Lezen is ook een vak, maar bij je 2e opmerking lees je zelf niet...quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Lezen is ook een vak...
[..]
[..]
Ik heb er eentje van PW en van FP. Dus? Dat maakt de review nog wel ertoedoend.
Waar had je die nog maar besteld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Sloeber94 het volgende:
Mijn gitaar is op de post gegaanHier zijn al wat foto's die door mister chinees zelf zijn gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe maar luxe!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Sloeber94 het volgende:
Mijn gitaar is op de post gegaanHier zijn al wat foto's die door mister chinees zelf zijn gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat je aan douanekosten gaat betalenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Sloeber94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, ik zal maar niet zeggen wat ik hierin zag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze site?
http://www.dealexcel.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kwijldetector kon ik voor dat geld niet laten liggen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja, ik ook. Denk ik.
- 1 kwijldetector (Voor moeders' verjaardag, da's vandaag dus die is te laat)
- HDMI-to-miniHDMI-adapter.
Confirm payment..quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die kwijldetector kon ik voor dat geld niet laten liggen...
Hier ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Confirm payment..
* Skippy_ball click
Is dat niet dat lampje waarmee je trekvlekjes kan spotten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik denk dat je gelijk heel anders tegen mensen aankijkt als je ze beschenen hebtPisvlekken, natte kin, weet ik het
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Is dat niet dat lampje waarmee je trekvlekjes kan spotten?
leg uitquote:
Zie je DM.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
leg uit
En laat tokko1 dat niet zien dat je dubbelpost
Je krijgt vanzelf een DMquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zie je DM.
En dan? Komt ie me opzoeken?
Zelfde kwaliteit als die 3.5 channel helikopters, maar iet minder onderdelenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Wat een vreselijke sukkel ben ik ook![]()
Dankzij Tokko toch maar de copter gekocht voor ¤14,47![]()
Laatst uit ellende 3 copters plat getrapt en met de onderdeeltje in de vuilnisbak gestopt.
Ik kon er niet meer tegen, gaat veel te snel kapot.
Hopelijk is dit wat beter spul
Heel niet, we hebben gewoon teveel betaald (of de kwaliteit van het andere product is minder).quote:
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelfde kwaliteit als die 3.5 channel helikopters, maar iet minder onderdelen
[..]
Heel niet, we hebben gewoon teveel betaald (of de kwaliteit van het andere product is minder).
Dan hoop ik dat die van MisterTao ook uit elkaar kan, dan koop ik ook een witte op DHGatequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken.
Ik heb er nu ook eentje op DHGate bestelt, we zullen zien.
¤ 3,51.
Ik heb nu een gele, bruine en blauwe onderweg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die van MisterTao ook uit elkaar kan, dan koop ik ook een witte op DHGate
(Het gaat hier over een horloge)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |