wij zijn omkoopbaar hoor (weekje niet piepen over merken, handeltjes enz?) LOLquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, vraag is heb jij al gestemd?!
Ik garandeer niks hèquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij weet ook écht alles hè!![]()
![]()
Maar dan moet ik morgen maar eens kijken wat die van mij aan zou moeten kunnen, hoewel een extra set 18650's en een extension tube ook best $$ zijn...
Lamp bevalt me prima, wat ik wel jammer vind is dat er geen focus op zit waardoor je bijvoorbeeld geen sweet spot kan maken.
* Iemand91 herinnert zich dat hij review(tje)s zou maken van zaklamp en horloges als ie laptop binnen had; noteert.![]()
De klem waarmee je hem in elkaar maakt lag helemaal in diggellen, was wel te repareren, maar niet erg netjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:49 schreef shiznuts het volgende:
Een ticket aanmaken, omdat de verpakking van de doos verfomfaaid is door de postdiensten?
De doos gooi je daarna toch weg, offe?
Lijkt me dat de plastic binders zelf daar niet onder te lijden hebben i.i.g.
Wat zoal?quote:
Wordt goed afgehandeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:56 schreef Racer88 het volgende:
Heb net 2 bestellingen binnen.
1 Van DHgate
en 3 dingen van Focal price, het duurste. Mp3speler die doet het niet -_-'
Heb nog niet eerder een RMA moeten aanmaken dus op hoop van zege dan maar.
Wat zijn de ervaringen met Focalprice en RMA?
New Stylus Touch Pen for Apple iPad iPhone 3GS 4G 4S 4GS iPodquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:29 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
De klem waarmee je hem in elkaar maakt lag helemaal in diggellen, was wel te repareren, maar niet erg netjes.
[..]
Wat zoal?
Leuke orderquote:
Erg handig met vuurwerk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:35 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Leuke orderIk heb nog niet eens zo'n butane lighter
Kun je eens een DM/PM sturen met hoe je het voor elkaar gekregen hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:41 schreef tralalala het volgende:
Ik heb deze pas binnen gekregen.
Heb er 34 euro voor betaald en hij werkt perfect met Tomtom
Ja, een laser en krassenstift van 3 dollar bij elkaar, en dan doet de mp3 speler het weer niet van 20 dollarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wordt goed afgehandeld.
Het is dat je daar zoveel RMA requests moet aanmaken.
Ik bestel er liever niet meer
Krassenstift werkt niet. Hoe diep is de kras?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ja, een laser en krassenstift van 3 dollar bij elkaar, en dan doet de mp3 speler het weer niet van 20 dollar
Ik heb m net f uit elkaar gehaald en hij werkt wel, alleen backlight doet het niet dus je kan niks zien (Is touchscreen schermpje).
Zit trouwens heel simpel in elkaar zon dingetje
Hoelang doen ze over zo'n RMA, want ik had wel gerekend om dit ding op een vakantietje mee te nemen. En moest je het dan terug sturen of kreeg je een nieuwe/refund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |