abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103120623

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door Skippy_ball op 16-10-2011 17:04:53 ]
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103120672
Even wat nieuwe spelers voor Ajax shoppen in China. Wat een drama weer.
pi_103120688
Phew net geen lapo. Om mijn vraag over de helium maar even te herhalen:

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef Tjado het volgende:
Maar in zo'n gasfles helium zit toch 80 liter compressed helium? Als je dat in een ballon doet zet het toch ontzettend uit? Volgensmij houden ze daar geen rekening mee.. (Anders zou je maar een ballon kunnen vullen ter grootte van de gasfles? :P)
pi_103120741
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:09 schreef Tjado het volgende:
Phew net geen lapo. Om mijn vraag over de helium maar even te herhalen:

[..]

inderdaad ja, 80 liter vloeibaar Helium
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103120892
Punt is dus...hoeveel liter gas haal je uit een bus vloeibaar/compressed helium? :D
pi_103120920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef Tjado het volgende:
Punt is dus...hoeveel liter gas haal je uit een bus vloeibaar/compressed helium? :D
10 liter op 200 bar = 1800 liter
pi_103120952
Uit een cilinder van 1 meter gaan volgens mij 200 normale ballonnen. Als ik met dat goed herinner in ieder geval. Jammer dat helium vrij duur is en zo een grote fles moet ik niet. Heb wel van 18 euro gezien.
pi_103121014
Danku! (Hoe reken je dat uit? Scheikunde is al zo'n 5 jaar geleden..) Dan zou 1 liter vloeibaar dus al 180 liter gas zijn, waardoor het genoeg zou zijn voor 1 air swimmer ballon..

Daarbij zeggen ze ook nog dat zo'n Air Swimmer 2 maanden vol blijft, vind ik wel goed te doen dan :)
pi_103121137
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:18 schreef Tjado het volgende:
Danku! (Hoe reken je dat uit? Scheikunde is al zo'n 5 jaar geleden..) Dan zou 1 liter vloeibaar dus al 180 liter gas zijn, waardoor het genoeg zou zijn voor 1 air swimmer ballon..

Daarbij zeggen ze ook nog dat zo'n Air Swimmer 2 maanden vol blijft, vind ik wel goed te doen dan :)
1 liter is op 200 bar ongeveer 180 liter ja!

Maar zeker weten niet in zo'n klein busje. Denk dat daar hoogstens 5 bar of zoiets op staat.
pi_103121250
Heb trouwens m'n eerste China horloge vandaag binnen..maar de wijzertjes van de (neppe :+ ) kleine klokjes zijn los en rammelen dus los door het horloge heen..

maar eens een claim indienen dus!

LOL! Blijkt dat op eBay bij de fotos die kleine wijzertjes ook al kapot zijn! Zie hier:

pi_103121293
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef Tjado het volgende:
Heb trouwens m'n eerste China horloge vandaag binnen..maar de wijzertjes van de (neppe :+ ) kleine klokjes zijn los en rammelen dus los door het horloge heen..

LOL! Blijkt dat op eBay bij de fotos die kleine wijzertjes ook al kapot zijn! Zie hier:

[ afbeelding ]
Zelfs op de foto van ebay al :')
pi_103121343
Welke China shop heeft nu de goedkoopste air swimmer?
pi_103121355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:27 schreef Skiet het volgende:
Wat kun je dat zelf snel opzoeken :P
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:37:08 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103121691
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:27 schreef Skiet het volgende:
www.Chinaprices.us http://chinaprices.us?q=air%20swimmer
quote:

quote:
Met deze bussen helium kunt u 1 latex ballon opblazen van 11 inch
.
Heb geen idee wat er in een 11'' ballon gaat (liter of 7/8?)
Verder las ik net op de site van hierboven in het vorige topic dat ze 2 weken helium vast hielden :)

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 15-10-2011 19:43:14 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_103122013
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:09 schreef Skiet het volgende:
Even wat nieuwe spelers voor Ajax shoppen in China. Wat een drama weer.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:50:58 #16
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103122210
quote:

Volgens balloon time zelf is zo'n grote cilinder 420 liter gas (uitgezet dus). In een air swimmer gaat 116 liter.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_103122403
Oh haha sorry. Ja, ik was ff niet aan het denken. Maar goed, 26,99 dus bij pandawill
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:07:21 #18
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103122848
Oh, als iemand zo'n air swimmer bij een bloemist of fopshop laat vullen, ben ik wel benieuwd wat het daar kost.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:18:57 #19
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103123411
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, als iemand zo'n air swimmer bij een bloemist of fopshop laat vullen, ben ik wel benieuwd wat het daar kost.
Bloemist? Hebben ze daar Helium? :P
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:20:24 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103123482
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:55 schreef Skiet het volgende:
Oh haha sorry. Ja, ik was ff niet aan het denken. Maar goed, 26,99 dus bij pandawill
Fout, beter bij Lightake... http://lightake.com/detai(...)wnfish__4xAAA_-46507 - $22.99 ;)
En Retailmenot of Tjoos er dan ook nog een leuke discount bij...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:24:00 #21
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103123643
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bloemist? Hebben ze daar Helium? :P
Bloemisten die ook ballonnen hebben, wel :P
pi_103124715
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Fout, beter bij Lightake... http://lightake.com/detai(...)wnfish__4xAAA_-46507 - $22.99 ;)
En Retailmenot of Tjoos er dan ook nog een leuke discount bij...
Nice. Jammer dat ze geen 10% maar alleen nog 7% discount coupons hebben. Meteen even bestellen. Zie later wel of ik ergens goedkoop helium kan vinden.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:17:02 #23
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_103125991
http://www.tinydeal.com/s(...)s-56595-p-44172.html

Leuk horloge, misschien maar bestellen. :@
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:04:31 #24
314372 Goddelijker
pi_103127821
Zojuist mijn eerste bestelling bij MisterTeo/TaoBao gedaan.
Een geel ijs-horloge. :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:29:24 #25
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_103132032
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef Tjado het volgende:

[ afbeelding ]
Dan wordt claimen lastig. Item as pictured. ;)

quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist mijn eerste bestelling bij MisterTeo/TaoBao gedaan.
Een geel ijs-horloge. :)
Is dat net zoiets als gele sneeuw?
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:38:10 #26
314372 Goddelijker
pi_103132346
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dan wordt claimen lastig. Item as pictured. ;)

[..]

Is dat net zoiets als gele sneeuw?

;)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:39:51 #27
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103132406
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nice. Jammer dat ze geen 10% maar alleen nog 7% discount coupons hebben. Meteen even bestellen. Zie later wel of ik ergens goedkoop helium kan vinden.
Anders kun je hem altijd nog vullen met lucht en meenemen naar een ruimte met Argon
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:57:07 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103133022
Ja, of een basic element: waterstof. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:58:43 #29
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103133088
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Ja, of een basic element: waterstof. :P
Gewoon ff langs waterstof tankstation joh ;)
Prima, en goedkoper dan benzine :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:20:39 #30
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103133980
En dan hopen dat het motortje niet vonkt
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:23:11 #31
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_103134087
Kabbooooooommm.
Nou eigenlijk, wel een mooiere vuurbal dan bij normaal benzine.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:53:31 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103135334
MisterTao wisselt wel eens van domein of niet? nu redirect hij naar: http://www.entaobao.com en laatst ook al naar een andere url...
  zondag 16 oktober 2011 @ 01:00:25 #34
314372 Goddelijker
pi_103135579
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef RobertNL het volgende:
MisterTao wisselt wel eens van domein of niet? nu redirect hij naar: http://www.entaobao.com en laatst ook al naar een andere url...
Ja, ik denk dat dat uit voorzorg voor DDOS-en is. _O-
pi_103137599
Mediaplayer binnen gekregen en hij werkt uitstekend :D
Nieuw is niet altijd beter.
pi_103140547
Net deze besteld: http://tinyurl.com/3smncwv
Nu nog ff dat OBD2 progje downloaden en ben benieuwd wat ie kan :)
toch?
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:27:00 #37
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103142120
Binnenkort ook maar een zooi oordopjes bestellen, degene die ik nu heb breken zowat af :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:43:18 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103142437
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mediaplayer binnen gekregen en hij werkt uitstekend :D
Welke had je besteld?
pi_103142609
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke had je besteld?
Idd ik kan nergens mediaspelers vinden.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:54:16 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103142683
Wat was de MisterTao coupon ook alweer...
Bedankt Tokko ;)
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:54:30 #41
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103142687
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:50 schreef mergbot het volgende:

[..]

Idd ik kan nergens mediaspelers vinden.
WHAT??
Hoe zoek jij in hemelsnaam, lees is even opnieuw de OP door.. daar stat hoe je normaal moet zoeken ;)

http://chinaprices.us?q=media%20player genoeg media players te vinden (vanaf pagina 15 ong..)

(Robertje, 20%offFOK .. dat was 'm :))
pi_103143422
Hij bedoeld is het topic zelf denk ik haha..
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:36:47 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103143567
* RobertNL gaat eens even een verzameling horloges aanleggen 8-)

Eerst maar eens een paar topics terug te tijd in, want Opa heeft ons toen vele suggesties gedaan :D

Deze zijn het geworden:
Nr1: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250866285116
Nr2: Bevroren horloge
Nr3: http://www.entaobao.com/t(...)tem-4190395121.html# ook zeer vet. Op ebay is hij goedkoper, dus daar geboden :)

Ik kan dit natuurlijk rechtvaardigen doordat 2 andere horloges kapot/leeg zijn gegaan :Y O-)

[ Bericht 23% gewijzigd door RobertNL op 16-10-2011 14:00:35 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:09:28 #44
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103146271
quote:
Ik kan dit natuurlijk rechtvaardigen doordat 2 andere horloges kapot/leeg zijn gegaan :Y O-)
aha een excuusbestelling. Zo heb ik er ook nog een aantal lopen oO< oO< oO<
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:26:43 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103146849
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:09 schreef witbiertje het volgende:

[..]

aha een excuusbestelling. Zo heb ik er ook nog een aantal lopen oO< oO< oO<
Als er 1 stuk gaat mag je er toch 2 terug kopen O-) ?
pi_103147089
Jullie hebben dezelfde excuses die ik ook gebruikt naar m'n vriendin, om maar weer 'n pakketje te rechtvaardigen :D

Nog hoop ik dat ze niet thuis is als de pakketjes komen, omdat ik haar gezicht al voor me zie: "Alweer!?" :')
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:53:32 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103147702
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jullie hebben dezelfde excuses die ik ook gebruikt naar m'n vriendin, om maar weer 'n pakketje te rechtvaardigen :D

Nog hoop ik dat ze niet thuis is als de pakketjes komen, omdat ik haar gezicht al voor me zie: "Alweer!?" :')
Ow nee niet het ''alweer'' gezicht :o

SPOILER
Zit er nu over te denken om binnenkort maar even een koptelefoon te kopen. Handig voor 's avonds wanneer iedereen slaapt en ze liever niet hebben dat ik mijn boxjes aan heb :D
Bij MP4 kwamen goeden uit? dan die maar eens even afwachten, en anders toch maar even een paar designers kopen ;)
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:59:18 #48
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103147907
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ow nee niet het ''alweer'' gezicht :o

SPOILER
Zit er nu over te denken om binnenkort maar even een koptelefoon te kopen. Handig voor 's avonds wanneer iedereen slaapt en ze liever niet hebben dat ik mijn boxjes aan heb :D
Bij MP4 kwamen goeden uit? dan die maar eens even afwachten, en anders toch maar even een paar designers kopen ;)
Binnekort komt de HM3 uit van Brainwavz, deze verkopen ze bij MP4Nation ja... langverwacht en met hoge verwachtingen :)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:03:33 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103148074
quote:
16s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Binnekort komt de HM3 uit van Brainwavz, deze verkopen ze bij MP4Nation ja... langverwacht en met hoge verwachtingen :)
Ok, ik vind het alleen 1 nadeel, die dingen komen pas half november in stock, mocht je dus nu al bestellen dan heb je geen paypal bescherming meer (of heel kort)
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:16:43 #50
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103148496
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ok, ik vind het alleen 1 nadeel, die dingen komen pas half november in stock, mocht je dus nu al bestellen dan heb je geen paypal bescherming meer (of heel kort)
Ja, ik ben het met je eens dat dit een na-deel is. Maar persoonlijk heb ik genoeg vertrouwen MP4Nation om gewoon te kopen. Zowel qua dat ze gewoon kwalitatieve producten leven als after-market service indien er iets kapot gaat etc.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:23:24 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103148675
Ja. Brainwavz! _O_ HM3. *O*
Liever zoiets met kwaliteit, dan iets dat er alleen trendy uitziet en verder ruk is...
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:43:20 #52
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103149225
Wat een mooie dag om weer iets te gaan bestellen :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:47:28 #53
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103149360
Ik wil ook goedkope shit bestellen, maar weet niet wat. Ik heb niks met elektronica.
This isn't even my final form.
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:49:48 #54
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103149434
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:47 schreef Levolution het volgende:
Ik wil ook goedkope shit bestellen, maar weet niet wat. Ik heb niks met elektronica.
Dan heb je maar één keus:
http://chinaprices.us?q=not%20electronic
(Ookal is 't eigenlij wel zo :') )

Koop knuffelberen, opblaaspoppen, fleshlights... :D
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:56:02 #55
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103149626
quote:
16s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Das niet waar...

Genoeg zonnebrillen, fiets onderdelen, etc
pi_103149631
Voor de mensen die horloges kopen; koop er niet te veel zoals ik. Nu weet ik niet welke ik moet gaan dragen. :')

Die drie zijn wel mooi though :Y ...
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:57:07 #57
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103149653
quote:
16s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat ding is juist elektronisch. :')
En die fleshlights ook altijd. Daar hebben we toch kipfilet en een magnetron voor?

Weten jullie misschien of pandawill het assortiment weer snel aanvult? Ik wil dit bazending, maar het is out of stock.
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:57:36 #58
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103149663
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

En die fleshlights ook altijd. Daar hebben we toch kipfilet en een magnetron voor?

Weten jullie misschien of pandawill het assortiment weer snel aanvult? Ik wil dit bazending, maar het is out of stock.
Of een vrouw :)
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:59:07 #59
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103149706
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Heb wel vaker gehad dat het out of stock was, bij een product was het na een week weer.. en de andere maandje. Maar twee van de dingen die ik nog wou zijn nooit in stock gekomen...
Dus ik zou het even navragen bij de LiveChat(morgen) dan heb je wat meer zekerheid!
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:01:22 #60
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103149759
quote:
16s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:59 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb wel vaker gehad dat het out of stock was, bij een product was het na een week weer.. en de andere maandje. Maar twee van de dingen die ik nog wou zijn nooit in stock gekomen...
Dus ik zou het even navragen bij de LiveChat(morgen) dan heb je wat meer zekerheid!
Ik ga het inderdaad maar eens navragen, misschien willen ze het ook binnen halen als ze zien dat er animo voor is. :Y
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:01:37 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103149766
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:02:56 #62
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103149799
quote:
Ze staan ertussen voor 315 dollar :|
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:03:48 #63
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103149823
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:02 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Full-sized ofzo? :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:04:18 #64
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103149836
quote:
16s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Full-sized ofzo? :')
Ik dacht aan een whole-sale van 10000 stuks :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:04:41 #65
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103149846
quote:
Dezelfde staat er niet tussen.

quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:02 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ja, die dingen kunnen behoorlijk duur zijn, die prijs op pandawill is echt een goede deal. Ligt er natuurlijk ook aan welk bedrijf ze gemaakt heeft, materiaal, grootte, detail etc.
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:05:19 #66
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103149861
http://www.ebay.com/itm/H(...)72fd4f#ht_1370wt_952

$399 dollar

whoep whoep...

Ach elk zo zijn hobby.. Zo ben ik gek op BMW modellen en bereid hier wel 100 euro voor op tafel te leggen :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:05:46 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103149871
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:04 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dezelfde staat er niet tussen.

[..]

Ja, die dingen kunnen behoorlijk duur zijn, die prijs op pandawill is echt een goede deal. Ligt er natuurlijk ook aan welk bedrijf ze gemaakt heeft, materiaal, grootte, detail etc.
:6 http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c1cc6a409
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:06:30 #68
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103149887
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:08:43 #69
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103149933
quote:

Is toch echt anders (en goedkoper). Meer detail, arm eraf, meer schade op hoofd.
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:09:40 #70
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103149955
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:08 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Is toch echt anders (en goedkoper). Meer detail, arm eraf, meer schade op hoofd.
met die arm eraf kan ik je wel mee helpen :6
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:10:02 #71
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103149965
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:08 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oooh, ik voorzie een heel nieuw Item dat de chinatopics gaat verovereren :')
Naast Lasers, zaklampen, led-pigs en Helikopters nu de Action Figures :D
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:10:24 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103149979
Ik koop eigenlijk alleen maar functionele dingen... :D

Goed mogelijk dat Pandawill een net iets ander plaatje dan het daadwerkelijk product post, doen shops wel vaker. :)
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:10:37 #73
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103149988
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:09 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

met die arm eraf kan ik je wel mee helpen :6
:')

Hier zie je wat producten van Hot Toys, mij te duur (ik ben geen verzamelaar ofzo), maar je hebt van die mensen die zowat alles aanschaffen.
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:12:56 #74
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103150054
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop eigenlijk alleen maar functionele dingen... :D

Goed mogelijk dat Pandawill een net iets ander plaatje dan het daadwerkelijk product post, doen shops wel vaker. :)
Hm, zou kunnen inderdaad. Binnenkort maar eens chatten dan.
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:15:43 #75
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103150146
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de mensen die horloges kopen; koop er niet te veel zoals ik. Nu weet ik niet welke ik moet gaan dragen. :')

Die drie zijn wel mooi though :Y ...
Kom je nu mee :D Heb er nu nog 2 op mijn verlanglijstje staan en ik ben bang dat die ook nog wel komen :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:16:40 #76
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103150177
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kom je nu mee :D Heb er nu nog 2 op mijn verlanglijstje staan en ik ben bang dat die ook nog wel komen :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:22:55 #77
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103150388
Iemand al een keer een camcorder besteld uit China?
pi_103150775
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Niet doen, is troep.
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:35:36 #79
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103150799
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:34 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Niet doen, is troep.
Ervaring? Of gokje?
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:36:21 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103150819
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Wat zoek je dan? Op budget aanbevelen kan ik de Kodak Playsport-serie (webshop) of een Sisco Flip MinoHD 8GB (Dixons/Amazon)
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:37:40 #81
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103150852
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat zoek je dan? Op budget aanbevelen kan ik de Kodak Playsport-serie of een Sisco Flip MinoHD 8GB.
Aah gewoon een leuk dingetje om af en toe een filmpje mee te maken van een uurtje of 5 in HD formaat. Zoomen is leuk.
pi_103150962
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:35 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ervaring? Of gokje?
-Zijn vaak camera's met alleen Digitale Zoom, daar heb je dus niks aan.
-Slechte kwaliteit lenzen.
-De prijzen hier liggen iets hoger hier, maar dan heb je ook 100x beter kwaliteit.
-En garantie...... :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:42:41 #83
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103150996
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

