AA's rechargables, rated 3000 mAh met een groen/oranje opdruk. Veel plezier van trouwens, zijn echter verdwenen van Ebay.En voor m'n CREE LEDs had ik 18650's nodig.
Rest kun je eigenlijk hier ook wel goedkoop krijgen zonder zo lang te hoeven wachten. Maar gaat mij voornamelijk de kwaliteit van de batterijen omdat deze zijn bedoeld voor onze markt en voldoen aan de internationale veiligheidseisen en voorschriften.
Ga je weer throwies maken, batterijen op straat mikkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een paar jaar terug een tray CR2032's besteld van ebay. Bij de supermarkt per stuk even duur als nu 100, en prima kwaliteit![]()
![]()
Haha vet! Good old timesquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga je weer throwies maken, batterijen op straat mikken![]()
![]()
http://www.buyincoins.com(...)xl-product-7686.html
Iemand ervaring met dit shirt en de maat ervan? Ziet er leuk uit![]()
Ik zou voor die shit naar J&J gaan ofzo. Zo bijzonder is dat shirt niet en je hebt geen benul van hoe hij valt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:20 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)xl-product-7686.html
Iemand ervaring met dit shirt en de maat ervan? Ziet er leuk uit[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Daar heb ik ze wel o.a. voor gebruikt jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga je weer throwies maken, batterijen op straat mikkenIdeale batterijen voor ledlampjes.
Alleen zonde om op straat te gooien, ergens opplakken of met de post versturen is wel leuk. Lichtgevende brieven![]()
![]()
![]()
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item336d1447b1
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item4aaf0e4b26
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item4154ee09ac
= 50 throwies?
$12,44 /1,35 = +-¤9,21
Die batterijen maken t duur..![]()
DX internal Jurre: [gadgets] DealExtreme reviewtopic (Aangezien hij daar sinds 3 oktober is zijn deze rechtstreeks vanuit DX hq geschereven)
En op het DX forum: (Gottx: http://club.dealextreme.com/forums/Forums.dx/threadid.1007883)
[ Bericht 26% gewijzigd door RobertNL op 23-10-2011 20:58:12 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Mijn-quote-is-stuk-terwijl-adblock-uitstaat-modus:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item53e66cc163 deze zijn goedkoper dan per 50, maar nog steeds duurder dan toen ik ze kocht. Dacht dat ik 7 dollar nogwat kwijt was voor 100.![]()
17track zegt dat m'n pakkie op 20 okt: arrived at inward office of exchange is, terwijl die http://intmail.183.com.cn/ zegt dat ze hem op de 13e aan het re-sealen waren.
Wanneer kan ik hem verwachten?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Begin komende week? Volgens mij is hij niet ver meer dan, is dat de laatste stap.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:07 schreef W00fer het volgende:
17track zegt dat m'n pakkie op 20 okt: arrived at inward office of exchange is, terwijl die http://intmail.183.com.cn/ zegt dat ze hem op de 13e aan het re-sealen waren.
Wanneer kan ik hem verwachten?![]()
Een paar seconden nadat de postbode uit zijn auto staptquote:Op maandag 24 oktober 2011 02:07 schreef W00fer het volgende:
Wanneer kan ik hem verwachten?Wat een kuttopic :')![]()
Gewoon nee, standaard grappenquote:Op maandag 24 oktober 2011 02:12 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Een paar seconden nadat de postbode uit zijn auto stapt![]()
![]()
Heb een heel zooitje cadeautjes voor mijn schoonpa voor de surprises besteld. Er is een beperkt budged en in china kun je veel troep kopen voor 25euro![]()
![]()
Waarom 1 fatsoenlijk ding kopen als je 50 stuks prullaria kunt kopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:21 schreef matrex-online het volgende:
Heb een heel zooitje cadeautjes voor mijn schoonpa voor de surprises besteld. Er is een beperkt budged en in china kun je veel troep kopen voor 25euro![]()
Net mijn kapotte zaklamp terug naar China gestuurd![]()
![]()
De vent achter de balie zegt nog vreemd van "uhhh dat is 17 euro" terwijl het ding 25 euro waard is
Gekke BIC mannetjes betalen dus lekker boeiend
![]()
![]()
*zucht*quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waarom 1 fatsoenlijk ding kopen als je 50 stuks prullaria kunt kopen![]()
Net mijn kapotte zaklamp terug naar China gestuurd![]()
![]()
De vent achter de balie zegt nog vreemd van "uhhh dat is 17 euro" terwijl het ding 25 euro waard is
Gekke BIC mannetjes betalen dus lekker boeiend
![]()
![]()
Bij FP aangegeven dat mijn horloge niet werkt.
Willen ze weten wat het niet doet![]()
Wat zou er nou niet werken aan een horloge?![]()
![]()
En bij TD zeggen ze eigenlijk dat ik niet weet hoe ik een aansteker moet gebruiken en dat het niet kan dat de 2e aansteker het ook niet doet![]()
![]()
En barst in het horloge slaan en zeggen dat ie zo aankwam.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef Miniem het volgende:
![]()
En bij TD zeggen ze eigenlijk dat ik niet weet hoe ik een aansteker moet gebruiken en dat het niet kan dat de 2e aansteker het ook niet doet![]()
Zo was mijn 1e horloge aangekomenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En barst in het horloge slaan en zeggen dat ie zo aankwam.![]()
![]()
Ik zoek een zonnenbril voor in de auto. Ik heb nogal lichtgevoelige ogen dus zonder ik kan niet zonder rijden, maar die ik nu heb vervaagt zo dat ik de kleur van de stoplichten niet meer (goed) zie
Over welke zijn jullie tevreden? Maakt me niet uit als het een herenmodel is, het is toch alleen voor in de auto.
Edit: Maakt gepolariseerd nog wat uit?
[ Bericht 5% gewijzigd door 08gnoT. op 24-10-2011 13:32:52 ]![]()
Mijn vrouw heeft deze: http://www.dealextreme.co(...)es-black-frame-25466 en is er zeer over te spreken. Die paarse glazen, zijn niet paars.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zoek een zonnenbril voor in de auto. Ik heb nogal lichtgevoelige ogen dus zonder ik kan niet zonder rijden, maar die ik nu heb vervaagt zo dat ik de kleur van de stoplichten niet meer (goed) zie
Over welke zijn jullie tevreden? Maakt me niet uit als het een herenmodel is, het is toch alleen voor in de auto.
Edit: Maakt gepolariseerd nog wat uit?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:53 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft deze: en is er zeer over te spreken. Die paarse glazen, zijn niet paars.quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.![]()
![]()
Ik praat niet over illegale producten. Ik bestel een 'merkloze' zonnebril, reviewers maken er Rayban's van. Niet mijn pakkie an.quote:![]()
![]()
JoepieMijn Shark watch is er
Picture's comming upDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
![]()
Ik schrok eerst van de dikke blauwe envelop, en moest trouwens tekenen voor ontvangst.
Maar toen ik dit doosje zag fleurde ik op
De horloge zit helemaal in krimpfolie verpakt, en daaromheen nog een laagje bubbelfolie. De beschrijving ligt erbij, Engels en Duits talig.
Mooie horloge!
En het digitale gedeelte is mooi fel, eerst wat problemen met instellen. Opgelost door even rustig de beschrijving te lezen
edit: In de beschrijving staat vermeld dat de horloge in een maand 40 seconden verlopen kan zijn. En dat dit wel in orde is met de nationale standaards.
En oh ja, omdat ze in de buurt lagen nog een foto van de 3D-brillen
[ Bericht 5% gewijzigd door Skippy_ball op 24-10-2011 15:01:49 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok eerst van de dikke blauwe envelop, en moest trouwens tekenen voor ontvangst.
[ afbeelding ]
Maar toen ik dit doosje zag fleurde ik op
[ afbeelding ]
De horloge zit helemaal in krimpfolie verpakt, en daaromheen nog een laagje bubbelfolie. De beschrijving ligt erbij, Engels en Duits talig.
[ afbeelding ]
Mooie horloge!
[ afbeelding ]
En het digitale gedeelte is mooi fel, eerst wat problemen met instellen. Opgelost door even rustig de beschrijving te lezen
En oh ja, omdat ze in de buurt lagen nog een foto van de 3D-brillen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, vergeten te vertellen. In de beschrijving staat vermeld dat de horloge in een maand 40 seconden verlopen kan zijn. En dat dit wel in orde is met de nationale standaards.
Zal dit ook nog even in de andere post zetten
Blijf denk ik wel mijn Seiko om houdenen voor het viezere werk deze om ga doen
Nou het is minder dan 40 seconden per maand, heb hem nog niet weer optijd hoeven zetten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef Skippy_ball het volgende:
Oh ja, vergeten te vertellen. In de beschrijving staat vermeld dat de horloge in een maand 40 seconden verlopen kan zijn. En dat dit wel in orde is met de nationale standaards.
Zal dit ook nog even in de andere post zetten
Blijf denk ik wel mijn Seiko om houdenen voor het viezere werk deze om ga doen
Hier net ook een pakketje binnen, met 2 sleutelhangers van DX (bamboe dingen). Hebben ze het met tracking verzonden. Dat kost meer dan de sleutelhangers zelf ($2.30)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Volgens mij groeien die bamboe dingen alleen als je ze uit dat glas haalt. Bij mij stond de schimmel er na een weekje inquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nou het is minder dan 40 seconden per maand, heb hem nog niet weer optijd hoeven zetten.
Hier net ook een pakketje binnen, met 2 sleutelhangers van DX (bamboe dingen). Hebben ze het met tracking verzonden. Dat kost meer dan de sleutelhangers zelf ($2.30)
Als je het gelijk goed uitlegt, en foto´s meestuurt, dan geven ze gelijk een coupon. Als je eropm vraagt tenminste. Ik heb zonder problemen gelijk een coupon gehad...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef Miniem het volgende:
![]()
En bij TD zeggen ze eigenlijk dat ik niet weet hoe ik een aansteker moet gebruiken en dat het niet kan dat de 2e aansteker het ook niet doet
Edit:
Bij dinodirect kun je uitchecken in Euro, dus je gebruikt hun wisselkoers ipv die van paypal, is toch weer wat gunstiger samen meet een coupon![]()
![]()
Besteed er genoeg aandacht aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:08 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Als je het gelijk goed uitlegt, en foto´s meestuurt, dan geven ze gelijk een coupon. Als je eropm vraagt tenminste. Ik heb zonder problemen gelijk een coupon gehad...
Maar ik stuur de volgende wel gelijk een foto mee.![]()
Zo,
Ook een weer een bestelling gedaan bij BuyInCoins, omdat mn andere #3 camera overleden is, en het zo zielig is om alleen die camera te kopen
Key Chain Spy Camera Camcorder DV DVR TF Card
3 X 3G Plane Gas 502 Cyanoacrylate Adhesive Super Glue
UltraFire WF-501B CREE Q5 18650 16340 CR123A LED Flashlight Torch Lamp
Zo'n Sharkwatch van hierboven heb ik ook.
Aleen dan de grijze/metallic Bull Shark series versie.
Die was er overigens wel snel, 8 dagen.![]()
(Van http://stores.ebay.nl/Tictac-time-Store)
Draag m nu een week of 2, en ben best tevreden voor een horloge van 12 euro.
Nu eens kijken wat nog meer kan kopen![]()
edit:
Wist niet dat MisterTao en BuyInCoins bij elkaar hoorden:![]()
![]()
Die ebay coupon waar jullie het altijd over hebben, waar geld die nou eigenlijk?
Buyincoinsquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Die ebay coupon waar jullie het altijd over hebben, waar geld die nou eigenlijk?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oke, bedanktquote:
Al ideeën over een nieuwe TT?Het gaat hard namelijk.
Gaat de laatste tijd met jou erbij steeds harderquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:24 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oke, bedankt
Al ideeën over een nieuwe TT?Het gaat hard namelijk.
![]()
Zelfs als hardcore user is het lastig om altijd bij te blijven![]()
Mja, briefje in de bus: Pakketje op het postkantoor! Straks ff langs fietsen
Al een idee wat erin zitquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gaat de laatste tijd met jou erbij steeds harder![]()
Zelfs als hardcore user is het lastig om altijd bij te blijven![]()
Mja, briefje in de bus: Pakketje op het postkantoor! Straks ff langs fietsen?
Andere deel van m'n Focalprice bestelling denk ikquote:![]()
Dus een Usb stick...
In het eerste deel zat een mini ontstopper![]()
En een lederen hoesje voor m'n tablet,, ziet er uit als een pakketje
Ga jij eens meer foto's maken manquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Andere deel van m'n Focalprice bestelling denk ik![]()
Dus een Usb stick...
In het eerste deel zat een mini ontstopper![]()
En een lederen hoesje voor m'n tablet,, ziet er uit als een pakketjeEn meer praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Innovatief ideetje: excellijstje met alle bestellingen per FOKuser...
Ook handig voor mezelf, heb nml. geen flauw idee wat er nog op de mat komt te liggen komende weken.![]()
![]()
Ik heb ook alles in een bestandje staan, op me telefoon dan weliswaar, maar zo kun je t een beetje ion de gaten houden![]()
Houd al sinds maart een lijstje bij met wat ik bestel, van welke shop, en wanneer.. dan automatisch wanneer de claimdatum isquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef witbiertje het volgende:
Innovatief ideetje: excellijstje met alle bestellingen per FOKuser...
Ook handig voor mezelf, heb nml. geen flauw idee wat er nog op de mat komt te liggen komende weken.
Same herequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Houd al sinds maart een lijstje bij met wat ik bestel, van welke shop, en wanneer.. dan automatisch wanneer de claimdatum ispost de lege versie hier zo wel even
Iemand ervaring met google checkout? Probeer mijn CC toe te voegen maar hij weigert hem, heb alles 10x gechecked maar kan geen fouten in de info vinden.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Same here
Die van mij moet echter VEEEEEL overzichtelijker
En daar is de nieuwe TT: Wanneer Excel bestandjes vol staan
Ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk via eBay te bestellen ipv allerlei verschillende shops, dan heb ik het overzicht gewoon op eBay staan.
Zojuist 100 x led + 100 x cr2032 besteld. Ben benieuwd naar die throwies![]()
![]()
Ben je de magneetjes niet vergeten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef UncleSam het volgende:
Ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk via eBay te bestellen ipv allerlei verschillende shops, dan heb ik het overzicht gewoon op eBay staan.
Zojuist 100 x led + 100 x cr2032 besteld. Ben benieuwd naar die throwies
Wat een feestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef UncleSam het volgende:
Zojuist 100 x led + 100 x cr2032 besteld. Ben benieuwd naar die throwiesEn je krijgt een herinnering als de 45 dagen bijna om zijn.
![]()
Toch vind ik shops ook leuk, ik weet op ebay vaak niet wat ik moet zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ookEn je krijgt een herinnering als de 45 dagen bijna om zijn.
Wat je in de shops gezien hebt natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Toch vind ik shops ook leuk, ik weet op ebay vaak niet wat ik moet zoeken
Met magneetjes![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ben je de magneetjes niet vergeten?
[ afbeelding ]
Wat een feestjeHoe werkt dit nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: