http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_46/OFF07.SHTMLquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
voor die prijs kan het het geen nas zijn..
waarschijnlijk gewoon een fileserverkastje met usbaansluitingen voor externe schijven?
Hoeveel denk je dat je moet afnemen, voordat hij die 7 dollar korting geeft?quote:[..]
Dat is met veel dingen zo op MP4 nation. deze Ip camera kostte een paar weekjes terug nog 69$ en toen kwamen ze in de actie voor 55$ ofzo..
nu is de prijs 62,50$ dus er moet zeker een dollar of 7 afkunnen
zo das wel een leuk dingetje en zeker voor 25 euroquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_46/OFF07.SHTML
Ze hadden opruiming van het magazijn. Deze had een grote kras op de doos en was nog verder afgeprijsd dan de andere dozen. Mocht hem terugbrengen als hij het niet deed, maar nog geen problemen gehad
[..]
Hoeveel denk je dat je moet afnemen, voordat hij die 7 dollar korting geeft?
Het komt er dus op neer dat je er geen zak mee opschiet als je er 10 kooptquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Kosten batenanalyse. Op een actie met 1000 stuks is elke cent winst al gauw merkbaar en kun je dus erg attractief stunten. Als iemand eens 10 stuks wil, loont dat niet daar moeite voor te doen. De index die dan gehanteerd wordt is in verhouding verder gelijk. Je zult dus nooit de actieprijs van een globale aangekondigde actie krijgen waarvoor gereserverde stuks aanwezig waren en zo'n kosten/batenanalyse was opgemaakt.
Ik heb gewoon support gemaild. En kreeg antwoord van RAZquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
zo das wel een leuk dingetje en zeker voor 25 euro!, zal hier de aldi eens in de gaten houden
haha
Zoals ik al aangaf toen het product nog 69$ kostte werd de prijs ook al verlaagd bij een actie naar 55 of 59$ ben het even kwijt..
De huidige prijs van dat ding is 62,50$ .. dus op zijn minst moeten we 59$ kunnen krijgen..
maar uiteraard hoop ik op een prijs van $52,50 ofzo..
Ik zal eens kijken of ik Raz kan mailen, iemand die zijn 'prive'/directe email weet?
hmm aan kosten van douane heb ik idd ook nog niet gedacht,,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer dat je er geen zak mee opschiet als je er 10 kooptvooral de omdat de douane toch veel meer achter grotere pakketjes aanzit.
daar had ik inderdaad nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer dat je er geen zak mee opschiet als je er 10 kooptvooral de omdat de douane toch veel meer achter grotere pakketjes aanzit.
[..]
Ik heb gewoon support gemaild. En kreeg antwoord van RAZ
Vraag of die er een 0,01 USD deal van wil makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
hmm aan kosten van douane heb ik idd ook nog niet gedacht,,![]()
Dannog mail ik raz, we weten het natuurlijk nooit met die bamibakkers
op zich is het voor deze prijs( mochten er geen douane kosten bij komen) al een mooi prijsje, maar we blijven natuurlijk Nederlanders!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
Ik hoop dat er morgen weer een paar pakketjes bezorgd worden![]()
Ik weet niet wat voor een onzin je allemaal al besteld hebt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:14 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb echt nul orders uitstaan (again op de HM3 na)...
Ben ik uitgeshopt?
Ik zit hier ook op zo'n punt dat ik denk van, ja, en na de pakketjes die straks binnen komen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:14 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb echt nul orders uitstaan (again op de HM3 na)...
Ben ik uitgeshopt?
- Oh, niet waar!M'n Infantry watch natuurlijk. How could I forget!
Zo'n beetje alles wat er is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een onzin je allemaal al besteld hebt?
TaoBao heb je al doorgebladerd?
Dan komt er opeens niks meer. De leegte in je leven!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:17 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ik zit hier ook op zo'n punt dat ik denk van, ja, en na de pakketjes die straks binnen komen?
Japan/Bangladesh/Inda shopping?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles wat er is.
Nog nooit iets van Tao gehaald, vind ik gedoe met agents enzo.
[..]
Dan komt er opeens niks meer. De leegte in je leven!
Dunno. Al op het forum (niet dit forum, maar daar hèquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:32 schreef DarkNoize het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom ik niet naar de productpage van de Beta's kan.
Heb dit een paar topics geleden ook al aangekaart...
http://mp4nation.net/cata(...)earphones-p-553.html
Zou toch zweren dat ik gisteren nog heb gekeken (toen werkte hij nog)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:32 schreef DarkNoize het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom ik niet naar de productpage van de Beta's kan.
Heb dit een paar topics geleden ook al aangekaart...
http://mp4nation.net/cata(...)earphones-p-553.html
Fixit scratch is nep werkt niet....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:07 schreef Downstar het volgende:
10%EBAY110 / 7%NLFOK werken allemaal niet meer ??
of is er gewoon een storing? krijg bij beide de melding dat hij verlopen is??
Verder had ik vernomen dat iemand hier zo'n Fixit scratch remover ofzo had gekocht?
Werkt dat nog een beetje? of is het zo fake als sinterklaas ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |