SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft korting op bepaalde productenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RobertNL regelde 10% korting bij Merimobiles (geldig tot 14/3)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 12-03-2011 13:11:00 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Mijn tvp:
Code voor merimobiles.com binnen: special = 10% korting. (kan ook in de OP?)
Geldig tot maandag ipv aleen vandaag en morgen!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Nog een 1 cent deal. Weet niet tot wanneer geldig, maar heb m maar besteld:
http://www.brandsdragon.com/products/product_23983.htmFriettent dikke Willie, met Willie![]()
de laatste keer dat ik iets via dealextreme bestelde duurde het bijna 3 maanden voordat het binnen was.. das wel minder![]()
Dank je voor deze ontboezeming.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:24 schreef Schepseltje het volgende:
de laatste keer dat ik iets via dealextreme bestelde duurde het bijna 3 maanden voordat het binnen was.. das wel minder![]()
![]()
Goeie TT!![]()
Ik heb net met m'n helikopter gevlogen. Wel lastig, want de punt van de staart blijft telkens in het tapijt haken.Het werkt ook bij deze niet om 'em langzaam op te laten stijgen, dat is veel te instabiel met het grondeffect e.d. je moet hem echt meteen de lucht in krijgen.
Was ff telkens kort opstijgen en direct weer landen (pure vliegruimte tot mijn beschikking binnen is maar 15 m2 of zo). Op het laatst had ik 'em net een paar seconden hoverend gekregen op schouderhoogte! Toen was helaas de batterij op.
Oh. En niet onbelangrijk: hij doet het nog. Sterk dingetje trouwens. Hoop alu en carbonfiber zelfs. Heb wel gisteren voor 0,01 USD een heli traingskit gewonnen (ok, + 1,99 verzenden), maar eigenlijk ga ik daar toch niet op wachten. Misschien wel handig alvast een set rotorbladen in huis te halen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoe duur is die Walkera totaal uit dat filmpje? Dus met afstandsbediening en de hele rimram erbij die die dude had? Vind het wel een stoer ding. M'n md80 eraan en ff hoveren voor vrouwelijke studentenflats
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
$170,98 USDquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:44 schreef W00fer het volgende:
Hoe duur is die Walkera totaal uit dat filmpje? Dus met afstandsbediening en de hele rimram erbij die die dude had?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vind het wel meevallen, ze hebben veel tablets die ze verder nergens hebben, sommige dingen zijn er ook wel overpriced.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Is dat duur of goedkoop? Een Graupner heli is 300-400 maar ook een stuk groter en betere bouwkwaliteit.quote:Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Met de koers destijds was dat ¤127,96. Kost bij Conrad 199,- EUR.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Is dat duur of goedkoop? Een Graupner heli is 300-400 maar ook een stuk groter en betere bouwkwaliteit.
Ik heb me er de afgelopen tijd erg in verdiept en dit is de beste instapper naar het volgende segment, wanneer je van coaxiale heli's komt. Fixed pitch 4CH helikopter met 2.4 Ghz zender. Volgende stap is dan een 6CH collective pitch helikopter, maar voordat je echt 3D gaat vliegen moet je gewoon skills hebben gekweekt en dat doe ik liever op een wat goedkopere, maar supergoede en -stabiele 4CH instapper dan een KDS of T-rex ALIGN 450 die ik meteen laat crashen en 'reteduur' zal zijn.Nogmaals, toen ik begon lachte ik ook toen ik op de doos zag staan 'This is not a toy - read instructions carefully'. Haha, het zal wel, hoe moeilijk kan het zijn, dat kan ik best. Maar zo makkelijk is het allemaal nog niet. Kleine stapjes neem ik dus eerst maar. Easy does it.
Ik heb dus overal op fora gekeken naar ervaringen van anderen, veel filmpjes gekeken e.d. en uiteindelijk bleken de Walkera CB 180 (Z / D) en de Walkera UFLYS het beste geschikt als 4CH heli in de categorie waar ik kijk. Die laatste sprak me dan wat meer aan. Wat groter, flybarpeddles i.p.v. flybarweights en de tailrotor is beter gebouwd. Verder waren mensen best te spreken over de Exceed Madhawk 300 en de Esky Honeybee FP V2.
Summary:
› Ik vlieg al een tijdje r/c, elektrische vliegtuigjes (stuk of 8 verschillende) aanvankelijk, maar daar ik in de grote stad weinig plek heb om daar echt mee uit te voeten te kunnen, overgestapt op helikopter vliegen, wat wel goed kan in krappe ruimtes/parkjes met bomen.
› Ik begon met een 2 CH Silverlit PicooZ, later kwam daar een tandemhelikopter en een 3CH mini-heli bij, allen infrarood. Geïnspireerd door gasten als deze: http://vimeo.com/user2360674 en video's als deze:
... toch maar eens gaan kijken naar spul voor buiten om een camera aan te hangen. Ik kocht een QS8005 (1m05cm), een MJX T-23 (68cm) en een Double Horse 9053 Volitation (64cm). Allen met RF besturing, 3 kanaals, Gyro en coaxiale (dubbele) rotors.
› Deze heli's zijn leuk, maar het moet echt windstil, of zo goed als windstil zijn, wil je er buiten mee kunnen vliegen en binnen vliegen heb je echt de ruimte voor nodig (wat ik niet heb). Ik had iets nodig met meer kracht, meer stabiliteit en ik wilde meer controle kunnen uitoefenen, vooral ook om te kunnen vliegen zelfs wanneer er een licht briesje staat. Kwam ik al gauw bij de 4CH Fixed pitch 2.4 Ghz Walkera UFLYS uit.Ik hoef verder ook niet zozeer loopings en barrels te draaien, dus een prima 'next level entry' dus.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Accu opgeladen en de tweede vrije training gehouden.Ik kan 'em nu zonder al te veel moeite laten hoveren binnen, valt me echt super mee! Misschien helpt het dat ik heb lopen oefenen met m'n sim-controller en Aerofly.
Heb alleen nog maar met throttle/pitch en roll gewerkt. Volgende acculading rudder erbij en eens rondjes proberen te vliegen.
Er is wel een hapje uit een rotorblad, hij doet het prima zonder, maar zal het ff semi-provisorisch fixen.Als het morgen lekker weer is verhuizen we gelijk naar buiten ermee.
Ik keek een paar jaar geleden wel eens in dit topic. Nou wil ik eigenlijk een nieuwe zonnebril halen maar ik heb 2 vragen:
- Wat is de populairste shop nu? Zie nu een hele lijst in de OP staan, maar kan me alleen DX en die Taobao herinneren (dat was die ene Jack die ook op fok zat toch?)
- Zijn die goedkope zonnebrillen wat? Ik hoef niet per se een merkzonnebril, gewoon 1 die er mooi uit ziet (heb wel een RB model op het oog), en die ik bij het autorijden op kan doen tegen de zon.![]()
Toevallig, ik zoek ook een mooie zonnebril.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik keek een paar jaar geleden wel eens in dit topic. Nou wil ik eigenlijk een nieuwe zonnebril halen maar ik heb 2 vragen:
- Wat is de populairste shop nu? Zie nu een hele lijst in de OP staan, maar kan me alleen DX en die Taobao herinneren (dat was die ene Jack die ook op fok zat toch?)
- Zijn die goedkope zonnebrillen wat? Ik hoef niet per se een merkzonnebril, gewoon 1 die er mooi uit ziet (heb wel een RB model op het oog), en die ik bij het autorijden op kan doen tegen de zon.De meest besproken/populaire shops zijn denk ik DealExtreme, Buy in Coins, Focalprice, mp4-nation en Tinydeal.
Deze werd in het vorige topic aan mij aangeraden. (achterin het topic)![]()
Die heb ik op aanraden dan maar gehaald.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Toevallig, ik zoek ook een mooie zonnebril.De meest besproken/populaire shops zijn denk ik DealExtreme, Buy in Coins, Focalprice, mp4-nation en Tinydeal.
Deze werd in het vorige topic aan mij aangeraden. (achterin het topic)![]()
Trouwens ook de 3 boxers (new arrival) van de frontpage.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die vind ik erg lelijk zijn niet mijn smaak eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Toevallig, ik zoek ook een mooie zonnebril.De meest besproken/populaire shops zijn denk ik DealExtreme, Buy in Coins, Focalprice, mp4-nation en Tinydeal.
Deze werd in het vorige topic aan mij aangeraden. (achterin het topic)
Ik zat ze even te sorteren op populariteit, daar kwam deze goed uit: http://www.dealextreme.co(...)-uv-protection-13033 en zo'n model zocht ik ook, dus ik bestel die wel![]()
![]()
Tja, is ook niet mijn model, ik zoek dus ook nog even verder. Die jij linkt vind ik al een stuk beter.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die vind ik erg lelijk zijn niet mijn smaak eigenlijk
Ik zat ze even te sorteren op populariteit, daar kwam deze goed uit: http://www.dealextreme.co(...)-uv-protection-13033 en zo'n model zocht ik ook, dus ik bestel die wel
EDIT: die is wel erg leuk, als ik die kon vinden met donkere/zwarte/ondoorzichte glazen...
Alleen deze twee kunnen een Wayfarer verdragen:
[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 09-03-2011 21:49:25 ]![]()
Tipje: http://chinacheep.com/ zoeken op 'polarized uv' o.i.d.
Gister twee pakketjes![]()
Één, pakketje van Dx met wat audiokabeltjes en bluetooth audio dingetje..
Twee, MP4Nation de Brainwavz AlphaPro.. en écht super!
Heel goed verpakt, een echte doos, met daarin proppen papier en daartussen zat de doos gesealed met m'n Brainwavz. En deze vallen ook absoluut niet tegen, zijn tenminste net zo goed als m'n 40 euro senheisser oordoppies![]()
Jack heeft ook weer een mooie deal. http://www.lightake.com/detail.do/sku.36840
Perfect om m'n messen even bij te werken, en veel cheaper dan die troep die je hier kan krijgen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ja dat merkte ik ook...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die batterijen zijn briljant, erg veel fouten in de lader maar mijn digicam doet het er wel op en die pakt normaal alleen alkaline.Gaat natuurlijk een keertje mis maar tot zover vind ik het wel prima, ze zijn wel erg snel leeg.
Echt na 10 minuutjes schijnen met mijn laser is de laser al minder fel..
Maar dan laad ik ze gewoon weer opRechargeble? Lijkt me nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Aldi, 8 van die dingen voor 1,70, topkwaliteit![]()
![]()
Mooie bril hoor, alsof je 30 jaar terug in de tijd gaat
Ik wilde zo'n ding ook halen maar de reviews zijn erg slecht. Je krijgt blijkbaar kleine hapjes in je snijvlakquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef tokko1 het volgende:
Jack heeft ook weer een mooie deal. http://www.lightake.com/detail.do/sku.36840
Perfect om m'n messen even bij te werken, en veel cheaper dan die troep die je hier kan krijgen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: