Dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh ja, ik ook. Zo pimp ik mijn saaie vinger graag tot een fingerstache
[ afbeelding ]
Geen fopshop meer nodig.
Wel een tof idee, gewoon zo'n chopper vastmaken in een airswimmerquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Benk eigenlijk ook wel benieuwd naar..
Tevens had iemand een topic terug een samurai zwaard paraplu besteld.. ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kwaliteit.
Zat eigenlijk te wachten tot iemand op het lumineuze idee kwam om een air swimmer te bestellen, deze te pimpen met een motor van een great wall chopper om 'm meer power te geven, er een timer aan te maken aangestuurd door een infantry horloge, rondom geheel versierd met allemaal fleshlights en Chinese eieren.
Spycam eraan, en een dameskleedkamer binnenvliegen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef mergbot het volgende:
[..]
Wel een tof idee, gewoon zo'n chopper vastmaken in een airswimmer
Let je wel even op de shipping. Ughe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:07 schreef Tjado het volgende:
Bij dinodirect hadden ze die samurai katana umbrella voor $10.99 maar hij is sold out
Hier trouwens. Wel een gaaf ding!
Fun+glasses als zoekterm gebruiken...quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef Skippy_ball het volgende:
Iemand enig idee of dit:
[ afbeelding ]
ergens te vinden is ?
ik kan je wel vertellen dat geen enkele site uit de OP dat doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:09 schreef revpolen het volgende:
Wil wat Tshirtjes/truien/andere dingen laten bedrukken met me bedrijfslogo,
iemand eigenlijk al eens een Chinese site tegen gekomen die dit doet?
Probeer Allbuy eens, of Jack.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:09 schreef revpolen het volgende:
Bij mij meestal een dag of 3/4. 5 dagen indien 4e dag op een zondagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:08 schreef Dhaha het volgende:
Net even met DHL express shipping besteld bij focalprice, ben benieuwd of mijn professionele hoofdtelefoon er echt binnen 3 dagen is, er moet eerst nog "shipped" komen te staan
Als guest bestellen had werl gewerkt.. maar ach bether luck next time?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef neo2000 het volgende:
Wel aardig die chopper op Focal trouwens, alleen wassie gisteravond heul niet te bestellen. In stock, bestellen, daarna inloggen, ding spontaan out of stock. Eerder inloggen en het ding in je mandje toevoegen gaf een leeg mandje zonder foutmelding, met verschillende browsers. K.. Dan maar ff niet chopperen, of helicopteren op de andere manier dan maar.
Kreeg alsnog een inlog popup hierna.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als guest bestellen had werl gewerkt.. maar ach bether luck next time?!
artscow misschien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:09 schreef revpolen het volgende:
Ik zou taobao proberen, of aliexpressquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:09 schreef revpolen het volgende:
Ik ga wel een dagje helpenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:55 schreef tokko1 het volgende:
Iedereen die láng op pakketjes wacht.. "Inklaring kampt met een achterstand"
Dat hoor ik net van PostNL webcare...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |