SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: TradeTang2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!SPOILER: TaoBao2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein man, Erger me gewoon aan de achterstand van de Inklaring. Wil dit graag 300 posts lang duidelijk hebben!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:45 schreef Skippy_ball het volgende:
Wat ben jij een ontzettende LAPO-hunter
Had je een link?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef Tjado het volgende:
Die ContourHD cam kost op Amazon UK 130 pond, gratis verzendkosten en geen inklaringskosten vanuit de UK..
Oh, oh, oh... https://www.amazon.co.uk/(...)s=contour+hd&x=0&y=0quote:
Ik ben een zo ontzettend lui persoon hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh, oh, oh... https://www.amazon.co.uk/(...)s=contour+hd&x=0&y=0
Echt moeilijk was dat.
Vergeet Geizhals ook niet: http://geizhals.at/eu/645327quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:15 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ik ben een zo ontzettend lui persoon he
Thans anyhowquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef Tjado het volgende:
Die ContourHD cam kost op Amazon UK 130 pond, gratis verzendkosten en geen inklaringskosten vanuit de UK..
Top!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vergeet Geizhals ook niet: http://geizhals.at/eu/645327
CC inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef Skippy_ball het volgende:
Kan ik op amazon eigenlijk wel met paypal betalen? Ik zie alleen maar creditcard etc staan
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Hmm, ga toch voor ebay: Goedkopere Contour
Meer louche ? Het zal nooit troep zijn toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
CC inderdaad.
[..]Veel op Ebay is goedkoper, maar ook meer louche natuurlijk.
Garantie is lastigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:00 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Meer louche ? Het zal nooit troep zijn toch?
Das waar ja,quote:
Uit dat filmpje... Welke vind je zelf beter? ik weet het eigenlijk zo net nog niet..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
CC inderdaad.
[..]Veel op Ebay is goedkoper, maar ook meer louche natuurlijk.
Hmm..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Comparison Drift HD170 vs Contour HD vs GoPro HD | Action Cameras South Africa
Nou ja, het zal origineel spul zijn, maar je weet niet waar het vandaan komt en of je het ooit krijgt. Je hebt natuurlijk wel Paypal-bescherming, maar toch. Maar als een seller goede feedback e.d. heeft en het product gewoon 'nieuws' wordt aangeboden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:00 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Meer louche ? Het zal nooit troep zijn toch?
Das waar. Maarja, dat risico is overal wel een beetje he, zou ik hem niet van ebay kopen dan van marktplaats ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, het zal origineel spul zijn, maar je weet niet waar het vandaan komt en of je het ooit krijgt. Je hebt natuurlijk wel Paypal-bescherming, maar toch. Maar als een seller goede feedback e.d. heeft en het product gewoon 'nieuws' wordt aangeboden...
Hier het zelfde, vandaag code gekregen maar nog geen tracking mogelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nein man, Erger me gewoon aan de achterstand van de Inklaring. Wil dit graag 300 posts lang duidelijk hebben!
(Btw, een pakketje onderweg hiernaartoe en in NL, en een tracking code en .. aawhh nog niet te tracken!? maar morgen miscchien wel!)
Wat voor layout heeft de code? (uit nieuwsgierigheid, nog nooit Singapore tracking gehad)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:28 schreef Repeating het volgende:
Wat kan de PostNLwebcare eigenlijk allemaal omzetten in een Nederlandse track and trace code? Heb namelijk ook wat shipped met Singapore post ect..
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:21 schreef RobertNL het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)od-product-8794.html
Dit ding lijkt we wel handig voor mijn tablet, iemand ervaring met zo'n apparaatje?
Als ik daarbij dan even een 3.5 mm switch pak met AB (die zijn er vast). Dan kan ik vanuit mijn bed lekker switchen tussen PC/tablet sound.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop