quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dan wordt claimen lastig. Item as pictured.
[..]
Is dat net zoiets als gele sneeuw?
Anders kun je hem altijd nog vullen met lucht en meenemen naar een ruimte met Argonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nice. Jammer dat ze geen 10% maar alleen nog 7% discount coupons hebben. Meteen even bestellen. Zie later wel of ik ergens goedkoop helium kan vinden.
Gewoon ff langs waterstof tankstation johquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Ja, of een basic element: waterstof.
Ja, ik denk dat dat uit voorzorg voor DDOS-en is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef RobertNL het volgende:
MisterTao wisselt wel eens van domein of niet? nu redirect hij naar: http://www.entaobao.com en laatst ook al naar een andere url...
Welke had je besteld?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mediaplayer binnen gekregen en hij werkt uitstekend
Idd ik kan nergens mediaspelers vinden.quote:
WHAT??quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:50 schreef mergbot het volgende:
[..]
Idd ik kan nergens mediaspelers vinden.
aha een excuusbestelling. Zo heb ik er ook nog een aantal lopenquote:Ik kan dit natuurlijk rechtvaardigen doordat 2 andere horloges kapot/leeg zijn gegaan![]()
![]()
Als er 1 stuk gaat mag je er toch 2 terug kopenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:09 schreef witbiertje het volgende:
[..]
aha een excuusbestelling. Zo heb ik er ook nog een aantal lopen![]()
![]()
![]()
Ow nee niet het ''alweer'' gezichtquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jullie hebben dezelfde excuses die ik ook gebruikt naar m'n vriendin, om maar weer 'n pakketje te rechtvaardigen
Nog hoop ik dat ze niet thuis is als de pakketjes komen, omdat ik haar gezicht al voor me zie: "Alweer!?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit er nu over te denken om binnenkort maar even een koptelefoon te kopen. Handig voor 's avonds wanneer iedereen slaapt en ze liever niet hebben dat ik mijn boxjes aan heb![]()
Bij MP4 kwamen goeden uit? dan die maar eens even afwachten, en anders toch maar even een paar designers kopen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ow nee niet het ''alweer'' gezicht
Binnekort komt de HM3 uit van Brainwavz, deze verkopen ze bij MP4Nation ja... langverwacht en met hoge verwachtingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit er nu over te denken om binnenkort maar even een koptelefoon te kopen. Handig voor 's avonds wanneer iedereen slaapt en ze liever niet hebben dat ik mijn boxjes aan heb![]()
Bij MP4 kwamen goeden uit? dan die maar eens even afwachten, en anders toch maar even een paar designers kopen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Ok, ik vind het alleen 1 nadeel, die dingen komen pas half november in stock, mocht je dus nu al bestellen dan heb je geen paypal bescherming meer (of heel kort)quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Binnekort komt de HM3 uit van Brainwavz, deze verkopen ze bij MP4Nation ja... langverwacht en met hoge verwachtingen
Ja, ik ben het met je eens dat dit een na-deel is. Maar persoonlijk heb ik genoeg vertrouwen MP4Nation om gewoon te kopen. Zowel qua dat ze gewoon kwalitatieve producten leven als after-market service indien er iets kapot gaat etc.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ok, ik vind het alleen 1 nadeel, die dingen komen pas half november in stock, mocht je dus nu al bestellen dan heb je geen paypal bescherming meer (of heel kort)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |