Er werken echt al veeel mensen bij postpakket sorteercentraquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
Die idioten moeten gewoon meer mensen inhuren. Elk bedrijf zou blij zijn met meer werk, behalve de post want die zijn te gierig om meer mensen in te huren.
100 per weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:57 schreef Dhaha het volgende:
Ik wil best een vakantiebaantje bij zo'n webshop als deskundige van de Engelse taal, om al hun emails te verbeteren
vraag me af wat ik zal verdienen
Hoelang geleden besteld? En hoelang wacht je al op het berichtje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:32 schreef Michael-H het volgende:
Toch maar even een dispute geopend over Buyincoins, de hele site lijkt te haperen. Op mijn berichtje dat ik heb verstuurd via de site reageren ze ook niet.
Toch vreemd, altijd goede ervaringen gehad met Buyincoins...
Die hangt hier alquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zoiets kost toch nog geen 2,50 - 3.00 hier in de feest/fop winkels?
Edit:
hier een online fopshop: http://www.fopshop.nl/a-10157-Bril-met-neus-snor-en-wenkbrauwen
2,50.. moet dus zeker ook in winkels bij jou in de buurt voor die prijzen liggen...
( of je moet er gewoon echt extreem veel hebben dan kan china goedkoper zijn uiteraard)
en ohja:
[ afbeelding ]
http://www.fopshop.nl/a-12784-Snorren-zwart-12-stuks
12 delig snorren set op die site: ¤14,90 exclusief verzendkosten
bij DX ¤1.80
http://www.dealextreme.co(...)ssorted-12-pack-7428
![]()
![]()
Zie mijn eerdere bericht, is iets misgegaan na het betalen:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoelang geleden besteld? En hoelang wacht je al op het berichtje?
quote:Heb ik dus gvd een bestelling gedaan, netjes betaald met paypal, blijft de site hangen nadat ik op confirm payment heb geduwd. Dus wel het geld afgeschreven van paypal maar geen orderbevestiging van Buyincoins
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 1711201849
Varnish cache server
quote:
BIC + FP + LT + Pandaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:57 schreef witbiertje het volgende:
Even een bestelling geannuleerd bij DX. Al 2 weken zitten wachten op orderbevestiging + 3x niemand in de chat die reageert.
BIC + FP![]()
DX
Bij mij reageren ze ook nooit in die chat :Squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:57 schreef witbiertje het volgende:
Even een bestelling geannuleerd bij DX. Al 2 weken zitten wachten op orderbevestiging + 3x niemand in de chat die reageert.
BIC + FP![]()
DX
Laat ze dan ook gelijk die nieuwe "Hoe laat kunt u onze pakketchauffeur verwachten" functie aanpassen op: https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
Die idioten moeten gewoon meer mensen inhuren. Elk bedrijf zou blij zijn met meer werk, behalve de post want die zijn te gierig om meer mensen in te huren.
Die is juist wel handig. Kun je zien, als ie komt, hoelaat.quote:iedere willekeurige postcode+huisnr kan de komende 3 dagen een pakketchauffeur verwachten. Topfunctie!
helaas is mijn postcode 50% van de tijd te lam om de code te scannen waardoor heel de site zo nutteloos wordt. (als als zijn ritje met het pakketje de volgende dag..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef i124Q het volgende:
[..]
Laat ze dan ook gelijk die nieuwe "Hoe laat kunt u onze pakketchauffeur verwachten" functie aanpassen op: https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen
iedere willekeurige postcode+huisnr kan de komende 3 dagen een pakketchauffeur verwachten. Topfunctie!
Za passen zich aan de klant aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef Skippy_ball het volgende:
Heeft Dino niets te doen ofzo
Ze hebben nu al mijn pakketje geshipped
HTTP Error 503. The service is unavailable.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:31 schreef witbiertje het volgende:
Krijgen jullie overigens ook van dei 404-error bij FP als je in wilt loggen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:30 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Za passen zich aan de klant aan.
Als je de Tweakers bedoelt, mis je niks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
@Tokko1 Is het China/DX topic op de andere site wat? of komt het meeste hier ook langs of mis ik veel als ik daar niet mee lurk/post
Okquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Als je de Tweakers bedoelt, mis je niks.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Idd, echt hetzelfde als hier alleen dan zonder lurkregels.. dus nog ladingen meer troep over "iligale items/handeltjes". En veel lurkers die over DX zeiken, en shipping...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Slijmen zijn ze wel goed in.quote:Dear friend:
do you want the light blue or dark blue watch ? please tell me soon.
best wishes always
have a nice day
quote:
quote:Howdies Penny,
actually your name probably is Mike or something.
Well, I mean, a guy and you're real real name has to be something like Loo Ping.
Always these happy smiling girls pictures at the customer service-section of the site, now, my bought item might be fake, but that is even more so.
Gimme both colors and we won't talk about it anymore ever again.
Perfect deal from me for you for free, don't you think?
So, we have an understanding?
I hate you. Your archnemesis,
~ The unsatisfied customer who may or may not leave negative feedback and/or start a Paypal-dispute
Koop dan kwalitatief goede oortjes ipv bagger van DXquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef snellehenk het volgende:
Mijn oortjes van DealExtreme binnen, wel snel in 7 werkdagen!
Ik vind de kwaliteit van de oortjes wel tegenvallen, zo hoor ik bij muziek, alleen de beat goed, maar de teksten/het lied zelf hoor je zachtjes op de achtergrond.
Niet dat ik veel kwaliteit had verwacht voor 4,20$, maar dit valt wel een beetje tegen.
Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef snellehenk het volgende:
Mijn oortjes van DealExtreme binnen, wel snel in 7 werkdagen!
Ik vind de kwaliteit van de oortjes wel tegenvallen, zo hoor ik bij muziek, alleen de beat goed, maar de teksten/het lied zelf hoor je zachtjes op de achtergrond.
Niet dat ik veel kwaliteit had verwacht voor 4,20$, maar dit valt wel een beetje tegen.
Wat heb jij nou gedaan?quote:
Af en toe moet je ze eens met beide voeten op de grond zetten.quote:
Geinigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Af en toe moet je ze eens met beide voeten op de grond zetten.
Ik ben je 'fliend' niet, ja!
Niet dat ik ooit zoiets zou sturen heur
http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl=nl&source=hp&q="So+great+deals+when+out+of+original+box"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kopieert dino zijn reviews van amazon of is dit gewoon toeval?
Andere reviews inderdaad ook, gequote op google.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl=nl&source=hp&q="So+great+deals+when+out+of+original+box"
Die tekst is wel begrenst tot die eh naaimachine, maar wel gekopieerd ja.
(Amazon, Great machine for the price., March 20, 2010)
Ook, maar die pik je eruit door het gebruik van Engels: 'Wow, is real great. The works is cute magic, no problem. An shipmen so fest! Rilly goo! Recommend!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik dacht dat ze een kudde Chinezen hadden die zelf reviews schreven.
+ Shipping & inklaringsprijs?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:35 schreef Skippy_ball het volgende:
WOW!!!!
Volgens mij is dit een hele goede deal!
Only shipping in USquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:35 schreef Skippy_ball het volgende:
WOW!!!!
Volgens mij is dit een hele goede deal!
Ik zag het ;'(quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ook, maar die pik je eruit door het gebruik van Engels: 'Wow, is real great. The works is cute magic, no problem. An shipmen so fest! Rilly goo! Recommend!"
[..]
+ Shipping & inklaringsprijs?
Dat dan weer welquote:Gift-wrap available.
Je zou kunnen proberen een dropshipping service te gebruiken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:37 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Only shipping in US
[..]
Ik zag het ;'(
Wat is dan het verschil?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen een dropshipping service te gebruiken?
Een amerikaans adres waar ze dus wel naartoe verzenden..quote:
Vanuit Amerika eerder gegarandeerd... Heb ik gemerkt met een aantal dure onderdelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Een amerikaans adres waar ze dus wel naartoe verzenden..
(inklaringskosten heb je áltijd kans van, in amerika zelfs een verhoogde kans...)
Clip Zip is inmiddels ook in de .co.uk en .de-shop verkrijgbaar btw.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik eigenlijk met nieuw type:
http://www.amazon.com/San(...)id=1314907068&sr=1-3 (US only verkrijgbaarheidsbasis meen ik)
Haha, niet gegarandeerd.. laatst nog een Kinde luit de VS gekregen. Niets geen invoerrechtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:43 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Vanuit Amerika eerder gegarandeerd... Heb ik gemerkt met een aantal dure onderdelen
Aah ik herriner me weer wat dropshipping isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Een amerikaans adres waar ze dus wel naartoe verzenden..
(inklaringskosten heb je áltijd kans van, in amerika zelfs een verhoogde kans...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |