In zoverre dat ik mijn geheugenkaart van 65¤ weer onuitgepakt terug kon brengen omdat een class 4 al volstaatquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Alleen jammer de HD-mode interlaced is (al zul je er misschien niet veel van merken)... De Steady Shot van Sony is wel een van de beste stabilisatiesystemen.En de Exmor CMOS-sensor zorgt voor weinig ruis bij weinig licht (Exmor is geloof ik backlit).
08GnoT, heb je ook opnames van Rockbitch?quote:Ons interne veiligheidssysteem beoordeelt aan de hand van uw rekening tot welk maximum bedrag u directe bankbetalingen kunt uitvoeren. Als dat bedrag is bereikt zullen alle overige betalingen als uitgestelde bankbetaling worden verwerkt. Zodra wij de directe bankbetalingen van uw bankrekening hebben kunnen incasseren kunt u voor uw volgende aankopen weer gebruik maken van directe bankbetalingen. Het neemt doorgaans 4 - 6 werkdagen in beslag alvorens directe bankbetalingen door ons zijn geïncasseerd en verwerkt.
De hoogte van het bedrag dat u maximaal middels directe bankbetalingen kunt verzenden wordt door het systeem bepaald en kan niet worden aangepast en het kan derhalve voorkomen, dat u op een later tijdstip meer kunt verzenden middels directe bankbetalingen dan op dit moment het geval is.
Helaas, de enige met een vrouwmensch die ik gefilmd heb, is Epicaquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef monkeybrain het volgende:
Uitgestelde betalingen mysterie uitleg...
[..]
08GnoT, heb je ook opnames van Rockbitch?![]()
Lekker duidelijk: Omdat computer x heeft berekend dat met u naam de kans 10% is dat u het geld niet op de rekening heeft staan kunt u nu lekker later betalenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef monkeybrain het volgende:
Uitgestelde betalingen mysterie uitleg...
[..]
08GnoT, heb je ook opnames van Rockbitch?![]()
Ah, daar is er weer eentjequote:
quote:
En daar is nummer tweequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
(Ps, topic staat bij mij 24/7 open eigenlijk, als me pc aan staat... maar hoef niet altijd te posten toch. Prima dat hij af en toe weg zakt.. komt wel weer is op gang)
Ook op mijn tablet staat vaak wel een tab open met dit topicquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
(Ps, topic staat bij mij 24/7 open eigenlijk, als me pc aan staat... maar hoef niet altijd te posten toch. Prima dat hij af en toe weg zakt.. komt wel weer is op gang)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 16-10-2011 21:11:11 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Rehab waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk ons ontwikkelingswerk geld komt weer terug naar Europa:
http://www.nu.nl/economie(...)ancieel-steunen.html
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 16-10-2011 21:33:16 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Bedankt,quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef thecuriousone het volgende:
willen de personen die infantry klokjes gekocht hebben aub foto's (of reviewtje) posten als ze binnen zijn? Die van RobertNL stond al in m'n ebay watch list. Thanks![]()
Dan nog een vraag. Voor kerst zoek ik alvast een origineel (niet te duur ~$15 per stuk) cadeau voor 3 meisjes (13, 11 en 9 jaar oud). Iemand tips? Ikzelf heb echt geen flauw idee.
Zou het niet kunnen zijn dat je perongeluk het verkeerde nummer hebt? of dat ZA iets anders betekend? Vraag het anders even aan de verkoper, die weet er in ieder geval vast meer vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef Koe_Boy het volgende:
Zijn er mensen met ervaringen van madeinchina.com?
Heb er een horloge besteld op 29-09, maar nu zie ik via de tracking op singpost.com dat op 13-10 staat: 'Arrived at overseas (Country code: ZA)', wat inhoud zuid afrika? Adresgegevens van paypal etc. kloppen wel. Of moet ik nog wat meer geduld hebben?
Via de country list (van singpost.com) had ik gezien dat ZA voor zuid afrika staat (south africa), dus dit klopt wel. Ik wacht rustig af, ben denk ik te ongeduldig en die 8 dollar is ook de hele wereld nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:18 schreef DarkNoize het volgende:
Als alles in het engels is lijkt het me vrij sterk dat ZA voor Zuid-Afrika zou moeten staan. Zou dan SA moeten zijn niet?![]()
Even heel logisch nagedacht hoor![]()
Jongetje van 3? Een Shell autogarage bij de Action voor 5 euroquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:00 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Bedankt,
Moet inderdaad nog wat bestellen voor sinterklaas voor een jongetje van 3 en een meisje van 6
Dat Shell ding staat hier ook nog ergens te verstoffenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jongetje van 3? Een Shell autogarage bij de Action voor 5 euro![]()
De Action heeft bakken vol leuk jongetjes speelgoed.
[ afbeelding ]
Je kunt ook iets bij Pinkcoon halen voor een heftige Sinterklaas, jankende kinderen, ontploffende ouders
Die had jonge Shiz ook als kind!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat Shell ding staat hier ook nog ergens te verstoffennostalgie
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga lekker in Amerika wonen met je Santa Claus, Sinterklaas trimt die nepbaard zo in elkaar
Wat ik op die leeftijd helemaal geweldig vond, was alles met licht. Zo'n star projector, een turtle projector, cute magic rainbow, dat soort spul.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef thecuriousone het volgende:
willen de personen die infantry klokjes gekocht hebben aub foto's (of reviewtje) posten als ze binnen zijn? Die van RobertNL stond al in m'n ebay watch list. Thanks![]()
Dan nog een vraag. Voor kerst zoek ik alvast een origineel (niet te duur ~$15 per stuk) cadeau voor 3 meisjes (13, 11 en 9 jaar oud). Iemand tips? Ikzelf heb echt geen flauw idee.
memories !!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker oldskool doen, een racebaan waarop je met je model autoojtes kan racen..
dat was vroeger toch geweldig
Bestaan die nog? Bij de Action?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jongetje van 3? Een Shell autogarage bij de Action voor 5 euro![]()
De Action heeft bakken vol leuk jongetjes speelgoed.
[ afbeelding ]
Bedankt. De turle projector heb ik vorig jaar cadeau gedaan aan de jongste van de 3 voor haar verjaardag. Ze was er inderdaad heel blij mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wat ik op die leeftijd helemaal geweldig vond, was alles met licht. Zo'n star projector, een turtle projector, cute magic rainbow, dat soort spul.
http://www.buyincoins.com/categories/Home-Garden/Lighting/
Zo, mooie actie!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:24 schreef tokko1 het volgende:
Voor iedereen die naar een helikopter zit te kijken en wel van een uitdaging houd hebben ze bij Focalprice nu een leuke aktie (voor maar 24 uur!).
De helikopter die ik laatst gerevieuwd had.. nu maar voor 20 dollar!
http://www.focalprice.com(...)aign=FP_50OFF_YE701U
Link naar revieuw![]()
hmm wel jammer dat het zo kleine voor binnenhuis is... mss eens cadeau doen voor een vriend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:24 schreef tokko1 het volgende:
Voor iedereen die naar een helikopter zit te kijken en wel van een uitdaging houd hebben ze bij Focalprice nu een leuke aktie (voor maar 24 uur!).
Link naar revieuw![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker oldskool doen, een racebaan waarop je met je model autoojtes kan racen..
dat was vroeger toch geweldig
Uhm bij PandaWill en Focalprice allebei 45 usdquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:40 schreef Syphixx het volgende:
[..]
hmm wel jammer dat het zo kleine voor binnenhuis is... mss eens cadeau doen voor een vriend.
hoeveel kost hij normaal?
*voelt drang om te e-bayen alleen heb ik niks nodig of geen ideas om wat te zoeken*![]()
deze topic reeds kan echt pure evil zijn met momenten
Ik heb er een besteld hoor!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:52 schreef Syphixx het volgende:
van 32 euro naar 15 euro![]()
iemand zal blij zijn als ie ene eeft
Denk dat ik er ook maar 1 bestel, 15 euro is geen geldquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb er een besteld hoor!
Altijd leuk om mee te spelen, en reserve te hebben.. en anders kan ik 'm altijd nog weggeven15 euro is leuk cadeau
www.tjoos.nlquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:58 schreef JortK het volgende:
Iemand nog een coupon voor Focalprice dan
Niet gevondenquote:
Maar op de site staat niet wat dit precies betekentquote:• Orders over $20 will get $88 rebate gift package.
Oh tering pagina 15, hoe ik zoek, nou ik zoek ervanuitgaande dat de meest relevante bovenaan staat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:54 schreef tokko1 het volgende:
[..]
WHAT??
Hoe zoek jij in hemelsnaam, lees is even opnieuw de OP door.. daar stat hoe je normaal moet zoeken
http://chinaprices.us?q=media%20player genoeg media players te vinden (vanaf pagina 15 ong..)
(Robertje, 20%offFOK .. dat was 'm)
Uhm, het staat op prijs gesorteerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef mergbot het volgende:
[..]
Oh tering pagina 15, hoe ik zoek, nou ik zoek ervanuitgaande dat de meest relevante bovenaan staat.
Idd, vannochtened was mistertao ook al in het russischquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:35 schreef Michael-H het volgende:
De site van buyincoins faalt, geeft de hele tijd foutmeldingen
Heb ik dus gvd een bestelling gedaan, netjes betaald met paypal, blijft de site hangen nadat ik op confirm payment heb geduwd. Dus wel het geld afgeschreven van paypal maar geen orderbevestiging van Buyincoinsquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, vannochtened was mistertao ook al in het russisch
Iemand advies??quote:Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 1711201849
Varnish cache server
Daar zat ik vorige week ook mee inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:00 schreef FL_Freak het volgende:
Bestel ik net een laser bij yourlasers.com
Kan ik de order niet annuleren en ik moet met creditcard betalen
De goede link naar de review..quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:24 schreef tokko1 het volgende:
Link naar revieuw![]()
Ik zie allerlei PM's die niet voor mij zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:35 schreef Michael-H het volgende:
De site van buyincoins faalt, geeft de hele tijd foutmeldingen
Duurt een paar dagen voordat ie werktquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Racer88 het volgende:
Iemand succes met track and trace van singapore post?
Hijs fijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:24 schreef tokko1 het volgende:
Link naar revieuw![]()
quote:Since the SKU is over 90cm in girth or over 60cm in a single side(exceeds airmail’s limitation for length), FocalPrice will ship it via EMS separately. Customers do not need to change the shipping method for the whole order if you want other products to be shipped by airmail. Normally, EMS fee is covered by the price.
Ik heb er eentje van PW en van FP. Dus? Dat maakt de review nog wel ertoedoend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Cerbie het volgende:
Leuk die heli, en niet duur. Alleen de link naar eventuele EMS-kosten erbij doet het niet, zijn die hoog voor Nederland of kost het niets extra
Zie net dat tokko1 hem bij pandawill had besteld.
Lezen is ook een vak, maar bij je 2e opmerking lees je zelf niet...quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Lezen is ook een vak...
[..]
[..]
Ik heb er eentje van PW en van FP. Dus? Dat maakt de review nog wel ertoedoend.
Waar had je die nog maar besteld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Sloeber94 het volgende:
Mijn gitaar is op de post gegaanHier zijn al wat foto's die door mister chinees zelf zijn gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe maar luxe!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Sloeber94 het volgende:
Mijn gitaar is op de post gegaanHier zijn al wat foto's die door mister chinees zelf zijn gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat je aan douanekosten gaat betalenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef Sloeber94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, ik zal maar niet zeggen wat ik hierin zag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze site?
http://www.dealexcel.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kwijldetector kon ik voor dat geld niet laten liggen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja, ik ook. Denk ik.
- 1 kwijldetector (Voor moeders' verjaardag, da's vandaag dus die is te laat)
- HDMI-to-miniHDMI-adapter.
Confirm payment..quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die kwijldetector kon ik voor dat geld niet laten liggen...
Hier ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Confirm payment..
* Skippy_ball click
Is dat niet dat lampje waarmee je trekvlekjes kan spotten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik denk dat je gelijk heel anders tegen mensen aankijkt als je ze beschenen hebtPisvlekken, natte kin, weet ik het
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Is dat niet dat lampje waarmee je trekvlekjes kan spotten?
leg uitquote:
Zie je DM.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:02 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
leg uit
En laat tokko1 dat niet zien dat je dubbelpost
Je krijgt vanzelf een DMquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zie je DM.
En dan? Komt ie me opzoeken?
Zelfde kwaliteit als die 3.5 channel helikopters, maar iet minder onderdelenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Wat een vreselijke sukkel ben ik ook![]()
Dankzij Tokko toch maar de copter gekocht voor ¤14,47![]()
Laatst uit ellende 3 copters plat getrapt en met de onderdeeltje in de vuilnisbak gestopt.
Ik kon er niet meer tegen, gaat veel te snel kapot.
Hopelijk is dit wat beter spul
Heel niet, we hebben gewoon teveel betaald (of de kwaliteit van het andere product is minder).quote:
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelfde kwaliteit als die 3.5 channel helikopters, maar iet minder onderdelen
[..]
Heel niet, we hebben gewoon teveel betaald (of de kwaliteit van het andere product is minder).
Dan hoop ik dat die van MisterTao ook uit elkaar kan, dan koop ik ook een witte op DHGatequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken.
Ik heb er nu ook eentje op DHGate bestelt, we zullen zien.
¤ 3,51.
Ik heb nu een gele, bruine en blauwe onderweg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die van MisterTao ook uit elkaar kan, dan koop ik ook een witte op DHGate
(Het gaat hier over een horloge)
over welke horloges gaat het hier als ik mag vragen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb nu een gele, bruine en blauwe onderweg.
Opvallende horloges in verschillende kleurenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef NLennart het volgende:
[..]
over welke horloges gaat het hier als ik mag vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |