0,75mquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
Nieuwe laptop hier en die wil ik graag via hdmi aansluiten op de tv; ofwel even naar de Action. Weet iemand zo welke lengtes ze over het algemeen daar hebben?
Ik ga zo eens even proberenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Krassenstift werkt niet. Hoe diep is de kras?
Moet goed in zonlicht drogen. Anders werkt die inderdaad niet...quote:
Ah thanks. M'n moeder heeft een keer eentje voor mij gehaald (die ik weer doorgaf aan een vriend). Maar lengtes heb ik nooit geweten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:09 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
0,75m
1,5m
3m
Allowel ik me nu net even op de laatste bedenk
Er staat ook op de beschrijving quickly wipe off excess with dry paper towelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:18 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Moet goed in zonlicht drogen. Anders werkt die inderdaad niet...
Zorg wel dat het naast de kras schoon is, anders veeg je daar weer kleine krasjes in met het zand dat er naast zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Er staat ook op de beschrijving quickly wipe off excess with dry paper towel
Hier in ieder geval de foto's...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kun je eens een DM/PM sturen met hoe je het voor elkaar gekregen hebt?
En evt. foto's van het product?
Ziet er goed uit! Hoe is z'n GPS bereik?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier in ieder geval de foto's...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder het schuine raam zo, geen idee of het goed is vergeleken met andere systemen:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Skippy_ball het volgende:
Ziet er goed uit! Hoe is z'n GPS bereik?
Goed genoeg als je in feite maar 3 satellieten nodig bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Onder het schuine raam zo, geen idee of het goed is vergeleken met andere systemen:
[ afbeelding ]
Op de weg werkt het in ieder geval prima.
Wat ben jij een heldinquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)0-included-904430864 Deze uit het UK-warehouse bestellen
Heb je er aan eentje niet genoeg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wat ben jij een heldin
Maar dat is niet dezelfde trouwens
Twijfel toch nog even, wel veel geld voor een lampje.
Als je twee fietsen hebt, neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb je er aan eentje niet genoeg?
Niet met die, wel met eentje van de kijkshop, en die werkte best goed. Zeker als je een beetje bezweet bent heeft die goed contact.. Anders in het begin een beetje natmaken met, jawel, spuugquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand bekend met een hartslag-meter?
Zoals bijv. http://www.dealextreme.co(...)ic-chest-belt-100693 ?
Ja, ik weet hoe ze werken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:13 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Niet met die, wel met eentje van de kijkshop, en die werkte best goed. Zeker als je een beetje bezweet bent heeft die goed contact.. Anders in het begin een beetje natmaken met, jawel, spuug
Cree is een 'merk'/producent van LED.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:13 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Niet met die, wel met eentje van de kijkshop, en die werkte best goed. Zeker als je een beetje bezweet bent heeft die goed contact.. Anders in het begin een beetje natmaken met, jawel, spuug
LED of Cree, wat is nou eigenlijk beter?
Oke, want wat is nou het verschil tussen deze twee behalve dan de prijs en naam.:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Cree is een 'merk'/producent van LED.
3 vs 5 mode.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oke, want wat is nou het verschil tussen deze twee behalve dan de prijs en naam.:
$79,62
$77,96
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |