abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103336387
quote:
16s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

:') Zat ik ook al naar te kijken.. Moet eigenlijk eentje die gewoon tot .. meter waterdicht vinden :P
3atm is toch ongeveer 30 meter? Mijn ohsen is dat ook, ongeveer hetzelfde model.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:49:51 #52
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_103336471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:48 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

3atm is toch ongeveer 30 meter? Mijn ohsen is dat ook, ongeveer hetzelfde model.
Ik denk dat dat gewoon letterlijk gekopieerd is.
pi_103336910
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik denk dat dat gewoon letterlijk gekopieerd is.
Zou kunnen, de mijne is wel van een echt merk en daar staat het dus ook bij. Maar goed, mocht ik ooit onverhoopt 30 meter onder water belanden met m'n horloge om, is dat wel het laatste waar ik me druk om maak :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_103337849
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef thethoryd het volgende:

[..]

volgens mij mag je max. 3 nepproducten per pakketje.

edit;
[ afbeelding ]
Dat geldt ALLEEN voor het inreizen van Nederland als passagier die door de douane gaat. Met dus die drie items in je bagage, bij je, meereizend dus, die worden dan gedoogd.

Dit geldt uiteraard NIET voor postorderbestellingen gedaan in het buitenland. Het importeren van namaakitems is per wet verboden en kan je dus serieus gedoe mee krijgen. In dit topic houden we het leuk en legaal, dus probeer hier een beetje op te letten, anders moeten de modjes telkens hun bezem erdoor halen. Zou niet nodig moeten zijn. :{

Geldt dus óók voor bepaalde horloges, audio-apparatuur e.d. die zich voordoen als merkartikelen, dit echter, besteld uit China voor stuntprijzen, uiteraard nooit kunnen zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_103338203
Iemand ervaring met mp4 spelers uit china?!

Aangezien met creative xfi touch kuren begint te vertonen was ik toch maar eens aan het rondkijken en kwam tot men verbazing nog iets aardig tegen...

Speelt FLAC, daar ben ik toch zeker naar opzoek.
Ook de volume knoppen aan de zijkant lijken me een pluspunt (toch zeker tov men huidig mp4-spelertje)
Iemand al ervaringen ermee?

http://www.focalprice.com(...)P4_Player_Black.html

& zie hier direct weer al een aardig prijs verschil.... (http://www.beebond.com/be(...)d2-3-mp5-player.html)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:24:37 #56
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_103338213
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef xminator het volgende:
Zo mijn pakketje van DX vandaag ook ontvangen.

Hele pakketje was opengescheurd, hij had een track en trace nummer erop dus hij zou met de pakketpost gebracht moeten worden dus. Maar hij is de brievenbus in geforceerd denk ik...

Ontvangen:

Iphone 4 case, de mooiste case die ik tot nu toe heb gezien. Had zelf een incase en een speck, maar deze ligt beter in de hand.

Kaartjeshouder, gewoon normaal...
Pics van de kaartjeshouder, ik wil er namelijk ook nog 1 kopen :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:29:14 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_103338485
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef jonasr het volgende:

Aangezien met creative xfi touch kuren begint te vertonen was ik toch maar eens aan het rondkijken en kwam tot men verbazing nog iets aardig tegen...

Ook de volume knoppen aan de zijkant lijken me een pluspunt (toch zeker tov men huidig mp4-spelertje)

& zie hier direct weer al een aardig prijs verschil.... (http://www.beebond.com/be(...)d2-3-mp5-player.html)
Ziet er wel aardig uit, helaas zie ik geen processor en ram geheugen staan, dat bepaald voor het grootste gedeelte hoe werkbaar dat ding is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_103338614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ziet er wel aardig uit, helaas zie ik geen processor en ram geheugen staan, dat bepaald voor het grootste gedeelte hoe werkbaar dat ding is.
Klopt, zal er eens achter vragen (weinig hoop op goed antwoord maar kom :P).
Want heb gehoord dat Cowon met zijn Android-mp4 nogal veel last had van lag etc.
Maar voor die prijs, mss probeer ik het wel...
pi_103338844
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef jonasr het volgende:

Raden we af. Enige wat aan te bevelen is enigszins is de NaNite van MP4Nation, verder is het voor een audioliefhebber absoluut af te raden en beter te gaan voor een Sansa Clip+/Fuze+ of Zip o.i.d. van een westers merk.
(Apparaten die uitrustbaar zijn met: http://www.rockbox.org/ )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_103338942
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Raden we af. Enige wat aan te bevelen is enigszins is de NaNite van MP4Nation, verder is het voor een audioliefhebber absoluut af te raden en beter te gaan voor een Sansa Clip+/Fuze+ of Zip o.i.d. van een westers merk.
(Apparaten die uitrustbaar zijn met: http://www.rockbox.org/ )
Kan het dan zo erg zijn? (Android/FLAC) Dus, gerust zelf aanpasbaar lijkt me.
Maar intern percies max. 4gb dat is wel spijtig.
pi_103339189
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:36 schreef jonasr het volgende:

[..]

Kan het dan zo erg zijn? (Android/FLAC) Dus, gerust zelf aanpasbaar lijkt me.
Maar intern percies max. 4gb dat is wel spijtig.
De bouwkwaliteit van die dingen zijn gewoon ondermaats er is verder niet echt over nagedacht en de specificaties zijn vaak half bij elkaar gelogen. De kwaliteit van displays zal ook zwaar tegenvallen op zulke dingen, vaak gooien ze er dan ook een algemeen Android-screenshot overheen in Photoshop om het wat te laten lijken.

Ben je denk ik beter af met een vergelijkbare 4.3" (o.i.d.) Archos.
pi_103339454

Onderweg van eBay voor $1.99 - werkt echt VEEL fijner dan zo'n knijp apparaat!
pi_103339625
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:45 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]

Onderweg van eBay voor $1.99 - werkt echt VEEL fijner dan zo'n knijp apparaat!
Linkje?
pi_103339801
Heb die van mij HIER vandaan :D

Volgensmij staan er weleens mensen op de braderie met deze dingen voor 10 euro ofzo :P
pi_103339901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:51 schreef Tjado het volgende:
Heb die van mij HIER vandaan :D

Volgensmij staan er weleens mensen op de braderie met deze dingen voor 10 euro ofzo :P

Dank!
Ga hem zo bestellen :Y
pi_103342046
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef JortK het volgende:

[..]

Pics van de kaartjeshouder, ik wil er namelijk ook nog 1 kopen :)
pi_103345928
Ik heb door een foutje bij de Chinees iets meer korting gekregen dan voor hun de bedoeling was. Order is inmiddels verzonden, maar krijg nu het verhaal dat ik moet bijbetalen. Hier heb ik natuurlijk geen zin in.

Kunnen ze nu achteraf nog opeens de prijs aanpassen en dat ik verplicht ben dit te betalen (aan de postbode)?
Zo ja, als ik het pakketje niet aanneem kan ik dan alsnog mijn geld claimen bij paypal?

Iemand ervaring hiermee?
pi_103346158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef i124Q het volgende:
Ik heb door een foutje bij de Chinees iets meer korting gekregen dan voor hun de bedoeling was. Order is inmiddels verzonden, maar krijg nu het verhaal dat ik moet bijbetalen. Hier heb ik natuurlijk geen zin in.

Kunnen ze nu achteraf nog opeens de prijs aanpassen en dat ik verplicht ben dit te betalen (aan de postbode)?
Zo ja, als ik het pakketje niet aanneem kan ik dan alsnog mijn geld claimen bij paypal?

Iemand ervaring hiermee?
Nee, ze kunnen naar mijn weten niks meer er aan doen. En al helemaal niet aan de deur meer laten betalen. Ze kunnen hooguit een mail sturen met de uitleg dat ze een fout hebben gemaakt en of je het verschil wilt betalen. Dan ligt het aan jou of je een eerlijk persoon bent of dat je het er bij laat en mooi de korting pakt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:38:37 #69
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_103346186
hoeveel is "iets"
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_103346680
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee, ze kunnen naar mijn weten niks meer er aan doen. En al helemaal niet aan de deur meer laten betalen. Ze kunnen hooguit een mail sturen met de uitleg dat ze een fout hebben gemaakt en of je het verschil wilt betalen. Dan ligt het aan jou of je een eerlijk persoon bent of dat je het er bij laat en mooi de korting pakt.
Dank

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef revpolen het volgende:
hoeveel is "iets"
Kleine $1000
pi_103346766
Laatst zijn helaas mijn oordoppen overleden en nu wil ik wederom nieuwes bestellen uit china. De vorige kwamen van buyincoins (creative) maar zijn helaas out-of-stock.

Nu volg ik deze topic-reeks al een langere tijd, maar welke oordoppen of hoofdtelefoons zijn momenteel aan te raden. Ik weet af van de brainwavz en Kanen dopjes maar wat is beter, enige tips? Is het kwaliteitsverschil tussen de goedkope van 18 dollar en duurdere van 34 dollar merkbaar (brainwavz als ik kijk op mp4nation.net)

mijn maximale budget is denk ik rond de 15 tot 20 dollar.
"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."
pi_103346775
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef i124Q het volgende:

[..]

Dank

[..]

Kleine $1000
W T F !!

Voor hoeveel heb je dan wel niet besteld?
pi_103346787
$1000? Wat heb je besteld?
pi_103346838
quote:
Las net een review:

quote:
Cons:
- since the consistency is almost like water you cant use too much at a time or else it will drip and move around so only use little bit at a time
- i say this with experience: if you are gonna use it with rubber powder, DO NOT touch with your fingers, it will stick to your fingers and it will burn pretty bad, when mixing the rubber powder with the glue you can actually see fumes from it since it becomes so hot, who knows what chemicals are mixed together.
:')
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103346870
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:47 schreef a6yrOld het volgende:
Laatst zijn helaas mijn oordoppen overleden en nu wil ik wederom nieuwes bestellen uit china. De vorige kwamen van buyincoins (creative) maar zijn helaas out-of-stock.

Nu volg ik deze topic-reeks al een langere tijd, maar welke oordoppen of hoofdtelefoons zijn momenteel aan te raden. Ik weet af van de brainwavz en Kanen dopjes maar wat is beter, enige tips?

mijn maximale budget is denk ik rond de 15 tot 20 dollar.
Copy/paste van eerder:
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...
O.a. de XKDUN CK-700 , maar ook kun je kijken voor Kanen en Songqu eventueel.

[..]

Verder natuurlijk voor wat meer geld absolute toppers de Brainwavz-series bij www.mp4nation.net , eventueel op eBay/Amazon ook wat leuke dingen te vinden. Vergeet ook niet: www.lendmeurears.com en www.xears.com (XT2 Pro _O_ ). Goeie tips verder soms te krijgen van onze Spaanse vrienden (als ze niet down zijn ;( ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')