abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103326368

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

En hier een link om direct wereldwijd Ebay af te zoeken.

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door Skippy_ball op 21-10-2011 11:10:53 ]
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103326390
Twee rare slagen in die dollar koers trouwens :P
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103326397
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]

Moet je nog een nieuwe all-in-one? Heb nog wel een splinternieuwe in doos voor je. :Y
Free shipping naar Oostenrijk? :P

Hehe, mijn HP is een jaar nieuwe all-in-one met WLAN, maar :r ik haat inkt, dus thanks, but I'll pass. Businesskaartjes printen op glanspapier en vlekt alle kanten op, tekst is wazig. Met de laserprinter... wow. Super contrast en strakheid, scherp en snel! Door de resolutie zijn foto's natuurlijk niet echt awesome, maar daar gebruik ik 'em dan ook niet voor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_103326480
+ 1200 sprints op laser
pi_103326590
Ja, haal je zo'n pak van 500 vel, houdt na 1/5e daarvan zo'n cardridge al op. ;(
Van die startertoners in de kleurenlaser heb ik al megaveel keer meer lol. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_103326637
x2 :)
pi_103326768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Free shipping naar Oostenrijk? :P

Hehe, mijn HP is een jaar nieuwe all-in-one met WLAN, maar :r ik haat inkt, dus thanks, but I'll pass. Businesskaartjes printen op glanspapier en vlekt alle kanten op, tekst is wazig. Met de laserprinter... wow. Super contrast en strakheid, scherp en snel! Door de resolutie zijn foto's natuurlijk niet echt awesome, maar daar gebruik ik 'em dan ook niet voor.
Oh was ff vergeten dat je in de bergen zat...
Maar als iemand nog een wil voor een leuke prijs, pm! (8>
pi_103327099
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Oh was ff vergeten dat je in de bergen zat...
Maar als iemand nog een wil voor een leuke prijs, pm! (8>
quote:
- Geen handeltjes.
:P
pi_103327709
OMG, omg, moet ik hebben. :9~ http://www.dealextreme.co(...)e-board-black-102160
Hmm.. of Ebay gewoon... (wel een beetje mini ;( )

En lol, Gadhafi-horloge... http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item2eb761f1c3

[ Bericht 28% gewijzigd door shiz op 20-10-2011 15:31:16 ]
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:28:46 #10
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103328098
quote:
Filmpje opnemen met mevrouw shiznuts? :')
pi_103328384
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Is anders verdomd handig bij filmproducties, voor het synchroniseren van geluid en het indexeren van videofiles en het monteren van dat beeldmateriaal. Naast het feit dat het gewoon een musthave decoratie is. :P
pi_103328429
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef witbiertje het volgende:

[..]

:')

Door die klap wisten ze waar ze de scene moesten knippen?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:12:21 #13
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_103329827
hmzz..tijdje terug bestelling gedaan bij DX, werd een split order
Beide zijn vertuurd.
25/09 en 28/09

die van 28/09 heb ik al. die van 25/09 kan ik niet tracen, ook niet via de link op hun site.
naar dat 088-nummer gebeld en die kon ook niks vinden.
Ben benieuwd wat DX hier mee kan.
heb 'n service-request gedaan.

iemand bekend met n niet tracebaar pakketje?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:19:25 #14
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_103330113
Gewoon afwachten ):
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:34:14 #15
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103330756
quote:
iemand bekend met n niet tracebaar pakketje?
Ik denk iedereen hier. :9
pi_103331715
pi_103332152
Ik ben altijd nieuwsgierig wat het verzenden nou kost vanuit zo'n land
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:10:50 #18
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_103332226
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:08 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik ben altijd nieuwsgierig wat het verzenden nou kost vanuit zo'n land
Hij kostte $ 4,72 incl. verzenden.
Dus zoveel kan het verzenden niet kosten.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:11:14 #19
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_103332234
De laatste tijd zie ik stickers op mn pakketjes. Staat steeds ¥48.00 ( ~4.80¤)

Het ligt ook echt aan hoe zwaar/groot het pakketje is.
pi_103332489
Plakt budgetgadgets nog postzegels? :P Op mijn enveloppen van hen zat 11 HKD aan postzegels destijds.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:19:06 #21
314372 Goddelijker
pi_103332515
"Congradulations"
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:32:00 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103333012
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Plakt budgetgadgets nog postzegels? :P Op mijn enveloppen van hen zat 11 HKD aan postzegels destijds.
11 Hong Kong dollars = 1.414006 U.S. dollars voor 11500 KM
Hier in Nederland betaal je 65 dollarcent voor nog niet eens 350 KM
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:32:55 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103333053
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:05 schreef Goddelijker het volgende:
Alle 4 de ijs-horloges zijn onderweg *O*
Incl. 4 trackingnummers, voor pakketjes van nog geen 5 of 7 euro.
Ik kreeg bij die van mij via DHgate geen tracking (was 1 stuk)
pi_103333661
En als je dan kijkt via UPS gaat een pakketje van 20x20x1 cm van 1 kg met een waarde van 14 euro je kosten:

Trommelgeroffel....................

109.15 euro :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:47:33 #25
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_103333732
enigste wat ik kreeg vandaag was een email van me pa..
7 stuks inklarings brieven van PostNL :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:49:22 #26
314372 Goddelijker
pi_103333815
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik kreeg bij die van mij via DHgate geen tracking (was 1 stuk)
En als je kijkt op de website? Daar staan bij mij tracking-nummers.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:49:38 #27
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103333836
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef revpolen het volgende:
Heb dr eentje binnen vandaag, straks maar is op de post doen.
Hopelijk geen kosten, pakket van 29 usd.. anders zit je meteen aan die 12.50 'verwerkingskosten'.

Het ziet er naar uit dat PostNL serieus werk maakt van de inklaringen, lijkt wel toegenomen sinds ze van TNT naar PostNL zijn gegaan...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_103334836
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef revpolen het volgende:
WOW

Waarvan zoal? En wat voor kosten?
pi_103334874
quote:
16s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb dr eentje binnen vandaag, straks maar is op de post doen.
Hopelijk geen kosten, pakket van 29 usd.. anders zit je meteen aan die 12.50 'verwerkingskosten'.

Het ziet er naar uit dat PostNL serieus werk maakt van de inklaringen, lijkt wel toegenomen sinds ze van TNT naar PostNL zijn gegaan...
Wat vul je dan altijd in tokko?
pi_103334875
Ik kocht vroeger wel eens van ioffer, maar laatst uit interesse even goed gekeken naar die foto's die ze erbij zetten... daar stonden linkjes bij in heel klein geschreven.
Naar die site toegegaan en blijkt dat die, al goedkope verkopers, ze voor nog eens veel minder inkochten... Was dus van taobao.com :P
pi_103334969
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

"Dit Ice-Watch unisex horloge heeft een kast van plastic en een band van kunststof. "
Volgens mij niet hoor.
De site zegt;

quote:
Bij dit horloge wordt gratis een bijpassende watchtool met handleiding geleverd waarmee u makkelijk uw band kunt inkorten
Ik bedoelde dus ook eigenlijk zo`n harde band die je moet inkorten, sorry!

Maarre, zocht net op marktplaats naar ice watch :')
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:18:18 #32
314372 Goddelijker
pi_103334991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:17 schreef Marvelous het volgende:

[..]

De site zegt;

[..]

Ik bedoelde dus ook eigenlijk zo`n harde band die je moet inkorten, sorry!

Maarre, zocht net op marktplaats naar ice watch :')
Ja, daar staan ze ook op. :')
pi_103335055
Zo mijn pakketje van DX vandaag ook ontvangen.

Hele pakketje was opengescheurd, hij had een track en trace nummer erop dus hij zou met de pakketpost gebracht moeten worden dus. Maar hij is de brievenbus in geforceerd denk ik...

Ontvangen:

Iphone 4 case, de mooiste case die ik tot nu toe heb gezien. Had zelf een incase en een speck, maar deze ligt beter in de hand.

Kaartjeshouder, gewoon normaal...
pi_103335123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef xminator het volgende:

Hele pakketje was opengescheurd, hij had een track en trace nummer erop dus hij zou met de pakketpost gebracht moeten worden dus. Maar hij is de brievenbus in geforceerd denk ik...

Ontvangen:

Iphone 4 case, de mooiste case die ik tot nu toe heb gezien. Had zelf een incase en een speck, maar deze ligt beter in de hand.

minder lulle, meer foto's :P
pi_103335257
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

minder lulle, meer foto's :P
Komt eraan rustig aannnnnn
pi_103335328
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:24 schreef xminator het volgende:

[..]

Komt eraan rustig aannnnnn
*)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:29:07 #37
314372 Goddelijker
pi_103335521
Als je een product hebt besteld dat (aan de prijs te zien) behoorlijk nep is maar wel precies op het echte merk lijkt, en dat wordt bij de douane gezien... Wordt het dan gewoon vernietigd of krijg je ook een aardige boete?
Bedrag is wel onder de 22 euro, of wat die ene grens qua invoerkosten ook is...

Vorige week voor het eerst over 'China shoppen' gelezen en nu al bestellingen staan bij 3 site's :)
pi_103335580
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef DarkNoize het volgende:
Als je een product hebt besteld dat (aan de prijs te zien) behoorlijk nep is maar wel precies op het echte merk lijkt, en dat wordt bij de douane gezien... Wordt het dan gewoon vernietigd of krijg je ook een aardige boete?

Vorige week voor het eerst over 'China shoppen' gelezen en nu al bestellingen staan bij 3 site's :)
volgens mij mag je max. 3 nepproducten per pakketje.

edit;
pi_103335665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef DarkNoize het volgende:
Bedrag is wel onder de 22 euro, of wat die ene grens qua invoerkosten ook is...

Allereerst welkom!

Hangt er even vanaf wat voor nep producten, denk dat je met kleding met als merk G-Stat of Naik meer problemen krijgt als een simpeler iets.
pi_103335699
quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek op Google voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
pi_103335753
Case:

http://www.dealextreme.co(...)4-white-silver-82184

Ook screenprotector inbegrepen :)
pi_103335826
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Sorry!

Bedankt voor de reacties iig!
Ik zie het pakketje dan wel verschijnen... of niet ;)

Gaat om oordopjes
pi_103335970
quote:
Dat is een nette ja!
pi_103336219
quote:
Water resistance: daily
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:45:42 #46
314372 Goddelijker
pi_103336232
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Dus niet de afwas mee doen.
pi_103336262
quote:

[..]

:') Gelukkig ook op zondag
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:46:11 #48
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103336264
quote:

[..]

:') Zat ik ook al naar te kijken.. Moet eigenlijk eentje die gewoon tot .. meter waterdicht vinden :P
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_103336287
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

:') Gelukkig ook op zondag
godzijdank :D :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:47:18 #50
314372 Goddelijker
pi_103336331
quote:
16s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

:') Zat ik ook al naar te kijken.. Moet eigenlijk eentje die gewoon tot .. meter waterdicht vinden :P
Ach, hoe vaak wordt een horloge nou nat?
Bij mij echt nooit?
pi_103336387
quote:
16s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

3atm is toch ongeveer 30 meter? Mijn ohsen is dat ook, ongeveer hetzelfde model.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:49:51 #52
314372 Goddelijker
pi_103336471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:48 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

3atm is toch ongeveer 30 meter? Mijn ohsen is dat ook, ongeveer hetzelfde model.
Ik denk dat dat gewoon letterlijk gekopieerd is.
pi_103336910
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik denk dat dat gewoon letterlijk gekopieerd is.
Zou kunnen, de mijne is wel van een echt merk en daar staat het dus ook bij. Maar goed, mocht ik ooit onverhoopt 30 meter onder water belanden met m'n horloge om, is dat wel het laatste waar ik me druk om maak :P
pi_103337849
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef thethoryd het volgende:

[..]

volgens mij mag je max. 3 nepproducten per pakketje.

edit;
[ afbeelding ]
Dat geldt ALLEEN voor het inreizen van Nederland als passagier die door de douane gaat. Met dus die drie items in je bagage, bij je, meereizend dus, die worden dan gedoogd.

Dit geldt uiteraard NIET voor postorderbestellingen gedaan in het buitenland. Het importeren van namaakitems is per wet verboden en kan je dus serieus gedoe mee krijgen. In dit topic houden we het leuk en legaal, dus probeer hier een beetje op te letten, anders moeten de modjes telkens hun bezem erdoor halen. Zou niet nodig moeten zijn. :{

Geldt dus óók voor bepaalde horloges, audio-apparatuur e.d. die zich voordoen als merkartikelen, dit echter, besteld uit China voor stuntprijzen, uiteraard nooit kunnen zijn.
pi_103338203
Iemand ervaring met mp4 spelers uit china?!

Aangezien met creative xfi touch kuren begint te vertonen was ik toch maar eens aan het rondkijken en kwam tot men verbazing nog iets aardig tegen...

Speelt FLAC, daar ben ik toch zeker naar opzoek.
Ook de volume knoppen aan de zijkant lijken me een pluspunt (toch zeker tov men huidig mp4-spelertje)
Iemand al ervaringen ermee?

http://www.focalprice.com(...)P4_Player_Black.html

& zie hier direct weer al een aardig prijs verschil.... (http://www.beebond.com/be(...)d2-3-mp5-player.html)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:24:37 #56
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103338213
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef xminator het volgende:

Ontvangen:

Pics van de kaartjeshouder, ik wil er namelijk ook nog 1 kopen :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:29:14 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103338485
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef jonasr het volgende:

Aangezien met creative xfi touch kuren begint te vertonen was ik toch maar eens aan het rondkijken en kwam tot men verbazing nog iets aardig tegen...

Ook de volume knoppen aan de zijkant lijken me een pluspunt (toch zeker tov men huidig mp4-spelertje)

& zie hier direct weer al een aardig prijs verschil.... (http://www.beebond.com/be(...)d2-3-mp5-player.html)
Ziet er wel aardig uit, helaas zie ik geen processor en ram geheugen staan, dat bepaald voor het grootste gedeelte hoe werkbaar dat ding is.
pi_103338614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ziet er wel aardig uit, helaas zie ik geen processor en ram geheugen staan, dat bepaald voor het grootste gedeelte hoe werkbaar dat ding is.
Klopt, zal er eens achter vragen (weinig hoop op goed antwoord maar kom :P).
Want heb gehoord dat Cowon met zijn Android-mp4 nogal veel last had van lag etc.
Maar voor die prijs, mss probeer ik het wel...
pi_103338844
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef jonasr het volgende:

Raden we af. Enige wat aan te bevelen is enigszins is de NaNite van MP4Nation, verder is het voor een audioliefhebber absoluut af te raden en beter te gaan voor een Sansa Clip+/Fuze+ of Zip o.i.d. van een westers merk.
(Apparaten die uitrustbaar zijn met: http://www.rockbox.org/ )
pi_103338942
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Raden we af. Enige wat aan te bevelen is enigszins is de NaNite van MP4Nation, verder is het voor een audioliefhebber absoluut af te raden en beter te gaan voor een Sansa Clip+/Fuze+ of Zip o.i.d. van een westers merk.
(Apparaten die uitrustbaar zijn met: http://www.rockbox.org/ )
Kan het dan zo erg zijn? (Android/FLAC) Dus, gerust zelf aanpasbaar lijkt me.
Maar intern percies max. 4gb dat is wel spijtig.
pi_103339189
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:36 schreef jonasr het volgende:

[..]

Kan het dan zo erg zijn? (Android/FLAC) Dus, gerust zelf aanpasbaar lijkt me.
Maar intern percies max. 4gb dat is wel spijtig.
De bouwkwaliteit van die dingen zijn gewoon ondermaats er is verder niet echt over nagedacht en de specificaties zijn vaak half bij elkaar gelogen. De kwaliteit van displays zal ook zwaar tegenvallen op zulke dingen, vaak gooien ze er dan ook een algemeen Android-screenshot overheen in Photoshop om het wat te laten lijken.

Ben je denk ik beter af met een vergelijkbare 4.3" (o.i.d.) Archos.
pi_103339454

Onderweg van eBay voor $1.99 - werkt echt VEEL fijner dan zo'n knijp apparaat!
pi_103339625
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:45 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]

Linkje?
pi_103339801
Heb die van mij HIER vandaan :D

Volgensmij staan er weleens mensen op de braderie met deze dingen voor 10 euro ofzo :P
pi_103339901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:51 schreef Tjado het volgende:
Heb die van mij HIER vandaan :D

Volgensmij staan er weleens mensen op de braderie met deze dingen voor 10 euro ofzo :P

Dank!
Ga hem zo bestellen :Y
pi_103342046
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef JortK het volgende:

[..]

Pics van de kaartjeshouder, ik wil er namelijk ook nog 1 kopen :)
pi_103345928
Ik heb door een foutje bij de Chinees iets meer korting gekregen dan voor hun de bedoeling was. Order is inmiddels verzonden, maar krijg nu het verhaal dat ik moet bijbetalen. Hier heb ik natuurlijk geen zin in.

Kunnen ze nu achteraf nog opeens de prijs aanpassen en dat ik verplicht ben dit te betalen (aan de postbode)?
Zo ja, als ik het pakketje niet aanneem kan ik dan alsnog mijn geld claimen bij paypal?

Iemand ervaring hiermee?
pi_103346158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef i124Q het volgende:
Ik heb door een foutje bij de Chinees iets meer korting gekregen dan voor hun de bedoeling was. Order is inmiddels verzonden, maar krijg nu het verhaal dat ik moet bijbetalen. Hier heb ik natuurlijk geen zin in.

Kunnen ze nu achteraf nog opeens de prijs aanpassen en dat ik verplicht ben dit te betalen (aan de postbode)?
Zo ja, als ik het pakketje niet aanneem kan ik dan alsnog mijn geld claimen bij paypal?

Iemand ervaring hiermee?
Nee, ze kunnen naar mijn weten niks meer er aan doen. En al helemaal niet aan de deur meer laten betalen. Ze kunnen hooguit een mail sturen met de uitleg dat ze een fout hebben gemaakt en of je het verschil wilt betalen. Dan ligt het aan jou of je een eerlijk persoon bent of dat je het er bij laat en mooi de korting pakt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:38:37 #69
226677 revpolen
pi_103346186
hoeveel is "iets"
pi_103346680
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee, ze kunnen naar mijn weten niks meer er aan doen. En al helemaal niet aan de deur meer laten betalen. Ze kunnen hooguit een mail sturen met de uitleg dat ze een fout hebben gemaakt en of je het verschil wilt betalen. Dan ligt het aan jou of je een eerlijk persoon bent of dat je het er bij laat en mooi de korting pakt.
Dank

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef revpolen het volgende:
hoeveel is "iets"
Kleine $1000
pi_103346766
Laatst zijn helaas mijn oordoppen overleden en nu wil ik wederom nieuwes bestellen uit china. De vorige kwamen van buyincoins (creative) maar zijn helaas out-of-stock.

Nu volg ik deze topic-reeks al een langere tijd, maar welke oordoppen of hoofdtelefoons zijn momenteel aan te raden. Ik weet af van de brainwavz en Kanen dopjes maar wat is beter, enige tips? Is het kwaliteitsverschil tussen de goedkope van 18 dollar en duurdere van 34 dollar merkbaar (brainwavz als ik kijk op mp4nation.net)

mijn maximale budget is denk ik rond de 15 tot 20 dollar.
"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."
pi_103346775
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef i124Q het volgende:

[..]

Dank

[..]

Kleine $1000
W T F !!

Voor hoeveel heb je dan wel niet besteld?
pi_103346787
$1000? Wat heb je besteld?
pi_103346838
quote:
Las net een review:

quote:
Cons:
- since the consistency is almost like water you cant use too much at a time or else it will drip and move around so only use little bit at a time
- i say this with experience: if you are gonna use it with rubber powder, DO NOT touch with your fingers, it will stick to your fingers and it will burn pretty bad, when mixing the rubber powder with the glue you can actually see fumes from it since it becomes so hot, who knows what chemicals are mixed together.
pi_103346870
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:47 schreef a6yrOld het volgende:
Laatst zijn helaas mijn oordoppen overleden en nu wil ik wederom nieuwes bestellen uit china. De vorige kwamen van buyincoins (creative) maar zijn helaas out-of-stock.

Nu volg ik deze topic-reeks al een langere tijd, maar welke oordoppen of hoofdtelefoons zijn momenteel aan te raden. Ik weet af van de brainwavz en Kanen dopjes maar wat is beter, enige tips?

mijn maximale budget is denk ik rond de 15 tot 20 dollar.
Copy/paste van eerder:
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...
O.a. de XKDUN CK-700 , maar ook kun je kijken voor Kanen en Songqu eventueel.

[..]

Verder natuurlijk voor wat meer geld absolute toppers de Brainwavz-series bij www.mp4nation.net , eventueel op eBay/Amazon ook wat leuke dingen te vinden. Vergeet ook niet: www.lendmeurears.com en www.xears.com (XT2 Pro _O_ ). Goeie tips verder soms te krijgen van onze Spaanse vrienden (als ze niet down zijn ;( ).
pi_103346976
Allemaal van die China meuk voor tabjes, Android en allerlei andere kleine electronica in grotere aantallen.
pi_103347077
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef i124Q het volgende:
Allemaal van die China meuk voor tabjes, Android en allerlei andere kleine electronica in grotere aantallen.
Cool, kan je het bedrag van de naheffing posten?
pi_103347100
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef i124Q het volgende:
Niet bang dat het pakketje onderschept word door de douane en dat je een maandsalaris aan inklaring moet betalen?

Maar er is dus een verschilletje van $1000,-.... Dus de order was veel meer?
pi_103347344
Straks neemt de douane het nog in beslag. :') Staan er logo's op?
pi_103347400
Volgens mij is het gewoon een troll :')

Niemand is toch zooo dom? Toch???
pi_103347439
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Volgens mij is het gewoon een troll :')

Niemand is toch zooo dom? Toch???
Geloof het ook ja.

Allowel die al wel vaker gepost heeft hier. (gedurende 3 topics)
pi_103347990
10%EBAY110 / 7%NLFOK werken allemaal niet meer ??

of is er gewoon een storing? krijg bij beide de melding dat hij verlopen is??

Verder had ik vernomen dat iemand hier zo'n Fixit scratch remover ofzo had gekocht?
Werkt dat nog een beetje? of is het zo fake als sinterklaas ?
pi_103348037
Geen troll en geen logo's. Het probleem voor hun is dat de gegeven korting hoger is dan het uiteindelijke orderbedrag. Dus de inklaringskosten zullen wel mee vallen. Het gaat toch om het betaalde orderbedrag?

Edit: of zullen er een aantal Chinezen worden afgeschoten omdat ze aan mij die korting hebben toegekend?

Edit2: fyi.. ik post inderdaad pas 3 topics, maar lees al wel een tijdje mee.
pi_103348134
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:07 schreef Downstar het volgende:

Verder had ik vernomen dat iemand hier zo'n Fixit scratch remover ofzo had gekocht?
Ik zag dat iemand m idd al had ontvangen. Die van mij is onderweg, dus ben benieeuwd voor lichte krasjes
pi_103348231
Bij mij werkte het voor geen meter, heb er 10 liggen lol. Maar je moet ze ook wel gebruiken wanneer de zon schijnt. Moet het nog een keer proberen denk ik :)
pi_103348265
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef i124Q het volgende:
Geen troll en geen logo's. Het probleem voor hun is dat de gegeven korting hoger is dan het uiteindelijke orderbedrag. Dus de inklaringskosten zullen wel mee vallen. Het gaat toch om het betaalde orderbedrag?

Edit: of zullen er een aantal Chinezen worden afgeschoten omdat ze aan mij die korting hebben toegekend?

Wees eens duidelijker :P

- Voor hoeveel heb je een order geplaatst?
- Waar?
- Al binnen of al een brief van inklaring?
- Wat voor korting, en hoe is dit gegaan?
- etc :P
pi_103348286
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef i124Q het volgende:

Huh, dus je hebt niks betaald voor je order? Als je meer korting hebt gekregen dan wat de order waard is, dan heb je dus geld toe gekregen?
pi_103348306
quote:

10%ebay2011 is de nieuwe 10%ebay110
pi_103348418
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ik zag dat iemand m idd al had ontvangen. Die van mij is onderweg, dus ben benieeuwd voor lichte krasjes
besteld bij BIC neem ik aan ?

Bij mij hebben ze de auto ergens op een parkeerplaats bij het winkelcentrum flink geraakt!..
schade: Deuk en flinke krassen.. gelukkig veel kunnen weg poetsen met commandant..
maar ben wel eens benieuwd of z'n stick nou echt werkt..

je ziet ze vaak voorbij komen in die tellsell reclames( :r ), daar is het altijd zooo fake...
maarvoor die 1,50 ofzo is het natuurlijk het proberen waard :)

Laatst ook een Wizzit apparaatje uit china gehaald, word verkocht bij tellsell voor 39,99 ofzo exlusief verzending.. in china uiteraard onder de 5 euro verkrijgbaar! en volgens mijn schoonmoeder werkt het ding perfect ^O^|

quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

10%ebay2011 is de nieuwe 10%ebay110
kijk daar hebben we wat aan, Thanks! _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef Skiet het volgende:
Bij mij werkte het voor geen meter, heb er 10 liggen lol. Maar je moet ze ook wel gebruiken wanneer de zon schijnt. Moet het nog een keer proberen denk ik :)
Stuur mij er is 1 op dan, dan hek hem sneller binnen dan dat ik hem uit china haal:P
pi_103348648
Ik had t besteld bij FP met wat andere dingetjes. De krassen lopen bij mij van voor tot achter, dus wilde nog neit aan commandant beginnen eigelijk.
pi_103348905
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Racer88 het volgende:
Oja ik ben nog steeds op zoek naar zoiets overdreven.

Dus lekker groot, veel glinster steentjes.

[ afbeelding ]

Niet te duur, want is maar voor 1 keer gebruik. Ik kan t nog niet vinden :(
http://chinaprices.us?q=Bling%20watch
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:22:35 #92
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_103348924
Zo'n krasstift is waardeloos, werkt echt voor geen meter.
Ik heb een keer zo'n ding van tv besteld 'it's amazing!!" , je ziet alleen een streep blanke lak die breder dan de kras is en de kras schijnt gewoon nog lekker er doorheen.
Rommel dus :P
Krassen krijg je niet weg met zo'n stift, als het lichte krasjes zijn kan je je auto een goede poets/polijst beurt geven, dan zie geen lichte krasjes meer. alleen diepere/bredere krassen nog.. maar daar valt ook wel wat aan te doen.
pi_103348973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Skiet het volgende:

[..]

Huh, dus je hebt niks betaald voor je order? Als je meer korting hebt gekregen dan wat de order waard is, dan heb je dus geld toe gekregen?
Ik heb minder betaald dan de uiteindelijke korting. Dus niet niks, maar minder dan die kleine $1000.

quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Wees eens duidelijker :P

- Voor hoeveel heb je een order geplaatst?
- Waar?
- Al binnen of al een brief van inklaring?
- Wat voor korting, en hoe is dit gegaan?
- etc :P
Alles is nog onderweg. Zodra alles binnen is zal ik je een pm met wat info sturen.
pi_103348998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Racer88 het volgende:
Oja ik ben nog steeds op zoek naar zoiets overdreven.

Dus lekker groot, veel glinster steentjes.

[ afbeelding ]

Niet te duur, want is maar voor 1 keer gebruik. Ik kan t nog niet vinden :(
In goud ook goed? http://www.ebay.com/itm/N(...)d0058#ht_4871wt_1344
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:25:23 #95
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103349110
quote:
Jij bent echt de koningin van het zoeken! :7 _O_
pi_103349120
quote:
Zonde van je post *zucht

En goud vloekt een beetje. Had al zo zilveren armband en ketting besteld. Dus zon zilverkleurige klok zou dan mooiste zijn
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:26:09 #97
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_103349155
quote:
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item3ef5524770
Zoeken op pimp watch levert beste resultaat lijkt me. :') Of diamond watch. Kortom, toon zelf eens wat initiatief ipv elke keer dezelfde vraag neer te plempen. ;(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_103349195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Zonde van je post *zucht

En goud vloekt een beetje. Had al zo zilveren armband en ketting besteld. Dus zon zilverkleurige klok zou dan mooiste zijn
Oke, dan bekijk je het maar lekker met je horloge..
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:27:16 #99
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103349225
30 pond goed genoeg voor 1 keertje?

http://www.bling-bling-on(...)phop%20bling%20watch *) let op, geen chinees.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:28:20 #100
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103349306
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef neo2000 het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item3ef5524770
Zoeken op pimp watch levert beste resultaat lijkt me. :') Of diamond watch. Kortom, toon zelf eens wat initiatief ipv elke keer dezelfde vraag neer te plempen. ;(
Ik zocht op crystal watch en dan bij band material alleen metalen. Pimp watch is ook een goede ja.
pi_103349390
Mensen, laat die beste jongen lekker zelf zoeken!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:30:26 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103349450
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Skippy_ball het volgende:
Inmiddels ben je wel om, hè? :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:30:32 #103
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103349458
quote:
Wat? :o
Dit is ons leven, ontneem ons dat niet!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:30:44 #104
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103349482
quote:
Hij had op zich gelijk dat jouw post zinloos was. :')
pi_103349565
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Inmiddels ben je wel om, hè? :P
Jup, en dan zo reageren.. ^O^

quote:
16s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat? :o
Dit is ons leven, ontneem ons dat niet!
Jij dacht er precies hetzelfde over.. Ik zag je wel door mijn IP-cam

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Hij had op zich gelijk dat jouw post zinloos was. :')
Ook jij kan te ver gaan ;)
pi_103349579
quote:
Welkom op FOK!, het nieuwe google.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_103349595
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Welkom op FOK!, het nieuwe google.
:Z
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:33:14 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103349658
TT veranderen in: Chinese Webshops #165 Waar Tokko1 alles voor je zoekt!
pi_103349688
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef RobertNL het volgende:
TT veranderen in: Chinese Webshops #165 Waar Tokko1 alles voor je zoekt!
En dan met name: DM tokko1 voor al uw searches _O-

en met mijn link kreeg ik anders een aantal goedkope exemplaren :) En dan kon die toch zelf wel bedenken om er eens pimp, hip hop of weet ik veel van de maken?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:33:57 #110
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103349708
Of: Chinese Webshops #165 Waar Skippy_ball je de wet voorschrijft. ^O^
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:34:16 #111
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103349731
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

En dan met name: DM tokko1 voor al uw searches _O-
:'( Niet pesten
pi_103349741
quote:
Je post was zinloos, had ik al gezocht, en komen alleen hello kitty watches uit.

Pimp watch is een goed idee had ik nog niet aan gedacht. heb al wat leuks gevonden nu. danku
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:34:34 #113
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103349751
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Jup, en dan zo reageren.. ^O^

[..]

Jij dacht er precies hetzelfde over.. Ik zag je wel door mijn IP-cam

[..]

Ook jij kan te ver gaan ;)
Ik wist niet dat IP-cams gedachten konden lezen... snel eentje bestellen maar.
Eh.. Tokko1, kun je die voor mij opzoeken? :D
pi_103349861
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef witbiertje het volgende:
Of: Chinese Webshops #165 Waar Skippy_ball je de wet voorschrijft. ^O^
:{ :P

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Je post was zinloos, had ik al gezocht, en komen alleen hello kitty watches uit.

Pimp watch is een goed idee had ik nog niet aan gedacht. heb al wat leuks gevonden nu. danku
Alsof je helemaal de blits gaat maken met je horloge.. Niemand ziet dat ding man! :P

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik wist niet dat IP-cams gedachten konden lezen... snel eentje bestellen maar.
Eh.. Tokko1, kun je die voor mij opzoeken? :D
_O-
pi_103349951
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

:{ :P

[..]

Alsof die beste man helemaal de blits gaat maken met zijn horloge.. Niemand ziet dat ding man! :P

[..]

_O-
Ik wil wel de prijs krijgen voor beste pimp look-a-like ofzo

Dan meot t plaatje wel compleet zijn

pi_103350011
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ik wil wel de prijs krijgen voor beste pimp look-a-like ofzo

Dan meot t plaatje wel compleet zijn

Veel plezier met je gay-party,

en nu weer on-topic
pi_103350026
Mooi om dan even in te haken op dat punt;

Ip cameras..

Tijdje terug al een berichtje hier geplaatst.

zijn er nog mensen die belang hebben bij deze camera:

http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html

reviews hier te zien:

http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=19&t=21985

http://www.mp4nation.net/(...)19&t=21406&start=150

Is voor zijn prijs toch nu al wel een mooi dingetje! :)

Mochten meerdere nou belangstelling hebben, dan kunnen we Raz eens mailen voor een mooi prijsje *O*
pi_103350115
quote:
Geen handel
Ik ga nu DM'en met Danny dat ik mod kan worden :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:39:59 #119
48067 neo2000
pi_103350155
Een ho in de morgen is een dag zonder zorgen.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:40:06 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103350164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef Downstar het volgende:
Mooi om dan even in te haken op dat punt;

Ip cameras..

Tijdje terug al een berichtje hier geplaatst.

zijn er nog mensen die belang hebben bij deze camera:

http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html

reviews hier te zien:

http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=19&t=21985

http://www.mp4nation.net/(...)19&t=21406&start=150

Is voor zijn prijs toch nu al wel een mooi dingetje! :)

Mochten meerdere nou belangstelling hebben, dan kunnen we Raz eens mailen voor een mooi prijsje *O*
Als jij nu een leuke nas voor me koopt (waar ik hem op kan aansluiten) dan doe ik mee ;)
pi_103350220
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als jij nu een leuke nas voor me koopt (waar ik hem op kan aansluiten) dan doe ik mee ;)
www.ibood.nl in de gaten houden, vliegen de nasjes elke week om je horen :P

Maar ik had gelezen dat het Opnemen niet eens zo gek veel ruimte in beslag nam in 1 van de reviews + het feit dat je er kan worden opgenomen bij een detectie van beweging kost het nog minder ruimte om dagelijks te filmen..
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:42:27 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103350333
Laatst 10 paar beta's proberen bestellen voor een aantal bekenden, denk dan krijg je wel een mooi prijsje. Nou 5 dollar korting was alles wat Raz kon doen. (ze waren een week eerder nog voor 14.50) Dat viel me even flink tegen
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:43:54 #123
48067 neo2000
pi_103350430
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef RobertNL het volgende:
Laatst 10 paar beta's proberen bestellen voor een aantal bekenden, denk dan krijg je wel een mooi prijsje. Nou 5 dollar korting was alles wat Raz kon doen. (ze waren een week eerder nog voor 14.50) Dat viel me even flink tegen
Toch een indicatie dat die dingen normaal gesproken enigzins overpriced zijn zou je denken. :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:43:57 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103350433
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

www.ibood.nl in de gaten houden, vliegen de nasjes elke week om je horen :P

Maar ik had gelezen dat het Opnemen niet eens zo gek veel ruimte in beslag nam + het feit dat je er kan worden opgenomen bij een detectie van beweging ..
Heb al wel een nas (25 euro bij de Aldi :') )
pi_103350557
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb al wel een nas (25 euro bij de Aldi :') )
voor die prijs kan het het geen nas zijn..

waarschijnlijk gewoon een fileserverkastje met usbaansluitingen voor externe schijven :)?

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Toch een indicatie dat die dingen normaal gesproken enigzins overpriced zijn zou je denken. :P
Dat is met veel dingen zo op MP4 nation. deze Ip camera kostte een paar weekjes terug nog 69$ en toen kwamen ze in de actie voor 55$ ofzo..

nu is de prijs 62,50$ dus er moet zeker een dollar of 7 afkunnen :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:54:25 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103351046
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

voor die prijs kan het het geen nas zijn..

waarschijnlijk gewoon een fileserverkastje met usbaansluitingen voor externe schijven :)?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_46/OFF07.SHTML
Ze hadden opruiming van het magazijn. Deze had een grote kras op de doos en was nog verder afgeprijsd dan de andere dozen. Mocht hem terugbrengen als hij het niet deed, maar nog geen problemen gehad :P
quote:
[..]

Dat is met veel dingen zo op MP4 nation. deze Ip camera kostte een paar weekjes terug nog 69$ en toen kwamen ze in de actie voor 55$ ofzo..

nu is de prijs 62,50$ dus er moet zeker een dollar of 7 afkunnen :)
Hoeveel denk je dat je moet afnemen, voordat hij die 7 dollar korting geeft?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:56:40 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103351172
Kosten batenanalyse. Op een actie met 1000 stuks is elke cent winst al gauw merkbaar en kun je dus erg attractief stunten. Als iemand eens 10 stuks wil, loont dat niet daar moeite voor te doen. De index die dan gehanteerd wordt is in verhouding verder gelijk. Je zult dus nooit de actieprijs van een globale aangekondigde actie krijgen waarvoor gereserverde stuks aanwezig waren en zo'n kosten/batenanalyse was opgemaakt. :P
pi_103351272
Op deze website is de dollarkoers veel beter te zien :@
pi_103351289
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_46/OFF07.SHTML
Ze hadden opruiming van het magazijn. Deze had een grote kras op de doos en was nog verder afgeprijsd dan de andere dozen. Mocht hem terugbrengen als hij het niet deed, maar nog geen problemen gehad :P

[..]

Hoeveel denk je dat je moet afnemen, voordat hij die 7 dollar korting geeft?
zo das wel een leuk dingetje en zeker voor 25 euro :)!, zal hier de aldi eens in de gaten houden :P haha

Zoals ik al aangaf toen het product nog 69$ kostte werd de prijs ook al verlaagd bij een actie naar 55 of 59$ ben het even kwijt..

De huidige prijs van dat ding is 62,50$ .. dus op zijn minst moeten we 59$ kunnen krijgen..
maar uiteraard hoop ik op een prijs van $52,50 ofzo..

Ik zal eens kijken of ik Raz kan mailen, iemand die zijn 'prive'/directe email weet?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:58:42 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103351292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Kosten batenanalyse. Op een actie met 1000 stuks is elke cent winst al gauw merkbaar en kun je dus erg attractief stunten. Als iemand eens 10 stuks wil, loont dat niet daar moeite voor te doen. De index die dan gehanteerd wordt is in verhouding verder gelijk. Je zult dus nooit de actieprijs van een globale aangekondigde actie krijgen waarvoor gereserverde stuks aanwezig waren en zo'n kosten/batenanalyse was opgemaakt. :P
Het komt er dus op neer dat je er geen zak mee opschiet als je er 10 koopt :) vooral de omdat de douane toch veel meer achter grotere pakketjes aanzit.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

zo das wel een leuk dingetje en zeker voor 25 euro :)!, zal hier de aldi eens in de gaten houden :P haha

Zoals ik al aangaf toen het product nog 69$ kostte werd de prijs ook al verlaagd bij een actie naar 55 of 59$ ben het even kwijt..

De huidige prijs van dat ding is 62,50$ .. dus op zijn minst moeten we 59$ kunnen krijgen..
maar uiteraard hoop ik op een prijs van $52,50 ofzo..

Ik zal eens kijken of ik Raz kan mailen, iemand die zijn 'prive'/directe email weet?
Ik heb gewoon support gemaild. En kreeg antwoord van RAZ
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:00:19 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103351379
Wel iets, maar nooit voor net boven de inkoopsprijs met minimum winstmarge. :P
pi_103351381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het komt er dus op neer dat je er geen zak mee opschiet als je er 10 koopt :) vooral de omdat de douane toch veel meer achter grotere pakketjes aanzit.
hmm aan kosten van douane heb ik idd ook nog niet gedacht,, :|W

Dannog mail ik raz, we weten het natuurlijk nooit met die bamibakkers ^O^
op zich is het voor deze prijs( mochten er geen douane kosten bij komen) al een mooi prijsje, maar we blijven natuurlijk Nederlanders!
pi_103351391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Ik heb gewoon support gemaild. En kreeg antwoord van RAZ
daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht :@
pi_103351510
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

hmm aan kosten van douane heb ik idd ook nog niet gedacht,, :|W

Dannog mail ik raz, we weten het natuurlijk nooit met die bamibakkers ^O^
op zich is het voor deze prijs( mochten er geen douane kosten bij komen) al een mooi prijsje, maar we blijven natuurlijk Nederlanders!
Vraag of die er een 0,01 USD deal van wil maken _O-
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:09:04 #135
314372 Goddelijker
pi_103351835
Ik hoop dat er morgen weer een paar pakketjes bezorgd worden *O* O+
pi_103351859
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
Ik hoop dat er morgen weer een paar pakketjes bezorgd worden *O* O+
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:14:31 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103352091
Ik heb echt nul orders uitstaan (again op de HM3 na)...
Ben ik uitgeshopt? :'(

- Oh, niet waar! :D M'n Infantry watch natuurlijk. How could I forget! :D
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:15:19 #138
314372 Goddelijker
pi_103352123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:14 schreef shiznuts het volgende:
Ik weet niet wat voor een onzin je allemaal al besteld hebt? :+
TaoBao heb je al doorgebladerd? :P
pi_103352201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:14 schreef shiznuts het volgende:

- Oh, niet waar! :D M'n Infantry watch natuurlijk. How could I forget! :D
Ik zit hier ook op zo'n punt dat ik denk van, ja, en na de pakketjes die straks binnen komen? :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:17:04 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103352202
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor een onzin je allemaal al besteld hebt? :+
TaoBao heb je al doorgebladerd? :P
Zo'n beetje alles wat er is. :X
Nog nooit iets van Tao gehaald, vind ik gedoe met agents enzo. :@
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:17 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ik zit hier ook op zo'n punt dat ik denk van, ja, en na de pakketjes die straks binnen komen? :P
Dan komt er opeens niks meer. De leegte in je leven! :'(
pi_103352332
Mijn betas zijn er btw ook, goede doppen
pi_103352386
De OP mag trouwens best even een revisie hebben :@ Een aantal foto's werken niet meer, stukjes tekst missen op sommige plaatsen..

Maar eerst slapen :z
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:24:12 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103352561
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo'n beetje alles wat er is. :X
Nog nooit iets van Tao gehaald, vind ik gedoe met agents enzo. :@

[..]

Dan komt er opeens niks meer. De leegte in je leven! :'(
Japan/Bangladesh/Inda shopping?
pi_103352602
Nou heb ik voor de grap wel eens op de ebay van india gekeken, wat een verschil(!) Helaas versturen ze niet naar nederland :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:28:34 #145
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103352777
pi_103352913
Ik vraag me nog steeds af waarom ik niet naar de productpage van de Beta's kan.
Heb dit een paar topics geleden ook al aangekaart...
http://mp4nation.net/cata(...)earphones-p-553.html
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:35:11 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103353028
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:32 schreef DarkNoize het volgende:
Dunno. Al op het forum (niet dit forum, maar daar hè :P ) gekeken? Vast niet de enige die het opgemerkt heeft. Verder is er customer support. :Y Kan niet zo goed bedenken waarom ze uit de roulatie zijn genomen, misschien productiestop en geen voorraad wegens voorrang HM3. Ik weet het niet. :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:36:42 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103353108
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:32 schreef DarkNoize het volgende:
Zou toch zweren dat ik gisteren nog heb gekeken (toen werkte hij nog)
pi_103353479
Nou een paar dagen geleden kreeg ik precies dezelfde melding...
Heb nu al 2 andere oordopjes die (bijna) onderweg zijn, maar wilde wel even kijken hoe duur die Beta's nou eigenlijk waren :N
pi_103353768
quote:

Fixit scratch is nep werkt niet....

Shit een topic te laat. Sorry

[ Bericht 2% gewijzigd door alxzhu op 21-10-2011 00:18:11 ]
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:58:33 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103354018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:45 schreef DarkNoize het volgende:
Nou een paar dagen geleden kreeg ik precies dezelfde melding...
Heb nu al 2 andere oordopjes die (bijna) onderweg zijn, maar wilde wel even kijken hoe duur die Beta's nou eigenlijk waren :N
Uit de mail toentertijd (18/9):
quote:
Its Sunday Funday and we are offering out Brainwavz Beta for just $14.50, that includes free global shipping, normal retail price $28.50!
Door hun lifecycle zijn ze denk ik niet, want ze bestaan nog maar zo'n drie maanden. :o
pi_103358108
Tering wat gaat dit topic snel zeg, dat ga ik niet allemaal terug lezen...

Maakt het bij zo'n cree eigenlijk verschil in lichtsterkte als je er meer batterijen in doet? Bijvoorbeeld een extension tube met 1 of 2 extra 18650 batterijen?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:15:49 #153
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103358659
Hoger voltage wel, meer ampere niet. Ga ik vanuit. Ik heb zo wel eens een zaklamp 'opgeblazen' :')

Bij 6 volt brandde hij aanzienlijk feller dan bij 3 volt, maar bij 9 volt was het een felle flits en uit.
pi_103359017
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoger voltage wel, meer ampere niet. Ga ik vanuit. Ik heb zo wel eens een zaklamp 'opgeblazen' :')
Bij 6 volt brandde hij aanzienlijk feller dan bij 3 volt, maar bij 9 volt was het een felle flits en uit.
Jij weet ook écht alles hè! :D O+
Maar dan moet ik morgen maar eens kijken wat die van mij aan zou moeten kunnen, hoewel een extra set 18650's en een extension tube ook best $$ zijn...

Lamp bevalt me prima, wat ik wel jammer vind is dat er geen focus op zit waardoor je bijvoorbeeld geen sweet spot kan maken.

* Iemand91 herinnert zich dat hij review(tje)s zou maken van zaklamp en horloges als ie laptop binnen had; noteert. :@
pi_103359917
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:45 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn keukenprinses/vriendin komt uit vietnam... die doet dat met mes! (zonde van me 2 dollar)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 05:58:57 #156
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_103360242
Gasten, ijshorloges? maw, nepproducten? Dat mag toch niet?

En zo te zien is het voor sommige mensen al de tweede keer dat ze nepproducten posten etc :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:44:15 #157
314372 Goddelijker
pi_103361220
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 05:58 schreef kanovinnie het volgende:
Gasten, ijshorloges? maw, nepproducten? Dat mag toch niet?

En zo te zien is het voor sommige mensen al de tweede keer dat ze nepproducten posten etc :')
Hallo Kanovinnie. :*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:27:37 #158
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103364081
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:52 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Fixit scratch is nep werkt niet....

Shit een topic te laat. Sorry
Heb je et geprobeerd :O?

En waardan op? Diepe krassen of oppervlakte krassen (Die niet door de lak heen zijn dus). Want de werking zou in principe moeten werken als de uitleg klopt voor lichte krasjes

In principe dan he :')
pi_103364556
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:52 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Heb je et geprobeerd :O?

En waardan op? Diepe krassen of oppervlakte krassen (Die niet door de lak heen zijn dus). Want de werking zou in principe moeten werken als de uitleg klopt voor lichte krasjes

In principe dan he :')
Op een donker groene gewassen auto. Op oppervlakkige krassen en toen ik klaar was ook maar de diepe gedaan. Haha. Laten drogen in de zon (zomer). Het werkt opzich wel. Je krasje is opgevuld, alleen hou je er een veel dikkere streep aan over (overtollige blanke lak)
www.Buyincoins.com
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:07:23 #161
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103364582
quote:
TOP!

Die gaat denk ik ergens in de OP
pi_103364669
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:06 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Op een donker groene gewassen auto. Op oppervlakkige krassen en toen ik klaar was ook maar de diepe gedaan. Haha. Laten drogen in de zon (zomer). Het werkt opzich wel. Je krasje is opgevuld, alleen hou je er een veel dikkere streep aan over (overtollige blanke lak)
Ja dat verwachte ik ook wel, maar valt dat dan niet weer glad te polishen. Dus dat je net alleen de overtollige lak wegpollished waardoor je een gevulde kras (en dus niet zichtbaar) overhoud?
pi_103365068
Is het trouwens in sommige sites niet handig om de currency naar Euro's te switchen en zo uit te checken met paypal. Want dat gebruik je de exchange rate die hoger is dan paypal. Of Gaat tijdens het uitchecken het bedrag weer in dollars naar paypal?

Scheelt tog 5 cent per dollar. 1.32 van paypal tegen 1.379 van de website

Ik heb t als voorbeeld over everbuy. Maar als ik uitcheck met paypal staat het te betalen bedrag er niet tussen. Ja, pas als ik betaald heb, maar wilde alleen kijken of het werkte.

Sorry als t al gevraagd is btw
pi_103365080
dubbel
  Admin vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:20:36 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103365121
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:21:40 #166
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103365165
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef yvonne het volgende:
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139

SPAM!!! :P
pi_103365309
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef Racer88 het volgende:
Is het trouwens in sommige sites niet handig om de currency naar Euro's te switchen en zo uit te checken met paypal. Want dat gebruik je de exchange rate die hoger is dan paypal. Of Gaat tijdens het uitchecken het bedrag weer in dollars naar paypal?

Scheelt tog 5 cent per dollar. 1.32 van paypal tegen 1.379 van de website

Ik heb t als voorbeeld over everbuy. Maar als ik uitcheck met paypal staat het te betalen bedrag er niet tussen. Ja, pas als ik betaald heb, maar wilde alleen kijken of het werkte.

Sorry als t al gevraagd is btw
Volgens mij betaal je uiteindelijk gewoon in dollars en zit je dus vast aan de wisselkoers van PayPal.
Ik heb het even nagekeken en bovenstaande is sowieso bij ahappydeal het geval.
  Admin vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:25:22 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103365327
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:21 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

SPAM!!! :P
Prima, vraag is heb jij al gestemd?!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:25:59 #169
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103365353
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ga ik nu voor je doen :*

Bedankt voor uw stem!
Vergeet niet om uw stemmen te activeren! Controleer uw emailadres en klik op de activatielink als u klaar bent met het stemmen op uw favoriete websites.
pi_103365464
quote:

[..]

quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:25 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ga ik nu voor je doen :*

Bedankt voor uw stem!
Vergeet niet om uw stemmen te activeren! Controleer uw emailadres en klik op de activatielink als u klaar bent met het stemmen op uw favoriete websites.
Zullen we het ff ontopic houden :9
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:29:12 #171
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103365492
Yvonne begon :P

ever buying heeft me 1,91 dollar terug gezet op de paypal..

Edit: Nee ze hebben me 0,01 dollar terug gedaan van de pocketlamp... :(
pi_103365912
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:09 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ja dat verwachte ik ook wel, maar valt dat dan niet weer glad te polishen. Dus dat je net alleen de overtollige lak wegpollished waardoor je een gevulde kras (en dus niet zichtbaar) overhoud?
Had het ook geprobeerd weg te polishen. Kreeg een dikke smeer. De rest maar zo gelaten.
www.Buyincoins.com
  Admin vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:40:40 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103365951
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:28 schreef i124Q het volgende:

[..]

[..]

Zullen we het ff ontopic houden :9
Ja, ga je ook ff stemmen dan? O+

Vergeet niet te activeren hè!

pi_103365995
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:29 schreef Skippy_ball het volgende:
Edit: Nee ze hebben me 0,01 dollar terug gedaan van de pocketlamp... :(
Bedankt voor het herinneren. Ik had er nog 1 in mijn winkelmandje staan. Maar waarom is het terugbetaald?
---
U heeft een betaling gedaan
Uw betaling van $0,01 USD is voltooid.
---
pi_103366073
Same here, ook $0.01 terug voor die pocket lamp...als je weet dat je ze niet kan verkopen voor 1ct waarom start je de deal dan? 8)7

Was met dat 1ct horloge hetzelfde, waren opeens out of stock toen hij op 1ct stond haha.
pi_103366552
Ik had ook de out of stock melding. Nu staat 'ie tussen mijn favorieten |:(

Hier gaat het vooralsnog goed met de overige cent deals (waar kan ik afkloppen) 8-)

Ahappydeal:
Fashion Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch (Red)

Ever buying:
MicroSD/T-Flash(TF) Card to USB Mini Card Reader
LED Pocket Lamp , You Can Put It In Wallet (zie nu net dat ik deze 2x heb besteld met verschillende usernames)

De vraag blijft of het überhaupt geleverd wordt..
pi_103366986
Wat betreft die Brainwavz Betas: volgens customer support zijn ze tijdelijk out of stock, en komen ze eind van de maand weer online..

Was vandaag in CentrO Oberhausen, en zag deze daar staan:

De GunCam HD à ¤70,-

Dat is toch gewoon een veredelde $10 Keychain Camera 808?

[ Bericht 57% gewijzigd door Tjado op 21-10-2011 12:13:48 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:15:19 #178
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_103367218
quote:

[..]

wij zijn omkoopbaar hoor (weekje niet piepen over merken, handeltjes enz?) LOL
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:33:00 #179
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103367786
Pakketje *O*

2x Cable Zip
10 x Led Pigs *O*

Over de cable zips gaan we even een ticket aanmaken, dit ziet er natuurlijk niet uit hoe ze binnen komen :+

Die Cable Zips zijn top trouwens, zit een klemmetje bij waar je ze eenvoudig en snel de kabel erin kan leggen. SKU. 35490

En de pigs:

[ Bericht 6% gewijzigd door Skippy_ball op 21-10-2011 12:43:50 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:49:22 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103368399
:? Een ticket aanmaken, omdat de verpakking van de doos verfomfaaid is door de postdiensten?
De doos gooi je daarna toch weg, offe?
Lijkt me dat de plastic binders zelf daar niet onder te lijden hebben i.i.g.
pi_103368490
Ik krijg ook regelmatig de dozen wat gehavend binnen. Als de inhoud maar goed is :).

Heb nu dit besteld

http://www.focalprice.com(...)em.html?SSAID=465956

Voor de dievemannen
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:03:52 #182
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103369024
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Jij weet ook écht alles hè! :D O+
Maar dan moet ik morgen maar eens kijken wat die van mij aan zou moeten kunnen, hoewel een extra set 18650's en een extension tube ook best $$ zijn...

Lamp bevalt me prima, wat ik wel jammer vind is dat er geen focus op zit waardoor je bijvoorbeeld geen sweet spot kan maken.

* Iemand91 herinnert zich dat hij review(tje)s zou maken van zaklamp en horloges als ie laptop binnen had; noteert. :@
Ik garandeer niks hè :P De witte leds die ik gezien heb, hebben een optimaal voltage van 3.0-3.4 volt, daaronder branden ze niet of zwak en daarboven wordt de levensduur verkort. Hoeveel dat is bij een iets hoger voltage weet ik niet, maar je zou kunnen proberen met 4.5 volt (3x 1.5 in serie) ipv 3.7.

4.5 zit ook in de ledvarkentjes dus dat moet wel lukken, al weet ik niet of er weerstanden in een cree-zaklamp zitten.

En BIC is weer lekker snel, binnen een week volgens mij :D http://www.buyincoins.com(...)er-product-4878.html 13 oktober

[ Bericht 5% gewijzigd door 08gnoT. op 21-10-2011 13:09:38 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:09:22 #183
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_103369260
Waar zijn die varkentjes het goedkoopst?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:09:54 #184
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103369289
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:09 schreef detulp050 het volgende:
Waar zijn die varkentjes het goedkoopst?
lightake, vanaf 5 $0.30/stuk
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:15:06 #185
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_103369565
Thanks
pi_103369719
Mijn eerste pakketje uit China lag net hier op tafel *O*
Horloge dat ik bij TinyDeal had gekocht op 12-10, was verzonden op 14-10 en is nu, 21-10 binnen _O_ ^O^

Horloge werkt, geen schade, ziet er goed uit, band is in het kleinste gaatje precies goed. Enige minpuntje is dat de klok wat kleiner is dan ik had gehoopt.

Hopelijk zijn mijn volgende bestellingen ook zo snel binnen!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:53:40 #187
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103371364
Heb net 2 bestellingen binnen.

1 Van DHgate

en 3 dingen van Focal price, het duurste. Mp3speler die doet het niet -_-'

Heb nog niet eerder een RMA moeten aanmaken dus op hoop van zege dan maar.

Wat zijn de ervaringen met Focalprice en RMA?

[ Bericht 11% gewijzigd door Racer88 op 21-10-2011 14:02:26 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:29:19 #189
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103372758
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:49 schreef shiznuts het volgende:
:? Een ticket aanmaken, omdat de verpakking van de doos verfomfaaid is door de postdiensten?
De doos gooi je daarna toch weg, offe?
Lijkt me dat de plastic binders zelf daar niet onder te lijden hebben i.i.g.
De klem waarmee je hem in elkaar maakt lag helemaal in diggellen, was wel te repareren, maar niet erg netjes.

quote:
6s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:53 schreef JortK het volgende:
Volgend BIC pakketje besteld :7
Wat zoal? :)
pi_103372809
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:56 schreef Racer88 het volgende:
Heb net 2 bestellingen binnen.

1 Van DHgate

en 3 dingen van Focal price, het duurste. Mp3speler die doet het niet -_-'

Heb nog niet eerder een RMA moeten aanmaken dus op hoop van zege dan maar.

Wat zijn de ervaringen met Focalprice en RMA?
Wordt goed afgehandeld. :Y
Het is dat je daar zoveel RMA requests moet aanmaken.
Ik bestel er liever niet meer :N
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:34:26 #191
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:35:43 #192
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103373019
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:36:18 #193
314372 Goddelijker
pi_103373043
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:35 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Leuke order :) Ik heb nog niet eens zo'n butane lighter :o
Erg handig met vuurwerk.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:37:42 #194
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103373085
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Erg handig met vuurwerk.
Ik dacht meer aan het aansteken van kaarsen :')
pi_103373225
Ik heb deze pas binnen gekregen.
Heb er 34 euro voor betaald en hij werkt perfect met Tomtom ^O^
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:42:38 #196
314372 Goddelijker
pi_103373292
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:41 schreef tralalala het volgende:
Ik heb deze pas binnen gekregen.
Heb er 34 euro voor betaald en hij werkt perfect met Tomtom ^O^
Kun je eens een DM/PM sturen met hoe je het voor elkaar gekregen hebt? :)
En evt. foto's van het product? :)
pi_103373856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:30 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wordt goed afgehandeld. :Y
Het is dat je daar zoveel RMA requests moet aanmaken.
Ik bestel er liever niet meer :N
Ja, een laser en krassenstift van 3 dollar bij elkaar, en dan doet de mp3 speler het weer niet van 20 dollar :')

Ik heb m net f uit elkaar gehaald en hij werkt wel, alleen backlight doet het niet dus je kan niks zien (Is touchscreen schermpje).

Zit trouwens heel simpel in elkaar zon dingetje

Hoelang doen ze over zo'n RMA, want ik had wel gerekend om dit ding op een vakantietje mee te nemen :(. En moest je het dan terug sturen of kreeg je een nieuwe/refund
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:59:38 #198
314372 Goddelijker
pi_103374026
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ja, een laser en krassenstift van 3 dollar bij elkaar, en dan doet de mp3 speler het weer niet van 20 dollar :')

Ik heb m net f uit elkaar gehaald en hij werkt wel, alleen backlight doet het niet dus je kan niks zien (Is touchscreen schermpje).

Zit trouwens heel simpel in elkaar zon dingetje

Hoelang doen ze over zo'n RMA, want ik had wel gerekend om dit ding op een vakantietje mee te nemen :(. En moest je het dan terug sturen of kreeg je een nieuwe/refund
Krassenstift werkt niet. Hoe diep is de kras? :@
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:01:05 #199
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103374096
Eens even op zoek naar goede en felle lampjes voor op de MTB.. Die van DX toen waren wel erg duur :P

Iemand nog een aanbeveling?

[ Bericht 9% gewijzigd door Skippy_ball op 21-10-2011 15:06:13 ]
pi_103374338
Nieuwe laptop hier en die wil ik graag via hdmi aansluiten op de tv; ofwel even naar de Action. Weet iemand zo welke lengtes ze over het algemeen daar hebben?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:09:07 #201
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103374415
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
Nieuwe laptop hier en die wil ik graag via hdmi aansluiten op de tv; ofwel even naar de Action. Weet iemand zo welke lengtes ze over het algemeen daar hebben?
0,75m
1,5m
3m

Allowel ik me nu net even op de laatste bedenk :@
pi_103374774
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:59 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Krassenstift werkt niet. Hoe diep is de kras? :@
Ik ga zo eens even proberen
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:18:59 #203
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103374818
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:17 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ik ga zo eens even proberen
Moet goed in zonlicht drogen. Anders werkt die inderdaad niet...
pi_103374835
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:09 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

0,75m
1,5m
3m

Allowel ik me nu net even op de laatste bedenk :@
Ah thanks. M'n moeder heeft een keer eentje voor mij gehaald (die ik weer doorgaf aan een vriend). Maar lengtes heb ik nooit geweten.

Nu nog bedenken dan welke lengte ik zal nemen; kort en laptop naast tv of lang en laptop op schoot op de bank...
^^ Iemand tips? :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 21-10-2011 15:36:23 ]
pi_103374883
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:18 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Moet goed in zonlicht drogen. Anders werkt die inderdaad niet...
Er staat ook op de beschrijving quickly wipe off excess with dry paper towel
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:21:54 #206
314372 Goddelijker
pi_103374944
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Er staat ook op de beschrijving quickly wipe off excess with dry paper towel
Zorg wel dat het naast de kras schoon is, anders veeg je daar weer kleine krasjes in met het zand dat er naast zit.
pi_103374983
Ja ik ga het eerst gewoon onder de motorkap ofzo proberen, of een plek die neit van buitenaf zichtbaar is. Voordat het dalijk erger wordt....
pi_103375701
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:42 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Kun je eens een DM/PM sturen met hoe je het voor elkaar gekregen hebt? :)
En evt. foto's van het product? :)
Hier in ieder geval de foto's...

^O^
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:40:19 #209
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103375709
Dat is nog eens fijn:

http://link.marktplaats.nl/492356705

http://www.dealextreme.co(...)ttery-pack-set-82510

Even weer voor het dubbele verkopen ;)

Iemand een idee hoe die is? (deze bedoel ik dan he,)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef tralalala het volgende:

[..]

Hier in ieder geval de foto's...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

^O^
Ziet er goed uit! Hoe is z'n GPS bereik?
pi_103376368
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Skippy_ball het volgende:
Ziet er goed uit! Hoe is z'n GPS bereik?
Onder het schuine raam zo, geen idee of het goed is vergeleken met andere systemen:

Op de weg werkt het in ieder geval prima.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:57:53 #211
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103376409
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:56 schreef tralalala het volgende:

[..]

Onder het schuine raam zo, geen idee of het goed is vergeleken met andere systemen:
[ afbeelding ]
Op de weg werkt het in ieder geval prima.
Goed genoeg als je in feite maar 3 satellieten nodig bent :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:21:56 #212
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103377476
http://www.pandawill.com/(...)hark-toy-p49276.html

De prijzen dalen als een haai zonder helium

Oh en heeft iemand hier wel eens besteld? http://www.manafont.com/

[ Bericht 22% gewijzigd door 08gnoT. op 21-10-2011 16:36:01 ]
pi_103377484
Van TD binnen: (13-10 shipped, 8 dagen dus)

Super Mario Bros Koopa Paratroopa

vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:41:30 #214
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103378360
Help.

Ik wil twee (2) van deze... Opzich het probleem niet. Maar als ik ze beide bij elkaar in doe en het pakket word onderschept ben ik natuurlijk een hoop aan inklaring kwijt. Echter als ik ze beide apart van elkaar bestel heb ik die kans nog, maar komt er dus per pakket 12,50 aan administratie en verwerkingskosten bij (per stuk). Of ze worden beide niet onderschept. Hoe moet ik dit eens even tactisch aanpakken?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:46:13 #215
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103378586
http://www.dealextreme.co(...)0-included-904430864 Deze uit het UK-warehouse bestellen :')
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:46:51 #216
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103378636
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)0-included-904430864 Deze uit het UK-warehouse bestellen :')
Wat ben jij een heldin :@

Maar dat is niet dezelfde trouwens :@

Twijfel toch nog even, wel veel geld voor een lampje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skippy_ball op 21-10-2011 16:59:18 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:07:14 #217
314372 Goddelijker
pi_103379584
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Wat ben jij een heldin :@

Maar dat is niet dezelfde trouwens :@

Twijfel toch nog even, wel veel geld voor een lampje.
Heb je er aan eentje niet genoeg? :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:08:57 #218
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103379637
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:07 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Heb je er aan eentje niet genoeg? :P
Als je twee fietsen hebt, nee :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:11:19 #219
314372 Goddelijker
pi_103379749
Iemand bekend met een hartslag-meter? :@
Zoals bijv. http://www.dealextreme.co(...)ic-chest-belt-100693 ?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:13:13 #220
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103379856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand bekend met een hartslag-meter? :@
Zoals bijv. http://www.dealextreme.co(...)ic-chest-belt-100693 ?
Niet met die, wel met eentje van de kijkshop, en die werkte best goed. Zeker als je een beetje bezweet bent heeft die goed contact.. Anders in het begin een beetje natmaken met, jawel, spuug :P

LED of Cree, wat is nou eigenlijk beter?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:15:15 #221
314372 Goddelijker
pi_103379969
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:13 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Niet met die, wel met eentje van de kijkshop, en die werkte best goed. Zeker als je een beetje bezweet bent heeft die goed contact.. Anders in het begin een beetje natmaken met, jawel, spuug :P
Ja, ik weet hoe ze werken.
Vind het soms wel fijn met fitnessen (cardio), maar een eigen voor weinig is natuurlijk ideaal. ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:15:32 #222
314372 Goddelijker
pi_103379981
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:13 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

LED of Cree, wat is nou eigenlijk beter?
Cree is een 'merk'/producent van LED.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:21:23 #223
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103380260
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Cree is een 'merk'/producent van LED.
Oke, want wat is nou het verschil tussen deze twee behalve dan de prijs en naam.:
$79,62
$77,96
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:22:30 #224
314372 Goddelijker
pi_103380316
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Oke, want wat is nou het verschil tussen deze twee behalve dan de prijs en naam.:
$79,62
$77,96
3 vs 5 mode.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:23:20 #225
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103380360
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

3 vs 5 mode.
Thats it?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:23:52 #226
314372 Goddelijker
pi_103380384

Over je kleding heen... _O-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:24:30 #227
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103380419
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
Over je kleding heen... _O-
Dat gaat niet werken :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:24:54 #228
314372 Goddelijker
pi_103380436
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Thats it?
Zelfde driver, zelfde LED...
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Thats it?
Zo snel ik kan zien wel.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:25:31 #229
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103380463
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Zelfde driver, zelfde LED...

[..]

Zo snel ik kan zien wel.
die van $79.62 heeft een accu LCD indicator :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:27:58 #230
314372 Goddelijker
pi_103380575
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

die van $79.62 heeft een accu LCD indicator :D
Aha.
Toch vind ik het verdomd veel geld voor een lamp. O-)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:30:18 #231
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103380683
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Aha.
Toch vind ik het verdomd veel geld voor een lamp. O-)

nu nog?
pi_103380758
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nu nog?
krijg je straks een boete van meneer agent voor verblinding van overige weggebruikers _O- :')
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:33:36 #233
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103380811
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:32 schreef Miniem het volgende:

[..]

krijg je straks een boete van meneer agent voor verblinding van overige weggebruikers _O- :')
Gebruik deze alleen in het bos :P heb daarnaast mijn Basta setje voor ¤2,95 voor op de weg :P

(Na zonsondergang mag je trouwens het bos ook niet meer in, maar dat terzijde)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:42:53 #234
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103381076
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

$79,62
$77,96
100 lumen, maar of dat iets zegt in china is de vraag
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:45:07 #235
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103381127
ja tussen die UK wharehouse en gewoon.

Maar tussen die twee die op UK stonden, blijkt dat er LCD indicatortje op zit
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:04:08 #236
314372 Goddelijker
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:08:34 #237
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103381891
quote:
Beide niet gek.

Ik weet het trouwens even niet meer :'( Wel of niet doen die twee lampjes, is toch weer 120 euro wat ik dan verder ben...

Ik koop eerst één en over een dag of twee die andere. Dan valt het best mee :D Solved!

[ Bericht 9% gewijzigd door Skippy_ball op 21-10-2011 18:22:57 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:40:18 #238
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103383052
Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen

vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:45:31 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103383233
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:40 schreef Skippy_ball het volgende:
Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen Wel doen Niet doen

Doe wat je fiets je ingeeft ;)

* RobertNL gaat zoeken naar accessoires voor zijn toekomstige telefoon <3
SPOILER
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:49:26 #240
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103383357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

SPOILER
http://www.sunsky-online.(...)p18ZvbcbSC66aHFE0KCQ
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:52:52 #241
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103383493
quote:

[..]

SPOILER
Keek zojuist mijn fiets even in de ogen (waar die dan ook mogen zitten) aan. En hij knikte ja, dus heb er maar eentje besteld :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:56:26 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103383644
quote:
Sunsky kun je gelijk vergeten als die komt in de resultaten, kun je een niertransplantatie ondergaan om het verzenden te bekostigen. :P

Verder heb ik de video's gezien van Icecream Sandwich op de nieuwe Nexus en _O_ :9~ . Hebbe!
pi_103383775
quote:

[..]

SPOILER
Ebay ^O^
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:01:32 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103383856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sunsky kun je gelijk vergeten als die komt in de resultaten, kun je een niertransplantatie ondergaan om het verzenden te bekostigen. :P

Verder heb ik de video's gezien van Icecream Sandwich op de nieuwe Nexus en _O_ :9~ . Hebbe!
:W Desire, hallo Nexus :7 (en :W 550 euro)

Maar niemand heeft ervaring met zoiets, of iets vergelijkbaars?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:03:26 #245
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103383925
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Met 'Surface Mail (NO tracking #)' is hij vaak niet duurder dan de shops met free shipping. Had hem ook een tijdje uit de resultaten gefilterd staan maar het viel eigenlijk best mee :P

Maar goed: http://www.tinydeal.com/r(...)html?sk=1249835587Og :+
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:09:49 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103384200
Maar er zijn toch niet serieus mensen die gaan voor een zo dun mogelijk mobieltje en er dan zo'n godsgruwelijk ding aan hangen? ;(
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:10:23 #247
314372 Goddelijker
pi_103384232
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Maar er zijn toch niet serieus mensen die gaan voor een zo dun mogelijk mobieltje en er dan zo'n godsgruwelijk ding aan hangen? ;(
Ik mis het nut ook :')
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:13:24 #248
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103384369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Waarom haak jij een led pig aan je sleutelbos? :P

Waarom koop je überhaupt gadgets? Toch puur even omdat het 'even' leuk is..

Alvast nadenken over nieuwe TT?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:13:53 #249
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103384394
Juist het belachelijke maakt ze grappig. Ik had er een jaar of 6/7 geleden een en de verbaasde blikken van mensen als je zoiets uit je jaszak haalt, waren prachtig :')

Verder zijn ze nutteloos en als je jezelf serieus neemt, koop je zoiets ook niet nee :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:14:46 #250
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103384439
pi_103384537
quote:
_O_ epic :7
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:18:52 #252
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103384624
quote:
Dat dat nou net je 2000ste post moet zijn... Veelzeggend. :7
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:18:59 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103384632
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Met 'Surface Mail (NO tracking #)' is hij vaak niet duurder dan de shops met free shipping. Had hem ook een tijdje uit de resultaten gefilterd staan maar het viel eigenlijk best mee :P

Maar goed: http://www.tinydeal.com/r(...)html?sk=1249835587Og :+
Geen zorgen, dat is basis uitrusting voor een baas, dus die heb ik hier al :7
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:20:05 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103384680
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:13 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Waarom haak jij een led pig aan je sleutelbos? :P

Waarom koop je überhaupt gadgets? Toch puur even omdat het 'even' leuk is..

Alvast nadenken over nieuwe TT?
Ik heb geen LEDpig aan m'n sleutelbos, kom nou. :P
Ik koop dingen veelal omdat het een praktisch nut heeft of entertaint/je over een langere periode bezighouden kan.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:22:15 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103384772
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb geen LEDpig aan m'n sleutelbos, kom nou. :P
Ik koop dingen veelal omdat het een praktisch nut heeft of entertaint/je over een langere periode bezighouden kan.
[ afbeelding ]
Turbo turbo! *O*

Meeste dingen die ik tot een mand geleden bestelde waren allemaal nuttig en toen kende ik een moment van zwakte :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:25:11 #256
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103384927
De enige 'nutteloze' dingen die ik in China gekocht heb wat me zo te binnen schiet, zijn m'n laserpennen. En de centdeals, maar dat telt niet :P

Heb gisteren trouwens sea monkeys gekocht van tinydeal, ben benieuwd of ze het gaan doen. Die zijn dan ook wel vrij nutteloos oO<
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:26:21 #257
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103385002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Dat dat nou net je 2000ste post moet zijn... Veelzeggend. :7
oh wauw, dat had ik niet eens gezien :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:27:33 #258
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103385058
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef 08gnoT. het volgende:
De enige 'nutteloze' dingen die ik in China gekocht heb wat me zo te binnen schiet, zijn m'n laserpennen. En de centdeals, maar dat telt niet :P

Heb gisteren trouwens sea monkeys gekocht van tinydeal, ben benieuwd of ze het gaan doen. Die zijn dan ook wel vrij nutteloos oO<
- led pigs
- 3d brillen
- bmw spul :P
- zal ik nog door gaan? :P

sorry tokko1, dat had best in één post gekunt
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:32:01 #259
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103385301
Owja, 3d-brillen ook. Maar daarmee heb ik wel een paar films gekeken, dus die hebben wel een doel.

Edit: Spycam... ook weinig mee gedaan.
60 kettingen die even duur waren dan 1 (van ebay)

Ben m'n paypalbetalingen van anderhalf jaar aan het nalopen :')

[ Bericht 31% gewijzigd door 08gnoT. op 21-10-2011 19:45:10 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:39:20 #260
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103385702
Snorren :'(
pi_103385968
Welke spycam heb je?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:45:43 #262
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103386037
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:44 schreef Tjado het volgende:
Welke spycam heb je?
Dat sleutelhangerding van BIC http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1311.html
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:45:49 #263
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103386040
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Owja, 3d-brillen ook. Maar daarmee heb ik wel een paar films gekeken, dus die hebben wel een doel.

Edit: Spycam... ook weinig mee gedaan.
60 kettingen die even duur waren dan 1 (van ebay)

Ben m'n paypalbetalingen van anderhalf jaar aan het nalopen :')
Ah, er komt steeds meer bij :P

Liggen hier zelfs nog een stuk of wat van die dingen, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid aan de loop...
pi_103386174
Heeft iemand van hier zo'n ding weleens onder een helicopter gehangen? 8-) Daarvoor zou ik er wel eentje kopen!
pi_103386246
En ik wil er een hebben om aan m'n motor te hangen voor mooie filmpjes, maar bestel hem denk ik pas als ik ergens perongelijk een aanbieding tegen kom of in het voorjaar. Motor staat nu toch 6 maanden stil :O
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:49:59 #266
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103386279
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:45 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ah, er komt steeds meer bij :P

Liggen hier zelfs nog een stuk of wat van die dingen, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid aan de loop...
Dat was het :P 80 betalingen waarvan een stuk of 60 centdeals... :') nog 10 dingen die niks met china/ebay te maken hebben en dan 10 echte bestellingen van 2/3 dollar :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:50:43 #267
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103386318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:49 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dat was het :P 80 betalingen waarvan een stuk of 60 centdeals... :') nog 10 dingen die niks met china/ebay te maken hebben en dan 10 echte bestellingen van 2/3 dollar :P
Oke, dat valt best mee!

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef Tjado het volgende:
Heeft iemand van hier zo'n ding weleens onder een helicopter gehangen? 8-) Daarvoor zou ik er wel eentje kopen!
Ja, ik zelf niet, maar ik ga even filmpje voor je zoeken.

hebbes:
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:53:10 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103386483
quote:
6s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Met de koers destijds was dat ¤127,96. Kost bij Conrad 199,- EUR.

Ik heb me er de afgelopen tijd erg in verdiept en dit is de beste instapper naar het volgende segment, wanneer je van coaxiale heli's komt. Fixed pitch 4CH helikopter met 2.4 Ghz zender. Volgende stap is dan een 6CH collective pitch helikopter, maar voordat je echt 3D gaat vliegen moet je gewoon skills hebben gekweekt en dat doe ik liever op een wat goedkopere, maar supergoede en -stabiele 4CH instapper dan een KDS of T-rex ALIGN 450 die ik meteen laat crashen en 'reteduur' zal zijn. ;) Nogmaals, toen ik begon lachte ik ook toen ik op de doos zag staan 'This is not a toy - read instructions carefully'. Haha, het zal wel, hoe moeilijk kan het zijn, dat kan ik best. Maar zo makkelijk is het allemaal nog niet. Kleine stapjes neem ik dus eerst maar. Easy does it.

Ik heb dus overal op fora gekeken naar ervaringen van anderen, veel filmpjes gekeken e.d. en uiteindelijk bleken de Walkera CB 180 (Z / D) en de Walkera UFLYS het beste geschikt als 4CH heli in de categorie waar ik kijk. Die laatste sprak me dan wat meer aan. Wat groter, flybarpeddles i.p.v. flybarweights en de tailrotor is beter gebouwd. Verder waren mensen best te spreken over de Exceed Madhawk 300 en de Esky Honeybee FP V2.

Summary:
› Ik vlieg al een tijdje r/c, elektrische vliegtuigjes (stuk of 8 verschillende) aanvankelijk, maar daar ik in de grote stad weinig plek heb om daar echt mee uit te voeten te kunnen, overgestapt op helikopter vliegen, wat wel goed kan in krappe ruimtes/parkjes met bomen.
› Ik begon met een 2 CH Silverlit PicooZ, later kwam daar een tandemhelikopter en een 3CH mini-heli bij, allen infrarood. Geïnspireerd door gasten als deze: http://vimeo.com/user2360674 en video's als deze:
Video niet gevonden
... toch maar eens gaan kijken naar spul voor buiten om een camera aan te hangen. Ik kocht een QS8005 (1m05cm), een MJX T-23 (68cm) en een Double Horse 9053 Volitation (64cm). Allen met RF besturing, 3 kanaals, Gyro en coaxiale (dubbele) rotors.
› Deze heli's zijn leuk, maar het moet echt windstil, of zo goed als windstil zijn, wil je er buiten mee kunnen vliegen en binnen vliegen heb je echt de ruimte voor nodig (wat ik niet heb). Ik had iets nodig met meer kracht, meer stabiliteit en ik wilde meer controle kunnen uitoefenen, vooral ook om te kunnen vliegen zelfs wanneer er een licht briesje staat. Kwam ik al gauw bij de 4CH Fixed pitch 2.4 Ghz Walkera UFLYS uit. ;) Ik hoef verder ook niet zozeer loopings en barrels te draaien, dus een prima 'next level entry' dus.
Beste Video niet gevonden ever (vindt 'ie wel hoor ;( ).
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:56:38 #269
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103386651
Leuk dat gluren bij de buren O+

En het brengt leuke beelden op hoor!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:58:06 #270
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103386725
Da's wel gaaf ja :Y Misschien maak ik hem wel ergens in m'n auto, om een kijkcijferhit van m'n parkeerkunsten te maken (8>
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:02:02 #271
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103386940
een paar topic terug waren die helicopters in de aanbieding.. Maar ik weet niet meer of ik deze nu gekocht had of niet :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Da's wel gaaf ja :Y Misschien maak ik hem wel ergens in m'n auto, om een kijkcijferhit van m'n parkeerkunsten te maken (8>
Boem = Ho

En dan jou versie: Boem, ho, Boem, ho Boem, ho, Boem, ho Boem, ho, Boem, ho
pi_103387031
Sick dat filmpje shiz! Heb je ook resultaten van jezelf? :D

Dat filmpje van die 808 cam ziet er ook echt nog niet slecht uit :) Ga er wel eentje bestellen denk ik voor aan mn nieuwe helicoptertje straks van die deal ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:04:18 #274
314372 Goddelijker
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:05:24 #275
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103387114
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef Tjado het volgende:
Sick dat filmpje shiz! Heb je ook resultaten van jezelf? :D

Dat filmpje van die 808 cam ziet er ook echt nog niet slecht uit :) Ga er wel eentje bestellen denk ik voor aan mn nieuwe helicoptertje straks van die deal ;)
Waar was die deal toen? Want ik weet niet meer of ik hem nou besteld had of niet :'(
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:06:31 #276
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103387158
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:02 schreef Skippy_ball het volgende:
een paar topic terug waren die helicopters in de aanbieding.. Maar ik weet niet meer of ik deze nu gekocht had of niet :P

[..]

Boem = Ho

En dan jou versie: Boem, ho, Boem, ho Boem, ho, Boem, ho Boem, ho, Boem, ho
Beatboxen met de kerstman o|O
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:08:02 #277
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103387250
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:04 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Teveel om op te noemen.
Dit.

En dat wordt allemaal volgende week verwacht. :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:09:20 #278
314372 Goddelijker
pi_103387320
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef Repeating het volgende:

[..]

Dit.

En dat wordt allemaal volgende week verwacht. :)
Ik hoop het ook. :P
Maar denk niet dat alles volgende week komt, helaas. Moet ik mijn kadootje nog langer stil houden. _O-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:10:50 #279
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103387389
pi_103387439
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:05 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Waar was die deal toen? Want ik weet niet meer of ik hem nou besteld had of niet :'(
Volgensmij FocalPrice ;)

Dat was dus DEZE met 50% korting :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:13:44 #281
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103387500
Vandaag weer 3 autoladers binnen... :')
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:14:17 #282
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103387526
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef Tjado het volgende:

[..]

Volgensmij FocalPrice ;)

Dat was dus DEZE met 50% korting :)
Die ik ook besteld heb :) En eigenlijk al heb liggen(vliegen) :P

*(Nog neit geshipped zie ik net)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:17:22 #283
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103387663
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef witbiertje het volgende:
Vandaag weer 3 autoladers binnen... :')
Zoveel auto's ofwat?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:18:10 #284
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_103387699
Iemand al ideeën voor de TT?
pi_103387784
Nee mijn heli ook nog niet shipped :(

08gnoT heeft jou spy cam ook zo'n timestamp in beeld? Dat is wel een beetje jammer als ze dat allemaal hebben :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:20:22 #286
314372 Goddelijker
pi_103387802
Ik moet ergens zo'n MD80 hebben liggen, weet alleen niet waar. ;(
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:20:52 #287
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103387821
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef Repeating het volgende:
Waar Skippy_ball alle vragen beantwoord :)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:23:00 #288
314372 Goddelijker
pi_103387925
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef Repeating het volgende:
Skippy_ball blijkt gemaakt van giftig chinees plastic.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:25:44 #289
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103388067
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:17 schreef Repeating het volgende:

[..]

Zoveel auto's ofwat?
Nee, 3 aansluitingen in 1 auto. :Y)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:29:25 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103388285
Chinese webshops topic #166 Met B één, nul, nul
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:30:06 #291
314372 Goddelijker
pi_103388343
http://www.houseable.com/
Krijg ik regelmatig mail van, terwijl ik daar nooit wat gekocht heb?
Iemand bekend met deze shop?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:32:30 #292
226677 revpolen
pi_103388518
ok ff vraagje voor de experts!
ik heb achter me huis me bedrijfsbus staan, nu wil ik hier een camera opzetten ( van china natuurlijk :P ) dit streamen naar me tv op kantoor ( eventueel ook op kunnen nemen )
maar ook indien mogelijk is bekijken op de iphone als ik onderweg ben!

gaat dit lukken met spullen uit china :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:33:00 #293
314372 Goddelijker
pi_103388558
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef revpolen het volgende:
ok ff vraagje voor de experts!
ik heb achter me huis me bedrijfsbus staan, nu wil ik hier een camera opzetten ( van china natuurlijk :P ) dit streamen naar me tv op kantoor ( eventueel ook op kunnen nemen )
maar ook indien mogelijk is bekijken op de iphone als ik onderweg ben!

gaat dit lukken met spullen uit china :P
Moet je sowieso een LAN-Camera nemen. Maar volgens mij is het zeker mogelijk.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:34:14 #294
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103388676
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Waar Skippy_ball alle vragen beantwoord :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Skippy_ball blijkt gemaakt van giftig chinees plastic.
pi_103388749
De comeback van de 808 keychain cam? ;)

Ik heb er iig al zin in :P ga goed zoeken welke de beste is haha, zijn schijnbaar veel verschillende modellen..
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:36:16 #296
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103388813
Ik weet nog steeds niet hoe die keychain camera's werken, en heb er nog drie liggen :N

Ik heb trouwens laatste tijd wel ziek veel gepost in deze reeks :@ Waar vinden we de stats? :P

Ik heb die helikopter niet besteld :'(
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:37:33 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103388916
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:36 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe die keychain camera's werken, en heb er nog drie liggen :N

Ik heb trouwens laatste tijd wel ziek veel gepost in deze reeks :@ Waar vinden we de stats? :P
Komt eraan :P

quote:
i Top 100 voor reeks "Chinese Webshops" van 22-10-2010 t/m 21-10-2011

nr / aantal posts / gebruiker
001 1581 shiznuts
002 0948 monkeybrain
003 0909 08gnoT.
004 0867 RobertNL
005 0796 Iemand91
006 0793 tokko1
007 0567 ElmoFan
008 0498 mickeyD
009 0413 neo2000
010 0405 beeklaan
011 0404 UncleSam
012 0396 Ballsofsteel
013 0384 Downstar
014 0367 Loll
015 0305 Skippy_ball
016 0275 Poepoog
017 0274 ErkendFokker
018 0267 Goddelijker
019 0247 mtchel112
020 0244 pgrferrari
021 0236 W00fer
022 0234 Syphixx
023 0231 joepie91
024 0165 Semmm
025 0159 Skiet
026 0147 Opa_vertelt
026 0147 Repeating
028 0142 thecuriousone
029 0133 RacerDKB
030 0132 Eenskijken
031 0131 BigD033
031 0131 witbiertje
033 0126 bularax
034 0120 larry_flynt
034 0120 Koen.
036 0117 bobbernaut
037 0107 g0dz0r
038 0101 revpolen
039 0095 Berend.
040 0094 forsho
041 0090 igi0n
042 0088 alxzhu
043 0086 Miniem
044 0085 dustinoo
045 0084 Dhaha
046 0083 DobbelSteen200
047 0080 keesos
047 0080 Dionysiou
049 0073 Phaelanx_NL
050 0071 bergdani
051 0070 MagischMannetje
052 0069 GuitarJJ
053 0068 lipjes
054 0067 Dromer
055 0065 NextTVH
055 0065 H0D3NPYL
057 0064 Michael-H
058 0062 Dudeweiser
059 0060 vogeltjesdans
060 0056 marcel-o
061 0055 sciter
062 0053 bijdehand
063 0051 MarkoAlmelo
063 0051 bakacakes
065 0049 Martijn93
065 0049 Tjado
065 0049 TuurDS
068 0047 robin007bond
069 0046 tuut-chips
069 0046 CraHeX
071 0045 AlphaBravoCharlie
072 0043 Schild
072 0043 kotter
074 0042 thethoryd
075 0041 xminator
076 0040 summer2bird
077 0039 snellehenk
077 0039 welkominspace
079 0038 Mirjam
079 0038 ebutyouyou
081 0036 Racer88
082 0035 mcwops
083 0034 jopiede
083 0034 portabel
085 0032 Xu
085 0032 Romanov
085 0032 JortK
088 0031 Hi_flyer
088 0031 computerprobleem
088 0031 Miezziej
091 0030 gers
091 0030 Skv
093 0029 Sdm007
093 0029 kikoooooo
093 0029 Stevennn
096 0028 Glijdt_licht
096 0028 Levolution
098 0027 Arboxx
098 0027 Fruitsalade
100 0026 RanTheMan

gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:39:02 #298
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103389005
oh ik ben opkomend :P
Dus? De nieuwe TT? :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:39:50 #299
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103389062
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef Skippy_ball het volgende:
oh ik ben opkomend :P
Shiz staat nog even boven je ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:40:02 #300
314372 Goddelijker
pi_103389076
Ik ga ook hard.:')
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:40:07 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103389083
Waar Skippy_ball alle vragen beantwoord

Chinese Webshops topic #166 Met veel postende hardcoreusers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')