-Zijn vaak camera's met alleen Digitale Zoom, daar heb je dus niks aan.
-Slechte kwaliteit lenzen.
-De prijzen hier liggen iets hoger hier, maar dan heb je ook 100x beter kwaliteit.
-En garantie...... :P
Oke, dan gaan we daar ons geld niet aan weggooien. Dank je.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat zoek je dan? Op budget aanbevelen kan ik de Kodak Playsport-serie (webshop) of een Sisco Flip MinoHD 8GB (Dixons/Amazon)
Ik zoek eigenlijk wel zoiets:
pi_103151019
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:42 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
En de specificaties die op de doos/site staan kloppen vaak voor geen meter. :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:44:42 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103151052
Met zoom kun je beter kijken naar een Sanyo Xacti of Samsung (of Panasonic/Canon/Sony, Everio en Legria doen het goed), maar goed, optische zoom en HD komt met een prijs. Zeker als je betere features als stabilisatie en manual control wil. Maar ik neem aan dat je lenzen van glas wilt en niet van plastic en een behuizing die niet uit elkaar valt en zwakjes aanvoelt. Zulke dingen, eigenlijk hetzelfde als met koptelefoons/oordopjes: beter wat meer uitgeven voor goed spul, dan goedkope troep dat alleen maar doet alsof het wat voorstelt.
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:46:34 #86
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103151115
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Met zoom kun je beter kijken naar een Sanyo Xacti of Samsung (of Panasonic/Canon/Sony, Everio en Legria doen het goed), maar goed, optische zoom en HD komt met een prijs. Zeker als je betere features als stabilisatie en manual control wil. Maar ik neem aan dat je lenzen van glas wilt en niet van plastic en een behuizing die niet uit elkaar valt en zwakjes aanvoelt. Zulke dingen, eigenlijk hetzelfde als met koptelefoons/oordopjes: beter wat meer uitgeven voor goed spul, dan goedkope troep dat alleen maar doet alsof het wat voorstelt.
Dan toch dat spul maar uit Nederland halen :D

Dank je :D
pi_103151133
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:42 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Leuke Camera voor een goede prijs. En goede Reviews op Kieskeurig.

http://www.fotohart.nl/in(...)ct=996&id_category=2

Specificaties
Full HD 1920x1080 opnemen
24 Mbps High Bit Rate opnemen
Advanced Image Stabiliser
Time-Lapse REC
Auto REC
1920x1080/50P uitgang
HDMI� uitgang (Mini)
KONICA MINOLTA HD LENS
One Touch Upload naar YouTube� (HD compatibel)
Face Detection en Face Flow Thumbnail
Laser Touch bediening met subtrigger en zoom functie
Pixela Everio MediaBrowser 3 meegeleverd (voor Windows�)
1/5,8-inch 1,5 megapixel CMOS
120 GB harde schijf voor max. 50 uur Full HD opnemen
40x optische zoom
Memory Card slot voor microSDHC/microSD
Meegeleverde software (voor Windows�)
Gewicht: 265 gram
¤ 287
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:48:17 #88
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103151178
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Leuke Camera voor een goede prijs. En goede Reviews op Kieskeurig.

http://www.fotohart.nl/in(...)ct=996&id_category=2

Specificaties
Full HD 1920x1080 opnemen
24 Mbps High Bit Rate opnemen
Advanced Image Stabiliser
Time-Lapse REC
Auto REC
1920x1080/50P uitgang
HDMI� uitgang (Mini)
KONICA MINOLTA HD LENS
One Touch Upload naar YouTube� (HD compatibel)
Face Detection en Face Flow Thumbnail
Laser Touch bediening met subtrigger en zoom functie
Pixela Everio MediaBrowser 3 meegeleverd (voor Windows�)
1/5,8-inch 1,5 megapixel CMOS
120 GB harde schijf voor max. 50 uur Full HD opnemen
40x optische zoom
Memory Card slot voor microSDHC/microSD
Meegeleverde software (voor Windows�)
Gewicht: 265 gram
¤ 287
Das nog aardig wat geld :@ Ik ga me er even op inlezen :P
pi_103151401
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:48 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Das nog aardig wat geld :@ Ik ga me er even op inlezen :P
Of die van DX :') ¤ 222.78 is de duurste HD-cam die ze hebben
http://www.dealextreme.co(...)-3-5-touch-lcd-59751

Dan heb je maar 12X Optical zoom Lens en maar 128MB Flash

De mijne heb je 40x optische zoom 120 GB
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:53:45 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103151403
Of iets goedkoper, zoiets: http://www.foka.nl/site/jvc-camcorder-gzhm430-zilver-p-31841.html
:P Maar gewoon ff rondkijken idd.

Momenteel wil ik een Canon 5D mkII. :@ Hoewel dat een spiegelreflex is leent 'ie zich door de Full frame uitermate voor Full HD video en haal je er veel 'depth of field' uit (vaak gebruikt bij independent films ('Rubber' bijvoorbeeld), maar zo ook bij een paar afleveringen van House). Maar ja, dat is ook een klein spaarprojectje. Daarom doe ik ook aan chinashopping, houden we geld over voor de dingen die het wel waard zijn om in de buidel te tasten, toch? :9
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:54:56 #91
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103151465
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:53 schreef shiznuts het volgende:
Of iets goedkoper, zoiets: http://www.foka.nl/site/jvc-camcorder-gzhm430-zilver-p-31841.html
:P Maar gewoon ff rondkijken idd.

Momenteel wil ik een Canon 5D mkII. :@ Hoewel dat een spiegelreflex is leent 'ie zich door de Full frame uitermate voor Full HD video en haal je er veel 'depth of field' uit (vaak gebruikt bij independent films ('Rubber' bijvoorbeeld), maar zo ook bij een paar afleveringen van House). Maar ja, dat is ook een klein spaarprojectje. Daarom doe ik ook aan chinashopping, houden we geld over voor de dingen die het wel waard zijn om in de buidel te tasten, toch? :9
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:56:17 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103151523
Nou ja, het is eerder om dat 'schuldgevoel' dan goed te praten. ;(
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:59:33 #93
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103151660
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, het is eerder om dat 'schuldgevoel' dan goed te praten. ;(
Het is inderdaad maar een rare bezigheid als je het zo bekijkt.. Maar het is denk ik juist de kick van het goedkoop krijgen van spul wat ontzettend ver weg komt.

Dit is trouwens niet zo'n gekke deal:
http://offers.dealextreme.com/team.php?id=257
pi_103152438
eeh, ik zag laatst ergens een blauw apparaatje waarme je gemakkelijk schakels uit je horloge kunt halen alleen nu ben ik vergeten hoe dat apparaatje heet en welke webshop het was, kan iemand mij helpen?
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:21:00 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103152555
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:17 schreef Buschetta1 het volgende:
eeh, ik zag laatst ergens een blauw apparaatje waarme je gemakkelijk schakels uit je horloge kunt halen alleen nu ben ik vergeten hoe dat apparaatje heet en welke webshop het was, kan iemand mij helpen?
Ebay... en zo moeilijk is het allemaal niet 'watch pin tool'.
pi_103152940
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ebay... en zo moeilijk is het allemaal niet 'watch pin tool'.
en bijna iedere chinashop
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:36:29 #97
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103153148
quote:
Ik gebruik een ledje. Die pootjes passen precies :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:38:04 #98
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103153200
quote:
Iemand had hem hier laatst besteld, maar die was direct stuk..

Gevonden:
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef Dromer het volgende:
Vandaag eindelijk pintool binnen. Geprobeerd schakel van Shark watch te verwijderen... pintool meteen overleden. Uiteindelijk de schakel eruit gehaald met een kurkentrekker. :P (maar dan duwen.. niet trekken ;))

zondag 16 oktober 2011 @ 17:39:49 #99
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103153262
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Dan toch dat spul maar uit Nederland halen :D

Dank je :D
Ik heb vorige week een sony hdr cx115 gekocht. Of ja, m'n oude was kapot en ik kreeg een tegoedbon voor een nieuwe camera maar ze hadden er geen ter waarde van die. Geloof dat het wel een aardig ding is, ook al heb ik er tot nu toe elke seconde spijt van gehad omdat ik hem eigenlijk te duur vond :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:45:27 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103153482
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Marvelous het volgende:

[..]

en bijna iedere chinashop
Ook dat, maar:
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:59 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Het is inderdaad maar een rare bezigheid als je het zo bekijkt.. Maar het is denk ik juist de kick van het goedkoop krijgen van spul wat ontzettend ver weg komt.
[..]
Dus Ebay. :P
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:38 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Gevonden:

[..]

Ja. Zelf uiteindelijk ook met een naald en hamer gedaan omdat het te lang duurde voordat dat ding er überhaupt eens zou zijn....
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik heb vorige week een sony hdr cx115 gekocht. Of ja, m'n oude was kapot en ik kreeg een tegoedbon voor een nieuwe camera maar ze hadden er geen ter waarde van die. Geloof dat het wel een aardig ding is, ook al heb ik er tot nu toe elke seconde spijt van gehad omdat ik hem eigenlijk te duur vond :P
Alleen jammer de HD-mode interlaced is (al zul je er misschien niet veel van merken)... De Steady Shot van Sony is wel een van de beste stabilisatiesystemen. ^O^ En de Exmor CMOS-sensor zorgt voor weinig ruis bij weinig licht (Exmor is geloof ik backlit).

[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 16-10-2011 17:51:44 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:53:37 #101
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_103153817
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:38 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Gevonden:

[..]

Inderdaad rotzooi. De pin boog om zodra er wat kracht op werd gezet. Was die van BIC btw.
Heb er nog één van DX in bestelling staan. (maandje of 2 al.. vandaar dat ik die van BIC meebestelde)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:21:14 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103154953
http://www.buyincoins.com(...)od-product-8794.html

Dit ding lijkt we wel handig voor mijn tablet, iemand ervaring met zo'n apparaatje?
Als ik daarbij dan even een 3.5 mm switch pak met AB (die zijn er vast). Dan kan ik vanuit mijn bed lekker switchen tussen PC/tablet sound.

Edit: zoiets dus maar dan met AB
Nu alleen nog de zoekterm :')

[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 16-10-2011 18:31:05 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:34:43 #103
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103155475
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef shiznuts het volgende:

Alleen jammer de HD-mode interlaced is (al zul je er misschien niet veel van merken)... De Steady Shot van Sony is wel een van de beste stabilisatiesystemen. ^O^ En de Exmor CMOS-sensor zorgt voor weinig ruis bij weinig licht (Exmor is geloof ik backlit).
In zoverre dat ik mijn geheugenkaart van 65¤ weer onuitgepakt terug kon brengen omdat een class 4 al volstaat :P Ach die 1 of 2% is voor huis-, tuin- en keukengebruik niet interessant.

De steady shot is even afwachten, m'n vorige was ook een sony (DCR-HC37E, met bandjes.) en dat was wel vrij aardig: Na een paar uur filmen en ver ingezoomd wordt stilhouden lastig :P

Verder kan ik over deze nog niks zeggen, dan zal ik hem eerst mee moeten nemen naar een concert.
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:03:35 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103156503
Uitgestelde betalingen mysterie uitleg... :')

quote:
Ons interne veiligheidssysteem beoordeelt aan de hand van uw rekening tot welk maximum bedrag u directe bankbetalingen kunt uitvoeren. Als dat bedrag is bereikt zullen alle overige betalingen als uitgestelde bankbetaling worden verwerkt. Zodra wij de directe bankbetalingen van uw bankrekening hebben kunnen incasseren kunt u voor uw volgende aankopen weer gebruik maken van directe bankbetalingen. Het neemt doorgaans 4 - 6 werkdagen in beslag alvorens directe bankbetalingen door ons zijn geïncasseerd en verwerkt.

De hoogte van het bedrag dat u maximaal middels directe bankbetalingen kunt verzenden wordt door het systeem bepaald en kan niet worden aangepast en het kan derhalve voorkomen, dat u op een later tijdstip meer kunt verzenden middels directe bankbetalingen dan op dit moment het geval is.
08GnoT, heb je ook opnames van Rockbitch? :P

[ Bericht 37% gewijzigd door monkeybrain op 16-10-2011 19:10:02 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:09:41 #105
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103156696
Wat ben je nu allemaal aan het ninja'en :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:17:03 #106
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103156984
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Helaas, de enige met een vrouwmensch die ik gefilmd heb, is Epica
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:34:38 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103157786
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lekker duidelijk: Omdat computer x heeft berekend dat met u naam de kans 10% is dat u het geld niet op de rekening heeft staan kunt u nu lekker later betalen :') ?

Gelukkig heb ik hier nog maar 1 keer echt last van gehad, heb tot nu toe makkelijk 2x 300 dollar op 1 dag kunnen betalen zonder teveel problemen. (Vervolgens toen ik een week later iets van 20 dollar wou kopen deed hij het niet, het geld van die 2x 300 was al lang afgeschreven)

Maar heb ondertussen wel een (prepaid) CC aangevraagd, toch handig en ik kan de wisselkoers van mijn bank aanhouden i.p.v die debiele Paypal koers
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:36:31 #108
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103161024
Wat zakt deze ja ver naar beneden ineens :@

Waar zijn alle addicts gebleven? :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:37:55 #109
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103161120
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:40:51 #110
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103161342
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef witbiertje het volgende:
Ah, daar is er weer eentje :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:43:16 #111
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103161499
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Ah, daar is er weer eentje :P

(Ps, topic staat bij mij 24/7 open eigenlijk, als me pc aan staat... maar hoef niet altijd te posten toch. Prima dat hij af en toe weg zakt.. komt wel weer is op gang)
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:45:08 #112
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103161604
quote:
16s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef tokko1 het volgende:

[..]

(Ps, topic staat bij mij 24/7 open eigenlijk, als me pc aan staat... maar hoef niet altijd te posten toch. Prima dat hij af en toe weg zakt.. komt wel weer is op gang)
En daar is nummer twee :P Hij staat hier ook altijd open eigenlijk, en het was al een tijdje stil :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:45:08 #113
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103161605
quote:
(Ps, topic staat bij mij 24/7 open eigenlijk, als me pc aan staat...
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:48:11 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103161798
quote:
16s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ook op mijn tablet staat vaak wel een tab open met dit topic :')
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 16-10-2011 21:11:11 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:52:31 #115
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103162070
Erg eigenlijk dit.

_O-
Sfeer muziek: :P

zondag 16 oktober 2011 @ 21:26:09 #116
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103164242
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:52 schreef Skippy_ball het volgende:
Erg eigenlijk dit.

_O-
Sfeer muziek: :P

Rehab waar?
SPOILER
Kijk ons ontwikkelingswerk geld komt weer terug naar Europa:
http://www.nu.nl/economie(...)ancieel-steunen.html

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 16-10-2011 21:33:16 ]
pi_103164716
Zijn er mensen met ervaringen van madeinchina.com?

Heb er een horloge besteld op 29-09, maar nu zie ik via de tracking op singpost.com dat op 13-10 staat: 'Arrived at overseas (Country code: ZA)', wat inhoud zuid afrika? Adresgegevens van paypal etc. kloppen wel. Of moet ik nog wat meer geduld hebben? :{
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:35:55 #118
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103164867
twee en halve week onderweg.

be patient my friend... :{w
pi_103165296
willen de personen die infantry klokjes gekocht hebben aub foto's (of reviewtje) posten als ze binnen zijn? Die van RobertNL stond al in m'n ebay watch list. Thanks :)

Dan nog een vraag. Voor kerst zoek ik alvast een origineel (niet te duur ~$15 per stuk) cadeau voor 3 meisjes (13, 11 en 9 jaar oud). Iemand tips? Ikzelf heb echt geen flauw idee.
jaja, en azo...
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:00:01 #120
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103166348
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef thecuriousone het volgende:
willen de personen die infantry klokjes gekocht hebben aub foto's (of reviewtje) posten als ze binnen zijn? Die van RobertNL stond al in m'n ebay watch list. Thanks :)

Dan nog een vraag. Voor kerst zoek ik alvast een origineel (niet te duur ~$15 per stuk) cadeau voor 3 meisjes (13, 11 en 9 jaar oud). Iemand tips? Ikzelf heb echt geen flauw idee.
Bedankt,

Moet inderdaad nog wat bestellen voor sinterklaas voor een jongetje van 3 en een meisje van 6 :)
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:09:44 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103166966
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef Koe_Boy het volgende:
Zijn er mensen met ervaringen van madeinchina.com?

Heb er een horloge besteld op 29-09, maar nu zie ik via de tracking op singpost.com dat op 13-10 staat: 'Arrived at overseas (Country code: ZA)', wat inhoud zuid afrika? Adresgegevens van paypal etc. kloppen wel. Of moet ik nog wat meer geduld hebben? :{
Zou het niet kunnen zijn dat je perongeluk het verkeerde nummer hebt? of dat ZA iets anders betekend? Vraag het anders even aan de verkoper, die weet er in ieder geval vast meer van :)
Heb nog niet één keer een traceerbaar pakketje van Singapore Post gehad (wel zonder tracking, tijd +- 8 dagen)
pi_103167528
Als alles in het engels is lijkt het me vrij sterk dat ZA voor Zuid-Afrika zou moeten staan. Zou dan SA moeten zijn niet? ;)
Even heel logisch nagedacht hoor :*

Morgen weer loon, als er nog wat over blijft na 't betalen van de rekeningen en bekeuringen ga ik denk ik ook weer 2 horloges kopen op Ebay *)
Heb de smaak te pakken >:)
pi_103167847
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:18 schreef DarkNoize het volgende:
Als alles in het engels is lijkt het me vrij sterk dat ZA voor Zuid-Afrika zou moeten staan. Zou dan SA moeten zijn niet? ;)
Even heel logisch nagedacht hoor :*
Via de country list (van singpost.com) had ik gezien dat ZA voor zuid afrika staat (south africa), dus dit klopt wel. Ik wacht rustig af, ben denk ik te ongeduldig en die 8 dollar is ook de hele wereld niet :P, mocht die in afrika afgeleverd worden.
pi_103168820
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke had je besteld?
http://www.dealextreme.co(...)usb-host-ypbpr-36226
Nieuw is niet altijd beter.
pi_103169018
Ga deze trouwens ook bestellen denk ik:
http://www.dealextreme.co(...)mera-w-tf-slot-44188
Mooi om filmpjes te maken vanaf de motor.
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:42:23 #126
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103169051
quote:
99s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:00 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Bedankt,

Moet inderdaad nog wat bestellen voor sinterklaas voor een jongetje van 3 en een meisje van 6 :)
Jongetje van 3? Een Shell autogarage bij de Action voor 5 euro ^O^
De Action heeft bakken vol leuk jongetjes speelgoed.

Je kunt ook iets bij Pinkcoon halen voor een heftige Sinterklaas, jankende kinderen, ontploffende ouders _O-
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:43:31 #127
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103169116
pi_103169155
quote:
12s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O_
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:45:46 #129
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103169245
quote:
[ afbeelding ]
Ga lekker in Amerika wonen met je Santa Claus, Sinterklaas trimt die nepbaard zo in elkaar ~O>
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:52:03 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103169638
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je kunt ook iets bij Pinkcoon halen voor een heftige Sinterklaas, jankende kinderen, ontploffende ouders _O-
Dat Shell ding staat hier ook nog ergens te verstoffen _O_ nostalgie
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:56:28 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103169887
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat Shell ding staat hier ook nog ergens te verstoffen _O_ nostalgie
Die had jonge Shiz ook als kind! :D Met die lift inderdaad. _O_
En was er niet ook zo'n platform waar je een auto'tje op kon zetten en dat je die omhoog kon krikken voor 'maintenance'?
Leuk weer eens te zien.

Ik had later ook matchboxauto'tjes met een barcode die over een stukje stad reed met ingebouwde barcodelezers.

Vroeger had ik ook Thunderbirds-speelgoed. Ik wilde ook het Thunderbirdseiland, maar dat mocht niet, was te duur. Maar mijn vader had er zelf eentje gebouwd en met Sinterklaas aan mij gegeven! :D Good ol' times!
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:56:46 #132
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103169908
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ga lekker in Amerika wonen met je Santa Claus, Sinterklaas trimt die nepbaard zo in elkaar ~O>

Maar dat kan die van 6 vast lezen oO/
pi_103170328

Gewoon lekker oldskool doen, een racebaan waarop je met je model autoojtes kan racen..

dat was vroeger toch geweldig O+
pi_103170785
quote:
[ afbeelding ]
Waar verkopen ze die :D :D
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:12:24 #135
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103170796
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef thecuriousone het volgende:

Wat ik op die leeftijd helemaal geweldig vond, was alles met licht. Zo'n star projector, een turtle projector, cute magic rainbow, dat soort spul.

http://www.buyincoins.com/categories/Home-Garden/Lighting/

[ Bericht 7% gewijzigd door 08gnoT. op 16-10-2011 23:22:07 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:14:44 #136
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103170892
quote:
9s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:12 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Waar verkopen ze die :D :D
http://www.zazzle.com/san(...)t-235693348592418981
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:32:25 #137
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103171699
N.a.v. dombo's in het verkeer heb ik besloten een dashboard camera te kopen

http://www.sourcinggate.com/car-dvr-d011-mini-dv-p-12339.html

Die zit er wel tof uit maar kan maar 5 minuten per keer opnemen en geeft om de 5 minuten dus een 2 seconde gap
Iemand een goed alternatief voor rond die prijs
pi_103172166
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon lekker oldskool doen, een racebaan waarop je met je model autoojtes kan racen..

memories !! _O_

' vroemm vroemm ' :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:48:11 #139
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103172375
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bestaan die nog? Bij de Action? _O_
Ik ga binnenkort maar eens kijken.
pi_103178143
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:12 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Wat ik op die leeftijd helemaal geweldig vond, was alles met licht. Zo'n star projector, een turtle projector, cute magic rainbow, dat soort spul.

http://www.buyincoins.com/categories/Home-Garden/Lighting/

Bedankt. De turle projector heb ik vorig jaar cadeau gedaan aan de jongste van de 3 voor haar verjaardag. Ze was er inderdaad heel blij mee.

Iemand nog andere ideetjes?
jaja, en azo...
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:24:42 #141
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103178972
Voor iedereen die naar een helikopter zit te kijken en wel van een uitdaging houd hebben ze bij Focalprice nu een leuke aktie (voor maar 24 uur!).
De helikopter die ik laatst gerevieuwd had.. nu maar voor 20 dollar!
http://www.focalprice.com(...)aign=FP_50OFF_YE701U

Link naar revieuw ^O^
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:33:25 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103179151
quote:
16s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:24 schreef tokko1 het volgende:
Voor iedereen die naar een helikopter zit te kijken en wel van een uitdaging houd hebben ze bij Focalprice nu een leuke aktie (voor maar 24 uur!).

Link naar revieuw ^O^
Zo, mooie actie!
pi_103179313
quote:

Link naar revieuw ^O^
hmm wel jammer dat het zo kleine voor binnenhuis is... mss eens cadeau doen voor een vriend.
hoeveel kost hij normaal?

*voelt drang om te e-bayen alleen heb ik niks nodig of geen ideas om wat te zoeken* :')
deze topic reeds kan echt pure evil zijn met momenten :P
pi_103179373
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

_O_

Hele dagen liggend op doorgebracht. Prachtig.
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:45:02 #145
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103179413
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:40 schreef Syphixx het volgende:

[..]

hmm wel jammer dat het zo kleine voor binnenhuis is... mss eens cadeau doen voor een vriend.
hoeveel kost hij normaal?

*voelt drang om te e-bayen alleen heb ik niks nodig of geen ideas om wat te zoeken* :')
deze topic reeds kan echt pure evil zijn met momenten :P
Uhm bij PandaWill en Focalprice allebei 45 usd ;)
pi_103179558
van 32 euro naar 15 euro :9~
iemand zal blij zijn als ie ene eeft :D
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:03:29 #147
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103179853
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:52 schreef Syphixx het volgende:
van 32 euro naar 15 euro :9~
iemand zal blij zijn als ie ene eeft :D
Ik heb er een besteld hoor!
Altijd leuk om mee te spelen, en reserve te hebben.. en anders kan ik 'm altijd nog weggeven :) 15 euro is leuk cadeau ;)
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:07:09 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103179945
quote:
16s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik heb er een besteld hoor!
Altijd leuk om mee te spelen, en reserve te hebben.. en anders kan ik 'm altijd nog weggeven :) 15 euro is leuk cadeau ;)
Denk dat ik er ook maar 1 bestel, 15 euro is geen geld :P (al heb ik al 1 thuis staan)
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:58:15 #149
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103181544
Bestel ik net een laser bij yourlasers.com

Kan ik de order niet annuleren en ik moet met creditcard betalen :')
pi_103181727
Had pas voorbij zien komen dat singapore post zelden getracked kan worden.

Ik heb ook iets met singapore post lopen, maar heb nog niks kunnen tracken en zou al vorige week maandag verzonden moeten zijn. Meer mensen die singapore post moeilijk of niet te tracken hadden?
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:14:21 #152
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103181963
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:58 schreef JortK het volgende:
Iemand nog een coupon voor Focalprice dan :P
www.tjoos.nl
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:16:16 #153
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103182034
quote:
Niet gevonden ;) (Of ik faal)
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:20:15 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103182166
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:20:24 #155
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103183779
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef JortK het volgende:

[..]

Idem. :)
Welke coupon hebben jullie gebruikt. Ik kan geen vinden die werkt op de tjoos en retailmenot
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:21:37 #157
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103184670
Email van Price angels

quote:
• Orders over $20 will get $88 rebate gift package.
Maar op de site staat niet wat dit precies betekent :?
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:25:17 #158
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103184844
Ik gok zo 10% korting op een stuk of 10 producten
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:27:33 #159
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103184944
Van focalprice:

1.New Version of Focalprice on-line! Up to 50% off (Duration:Oct 12~Oct 20,2011)
Link:http://promotion.focalpri(...)paign=FP_NVF_INDEX01

2.$100 Giveway for New Registered Users!(Duration:Oct 12~Oct 23,2011)
Link:http://www.focalprice.com(...)paign=FP_SUN_INDEX01

3.IPhone 4S Accessories Available Now!
Link:http://promotion.focalpri(...)gn=FP_IPHONE4S_INDEX

Weinig soeps, maar dit vond ik in mijn mail.

2% OFF
2% off orders of US$ 10.00 or more

Als je registreert en zegt dat je jarig bent, kun je die coupon krijgen voor de punten :P
pi_103185629
Gisteren nog iets besteld op FP met een 8% coupon, weet alleen niet meer welke :@
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:35:47 #161
314372 Goddelijker
pi_103187908
"Use coupon code "pickegg-0705" get 5% off "
pi_103188121
quote:
16s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:54 schreef tokko1 het volgende:

[..]

WHAT??
Hoe zoek jij in hemelsnaam, lees is even opnieuw de OP door.. daar stat hoe je normaal moet zoeken ;)

http://chinaprices.us?q=media%20player genoeg media players te vinden (vanaf pagina 15 ong..)

(Robertje, 20%offFOK .. dat was 'm :))
Oh tering pagina 15, hoe ik zoek, nou ik zoek ervanuitgaande dat de meest relevante bovenaan staat.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]
pi_103188148
Iemand succes met track and trace van singapore post?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:44:57 #164
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103188343
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef mergbot het volgende:

[..]

Oh tering pagina 15, hoe ik zoek, nou ik zoek ervanuitgaande dat de meest relevante bovenaan staat.
Uhm, het staat op prijs gesorteerd ;)
pi_103190485
De site van buyincoins faalt, geeft de hele tijd foutmeldingen ;(
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:49:12 #166
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103191099
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:35 schreef Michael-H het volgende:
Idd, vannochtened was mistertao ook al in het russisch :')
pi_103191333
quote:
16s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Idd, vannochtened was mistertao ook al in het russisch :')
Heb ik dus gvd een bestelling gedaan, netjes betaald met paypal, blijft de site hangen nadat ik op confirm payment heb geduwd. Dus wel het geld afgeschreven van paypal maar geen orderbevestiging van Buyincoins 8)7
quote:
Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable
Guru Meditation:

XID: 1711201849

Varnish cache server
Iemand advies??

[ Bericht 5% gewijzigd door Michael-H op 17-10-2011 15:04:16 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:57:30 #168
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103191468
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:00 schreef FL_Freak het volgende:
Bestel ik net een laser bij yourlasers.com

Kan ik de order niet annuleren en ik moet met creditcard betalen :')
Daar zat ik vorige week ook mee inderdaad :P

quote:

Link naar revieuw ^O^
De goede link naar de review..

Doen of niet doen :P Nog even nadenken :9

[ Bericht 24% gewijzigd door Skippy_ball op 17-10-2011 15:13:26 ]
pi_103192125
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:35 schreef Michael-H het volgende:
Ik zie allerlei PM's die niet voor mij zijn.
pi_103193359
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Racer88 het volgende:
Iemand succes met track and trace van singapore post?
Duurt een paar dagen voordat ie werkt
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:55:34 #171
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103194187
Druk op de DX live chat :O
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:58:47 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103194337
quote:

Link naar revieuw ^O^
Hijs fijn. :D
(Vergt wel wat skills mensen, dit is geen simpel Silverlit-dinkie, maar 4CHAN! Just FYI.)
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:04:27 #173
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_103194604
Mijn gitaar is op de post gegaan :D Hier zijn al wat foto's die door mister chinees zelf zijn gemaakt:

pi_103194627
Leuk die heli, en niet duur. Alleen de link naar eventuele EMS-kosten erbij doet het niet, zijn die hoog voor Nederland of kost het niets extra :?
Zie net dat tokko1 hem bij pandawill had besteld.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:08:07 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103194796
Lezen is ook een vak ;) ...
quote:
Since the SKU is over 90cm in girth or over 60cm in a single side(exceeds airmail’s limitation for length), FocalPrice will ship it via EMS separately. Customers do not need to change the shipping method for the whole order if you want other products to be shipped by airmail. Normally, EMS fee is covered by the price.
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Cerbie het volgende:
Leuk die heli, en niet duur. Alleen de link naar eventuele EMS-kosten erbij doet het niet, zijn die hoog voor Nederland of kost het niets extra :?
Zie net dat tokko1 hem bij pandawill had besteld.
Ik heb er eentje van PW en van FP. Dus? Dat maakt de review nog wel ertoedoend.
pi_103194965
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Lezen is ook een vak ;) ...

[..]

[..]

Ik heb er eentje van PW en van FP. Dus? Dat maakt de review nog wel ertoedoend.
Lezen is ook een vak, maar bij je 2e opmerking lees je zelf niet... :P Als tokko1 bij FP had besteld had hij iets over de EMS kosten kunnen zeggen, maar op FP staat inderdaad Europa niet als duurder :@
*kruipt terug onder lurksteen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:17:34 #177
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103195250
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Sloeber94 het volgende:
Mijn gitaar is op de post gegaan :D Hier zijn al wat foto's die door mister chinees zelf zijn gemaakt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar had je die nog maar besteld? O+
pi_103196079
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Doe maar luxe!
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:42:09 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103196321
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat je aan douanekosten gaat betalen :)
Hou ons op de hoogte!
pi_103197421
Heeft iemand ervaring met deze site?

http://www.dealexcel.com
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:09:06 #181
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_103197519
voor de liefhebbers van VEEL licht.. (en flashlights)
19 oktober in de aanbieding bij focalprice: TRUSTFIRE TR-3T6 CREE XM-L T6 5-Mode 3800-Lumen
$43.69
http://www.focalprice.com(...)aign=FP_50OFF_LFI40B
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_103197676
ziezo, heli ook effe kocht :)
helaas niet voor mij :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:16:25 #183
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103199709
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze site?

http://www.dealexcel.com
Hehe, ik zal maar niet zeggen wat ik hierin zag.

SPOILER
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:27:11 #184
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103200129
Zo dan, ik heb alle bestellingen netjes op een rij staan nu :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:39:48 #185
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103200578
Ja, ik ook. Denk ik.

- 1 kwijldetector (Voor moeders' verjaardag, da's vandaag dus die is te laat :') )
- HDMI-to-miniHDMI-adapter.
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:50:58 #186
314372 Goddelijker
pi_103200923
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja, ik ook. Denk ik.

- 1 kwijldetector (Voor moeders' verjaardag, da's vandaag dus die is te laat :') )
- HDMI-to-miniHDMI-adapter.
Die kwijldetector kon ik voor dat geld niet laten liggen... :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:51:56 #187
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103200954
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:50 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Die kwijldetector kon ik voor dat geld niet laten liggen... :')
Confirm payment..

* Skippy_ball click
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:56:16 #188
314372 Goddelijker
pi_103201132
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:51 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Confirm payment..

* Skippy_ball click
Hier ook.
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:58:31 #189
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103201212
Ik denk dat je gelijk heel anders tegen mensen aankijkt als je ze beschenen hebt :') Pisvlekken, natte kin, weet ik het :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:01:49 #190
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103201325
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik denk dat je gelijk heel anders tegen mensen aankijkt als je ze beschenen hebt :') Pisvlekken, natte kin, weet ik het :P
Is dat niet dat lampje waarmee je trekvlekjes kan spotten? :9
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:02:26 #191
314372 Goddelijker
pi_103201347
RobertNL, we zijn opgelicht. _O-
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:02:36 #192
314372 Goddelijker
pi_103201352
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:01 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Is dat niet dat lampje waarmee je trekvlekjes kan spotten? :9
Ja.
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:02:46 #193
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103201359
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef Goddelijker het volgende:
leg uit :P

En laat tokko1 dat niet zien dat je dubbelpost :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:05:22 #194
314372 Goddelijker
pi_103201463
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

leg uit :P

En laat tokko1 dat niet zien dat je dubbelpost :P
Zie je DM.
En dan? Komt ie me opzoeken? :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:06:27 #195
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103201506
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Zie je DM.
En dan? Komt ie me opzoeken? :')
Je krijgt vanzelf een DM :P

Ajj... hard verneukt inderdaad!! :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:10:10 #196
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103201674
Wat een vreselijke sukkel ben ik ook :|W
Dankzij Tokko toch maar de copter gekocht voor ¤14,47 :')

Laatst uit ellende 3 copters plat getrapt en met de onderdeeltje in de vuilnisbak gestopt.
Ik kon er niet meer tegen, gaat veel te snel kapot.

Hopelijk is dit wat beter spul ;(
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:13:20 #197
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103201812
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Wat een vreselijke sukkel ben ik ook :|W
Dankzij Tokko toch maar de copter gekocht voor ¤14,47 :')

Laatst uit ellende 3 copters plat getrapt en met de onderdeeltje in de vuilnisbak gestopt.
Ik kon er niet meer tegen, gaat veel te snel kapot.

Hopelijk is dit wat beter spul ;(
Zelfde kwaliteit als die 3.5 channel helikopters, maar iet minder onderdelen ;)
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef Goddelijker het volgende:
Heel niet, we hebben gewoon teveel betaald (of de kwaliteit van het andere product is minder).
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:15:11 #198
314372 Goddelijker
pi_103201876
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zelfde kwaliteit als die 3.5 channel helikopters, maar iet minder onderdelen ;)

[..]

Heel niet, we hebben gewoon teveel betaald (of de kwaliteit van het andere product is minder).
Zo kun je het ook bekijken.
Ik heb er nu ook eentje op DHGate bestelt, we zullen zien. :)
¤ 3,51. :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:16:20 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103201933
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:15 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Zo kun je het ook bekijken.
Ik heb er nu ook eentje op DHGate bestelt, we zullen zien. :)
¤ 3,51. :P
Dan hoop ik dat die van MisterTao ook uit elkaar kan, dan koop ik ook een witte op DHGate :)

(Het gaat hier over een horloge)
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:17:14 #200
314372 Goddelijker
pi_103201973
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat die van MisterTao ook uit elkaar kan, dan koop ik ook een witte op DHGate :)

(Het gaat hier over een horloge)
Ik heb nu een gele, bruine en blauwe onderweg. :Y
pi_103202131
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:17 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb nu een gele, bruine en blauwe onderweg. :Y
over welke horloges gaat het hier als ik mag vragen?
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:21:44 #202
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103202157
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef NLennart het volgende:

[..]

Opvallende horloges in verschillende kleuren ;)
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:22:09 #203
314372 Goddelijker
pi_103202180
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef NLennart het volgende:

[..]

http://i56.tinypic.com/biw3lh.png
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:22:27 #204
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103202194
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:51 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Confirm payment..

* Skippy_ball click
Ik heb hem ook maar gedaan. :D
pi_103204076
heeft iemand een e-mailadres van PriceAngels?
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:01:48 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103204117
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef NLennart het volgende:
http://priceangels.com/CSExpress.html

Ze hebben een ticket systeem.
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:02:12 #207
314372 Goddelijker
pi_103204127
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef NLennart het volgende:
service@priceangels.com

Kost toch wel 1 minuut zoeken...
pi_103204283
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

http://priceangels.com/CSExpress.html

Ze hebben een ticket systeem.
De e-mail bevestiging doet het niet, vandaar dat me dit niet lukt
pi_103204299
quote:
9s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:02 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

service@priceangels.com

Kost toch wel 1 minuut zoeken...
bedankt
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:11:49 #210
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103204707
pi_103205238
okay wtf...
Ik had na 39 dagen wachten mijn Shark Watch nog niet, dus ik open een dispute met de melding, just opening this case in case that the item doesnt arrive within 25 more days...

Wat doet de verkoper 1 week later? Refund die mij het geld gewoon alvast.....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:21:58 #212
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103205331
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef Marco001 het volgende:
okay wtf...
Ik had na 39 dagen wachten mijn Shark Watch nog niet, dus ik open een dispute met de melding, just opening this case in case that the item doesnt arrive within 25 more days...

Van die shark watch? Welke verkoper is dat ?
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:25:59 #213
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103205592
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef Marco001 het volgende:
okay wtf...

Bang dat je toch zou opwaarderen naar een claim zeker? :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:28:16 #214
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103205711
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Opvallende horloges in verschillende kleuren ;)
Welk materiaal is die band, silicone, plastic of latex?
pi_103205772
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Van die shark watch? Welke verkoper is dat ?
365*1 online

En ik denk het, geen flauw idee eigenlijk..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:30:21 #216
314372 Goddelijker
pi_103205857
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Welk materiaal is die band, silicone, plastic of latex?
Silicone
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:59:05 #217
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103207660
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef Marco001 het volgende:

[..]

365*1 online

En ik denk het, geen flauw idee eigenlijk..
hmm..
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:09:30 #218
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103212720
Iemand enig idee of dit:

ergens te vinden is ? :P
pi_103212852
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef Skippy_ball het volgende:
Iemand enig idee of dit:
[ afbeelding ]

fopwinkel?
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:15:42 #220
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103213102
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:11 schreef Skiet het volgende:

[..]

fopwinkel?
ik bedoelde in chinese kringen
pi_103213815
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

ik bedoelde in chinese kringen
Zoiets kost toch nog geen 2,50 - 3.00 hier in de feest/fop winkels?

Edit:

hier een online fopshop: http://www.fopshop.nl/a-10157-Bril-met-neus-snor-en-wenkbrauwen

2,50.. moet dus zeker ook in winkels bij jou in de buurt voor die prijzen liggen...
( of je moet er gewoon echt extreem veel hebben dan kan china goedkoper zijn uiteraard)

en ohja:

http://www.fopshop.nl/a-12784-Snorren-zwart-12-stuks

12 delig snorren set op die site: ¤14,90 exclusief verzendkosten

bij DX ¤1.80

http://www.dealextreme.co(...)ssorted-12-pack-7428

:{ :')

[ Bericht 53% gewijzigd door Downstar op 17-10-2011 22:32:44 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:29:38 #222
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103214022
pi_103214403
quote:
Die dinodirect is zo kut site he; die prijzen waarvoor ze eerst werden aangeboden slaat echt nergens op: bijna 22$ voor een bril-neus-snor masker... :') :') :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:37:41 #224
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_103214509
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:43 schreef keesos het volgende:
Net deze besteld: http://tinyurl.com/3smncwv
Nu nog ff dat OBD2 progje downloaden en ben benieuwd wat ie kan :)
Benk eigenlijk ook wel benieuwd naar..
Tevens had iemand een topic terug een samurai zwaard paraplu besteld.. ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kwaliteit.

Zat eigenlijk te wachten tot iemand op het lumineuze idee kwam om een air swimmer te bestellen, deze te pimpen met een motor van een great wall chopper om 'm meer power te geven, er een timer aan te maken aangestuurd door een infantry horloge, rondom geheel versierd met allemaal fleshlights en Chinese eieren.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_103214772
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:37 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tevens had iemand een topic terug een samurai zwaard paraplu besteld.. ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kwaliteit.

Zat eigenlijk te wachten tot iemand op het lumineuze idee kwam om een air swimmer te bestellen, deze te pimpen met een motor van een great wall chopper om 'm meer power te geven, er een timer aan te maken aangestuurd door een infantry horloge, rondom geheel versierd met allemaal fleshlights en Chinese eieren.
Url naar de paraplu?
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:46:49 #226
48067 neo2000
pi_103215070
Volgens mij deze:
http://www.ebay.nl/itm/Ja(...)&hash=item20b88f1970

..alleen dan bij een Chinese seller. ;) Is niet precieze linkje, maar geen zin om op te zoeken, tis nml wel hetzelfde ding. Ben benieud naar ervaringen met degelijkheid, aangezien ik het "stoer" maken van alledaagse saaie dingen altijd wel tof vind. :P
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:48:59 #227
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103215220
Oh ja, ik ook. Zo pimp ik mijn saaie vinger graag tot een fingerstache

Geen fopshop meer nodig.
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:58:38 #228
48067 neo2000
pi_103215750
quote:
6s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh ja, ik ook. Zo pimp ik mijn saaie vinger graag tot een fingerstache

[ afbeelding ]

Geen fopshop meer nodig.
Dat bedoel ik. ;) Nah ja, doelde meer op minimalistisch "design", maar van design kan je eigenlijk niet spreken bij spul uit china, hahaha.. Wordt meer desing, fout gejat zeg maar.
pi_103217837
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:37 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Wel een tof idee, gewoon zo'n chopper vastmaken in een airswimmer :P
[/quote]
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:33:45 #230
48067 neo2000
pi_103217953
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef mergbot het volgende:

[..]

Wel een tof idee, gewoon zo'n chopper vastmaken in een airswimmer :P
Spycam eraan, en een dameskleedkamer binnenvliegen.

En voor de dames, spycam eraan, nog een chopper opofferen en een fleshlight aan de voorkant monteren voor je een herenkleedkamer binnenvliegt. :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:55:13 #231
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103219067
Ik dacht aan een dildo. Die zien ze niet aankomen.
pi_103219663
Bij dinodirect hadden ze die samurai katana umbrella voor $10.99 maar hij is sold out :(

Hier trouwens. Wel een gaaf ding!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:11:32 #233
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103219802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 00:07 schreef Tjado het volgende:
Bij dinodirect hadden ze die samurai katana umbrella voor $10.99 maar hij is sold out :(

Hier trouwens. Wel een gaaf ding!
Let je wel even op de shipping. Ughe.
Was je beter uit bij DX , 'wás' ja.
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef Skippy_ball het volgende:
Iemand enig idee of dit:
[ afbeelding ]

Fun+glasses als zoekterm gebruiken...
pi_103219924
Wow idd, had niet op de shipping gelet..

de 'rifle umbrella' is ook wel heel gaaf! Als ik ze een keertje voor goedkoop tegenkom komen ze er wel :)

dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:25:03 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103220259
Ik betwijfel of je zo over straat mag lopen hoor. ;(
Ik denk dat de politie dan aardig wat belletjes krijgt en er dan een interventieteam onderweg is.
pi_103220507
Pakketje van begin september eindelijk binnen.

Begon me al zorgen te maken.
Geen referral hier.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 01:08:00 #237
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_103221389
Net even met DHL express shipping besteld bij focalprice, ben benieuwd of mijn professionele hoofdtelefoon er echt binnen 3 dagen is, er moet eerst nog "shipped" komen te staan :')
wat is dit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 01:09:22 #238
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_103221417
Wil wat Tshirtjes/truien/andere dingen laten bedrukken met me bedrijfslogo,
iemand eigenlijk al eens een Chinese site tegen gekomen die dit doet?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 01:10:28 #239
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_103221435
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 01:09 schreef revpolen het volgende:
ik kan je wel vertellen dat geen enkele site uit de OP dat doet
wat is dit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 01:13:05 #240
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103221492
alibaba/ aliexpress?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 07:20:09 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103223456
quote:
Probeer Allbuy eens, of Jack.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 01:08 schreef Dhaha het volgende:
Net even met DHL express shipping besteld bij focalprice, ben benieuwd of mijn professionele hoofdtelefoon er echt binnen 3 dagen is, er moet eerst nog "shipped" komen te staan :')
Bij mij meestal een dag of 3/4. 5 dagen indien 4e dag op een zondag :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:01:31 #242
48067 neo2000
pi_103224435
Wel aardig die chopper op Focal trouwens, alleen wassie gisteravond heul niet te bestellen. In stock, bestellen, daarna inloggen, ding spontaan out of stock. Eerder inloggen en het ding in je mandje toevoegen gaf een leeg mandje zonder foutmelding, met verschillende browsers. K.. Dan maar ff niet chopperen, of helicopteren op de andere manier dan maar. :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:07:22 #243
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103224530
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef neo2000 het volgende:
Wel aardig die chopper op Focal trouwens, alleen wassie gisteravond heul niet te bestellen. In stock, bestellen, daarna inloggen, ding spontaan out of stock. Eerder inloggen en het ding in je mandje toevoegen gaf een leeg mandje zonder foutmelding, met verschillende browsers. K.. Dan maar ff niet chopperen, of helicopteren op de andere manier dan maar. :')
Als guest bestellen had werl gewerkt.. maar ach bether luck next time?! :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:17:57 #244
48067 neo2000
pi_103225999
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Als guest bestellen had werl gewerkt.. maar ach bether luck next time?! :)
Kreeg alsnog een inlog popup hierna. ;)
Magoed, idd, better luck next time. :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:22:55 #245
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_103226086
quote:
artscow misschien?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:27:09 #246
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103226147
quote:
Ik zou taobao proberen, of aliexpress ;)
(Evt even via Kyle/Rachel/Emma .. taobao agents die voor jou iemand opzoeken)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:55:55 #247
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103226745
Iedereen die láng op pakketjes wacht.. "Inklaring kampt met een achterstand"
Dat hoor ik net van PostNL webcare...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:00:20 #248
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103226822
PostNL, was für ein Scherz! :P

Gister en vandaag m'n laatste bestellingen (op de HM3 na uiteraard, die pas twee week van november deze kant op komt) binnengekregen (Netstroomstekker + USB-minikabel-set HTC-stijl en flexibel siliconhoesje voor Desire Z (hardplastic cover waren de clipjes om 'em op z'n plek te houden afgebroken en het leren hoesje dat openklapte, daarvan was de magneetsluiting kapot en vond het ook wel redelijk onhandig).

Maar ik ben 5 dagen vrij, dus ik zal de webshops eens doorspitten.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:17:42 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103227212
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 10:55 schreef tokko1 het volgende:
Iedereen die láng op pakketjes wacht.. "Inklaring kampt met een achterstand"
Dat hoor ik net van PostNL webcare...
Ik ga wel een dagje helpen :') Dan weten we ook zeker dat geen van die zendingen een aanslag krijgt
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:40:14 #250
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_103227889
Die idioten moeten gewoon meer mensen inhuren. Elk bedrijf zou blij zijn met meer werk, behalve de post want die zijn te gierig om meer mensen in te huren.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:58:57 #251
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:01:26 #252
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103228624
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
Die idioten moeten gewoon meer mensen inhuren. Elk bedrijf zou blij zijn met meer werk, behalve de post want die zijn te gierig om meer mensen in te huren.
Er werken echt al veeel mensen bij postpakket sorteercentra ;)
Heb tijdje bij TNT gewerkt, waren vier verschillende uitzendbureau's die allemaal mensen zochten. En verdiende niet heel slecht, was alleen avond/nacht werk...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:57:42 #253
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_103230609
Ik wil best een vakantiebaantje bij zo'n webshop als deskundige van de Engelse taal, om al hun emails te verbeteren :')

vraag me af wat ik zal verdienen
wat is dit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:00:51 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103230733
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:57 schreef Dhaha het volgende:
Ik wil best een vakantiebaantje bij zo'n webshop als deskundige van de Engelse taal, om al hun emails te verbeteren :')

vraag me af wat ik zal verdienen
100 per week ;), Volgend jaar dan maar op vakantie richting DX :P?

Zelf lijkt het mij geweldig om een keer door Azië te reizen Als ik dan de kans krijg lijkt het mij wel grappig om een keer een dagje bij DX ofzo rond te kijken (maar ook niet langer ;))

[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 18-10-2011 13:06:39 ]
pi_103231824
Toch maar even een dispute geopend over Buyincoins, de hele site lijkt te haperen. Op mijn berichtje dat ik heb verstuurd via de site reageren ze ook niet.

Toch vreemd, altijd goede ervaringen gehad met Buyincoins...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:44:31 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103232232
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:32 schreef Michael-H het volgende:
Toch maar even een dispute geopend over Buyincoins, de hele site lijkt te haperen. Op mijn berichtje dat ik heb verstuurd via de site reageren ze ook niet.

Toch vreemd, altijd goede ervaringen gehad met Buyincoins...
Hoelang geleden besteld? En hoelang wacht je al op het berichtje?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:45:50 #257
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103232270
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zoiets kost toch nog geen 2,50 - 3.00 hier in de feest/fop winkels?

Edit:

hier een online fopshop: http://www.fopshop.nl/a-10157-Bril-met-neus-snor-en-wenkbrauwen

2,50.. moet dus zeker ook in winkels bij jou in de buurt voor die prijzen liggen...
( of je moet er gewoon echt extreem veel hebben dan kan china goedkoper zijn uiteraard)

en ohja:

[ afbeelding ]

http://www.fopshop.nl/a-12784-Snorren-zwart-12-stuks

12 delig snorren set op die site: ¤14,90 exclusief verzendkosten

bij DX ¤1.80

http://www.dealextreme.co(...)ssorted-12-pack-7428

:{ :')

Die hangt hier al :P
pi_103232325
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoelang geleden besteld? En hoelang wacht je al op het berichtje?
Zie mijn eerdere bericht, is iets misgegaan na het betalen:

quote:
Heb ik dus gvd een bestelling gedaan, netjes betaald met paypal, blijft de site hangen nadat ik op confirm payment heb geduwd. Dus wel het geld afgeschreven van paypal maar geen orderbevestiging van Buyincoins 8)7

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable
Guru Meditation:

XID: 1711201849

Varnish cache server
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:48:18 #259
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103232369
quote:
O+ :*

En besteld :P

Wat raar ja bij Dino dat je een picker kunt kiezen :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Skippy_ball op 18-10-2011 13:56:09 ]
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:57:57 #260
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103232687
Even een bestelling geannuleerd bij DX. Al 2 weken zitten wachten op orderbevestiging + 3x niemand in de chat die reageert.

BIC + FP *O*
DX -O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:58:56 #261
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103232724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:57 schreef witbiertje het volgende:
Even een bestelling geannuleerd bij DX. Al 2 weken zitten wachten op orderbevestiging + 3x niemand in de chat die reageert.

BIC + FP *O*
DX -O-
BIC + FP + LT + Panda *O*
DX -O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:59:13 #262
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103232738
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:57 schreef witbiertje het volgende:

BIC + FP *O*
DX -O-
Bij mij reageren ze ook nooit in die chat :S

Maar toch: DX *O*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:03:38 #263
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103232890
Moet gezegd, die keramieken keukenmes van 7" is wel geniaal. Net mijn 2e besteld doordat ik de eerste zelf gesloopt heb.

DX -O- -O- -O- *O* -O- -O- -O-
pi_103235168
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef monkeybrain het volgende:
Laat ze dan ook gelijk die nieuwe "Hoe laat kunt u onze pakketchauffeur verwachten" functie aanpassen op: https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen

iedere willekeurige postcode+huisnr kan de komende 3 dagen een pakketchauffeur verwachten. Topfunctie! :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:17:04 #265
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103235507
quote:
iedere willekeurige postcode+huisnr kan de komende 3 dagen een pakketchauffeur verwachten. Topfunctie! :P
Die is juist wel handig. Kun je zien, als ie komt, hoelaat. :7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:22:36 #266
48067 neo2000
pi_103235736
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef i124Q het volgende:

[..]

Laat ze dan ook gelijk die nieuwe "Hoe laat kunt u onze pakketchauffeur verwachten" functie aanpassen op: https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen

helaas is mijn postcode 50% van de tijd te lam om de code te scannen waardoor heel de site zo nutteloos wordt. (als als zijn ritje met het pakketje de volgende dag.. :') )
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:29:27 #267
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103236011
Heeft Dino niets te doen ofzo :P

Ze hebben nu al mijn pakketje geshipped :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:30:38 #268
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103236060
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef Skippy_ball het volgende:
Heeft Dino niets te doen ofzo :P

Ze hebben nu al mijn pakketje geshipped :)
Za passen zich aan de klant aan. :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:31:20 #269
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103236087
Krijgen jullie overigens ook van dei 404-error bij FP als je in wilt loggen? }:|
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:31:47 #270
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103236107
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:31 schreef witbiertje het volgende:
Krijgen jullie overigens ook van dei 404-error bij FP als je in wilt loggen? }:|
HTTP Error 503. The service is unavailable.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:44:54 #271
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103236639
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:30 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Za passen zich aan de klant aan. :')
O+

@Tokko1 Is het China/DX topic op de andere site wat? of komt het meeste hier ook langs of mis ik veel als ik daar niet mee lurk/post :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:47:30 #272
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_103236763
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

O+

@Tokko1 Is het China/DX topic op de andere site wat? of komt het meeste hier ook langs of mis ik veel als ik daar niet mee lurk/post :)
Als je de Tweakers bedoelt, mis je niks. :7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:52:24 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103236959
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Ok :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:54:21 #274
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103237027
quote:

[..]

_O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:55:18 #275
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103237061
quote:

[..]

Idd, echt hetzelfde als hier alleen dan zonder lurkregels.. dus nog ladingen meer troep over "iligale items/handeltjes". En veel lurkers die over DX zeiken, en shipping...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:01:09 #276
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103237253
Lekker hier blijven waar het gezellig is O+
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:20:22 #277
314372 Goddelijker
pi_103237969
quote:
Dear friend:

do you want the light blue or dark blue watch ? please tell me soon.

best wishes always

have a nice day
Slijmen zijn ze wel goed in. _O-
pi_103238536
Mijn oortjes van DealExtreme binnen, wel snel in 7 werkdagen!
Ik vind de kwaliteit van de oortjes wel tegenvallen, zo hoor ik bij muziek, alleen de beat goed, maar de teksten/het lied zelf hoor je zachtjes op de achtergrond.
Niet dat ik veel kwaliteit had verwacht voor 4,20$, maar dit valt wel een beetje tegen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:34:12 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103238594
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Slijmen zijn ze wel goed in. _O-
quote:
Howdies Penny,

actually your name probably is Mike or something.
Well, I mean, a guy and you're real real name has to be something like Loo Ping.
Always these happy smiling girls pictures at the customer service-section of the site, now, my bought item might be fake, but that is even more so.

Gimme both colors and we won't talk about it anymore ever again.
Perfect deal from me for you for free, don't you think?
So, we have an understanding?

I hate you. Your archnemesis,

~ The unsatisfied customer who may or may not leave negative feedback and/or start a Paypal-dispute
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:39:03 #280
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103238823
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef snellehenk het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de oortjes wel tegenvallen, zo hoor ik bij muziek, alleen de beat goed, maar de teksten/het lied zelf hoor je zachtjes op de achtergrond.
Niet dat ik veel kwaliteit had verwacht voor 4,20$, maar dit valt wel een beetje tegen.
Koop dan kwalitatief goede oortjes ipv bagger van DX :)
Koop Brainzwavz, van mp4Nation bijvoorbeeld ;) Of van Kanen (FP/LT..)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:40:30 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103238892
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef snellehenk het volgende:
Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...
O.a. de XKDUN CK-700 , maar ook kun je kijken voor Kanen en Songqu eventueel.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:41:14 #282
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103238923
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Wat heb jij nou gedaan? :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:42:48 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103239005
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Wat heb jij nou gedaan? :P
Af en toe moet je ze eens met beide voeten op de grond zetten. :P
Ik ben je 'fliend' niet, ja! :(
Niet dat ik ooit zoiets zou sturen heur
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:45:01 #284
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103239106
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Af en toe moet je ze eens met beide voeten op de grond zetten. :P
Ik ben je 'fliend' niet, ja! :(
Niet dat ik ooit zoiets zou sturen heur
Geinig :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:46:41 #285
314372 Goddelijker
pi_103239177
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

_O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:29:15 #286
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103240898

Kopieert dino zijn reviews van amazon of is dit gewoon toeval?

Over naaimachines gesproken... ik zocht op chinaprices op 'fluffy'. Pinkcoon wist wel iets :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:31:50 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103240987
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[ link | afbeelding ]

Kopieert dino zijn reviews van amazon of is dit gewoon toeval?
http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl=nl&source=hp&q="So+great+deals+when+out+of+original+box"
Die tekst is wel begrenst tot die eh naaimachine, maar wel gekopieerd ja.
(Amazon, Great machine for the price., March 20, 2010)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:34:06 #288
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103241063
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl=nl&source=hp&q="So+great+deals+when+out+of+original+box"
Die tekst is wel begrenst tot die eh naaimachine, maar wel gekopieerd ja.
(Amazon, Great machine for the price., March 20, 2010)
Andere reviews inderdaad ook, gequote op google.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:34:45 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103241087
Mja, dat wisten we toch eigenlijk ook al...? ;( :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:35:19 #290
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103241110
WOW!!!!

Volgens mij is dit een hele goede deal!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:35:30 #291
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103241112
Ik dacht dat ze een kudde Chinezen hadden die zelf reviews schreven.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:37:13 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103241168
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik dacht dat ze een kudde Chinezen hadden die zelf reviews schreven.
Ook, maar die pik je eruit door het gebruik van Engels: 'Wow, is real great. The works is cute magic, no problem. An shipmen so fest! Rilly goo! Recommend!" ;(
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:35 schreef Skippy_ball het volgende:
WOW!!!!

+ Shipping & inklaringsprijs? ;(
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:37:33 #293
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103241179
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:35 schreef Skippy_ball het volgende:
WOW!!!!

Only shipping in US :'(

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ook, maar die pik je eruit door het gebruik van Engels: 'Wow, is real great. The works is cute magic, no problem. An shipmen so fest! Rilly goo! Recommend!" ;(

[..]

+ Shipping & inklaringsprijs? ;(
Ik zag het ;'(

quote:
Gift-wrap available.
Dat dan weer wel :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:40:53 #294
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103241324
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:37 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Only shipping in US :'(

[..]

Ik zag het ;'(
Je zou kunnen proberen een dropshipping service te gebruiken?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:41:55 #295
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103241370
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:40 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je zou kunnen proberen een dropshipping service te gebruiken?
Wat is dan het verschil? :@

Stiekem wil ik dan ook nog deze :@
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:42:29 #296
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103241394
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:41 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil? :@
Een amerikaans adres waar ze dus wel naartoe verzenden.. ;)
(inklaringskosten heb je áltijd kans van, in amerika zelfs een verhoogde kans...)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:43:18 #297
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103241431
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

(inklaringskosten heb je áltijd kans van, in amerika zelfs een verhoogde kans...)
Vanuit Amerika eerder gegarandeerd... Heb ik gemerkt met een aantal dure onderdelen :@
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:43:50 #298
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_103241447
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Deze bedoelde ik eigenlijk met nieuw type:

http://www.amazon.com/San(...)id=1314907068&sr=1-3 (US only verkrijgbaarheidsbasis meen ik)
Clip Zip is inmiddels ook in de .co.uk en .de-shop verkrijgbaar btw. ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:44:11 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103241460
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:43 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Vanuit Amerika eerder gegarandeerd... Heb ik gemerkt met een aantal dure onderdelen :@
Haha, niet gegarandeerd.. laatst nog een Kinde luit de VS gekregen. Niets geen invoerrechten :)

(btw nieuw topic titel?!)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:44:17 #300
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103241468
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Aah ik herriner me weer wat dropshipping is :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:44:21 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_103241471
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')