Maar stiekem staan in je geschiedenis wel alle filmpjes van TD!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb niks met Aziatische vrouwen.
ook niet als je er 2 led pigs bij krijgtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
TD?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar stiekem staan in je geschiedenis wel alle filmpjes van TD!
Ik heb er nog een aantal liggen hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
ook niet als je er 2 led pigs bij krijgt?
Dat is de realiteit bij velen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
TinyDeal! Doe nou niet alsof je dat niet weetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
TD?
[..]
Ik heb er nog een aantal liggen hier.
Dat jij nou niet weet naar wie je een DM stuurt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
TinyDeal! Doe nou niet alsof je dat niet weet![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat jij nou niet weet naar wie je een DM stuurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Veel slechter als die ik nu heb kan haast niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]![]()
Chinese mp3-spelers vermijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Kijk uit, dit is het zwakke moment waarop je onzin kan gaan bestellen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Zal daar toch maar eens kijken dan...Ik mis de post uit China.
Tenzij... Je opleiding doet als 'dokter'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef shiznuts het volgende:
En dan?Dan weet je je bloeddruk en je hartslag.
Nou. Gefeliciteerd...
Tenzij je dat van de dokter in de gaten moet houden, geen noodzaak om te hebben toch?
Tenzij je...... doktertje wil spelen.
Hallo meisje. Ben je ziek? Dokter Goddelijker komt je wel even injecteren met zijn pretspuit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tenzij... Je opleiding doet als 'dokter'.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hallo meisje. Ben je ziek? Dokter Goddelijker komt je wel even injecteren met zijn pretspuit!
http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een lampje voor op mijn racefiets. Voor in het donker. Suggesties?
Moet een bak licht geven en niet te duur zijn.
Als het goed is wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Downstar het volgende:
Trouwens,
als ik bij DX wat besteld dat boven het invoer bedrag van 23 euro is, en ik laat het shippen van de UK warehouse.. vermijd ik dan de belastingen en inklaringskosten?
want binnen Europa mocht ik toch voor een hoger bedrag ofzo bestellen?, en binnen de EU geld zelfs vrij verkeer van goederen..
of zit ik er helemaal naast?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Downstar het volgende:
Trouwens,
als ik bij DX wat besteld dat boven het invoer bedrag van 23 euro is, en ik laat het shippen van de UK warehouse.. vermijd ik dan de belastingen en inklaringskosten?
want binnen Europa mocht ik toch voor een hoger bedrag ofzo bestellen?, en binnen de EU geld zelfs vrij verkeer van goederen..
of zit ik er helemaal naast?
Dat wist ik nietquote:Ierland en het Verenigd Koninkrijk hebben in de EU-verdragen een uitzonderingspositie bedongen ten aanzien van Schengen en nemen daarom geen deel aan de afspraken over grenscontroles en visa.
hmmquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef 08gnoT. het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verdragen_van_Schengen
[..]
Dat wist ik niet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef RobertNL het volgende:
Welcome to MisterTao.com, we provide 40% shipping fee OFF and 50% commission fee OFF during the beta stage.
Coupon Code: 50%CFOFF.
Volgend import project: http://www.mistertao.com/(...)tem-10840564475.html
Nu nog even kijken of het magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat doen ze dus niet
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Al contact gehad met zarmark via skype/msn ofzo.. kan je dr over disccuserenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zou je het überhaupt willenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, kan het proberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Al contact gehad met zarmark via skype/msn ofzo.. kan je dr over disccuserenUiteindeiljk doen ze het vaak wel
Als je op een vrijdag avond in China inkopen doet moet je ook Chinees bier hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:19 schreef Repeating het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt willen
Wat is er kapot gegaan? Bij mij is alleen twee keer een pushpin uit de band geknald. Het horloge zelf doet het nog prima.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef Dionysiou het volgende:
Verdomme mijn Shark is kapot gegaan.
En nog 10 euro om paar schakels eruit te halen. Even eBay seller contacteren pfff
Dat bestel ik gewoon mee bij m'n vreten...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ok, kan het proberen
[..]
Als je op een vrijdag avond in China inkopen doet moet je ook Chinees bier hebben
Gisteravond besteld, en vanmorgen dit mailtje, dat heb ik tot nu toe bij geen andere webshop gezien!quote:Dear Customer,
Thank you for your order on BuyinCoins.com
Sorry to bother you. You may find your order on BuyinCoins.com is still waiting to be shipped. Because we get a notice from our warehouses that we temporarily run out of stock of this item. We have been making every attempt to maintain stock of every item we offer on BuyinCoins.com, but we meet the inventory management problem on rare occasion.
We will ship your order within next 2-3 days if the new cargo arrives, otherwise we will refund you. For Details, please sign in your account and check the status of your order. Your attention to this notification would be highly appreciated.
With sincere apology again for the inconvenience caused.
Please don't hesitate to contact us if any need.
Best regards,
Buyincoins Customer Service
quote:Tracking pakketje MisterTao: 2011 posting NETHERLANDS 2011-10-22
Tracking ebay horloge: 2011 posting NETHERLANDS 2011-10-22
Tracking Dealextream bril: 2011 posting NETHERLANDS 2011-10-21
Action, gisteren nog een van 1.8 meter gehaald voor een kleine ¤3.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zijn die HDMI-kabels van de Chinese webshops wat? Zo ja, wie weet een goede, niet te dure?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |